*

Αποστολέας Θέμα: ΠΕ 04.04  (Αναγνώστηκε 63313 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος sec

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 696
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ 04.04
« Απάντηση #14 στις: Σεπτεμβρίου 22, 2009, 07:09:48 pm »
Θα σου πω μόνο ότι στην ΔΔΕ που αναφέρεσαι, σήμερα τα παιδιά ενός σχολείου άρχισαν κατάληψη με βασικό αίτημα, να μη συνεχίσει βιολόγος να διδάσκει φυσική!

Αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι ο βιολόγος δεν κάνει τη δουλειά του σωστά. Μπορεί να σημαίνει ότι για δικούς τους λόγους κάποιοι κατευθύνουν τα παιδιά για να τον διώξουν! Προσωπικά ξέρω περιπτώσεις που τα παιδιά έκαναν κατάληψη για να φύγει ο (νέος) διευθυντής από αλληλεγγύη στον παλιό που αντικατατάθηκε ο οποίος τους έκανε τα χατήρια. Κατά σύμπτωση ; το σύνολο των καθηγητών συμφωνούσαν!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΠΕ 04.04
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:20:38 »

Αποσυνδεδεμένος jak_13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6831
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάντα με χαμόγελο!!!
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ 04.04
« Απάντηση #15 στις: Σεπτεμβρίου 22, 2009, 09:42:11 pm »

Δεν είχα και δεν έχω σκοπό να μπω στην ουσία του θέματος και της αντιπαράθεσης που έχετε μεταξύ σας. Δεν με αφορά άλλωστε. Ήθελα μόνο να καταδείξω το πόσο εύκολα βγάζουμε συμπεράσματα που πολλές φορές δεν ισχύουν.
Και κάτι άλλο. Συνήθως, όταν συμφωνούμε με τα αιτήματα των μαθητών, τους επαινούμε, ενώ όταν διαφωνούμε θεωρούμε ότι τους κατευθύνουν.

Έμαθα πως ο άνθρωπος δικαιούται να κοιτά τον άλλον από ψηλά
μόνο όταν πρέπει να τον βοηθήσει να σηκωθεί!

Gabriel Garcia Marquez

Αποσυνδεδεμένος utenar

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1545
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ 04.04
« Απάντηση #16 στις: Σεπτεμβρίου 23, 2009, 08:18:50 am »
μερικά από αυτά που θα μπορούσαμε να παλέψουμε είναι α) τα απαράδεκτα μονόωρα της

Αποσυνδεδεμένος utenar

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1545
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ 04.04
« Απάντηση #17 στις: Σεπτεμβρίου 23, 2009, 08:26:22 am »
Πώς είναι δυνατόν σήμερα  ,με τα τεράστια οικολογικά προβλήματα του πλανήτη να έχουμε μόνο στη

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΠΕ 04.04
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:20:38 »

Αποσυνδεδεμένος mauri_agelada

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 193
  • Φύλο: Άντρας
  • οταν η εκπαιδευση παιδευει και τους εκπαιδευτες
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ 04.04
« Απάντηση #18 στις: Σεπτεμβρίου 23, 2009, 11:38:56 am »
Συμφωνώ μαζί σου Utenar, έτσι όπως τα λες είναι!    Σαφώς μπορεί να μην είμαστε γιατροί,  γιατί πολλοί αυτό θα ισχυριστούν, αλλά σίγουρα γνωρίζουμε καλύτερα κάποια πράγματα σε σύγκριση με  άλλες ειδικότητες, και επιπλέον θα έλεγα πως ένας
ΠΕ0404
ετσι απλα....

Αποσυνδεδεμένος sec

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 696
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ 04.04
« Απάντηση #19 στις: Σεπτεμβρίου 23, 2009, 05:54:50 pm »
Δεν είχα και δεν έχω σκοπό να μπω στην ουσία του θέματος και της αντιπαράθεσης που έχετε μεταξύ σας.

Φίλε μου πού την είδες την αντιπαράθεση; Ο καθένας λέει την άποψή του. Δεν είναι απαραίτητο να συμφωνούμε.

...όταν διαφωνούμε θεωρούμε ότι τους κατευθύνουν.

Το ότι οι καταλήψεις είναι κατευθυνόμενες στα σχολεία είναι κάτι με το οποίο συμφωνούν όλοι οι συνάδελφοι, γονείς κλπ. Το αν διαφωνείς εσύ είναι άλλο θέμα.

