*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 372125 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος developer

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 10
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1232 στις: Αύγουστος 06, 2020, 03:34:55 μμ »
Πόσα άτομα παίρνουν αναπληρωτές; Έχω θέση γύρω στο 1100 στους νέους πίνακες. Να ελπίζω ή να μην ασχοληθώ άλλο;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:04:13 »

Αποσυνδεδεμένος teokat

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 15
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1233 στις: Αύγουστος 06, 2020, 11:07:25 μμ »
Πόσα άτομα παίρνουν αναπληρωτές; Έχω θέση γύρω στο 1100 στους νέους πίνακες. Να ελπίζω ή να μην ασχοληθώ άλλο;
Στην ειδική πρόσκληση το Γενάρη 13-01-2020 είχε προσληφθεί με μειωμένο ωράριο αναπληρωτής χωρίς προϋπηρεσία και θέση 1514 (στους πίνακες των ΧΩΡΙΣ προϋπηρεσία).
Εκτιμώ λοιπόν ότι σαφώς και έχεις πιθανότητες πρόσληψης ως αναπληρωτής, αν είσαι πρόθυμος για εσωτερική μετανάστευση και ακόμα περισσότερες αν δώσεις ΟΚ για ΜΩ.

Συνδεδεμένος DIMIS3

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 311
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1234 στις: Αύγουστος 07, 2020, 06:28:03 μμ »
Παιδιά θα διορίσει κανέναν στη δικιά μας ειδικότητα ή δε προβλέπεται κάτι τέτοιο με τους υπεράριθμους που έχουμε στη δευτεροβάθμια;

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2363
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1235 στις: Αύγουστος 07, 2020, 06:34:06 μμ »
Παιδιά θα διορίσει κανέναν στη δικιά μας ειδικότητα ή δε προβλέπεται κάτι τέτοιο με τους υπεράριθμους που έχουμε στη δευτεροβάθμια;
Θα δημιουργηθούν νέες οργανικές στην α/θμια.
Θα δημιουργηθούν και νέες στη β/θμια λόγω νέων ωρολογιων.
Η εκπαίδευση θα πλημμυρίσει από πληροφορικους ξανά.  :D :D
Μη βαράτε ρε παιδιά. Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού.
Ας ευχηθούμε σε δίκαιες κατανομές για όλες τις ειδικότητες και προφανώς για τη δική μας.
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:04:13 »

Αποσυνδεδεμένος antonispe20

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1236 στις: Αύγουστος 07, 2020, 08:32:50 μμ »
Όσοι και όσες μιλάτε για διορισμούς ΠΕ86 στην ΔΕ δεν έχετε ιδέα για την κατάσταση. Υπάρχουν παντού υπεράριθμοι και συνάδελφοι στη διάθεση. οι επιπλέον ώρες που λέτε απλά θα βοηθήσουν κάποιους/ες να συμπληρώσουν ωράριο. Έχουμε απίστευτα πλεονάσματα. Μην κοροϊδεύετε τον κόσμο.
Αν δεν πιστεύετε εμένα, πιστέψτε τα νούμερα.
Πόσοι συνάδελφοι πήραν μετάθεση φέτος ε? Για πείτε.

Στο επιχείρημα κάποιων ότι παίρνει πολλούς αναπληρωτές πληροφορικούς που πράγματι παίρνει, ο λόγος είναι ότι οι του κλάδου μας είναι περιζήτητοι σε γραφεία για μηχανογράφηση. Έτσι δημιουργούν λειτουργικά κενά αλλά όχι οργανικά. Δυο πράγματα πρέπει να γίνουν για να δημιουργηθούν νέες οργανικές:
1) Να γίνει δίωρο σε όλο το Γυμνάσιο και να σπάει το τμήμα
2) Σε 5-10 χρόνια θα βγουν στη σύνταξη όσοι είχαν διοριστεί τη δεκαετία του 90 χωρίς πτυχίο πληροφορικής και έχουν οργανικές θέσεις

Αποσυνδεδεμένος hellas_forever

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 426
  • Λατρεύω την εξ' αποστάσεως εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1237 στις: Αύγουστος 07, 2020, 08:52:31 μμ »
Όσοι και όσες μιλάτε για διορισμούς ΠΕ86 στην ΔΕ δεν έχετε ιδέα για την κατάσταση. Υπάρχουν παντού υπεράριθμοι και συνάδελφοι στη διάθεση. οι επιπλέον ώρες που λέτε απλά θα βοηθήσουν κάποιους/ες να συμπληρώσουν ωράριο. Έχουμε απίστευτα πλεονάσματα. Μην κοροϊδεύετε τον κόσμο.
Αν δεν πιστεύετε εμένα, πιστέψτε τα νούμερα.
Πόσοι συνάδελφοι πήραν μετάθεση φέτος ε? Για πείτε.

