*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 375995 φορές)

0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Zois

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 91
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #42 στις: Μάρτιος 19, 2010, 12:52:39 μμ »
Παιδία ... αυτό που σας χαντάκωσε εσάς σαν κλάδο κατά την γνώμη μου, ήταν το γεγονός ότι όταν εισάχθηκε η πληροφορική στα σχολεία μπήκε αβέρτα κάθε καρυδιάς καρύδι χωρίς εξετάσεις απλά δηλώνοντας ότι έχει κάποια σχέση με το σπορ. Παρότι τότε δεν είχα αρχίσει να επεξεργάζομαι την ιδέα της εκπάιδευσης, συνομιλούσα με φίλους ή παλιούς συμμαθητές εκ των οποίων  ένας είχε τελειώσει μαθηματικός στην Ιταλία (με προεκτάσεις πληροφορικής), άλλος ΤΕΙ τεχνικών Η/Υ ή κάτι τέτοιο, φυσικούς με κάποια ιδέα κατεύθυνσης υπολογιστών κλπ που επειδή είχαν κάνει κάποια σχετικά μαθήματα κατέλαβαν τις θέσεις.
Τώρα όσον αφορά το ποιος σας εκπροσωπεί ... είναι ένα θέμα που σηκώνει συζήτηση...  
Κουράγιο ... και καλό διάβασμα ...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:48:50 »

Αποσυνδεδεμένος cookie2

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 273
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #43 στις: Μάρτιος 19, 2010, 02:55:46 μμ »
για να ξεκαθαρισω τη θεση μου ειμαι κατα και των "πρασινων " και των "γαλαζιων". Αυτοι μας εφαγαν!Και οι 2 το ιδιο ειναι! Αληθεια με την "κορη" τι γινεται? Ποτε ειναι το δικαστηριο;

Αποσυνδεδεμένος amstrad

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 384
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #44 στις: Μάρτιος 19, 2010, 03:20:54 μμ »
Μία σκέψη δικιά μου είναι η εξής :
Μάξιμουμ ένας καθηγητής Πληροφορικής στα ολοήμερα μπορεί να πάρει 12 ώρες την βδομάδα...Από 11 ώρες και πάνω στην εκπαίδευση , δικαιολογείται  οργανική θέση...Οπότε ένας Πληροφορικός παίρνει υπό την επίβλεψη του 2 δημοτικά , κάνει το μάθημα στο Ολοήμερο και το πρωι βοηθάει επιτελικά , e-mail , έπαφος και τεχνική υποστήριξη στα μηχανήματα...όταν ήμουν ωρομίσθιος και εγώ πριν κάποια χρόνια , ο δντης του Δημοτικού με έπαιρνε πελαγωμένος τηλ επειδή ο εκτυπωτής δεν τύπωνε...  ;D Οπότε αν π.χ 5000 είναι τα δημοτικά στη χώρα , 2500 Πληροφορικοί διορίζονται κατευθείαν  και προσφέρουν και εκπαιδευτικές αλλά και τεχνικού φύσεως υπηρεσίες...
The poet and the pendulum...

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #45 στις: Απρίλιος 27, 2010, 04:14:18 μμ »
Συνάδελφοι μήπως ήρθε η ώρα να γίνει ένας νέος φορέας
οργάνωσης των Πληροφορικών (διορισμένων, αδιόριστων, φοιτητών)
ο οποίος να προωθηθεί από όλους μας;

Βλέπω πολλούς από εμάς να είμαστε απογοητευμένοι και σαφώς
δυσαρεστημένοι από την εκπροσώπηση από τους υπάρχοντες
φοείς (βλ. ΕΠΕ, ΠΕΚΑΠ, σύμβουλοι Πληροφορικής (μη Πληροφορικοί)).

Μακάρι να γίνει κάτι να το προωθήσουμε και να γιγαντωθεί...
Αν και δεν έχει πλέον νόημα..
Κλικ εδώ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:48:50 »

Αποσυνδεδεμένος arena

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 55
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #46 στις: Απρίλιος 27, 2010, 06:54:46 μμ »
ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ ΚΑΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΤΑΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΣΩΣΟΥΝ ΤΑ 50 ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΘΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΡΙΤΗ ΚΑΙ ΤΕΤΑΡΗ (ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ 48ΩΡΗ)

ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΟ OROMISTHIOI.GR

Αποσυνδεδεμένος vasilikh

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 29
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω τον άνθρωπο!
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #47 στις: Μάιος 13, 2010, 10:41:42 πμ »
Χθες στο ολοήμερο σχολείο που εργάζομαι με ενημέρωσε η υπεύθυνη ότι από το επόμενο σχολικό έτος θα διδάσκεται η Πληροφορική σε όλα τα δημοτικά σχολεία στο πρωινό πρόγραμμα 2 ώρες την εβδομάδα σε όλες τις τάξεις από πτυχιούχους Πληροφορικής ως αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου. Παράλληλα όμως θα δοθεί η δυνατότητα και σε δασκάλους που έχουν ανάλογη πιστοποίηση στις Νέες Τεχνολογίες να διδάξουν το μάθημα. Πιστεύω ότι σ΄αυτό το τελευταίο πρέπει να αντιδράσουμε μαζικά, αν περάσει κι αυτό τότε πραγματικά είμαστε άξιοι της μοίρας μας...

