*

Αποστολέας Θέμα: Έκθεση Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 958591 φορές)

0 μέλη και 8 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Nihil

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 20
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2408 στις: Μάιος 16, 2016, 06:07:20 μμ »
Καλό θα είναι να μην εκστομίζονται μαργαριτάρια περί διλήμματος των βαθμολογητών, αν θα πρέπει  δηλαδή  να δεχτούν μόνο αρνητικές ή μόνο θετικές πτυχές του διαδικτύου / σελίδων κοινωνικής δικτύωσης στο ζήτημα της  δημιουργίας φιλικών σχέσεων. Αν, πράγματι, έχουν τέτοιου είδους απορίες – δε θέλω να το πιστεύω – τότε προφανώς σε ένα ανάλογο θέμα, όπως αυτό που τέθηκε στου υποψηφίους, θα δυσκολεύονταν αφάνταστα στο περιεχόμενο. Κοινώς θα ήταν για τα πανηγύρια...

Α. Ως προς το περιεχόμενο προσέχω:
■την ενότητα, δηλαδή την άμεση σχέση του περιεχομένου με την κύρια ιδέα του θέματος
■την πληρότητα, δηλαδή την επαρκή ανάπτυξη του θέματος σε όλο του το βάθος και το πλάτος
■την τεκμηρίωση των θέσεων με πειστικά και ορθά επιχειρήματα και τεκμήρια... 


« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 16, 2016, 06:09:59 μμ από Nihil »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:21:02 »

Αποσυνδεδεμένος efi1789

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 97
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2409 στις: Μάιος 16, 2016, 06:12:41 μμ »
Εμένα Πάλι μια μαθήτρια έγραψε θετικά και αρνητικά αλλά χωρις να τα διακρίνει σε διαφορετικές παραγράφους!!!(τί να πω;).Ξέρει κανείς πόσα μόρια χάνει λόγω δομής;

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2410 στις: Μάιος 16, 2016, 09:33:07 μμ »
Εμένα Πάλι μια μαθήτρια έγραψε θετικά και αρνητικά αλλά χωρις να τα διακρίνει σε διαφορετικές παραγράφους!!!(τί να πω;).Ξέρει κανείς πόσα μόρια χάνει λόγω δομής;

Μπορεί να μη χάσει και τίποτα, αν όλα τα υπόλοιπα είναι σωστά δομημένα. Ένα κείμενο τέτοιου τύπου με 1 παράγραφο πρόλογο, 1 παράγραφο για τα χαρακτηριστικά της φιλίας, 1 παράγραφο για το ρόλο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και 1 παράγραφο επίλογο δεν έχει λόγο να χάσει μόρια λόγω δομής παραγράφων. Το θέμα είναι τι έκανε στο εσωτερικό της παραγράφου. Μην πανικοβαλλόμαστε χωρίς λόγο.

Αποσυνδεδεμένος efi1789

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 97
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2411 στις: Μάιος 16, 2016, 09:59:55 μμ »
Ευχαριστώ πολύ για την άμεση ανταπόκριση !

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:21:02 »

Αποσυνδεδεμένος ThaliaTh

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 56
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2412 στις: Μάιος 17, 2016, 01:57:01 πμ »
Μια μαθήτρια μου έβαλε στα θετικά του διαδικτύου ότι μπορεί να βοηθήσει άτομα που  βιώνουν την απομόνωση επειδή ανήκουν σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες ή έχουν ιδιαίτερο χαρακτήρα να κάνουν φίλους, και ότι μέσα από το διαδίκτυο μπορούμε να κάνουμε φίλους από όλο τον κόσμο και να γνωρίσουμε διαφορετικές κουλτούρες. Στα αρνητικά έγραψε (ΜΟΝΟ) ότι λόγω της ανωνυμίας τα άτομα μπορεί να εξαπατηθούν και έτσι να απογοητευτούν και να κλειστούν περισσότερο στον εαυτό τους. Τα θεωρείτε σωστά/ επαρκή επιχειρήματα;
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 17, 2016, 01:59:03 πμ από ThaliaTh »

