*

Αποστολέας Θέμα: Οι επόμενες κινήσεις μας  (Αναγνώστηκε 57325 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ritaki

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
    • Προφίλ
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Απάντηση #154 στις: Αύγουστος 28, 2009, 06:27:59 μμ »
Ντροπή και αίσχος να συζητάς συνάδελφε για μόρια σχολής και μάλιστα πριν 6-7 χρόνια!Ακόμη μεγαλύτερη ντροπή είναι η υπεροψία.Είναι διαφορετικό να πιστεύεις στον εαυτό σου και τις σπουδές και να αισθάνεσαι καλά και άλλο να μειώνεις κάποιον για να αισθανθείς εσύ ανώτερος.Επίσης να σημειώσω οτι δεν είμαι απόφοιτη της σχολής για την οποία μιλάς τόσο υποτιμητικά αλλά κάποιας που όταν μπήκα ήταν  πάνω από 19000.Άν κοιτάξεις συνάδελφε τα μόρια των σχολών πληροφορικής πλέον κάθε χρόνο πέφτουν εξαιτίας του ότι μαζευτήκαμε πολλοί!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:18:55 »

Αποσυνδεδεμένος ritaki

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
    • Προφίλ
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Απάντηση #155 στις: Αύγουστος 28, 2009, 06:47:51 μμ »
Aπό τα 59 μαθήματα που είχαμε παιδιά στη σχολή τα 16 είναι οικονομικά! Μήπως να ζητήσω να κάνω τις Αρχές οικονομικής θεωρίας  και τα άλλα μαθήματα των οικονομολόγων και εγώ στο σχολείο; Γιατί όχι σε αυτή τη γελοία χώρα που ζούμε; Αχ ξέχασα όμως,δυστυχώς δεν είμαι κόρη υφυπουργού, αλλά κόρη ηλεκτρολόγου αλλιώς κάτι θα μπορούσα και εγώ να κάνω για τη σχολή μου!

Αποσυνδεδεμένος antonispe19

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 32
    • Προφίλ
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Απάντηση #156 στις: Αύγουστος 28, 2009, 07:19:05 μμ »
Εσύ κύριε ...προγραμματισταρά πώς νιώθεις που εδώ και χρόνια έχουν διοριστεί στην εκπαίδευση Θεολόγοι και ένα σωρό άσχετοι?? Αλλά κάτι τέτοιοι σαν εσένα δεν αφήνουν τον κλάδο να πάει μπροστά....
Να υποθέσω πως ο μόνος τρόπος να πάει ο κλάδος μπροστά είναι να εκδιωχθούν όλοι αυτοί οι "άσχετοι" και να έρθετε εσείς οι σχετικοί από τα ΤΕΙ που έχουν την ίδια σχέση με την πληροφορική όπως τα ΙΕΚ κορέλκο έτσι?

Παράθεση
Όσο για τη βάση του ΕΠΔΟ, πριν από 5-6 χρόνια που είχα περάσει εγώ δεν ήταν καθόλου 10 αλλά πολύ παραπάνω...
11?  :-X

Παράθεση
αλλά σε βολεύει να πιστεύεις αυτό παρά να σκεφτείς άλλους παράγοντες που μπορεί να έριξαν τη βάση (π.χ. ότι δεν έχει ζήτηση γιατί είναι σε επαρχιακή πόλη κι όχι σε αστικό κέντρο.....)
Το θέμα δεν είναι τι ζήτηση έχει αλλά τι φοιτητές βγάζει. Όταν η συντριπτική πλειοψηφία δεν γνωρίζει στοιχειώδη πράγματα πως θέλουν να γίνουν και καθηγητές? Αλλά αυτή είναι και η τακτική σας, να τα ισοπεδώνετε όλα για να αποδείξετε ότι έχετε τις ίδιες γνώσεις με έναν απόφοιτο πληροφορικής, στα χαρτιά, γιατί στην πραγματικότητα καμιά εταιρία δεν θα δεχτεί να προσλάβει απόφοιτο αυτού του τμήματος