Στο επιχείρημα κάποιων ότι παίρνει πολλούς αναπληρωτές πληροφορικούς που πράγματι παίρνει, ο λόγος είναι ότι οι του κλάδου μας είναι περιζήτητοι σε γραφεία για μηχανογράφηση. Έτσι δημιουργούν λειτουργικά κενά αλλά όχι οργανικά. Δυο πράγματα πρέπει να γίνουν για να δημιουργηθούν νέες οργανικές:
1) Να γίνει δίωρο σε όλο το Γυμνάσιο και να σπάει το τμήμα
2) Σε 5-10 χρόνια θα βγουν στη σύνταξη όσοι είχαν διοριστεί τη δεκαετία του 90 χωρίς πτυχίο πληροφορικής και έχουν οργανικές θέσεις

Ψηφίστηκε νόμος που δίνει μια τελευταία ευκαιρία σε όποιον παλαιό ασφαλισμένο θέλει να συνταξιοδοτηθεί πρόωρα μέχρι το 2021 νομίζω ή 2022. Ας ελπίσουμε αρκετοί από αυτούς που διορίστηκαν αρχές του 90 να κάνουν χρήση αυτού του νόμου για να ανοίξουν θέσεις.

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2550
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1238 στις: Ιανουάριος 30, 2021, 08:53:04 μμ »
Όσοι και όσες μιλάτε για διορισμούς ΠΕ86 στην ΔΕ δεν έχετε ιδέα για την κατάσταση. Υπάρχουν παντού υπεράριθμοι και συνάδελφοι στη διάθεση. οι επιπλέον ώρες που λέτε απλά θα βοηθήσουν κάποιους/ες να συμπληρώσουν ωράριο. Έχουμε απίστευτα πλεονάσματα. Μην κοροϊδεύετε τον κόσμο.
Αν δεν πιστεύετε εμένα, πιστέψτε τα νούμερα.
Πόσοι συνάδελφοι πήραν μετάθεση φέτος ε? Για πείτε.

Στο επιχείρημα κάποιων ότι παίρνει πολλούς αναπληρωτές πληροφορικούς που πράγματι παίρνει, ο λόγος είναι ότι οι του κλάδου μας είναι περιζήτητοι σε γραφεία για μηχανογράφηση. Έτσι δημιουργούν λειτουργικά κενά αλλά όχι οργανικά. Δυο πράγματα πρέπει να γίνουν για να δημιουργηθούν νέες οργανικές:
1) Να γίνει δίωρο σε όλο το Γυμνάσιο και να σπάει το τμήμα
2) Σε 5-10 χρόνια θα βγουν στη σύνταξη όσοι είχαν διοριστεί τη δεκαετία του 90 χωρίς πτυχίο πληροφορικής και έχουν οργανικές θέσεις

Τί έχεις να πεις για τα νούμερα μέχρι στιγμής? Ο πίνακας έφτασε στο 4000 + πώς προέκυψαν όλα αυτά τα κενά ??? Όλες έγκυες οι ΠΕ86?
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3963
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1239 στις: Ιανουάριος 31, 2021, 11:24:33 πμ »
Τί έχεις να πεις για τα νούμερα μέχρι στιγμής? Ο πίνακας έφτασε στο 4000 + πώς προέκυψαν όλα αυτά τα κενά ??? Όλες έγκυες οι ΠΕ86?

1. Αποσπάσεις σε φορείς
2. Αποσπάσεις από τα μακρινά μέρη σε πρωτοβάθμια αστικών κέντρων
3. Κάποιες μετατάξεις σε άλλους φορείς (π.χ. Τριτοβάθμια)
4. Άδειες
5. Συνταξιοδοτήσεις
6. Αύξηση ωρών στη Δευτεροβάθμια που αύξησε τις ανάγκες από τη μία και μείωσε τους υπεράριθμους της Δευτεροβάθμιας από την άλλη.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 31, 2021, 11:33:42 πμ από trust no one »

Αποσυνδεδεμένος sstiv

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1240 στις: Μάιος 03, 2021, 03:09:19 μμ »
Το πτυχίο Πληροφορικής ΕΑΠ γιατί δεν συμπεριλαμβάνεται στην πρόσφατη προκήρυξη του ΑΣΕΠ εκαπιδευτικών? Δεν αναγνωρίζεται αυτό το πτυχίο?

