*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 376016 φορές)

0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gr_geo

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #714 στις: Οκτώβριος 07, 2011, 02:13:51 μμ »

Αφού όλοι οι ΠΕ20 που έχουν περάσει τη βάση έχουν διοριστεί! Ανεξάρτητα αν έχουν ή όχι παιδαγωγική επάρκεια. Επίσης μπορείς εύκολα να περάσεις στην ΑΣΠΑΙΤΕ και να πάρεις την επάρκεια. Ένας ΠΕ19 χρειάζεται οπωσδήποτε μεταπτυχιακό και 2 ξένες γλώσσες για να περάσει ΑΣΠΑΙΤΕ. Εσύ αρκεί να έχεις 2 ξένες γλώσσες.


Δηλαδή αν εγώ, που έχω π.χ. 2 ξένες γλώσσες και 1,2,3,4,5,6 (διαλεξε και πάρε) χρόνια εργασίας σε σχολεία, κάνω αίτηση στην ΑΣΠΑΙΤΕ για το ΕΠΠΑΙΚ μαζί με κάποιον που έχει επίσης 2 γλώσσες, αλλά μόλις έχει πάρει το πτυχίο του, χαίρομαι;;;
Για κοίτα καλύτερα τα κριτήρια βαθμολόγησης. Καθόλου απίθανο να δεκτούν το νέο, απλά και μόνο γιατί μπορεί να έχει βαθμό πτυχίου 0,01 μεγαλύτερο από εμένα κι ας μην έχει περάσει καν έξω από σχολείο. 
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 07, 2011, 02:16:12 μμ από gr_geo »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:17:11 »

Αποσυνδεδεμένος koritsaki_PE20

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 41
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #715 στις: Οκτώβριος 07, 2011, 02:15:15 μμ »

Αφού όλοι οι ΠΕ20 που έχουν περάσει τη βάση έχουν διοριστεί! Ανεξάρτητα αν έχουν ή όχι παιδαγωγική επάρκεια. Επίσης μπορείς εύκολα να περάσεις στην ΑΣΠΑΙΤΕ και να πάρεις την επάρκεια. Ένας ΠΕ19 χρειάζεται οπωσδήποτε μεταπτυχιακό και 2 ξένες γλώσσες για να περάσει ΑΣΠΑΙΤΕ. Εσύ αρκεί να έχεις 2 ξένες γλώσσες.


Δηλαδή αν εγώ, που έχω π.χ. 2 ξένες γλώσσες και 1,2,3,4,5,6 (διαλεξε και πάρε) χρόνια εργασίας σε σχολεία, κάνω αίτηση στην ΑΣΠΑΙΤΕ για το ΕΠΑΙΚ μαζί με κάποιον που έχει επίσης 2 γλώσσες, αλλά μόλις έχει πάρει το πτυχίο του, χαίρομαι;;;
Για κοίτα καλύτερα τα κριτήρια βαθμολόγησης. Καθόλου απίθανο να δεκτούν το νέο, απλά και μόνο γιατί μπορεί να έχει βαθμό πτυχίου 0,01 μεγαλύτερο από εμένα κι ας μην έχει περάσει καν έξω από σχολείο.
πολύ σωστο και αυτο
ΠΕ20

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #716 στις: Οκτώβριος 07, 2011, 02:23:38 μμ »

Αφού όλοι οι ΠΕ20 που έχουν περάσει τη βάση έχουν διοριστεί! Ανεξάρτητα αν έχουν ή όχι παιδαγωγική επάρκεια. Επίσης μπορείς εύκολα να περάσεις στην ΑΣΠΑΙΤΕ και να πάρεις την επάρκεια. Ένας ΠΕ19 χρειάζεται οπωσδήποτε μεταπτυχιακό και 2 ξένες γλώσσες για να περάσει ΑΣΠΑΙΤΕ. Εσύ αρκεί να έχεις 2 ξένες γλώσσες.


