0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σε δύο ΚΞΓ που έχω δουλέψει μέχρι σήμερα (τρία χρόνια σύνολο) μπορώ να σου πω με σιγουριά ότι απορρίπτονται καλά βιογραφικά λόγω έλλειψης εμπειρίας.Δεν ξέρω όμως αν λαμβάνεται υπόψιν η προυπηρεσία σε σχολεία ή γιατί μπορεί να μην λαμβάνεται.Όσο για την αριστεία,δεν τους ενδιαφέρει καθόλου,δεν αποτελεί κριτηρίο,στο λέω για να μην τρέφεις ελπίδες.Έχω πάει σε πάρα πολλές συνεντέυξεις όλα αυτά τα χρόνια,αναζητώντας κάτι καλύτερο από αυτό που είχα και έχω εισπράξει μέχρι και ειρωνία για το βαθμό πτυχίου μου (8,6).Άλλο παράδειγμα, στο ΚΞΓ που εργάζομαι φέτος δεν προσέλαβαν κοπέλα,απόφοιτη Αγγλικής με βαθμό 9,8 γιατί δε φάνηκε "γλυκούλα" στην εργοδότρια.
Για πρόσληψη σε φροντιστήρια κάθε είδους (και όχι μόνο) προηγούνται οι έχοντες διασυνδέσεις!Καλοί βαθμοί πτυχίων και προυπηρεσία σχεδόν δεν λαμβάνονται υπόψη από τους ιδιοκτήτες-εργοδότες! Συν ότι πρέπει να τους κάνεις όλες τις εξυπηρετήσεις (όχι απαιτήσεις για τα κανονικά ένσημα, αλλά για πολύ λιγότερα, μαθήματα ακόμη και τις Κυριακές, επιτηρήσεις, διορθώσεις και όχι αντιρρήσεις σε θέματα λειτουργίας, αντιμετώπισης των μαθητών, αυστηρότητας ...)!
Όντως, δεν με ενδιαφέρει καθόλου ο βαθμός πτυχίου. Ούτε τα μεταπτυχιακά, ούτε τα διδακτορικά, ούτε τα σεμινάρια και οι ημερίδες. Τίποτα από αυτά δεν μου εξασφαλίζουν ότι θα βρω έναν καλό καθηγητή. Έναν καλό επιστήμονα, ναι.
Μπορώ να μιλήσω από την μεριά του ιδιοκτήτη, όχι σε ΚΞΓ, αλλά σε ΦΜΕ.Όντως, δεν με ενδιαφέρει καθόλου ο βαθμός πτυχίου. Ούτε τα μεταπτυχιακά, ούτε τα διδακτορικά, ούτε τα σεμινάρια και οι ημερίδες. Τίποτα από αυτά δεν μου εξασφαλίζουν ότι θα βρω έναν καλό καθηγητή. Έναν καλό επιστήμονα, ναι. Ο καθηγητής χρειάζεται και πράγματα που δυστυχώς, δεν μπορεί να τα αποδείξει, γιατί δεν είναι μετρήσιμα.Οπότε σημαντικό ρόλο παίζει η προϋπηρεσία. Αν μιλάμε για καθηγητή που την ψάχνει με το δημόσιο, υπάρχει ασυμβίβαστο, δεν μπορείς να δουλεύεις και σε φροντιστήριο ταυτόχρονα. Και αν είναι να μου την κάνει στην μέση της χρονιάς, ευχαριστώ, δεν θα πάρω. Το άλλο που αφορά την προϋπηρεσία είναι το σε πόσα άλλα φροντιστήρια έχεις δουλέψει και για πόσα χρόνια.Αποφεύγω να κάνω δουλειές με φίλους και συγγενείς, όσες φορές το έχω κάνει, δεν έχει βγει σε καλό. Και επειδή όντως υπάρχει τεράστια πίεση από τον περίγυρό σου όταν ψάχνω κάποια ειδικότητα, όποιος προσπαθήσει να χρησιμοποιήσει την γνωριμία του με μένα, για τον εαυτό του, την κόρη του ή τον ξάδερφό του, αυτόματα μπαίνει σε δεύτερη μοίρα.
