*

Αποστολέας Θέμα: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική  (Αναγνώστηκε 22552 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος afro ΠΕ60

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 94
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Εducation prescolaire
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #14 στις: Ιουλίου 06, 2009, 02:56:50 pm »
Εγώ έγραψα 79% τη δεύτερη ημέρα και πιστεύω ότι έχασα βαθμούς από την ερώτηση στο ΔΕΠΠΣ όπου δεν έκανα αρνητική κριτική.

Στη δραστηριότητα έγραψα ολοκληρωμένη θεματική προσέγγιση (με μπούσουλα τον οδηγό) έχοντας στο μυαλό μου τις δραστηριότητες από το βιβλίο του κ.Ραβάνη αλλά δεν χρησιμοποίησα μόνο επιστημονική τεκμηρίωση από γνωστούς παιδαγωγούς (Bruner, Vygotsky, Piaget, Bernstein κ.α), αλλά και από θεωρητικούς ψυχογλωσσολόγους (Cummins, Baker) αφού το θέμα ήθελε προσέγγιση σε δύο επίπεδα (διγλωσσία, φυσικές επιστήμες ή ο,τι άλλο)


Από ότι βλέπω πάντως οι περισσότεροι είχαν σοβαρό πρόβλημα με το χρόνο.
 Εγώ πρώτη φορά έδινα, αλλά νομίζω ότι την προηγούμενη φορά οι υποψήφιοι κατάφεραν να διαχειριστούν το χρόνο πολύ καλύτερα από εμάς.....
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 06, 2009, 03:07:00 pm από afro 2 »
Δια βίου Εκπαίδευση

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος walse

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 227
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #15 στις: Ιουλίου 06, 2009, 03:18:29 pm »
Κορίτσια σε πρώτη φάση θα ήθελα να πώ πολλά συγχαρήτήρια σε όλους, διοριστέους και μη. Σας αξίζουν τα καλύτερα, πραγματικά!
Κατα δεύτερον θα ήθελα κι εγώ να καταθέσω την εμπειρία μου. Διορίζομαι με την πρώτη φουρνιά οπότε ίσως βοηθήσω να κατανοήσουμε τι περίπου ζητούν οι εξεταστές..
Η δραστηριότητά μου (πείραμα) είχε την εξής δομή + σημεία κλειδιά:

-Αφόρμηση: Αναφορά στην μεταγωγική σκέψη του παιδιού, που κινείται απο το μερικό στο μερικό. Ενα παιδί μπορεί να πεί : " Κυρία είναι βράδυ τώρα, γιατί νυστάζω". Η πρόταση αυτή προκαλεί αντιδράσεις των άλλων παιδιών και συζήτηση σχετικά με τη μέρα και τη νύχτα.."νύχτα έχουμε όταν σκοτεινιάζει"..κτλ.

-Προετοιμασία: Η εκπαιδευτικός αφού βεβαιωθεί για το ενδιαφέρον των παιδιών σχετικά με το θέμα, προετοιμάζει την δραστηριότητα. Εδώ αναφέρω ότι προέρχεται απο την Μελέτη Φυσικού Περιβάλλοντος με
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 06, 2009, 03:23:49 pm από walse »
Ε, ναι.......γυρισα!!!!!
it takes two to tango