Δηλαδή αν εγώ, που έχω π.χ. 2 ξένες γλώσσες και 1,2,3,4,5,6 (διαλεξε και πάρε) χρόνια εργασίας σε σχολεία, κάνω αίτηση στην ΑΣΠΑΙΤΕ για το ΕΠΑΙΚ μαζί με κάποιον που έχει επίσης 2 γλώσσες, αλλά μόλις έχει πάρει το πτυχίο του, χαίρομαι;;;
Για κοίτα καλύτερα τα κριτήρια βαθμολόγησης. Καθόλου απίθανο να δεκτούν το νέο, απλά και μόνο γιατί μπορεί να έχει βαθμό πτυχίου 0,01 μεγαλύτερο από εμένα κι ας μην έχει περάσει καν έξω από σχολείο.
Δεν εννοώ ότι με 2 γλώσσες περνάς παντού πολύ εύκολα. Αλλά θα περάσεις σε κάποια πόλη στην Ελλάδα. Στη δικιά μου φουρνιά ήμασταν 8 ΠΕ19 όλοι με μεταπτυχιακό και 8 ΠΕ20 από τους οποίους δεν είχε κανένας μεταπτυχιακό.

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2380
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #717 στις: Οκτώβριος 07, 2011, 02:28:54 μμ »
Από περιέργεια ήθελα να μάθω, αυτοί που πιστεύουν ότι κάποιοι επικαλούμαστε ενότητα και μαχητικότητα από συμφέρον προσωπικό, τι προτείνουν να γίνει;
Σε τελείως φιλικό και πρόχειρο στυλ, τι αξιώσεις έχετε;
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:17:11 »

Αποσυνδεδεμένος giak

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 506
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #718 στις: Οκτώβριος 07, 2011, 02:31:16 μμ »
Δεν υπάρχει λόγος να τσακώνεστε. Σε λίγο καιρό θα εισάγεται κάποιος στην ΑΣΠΑΙΤΕ με πτυχίο. Αφού δεν υπάρχει μέλλον στον κλάδο, δεν θα υπάρχει και ζήτηση. Δεν πιστεύω ότι όταν τελειώσει το θέμα με τα δημοτικά ότι θα χρειάζονται ωρομίσθιοι. Έχουμε 1500 υπεράριθμους.

Αποσυνδεδεμένος elia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • ΠΕ86 - ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #719 στις: Οκτώβριος 07, 2011, 04:04:43 μμ »
Από περιέργεια ήθελα να μάθω, αυτοί που πιστεύουν ότι κάποιοι επικαλούμαστε ενότητα και μαχητικότητα από συμφέρον προσωπικό, τι προτείνουν να γίνει;
Σε τελείως φιλικό και πρόχειρο στυλ, τι αξιώσεις έχετε;

Εγώ προσωπικά δεν έχω καμία απολύτως αξίωση, πάμε γι' άλλα (θα το παλέψουμε τουλάχιστον). Το μόνο που ευελπιστώ τώρα πια είναι να έχω έστω μία μίζερη ωρομισθιοδουλίτσα για 1-2 χρόνια ακόμα, μέχρι να μπορέσω να κάνω κάτι άλλο, οτιδήποτε ..... αν δεν χρειάζεται καν να πλησιάζω σε Η/Υ ακόμα καλύτερα!
Σιχάθηκα τόσα χρόνια πια.....
Σας εύχομαι καλό διορισμό!

Αποσυνδεδεμένος koritsaki_PE20

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 41
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #720 στις: Οκτώβριος 07, 2011, 04:16:08 μμ »
Από περιέργεια ήθελα να μάθω, αυτοί που πιστεύουν ότι κάποιοι επικαλούμαστε ενότητα και μαχητικότητα από συμφέρον προσωπικό, τι προτείνουν να γίνει;
Σε τελείως φιλικό και πρόχειρο στυλ, τι αξιώσεις έχετε;

Εγώ προσωπικά δεν έχω καμία απολύτως αξίωση, πάμε γι' άλλα (θα το παλέψουμε τουλάχιστον). Το μόνο που ευελπιστώ τώρα πια είναι να έχω έστω μία μίζερη ωρομισθιοδουλίτσα για 1-2 χρόνια ακόμα, μέχρι να μπορέσω να κάνω κάτι άλλο, οτιδήποτε ..... αν δεν χρειάζεται καν να πλησιάζω σε Η/Υ ακόμα καλύτερα!
Σιχάθηκα τόσα χρόνια πια.....
Σας εύχομαι καλό διορισμό!
συμφωνω απόλυτα ...........
ΠΕ20

