0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εννοείται πως ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει τις απόψεις του. Πρόκειται για ένα δημόσιο forum εκπαιδευτικών. Το συγκεκριμένο θέμα πάντως ξεφέυγει μονίμως. Δυστυχώς δεν μπορούμε να συζητήσουμε με ηρεμία.
Μάλλον καλό θα ήταν να ανοίξεις κανένα λεξικό στην λέξη αξιοκρατία, αφού δεν μπορείς να καταλάβεις τι σημαίνει.Το κριτήριο που περιγράφεις είναι αντικειμενικό και όχι αξιοκρατικό.Για να μην λέμε ότι θέλουμε εδώ μέσα
Υ.Γ. : άντε να μας καλέσουν πια, μας έχει βαρέσει η ανεργία και η αγωνία κατακούτελα και είναι τα νεύρα όλων πολύ τεντωμένα .... το μετατρέψαμε σε τσατ ξεκατινιάσματος!
Παράθεση από: gr_geo στις Οκτωβρίου 07, 2011, 02:13:51 pmΔηλαδή αν εγώ, που έχω π.χ. 2 ξένες γλώσσες και 1,2,3,4,5,6 (διαλεξε και πάρε) χρόνια εργασίας σε σχολεία, κάνω αίτηση στην ΑΣΠΑΙΤΕ για το ΕΠΠΑΙΚ μαζί με κάποιον που έχει επίσης 2 γλώσσες, αλλά μόλις έχει πάρει το πτυχίο του, χαίρομαι;;;Για κοίτα καλύτερα τα κριτήρια βαθμολόγησης. Καθόλου απίθανο να δεκτούν το νέο, απλά και μόνο γιατί μπορεί να έχει βαθμό πτυχίου 0,01 μεγαλύτερο από εμένα κι ας μην έχει περάσει καν έξω από σχολείο. Γι' αυτό υπάρχουν 2 κατηγορίες εισαγωγής...της γενικής σειράς και των εκπαιδευτικών με προϋπηρεσία. Εισάγονται δηλαδή και νέοι και έμπειροι εκπαιδευτικοί σε άλλη κατηγορία. Η ΑΣΠΑΙΤΕ παίρνει αρκετούς 24μηνίτες και 30μηνίτες. Δεν ξέρω τι ισχύει με τους μόνιμους, αλλά αυτοί έχουν ή θα έπρεπε να έχουν άλλες δομές επιμόρφωσης για μάχιμους εκπαιδευτικούς, όπως τα ΠΕΚ. Προσωπικά, έχοντας περάσει από την ΑΣΠΑΙΤΕ, κρίνω το επίπεδο διδασκαλίας αρκετά θεωρητικό. Δεν μπορεί συνεπώς να καλύψει τις ανάγκες ενός μάχιμου εκπαιδευτικού, ο οποίος θέλει να καταρτιστεί στο πως να εφαρμόσει συγκεκριμένα προγράμματα σπουδών σε συγκεκριμένες βαθμίδες. Η ΑΣΠΑΙΤΕ είναι κάτι πολύ πιο ακαδημαϊκό, πιο θεωρητικό, πιο στοιχειώδες. Τώρα σχετικά με τα κριτήρια, αυτά υπάρχουν σε όλους τους νόμους μιας ευνομούμενης πολιτείας (το αν είμαστε τέτοια είναι μεγάλη συζήτηση) όπου δεν μπορούν να ικανοποιηθούν τα αιτήματα μιας ολόκληρης κοινωνικής ομάδας λόγω μειωμένων πόρων. Για παράδειγμα τα τέκνα των πολυτέκνων παίρνουν μετεγγραφή μόνο έαν το οικογενειακό εισόδημα είναι κάνω από 60.000. Εύλογα λοιπόν προκύπτει ότι η οικογένεια με 60.001 ευρώ στερείται του δικαιώματος και αδικείται. Το ίδιο ισχύει και με την ΑΣΠΑΙΤΕ. Οι πόροι λίγοι (λίγες θέσεις), η ζήτηση μεγάλη. Συνεπώς, ο έχων 1 ξένη γλώσσα (άσχετα αν το κριτήριο είναι αποδεκτό ως ορθολογικό απ'όλους) στη φαρέτρα του θα αδικηθεί και είναι νομίζω αποδεκτό, ο ΠΕ19 θα αδικηθεί σε σχέση με τον ΠΕ20 κλπ. Είναι ο χρυσός κανόνας της προσφοράς και της ζήτησης, αλλά τα κριτήρια είναι εκ των προτέρων γνωστά σε όλους όσοι θέλουν να συμμετέχουν στη διαδικασία.