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3370
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2413 στις: Μάιος 17, 2016, 03:09:40 πμ »
Παράθεση
Καλό θα είναι να μην εκστομίζονται μαργαριτάρια περί διλήμματος των βαθμολογητών, αν θα πρέπει  δηλαδή  να δεχτούν μόνο αρνητικές ή μόνο θετικές πτυχές του διαδικτύου / σελίδων κοινωνικής δικτύωσης στο ζήτημα της  δημιουργίας φιλικών σχέσεων. Αν, πράγματι, έχουν τέτοιου είδους απορίες – δε θέλω να το πιστεύω – τότε προφανώς σε ένα ανάλογο θέμα, όπως αυτό που τέθηκε στου υποψηφίους, θα δυσκολεύονταν αφάνταστα στο περιεχόμενο. Κοινώς θα ήταν για τα πανηγύρια...

Δεν πρόκειται για μαργαριτάρια. Η συζήτηση αυτή έγινε και μου μεταφέρθηκε, ότι δηλαδή διαφώνησαν για το πώς θα βαθμολογήσουν. Μια άποψη ήταν επίσης πως αφού ζητείται η άποψη των μαθητών είναι όλα δεκτά.

anemona

  • Επισκέπτης
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2414 στις: Μάιος 17, 2016, 07:45:57 πμ »
Μια μαθήτρια μου έβαλε στα θετικά του διαδικτύου ότι μπορεί να βοηθήσει άτομα που  βιώνουν την απομόνωση επειδή ανήκουν σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες ή έχουν ιδιαίτερο χαρακτήρα να κάνουν φίλους, και ότι μέσα από το διαδίκτυο μπορούμε να κάνουμε φίλους από όλο τον κόσμο και να γνωρίσουμε διαφορετικές κουλτούρες. Στα αρνητικά έγραψε (ΜΟΝΟ) ότι λόγω της ανωνυμίας τα άτομα μπορεί να εξαπατηθούν και έτσι να απογοητευτούν και να κλειστούν περισσότερο στον εαυτό τους. Τα θεωρείτε σωστά/ επαρκή επιχειρήματα;
Nαι, απλά πρέπει να  προστεθεί το γεγονός ότι το διαδίκτυο είναι απρόσωπο, δεν υπάρχει αμεσότητα στην επικοινωνία και αποδεικνύει έμπρακτα την απομόνωση των ανθρώπων. Θα έλεγα ξεπεσμό αλλά..... ;D Αν φτάνεις να ψάχνεις φίλους από το Η/Υ βράστα....δείχνει και πόσο ικανός είσαι 8) Θα μου πεις ....άλλοι ψάχνουν να βρουν σύντροφο μέσω διαδικτύου....άρα θα τόνιζα την αλλοτρίωση της εποχής μας.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 17, 2016, 07:49:33 πμ από Ιωάννα2016 »

anemona

  • Επισκέπτης
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2415 στις: Μάιος 17, 2016, 07:51:24 πμ »
Για να δούμε τι θα πέσει στα επάλ σήμερα :-\Έχω μαθητές και αγχώνομαι.

