*

Αποστολέας Θέμα: Συμβουλές για εργασία σε φροντιστήριο  (Αναγνώστηκε 224342 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για εργασία σε φροντιστήριο
« Απάντηση #504 στις: Σεπτέμβριος 17, 2015, 12:57:36 μμ »
Από τη στιγμή που υπάρχει μεγάλη προσφορά, αναμενόμενο ήταν να φτάσουμε εκεί..

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Συμβουλές για εργασία σε φροντιστήριο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:57:05 »

Αποσυνδεδεμένος Isla

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 783
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για εργασία σε φροντιστήριο
« Απάντηση #505 στις: Σεπτέμβριος 17, 2015, 04:25:16 μμ »
Υπάρχει μεγάλη προσφορά καθηγητών, μικρός αριθμός μαθητών και οικονομική δυσπραγία. Συνδιαστικά αυτοί είναι οι βασικοί παράγοντες που έχουν οδηγήσει σε μείωση των αποδοχών στο χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης. Επίσης, ειδικά για τις ξένες γλώσσες υπάρχουν δύο ακόμα επιβαρυντικοί παράγοντες: 1/ οι γονείς πιστεύουν πως το να διδάξεις αγγλικά είναι απλό πράγμα και 2/ οι γονείς (πολλές φορές και οι μαθητές) δεν ξέρουν να ξεχωρήσουν τον καλό δάσκαλο από τον μέτριο ή ίσως και να μην ενδιαφέρονται (βλ. σημείο 1). Μάθημα να είναι και ό,τι να είναι. Φυσικό είναι όταν θεωρείς κάτι εύκολο να γίνει, να μην θέλεις να το ακριβοπληρώσεις. Αν δεν δεχτεί ο τάδε να δουλέψει με 5 ευρώ, θα δεχτεί ο δείνα. Σιγά το πράγμα.

Επιτρέψτε μου πάντως να πω ότι κατά τη γνώμη μου στα αγγλικά το μεγαλύτερο κακό το έκαναν οι αναγνωρίσεις του ΑΣΕΠ. Πλέον υπάρχουν τόσα πατσαβουρόχαρτα στην αγορά που ο κάθε ανίκανος τεμπέλης μπορεί να πάρει ένα Lower ή ένα Proficiency (και ο κάθε μέτριος καθηγητής να το διδάξει επιτυχώς ακόμα και με τους περιορισμούς που πολλές φορές βάζουν οι γονείς: να κάνουμε μάθημα μόνο 2 ώρες την εβδομάδα, να μην έχουμε πολύ διάβασμα στο σπίτι, να περνάμε τις τάξεις 2-2 για να πάρουμε Proficiency στη Β' Γυμνασίου κλπ). Αφού λοιπόν οι γονείς δεν μπορούν να καταλάβουν ποιος είναι καλός δάσκαλος και ποιος όχι, ποιο φροντιστήριο κάνει καλή δουλειά και ποιο όχι, όλοι κρίνουν από τις επιτυχίες στις εξετάσεις. Και όταν οι εξετάσεις είναι επιπέδου ΤΙΕ ή NOCN (και όχι μόνο) όλοι κρίνονται επαρκείς. Αν αύριο ο ΑΣΕΠ ανακοίνωνε ότι από εδώ και στο εξής θα αναγνωρίζονται μόνο οι εξετάσεις του Cambridge, να δείτε για πότε θα ξεκαθάριζε η αγορά.

Δεν συζητώ καν για άτομα που δουλεύουν νόμιμα με επάρκεια και άδεια διδασκαλίας έχοντας πάρει το Proficiency του UCLAN ή του ΤΙΕ. Απλά τραγικό. Όχι πως το πτυχίο πανεπιστημίου είναι εγγύηση βέβαια. Καμία σχέση.

Όσον αφορά τις ηλικίες, οι εργαζόμενοι στο δικό μου φροντιστήριο είναι 32-48 χρονών και μια χαρά συνεννοούμαστε  :P