Προσωπικά δεν θεωρώ τον εαυτό μου πολλάκις αδικημένη παρότι:α) είμαι ΠΕ19, πέρασα στη σχολή μου με άριστα και αποφοίτησα με άριστα (δε με καθιστά καλύτερη καθηγήτρια πληροφορικής) β) έγραψα στον ΑΣΕΠ του 2008 καλύτερα από όλους τους ΠΕ20 (εκτός του πρώτου νομίζω) που διορίστηκαν, αλλά εγώ δε διορίστηκαγ) έγραψα στον ΑΣΕΠ του 2008 καλύτερα από τους περισσότερους ΠΕ19 που είχαν τότε παιδαγωγική επάρκεια και διορίστηκαν, αλλά εγώ τότε δε διορίστηκα γιατί δεν είχα. Σε όλες αυτές τις διαδικασίες γνώριζα εκ των προτέρων ότι υπάρχουν συγκεκριμένοι νόμοι, κριτήρια και ποσοστώσεις. Έτσι διορίστηκαν άλλοι και όχι εγώ. Κι όταν τα γνωρίζεις όλα αυτά εκ των προτέρων δεν υπάρχει άδικο, γιατί ξέρεις τους κανόνες του παιχνιδιού.ΆΔΙΚΟ όμως είναι:α) Να αλλάζουν οι νόμοι εν μία νυκτί (3848)β) Να απαξιώνουν την επιστήμη μου, την προσωπικότητά μου και αυτά που έχω να προσφέρω (κάνοντας με να εύχομαι να με πάρουν αναπληρώτρια σε 5 Δημοτικά για να συμπληρώσω ωράριο κατά τον Νοέμβριο).γ) Να με πληρώνουν 600 ευρώ το μήνα για να παράγω εκπαιδευτικό έργο.δ) Να μου πει το κράτος αντίο του χρόνου, γιατί δε θα υπάρχει πληροφορική σε καμία βαθμίδα (Δημοτικό -> Δάσκαλοι, Γυμνάσιο- Λύκεια -> μαθηματικοί, φυσικοί, φιλόλογοι...)Και όλα αυτά είναι άδικα γιατί δεν τα γνώριζα εκ των προτέρων. Κάποιοι βέβαια εδώ βλέπουν την αδικία μέσα από το προσωπικό τους πρίσμα, κοντόφθαλμα και εγωκεντρικά... αδιαφορούν παντελώς για το συλλογικό συμφέρον σκεπτόμενοι πως επειδή ίσως πεθάνει η κατσίκα τους, καλύτερα να πεθάνει και η κατσίκα του γείτονα. Σ' αυτούς δεν έχω τίποτα να πω, καλύτερα ας σωπάσουν. Οι υπόλοιποι ας ψάξουμε τρόπους για το πως μπορούμε να διεκδικήσουμε κάτι συλλογικά, είτε μας προσλάβουν φέτος είτε όχι, είτε είμαστε μόνιμοι είτε αναπληρωτες, είτε ΑΕΙ είτε ΤΕΙ, γιατί το τέλος είναι κοντά για πολλούς από μας!
Δηλαδή αν εγώ, που έχω π.χ. 2 ξένες γλώσσες και 1,2,3,4,5,6 (διαλεξε και πάρε) χρόνια εργασίας σε σχολεία, κάνω αίτηση στην ΑΣΠΑΙΤΕ για το ΕΠΠΑΙΚ μαζί με κάποιον που έχει επίσης 2 γλώσσες, αλλά μόλις έχει πάρει το πτυχίο του, χαίρομαι;;;Για κοίτα καλύτερα τα κριτήρια βαθμολόγησης. Καθόλου απίθανο να δεκτούν το νέο, απλά και μόνο γιατί μπορεί να έχει βαθμό πτυχίου 0,01 μεγαλύτερο από εμένα κι ας μην έχει περάσει καν έξω από σχολείο.