Αποσυνδεδεμένος martha.fa

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 262
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2416 στις: Μάιος 17, 2016, 08:57:07 πμ »
Μια μαθήτρια μου έβαλε στα θετικά του διαδικτύου ότι μπορεί να βοηθήσει άτομα που  βιώνουν την απομόνωση επειδή ανήκουν σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες ή έχουν ιδιαίτερο χαρακτήρα να κάνουν φίλους, και ότι μέσα από το διαδίκτυο μπορούμε να κάνουμε φίλους από όλο τον κόσμο και να γνωρίσουμε διαφορετικές κουλτούρες. Στα αρνητικά έγραψε (ΜΟΝΟ) ότι λόγω της ανωνυμίας τα άτομα μπορεί να εξαπατηθούν και έτσι να απογοητευτούν και να κλειστούν περισσότερο στον εαυτό τους. Τα θεωρείτε σωστά/ επαρκή επιχειρήματα;
  Tο θέμα δεν ήταν "τα θετικά του διαδικτύου".Δεν το λέω για σένα ,που μπορεί να το έγραψες έτσι από βιασύνη,αλλά το λέω γιατί κάποιος θα μπορούσε να ξέφύγει από το θέμα.Το είδα να γίνεται  και σε πολλές απαντήσεις φροντιστηρίων.Το θέμα ζητούσε το ρόλο των ΜΚΔ στη δημιουργία σχέσεων φιλίας.Επομένως, κατά τη γνώμη μου,αν κάποιος γράψει ότι τα ΜΚΔ μας βοηθούν να γνωρίσουμε διαφορετικές κουλτούρες (χωρίς άλλη ανάπτυξη που να συνδέει την κουλτούρα με τη φιλία),είναι εκτός θέματος.Αν όμως γράψει ότι τα ΜΚΔ μας βοηθούν να γνωρίζουμε διαφορετικές κουλτούρες και να αποδεχόμαστε τη διαφορετικότητα των πολιτισμών και κατ΄ επέκταση των ανθρώπων και το συνδέσει με τη δυνατότητά μας να κάνουμε φιλικές  σχέσεις ανεξάρτητα απο θρησκευτικές,ιδεολογικές οι όποιες διαφορετικές πεποιθήσεις,τότε είναι μέσα στο θέμα.Αυτό πιστεύω εγώ.Το επιχείρημα που αναφέρεται στις ευπαθείς κοινωνικές ομάδες είναι καταπληκτικό!το δεύτερο επιχείρημα,που αναφέρεται στους ανθρώπους με" ιδιαίτερο χαρακτήρα"..εξάρτάται από το πώς το ανέπτυξε.Στα αρνητικά ..σώστο είναι αυτο που έγραψε.Είναι καλό που είδε και θετικά και αρνητικά και καλή της επιτυχία!

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2417 στις: Μάιος 17, 2016, 09:38:59 πμ »
Για να δούμε τι θα πέσει στα επάλ σήμερα :-\Έχω μαθητές και αγχώνομαι.
Εκτιμώ οτι θα πέσει βατό θέμα χωρίς παγίδες.
  

anemona

  • Επισκέπτης
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2418 στις: Μάιος 17, 2016, 10:16:38 πμ »
ΠΑΙΔΕΙΑ
Πανελλήνιες 2016: Αυτό είναι το θέμα της έκθεσης ΕΠΑΛ

Με το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας και το θέμα της έκθεσης άρχισαν σήμερα οι πανελλήνιες 2016 και για τους υποψήφιους των Ημερήσιων και Εσπερινών Επαγγελματικών Λυκείων, ΕΠΑΛ. Το θέμα της έκθεσης που έπεσε για τους υποψηφίους των ΕΠΑΛ είναι η ασφάλεια των παιδιών στο Διαδίκτυο ενώ για το παλαιόσύστημα είναι η αποξένωση από τη φύση. Αύριο οι πανελλήνιες 2016 συνεχίζονται με τα θέματα για τα αρχαία και τα μαθηματικά όπου θα διαγωνιστούν οι υποψήφιοι των ΓΕΛ.

