*

Αποστολέας Θέμα: Το lobby των φιλολόγων κτύπησε στο ΕΑΠ  (Αναγνώστηκε 109908 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Το lobby των φιλολόγων κτύπησε στο ΕΑΠ
« Απάντηση #308 στις: Απρίλιος 26, 2010, 01:52:09 μμ »

Πάντως, δεν μ'αρέσει ούτε εμένα αυτή η λογική, δεν οδηγεί πουθενά και όπως σωστά επισημαίνει ο Μάρκος, έχουμε πολύ χειρότερα προβλήματα να αντιμετωπίσουμε ως κλάδος αυτή τη στιγμή...


και δεν εχει νοημα! απορω γιατι τα συζηταμε....
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το lobby των φιλολόγων κτύπησε στο ΕΑΠ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:13:02 »

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Το lobby των φιλολόγων κτύπησε στο ΕΑΠ
« Απάντηση #309 στις: Απρίλιος 26, 2010, 01:53:52 μμ »

(Και τώρα μπορείτε να πέσετε να με φάτε  8) )


οχι θα τη γλιτωσεις? τι νομιζες? απλα τωρα δεν εχω διαθεση.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος nikgre

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 224
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το lobby των φιλολόγων κτύπησε στο ΕΑΠ
« Απάντηση #310 στις: Απρίλιος 26, 2010, 02:00:46 μμ »
έχω την αίσθηση ότι δεν είναι ακριβώς έτσι...πχ, αν δεις τον οδηγό σπουδών του Εθνολογίας, δεν κάνουν λατινικά. Που σημαίνει ότι τελευταιο φορά τα έκαναν στο λύκειο. Και όμως καλούνται να τα διδάξουν.
Απ την άλλη, αν το σκεπτικό είναι Γιατί ένας ιστορικός να μη μπορεί να κάνει λογοτεχνία, τότε γιατί οι φιλόλογοι το φέρουν βαρέως που οι αγγλικών κάνουν ιστορία - καιμάλιστα, το χω ξαναγράψει και αλλού- δεδομένου ότι τοπτυχίο των απαοφοίτων αγγλικής της αθήνας, είναι ελληνικής και αγγλικής γλώσσας και λογοτεχνίας;
Φυσικά η εξειδίκευση απο μόνη της δεν αρκεί να είναι κανείς Ικανός εκπ/κός. Ακόμα θυμόμαστε στο σχολείο και γελάμε, φιλόλογο που ήρθε ως νεοδιόριστη, της είπαμε Πάρε να κάνεις και Λογοτεχνία και ρωτούσε....τι ακρβώς είναι η Λογοτεχνία!!!!
Οι φυσικοί, χημικοί κτλ πλέον διδάσκουν μόνο την ειδικότητά τους - και οι οργανικές καθοριζονται πλέον με βαση τις ώρες που προκύπτουν ξεχωριστά σε κάθε αντικειμενο...Δικαιούνται πχ οι φυσικοί να πάρουν χημεία μονο αν δεν υπάρχει κάποιος χημικός και μόνο ως δεύτερη ανάθεση -΄όχι ως πρώτη όπως γινόταν παλαιότερα.
Να διαβάζεις καλύτερα τους οδηγούς σπουδών! Το ιστορίας και εθνολογίας έχει λατινικά στο β εξάμηνο και μετά υπάρχουν επιλεγόμενα. Επίσης έχει αρχαία, βυζαντινή φιλολογία, νεοελληνική φιλολογία και ελληνική παλαιογραφία. Όλα αυτά υποχρεωτικά και όχι επιλεγόμενα. Την επόμενη φορά να είσαι καλύτερα διαβασμένη!
ΠΕ 02

Αποσυνδεδεμένος nikgre

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 224
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το lobby των φιλολόγων κτύπησε στο ΕΑΠ
« Απάντηση #311 στις: Απρίλιος 26, 2010, 02:13:42 μμ »
Τα παραπάνω που γράφονται είναι άσχετα με το θέμα. Δεύτερον πέταξε κάποιος το δόλωμα, τσιμπήσαμε και αρχίσαμε πάλι να φαγωνόμαστε! Εδώ δε θα βρούμε ποτέ δουλειά στην εκπαίδευση και ασχολούμαστε με αηδίες! Εδώ ψωμί δεν έχουμε, στα σκυλιά μας δίνουμε τυρόπιτα, που λέει και η παροιμία... ΕΛΕΟΣ!!!
ΠΕ 02