Αποσυνδεδεμένος antonispe19

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 32
    • Προφίλ
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Απάντηση #157 στις: Αύγουστος 28, 2009, 07:20:10 μμ »
Αυτό αποδεικνύει ότι η σχολή σου δεν έχει προσανατολισμό και ότι μαθαίνεις λίγο από όλα, δηλαδή βγάζει ημιμαθείς πτυχιούχους

Aπό τα 59 μαθήματα που είχαμε παιδιά στη σχολή τα 16 είναι οικονομικά! Μήπως να ζητήσω να κάνω τις Αρχές οικονομικής θεωρίας  και τα άλλα μαθήματα των οικονομολόγων και εγώ στο σχολείο; Γιατί όχι σε αυτή τη γελοία χώρα που ζούμε; Αχ ξέχασα όμως,δυστυχώς δεν είμαι κόρη υφυπουργού, αλλά κόρη ηλεκτρολόγου αλλιώς κάτι θα μπορούσα και εγώ να κάνω για τη σχολή μου!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:18:55 »

Αποσυνδεδεμένος ritaki

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
    • Προφίλ
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Απάντηση #158 στις: Αύγουστος 28, 2009, 08:06:13 μμ »
Τα 43 μαθήματα Πληροφορικής είναι ημιμάθεια;Τα ΤΕΙ δε σου κάνουν ,σχολές  πληροφορικής όπως της ΑΣΟΕΕ και του Μακεδονίας δε σου κάνουν.Ποιός είσαι ρε μεγάλε; Ο καλύτερος όλων μας!'Ομως γιατι ασχολείται ένας φωστήρας σαν εσένα με την εκπαίδευση; Νομίζω οτι είσαι για υποτροφία στο Ηarvard και φαντάζομαι οτι  θα είσαι ανάρπαστος στις εταιρείες του εξωτερικού και άσε εμάς τους ημιμαθείς που δεν ξέρουμε μαθηματικά να παλεύουμε για την εκπαίδευση γιατί εντάξει σαν εσένα δεν είμαστε αλλά, το οffice και λιγο logo και προγραμματισμό και τα άλλα μαθήματα στο ΕΠΑΛ φαντάζομαι μπορούμε να τα κάνουμε.

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Απάντηση #159 στις: Αύγουστος 29, 2009, 05:28:52 πμ »
Εγώ δεν είμαι σε θέση να κάνω πρόταση, αλλά πιστεύω ότι οι τεχνοκράτες και οι σύμβουλοι του Υπουργείου μπορούν να διατυπώσουν μία τέτοια ρύθμιση ώστε αυτοί οι άνθρωποι που έχουν τουλάχιστον ένα κριτήριο δύο διδακτικά έτη «στην πλάτη τους» να μπορούν να εισέρχονται στο Τμήμα ενδεχομένως της ΑΣΠΑΙΤΕ για να παίρνουν και αυτή τη διδακτική επάρκεια έτσι ώστε να μην αδικούνται έναντι αυτών των ανθρώπων των οποίων εμείς σήμερα αναγνωρίζουμε το δικαίωμα και ορθά το αναγνωρίζουμε. [/i]