Αποσυνδεδεμένος sec

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 696
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ 04.04
« Απάντηση #20 στις: Σεπτεμβρίου 25, 2009, 09:29:57 am »
Το ότι η οικολογία ή η υγεία διδάσκονται ως "προγράμματα" από οποιονδήποτε εκδηλώσει ενδιαφέρον (κίνητρα πάντα υπάρχουν) είναι σχεδόν ειρωνικό, αφού σε αυτούς τους δυο τομείς στην Ελλάδα υπάρχει τεράστια παραπληροφόρηση στη συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων. Και δεν εννοώ όσους δεν έχουν πάει σχολείο, αλλά και μορφωμένους με πτυχία, ανθρώπους που φοβούνται να εμβολιάσουν τα παιδιά τους γιατί πιστεύουν ότι κινδυνεύουν από αυτισμό ή σκήρυνση κατά πλάκας, υπάρχει κόσμος σοβαρός, άνθρωποι με μεταπτυχιακά στον τομέα τους που πιστεύουν ότι κάποιες τροφές απαγορεύεται να τις τρώμε ανάλογα με την ομάδα αίματος του καθένα, πράγματα τραγικά... Υπάρχουν συνάδελφοι στο σχολείο που συζητούν τέτοια θέματα με τα παιδιά, με βάση...μηνύματα που φτάνουν στο e-mail τους του στυλ "προσοχή τα εμβόλια σύμφωνα με κάποιες έρευνες....". Το απόλυτο σκοτάδι  :P

Και σα να μην φτάνει όλη αυτή η τερατώδης άγνοια, το υπεπθ δεν εννοεί να εντάξει υγεία, περιβάλλον στο ωρολόγιο πρόγραμμα. Ίσως βέβαια αυτή η άγνοια να βολεύει και κάποιους... πάντως είναι κρίμα γιατί η βιολογία κινητοποιεί τα παιδιά, είναι από τα λίγα μαθήματα που εκδηλώνουν πραγματικό ενδιαφέρον.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 25, 2009, 09:40:44 am από sec »

Αποσυνδεδεμένος sec

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 696
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ 04.04
« Απάντηση #21 στις: Σεπτεμβρίου 25, 2009, 09:46:00 am »
Μόλις προχτές ανακάλυψα ότι μαθήτριά μου της Γ' Λυκείου, στην καρδιά της Αθήνας, πίστευε ότι πλύση με κόκα κόλα μετά το σεξ προσφέρει αντισύλληψη!!! Δεν ήξερα αν έπρεπε να γελάσω ή όχι.

Έχω ανοίξει θέμα για συγκέντρωση κοτσάνων εδώ: http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=14835.0
Θα είχε πλάκα συνάδελφοι να φτιάξουμε ένα ...κοτσανολόγιο βιολογίας  :) Περιμένω τη συμμετοχή σας.

Αποσυνδεδεμένος jak_13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6831
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάντα με χαμόγελο!!!
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ 04.04
« Απάντηση #22 στις: Σεπτεμβρίου 25, 2009, 04:42:04 pm »
Δεν είχα και δεν έχω σκοπό να μπω στην ουσία του θέματος και της αντιπαράθεσης που έχετε μεταξύ σας.

Φίλε μου πού την είδες την αντιπαράθεση; Ο καθένας λέει την άποψή του. Δεν είναι απαραίτητο να συμφωνούμε.

...όταν διαφωνούμε θεωρούμε ότι τους κατευθύνουν.

Το ότι οι καταλήψεις είναι κατευθυνόμενες στα σχολεία είναι κάτι με το οποίο συμφωνούν όλοι οι συνάδελφοι, γονείς κλπ. Το αν διαφωνείς εσύ είναι άλλο θέμα.

Στα δικά σου μηνύματα φίλε μου και στα θέματα.

Η αναφορά ενός γεγονότος σκοπό είχε να αποδείξει ότι δεν ισχύει αυτό που ισχυρίζεσαι και όχι την ανταλλαγή απόψεων για τις καταλήψεις.
Έμαθα πως ο άνθρωπος δικαιούται να κοιτά τον άλλον από ψηλά
μόνο όταν πρέπει να τον βοηθήσει να σηκωθεί!

Gabriel Garcia Marquez

Αποσυνδεδεμένος TEM

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1960
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ 04.04
« Απάντηση #23 στις: Σεπτεμβρίου 25, 2009, 11:00:06 pm »
Μόλις προχτές ανακάλυψα ότι μαθήτριά μου της Γ' Λυκείου, στην καρδιά της Αθήνας, πίστευε ότι πλύση με κόκα κόλα μετά το σεξ προσφέρει αντισύλληψη!!! Δεν ήξερα αν έπρεπε να γελάσω ή όχι.

Έχω ανοίξει θέμα για συγκέντρωση κοτσάνων εδώ: http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=14835.0
Θα είχε πλάκα συνάδελφοι να φτιάξουμε ένα ...κοτσανολόγιο βιολογίας  :) Περιμένω τη συμμετοχή σας.



Μόνο εσύ έγραψες εκεί.
Προφανώς οι συνάδελφοί σου κρίνουν ότι το θέμα αυτό είναι ανάξιο λόγου.
Σίγουρα έχεις τους λόγους σου που είσαι τόσο φανατισμένη,αλλά είναι αστείο να είσαι τόσο σίγουρη ότι οι βιολόγοι που κάνουν φυσικοί είναι καλύτεροι από τους φυσικούς που κάνουν βιολογία.
Ο κάθε ένας πρέπει να διδάσκει αυτό που σπούδασε.
Αυτό διδάχτηκε,αυτό είναι δίκαιο και για τους συναδέλφους των άλλων τμημάτων.
Το θέμα όμως είναι ότι οι φυσικοί εύκολα συμπληρώνουν ωράριο σε ένα σχολείο,συνεπώς είναι πολύ λιγότεροι από τους βιολόγους που για να συμπληρώσουν ωράριο στο ίδιο σχολείο,αφού βαριούνται να τρέχουν σε άλλο,διδάσκουν μαθήματα β ανάθεσης.