Αποσυνδεδεμένος george_pe19

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 52
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #721 στις: Οκτώβριος 07, 2011, 04:27:50 μμ »
Καλησπέρα συνάδελφοι,

είναι γεγονός ότι πέραν της παιδαγωγικής επάρκειας
(και την καταφανέστατη αδικία ειδικά για την περίπτωση των Ψηφιακών Συστημάτων, αφορά μόνο τους ΠΕ19)
υπάρχει σαφής αδικία ανάμεσα στους συναδέλφους τον ΑΕΙ
και αυτούς των ΤΕΙ (προς Θεού δεν εννοώ πως εκείνοι δεν έπρεπε να συμμετέχουν αλλά έπρεπε να είναι όλοι μαζί!)

δείτε για παράδειγμα τα ποσοστά του διαγωνισμού του 2009 που είναι και ο τελευταίος. (και μην μου πείτε αγαπητοί
ΠΕ20 ότι ο βαθμός του ΑΣΕΠ δεν σημαίνει κάτι για το τι καθηγητής θα γίνεις, αυτό είναι γνωστό, αλλά αυτή τη
στιγμή αυτό είναι αυτό στο οποίο διαγωνίζεστε και αυτό αποτελεί μέτρο σύγκρισης όπως αποτελούσε και για εμένα φυσικά)

ΠΕ20
διοριστέοι 37 + 8 (παιδαγωγική) = 45 άτομα, από τα 45 που πέρασαν τη βάση και φυσικά όλοι διοριστέοι (ποσοστό 100%)

ΠΕ19
διοριστέοι 51 + 21 (παιδαγωγική) = 72 άτομα , από τα 498 !! άτομα που πέρασαν τη βάση διοριστέοι μόνο (ποσοστό 14,4%)

Μπορείτε λοιπόν να διακρίνεται και από τις βαθμολογίες τους ότι αν έδιναν ως κοινός κλάδος, αυτοί με την επάρκεια θα είχαν φυσικά διοριστεί αλλά μετά δύσκολα θα διορίζονταν καποιοι από τους ΠΕ20, γιατί πολύ απλά οι βαθμοί των ΠΕ19 είναι καλύτεροι. (συγκεκριμένα θα διορίζονταν μόνο 3!, ο 88ος ΠΕ19 έχει 70,83 και ο 4ος! ΠΕ20 69,83)

Και ναι, επειδή την ίδια δουλειά θα κάνετε, και αυτό είναι αυτή τη στιγμή το μέτρο σύγκρισης, αυτό είναι άδικο.

Έπρεπε να δίνουν πάντα όλοι μαζί, και πάντα με τα ίδια θέματα (μπορεί να μην έγινε το 2009, για αυτό και η σφαγή, αλλά παλιότερα οι ΠΕ20 έδιναν με άλλα πιο εύκολα θέματα).

Αυτό που λέω είναι ότι άσχετα με το τι θα γίνει στην Πληροφορική σαν επιστήμη, που μπορεί να ακυρώνει όλες τις
συζητήσεις μας εδώ μέσα, οι ΠΕ20 δεν θα έπρεπε να παραπονιέστε, γιατί το σύστημα αυτή τη στιγμή σας ευννοεί πολύ!

Αυτό το 60%-40% σας εξασφαλίζει πολλά, αν σκεφτείτε ότι αν δεν υπήρχε από τα παραπάνω θα ήταν για τους μη έχοντες επάρκεια, 85-3, δηλαδή 96.5% - 3.5 %.

Χαιρετισμούς.

Αποσυνδεδεμένος evasp

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 109
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #722 στις: Οκτώβριος 07, 2011, 05:08:08 μμ »
Δηλαδή αν εγώ, που έχω π.χ. 2 ξένες γλώσσες και 1,2,3,4,5,6 (διαλεξε και πάρε) χρόνια εργασίας σε σχολεία, κάνω αίτηση στην ΑΣΠΑΙΤΕ για το ΕΠΠΑΙΚ μαζί με κάποιον που έχει επίσης 2 γλώσσες, αλλά μόλις έχει πάρει το πτυχίο του, χαίρομαι;;;
Για κοίτα καλύτερα τα κριτήρια βαθμολόγησης. Καθόλου απίθανο να δεκτούν το νέο, απλά και μόνο γιατί μπορεί να έχει βαθμό πτυχίου 0,01 μεγαλύτερο από εμένα κι ας μην έχει περάσει καν έξω από σχολείο.