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το lobby των φιλολόγων κτύπησε στο ΕΑΠ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:13:02 »

Αποσυνδεδεμένος Martha72

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 199
  • Φύλο: Γυναίκα
  • THERE'S MORE TO DO
    • Προφίλ
Απ: Το lobby των φιλολόγων κτύπησε στο ΕΑΠ
« Απάντηση #312 στις: Απρίλιος 26, 2010, 05:30:56 μμ »
ιδού τα μαθήματα του προπτυχιακού του Εθνολογίας - Ιστορίας Θράκης :
http://www.he.duth.gr/index.php?rm=1&pm=75&sm=70
αυτο για όσους πρέπει να διαβάσουν ΑΥΤΟΙ καλύτερα - 3 φορές αρχαία, σε οκτώ εξάμηνα, καμία λατινικά και λογοτεχνία ΜΟΝΟ σε επιλογή στα Η ΚΑΙ Ζ εξάμηνα.
Το θέμα μας δεν είναι βέβαια το συγκεκριμένο τμήμα. Ουτε έριξα δόλωμα και κάποιοι τσιμπισατε...Είναι τόσο εύκολο να βάζουμε ταμπέλες. Ούτε το βασικό θέμα της εκπαίδευσης είναι αυτο. Ωστόσο, πόσταρα σε ένα θέμα που πραγματεύεται το δικαιωμα διορισμού ως ΠΕ02 αποφοίτων των  τμημάτων του ΕΑΠ (βλ. σελ. 1 του θέματος). Το θέμα στο συγκεκριμένο ποστ του φόρουμ ΔΕΝ είναι τα βασικά προβλήματα της εκπαιδευσης, ούτε οι απεργιες, ούτε ο τρόπος διορισμών κάποιων. το λόμπυ των φιλολόγων είναι. Επ αυτού λοιπόν και γω ποσταρα. Πειράζει να κάνουμε μια εποικοδομητική κουβέντα για το πώς ως εκπαιδευτικοί θα θέσουμε τις γνώσεις μας στην υπηρεσία των μαθητών μας και όχι στο προσωπικο μας βόλεμα;  Αν πειράζει πάω πάσσο - σταυρώστε με!!!
Σκοπός λοιπόν της ερώτησής μου είναι όχι να σπείρω τη διάσπαση και τη διχόνοια αλλά να προτείνουμε τρόπους ώστε το σχολείο να λειτουργήσει καλύτερα προς όφελος ΟΛΩΝ όσοι εμπλεκόμαστε στην εκπαιδευτική διαδικασία. Δεν υπάρχουν παντού θεωρίες συνομωσίας - αν δεν ανοίξουμε εμείς τα μυαλά μας πώς περιμένουμε τους μαθητές μας να το κάνουν αυτό; Και εν πάσει περιπτώσει, εγώ δεν είπα ότι έχω δίκιο κι εσεις άδικο - έναν προβληματισμό έθεσα προς συζήτηση. Μη σας πιάνει πανικός και μανία καταδίωξης!!!
THOSE WHO DARE TO TEACH MUST NEVER CEASE TO LEARN