δεν έχω ακούσει πιο πονηρή δήλωση στη ζωή μου...χρύσωμα χαπιού....μα πως θα φτάσουν τα 2 διδακτικά έτη; δεν θα πάρουν ποτέ ώρες...αφού πάντα θα τις παίρνουν οι απόφοιτοι του ΠΑ.ΠΕΙ!!! και ποια είναι η πρόταση; να μπαίνουν ΑΣΠΑΙΤΕ για να γίνονται κάποια στιγμή ισότιμοι με τους απόφοιτους ΠΑ.ΠΕΙ!!! τραγέλαφος!!! η ειρωνεία και η απαξίωση σε όλο της το μεγαλείο!!
αν πρέπει να διεκδικηθεί κάτι, αυτό είναι η ισότιμη μεταχείριση όλων των αποφοίτων!!! όλα τα τμήματα πληροφορικής καθηγητικές σχολές!!!
παραπέμπω σε ερώτημα του εισηγητή ΜΠΟΛΑΡΗ: "πως ορίζεται μια καθηγητική σχολή; υπάρχει ορισμός; ΟΧΙ!!! "
Ξανασκέφτηκα το παραπάνω και όπως βλέπω πάλι λίγοι ευνοούνται από αυτή τη ρύθμιση. Αυτοί δηλαδή που έχουν πολυετή προϋπηρεσία. Οι άλλοι (όσοι δεν έχουν πάει ΑΣΠΑΙΤΕ ή να έχουν μεταπτυχιακό σε ΕΑ ή απόφοιτοι ΔΤΨΣ) δε θα γνωρίσουν ποτέ τις σχολικές τάξεις. Σωστά. Αδιέξοδο για τους περισσότερους. Οπότε ρε σεις τι μένει; Μόνο η αύξηση ωρών του μαθήματος πληροφορικής σε δευτεροβάθμια ή εισαγωγή στην πρωτοβάθμια. Πάντα εκεί καταλήγουμε.

Αποσυνδεδεμένος antonispe19

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 32
    • Προφίλ
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Απάντηση #160 στις: Αύγουστος 29, 2009, 08:25:17 πμ »
άσε εμάς τους ημιμαθείς που δεν ξέρουμε μαθηματικά να παλεύουμε για την εκπαίδευση γιατί εντάξει σαν εσένα δεν είμαστε αλλά, το οffice και λιγο logo και προγραμματισμό και τα άλλα μαθήματα στο ΕΠΑΛ φαντάζομαι μπορούμε να τα κάνουμε.

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, είναι όπως τα λες. Παρακολούθησες 59 πανεπιστημιακά μαθήματα για να διδάξεις office και logo στο σχολείο, αυτό μπορείς να κάνεις, αυτό κάνεις.

Αποσυνδεδεμένος trelaras

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 88
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Απάντηση #161 στις: Αύγουστος 29, 2009, 09:36:32 πμ »
diladi esi ti tha didaksis php??????

Αποσυνδεδεμένος vgp

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
    • Προφίλ
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Απάντηση #162 στις: Αύγουστος 29, 2009, 10:06:56 πμ »
'Ομως γιατι ασχολείται ένας φωστήρας σαν εσένα με την εκπαίδευση; Νομίζω οτι είσαι για υποτροφία στο Ηarvard και φαντάζομαι οτι  θα είσαι ανάρπαστος στις εταιρείες του εξωτερικού και άσε εμάς τους ημιμαθείς που δεν ξέρουμε μαθηματικά να παλεύουμε για την εκπαίδευση

 ;D ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος vgp

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
    • Προφίλ
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Απάντηση #163 στις: Αύγουστος 29, 2009, 10:12:34 πμ »
Ξανασκέφτηκα το παραπάνω και όπως βλέπω πάλι λίγοι ευνοούνται από αυτή τη ρύθμιση. Αυτοί δηλαδή που έχουν πολυετή προϋπηρεσία. Οι άλλοι (όσοι δεν έχουν πάει ΑΣΠΑΙΤΕ ή να έχουν μεταπτυχιακό σε ΕΑ ή απόφοιτοι ΔΤΨΣ) δε θα γνωρίσουν ποτέ τις σχολικές τάξεις. Σωστά. Αδιέξοδο για τους περισσότερους. Οπότε ρε σεις τι μένει; Μόνο η αύξηση ωρών του μαθήματος πληροφορικής σε δευτεροβάθμια ή εισαγωγή στην πρωτοβάθμια. Πάντα εκεί καταλήγουμε.

Λοιπόν πολύ ασχοληθήκαμε  με τον συγκεκριμένο τύπο (antonispe19), το νόημα είναι αυτό που λέει ο psych@ra, να διεκδικήσουμε αύξηση ωρών του μαθήματος και όλα αυτά που συζητάμε σοβαρά τόσες μέρες εδώ μέσα!!