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για εργασία σε φροντιστήριο
« Απάντηση #506 στις: Σεπτέμβριος 17, 2015, 06:47:41 μμ »
Υπάρχει μεγάλη προσφορά καθηγητών, μικρός αριθμός μαθητών και οικονομική δυσπραγία. Συνδιαστικά αυτοί είναι οι βασικοί παράγοντες που έχουν οδηγήσει σε μείωση των αποδοχών στο χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης. Επίσης, ειδικά για τις ξένες γλώσσες υπάρχουν δύο ακόμα επιβαρυντικοί παράγοντες: 1/ οι γονείς πιστεύουν πως το να διδάξεις αγγλικά είναι απλό πράγμα και 2/ οι γονείς (πολλές φορές και οι μαθητές) δεν ξέρουν να ξεχωρήσουν τον καλό δάσκαλο από τον μέτριο ή ίσως και να μην ενδιαφέρονται (βλ. σημείο 1). Μάθημα να είναι και ό,τι να είναι. Φυσικό είναι όταν θεωρείς κάτι εύκολο να γίνει, να μην θέλεις να το ακριβοπληρώσεις. Αν δεν δεχτεί ο τάδε να δουλέψει με 5 ευρώ, θα δεχτεί ο δείνα. Σιγά το πράγμα.

Επιτρέψτε μου πάντως να πω ότι κατά τη γνώμη μου στα αγγλικά το μεγαλύτερο κακό το έκαναν οι αναγνωρίσεις του ΑΣΕΠ. Πλέον υπάρχουν τόσα πατσαβουρόχαρτα στην αγορά που ο κάθε ανίκανος τεμπέλης μπορεί να πάρει ένα Lower ή ένα Proficiency (και ο κάθε μέτριος καθηγητής να το διδάξει επιτυχώς ακόμα και με τους περιορισμούς που πολλές φορές βάζουν οι γονείς: να κάνουμε μάθημα μόνο 2 ώρες την εβδομάδα, να μην έχουμε πολύ διάβασμα στο σπίτι, να περνάμε τις τάξεις 2-2 για να πάρουμε Proficiency στη Β' Γυμνασίου κλπ). Αφού λοιπόν οι γονείς δεν μπορούν να καταλάβουν ποιος είναι καλός δάσκαλος και ποιος όχι, ποιο φροντιστήριο κάνει καλή δουλειά και ποιο όχι, όλοι κρίνουν από τις επιτυχίες στις εξετάσεις. Και όταν οι εξετάσεις είναι επιπέδου ΤΙΕ ή NOCN (και όχι μόνο) όλοι κρίνονται επαρκείς. Αν αύριο ο ΑΣΕΠ ανακοίνωνε ότι από εδώ και στο εξής θα αναγνωρίζονται μόνο οι εξετάσεις του Cambridge, να δείτε για πότε θα ξεκαθάριζε η αγορά.

Δεν συζητώ καν για άτομα που δουλεύουν νόμιμα με επάρκεια και άδεια διδασκαλίας έχοντας πάρει το Proficiency του UCLAN ή του ΤΙΕ. Απλά τραγικό. Όχι πως το πτυχίο πανεπιστημίου είναι εγγύηση βέβαια. Καμία σχέση.

Όσον αφορά τις ηλικίες, οι εργαζόμενοι στο δικό μου φροντιστήριο είναι 32-48 χρονών και μια χαρά συνεννοούμαστε  :P
Θεωρώ ότι ο αριθμός των μαθητών που κάνουν μαθήματα έχει αυξηθεί..
Απλά δεν πληρώνουν..

Αποσυνδεδεμένος Μαρκέλλα

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 128
  • ΠΕ05
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για εργασία σε φροντιστήριο
« Απάντηση #507 στις: Σεπτέμβριος 17, 2015, 11:30:22 μμ »
Isla,έχεις δίκιο.Επιτέλους και ένας άνθρωπος που αναγνωρίζει την υπεροχη του CPE.Έχουμε βαρεθεί να ακούμε ότι Michigan-Cambridge είναι το ίδιο.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Συμβουλές για εργασία σε φροντιστήριο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:57:05 »

Αποσυνδεδεμένος Isla

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 783
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για εργασία σε φροντιστήριο
« Απάντηση #508 στις: Σεπτέμβριος 17, 2015, 11:39:59 μμ »
Θεωρώ ότι ο αριθμός των μαθητών που κάνουν μαθήματα έχει αυξηθεί..

Στις ξένες γλώσσες αυτό δεν ισχύει, τουλάχιστον σε σύγκριση με πριν 10-15 χρόνια. Υπάρχουν αρκετοί γονείς που για διάφορους λόγους καθυστερούν την έναρξη μαθημάτων αγγλικών - είτε γιατί πιστεύουν πως δεν χρειάζεται να κάνουν αγγλικά επειδή κάνουν στο σχολείο, είτε γιατί νομίζουν πως αν αρχίσουν αργότερα με 3-4 χρόνια μάθημα θα πάρουν το Lower και όλα καλά. Οι δεύτερες ξένες γλώσσες δεν το συζητώ, έχουν πεθάνει. Δεν υπάρχει χρήμα για τέτοιες πολυτέλειες (γιατί φυσικά πρέπει να πληρωθεί και το τάε κβο ντο, το μπαλέτο, η ρυθμική, το μπάσκετ, το ποδόσφαιρο, η κολύμβηση... και όπως ξέρετε έχουμε και οικονομική κρίση).