ΥΓ : Είσαι τόσο φανατισμένη,που αρχίζω να πιστεύω πως αυτές τις υπερβολές τις κατέβασες από το μυαλό σου,μόνο και μόνο για να μειώσεις και να εκθέσεις τους συναδέλφους σου.

Αποσυνδεδεμένος ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 689
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ 04.04
« Απάντηση #24 στις: Σεπτεμβρίου 26, 2009, 07:26:46 am »
έχω συνάδελφο βιολόγο που συνεχώς κομπάζει πως άνετα διδάσκει φυσική, ακόμη και γ λυκείου κατεύθυνση.....

αλλά να λοιπόν που άλλα ο Θεός κελεύει για να σβήσει τη φλόγα του εγωισμού κάποιων ανόητων!!!! του ανατέθηκε φυσική γ γυμνασίου! προχθές λοιπόν, διέκοψε το μάθημα του, ήρθε στην τάξη μου και με έβγαλε έξω, για να με ρωτήσει πως λύνεται η εξίσωση β βαθμού (ως προς την απόσταση) στον νόμο Coulomb, μιας και κατείχε το πράγμα καλά......και διαφώνησε με τα παιδιά, αφού τα παιδιά, ξέραν καλύτερα από αυτόν να λύσουν την άσκηση!!!!

έκαστος στο είδος του, για να γίνεται σωστή δουλειά, εκτός και αν πειραματιζόμαστε με τα παιδιά και την παιδεία τους!!! >:( >:( >:( :( :( :( :(

Αποσυνδεδεμένος TEM

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1960
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ 04.04
« Απάντηση #25 στις: Σεπτεμβρίου 26, 2009, 09:39:33 am »
Αρχάγγελε το θέμα με τα μαργατάρια της βιολογίας που άνοιξε ο συνάδελφος είναι αλλού.

Αποσυνδεδεμένος utenar

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1545
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ 04.04
« Απάντηση #26 στις: Σεπτεμβρίου 27, 2009, 03:00:33 pm »
Ο κάθε ένας πρέπει να διδάσκει αυτό που σπούδασε.
Αυτό διδάχτηκε,αυτό είναι δίκαιο και για τους συναδέλφους των άλλων τμημάτων.

Συμφωνουμε απολυτα.

Παράθεση
Το θέμα όμως είναι ότι οι φυσικοί εύκολα συμπληρώνουν ωράριο σε ένα σχολείο,συνεπώς είναι πολύ λιγότεροι από τους βιολόγους που για να συμπληρώσουν ωράριο στο ίδιο σχολείο,αφού βαριούνται να τρέχουν σε άλλο,διδάσκουν μαθήματα β ανάθεσης.

Αυτο δεν ισχυει καθολου, διοτι για να συμπληρωσουν ωραριο οι φυσικοι σ'ενα σχολειο ΠΡΕΠΕΙ να παρουν και μαθηματα β'αναθεσης, ενω οι βιολογοι πολυ απλά δε διοριζονται καν! Ασε που ο κανονας ειναι ακριβως το αντιθετο απο αυτο που λες: οι βιολογοι αναγκαζονται να τρεχουν σε αλλο σχολειο γιατι ετσι τους διοριζει η εκαστοτε διευθυνση - δε διοριζει καμια διευθυνση βιολογο στο λυκειο για να διδαξει μαθηματα πλην βιολογιας, ενω φυσικο ή χημικο δυστυχως διοριζει ανετα! Ακομη κι ΑΝ υπαρχει βιολογος αναπληρωτης που διδασκει φυσικη, ειναι οπωσδηποτε η εξαιρεση του κανονα!

Αυτη τη στιγμη τρεχω στην επαρχια για να κανω βιολογια, οπου βιολογος δεν υπαρχει ουτε για δειγμα, οπως δεν υπηρχε και περισυ και προπερσι! Χημικος εχει ολες τις βιολογιες λυκειου και Φυσικος ολες τις βιολογιες γυμνασιου. Ας μην εκτοξευουμε λοιπον αδικες κατηγοριες στους συναδελφους των Φυσικων Επιστημων κι ας κοιταξουμε να βελτιωσουμε τον κλαδο.

Αποσυνδεδεμένος TEM

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1960
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ 04.04
« Απάντηση #27 στις: Σεπτεμβρίου 27, 2009, 03:03:18 pm »
Προφανώς έχουμε τελείως διαφορετικά παραδείγματα.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182667
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 671
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 505
Σύνολο: 521

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.