Γι' αυτό υπάρχουν 2 κατηγορίες εισαγωγής...της γενικής σειράς και των εκπαιδευτικών με προϋπηρεσία. Εισάγονται δηλαδή και νέοι και έμπειροι εκπαιδευτικοί σε άλλη κατηγορία. Η ΑΣΠΑΙΤΕ παίρνει αρκετούς 24μηνίτες και 30μηνίτες. Δεν ξέρω τι ισχύει με τους μόνιμους, αλλά αυτοί έχουν ή θα έπρεπε να έχουν άλλες δομές επιμόρφωσης για μάχιμους εκπαιδευτικούς, όπως τα ΠΕΚ. Προσωπικά, έχοντας περάσει από την ΑΣΠΑΙΤΕ, κρίνω το επίπεδο διδασκαλίας αρκετά θεωρητικό. Δεν μπορεί συνεπώς να καλύψει τις ανάγκες ενός μάχιμου εκπαιδευτικού, ο οποίος θέλει να καταρτιστεί στο πως να εφαρμόσει συγκεκριμένα προγράμματα σπουδών σε συγκεκριμένες βαθμίδες. Η ΑΣΠΑΙΤΕ είναι κάτι πολύ πιο ακαδημαϊκό, πιο θεωρητικό, πιο στοιχειώδες.

Τώρα σχετικά με τα κριτήρια, αυτά υπάρχουν σε όλους τους νόμους μιας ευνομούμενης πολιτείας (το αν είμαστε τέτοια είναι μεγάλη συζήτηση) όπου δεν μπορούν να ικανοποιηθούν τα αιτήματα μιας ολόκληρης κοινωνικής ομάδας λόγω μειωμένων πόρων. Για παράδειγμα τα τέκνα των πολυτέκνων παίρνουν μετεγγραφή μόνο έαν το οικογενειακό εισόδημα είναι κάνω από 60.000. Εύλογα λοιπόν προκύπτει ότι η οικογένεια με 60.001 ευρώ στερείται του δικαιώματος και αδικείται. Το ίδιο ισχύει και με την ΑΣΠΑΙΤΕ. Οι πόροι λίγοι (λίγες θέσεις), η ζήτηση μεγάλη. Συνεπώς, ο έχων 1 ξένη γλώσσα (άσχετα αν το κριτήριο είναι αποδεκτό ως ορθολογικό απ'όλους) στη φαρέτρα του θα αδικηθεί και είναι νομίζω αποδεκτό, ο ΠΕ19 θα αδικηθεί σε σχέση με τον ΠΕ20 κλπ. Είναι ο χρυσός κανόνας της προσφοράς και της ζήτησης, αλλά τα κριτήρια είναι εκ των προτέρων γνωστά σε όλους όσοι θέλουν να συμμετέχουν στη διαδικασία.

Προσωπικά δεν θεωρώ τον εαυτό μου πολλάκις αδικημένη παρότι:
α) είμαι ΠΕ19, πέρασα στη σχολή μου με άριστα και αποφοίτησα με άριστα (δε με καθιστά καλύτερη καθηγήτρια πληροφορικής)
β) έγραψα στον ΑΣΕΠ του 2008 καλύτερα από όλους τους ΠΕ20 (εκτός του πρώτου νομίζω) που διορίστηκαν, αλλά εγώ δε διορίστηκα
γ) έγραψα στον ΑΣΕΠ του 2008 καλύτερα από τους περισσότερους ΠΕ19 που είχαν τότε παιδαγωγική επάρκεια και διορίστηκαν, αλλά εγώ τότε δε διορίστηκα γιατί δεν είχα.
Σε όλες αυτές τις διαδικασίες γνώριζα εκ των προτέρων ότι υπάρχουν συγκεκριμένοι νόμοι, κριτήρια και ποσοστώσεις. Έτσι διορίστηκαν άλλοι και όχι εγώ. Κι όταν τα γνωρίζεις όλα αυτά εκ των προτέρων δεν υπάρχει άδικο, γιατί ξέρεις τους κανόνες του παιχνιδιού.