Αποσυνδεδεμένος nikgre

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 224
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το lobby των φιλολόγων κτύπησε στο ΕΑΠ
« Απάντηση #313 στις: Απρίλιος 26, 2010, 07:05:00 μμ »
ιδού τα μαθήματα του προπτυχιακού του Εθνολογίας - Ιστορίας Θράκης :
http://www.he.duth.gr/index.php?rm=1&pm=75&sm=70
αυτο για όσους πρέπει να διαβάσουν ΑΥΤΟΙ καλύτερα - 3 φορές αρχαία, σε οκτώ εξάμηνα, καμία λατινικά και λογοτεχνία ΜΟΝΟ σε επιλογή στα Η ΚΑΙ Ζ εξάμηνα.
Το θέμα μας δεν είναι βέβαια το συγκεκριμένο τμήμα. Ουτε έριξα δόλωμα και κάποιοι τσιμπισατε...Είναι τόσο εύκολο να βάζουμε ταμπέλες. Ούτε το βασικό θέμα της εκπαίδευσης είναι αυτο. Ωστόσο, πόσταρα σε ένα θέμα που πραγματεύεται το δικαιωμα διορισμού ως ΠΕ02 αποφοίτων των  τμημάτων του ΕΑΠ (βλ. σελ. 1 του θέματος). Το θέμα στο συγκεκριμένο ποστ του φόρουμ ΔΕΝ είναι τα βασικά προβλήματα της εκπαιδευσης, ούτε οι απεργιες, ούτε ο τρόπος διορισμών κάποιων. το λόμπυ των φιλολόγων είναι. Επ αυτού λοιπόν και γω ποσταρα. Πειράζει να κάνουμε μια εποικοδομητική κουβέντα για το πώς ως εκπαιδευτικοί θα θέσουμε τις γνώσεις μας στην υπηρεσία των μαθητών μας και όχι στο προσωπικο μας βόλεμα;  Αν πειράζει πάω πάσσο - σταυρώστε με!!!
Σκοπός λοιπόν της ερώτησής μου είναι όχι να σπείρω τη διάσπαση και τη διχόνοια αλλά να προτείνουμε τρόπους ώστε το σχολείο να λειτουργήσει καλύτερα προς όφελος ΟΛΩΝ όσοι εμπλεκόμαστε στην εκπαιδευτική διαδικασία. Δεν υπάρχουν παντού θεωρίες συνομωσίας - αν δεν ανοίξουμε εμείς τα μυαλά μας πώς περιμένουμε τους μαθητές μας να το κάνουν αυτό; Και εν πάσει περιπτώσει, εγώ δεν είπα ότι έχω δίκιο κι εσεις άδικο - έναν προβληματισμό έθεσα προς συζήτηση. Μη σας πιάνει πανικός και μανία καταδίωξης!!!
Από το link, που εσύ έβαλες κάνω  copy paste:     *

Β' Εξάμηνο

    * Εισαγωγή στη Ρωμαϊκή Ιστορία
    * Βυζαντινή Ιστορία Ι
    * Εισαγωγή στην Προϊστορία: Θεωρία και Πράξη
    * Λατινική Φιλολογία
    * Δημογραφία Ι
    * Βυζαντινή Φιλολογία Ι
    * Ξένη Γλώσσα
Συνεχίζω με copy paste από το link που παρέθεσες:     *

Δ' Εξάμηνο

    * Ιστορία των Βαλκανικών Λαών Ι
    * Ιστορία του Ισλαμικού Κόσμου
    * Κοινωνική Ανθρωπολογία ΙΙ: Τα πεδία της κοινωνικής και πολιτισμικής ανθρωπολογίας
    * Νεοελληνική Φιλολογία Ι (Ιστορία της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας)
    * Πολιτισμική Ανθρωπολογία (Εισαγωγή στην έννοια του πολιτισμού)
    * Νεότερη και Σύγχρονη Ελληνική Ιστορία (Εισαγωγή)
    * Ξένη Γλώσσα
Τα επιλεγόμενα δεν τα παραθέτω, γιατί βαριέμαι! Η ιστοσελίδα και το πρόγραμμα σπουδών του τμήματος στα ελληνικά είναι γραμμένο... Ας διαβάζουμε προσεκτικότερα! Επιπλέον το πρόγραμμα έχει αναμορφωθεί (αλλά δεν το έχουν στο διαδίκτυο) με άλλα 5 αρχαία, όπως και με άλλα μαθήματα. Αυτά από εμένα και δε θα αποδείξω (ως απόφοιτος του ιστορίας και εθνολογίας) ότι δεν είμαι ελέφαντας!
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 26, 2010, 07:15:42 μμ από nikgre »
ΠΕ 02

Αποσυνδεδεμένος Martha72

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 199
  • Φύλο: Γυναίκα
  • THERE'S MORE TO DO
    • Προφίλ
Απ: Το lobby των φιλολόγων κτύπησε στο ΕΑΠ
« Απάντηση #314 στις: Απρίλιος 26, 2010, 07:20:56 μμ »
ΙΣΤΟΡΙΑ της νεοελληνικής λογοτεχνίας - όχι λογοτεχνία και πώς να την διδάξεις στο σχολειο...
ΛΑΤΙΝΙΚΗ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ -όχι λατινικά και πώς να τα διδάξεις στο σχολειο
και επίσης ξένη γλώσσα σε κάθε εξάμηνο....μήπως να διδάκατε και τα αγγλικά; παιδιά, ιστορικοι ειστε - αυτό δε σημαίνει ότι μπορειτε να κάνετε τα πάντα καλά....
και επισης το θεμα μας ΔΕΝ ειναι η εθνολογία θράκης....