Αποσυνδεδεμένος Wolowitz

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1183
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ.04.01
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για εργασία σε φροντιστήριο
« Απάντηση #509 στις: Σεπτέμβριος 18, 2015, 12:18:11 πμ »
Κι εσείς με τα φροντιστήρια το έχετε παρακάνει, 7 - 8 χρόνια για το lower? Πολλά δεν είναι;

MUSTANG

  • Επισκέπτης
Απ: Συμβουλές για εργασία σε φροντιστήριο
« Απάντηση #510 στις: Σεπτέμβριος 18, 2015, 12:09:47 μμ »
Κι εσείς με τα φροντιστήρια το έχετε παρακάνει, 7 - 8 χρόνια για το lower? Πολλά δεν είναι;
συμφωνώ, παλιά το f.c. ηταν 5 χρόνια, τωρα εχουμε junior A-B και δεν συμμαζευεται.
Βεβαια δεν συμφωνώ καθόλου  ότι πρέπει οι νέοι να μην κάνουν ιδιαίτερα σε προσιτές τιμές, ή να μην πιάνουν καθόλου δουλειά, ώστε να παρουν τα φροντιστήρια επάνω τους...και ίσως τους προσλάβουν.Το καθεστώς διαλείπουσας απασχόλησης που επικρατεί στα φροντιστήρια ξενων γλωσσών μου θυμίζει τα ξενοδοχεία..ας μην το χαρακτηρίσω.. Αυτα μόνο σε low iq ανθρώπους θα έπιαναν, και ευτυχώς αυτή η παράκληση απευθύνεται σε πολύ μικρό κοινό.
Ο καλός καθηγητής, ειναι αυτός που δεν παιρνει το 'teachers book' για να διορθώσει στο use τα γραπτά, η  sto listening να δώσει την σωστή απάντηση.
Η με πτυχίο αγγλικής φιλολογίας ή με CPE οποιος χρησιμοποιεί τα "βοηθήματα" ειναι ελλειπής.
Παρεπιπτόντως, εχει πεσει στην αντίληψη κανενός, για ιδιοκτήτες-φροντιστηρίων που επειδή εχουν πτυχίο γαλλικής φιλολογίας και fc του cambridge διδάσκουν και δευτερη ξένη γλώσσα για να ανταγωνιστούν τους 'νεοεισερχόμενους' ? Εχω υπόψιν μου μία τέτοια κυρία, και φανατική κατα των 18χρονων με cpe (εγω παντως 18χρονη με proficiency δεν γνωρίζω) που στελνει ανεπαλληλες επιστολές μεσω του "συλλογου" της να απαγορευτεί η επαρκεια για τους εχοντες πως την είπαν κάποιοι "πιστοποίηση"
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 18, 2015, 12:35:46 μμ από MUSTANG »

Αποσυνδεδεμένος Isla

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 783
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για εργασία σε φροντιστήριο
« Απάντηση #511 στις: Σεπτέμβριος 18, 2015, 01:08:53 μμ »
Κι εσείς με τα φροντιστήρια το έχετε παρακάνει, 7 - 8 χρόνια για το lower? Πολλά δεν είναι;
Αν θέλεις να κάνεις καλή δουλειά, και τα παιδιά να πάρουν το μέγιστο όφελος από την εμπειρία της εκμάθησης αγγλικών (τόσο από πλευράς γνωστικής ανάπτυξης όσο και καθαρής γνώσης της γλώσσας) τα 7-8 χρόνια για Lower δεν είναι καθόλου πολλά. Είναι κανονικά και θα μπορούσαν να είναι 1-2 περισσότερα. Βέβαια πάντα με την προϋπόθεση αυτό που θέλεις να πετύχεις να είναι η διγλωσσία (ευχέρεια, άνεση, σωστή προφορά) και η απόκτηση ενός δυνατού Lower με καλό βαθμό. Και φυσικά η απόκτηση ενός εξίσου δυνατού Proficiency 1 με 1,5 χρόνο αργότερα χωρίς να σκοτωθείς στο διάβασμα.

