*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 372090 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος lzdg

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 648
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 1010110
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1274 στις: Αύγουστος 18, 2021, 09:37:00 μμ »
Συνάδελφοι ξέρει κανείς πως είναι το μάθημα που κάνουμε στη πρωτοβάθμια είναι μόνο στο πρωινό ή και ολοήμερο, είναι στο εργαστήριο, υπάρχει βιβλίο και μέχρι πόσα παιδιά είναι σε μια τάξη;

Κατά βάση είναι εργαστηριακό, βιβλίο δεν υπάρχει, υπάρχει όμως αναλυτικό πρόγραμμα - οδηγός. Ολοήμερο συνήθως σου δίνουν αν και όταν δεν βγαίνουν αλλιώς οι ώρες που συμπληρώνεις. Τα παιδιά δεν χωρίζονται, αν αυτό εννοείς, μπορεί να είναι το μέγιστο όσο είναι και το μέγιστο σε τμήμα στο δημοτικό (25 περίπου)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:55:20 »

hgy2367

  • Επισκέπτης
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1275 στις: Αύγουστος 18, 2021, 10:00:37 μμ »
Να συμπληρώσω ότι, ενώ είναι εργαστηριακό, με τον κορωνοιο, πολλοί διευθυντές δεν επιθυμούν να μπαίνεις στο εργαστήριο, αλλά στις τάξεις, και μπορεί να γίνουν πολύ πιεστικοί σε ορισμένες περιπτώσεις (μου έχει τύχει). Το ίδιο ισχύει κ από την αντίθετη, δηλαδή ν βρίσκεσαι σε σχολείο με πολύ μικρο εργαστήριο, και να επιθυμείς το μάθημα τελικά να το κάνεις στις τάξεις (με προτζεκτορα), και να αντιδρούν ορισμένοι διευθυντές. Γενικά, ειδικά τώρα με τον κορωνοιο, μπορείς να επιλέξεις πως θα κάνεις το μάθημα, τάξη η εργαστήριο, καλό θα ήταν να ενημερώσεις από την αρχή την διεύθυνση για το πλάνο σου και να εξηγήσεις τους λόγους για την απόφαση σου αυτή, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είσαι υποχρεωμένος/η να δίνεις λόγο για αυτό. Και για οτιδήποτε πρόβλημα υπάρξει, επικοινωνία με τον σύμβουλο πληροφορικής για να είσαι καλυμμένος/η.

Αποσυνδεδεμένος topsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1677
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1276 στις: Αύγουστος 18, 2021, 10:11:45 μμ »
Υπάρχει επίσης η περίπτωση το δημοτικό που είσαι να μην έχει καθόλου εργαστήριο ούτε laptops, όπως για παράδειγμα αυτό της οργανικής μου ( με 250 μαθητές)! Ο πληροφορικός φέτος είχε απελπιστεί
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 18, 2021, 10:13:35 μμ από topsy »

Αποσυνδεδεμένος lzdg

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 648
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 1010110
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1277 στις: Αύγουστος 18, 2021, 10:27:03 μμ »
Υπάρχει επίσης η περίπτωση το δημοτικό που είσαι να μην έχει καθόλου εργαστήριο ούτε laptops, όπως για παράδειγμα αυτό της οργανικής μου ( με 250 μαθητές)! Ο πληροφορικός φέτος είχε απελπιστεί

Ναι αυτά είναι συνηθισμένα, να παρακαλάς για εξοπλισμό και να τρέχεις από εδώ και από εκεί για δωρεές για να στήσεις κάτι υποτυπώδες από το τίποτα. Ζιμπάμπουε φάση... συγνώμη στη χώρα για τη σύγκριση...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:55:20 »

Αποσυνδεδεμένος tzav

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 51
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1278 στις: Αύγουστος 20, 2021, 12:45:56 πμ »
Και χωράνε 20-25 σε ένα εργαστήριο; 3 σε κάθε υπολογιστή δηλαδή;

Κατά βάση είναι εργαστηριακό, βιβλίο δεν υπάρχει, υπάρχει όμως αναλυτικό πρόγραμμα - οδηγός. Ολοήμερο συνήθως σου δίνουν αν και όταν δεν βγαίνουν αλλιώς οι ώρες που συμπληρώνεις. Τα παιδιά δεν χωρίζονται, αν αυτό εννοείς, μπορεί να είναι το μέγιστο όσο είναι και το μέγιστο σε τμήμα στο δημοτικό (25 περίπου)
ΠΕ86

Αποσυνδεδεμένος tzav

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 51
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1279 στις: Αύγουστος 20, 2021, 12:55:15 πμ »
Και εγώ πριν δέκα χρόνια ως ωρομίσθιος σε ολοήμερα δημοτικά έφτιαχνα χαλασμένα pc με μητρικές που αγόραζε το σχολείο. Έλεγα μήπως έχει βελτιωθεί η κατάσταση μετά από μια δεκαετία..