Το θέμα των πανελλήνιων εξτάσεων 2016 ΕΠΑΛ με το νέο σύστημα:

ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Γ ΗΜΕΡΗΣΙΩΝ

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΗΜΕΡΗΣΙΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ ΤΡΙΤΗ 17 ΜΑΪΟΥ 2016 ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ

ΣΥΝΟΛΟ ΣΕΛΙΔΩΝ: ΤΕΣΣΕΡΙΣ (4) ΚΕΙΜΕΝΟ Η ασφάλεια των παιδιών στο Διαδίκτυο

Σήμερα, σχεδόν όλοι συμφωνούν πως τα παιδιά έχουν δικαίωμα σε ειδική φροντίδα και προστασία. Όμως, κάτι τέτοιο δεν συνέβαινε και στο παρελθόν. Χρειάστηκε μια σειρά από αγώνες μέχρι την υιοθέτηση της Σύμβασης των Λικαιωμάτων του Παιδιού, το 1989. Η Σύμβαση αυτή αποτελεί χρήσιμο και βασικό εργαλείο για όσους ασχολούνται με τα παιδιά, με απώτερο σκοπό την προστασία των δικαιωμάτων τους.

Η Unicef είναι θεματοφύλακας της Σύμβασης των Λικαιωμάτων του Παιδιού. Λίνει φωνή στα παιδιά και τους νέους και προωθεί την πρόσβασή τους στην πληροφόρηση και σε κάθε είδος ή μέσο έκφρασης, όπως το διαδίκτυο και τα κινητά τηλέφωνα. Αυτά καταλαμβάνουν ολοένα και μεγαλύτερο χώρο στην επικοινωνία των παιδιών, διευκολύνοντας την πρόσβαση σε πληροφόρηση, πολιτισμό, επικοινωνία και ψυχαγωγία.

Σε έκθεση της Unicef με θέμα «Ασφάλεια των Παιδιών στον Κυβερνοχώρο» αναφέρεται ενδεικτικά ότι στην Ευρωπαϊκή Ένωση το 59% των παιδιών από 9-16 ετών έχουν προφίλ κοινωνικής δικτύωσης. Εξάλλου, σύμφωνα με έρευνα του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών για το 2012, στην Ελλάδα 3.937.880 είναι χρήστες στο facebook και το 78% του πληθυσμού έχει πρόσβαση στο ίντερνετ.

Ποιες είναι οι ευκαιρίες όμως και ποιοι οι πιθανοί κίνδυνοι από την έκθεση του παιδιού στην Τεχνολογία Επικοινωνιών και Πληροφόρησης, με βάση και τη Σύμβαση για τα Λικαιώματα του Παιδιού; Η διαδικτυακή ενημέρωση, η σύνδεση με την παγκόσμια κοινότητα, η ανταλλαγή πληροφοριών, η ελευθερία της έκφρασης είναι σίγουρα από τα θετικά της χρήσης του ψηφιακού κόσμου. Ωστόσο, η έκθεση των παιδιών στον εικονικό - ψηφιακό κόσμο ενέχει
και κινδύνους: είτε να δουν εικόνες από άλλα παιδιά που πέφτουν θύματα εκμετάλλευσης ή κακοποίησης, είτε να γίνουν τα ίδια θύματα βίας από συνομήλικούς τους ή από μεγαλύτερους. Θα μπορούσαμε να προσθέσουμε, επίσης, την παραβίαση της ιδιωτικότητας και την ανεπιθύμητη επικοινωνία.

Μπορούμε να «θωρακίσουμε» τα παιδιά με συγκεκριμένες στρατηγικές για την πρόληψη και την αποκατάσταση των παιδιών που έχουν πέσει θύματα στον κυβερνοχώρο. Συγκεκριμένα, πρέπει να δοθεί έμφαση στην ενδυνάμωση των παιδιών και των γονέων μέσα από την πληροφόρηση για τις νέες τεχνολογίες, καθώς και στην αυστηρή τιμωρία όσων εκμεταλλεύονται και κακοποιούν παιδιά στο ψηφιακό περιβάλλον.

Για να είναι αποτελεσματική μια στρατηγική προστασίας, χρειάζεται να εμπλέξουμε τα παιδιά και τους νέους, που είναι συχνά οι καλύτεροι ειδικοί. Επίσης, η υποστήριξη των γονέων και άλλων ενηλίκων, όπως οι δάσκαλοι, είναι αναγκαία για να τους βοηθήσουμε να καταλάβουν τη χρήση της πληροφορικής, καθώς και τους κινδύνους που μπορεί να αντιμετωπίσουν τα παιδιά στο διαδίκτυο.