αλλά αφού το θες, και επειδή εγώ δεν βαριέμαι ιδού, και αφήνω τα σχόλια στους άλλους
 Πρόγραμμα Σπουδών


Α' Εξάμηνο

Θεωρία και Μεθοδολογία της Ιστορίας
Αρχαία Ελληνική Ιστορία
Λαογραφία Ι (Εισαγωγή)
Πολιτισμική Ανθρωπολογία
Κοινωνική Ανθρωπολογία Ι
Αρχαία Ελληνική Φιλολογία Ι
Ξένη Γλώσσα
Β' Εξάμηνο

Εισαγωγή στη Ρωμαϊκή Ιστορία
Βυζαντινή Ιστορία Ι
Εισαγωγή στην Προϊστορία: Θεωρία και Πράξη
Λατινική Φιλολογία
Δημογραφία Ι
Βυζαντινή Φιλολογία Ι
Ξένη Γλώσσα
Γ' Εξάμηνο

Ευρωπαϊκή Ιστορία Ι (Εισαγωγή)
Ιστορία του Νέου Ελληνισμού (Εισαγωγή)
Ελληνική Πρωτοϊστορία:Μυκηναϊκός Πολιτισμός
Κοινωνιολογία Ι (Εισαγωγή)
Προϊστορική Αρχαιολογία Ι (Εισαγωγή)
Ελληνική Παλαιογραφία
Ξένη Γλώσσα
Δ' Εξάμηνο

Ιστορία των Βαλκανικών Λαών Ι
Ιστορία του Ισλαμικού Κόσμου
Κοινωνική Ανθρωπολογία ΙΙ: Τα πεδία της κοινωνικής και πολιτισμικής ανθρωπολογίας
Νεοελληνική Φιλολογία Ι (Ιστορία της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας)
Πολιτισμική Ανθρωπολογία (Εισαγωγή στην έννοια του πολιτισμού)
Νεότερη και Σύγχρονη Ελληνική Ιστορία (Εισαγωγή)
Ξένη Γλώσσα
Ε' Εξάμηνο

Κατεύθυνση Ιστορίας

Αρχαία Ελληνική Ιστορία ΙΙ
Ιστορική γεωγραφία και δημογραφία του Ρωμαϊκού κράτους
Βυζαντινή Ιστορία ΙΙ
Ευρωπαϊκή Ιστορία (18ος αι.)
Ξένη Γλώσσα
Κατεύθυνση Εθνολογίας

Παλαιοανθρωπολογία Ι - Οστεολογία
Εθνογραφία 1: Σύγχρονη Εθνογραφική Θεωρία και Πρακτική
Δημογραφία ΙΙ
(Εθιμική) Λαογραφία ΙΙ
Εξέλιξη του Ανθρώπου
Ξένη Γλώσσα
ΣΤ' Εξάμηνο

Κατεύθυνση Ιστορίας

Αρχαία Ελληνική Ιστορία ΙΙΙ
Οικονομική και Κοινωνική Ιστορία του Ρωμαϊκού Κράτους
Ιστορία των Βαλκανικών Λαών ΙΙ (Βουλγαρία - Ρουμανία)
Ιδεολογικά ρεύματα στους κόλπους του υπόδουλου Ελληνισμού
Ξένη Γλώσσα
Κατεύθυνση Εθνολογίας

Κοινωνιολογία ΙΙ
Κοινωνική Ανθρωπολογία ΙΙΙ (Ζητήματα οικονομικής και πολιτικής ανθρωπολογίας)
Πολιτισμική Ανθρωπολογία
Ξένη Γλώσσα
Ζ' Εξάμηνο

Κατεύθυνση Ιστορίας

Ιστορία των Βαλκανικών λαών ΙΙΙ
Ευρωπαϊκή Ιστορία (19ος αιώνας)
Ξένη Γλώσσα
Κατεύθυνση Εθνολογίας

Ανθρωπογεωγραφία
Εθνογραφία ΙΙ
Ξένη Γλώσσα
Η' Εξάμηνο

Κατεύθυνση Ιστορίας

Ευρωπαϊκή Ιστορία (20ος αιώνας)
Βυζαντινή Ιστορία ΙΙΙ
Ξένη Γλώσσα
Κατεύθυνση Εθνολογίας