Δεν σε πολυκαταλαβαίνω, συνάδελφε.Είσαι ιδιοκτήτης φροντιστηρίου, θέλεις να έχεις επιτυχίες και συνεπώς "καλό όνομα" και "πελατεία", ειδικά στους δύσκολους αυτούς καιρούς και δε σε ενδιαφέρει να έχεις στο φροντιστήριό σου καλούς επιστήμονες; Δηλ. άτομα με καλό βαθμό πτυχίου και επιπλέον τίτλους; Ακούγεται οξύμωρο, γιατί ο καλός επιστήμονας θα τα έχει αυτά. Πώς επιλέγεις δηλ. τους καθηγητές που θα προσλάβεις; Μόνο από όσα θα σουν πουν οι προηγούμενοι εργοδότες τους; Μα αυτό κι αν είναι υποκειμενικό και παρακινδυνευμένο! Ξέρεις πόσοι "τα είχαν σπάσει" με την προηγούμενη εργοδοσία τους για διάφορους λόγους και επομένως δεν υπάρχει περίπτωση να ακούσεις καλά λόγια; Καταλαβαίνω ότι θα σε νοιάζει ασφαλώς και η μεταδοτικότητα και ο χαρακτήρας των ατόμων που θα προσλάβεις, αλλά ούτε κι αυτά είναι πάντοτε σταθερά και επιπλέον δεν υπάρχει κάτι/κάποιος που να τα πιστοποιεί!Καλά κάνεις και δε προσλαμβάνεις άτομα από τον κύκλο των γνωριμιών σου ή από τον συγγενικό σου κύκλο, γιατί αυτό δείχνει αμερόληπτο άνθρωπο, αλλά πιστεύω ότι είσαι από τους ελάχιστους που λειτουργούν έτσι.Όσο γι' αυτό που γράφεις ότι θα σε αφήσει "ξεκρέμαστο" και εκτεθειμένο κάποιος που θα προσλάβεις και μετά θα πάει να εργαστεί ως αναπληρωτής στο δημόσιο σχολείο, πίστεψέ με δεν είναι έτσι. Αν σε καλέσει το Υπουργείο μετά τον Δεκέμβρη, σε κάποιο ακριτικό σημείο της χώρας, ασφαλώς και δεν αξίζει για κανέναν ν' αφήσει την εργασία του κοντά στο σπίτι του και να τρέχει μακριά, κυνηγώντας τι; Τα πολλά λεφτά ή την προυπηρεσία που θα του χρησιμεύσει σε τι και πότε; Στους διορισμούς που δεν γίνονται; Αν πάλι κληθεί ως αναπληρωτής κοντά, μπορεί να τα συνδυάσει και τα δυό και μάλιστα οι περισσότεροι ιδιοκτήτες φροντιστηρίων το δέχονται, ακριβώς γιατί δε θέλουν μια "ανωμαλία" στα μέσα της χρονιάς. Όμως, ταυτόχρονα αβεβαιότητα υπάρχει και από την άλλη πλευρά, δηλ. την πλευρά των εργαζομένων. Μπορεί δηλ. να νομίζουν πως όλα βαίνουν κατ' ευχήν γι' αυτούς, πως όλοι (ιδιοκτήτες, μαθητές) είναι ικανοποιημένοι από τη δουλειά και τη στάση τους, αλλά τελικά να τους ειδοποιήσουν πριν τον Ιούνιο ότι η συνεργασία τους δεν πρόκειται να συνεχιστεί και την επόμενη χρονιά, γιατί π.χ. το ντύσιμό τους δεν ήταν το πρέπον (θέλω να πω για ασήμαντους λόγους που ο εργαζόμενος ούτε καν θα μπορούσε να υποψιαστεί)!Άρα, όλα είναι υποκειμενικά και το καλύτερο είναι η επιλογή των ατόμων που πρόκειται να ασχοληθούν με τη διδασκαλία να στηρίζεται σε πολλά κριτήρια, αλλά αντικειμενικά πρωτίστως κι όχι προσωπικές γνώμες και εικασίες!
Αλλα η προϋπηρεσία είναι προϋπηρεσία όπως και να έχει!! Το ότι δουλεύει καποιος σε σχολείο ή ΙΕΚ ή οτιδήποτε άλλο,δε σημαίνει ότι έχει τις δεξιότητες της τάξης;;;;Όποτε από που κι ως που 'δεν είναι το ίδιο σε φροντιστηριο';
Πάντως όλα μετρούν και κυρίως τα διδακτορικά και τα πτυχία και η μεταδοτικότητα και όλα. Άλλωστε δεν πρέπει να επικρίνουμε τίποτα από όσα δεν διαθέτουμε.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++Απόλυτα σωστά!! Θα τολμουσα να πω ότι η μεγαλύτερη αβεβαιότητα είναι από την μεριά των εργαζομένων εκπαιδευτικών, αφού δεν ξερουν τι συνθήκες θα αντιμετωπίσουν ανα πάσα στιγμή-από το να μην αρέσει το ντύσιμο τους στη διεύθυνση μέχρι το να απολυθούν στη μέση της χρονιάς γιατι'ετυχε',μέχρι ακόμα και την συμπεριφορά εργοδοσίας σχετικά με τα ένσημα,πληρωμή,ώρες εργασίας κλπ.Αυτο το νόμισμα έχει δυο όψεις.Ο φροντιστηριουχος,εφ'οσον έχει επιλέξει και προσλάβει έγκυρο,πτυχιούχο,πιστοποιημένο καθηγητή,που ξέρει τη δουλειά του, ίσως και να έχει πολύ λιγότερα πράγματα για τα οποία να πρέπει να ανησυχεί,εν τέλει...Κι εννοείται,ο βαθμός πτυχίου κι η προϋπηρεσία,καθώς κι όλα τα αλλά προσόντα ενός καθηγητή είναι άκρως σημαντικά-για να επιλέξεις ποιον θα προσλάβεις,γιατι να ζητάς βιογραφικό και να το αναλύεις μέχρι τελικής πτώσης(αυτό το 'πείτε μου δυο πράγματα για το βιογραφικό σας' είναι τόσο ανόητο,το έχεις μπροστά σου,τι να σου αναλύσω ακριβώς θέλεις;),αν δε σε ενδιαφέρει τίποτα από όλα όσα γράφει;Κι αν δε σε ενδιαφέρει τίποτα από όλα αυτά...ΤΙ ακριβώς ζητάς από τον καθηγητή που θες να προσλάβεις;;;;