Απόσπασμα ομιλίας του Γενικού Διευθυντή της Ελληνικής Εθνικής Επιτροπής της Unicef Ηλία Λυμπέρη, 5-2-2013 (διασκευή)

ΘΕΜΑΤΑ

Α. Να γράψετε στο τετράδιό σας την περίληψη του κειμένου χωρίς δικά σας σχόλια (80 -100 λέξεις).

Μονάδες 25

Β1. Να χαρακτηρίσετε τις προτάσεις που ακολουθούν, γράφοντας στο τετράδιό σας, δίπλα στο γράμμα που αντιστοιχεί σε κάθε πρόταση τη λέξη Σωστό,αν η πρόταση είναι σωστή, ή τη λέξη Λάθος,αν η πρόταση είναι λανθασμένη.

α) Τα ηλεκτρονικά μέσα επικοινωνίας καταλαμβάνουν ελάχιστο χώρο στην επικοινωνία των παιδιών.

β)Η διαδικτυακή ενημέρωση ανήκει στα θετικά στοιχεία της χρήσης του ψηφιακού κόσμου.


ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Γ ΗΜΕΡΗΣΙΩΝ

γ)Η έκθεση των παιδιών στον εικονικό κόσμο δεν ενέχει κινδύνους.

δ)Η πρόληψη είναι ένας από τους τρόπους προστασίας των παιδιών από το διαδίκτυο.

ε)Η συμμετοχή των παιδιών σε μια στρατηγική προστασίας από τους διαδικτυακούς κινδύνους δεν είναι απαραίτητη.

Μονάδες 10

Β2. α) Να εντοπίσετε τα δομικά μέρη της πέμπτης παραγράφου του κειμένου: «Μπορούμε να «θωρακίσουμε» τα παιδ ιά ... και κακοποιούν παιδιά στο ψηφιακό περιβάλλον».

(Μον. 5)

β)Να εντοπίσετε δύο τρόπους πειθούς στην τρίτη παράγραφο του κειμένου: «Σε έκθεση της Unicef με θέμα . και το 78% του πληθυσμού έχει πρόσβαση στο ίντερνετ».

(Μον. 8)

Μονάδες 13

Β3.Να γράψετε ένα αντώνυμο για καθεμία από τις παρακάτω λέξεις: συμφωνούν, δικαίωμα, χρήσιμο, αυστηρή, αποτελεσματική.

Μονάδες 5

Β4. α) Να εντοπίσετε στο κείμενο δύο εκφράσεις με μεταφορική σημασία.

(Μον. 4)

β)Να μετατρέψετε την ακόλουθη ενεργητική σύνταξη σε παθητική κάνοντας όλες τις απαραίτητες αλλαγές: «Μπορούμε να «θωρακίσουμε» τα παιδιά με συγκεκριμένες στρατηγικές για την πρόληψη» (5η παράγραφος).

(Μον. 3)

Μονάδες 7


ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Γ ΗΜΕΡΗΣΙΩΝ

Γ. Είστε ομιλητής/-τρια σε μια σχολική εκδήλωση με θέμα τη σχέση των νέων με το διαδίκτυο. Στην ομιλία που θα γράψετε για να εκφωνήσετε στους συμμαθητές σας, να αναλύσετε τους κινδύνους που απειλούν την ασφάλεια των παιδιών στο διαδίκτυο και να προτείνετε τρόπους προστασίας από αυτούς (400-500 λέξεις).