Ιστορία του Μινωικού Πολιτισμού
Λαογραφία ΙV (Λαϊκή Τέχνη)
Ξένη Γλώσσα
ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ

Β Κύκλου Σπουδών (Ε και Ζ Εξαμήνων)

Κατεύθυνση Ιστορίας και Εθνολογίας

Βοηθητικές Επιστήμες της Ρωμαϊκής Ιστορίας
Βιοϊστορία Βαλκανικών Λαών
Βιοηθική και Κοινωνιοβιολογία
Γλωσσική Ανθρωπολογία
Ιστορία του πολιτισμού των Κυκλάδων και του Ανατολικού Αιγαίου στην εποχή του χαλκού
Λαογραφία ΙΙΙ (Κοινωνική Λαογραφία)
Πνευματικός βίος και πολιτισμός των Βαλκανικών λαών κατά την Τουρκοκρατία
Αρχαία Ελληνική Φιλολογία ΙΙ
Αρχές εξέλιξης των ειδών
Ειδικά Θέματα Ανθρωπολογίας
Κοινωνική Ιστορία της Ελλάδος (20ος αιώνας)
Το Βυζάντιο και οι Σλάβοι
Γλωσσολογία
Φιλοσοφία
Λατινική Φιλολογία ΙΙ
Νεοελληνική Φιλολογία ΙΙ
Παιδαγωγικά Ι
Εθνομουσικολογία
Περιβάλλον αισθητικής και αρχιτεκτονικής στον παρευξείνιο χώρο
Κοινωνική εργασία σε πολυπολιτισμικές κοινωνίες
Ψυχοπαθολογία
ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ

Β Κύκλου Σπουδών (ΣΤ και Η Εξαμήνων)

Κατεύθυνση Ιστορίας και Εθνολογίας

Διεθνείς Οργανισμοί
Ανθρωπολογία Ασιατικών Πληθυσμών
Αρχαία Ελληνική Φιλολογία ΙΙΙ
Λαογραφία V (Έντεχνος λαϊκός λόγος)
Διδακτική της Ιστορίας
Παιδαγωγική ΙΙ
Μετανάστευση και Μεταναστευτική Πολιτική
Ιστορία ελληνικής εξωτερικής πολιτικής (1900-1940)
Αρχαία Ελληνική Ιστορία IV (Ιστορία από τις πηγές)
Ανθρωπολογία Αμερικανικών Πληθυσμών
Βιολογία, Ηθολογία και εξέλιξη Πρωτευόντων
Παλαιοανθρωπολογία ΙΙ
Ανθρωπολογία Αφρικανικών Πληθυσμών
Ανθρωπολογία των Πληθυσμών του Ειρηνικού
Ιστορία της Νεοελληνικής Παιδείας
Τύπος και Πολιτική στο Ελληνικό Κράτος
Βυζαντινές Βιβλιοθήκες στην Κωνσταντινούπολη μετά την άλωση
 
THOSE WHO DARE TO TEACH MUST NEVER CEASE TO LEARN

Αποσυνδεδεμένος nikgre

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 224
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το lobby των φιλολόγων κτύπησε στο ΕΑΠ
« Απάντηση #315 στις: Απρίλιος 26, 2010, 07:36:15 μμ »
ΙΣΤΟΡΙΑ της νεοελληνικής λογοτεχνίας - όχι λογοτεχνία και πώς να την διδάξεις στο σχολειο...
ΛΑΤΙΝΙΚΗ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ -όχι λατινικά και πώς να τα διδάξεις στο σχολειο
και επίσης ξένη γλώσσα σε κάθε εξάμηνο....μήπως να διδάκατε και τα αγγλικά; παιδιά, ιστορικοι ειστε - αυτό δε σημαίνει ότι μπορειτε να κάνετε τα πάντα καλά....
και επισης το θεμα μας ΔΕΝ ειναι η εθνολογία θράκης....