Αποσυνδεδεμένος elia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • ΠΕ86 - ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Απάντηση #164 στις: Αύγουστος 29, 2009, 10:26:22 πμ »
Παιδιά το topic ονομάζεται "Οι επόμενες κινήσεις μας"....
Αν θέλετε φτιάξτε ένα topic και ονομάστε το "Ποια είναι η καλύτερη σχολή Πληροφορικής;" Βάλτε και ψηφοφορία άμα θέλετε, δείξτε και τους οδηγούς σπουδών και τις βάσεις των πανελληνίων...
Να ξέρουν όμως αυτοί που μπαίνουν σε ένα topic τι πρόκειται να διαβάσουν.





Σχετικά με τις κινήσεις της ομάδας μας, επειδή πολλά βλέπω ότι ειπώθηκαν : Αν το ΥΠΕΠΘ θέσπιζε κάποια κριτήρια για το ποιες σχολές θεωρούνται καθηγητικές, τότε όλες οι σχολές θα μπορούσαν άμεσα να τροποποιήσουν το πρόγραμμα σπουδών τους (και ασφαλώς και θα το έκαναν) και θα έπαιρναν άμεσα παιδαγωγική κατάρτιση (και με τους παλαιούς απόφοιτους θα γινόταν κάποια ρύθμιση ώστε να πάρουν και αυτοί, πιθανώς από τις σχολές τους). Γνώμη μου είναι ότι κάτι τέτοιο φυσικά και δεν πρόκειται να γίνει, γιατί τότε τι θα έλεγαν για τις διάφορες καθηγητικές σχολές που δεν έχουν καθόλου παιδαγωγικά μαθήματα; Ωστόσο εμείς το διεκδικούμε, είναι ένας τρόπος πίεσης για να πετύχουμε τους στόχους μας.

Και ένα σχόλιο ακόμα : ο κλάδος ΠΕ19/20 περιέχει πάρα πολλές πολύ διαφορετικές σχολές. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να είναι πολύ ανομοιογενής, ωστόσο του δίνει ένα μεγάλο πλεονέκτημα : είμαστε πάρα πολλοί. Όταν θα το συνειδητοποιήσουμε αυτό μπορούμε να πετύχουμε πολλά (δημοτικά, αύξηση ωρών στη Β'/βάθμια, αύξηση Πληροφορικών/εργαστήριο κ.α.). Επειδή όμως επικρατεί ο κομπλεξισμός-ελιτισμός και αναλωνόμαστε σε διαμάχες, μας παίρνουν τις ώρες και τις δίνουν σε δασκάλους και κομμώτριες...



Τέλος, επαναλαμβάνω : σας παρακαλώ μεταφέρτε τις διαμάχες σας αλλού!
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 29, 2009, 10:28:17 πμ από elia »

Αποσυνδεδεμένος ritaki

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
    • Προφίλ
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Απάντηση #165 στις: Αύγουστος 29, 2009, 10:53:49 πμ »
ok. Έχετε δίκιο παιδιά  δεν το συνεχίζω,άλλο είναι το θέμα αλλά και αυτό το ΄΄κόμπλεξ ανωτερώτητας΄΄ κλονίζει το νευρικό μου σύστημα.Sorry προς τους υπόλοιπους.

Αποσυνδεδεμένος nfountou

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 117
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
    • nfountou.com
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Απάντηση #166 στις: Αύγουστος 29, 2009, 02:58:15 μμ »
διαβαζω το συγκεκριμενο τοπικ (και κανα δυο αλλα) εδω μεσα και μου ερχεται να αρχισω να τραβαω τα λιγοστα μου μαλια...
Πρωτα απο ολα για την απαραδεκτη κινηση απο την πλευρα του ΥΠΕΠΘ. Κανονικα επρεπε να γινει έλεγχος σε ΟΛΕΣ τις
σχολες και οχι μονο σε μια για να ευνοηθουν 1-2 ατομα (η μαλλον ενα; μπορει και να χει κ καμια ξαδερφη η κοπελια... δεν ξερεις...)
αυτη η κινηση ηταν μεγαλη ΚΑΦΡΙΛΑ...