Αποσυνδεδεμένος sixtir

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1137
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #48 στις: Μάιος 13, 2010, 11:04:23 πμ »
Μία σκέψη δικιά μου είναι η εξής :
Μάξιμουμ ένας καθηγητής Πληροφορικής στα ολοήμερα μπορεί να πάρει 12 ώρες την βδομάδα...Από 11 ώρες και πάνω στην εκπαίδευση , δικαιολογείται  οργανική θέση...Οπότε ένας Πληροφορικός παίρνει υπό την επίβλεψη του 2 δημοτικά , κάνει το μάθημα στο Ολοήμερο και το πρωι βοηθάει επιτελικά , e-mail , έπαφος και τεχνική υποστήριξη στα μηχανήματα...όταν ήμουν ωρομίσθιος και εγώ πριν κάποια χρόνια , ο δντης του Δημοτικού με έπαιρνε πελαγωμένος τηλ επειδή ο εκτυπωτής δεν τύπωνε...  ;D Οπότε αν π.χ 5000 είναι τα δημοτικά στη χώρα , 2500 Πληροφορικοί διορίζονται κατευθείαν  και προσφέρουν και εκπαιδευτικές αλλά και τεχνικού φύσεως υπηρεσίες...
Και αν ο διευθυντής θέλει καφέ να παίξουμε τον ρόλο του κυλικείου. να πάρουμε και καμιά ώρα απο την καθαρίστρια γιατί ξέρουμε να σκουπίζουμε. Ρε παιδιά εντάξει να διοριστούμε στον τομέα μας αλλά μην ξεφτιλιστούμε κιόλας.... ;)

Αποσυνδεδεμένος comba

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 387
  • ΠΕ 19
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #49 στις: Μάιος 13, 2010, 11:15:17 πμ »
βάσει ποιου νόμου;;;
ο νόμος αναφέρει ότι το αντικείμενο των Νέων Τεχνολογιών διδάσκεται από τους ΠΕ19-20
νόμος ανατρέπεται με νόμο

Αποσυνδεδεμένος marvac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1204
  • Εθισμός στο pde...
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #50 στις: Μάιος 13, 2010, 12:54:09 μμ »
Συγνώμη που επεμβαίνω αν και ΠΕ05, αλλά πώς επιτρέπετε ως κλάδος να ακούγονται αυτά τα πράγματα? Μόνο οι κομμώτριες έμειναν που δεν κάνουν πληροφορική! Είναι ντροπή πρέπει ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΤΕ!
"Kι αν είναι κι έρθουνε χρόνια δίσεχτα,
πέσουν καιροί οργισμένοι,
κι όσα πουλιά μισέψουνε σκιασμένα, κι όσα δέντρα,
για τίποτ’ άλλο δε φελάν παρά για μετερίζια,
μη φοβηθείς το χαλασμό. Φωτιά ! τσεκούρι !τράβα !"
(Κωστής Παλαμάς)

Αποσυνδεδεμένος thymiaras

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 458
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #51 στις: Μάιος 13, 2010, 01:15:05 μμ »
Δυστυχώς όταν δεν μπορείς να ασκήσεις πίεση σαν κλάδος τότε όλοι σε έχουν χεσμένο. Και απεργία διαρκείας να κάνουμε, το πολύ πολύ να βάλουν παραπάνω ώρες π.χ. γυμναστικής. Δεν τους καίγεται καρφί για την Πληροφορική. Άσε που συνδικαλιστικά δεν υπάρχουμε οπότε ούτε από κει μπορούμε να ασκήσουμε πίεση. Συμπέρασμα, δεν υπάρχει φως στο τούνελ !

Αποσυνδεδεμένος vasilikh

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 29
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω τον άνθρωπο!
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #52 στις: Μάιος 13, 2010, 01:31:45 μμ »
Αναφορικά με τις άλλες ειδικότητες, τα αγγλικά θα διδάσκονται από την Α΄Δημοτικού και στις τελευταίες τάξεις θα αυξηθούν οι ώρες σε 4, οι ώρες της γυμναστικής επίσης αυξάνονται και ας μείνουμε εμείς να εξακολουθούμε να μαλώνουμε μεταξύ μας....