Αποσυνδεδεμένος Demetroula

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3088
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #16 στις: Ιουλίου 06, 2009, 03:30:20 pm »
Ναι, κι εγώ το θέμα με το χρόνο θα το προσέξω πολύ την επόμενη χρονιά. Ένα σχεδιάγραμμα κάθε ερώτησης στο πρόχειρό για κανα μισάωρο και πολύ είναι. Εγώ άρχισα να γράφω στο καθαρό μετά τις δύο πρώτες ώρες.
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος vasouli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 207
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Life is wooondeeerfuuul..
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #17 στις: Ιουλίου 06, 2009, 03:43:09 pm »
Καλησπέρα!Αρχικά θα ήθελα να σας ευχαριστήσω όλες κ' όλους(αν υπάρχουν!) για την ανταπόκριση στο θέμα και να τονίσω πόσο σημαντική είναι για μένα, ώστε να κατανοήσω κάποια πράγματα και να μη ξανακάνω τα ίδια λάθη..Διαβάζοντας τις απαντήσεις σας ακόμη απορώ πως ήμουν έστω κ' επιτυχούσα, κάποιο λάθος πρέπει να 'γινε, θα κάνω ένσταση να με κόψουν...(λίγο χιούμορ δε κάνει κακό, χαχα ;D) αν κ' ομολογώ πως είναι πράγματα που οι περισσότεροι τα χαμε διαβάσει κ' τα χαμε ξαναδιαβάσει, εκείνη την ώρα προσωπικά δε μπορούσα να σκεφτώ τίποτα απολύτως...Εύχομαι σε όσους τα κατάφεραν συγχαρητήρια κ' μια καλή σταδιοδρομία στο καινούργιο τους ξεκίνημα γιατί το αξίζουν πραγματικά, αλλά κ' όσους δε τα κατάφεραν να μη το βάζουν κάτω γιατί αυτοί που αξίζουν πραγματικά κ' θέλουν κάτι τόσο πολύ δε χάνονται, ακόμη κι αν δεν είναι πάντα τόσο εύκολο να το προσεγγίσουν.. ;)
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #18 στις: Ιουλίου 06, 2009, 05:05:17 pm »
Εγώ έγραψα 79% τη δεύτερη ημέρα και πιστεύω ότι έχασα βαθμούς από την ερώτηση στο ΔΕΠΠΣ όπου δεν έκανα αρνητική κριτική.

Στη δραστηριότητα έγραψα ολοκληρωμένη θεματική προσέγγιση (με μπούσουλα τον οδηγό) έχοντας στο μυαλό μου τις δραστηριότητες από το βιβλίο του κ.Ραβάνη αλλά δεν χρησιμοποίησα μόνο επιστημονική τεκμηρίωση από γνωστούς παιδαγωγούς (Bruner, Vygotsky, Piaget, Bernstein κ.α), αλλά και από θεωρητικούς ψυχογλωσσολόγους (Cummins, Baker) αφού το θέμα ήθελε προσέγγιση σε δύο επίπεδα (διγλωσσία, φυσικές επιστήμες ή ο,τι άλλο)


Από ότι βλέπω πάντως οι περισσότεροι είχαν σοβαρό πρόβλημα με το χρόνο.
 Εγώ πρώτη φορά έδινα, αλλά νομίζω ότι την προηγούμενη φορά οι υποψήφιοι κατάφεραν να διαχειριστούν το χρόνο πολύ καλύτερα από εμάς.....


ζητουσε ΜΙΑ δραστηριοτητα εκανες θεματικη(!!!) πηρες 79? κι εγω που εγραψα μια δραστηριοτητα με τα παντα ολα(που θα λεγε κι ο αλεφαντος) αφορμηση , στοχους , υλικα ....κτλ πηρα 55.5 και πηρες 79 ενω εγραψες ολοκληρη θεματικη προσεγγιση ?? αυτο ειλικρινα δν το καταλαβαινω και δν τα βαζω με σενα αλλα κανονικα εισαι εκτος θεματος ειλικρινα δν καταλαβαινω......


Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος Effie

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 516
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση και τα παιδιά (ΠΕ60)
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #19 στις: Ιουλίου 06, 2009, 05:30:19 pm »
MairyLiscious εξαρτάται από τη διατύπωση και το αντικείμενο για το αν θα κάνεις μία δραστηριότητα ή project ή θεματική.
Πρέπει να κοιτάξω τις σημειώσεις μου τώρα για να σου πω πότε γράφεις μόνο μία δραστηριότητα και τώρα δεν τις έχω μαζί μου. Νομίζω όταν σου ζητάει συγκεκριμένα μία δραστηριότητα γλώσσας ή μαθηματικών....όπως ήταν την προηγούμενη φορά το θέμα με τη Χιονάτη. Ελπίζω να θυμάμαι καλά...
Στις φυσικές επιστήμες πάντως, αν θυμάμαι καλά, δεν είναι απαραίτητο να είναι μία δραστηριότητα κι ας σου ζητάει μία.
 ;)
Don't worry! Be happy!!!!!!!! ;)