Αν σκοπός σου είναι να πασαλείψεις τα αγγλικά, να τα μιλάς τσάτρα-πάτρα, να πάρεις ένα κουρελόχαρτο Lower της πλάκας, μετά να παλέψεις 2+ χρόνια για να πάρεις ένα εξίσου άκυρο Proficiency και σε 2-3 χρόνια να μην θυμάσαι ούτε τα μισά από αυτά που έχεις μάθει, τότε ναι, τα 7 χρόνια είναι πολλά. Μπορείς να το κάνεις και σε 3. Αγγλικά δεν θα μάθεις, αλλά ένα χαρτί για να έχεις την ψευδαίσθηση θα το πάρεις.

Θα θυμόσαστε ίσως από τα μαθήματα γνωστικής ψυχολογίας στο πανεπιστήμιο ότι για να αποκτήσεις και να διατηρήσεις μια γνώση, πρέπει να τηρούνται κάποιες προϋποθέσεις. Να προχωράς αργά, σταθερά και με σύστημα, κάνοντας συχνά διαλείμματα (αυτός είναι ο ρόλος των διακοπών στο σχολείο) και επαναλήψεις και χτίζοντας τη γνώση με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορείς να στηρίξεις τις νέες γνώσεις πάνω σε υπάρχουσες. Επίσης για να έχει η γνώση μακροχρόνιο αποτέλεσμα, θα πρέπει ο μαθητής να διδαχτεί με τέτοιο τρόπο ώστε να ανακαλύπτει πράγματα και όχι απλά να τα ακούει από τον καθηγητή. Αν ο τρόπος που διδάσκεις είναι με οδηγό το εκάστοτε βιβλίο και σκοπό να βγάλεις γρήγορα την ύλη, τότε το αποτέλεσμα θα είναι η γνώση να μην μείνει. Θα τελειώσεις το βιβλίο, θα δώσεις εξετάσεις, θα περάσεις και μετά θα ξεχάσεις όλα όσα έμαθες. Κάπως όπως μάθαμε τόσα και τόσα πράγματα στο σχολείο. Κάπως όπως μερικοί μαθαίνουν ακόμα ξένες γλώσσες...

Σκεφτείτε ότι για να έχεις ένα καλό αποτέλεσμα στο επίπεδο C2 πρέπει να ξέρεις περίπου 11 χιλιάδες λέξεις. Τις 8-9 χιλιάδες από αυτές πρέπει να τις μάθεις στο Lower. Σε πόσα χρόνια υπολογίζετε ότι μπορεί ένας μαθητής να μάθει 8-9 χιλ. λέξεις συν όλα τα υπόλοιπα που πρέπει να κάνεις για να πεις ότι κατάκτησες το επίπεδο B2 (κατανόηση γραπτού και προφορικού λόγου φυσικών ομιλητών, παραγωγή προφορικού και γραπτού λόγου, καλή χρήση χρόνων, κατανόηση όλων των γραμματικών φαινομένων κλπ)?

Ο πραγματικά καλός καθηγητής δεν φαίνεται (μόνο) από το αν χρειάζεται το βιβλίο του καθηγητή για να λύσει τις ασκήσεις. Αυτό το μόνο που αποδεικνύει είναι ότι ξέρεις καλά αγγλικά (ή ότι έχεις διδάξει το συγκεκριμένο βιβλίο πάρα πάρα πολλές φορές και το έχεις μάθει απέξω ή ότι έχεις υπερβολικά μεγάλη εμπιστοσύνη στις ικανότητές σου). Ο καλός καθηγητής είναι αυτός που κατανοεί τη διαδικασία της μάθησης και ξέρει τι πρέπει να κάνει για να βοηθήσει τον μαθητή του να πετύχει το μέγιστο αποτέλεσμα - ξέρει με άλλα λόγια να κάνει σχεδιασμό μαθήματος.

Το να στήνεσαι μπροστά σε μια τάξη (ή δίπλα σε ένα μαθητή στο ιδιαίτερο) και να "κάνεις το βιβλίο" δεν είναι διδασκαλία.

Υ.Γ. Πριν κάμποσο καιρό είχα δημοσιεύσει μία πρόταση στα αγγλικά και είχα ζητήσει από όλους που το έπαιζαν αγγλομαθείς να μου βρουν τα λάθη. Μόνο ένας προσπάθησε και βρήκε τα περισσότερα. Οι υπόλοιποι... γαργάρα. Οπότε μην μου λέτε ότι τα 8 χρόνια είναι πολλά για να φτάσεις στο Lower. Στην πραγματικότητα, για τους περισσότερους, είναι πολύ λίγα!