Γι' αυτό υπάρχουν 2 κατηγορίες εισαγωγής...της γενικής σειράς και των εκπαιδευτικών με προϋπηρεσία. Εισάγονται δηλαδή και νέοι και έμπειροι εκπαιδευτικοί σε άλλη κατηγορία. Η ΑΣΠΑΙΤΕ παίρνει αρκετούς 24μηνίτες και 30μηνίτες.
Δεν ξέρω τι ισχύει με τους μόνιμους, αλλά αυτοί έχουν ή θα έπρεπε να έχουν άλλες δομές επιμόρφωσης για μάχιμους εκπαιδευτικούς, όπως τα ΠΕΚ. Προσωπικά, έχοντας περάσει από την ΑΣΠΑΙΤΕ, κρίνω το επίπεδο διδασκαλίας αρκετά θεωρητικό. Δεν μπορεί συνεπώς να καλύψει τις ανάγκες ενός μάχιμου εκπαιδευτικού, ο οποίος θέλει να καταρτιστεί στο πως να εφαρμόσει συγκεκριμένα προγράμματα σπουδών σε συγκεκριμένες βαθμίδες. Η ΑΣΠΑΙΤΕ είναι κάτι πολύ πιο ακαδημαϊκό, πιο θεωρητικό, πιο στοιχειώδες.
Τώρα σχετικά με τα κριτήρια, αυτά υπάρχουν σε όλους τους νόμους μιας ευνομούμενης πολιτείας (το αν είμαστε τέτοια είναι μεγάλη συζήτηση) όπου δεν μπορούν να ικανοποιηθούν τα αιτήματα μιας ολόκληρης κοινωνικής ομάδας λόγω μειωμένων πόρων. Για παράδειγμα τα τέκνα των πολυτέκνων παίρνουν μετεγγραφή μόνο έαν το οικογενειακό εισόδημα είναι κάνω από 60.000. Εύλογα λοιπόν προκύπτει ότι η οικογένεια με 60.001 ευρώ στερείται του δικαιώματος και αδικείται. Το ίδιο ισχύει και με την ΑΣΠΑΙΤΕ. Οι πόροι λίγοι (λίγες θέσεις), η ζήτηση μεγάλη. Συνεπώς, ο έχων 1 ξένη γλώσσα (άσχετα αν το κριτήριο είναι αποδεκτό ως ορθολογικό απ'όλους) στη φαρέτρα του θα αδικηθεί και είναι νομίζω αποδεκτό, ο ΠΕ19 θα αδικηθεί σε σχέση με τον ΠΕ20 κλπ. Είναι ο χρυσός κανόνας της προσφοράς και της ζήτησης, αλλά τα κριτήρια είναι εκ των προτέρων γνωστά σε όλους όσοι θέλουν να συμμετέχουν στη διαδικασία.Προσωπικά δεν θεωρώ τον εαυτό μου πολλάκις αδικημένη παρότι:α) είμαι ΠΕ19, πέρασα στη σχολή μου με άριστα και αποφοίτησα με άριστα (δε με καθιστά καλύτερη καθηγήτρια πληροφορικής) β) έγραψα στον ΑΣΕΠ του 2008 καλύτερα από όλους τους ΠΕ20 (εκτός του πρώτου νομίζω) που διορίστηκαν, αλλά εγώ δε διορίστηκαγ) έγραψα στον ΑΣΕΠ του 2008 καλύτερα από τους περισσότερους ΠΕ19 που είχαν τότε παιδαγωγική επάρκεια και διορίστηκαν, αλλά εγώ τότε δε διορίστηκα γιατί δεν είχα. Σε όλες αυτές τις διαδικασίες γνώριζα εκ των προτέρων ότι υπάρχουν συγκεκριμένοι νόμοι, κριτήρια και ποσοστώσεις. Έτσι διορίστηκαν άλλοι και όχι εγώ. Κι όταν τα γνωρίζεις όλα αυτά εκ των προτέρων δεν υπάρχει άδικο, γιατί ξέρεις τους κανόνες του παιχνιδιού.ΆΔΙΚΟ όμως είναι:α) Να αλλάζουν οι νόμοι εν μία νυκτί (3848)β) Να απαξιώνουν την επιστήμη μου, την προσωπικότητά μου και αυτά που έχω να προσφέρω (κάνοντας με να εύχομαι να με πάρουν αναπληρώτρια σε 5 Δημοτικά για να συμπληρώσω ωράριο κατά τον Νοέμβριο).γ) Να με πληρώνουν 600 ευρώ το μήνα για να παράγω εκπαιδευτικό έργο.δ) Να μου πει το κράτος αντίο του χρόνου, γιατί δε θα υπάρχει πληροφορική σε καμία βαθμίδα (Δημοτικό -> Δάσκαλοι, Γυμνάσιο- Λύκεια -> μαθηματικοί, φυσικοί, φιλόλογοι...)Και όλα αυτά είναι άδικα γιατί δεν τα γνώριζα εκ των προτέρων.