Ξέρεις η ιστορία της νε λογοτεχνίας βασίζεται σε κείμενα και με αφορμή αυτά αναλύεις ρεύματα και εποχές, δεν κάνεις γενικά "ιστοριούλες". Στο πανεπιστήμιο τα λατινικά, ΛΑΤΙΝΙΚΗ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ λεγονται ΠΑΝΤΑ. Δεν είμαστε λύκειο... Αφού δεν ήταν το θέμα μας το ιστορικό θράκης, εσύ γιατί το στοχοποίησες λέγοντας ανακρίβειες ακόμα και τη στιγμή που έβαζες link; Σε ό,τι αφορά την ξένη γλώσσα, δίνεις ωραία ιδέα! Θα το προτείνουμε στο υπουργείο για να καλύπτουμε ωράριο διδάσκοντας αγγλικά ή ιταλικά, όπως γίνεται με το μάθημα της ιστορίας και τους ξενόγλωσσους...
ΠΕ 02

Αποσυνδεδεμένος Martha72

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 199
  • Φύλο: Γυναίκα
  • THERE'S MORE TO DO
    • Προφίλ
Απ: Το lobby των φιλολόγων κτύπησε στο ΕΑΠ
« Απάντηση #316 στις: Απρίλιος 26, 2010, 07:55:10 μμ »
ΙΣΤΟΡΙΑ της νεοελληνικής λογοτεχνίας - όχι λογοτεχνία και πώς να την διδάξεις στο σχολειο...
ΛΑΤΙΝΙΚΗ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ -όχι λατινικά και πώς να τα διδάξεις στο σχολειο
και επίσης ξένη γλώσσα σε κάθε εξάμηνο....μήπως να διδάκατε και τα αγγλικά; παιδιά, ιστορικοι ειστε - αυτό δε σημαίνει ότι μπορειτε να κάνετε τα πάντα καλά....
και επισης το θεμα μας ΔΕΝ ειναι η εθνολογία θράκης....

Ξέρεις η ιστορία της νε λογοτεχνίας βασίζεται σε κείμενα και με αφορμή αυτά αναλύεις ρεύματα και εποχές, δεν κάνεις γενικά "ιστοριούλες". Στο πανεπιστήμιο τα λατινικά, ΛΑΤΙΝΙΚΗ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ λεγονται ΠΑΝΤΑ. Δεν είμαστε λύκειο... Αφού δεν ήταν το θέμα μας το ιστορικό θράκης, εσύ γιατί το στοχοποίησες λέγοντας ανακρίβειες ακόμα και τη στιγμή που έβαζες link; Σε ό,τι αφορά την ξένη γλώσσα, δίνεις ωραία ιδέα! Θα το προτείνουμε στο υπουργείο για να καλύπτουμε ωράριο διδάσκοντας αγγλικά ή ιταλικά, όπως γίνεται με το μάθημα της ιστορίας και τους ξενόγλωσσους...

αν η ιστορία της νε. λογοτεχνίας είναι το ίδιο με τη νε. λογοτεχνία, για΄τι δεν αναφέρεται έτσι εδώ
http://www.enl.uoa.gr/swf/indexloader.html
ή εδώ http://www.phil.uoa.gr/PPSCourses.html για παράδειγμα; 
επίσης, τα λατινικά που είναι υποχρεωτικά στο Β εξάμηνο και επιλογής μόνο μια φορά αργότερα, ποιά λογική επιτάσσει και επιβάλλει να τα διδάσκει ο απόφοιτος της σχολής αυτής; δε λέω ότι δε γίνεται - ρωτάω αν θα πρέπει να γίνεται... και ξαναλέω, την αξία των αποφοίτων του τμήματος ως ιστορικών δεν την αμφισβητεί κανείς - αρχαία όμως ή λατινικά που τα κάνατε  ελάχιστες φορές γιατί να πρέπει να τα κάνετε εσείς;  Και ξαναλέω, υπάρχουν σαφώς κάπόιοι που τα κάνουν καλά γιατί μόνοι τους διάβασαν και προσπάθησαν  αλλά γιατί η μόρφωση των παιδιών μπρέπει πάντα να επαφίεται στον πατριωτισμό και την αυτοθυσία κάποιων;
αγγλικά ναι, να κάνετε κι εσείς - εφόσον το πτυχίο σας αναγράφει κάτι τέτοιο...το δικο μου γράφει και ελληνικής φιλολογίας πάντως...
και επίσης, πολύ πατριωτικά το πήρες το ζήτημα,, ανέφερα ένα τυχαίο παράδειγμα και έχεις επιδοθεί σε έναν αγώνα υπεράσπισης του τμήματος...έθεσα και άλλα ερωτηματα...αλλά για αυτά κουβέντα...
THOSE WHO DARE TO TEACH MUST NEVER CEASE TO LEARN