Υπάρχει επίσης η περίπτωση το δημοτικό που είσαι να μην έχει καθόλου εργαστήριο ούτε laptops, όπως για παράδειγμα αυτό της οργανικής μου ( με 250 μαθητές)! Ο πληροφορικός φέτος είχε απελπιστεί
ΠΕ86

Αποσυνδεδεμένος tzav

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 51
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1280 στις: Αύγουστος 26, 2021, 03:56:51 μμ »
Και κάτι άλλο ήθελα να ρωτήσω αν έχουμε 1 ώρα σε κάθε τάξη του δημοτικού, 6 σύνολο δηλαδή, ένας ΑΠΩ αναπληρωτής πρέπει να τρέχει σε 3-4 σχολεία;
ΠΕ86

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3962
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1281 στις: Αύγουστος 26, 2021, 04:07:43 μμ »
Και κάτι άλλο ήθελα να ρωτήσω αν έχουμε 1 ώρα σε κάθε τάξη του δημοτικού, 6 σύνολο δηλαδή, ένας ΑΠΩ αναπληρωτής πρέπει να τρέχει σε 3-4 σχολεία;
Μέγιστο επιτρεπόμενο από τον νόμο είναι τα 5 σχολεία. Μέχρι τα 5 είναι fair game.

Αποσυνδεδεμένος tzav

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 51
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1282 στις: Αύγουστος 27, 2021, 05:01:23 μμ »
Συνάδελφοι έφτιαξα έναν εκκαθαρισμένο μετά τις χτεσινές προσλήψεις.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/14PSJ2a2Z01G_vWkV6E8FTPLw1fpDBZfh/edit?usp=sharing&ouid=102487153828400451298&rtpof=true&sd=true
ΠΕ86

Αποσυνδεδεμένος evagelak

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1283 στις: Σεπτέμβριος 06, 2021, 10:05:18 μμ »
Γεια σας παιδιά. Όλα τα χρόνια εργαζόμουν στην γενική και φέτος με πήρανε ειδική. Θέλω να ρωτήσω αν τα 10 μόρια της ειδικής που θα πάρω μεταφέρονται στην γενική.
Ευχαριστώ

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2362
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1284 στις: Δεκέμβριος 09, 2021, 03:14:33 μμ »
Καλησπέρα.
Έχει κάποιος κανέναν εκκαθαρισμένο πίνακα με τις φετινές προσλήψεις αναπληρωτών στον κλάδο μας; Λογικά πρέπει βάσει προβλέψεων να ξεπέρασαν τις 1000 ως τώρα.
@trust, μήπως εσύ;
Ευχαριστώ προκαταβολικά.
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2549
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1285 στις: Δεκέμβριος 09, 2021, 07:10:37 μμ »
Καλέ μέχρι τέλη Σεπτέμβρη ήταν περίπου 1000 με ΔΥΕΠ, ειδική , γενική κλπ. ....
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος English

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1440
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1286 στις: Δεκέμβριος 10, 2021, 06:46:37 πμ »
Γεια σας παιδιά. Όλα τα χρόνια εργαζόμουν στην γενική και φέτος με πήρανε ειδική. Θέλω να ρωτήσω αν τα 10 μόρια της ειδικής που θα πάρω μεταφέρονται στην γενική.
Ευχαριστώ
Ναι, το αντίθετο δε γίνεται.

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3962
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1287 στις: Δεκέμβριος 11, 2021, 10:14:22 πμ »
Καλησπέρα.
Έχει κάποιος κανέναν εκκαθαρισμένο πίνακα με τις φετινές προσλήψεις αναπληρωτών στον κλάδο μας; Λογικά πρέπει βάσει προβλέψεων να ξεπέρασαν τις 1000 ως τώρα.
@trust, μήπως εσύ;
Ευχαριστώ προκαταβολικά.

Μπορεί να αργώ κάποιες φορές, αλλά πάντα τον ενημερώνω.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1-gmUassdvEVcWR_W3R9dUtIqYlW8-c34m8BrEcFoGEA/edit?usp=sharing

Υ.Γ. Έχουμε new entries: 3μηνοι για τον COVID και Μαθητεία στα ΕΠΑΛ. Αφαίρεσα τα ΖΕΠ γιατί έχει χρόνια που δε μας παίρνουν καθόλου.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32277
  • Τελευταία: ΤΣΕΦΙ
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158517
  • Σύνολο θεμάτων: 19198
  • Σε σύνδεση σήμερα: 557
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 323
Σύνολο: 337

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.079 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.