Προς αποκατάσταση κάποιας ανακρίβειας που έτυχε να διαβάσω:

Το πτυχίο της Πληροφορικής του ΕΑΠ, δεν έχει (ούτε είχε ποτέ) πρόβλημα αναγνώρισης πουθενά και φυσικά ούτε σε διαγωνισμούς ΑΣΕΠ (εκπαιδευτικών και μη).

Αποσυνδεδεμένος Debaser

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 232
  • Φύλο: Άντρας
  • Κάθε στιγμή είναι μια υπέροχη ευκαιρία...
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1241 στις: Μάιος 03, 2021, 09:01:38 μμ »
Προς αποκατάσταση κάποιας ανακρίβειας που έτυχε να διαβάσω:

Το πτυχίο της Πληροφορικής του ΕΑΠ, δεν έχει (ούτε είχε ποτέ) πρόβλημα αναγνώρισης πουθενά και φυσικά ούτε σε διαγωνισμούς ΑΣΕΠ (εκπαιδευτικών και μη).

Επιβεβαιώνω και προσυπογράφω.
Τα άτομα που δεν κοιμούνται καλά είναι, λιγότερο ή περισσότερο, ένοχα. Το φταίξιμό τους είναι πως αναγκάζουνε τη νύχτα να είναι παρούσα... (Maurice Blanchot)

https://www.youtube.com/watch?v=VDsPU-EEFrU

Αποσυνδεδεμένος katerina_sch

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 28
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1242 στις: Μάιος 10, 2021, 08:01:14 μμ »
Συνάδερφοι καλησπέρα,
σήμερα βγήκε αυτό το δημοσιευμα με το οποίο έχουμε μόνο 95 οργανικά κενά (πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια)
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/349154_organika-kena-2021-ta-episima-stoiheia-toy-ypoyrgeioy-paideias
Είναι δυνατόν να πάμε με τόσο λίγα κενά για διορισμούς???

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2363
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1243 στις: Μάιος 10, 2021, 08:06:22 μμ »
Συνάδερφοι καλησπέρα,
σήμερα βγήκε αυτό το δημοσιευμα με το οποίο έχουμε μόνο 95 οργανικά κενά (πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια)
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/349154_organika-kena-2021-ta-episima-stoiheia-toy-ypoyrgeioy-paideias
Είναι δυνατόν να πάμε με τόσο λίγα κενά για διορισμούς???
Αυτά τα κενά είναι γνωστά εδώ και ένα μήνα τουλάχιστον.
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Συνδεδεμένος DIMIS3

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 311
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1244 στις: Μάιος 10, 2021, 08:11:32 μμ »
Συνάδερφοι καλησπέρα,
σήμερα βγήκε αυτό το δημοσιευμα με το οποίο έχουμε μόνο 95 οργανικά κενά (πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια)
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/349154_organika-kena-2021-ta-episima-stoiheia-toy-ypoyrgeioy-paideias
Είναι δυνατόν να πάμε με τόσο λίγα κενά για διορισμούς???
Για αυτό φωνάζουμε εδώ μέσα κάποιοι για τις οργανικές της πρωτοβάθμιας. Σε αντίθετη περίπτωση το ταβάνι θα είναι πολύ χαμηλό...

Αποσυνδεδεμένος lzdg

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 648
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 1010110
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1245 στις: Μάιος 10, 2021, 08:21:42 μμ »
Συνάδερφοι καλησπέρα,
σήμερα βγήκε αυτό το δημοσιευμα με το οποίο έχουμε μόνο 95 οργανικά κενά (πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια)
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/349154_organika-kena-2021-ta-episima-stoiheia-toy-ypoyrgeioy-paideias
Είναι δυνατόν να πάμε με τόσο λίγα κενά για διορισμούς???

Κάποιοι γραφικοί φωνάζουμε για αυτό καιρό τώρα, η πλειοψηφία του κλάδου πετάει χαρταετό. Όταν δούμε τα νούμερα όμως θα πέσουν όλοι από τα σύννεφα!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158554
  • Σύνολο θεμάτων: 19199
  • Σε σύνδεση σήμερα: 575
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 21
Επισκέπτες: 348
Σύνολο: 369

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.139 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.