Αποσυνδεδεμένος ioanna89

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3041
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Το lobby των φιλολόγων κτύπησε στο ΕΑΠ
« Απάντηση #317 στις: Απρίλιος 26, 2010, 08:06:09 μμ »
Το "Ελληνικής και Αγγλικής Φιλολογίας" στο πτυχίο σου αναγράφεται μόνο για ιστορικούς λόγους, επειδή έτσι λεγόταν το τμήμα όταν ιδρύθηκε. Τότε ο τίτλος αντιστοιχούσε στο πρόγραμμα σπουδών που ήταν μεικτό (είχε, δηλαδή και μαθήματα ελληνικής φιλολογίας). Τώρα το τμήμα λέγεται "Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας", ονομασία που αντιστοιχεί στο πρόγραμμα σπουδών. Έχεις μια άποψη που είναι σεβαστή, αλλά μη χρησιμοποιείς τέτοια ανούσια επιχειρήματα για να την υποστηρίξεις.

Αποσυνδεδεμένος Martha72

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 199
  • Φύλο: Γυναίκα
  • THERE'S MORE TO DO
    • Προφίλ
Απ: Το lobby των φιλολόγων κτύπησε στο ΕΑΠ
« Απάντηση #318 στις: Απρίλιος 26, 2010, 08:11:44 μμ »
το πτυχιο μου το πήρα το 94 όταν το τμήμα ήταν ακομα μεικτό και έκανα μισά μαθήματα αγγλικά και άλλα μισά ελληνικά. Ξέρω λοιπόν πάρα πολλύ καλά σε τι αναφέρομαι.
Χαίρομαι που βρίσκεις την άποψή μου σεβαστή - ωστόσο μην το κάνουμε μια διαπροσωπική αντιπαράθεση - γαιτί δεν ειναι.
THOSE WHO DARE TO TEACH MUST NEVER CEASE TO LEARN

Αποσυνδεδεμένος ioanna89

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3041
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Το lobby των φιλολόγων κτύπησε στο ΕΑΠ
« Απάντηση #319 στις: Απρίλιος 26, 2010, 08:29:59 μμ »
το πτυχιο μου το πήρα το 94 όταν το τμήμα ήταν ακομα μεικτό και έκανα μισά μαθήματα αγγλικά και άλλα μισά ελληνικά. Ξέρω λοιπόν πάρα πολλύ καλά σε τι αναφέρομαι.
Χαίρομαι που βρίσκεις την άποψή μου σεβαστή - ωστόσο μην το κάνουμε μια διαπροσωπική αντιπαράθεση - γαιτί δεν ειναι.

Οκ. Το πρόγραμμα κάποτε ήταν μεικτό και οι παλιοί απόφοιτοι έχουν διδαχθεί και μαθήματα ελληνικής φιλολογίας. Οπότε τι μπορεί να γίνει; Να μπορούν π.χ. να διδάσκουν ιστορία ή και φιλολογικά οι πτυχιούχοι μέχρι την τάδε χρονιά και οι νεότεροι όχι; Δε νομίζω ότι οδηγεί πουθενά αυτή η συζήτηση...
Η άποψή μου είναι ότι θα έπρεπε καθένας να διδάσκει το αντικείμενο του και ότι θα έπρεπε να υπάρχει ξεχωριστή ειδικότητα ιστορικών, αλλά πρακτικά αυτό δεν μπορεί να γίνει.

Υ.Γ. Καμία προσωπική αντιπαράθεση.