Αποσυνδεδεμένος cookie2

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 273
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #53 στις: Μάιος 13, 2010, 03:01:01 μμ »
Χθες στο ολοήμερο σχολείο που εργάζομαι με ενημέρωσε η υπεύθυνη ότι από το επόμενο σχολικό έτος θα διδάσκεται η Πληροφορική σε όλα τα δημοτικά σχολεία στο πρωινό πρόγραμμα 2 ώρες την εβδομάδα σε όλες τις τάξεις από πτυχιούχους Πληροφορικής ως αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου. Παράλληλα όμως θα δοθεί η δυνατότητα και σε δασκάλους που έχουν ανάλογη πιστοποίηση στις Νέες Τεχνολογίες να διδάξουν το μάθημα. Πιστεύω ότι σ΄αυτό το τελευταίο πρέπει να αντιδράσουμε μαζικά, αν περάσει κι αυτό τότε πραγματικά είμαστε άξιοι της μοίρας μας...
Ειναι σιγουρο αυτο; Που το εμαθε η υπευθυνη ολοημερου; Μακαρι! Παντως προσωπικη μου αποψη ειναι οτι αν ειναι να μπει στο κανονικο προγραμμα βαλουν Πληροφορικους για να κανουν μαθημα. Δεν μπορει αν βαλουν δασκαλο! Οπως γινεται και με γυμναστες και καθηγητες Αγγλικών. Ουτε οι δασκαλοι θα το δεχτουν!

Αποσυνδεδεμένος samou

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 48
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #54 στις: Μάιος 13, 2010, 03:04:40 μμ »
Μη βασιζεσαι στο οτι δε θα το δεχτουν οι δασκαλοι. ολοι την παρτη μας κοιταμε και οι εποχες ειναι δυσκολες. Παντως δεν πρεπει με τιποτα να το δεχτειτε αλλιως την πατησατε.
ΠΕ02

Αποσυνδεδεμένος elia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • ΠΕ86 - ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #55 στις: Μάιος 13, 2010, 03:48:20 μμ »
Στα δημοτικά που δουλεύω φέτος μου είπαν ότι είχαν σχετική ενημέρωση εδώ και 1,5 μήνα ... μετά όμως τους είπαν ότι αυτό δεν θα εφαρμοστεί τελικά.

Σε κάθε περίπτωση θα κάνουν οι δάσκαλοι πλέον κανονικά και με το νόμο Πληροφορική (πιθανώς και στα ολοήμερα) ... το προβλέπει πεντακάθαρα το νέο νομοσχέδιο :

"Για τις περιπτώσεις που δεν καλύπτεται το υποχρεωτικό ωράριο των εκπαιδευτικών των εκπαιδευτικών αλλά και για να αξιοποιούνται τα επιπλέον προσόντα και οι άλλες σπουδές των διδασκόντων, εφαρμόζονται οι διαδικασίες της δεύτερης ανάθεσης και καθιερώνεται η δεύτερη ειδικότητα του εκπαιδευτικού".

επιπλέον προσόντα = ECDL, θα μοριοδοτείται έτσι και αλλιώς για το διορισμό τους πλέον.

Δηλαδή οι καταρτισμένοι στους Η/Υ δάσκαλοι θα διδάσκουν Πληροφορική, όπως άλλωστε συμβαίνει με πολλές ειδικότητες στα ΕΠΑΛ εδώ και 3 χρόνια (πριν καν δημιουργηθεί σχετικός νομός).

Παράλληλα μην ξεχνάμε πώς και οι μόνιμοι θα υποχρεούνται να κάνουν υπερωρίες για να καλύπτουν τα κενά.

Μην περιμένετε διορισμούς στη Α/β'αθμια ... τα κενά θα τα καλύψουν με δασκάλους (αφού θα μεγαλώσουν τα τμήματα πολλοί θα βρεθούν να μη συμπληρώνουν ωράριο και σίγουρα δεν θα έχουν και καμία όρεξη να τρέχουν σε άλλα σχολεία), και με όσους Πληροφορικούς αποσπαστούν από τη Β/βάθμια. Αν μείνει και κάτι ψιλό θα παίρνουν και κάνα ωρομίσθιο (ή αναπληρωτή μειωμένου ωραρίου, θα δούμε).

Το ότι κάποτε θα μπούμε και εμείς στην Α/βάθμια είναι κάτι που το συζητάμε εδώ και χρόνια (μόνο) εμείς μεταξύ μας ... ποτέ δεν υπήρξε όμως πραγματικά σαν ενδεχόμενο και είναι και λογικό, αφού ποτέ δεν το διεκδικήσαμε! Το να ελπίζουμε να διοριστούμε, ή έστω να προσληφθούμε, μέσα σε αυτές τις συνθήκες (όπου πολλοί μιλάνε πλέον για απολύσεις) και ύστερα από αυτό το νομοσχέδιο για τη παιδεία, είναι τουλάχιστον αφελές....


Υ.Σ. : προχθές έκπληκτη έμαθα ότι στο ένα μου σχολείο, το μάθημα πέρισυ το έκανε ο γυμναστής για να συμπληρώσει ωράριο!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159849
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 650
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 587
Σύνολο: 603

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.117 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.