Αποσυνδεδεμένος elleni

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 213
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #20 στις: Ιουλίου 06, 2009, 05:36:09 pm »
Παράθεση
αυτο ειλικρινα δν το καταλαβαινω και δν τα βαζω με σενα αλλα κανονικα εισαι εκτος θεματος ειλικρινα δν καταλαβαινω......

MairyLiscious, σε καμία περίπτωση δεν ήταν εκτός θέματος -απλά τη δραστηριότητά της την ενέταξε μέσα σε μία θεματική προσέγγιση. Αυτό ίσως να ήταν πιο χρονοβόρο, αλλά προφανώς έκανε μία ολοκληρωμένη δραστηριότητα στην οποία υπολόγισε όλες τις παραμέτρους που μας έδωσαν και την τεκμηρίωσε όπως έπρεπε παίρνοντας το πολυπόθητο 79!
Α, και sorry, μπορεί να μην τα βάζεις μαζί της, αλλά το ύφος σου είναι επιθετικό...

Αποσυνδεδεμένος lena!!!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 467
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #21 στις: Ιουλίου 06, 2009, 05:55:53 pm »
Αυτο εκανα και εγω εγραψα μια δραστηριοτητα αλλα την ενταξα στη θεματικη"Διαστημα". Δεν εκανα κατι παραπανω απλα εγραψα οτι την συγκεκριμενη δραστηριοτητα θα την εκανα στα πλαισια της συγκεκριμενης θεματικης.

Αποσυνδεδεμένος julie21

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 131
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #22 στις: Ιουλίου 06, 2009, 05:59:07 pm »
MairyLiscious  και εγώ αυτό ακριβώς έκανα θεματική...και πήρα 70% ... Συνάδελφος έγραψε μόνο 1 δραστηριότητα και πήρε 63%...

Τι να πούμε παραπάνω για το σύστημα του ασεπ;Αφού είναι γνωστό ότι τα γραπτά μας τα διορθώνουν άσχετοι με το αντικείμενο, εκτός λίγων περιπτώσεων...

Ακόμα δεν έχω καταλάβει τι έπρεπε να γράψω, ακούω τη μια που έγραψε κάτι θεωρητικά σωστό και δεν πέρασε καν τη βάση, την άλλη εκτός θέματος και γράφει καλό βαθμό...

Άρα ποιος είναι σωστός;

Αποσυνδεδεμένος lena!!!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 467
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #23 στις: Ιουλίου 06, 2009, 06:06:54 pm »
Να σας πω και γω με τη σειρα μ τι εγραψα, αν και εχω κανει και γω delete και δεν θυμαμαι πολλα πραγματα. :P
Ξεκινησα με θεωρητικη τεκμηριωση, εγραψα λιγα λογια για την εννοια, την δυσκολια που αντιμετωπιζουν τα παιδια στην κατανοηση αυτης, εγραψα οτι ειναι δραστηριοτητα φισικης , τους στοχους, αλλα και οτι καλυπτει στοχους και απο αλλους τομεις.

Στην συνεχεια ηθελα να ξεκινησω(αφορμηση) με κουκλοθεατρο, αλλα επειδη δεν μ εβγαινε εκανα παρουσιαση με εικονων και βιντεο, συζητηση και μετα τις δραστηριοτητες του Ραβανη. Μεσα στις δραστηριοτητες διευκρινησα τα διαπολιτισμικα στοιχεια πχ χωρισμος σε ομαδες για να διευκολυνουν τα ξενογλωσσα παιδια.

Επειτα αξιολογηση...