Αποσυνδεδεμένος Martha72

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 199
  • Φύλο: Γυναίκα
  • THERE'S MORE TO DO
    • Προφίλ
Απ: Το lobby των φιλολόγων κτύπησε στο ΕΑΠ
« Απάντηση #320 στις: Απρίλιος 26, 2010, 08:38:53 μμ »
αυτό ακριβώς λέω τόση ώρα βρε Ιωάννα!!! ότι θα έπρεπε - καίτοι οι πρακτικές δυσκολίες είναι πολλές - ο κλάδος των φιλολόγων να χωριστεί ανάλογα με το τι έχει τελειώσει ο καθένας. Και αυτό για να διδάσκουμε πιο σωστά ο καθένας το αντικείμενο του. Και αντι ο φιλόλογος να έχει 8 και 10 αντικείμενα, να έχει 1 ή 2.
Όσο για το δικό μου πτυχίο, όχι δεν είπα αυτό. Κάθε άλλο. Απάντησα απλά στον συνάδελφο που είπε να κάνουνε και αγγλικά ως συμπλήρωση ωραρίου οι φιλόλογοι εφόσον έχουν κάνει και ξένη γλώσσα στη σχολή. Και είπα, να γίνει εφόσον το αναγράφει το πτυχίο τους - όπως κάνει ο ξενόγλωσσος ιστορίας - λάθος κατ εμέ- εφόσον το αναγράφει το δικο του πτυχίο.
Αλλά κατά βάση, συμφωνούμε λοιπόν. Αυτό ρωτάω τόση ώρα, και απάντηση δεν παίρνω: να χωριστούν ή όχι οι φιλόλογοι σε επι μέρους κλάδους;
THOSE WHO DARE TO TEACH MUST NEVER CEASE TO LEARN

Αποσυνδεδεμένος syrrahm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1951
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το lobby των φιλολόγων κτύπησε στο ΕΑΠ
« Απάντηση #321 στις: Απρίλιος 26, 2010, 08:49:26 μμ »
να ρωτήσω κάτι η αφελής ξανθιά; Δεν είμαι φιλόλογος αλλά θέλω την άποψη φιλολόγων:
το βρίσκετε σωστό να μην υπάρχει διαχωρισμός στον κλάδο σας; Δηλαδή, λέγεστε όλοι φιλόλογοι ( απο 23 τμήματα ανά τη χώρα βγαίνουν...φιλόλογοι) και καλούνται να διδάξουν πχ
λατινικά - απόφοιτοι του ιστορικού
λογοτεχνία - απόφοιτοι της εθνολογίας
ιστορία - απόφοιτοι του κλασσικού....
δε θα έπρεπε να διδάσκει καθένας αυτό στο οποίο ειδικεύτηκε; (κάτι παρόμοιο γινεται με φυσικούς, χημικούς, βιολόγους κτλ.)
καταλαβαίνω ότι έτσι θίγονται πολλές οργανικές θέσεις, ωστόσο, εκπαιδευτικά, αντικειμενικά και συλλογιζόμενοι το λειτούργημά μας, εσείς τι γνώμη έχετε;
Δεν είναι παράλογο να ακούγεται μία τέτοια άποψη (για το διαχωρισμό στον κλάδο των φιλολόγων) ειδικά από κάποιον που δεν είναι φιλόλογος .(Εδώ και μεταξύ μας ακούγονται παρόμοια). Ωστόσο, τα όρια στα φιλολογικά μαθήματα δεν είναι τόσο διακριτά, όπως συμβαίνει με τη Βιολογία και τη Φυσική ή τα Μαθηματικά. Τι εννοώ; Οι 4 από τις 6 ώρες των Αρχαίων της Α΄ Λυκείου αφορούν στην Ιστορία του Θουκυδίδη, ένα κατεξοχήν μάθημα ιστορίας - κι όμως θεωρούνται Αρχαία(κι αυτό σωστό). Οι 3 από τις 5 ώρες των Αρχαίων της Γ΄ Λυκείου Κατεύθυνσης αφορούν στην Αρχαία Ελληνική Φιλοσοφία, ένα μάθημα στο οποίο έχουν ειδικευθεί οι απόφοιτοι του ΦΠΨ και ειδικότερα του Φ. - κι όμως θεωρούνται Αρχαία(και δεν είναι λάθος) .
Επίσης, ο  ιστορικός μπορεί και πρέπει να διδάσκει λατινικά στα σχολεία (μιας και τα λατινικά κρίνονται απαραίτητο εργαλείο για τη γνώση της Ρωμαϊκής ιστορίας) και αν είναι λίγα το 1 ή τα 2 μαθήματα στη σχολή, ας γίνουν περισσότερα . Ακόμη, στο ΦΠΨ και ειδικότερα στο Παιδαγωγικό διδάσκονται διδακτικές φιλολογικών μαθημάτων που ούτε και οι του φιλολογικού δεν διδάσκονται. Δεν θα πρέπει να δίνεται  η απαιτούμενη βαρύτητα και στις διδακτικές των μαθημάτων, όπως και στο περιεχόμενο φυσικά;
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 26, 2010, 08:58:48 μμ από syrrahm »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162193
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 657
Σύνολο: 674

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.113 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.