Επισης οι παιδαγωγοι (για τους καλους μιλαω τωρα, ξερετε τωρα...για τους λιγους καλους... οχι σαν τους υπολοιπους...) Τι υφος ειναι αυτο βρε παιδια;
λιγο σεβασμος δεν βλαπτει...  να ειστε ΣΙΓΟΥΡΟΙ οτι δεν "νικησατε" γιατι επρεπε να νικησετε (αν και οσοι κανατε τα 18 μαθηματα θα επρεπε αλλα οχι
κατα αυτο τον τροπο)... αν δεν υπηρχε η κορη και ισως κανα δυο ατομα ακομη νομιζετε οτι θα εβαζε τα χερακια του να βγαλει τα ματακια του χωρις
 να εχει κανενα οφελος μονο και μονο επειδη εχετε δικιο; Η ιστορια (της εκπαιδευσης) αυτο δειχνει...

Ενα αλλο θεμα ειναι οι ιδεες που εχουν αρκετοι πληροφορικοι εδω μεσα στο φορουμ... Ο καθενας υποστηριζει την αποψη που τον
βολευει...
πχ : ΟΧΙ κυριοι μου ΔΕΝ γινεται να παρουν ολοι παιδαγωγικη επαρκεια κ το γνωριζετε καλα! Οι περισσοτεροι του κλαδου δεν εχουν
κανει σχεδον κανενα παιδαγωγικο μαθημα και αρκετοι καθολου!!! γιατι θελετε να "πνιξετε" την κατσικα του γειτονα; (οπως ανεφερε και καποιος
παραπανω), προσπαθηστε και εσεις να αποκτησετε μια κατσικα... ενα μεταπτυχιακο και μια δευτερη γλωσσα χρειαζεστε... γιατι δεν το κανετε
εφοσον το γνωριζετε;;;; προτιματε μαλλον καλυτερα να μαζευετε ωρες και να ζητατε επαρκεια για ολοκληρο τον κλαδο... Αυτο ΔΕΝ γινεται!
Γιατι αναλωνεστε υποστηριζοντας τετοιου ειδους αποψεις εφοσον γνωριζετε εξαρχης οτι ειστε λαθος;;; πολλοι αλλοι και εγω μαζι γιατι μπηκαμε
στη διαδικασια αποκτησης μιας κατσικας; Γιατι δεν μπενετε και εσεις στη διαδικασια οπως και αυτοι που μπηκαν και τα καταφεραν; κανεις δεν
ειπε οτι γινεται απο τη μια μερα στην αλλη αλλα σιγουρα ξερετε τον τροπο για να το καταφερετε...
Οι περισσοτεροι εδω μεσα υποστηριζουν την αποψη που τους συμφερει, δυστυχως κατα αυτο τον τροπο το μονο που καταφερνουμε ειναι
να ειμαστε διασπασμενοι, αποπροσανατολισμενοι και να χανουμε το κεντρικο νοημα, δηλαδη πως θα ξεμπλοκαρει το συστημα και πως θα
ανοιξουμε τον δρομο για να αυξησουμε τις θεσεις διορισμων για ολο τον κλαδο και οχι για την παρτη μας...
πχ. μονιμοι πληροφορικοι στην πρωτοβαθμια, αλλαγη του μονοωρου μαθηματος της πληροφορικης σε 2 ωρες, σπασιμο τμηματος εργαστηριου
οπως γινεται και στα υπολοιπα εργαστηρια... Επισης θα μπορουσε να συζητηθει και το θεμα επαναπροσδιορισμου παιδαγωγικης επαρκειας για ολες τις σχολες,
σε αυτη την περιπτωση βεβαια καλο θα ηταν να βρεθει ενας τροπος ετσι ωστε να μας κρατησει εννομενους...
Αυτες ειναι μερικες ιδεες που θα ευνοουσαν ΟΛΟΥΣ μας και δεν θα φταναμε στην κατασταση που ειμαστε τωρα...
Αν οι αποψεις που υποστηριζουμε ειναι λογικες και ευνοουν ολους τοτε αυτοματα ανεβαινουν οι πιθανοτητες να πετυχουμε...
αν τωρα παμε και βαζουμε δικηγορους και ζηταμε παιδαγωγικη επαρκεια για ολο τον κλαδο τοτε πολυ απλα δεν θα πετυχουμε τιποτα μιας και κανενας
δεν προκεται να μας παρει στα σοβαρα... αντε και καλα κρασια! εμμ... καλο διορισμο ηθελα να πω...
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 29, 2009, 03:07:07 μμ από nfountou »
Η διαδικτυακή πύλη των αδιόριστων - http://adioristos.gr