Μονάδες 40

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟΥΣ

    Στο τετράδιο να γράψετε μόνον τα προκαταρκτικά (ημερομηνία, εξεταζόμενο μάθημα). Να μην αντιγράψετε τα θέματα στο τετράδιο.
    Να γράψετε το ονοματεπώνυμό σας στο πάνω μέρος των φωτοαντιγράφων, αμέσως μόλις σας παραδοθούν. Δεν επιτρέπεται να γράψετεκαμιά άλλη σημείωση. Κατά την αποχώρησή σας να παραδώσετε μαζί με το τετράδιο και τα φωτοαντίγραφα.
    Να απαντήσετε στο τετράδιό σας σε όλα τα θέματα, μόνον με μπλε ή μόνον με μαύρο στυλό ανεξίτηλης μελάνης.
    Κάθε τεκμηριωμένη απάντηση είναι αποδεκτή.
        Λιάρκεια εξέτασης: τρεις (3) ώρες μετά τη διανομή των φωτοαντιγράφων.
    Ώρα δυνατής αποχώρησης:
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 17, 2016, 10:18:41 πμ από Ιωάννα2016 »

anemona

  • Επισκέπτης
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2419 στις: Μάιος 17, 2016, 10:31:07 πμ »
Εκτιμώ οτι θα πέσει βατό θέμα χωρίς παγίδες.
Δίκιο είχες τελικά :)

Αποσυνδεδεμένος ThaliaTh

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 56
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2420 στις: Μάιος 17, 2016, 11:22:38 πμ »
  Tο θέμα δεν ήταν "τα θετικά του διαδικτύου".Δεν το λέω για σένα ,που μπορεί να το έγραψες έτσι από βιασύνη,αλλά το λέω γιατί κάποιος θα μπορούσε να ξέφύγει από το θέμα.Το είδα να γίνεται  και σε πολλές απαντήσεις φροντιστηρίων.Το θέμα ζητούσε το ρόλο των ΜΚΔ στη δημιουργία σχέσεων φιλίας.Επομένως, κατά τη γνώμη μου,αν κάποιος γράψει ότι τα ΜΚΔ μας βοηθούν να γνωρίσουμε διαφορετικές κουλτούρες (χωρίς άλλη ανάπτυξη που να συνδέει την κουλτούρα με τη φιλία),είναι εκτός θέματος.Αν όμως γράψει ότι τα ΜΚΔ μας βοηθούν να γνωρίζουμε διαφορετικές κουλτούρες και να αποδεχόμαστε τη διαφορετικότητα των πολιτισμών και κατ΄ επέκταση των ανθρώπων και το συνδέσει με τη δυνατότητά μας να κάνουμε φιλικές  σχέσεις ανεξάρτητα απο θρησκευτικές,ιδεολογικές οι όποιες διαφορετικές πεποιθήσεις,τότε είναι μέσα στο θέμα.
  Αυτό για τις διαφορετικές κουλτούρες της το επεσήμανα κι εγώ και μου είπε ότι το έγραψε με την έννοια ότι μπορείς να κάνεις φίλους από όλο τον κοσμο και να μάθεις την κουλτούρα τους, κάτι που θα ανοίξει τους πνευματικούς σου ορίζοντες κτλ
Πάντως πολλά παιδιά εγραψαν γενικότητες περί διαδικτύου γι'αυτό και πιστεύω ότι οι βαθμοί δεν θα είναι τόσο καλοί όσο αναμένεται και πολλά παιδιά θα είναι εκτός θέματος. .
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 17, 2016, 11:27:04 πμ από ThaliaTh »

Αποσυνδεδεμένος martha.fa

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 262
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2421 στις: Μάιος 17, 2016, 02:11:25 μμ »
Πολύ γνωστό φροντιστήριο που έχει δημοσιεύσει και απαντήσεις στα θέματα γράφει..."η ανάπτυξη του διαδικτύου στις μέρες μας είναι πελώρια"...για να μας αποτελειώσει λίγο παρακάτω με το..."για όλους τους παραπάνω λόγους είναι απαραίτητη η καθιέρωση της παιδείας".Τί την περάσανε την παιδεια ;Τραγουδίστρια;;;;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159802
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 554
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 401
Σύνολο: 414

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.13 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.