Αποσυνδεδεμένος Wolowitz

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1183
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ.04.01
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για εργασία σε φροντιστήριο
« Απάντηση #512 στις: Σεπτέμβριος 18, 2015, 05:17:46 μμ »
Isla είσαι απόφοιτος αγγλικής φιλολογίας ή με proficiency?

Αποσυνδεδεμένος Isla

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 783
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για εργασία σε φροντιστήριο
« Απάντηση #513 στις: Σεπτέμβριος 18, 2015, 09:45:35 μμ »
Και τα δύο. Γιατί ρωτάς;

Αποσυνδεδεμένος Μαρκέλλα

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 128
  • ΠΕ05
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για εργασία σε φροντιστήριο
« Απάντηση #514 στις: Σεπτέμβριος 18, 2015, 09:54:03 μμ »
Μπορείτε να μου πείτε-αν ξέρετε-για ποιο λόγο μια συγκεκριμένη αλυσίδα ΚΞΓ ζητά καθηγητές όλων των γλωσσών,κάθε χρόνο σε πάρα πολλά(αν όχι σε όλα)τα παραρτήματά της;

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για εργασία σε φροντιστήριο
« Απάντηση #515 στις: Σεπτέμβριος 18, 2015, 10:00:30 μμ »
Μπορείτε να μου πείτε-αν ξέρετε-για ποιο λόγο μια συγκεκριμένη αλυσίδα ΚΞΓ ζητά καθηγητές όλων των γλωσσών,κάθε χρόνο σε πάρα πολλά(αν όχι σε όλα)τα παραρτήματά της;

Το ίδιο ισχύει και σε κάποιες αλυσίδες φροντιστηρίων Μ.Ε. Η εξήγηση είναι απλή: αλλάζουν τους καθηγητές σαν χαρτί υγείας, γιατί έτσι τους βολεύει. Προφανώς, το επίπεδο αυτών των φροντιστηρίων είναι αντίστοιχο της λογικής τους.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος Μαρκέλλα

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 128
  • ΠΕ05
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για εργασία σε φροντιστήριο
« Απάντηση #516 στις: Σεπτέμβριος 18, 2015, 10:47:41 μμ »
Τους αλλάζουν ή αποχωρούν από μόνοι τους λόγω εργασιακών συνθηκών;

Αποσυνδεδεμένος Isla

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 783
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για εργασία σε φροντιστήριο
« Απάντηση #517 στις: Σεπτέμβριος 18, 2015, 11:07:37 μμ »
Μπορείτε να μου πείτε-αν ξέρετε-για ποιο λόγο μια συγκεκριμένη αλυσίδα ΚΞΓ ζητά καθηγητές όλων των γλωσσών,κάθε χρόνο σε πάρα πολλά(αν όχι σε όλα)τα παραρτήματά της;
Τα τελευταία χρόνια έχω χάσει καθηγητές για τους παρακάτω λόγους:

1 συνεργασία διακόπηκε λόγω αντιεπαγγελματικής συμπεριφοράς της καθηγήτριας.
1 πήγε στο εξωτερικό.
1 βρήκε δουλειά σε ιδιωτικό σχολείο και δεν θέλει να δουλεύει πρωί-απόγευμα.
1 έκλεισε ώρες σε άλλο φροντιστήριο και δεν ήταν διαθέσιμη τις μέρες που την χρειαζόμασταν εμείς.

Πρόσθεσε σε αυτά τους διορισμούς, τις μετακομίσεις, τις γέννες και θα δεις ότι υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους μπορεί να χρειαστεί ένα φροντιστήριο νέους καθηγητές από χρονιά σε χρονιά.

Άλλοι λόγοι που μπορώ να σκεφτώ είναι να κακοπληρώνουν τους καθηγητές οπότε μόλις βρίσκουν καλύτερα χρήματα να φεύγουν ή οι καθηγητές να πηγαίνουν ένα χρόνο μόνο για να έχουν την εμπειρία της συγκεκριμένης αλυσίδας και το όνομα στο βιογραφικό τους.

Γενικά οι αλυσίδες νομίζω ότι πάντα ζητάνε καθηγητές ακόμα κι αν δεν τους χρειάζονται, καθαρά και μόνο για λόγους ευελιξίας. Δηλαδή δε νομίζω πως το ότι ζητάνε καθηγητές σημαίνει απαραίτητα πως έχουν θέσεις εργασίας. Απλά κάνουν συνεντεύξεις προληπτικά, να το πω έτσι.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159802
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 554
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 431
Σύνολο: 440

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.078 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.