Αποσυνδεδεμένος apostolis_veria

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 265
    • Προφίλ
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Απάντηση #167 στις: Αύγουστος 29, 2009, 04:26:24 μμ »
συμφωνω αλλά με αυτό που έκανε το υπουργείο άνοιξαν οι ασκοί του Αιόλου...Αφου εδωσε παιδαγωγικό στα 18 μαθηματα αύριο θα δώσει στα 10 και μεθαύριο στα 3...Ετσι θα πάει η δουλειά, το ένα λάθος φέρνει το άλλο.Με αυτήν την λογική αφού είχε καθηγητική σχολή πληροφορικής στα σκαρια και κρυφά γιατί μας έβαλε στην διαδικασία του μεταπτυχιακού και της ΑΣΠΑΙΤΕ;Γιατί λειτουργούσε τόσα χρόνια την ΑΣΠΑΙΤΕ;Οχι δεν μπορεί τιο υπουργείο να κάνει ότι θέλει.Αναιρεί με αυτό την ΑΣΠΑΙΤΕ και τους πινακες των ωρομισθιων.Ας έβγαινε τοτέ που ιδρύθηκε το εν λόγω τμήμα και να έλεγε ότι από εκέι θα παίρνω καθηγητές, όλα τα άλλα είναι εκ του πονηρου...Για σενα που πήρες παιδαγωγικό με το σπαθί σου ειναι αδικία να το πάρουν όλοι,συμφωνω.Μήπως όμως δεν σε αδικούν που σε κάνουν ένα με τους απόφοιτους του ΠΕΙΡΑΙΑ; Το πρόβλημα είναι αν σε αδικήσουν 5000 ή 300 άτομα;το ίδιο είναι...Αν και κατά την γνώμη μου αυτοί που αδικούνται είναι πιο πολύ τα δευτερα πτυχία.Αλλός σπουδασε 8 χρόνια και αλλοι 4 και έχουν τα ίδια προσόντα.
Εκανε πατάτα το υπουργείο και αυτό θα το πληρώσει πολύ ακριβά.Εμεις ζητάμε αξιοκρατία και όχι ευνοια.Να μην δοθεί σε κανέναν ή να δοθεί σε όλους και όσοι εχουν ΑΣΠΑΙΤΕ να προηγούνται έναντι των άλλων.Τα πράγματα σε αυτήν την χώρα τα κάνουν επίτηδες πολύπλοκα ενώ είναι τόσο απλά... Το ξαναλέω ή κανένας παιδαγωγικό ή όλοι και αυτοί με τα 2ρα πτυχία να προηγούνται.Ετσί δεν θα αδικηθεί κανένας, γιατί δεν το κάνουν;;;
Εσεις που έχετε ΑΣΠΑΙΤΕ επρεπε να είστε οι πρώτοι στον αγώνα μας αλλά δεν ασχολείστε γιατί σας νοιάζει μόνο η θέση σας.Με τους 500 του Πειραιά δεν παθαίνεται μεγάλη ζημιά ενώ με όλους θα πάθετε.Η αδικία είναι αδικία, πρέπει και εσεις να φωνάξετε.Είτε ευνοείται 1 είτε πολλοί το ίδιο είναι, δεν μπορείτε να το καταλάβετε;;;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159769
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 336
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 290
Σύνολο: 294

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.073 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.