ΆΔΙΚΟ όμως είναι:
α) Να αλλάζουν οι νόμοι εν μία νυκτί (3848)
β) Να απαξιώνουν την επιστήμη μου, την προσωπικότητά μου και αυτά που έχω να προσφέρω (κάνοντας με να εύχομαι να με πάρουν αναπληρώτρια σε 5 Δημοτικά για να συμπληρώσω ωράριο κατά τον Νοέμβριο).
γ) Να με πληρώνουν 600 ευρώ το μήνα για να παράγω εκπαιδευτικό έργο.
δ) Να μου πει το κράτος αντίο του χρόνου, γιατί δε θα υπάρχει πληροφορική σε καμία βαθμίδα (Δημοτικό -> Δάσκαλοι, Γυμνάσιο- Λύκεια -> μαθηματικοί, φυσικοί, φιλόλογοι...)
Και όλα αυτά είναι άδικα γιατί δεν τα γνώριζα εκ των προτέρων.

Κάποιοι βέβαια εδώ βλέπουν την αδικία μέσα από το προσωπικό τους πρίσμα, κοντόφθαλμα και εγωκεντρικά... αδιαφορούν παντελώς για το συλλογικό συμφέρον σκεπτόμενοι πως επειδή ίσως πεθάνει η κατσίκα τους, καλύτερα να πεθάνει και η κατσίκα του γείτονα. Σ' αυτούς δεν έχω τίποτα να πω, καλύτερα ας σωπάσουν.

Οι υπόλοιποι ας ψάξουμε τρόπους για το πως μπορούμε να διεκδικήσουμε κάτι συλλογικά, είτε μας προσλάβουν φέτος είτε όχι, είτε είμαστε μόνιμοι είτε αναπληρωτες, είτε ΑΕΙ είτε ΤΕΙ, γιατί το τέλος είναι κοντά για πολλούς από μας!
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 07, 2011, 05:10:37 μμ από evasp »

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2380
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #723 στις: Οκτώβριος 07, 2011, 05:17:12 μμ »
evasp  το κείμενο αυτό θα πρέπει να αποτελεί πυξίδα στη συζήτηση από δω και πέρα.
Καμιά υπερβολή, καθαρές κουβέντες, οδηγός για το που πάμε και γιατί πρέπει να αγωνιστούμε.
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος elia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • ΠΕ86 - ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #724 στις: Οκτώβριος 07, 2011, 05:25:09 μμ »
......................Είναι ο χρυσός κανόνας της προσφοράς και της ζήτησης, αλλά τα κριτήρια είναι εκ των προτέρων γνωστά σε όλους όσοι θέλουν να συμμετέχουν στη διαδικασία.
............................
 Κι όταν τα γνωρίζεις όλα αυτά εκ των προτέρων δεν υπάρχει άδικο, γιατί ξέρεις τους κανόνες του παιχνιδιού.
Ότι είναι αξιοκρατικό (λέμε τώρα) δεν σημαίνει ότι είναι και δίκαιο .... αξιοκρατικό είναι και το να μας διορίζουν βάση ύψους.................


Κάποιοι βέβαια εδώ βλέπουν την αδικία μέσα από το προσωπικό τους πρίσμα, κοντόφθαλμα και εγωκεντρικά...
και τη δικαιοσύνη επίσης....

evasp  το κείμενο αυτό θα πρέπει να αποτελεί πυξίδα στη συζήτηση από δω και πέρα.
Καμιά υπερβολή, καθαρές κουβέντες, οδηγός για το που πάμε και γιατί πρέπει να αγωνιστούμε
Μ' αρέσει που τα βρίσκετε................