Κάποιοι βέβαια εδώ βλέπουν την αδικία μέσα από το προσωπικό τους πρίσμα, κοντόφθαλμα και εγωκεντρικά... αδιαφορούν παντελώς για το συλλογικό συμφέρον σκεπτόμενοι πως επειδή ίσως πεθάνει η κατσίκα τους, καλύτερα να πεθάνει και η κατσίκα του γείτονα. Σ' αυτούς δεν έχω τίποτα να πω, καλύτερα ας σωπάσουν. Οι υπόλοιποι ας ψάξουμε τρόπους για το πως μπορούμε να διεκδικήσουμε κάτι συλλογικά, είτε μας προσλάβουν φέτος είτε όχι, είτε είμαστε μόνιμοι είτε αναπληρωτες, είτε ΑΕΙ είτε ΤΕΙ, γιατί το τέλος είναι κοντά για πολλούς από μας!
Παράθεση από: evasp στις Οκτωβρίου 07, 2011, 05:08:08 pmΓι' αυτό υπάρχουν ... ...γιατί το τέλος είναι κοντά για πολλούς από μας! Σε βρίσκω πάρα πολύ σωστή!Το κείμενο σου μ'αρέσει πολύ!!!
Γι' αυτό υπάρχουν ... ...γιατί το τέλος είναι κοντά για πολλούς από μας!
Σας παραθέτω 2 επιστολές που έστειλε η ΕΠΕ στο υπουργειο Παιδείας:Επιστολή του Εργασιακού Τομέα Α/θμιας &
Απαντώ πολύ γενικά.Δεν είμαι της άποψης να υπάρχει καιάδας των αποφοίτων χαμηλόβαθμων σχολών.Όποιος νομίζει ότι η πληροφορική στο δημοτικό περισσεύει ή μπορεί να διδάσκεται από δασκάλους τότε διαφωνούμε.Αν κάποιος θεωρεί ότι η παρουσία του σε κάποια βαθμίδα τον υποτιμά ας απομακρυνθεί.Η αριστοκρατία στην Ελλάδα πέθανε π.Χ. Μην την επαναφέρουμε.Πως φτάσαμε ως εδώ. Αναφορικά με το πλήθος των πληροφορικών, ο μαζικές προσλήψεις προηγούμενων χρόνων, οι αναθέσεις σε άλλες ειδικότητες, ο μεγάλος αριθμός σχολών και το έντονο ενδιαφέρον οδήγησαν μάλλον στο σημερινό σημείο. Σχετικά με το είδος της πληροφορικής που διδάσκεται σε όλες τις βαθμίδες, η προχειρότητα του σχεδιασμού για την Α/θμια, η επιλογή του μαθήματος στο Λύκειο και η έλλειψη εξοπλισμού στα σχολεία παίζουν νομίζω το ρόλο τους. Καταντήσαμε να τρωγόμαστε μεταξύ μας γιατί εφαρμόστηκαν ανήθικες πολιτικές. Δηλαδή, διαφήμισαν την πληροφορική ως την επιστήμη του μέλλοντος όπου θα βασιστούν. Νομοθέτησαν τρόπους μονιμοποίησης - 30μηνο, 24μηνο + ΑΣΕΠ, ΑΣΕΠ κτλ - όπου βασιστήκαμε και τώρα αναιρέθηκαν. Γουστάραμε, σπουδάσαμε, ταξιδέψαμε, ελπίσαμε, πληγωθήκαμε. (αναφέρομαι αποκλειστικά στην εκπαίδευση)