Αυτα θυμαμαι σιγουρα εχω γραψει και αλλα, αλλά τωρα δεν θυμαμαι.
Μου πηρε παντως πολυ ωρα για να την γραψω, σχεδον μονο 3 τεταρτα μου ειχαν μεινει για να γραψω για το ΔΕΠΠΣ >:(.
Εγραψα 78.

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #24 στις: Ιουλίου 06, 2009, 06:07:15 pm »
julie21 και αυτο πιστευω ειναι το ''παραπονο'' μας που δεν ξερουμε τι ακριβως επρεπε να γραψουμε για να τους αρεσει !
και τι ακριβως σε αυτο που γραψαμε ηταν λαθος ???
κανεις δεν θα μας το απαντησει.....
και ενσταση εστειλα και το γραπτο θα παω να δω αλλα δεν θα κερδισω κατι ουσιαστικο με αυτα !
το μονο που καταλαβα μετα  απο αυτο τον ασεπ ειναι οτι δεν ξανα- δινω τοση μεγαλη σημασια για αυτο το διαγωνισμο !  
κοπος και χρονος χαμενα....βεβαια τιποτα δν παει χαμενο γιατι κερδισμενη και καλυτερη βγηκα απο ολο αυτο αλλα ακομα ειναι πολυ προσφατο και δυσκολο να το δεχτω!
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος Effie

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 516
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση και τα παιδιά (ΠΕ60)
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #25 στις: Ιουλίου 06, 2009, 06:19:06 pm »
Don't worry! Be happy!!!!!!!! ;)

Αποσυνδεδεμένος elleni

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 213
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #26 στις: Ιουλίου 06, 2009, 06:24:50 pm »
Παράθεση

Αποσυνδεδεμένος Demetroula

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3088
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #27 στις: Ιουλίου 06, 2009, 06:45:54 pm »

Τι να πούμε παραπάνω για το σύστημα του ασεπ;Αφού είναι γνωστό ότι τα γραπτά μας τα διορθώνουν άσχετοι με το αντικείμενο, εκτός λίγων περιπτώσεων...


     Επειδή, απογοητεύτηκαν μερικά άτομα δεν σημαίνει ότι πρέπει να αφορίσουμε ολόκληρο το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ και των Πανελληνίων εξετάσεων είναι οι πλέον αξιοκρατικοί διαγωνισμοί της χώρας, επειδή διεξάγονται με το ίδιο αδιάβλητο σύστημα, με τους υπόλοιπους να ακολουθούν από μακριά και λαχανιασμένοι.
     Όσο γι' αυτούς που διορθώνουν τα γραπτά. Όλοι τους κατέχουν διδακτορικό δίπλωμα. Οι περισσότροι εργάζονται ως διδάσκοντες σε πανεπιστήμια προσχολικής αγωγής ανά την Ελλάδα, στα οποία όλες σπουδάσαμε. Οπότε από πού προκείπτει ότι οι περισσότεροι είναι άσχετοι εκτός λίγων περιπτώσεων; Δηλαδή, εμείς που έχουμε ένα πτυχίο ξέρουμε περισσότερα απ' αυτούς που έχουν πτυχίο, μεταπτυχιακό και διδακτορικό; Εγώ πάντως, μιλώντας για τον εαυτό μου, δεν πιστεύω ότι αφότου πάρω ένα μεταπτυχιακό κι ένα διδακτορικό στον κλάδο μου θα ξέρω τα ίδια πράγματα.
     Τέλος, προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι όταν ένας εξεταστής είναι πιο αυστηρός, είναι και πιο καταρτησμένος. Κρίνοντας κι από τη σχολή μου, οι καθηγήτριες των παιδαγωγικών που είχαν πολλά χρόνια σπουδών και είχαν σπουδάσει σε χώρες με ιστορία στην παιδαγωγική (π.χ. Γαλλία) ήταν πιο αυστηρές και τελειωμανείς από άλλες που μόλις είχαν τελειώσει το διδακτορικό τους στην Ελλάδα και δούλευαν στο πανεπιστήμιο ως βοηθητικό προσωπικό.
ΠΕ60

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182562
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 686
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 638
Σύνολο: 642

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.