αδιαφορούν παντελώς για το συλλογικό συμφέρον σκεπτόμενοι πως επειδή ίσως πεθάνει η κατσίκα τους, καλύτερα να πεθάνει και η κατσίκα του γείτονα. Σ' αυτούς δεν έχω τίποτα να πω, καλύτερα ας σωπάσουν.
η κατσίκα σας τρώει από το κοινό μας χωράφι, και ααααααααν αφήσει τίποτα επιτρέπεται και στη δικιά μας να τσιμπήσει λίγο!

Αποσυνδεδεμένος evasp

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 109
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #725 στις: Οκτώβριος 07, 2011, 05:29:33 μμ »
η κατσίκα σας τρώει από το κοινό μας χωράφι, και ααααααααν αφήσει τίποτα επιτρέπεται και στη δικιά μας να τσιμπήσει λίγο!

Και η κατσίκα των μονίμων τρώει από το δικό μου χωράφι και πιθανότατα να μην αφήσει τίποτα για μένα! Να εύχομαι να βγουν σε εργασιακή εφεδρεία μπας και πάρουν εμένα;;; :D Τότε πρέπει να συμπαραταχθώ με τη ΔΟΕ φωνάζοντας "έξω οι πληροφορικοί απ' τα Δημοτικά". Έτσι κι αλλιώς η κατσίκα μου υποσιτίζεται και μάλλον θα ψοφίσει, γιατί να μην ψοφίζει και των άλλων  ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 07, 2011, 05:33:21 μμ από evasp »

Αποσυνδεδεμένος koritsaki_PE20

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 41
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #726 στις: Οκτώβριος 07, 2011, 05:30:28 μμ »
......................Είναι ο χρυσός κανόνας της προσφοράς και της ζήτησης, αλλά τα κριτήρια είναι εκ των προτέρων γνωστά σε όλους όσοι θέλουν να συμμετέχουν στη διαδικασία.
............................
 Κι όταν τα γνωρίζεις όλα αυτά εκ των προτέρων δεν υπάρχει άδικο, γιατί ξέρεις τους κανόνες του παιχνιδιού.
Ότι είναι αξιοκρατικό (λέμε τώρα) δεν σημαίνει ότι είναι και δίκαιο .... αξιοκρατικό είναι και το να μας διορίζουν βάση ύψους.................


Κάποιοι βέβαια εδώ βλέπουν την αδικία μέσα από το προσωπικό τους πρίσμα, κοντόφθαλμα και εγωκεντρικά...
και τη δικαιοσύνη επίσης....

evasp  το κείμενο αυτό θα πρέπει να αποτελεί πυξίδα στη συζήτηση από δω και πέρα.
Καμιά υπερβολή, καθαρές κουβέντες, οδηγός για το που πάμε και γιατί πρέπει να αγωνιστούμε
Μ' αρέσει που τα βρίσκετε................

αδιαφορούν παντελώς για το συλλογικό συμφέρον σκεπτόμενοι πως επειδή ίσως πεθάνει η κατσίκα τους, καλύτερα να πεθάνει και η κατσίκα του γείτονα. Σ' αυτούς δεν έχω τίποτα να πω, καλύτερα ας σωπάσουν.
η κατσίκα σας τρώει από το κοινό μας χωράφι, και ααααααααν αφήσει τίποτα επιτρέπεται και στη δικιά μας να τσιμπήσει λίγο!

με καλύπτεις απόλυτα ..... εισαι η πιο λογική και δίκαιη φωνή εδώ μεσα!!!!!!
ΠΕ20

Αποσυνδεδεμένος koritsaki_PE20

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 41
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #727 στις: Οκτώβριος 07, 2011, 05:31:23 μμ »
η κατσίκα σας τρώει από το κοινό μας χωράφι, και ααααααααν αφήσει τίποτα επιτρέπεται και στη δικιά μας να τσιμπήσει λίγο!

Και η κατσίκα των μονίμων τρώει από το δικό μου χωράφι και πιθανότατα να μην αφήσει τίποτα για μένα! Να εύχομαι να βγουν σε εργασιακή εφεδρεία μπας και πάρουν εμένα;;; :D
εισαι θεααααα!!!! με άκουσε όλη η πολυκατοικία από τα γέλια
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 07, 2011, 05:38:28 μμ από koritsaki_PE20 »
ΠΕ20

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159849
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 650
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 544
Σύνολο: 554

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.124 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.