*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 376204 φορές)

0 μέλη και 8 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος digisys

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #182 στις: Φεβρουάριος 24, 2011, 07:52:35 μμ »
Τι γίνεται με τα Ψηφιακά Συστήματα? Εξακολουθούμε να έχουμε παιδαγωγική προτεραιότητα έναντι των άλλων? Ρωτάω γιατί τελειώνω φέτος (με το καλό) και πολλά ακούγονται στην σχολή. Πως τελικά θα σταματήσουν να υπάρχουν καθηγητικές σχολές γενικά, πως πρέπει να πάμε σε ΤΕΙ να πάρουμε εκπαιδευτικό πιστοποιητικό (!!!!!). Εμείς ήρθαμε στην Διδακτική των Ψηφιακών ακριβώς για αυτόν το λόγο, για να γίνουμε καθηγητές (εγώ τουλάχιστον).

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:16:24 »

Αποσυνδεδεμένος geok_salonika

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2755
  • Φύλο: Άντρας
  • Μηδένα προ του τέλους μακάριζε...
    • Προφίλ
    • Θεματα εξετάσεων και online test ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #183 στις: Φεβρουάριος 24, 2011, 10:35:29 μμ »
Τι γίνεται με τα Ψηφιακά Συστήματα? Εξακολουθούμε να έχουμε παιδαγωγική προτεραιότητα έναντι των άλλων? Ρωτάω γιατί τελειώνω φέτος (με το καλό) και πολλά ακούγονται στην σχολή. Πως τελικά θα σταματήσουν να υπάρχουν καθηγητικές σχολές γενικά, πως πρέπει να πάμε σε ΤΕΙ να πάρουμε εκπαιδευτικό πιστοποιητικό (!!!!!). Εμείς ήρθαμε στην Διδακτική των Ψηφιακών ακριβώς για αυτόν το λόγο, για να γίνουμε καθηγητές (εγώ τουλάχιστον).

Ξύνεις πληγές....
Κάθε εμπόδιο για καλό...
Κάθε μέρα είναι μια καινούρια μέρα!!!

Θέματα και online test προηγούμενων ΑΣΕΠ: www.exetaseis-asep.com

Αποσυνδεδεμένος toonoma

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 108
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #184 στις: Φεβρουάριος 24, 2011, 11:21:41 μμ »
Διαβάστε κι αυτό
http://www.esos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=11770:eidikos-grammateas-ippaideias-giati-oxi-i-didaskalia-tis-rompotikis-sta-sxoleia&Itemid=1796

Όπως φαίνεται η Πληροφορική από το Λύκειο έχει τελειώσει οριστικά. Όλα τα σχέδια γίνονται για Γυμνάσιο και Δημοτικό. Το πιθανότερο είναι ότι θα μείνει σε κάθε Λύκειο ένας ΠΕ19-20 για την ψηφιακή λάντζα και λίγες ώρες μάθημα για ξεκάρφωμα :-\

Αποσυνδεδεμένος nastybird

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 120
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:16:24 »

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #186 στις: Μάρτιος 12, 2011, 10:56:38 πμ »
Δελτίο Τύπου 11/03/2011

Συναντήθηκε σήμερα Παρασκευή 11/3/2011 αντιπροσωπεία του Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π. με τον Γ.Γ. του Υπουργείου κ. Β. Κουλαϊδή. Η συνάντηση έγινε στο πλαίσιο του διαλόγου που έχει ξεκινήσει ο κ. Κουλαϊδής με Επιστημονικές Ενώσεις εκπαιδευτικών, πριν τη λήψη των τελικών αποφάσεων για το Νέο Λύκειο.

Στη συνάντηση επαναδιατυπώθηκαν από την αντιπροσωπεία της Π.Ε.ΚΑ.Π. οι θέσεις μας για το Νέο Λύκειο και κατατέθηκε συγκεκριμένη πρόταση για το περιεχόμενο του μαθήματος της Πληροφορικής σε αυτό. Ο κ. Κουλαϊδής επανέλαβε τις γενικές θέσεις του Υπουργείου για το Νέο Λύκειο και για το θέμα της θέσης της Πληροφορικής σε αυτό. Δεν έκανε περιγραφή της όλης δομής του Νέου Λυκείου, επειδή αυτό θα ανακοινωθεί σύντομα από την υπουργό Α. Διαμαντοπούλου.

Σε σχέση με την προηγούμενη συνάντηση του Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π. με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας (22/2/2011), υπήρξε μια διαφοροποίηση σχετική με το χαρακτήρα του μαθήματος της Πληροφορικής στο Λύκειο. Ο κ. Κουλαϊδής ανέφερε ότι το μάθημα της Πληροφορικής θα διδάσκεται υποχρεωτικά στην θετική κατεύθυνση αλλά μόνο στους μαθητές εκείνους που θα επιθυμούν την εισαγωγή τους σε ανώτερες ή ανώτατες σχολές όπου η Πληροφορική θα είναι αναπόσπαστο μέρος των σπουδών τους και όχι απλώς ένα εργαλείο της επιστήμης που θα ακολουθήσουν. Δεν διευκρίνισε αν αυτό σημαίνει ότι θα διδάσκεται στη Β’ Λυκείου ή στη Γ’ Λυκείου ή και στις δύο τάξεις.

Επανέλαβε ότι η Πληροφορική θα χρησιμοποιείται συνεχώς και αδιαλείπτως στο Λύκειο και ότι θα είναι παρούσα στα σχέδια εργασίας (projects) που θα εκπονούν οι μαθητές, με στόχο η Πληροφορική να διεισδύσει σε όλα τα μαθήματα. Για το Γυμνάσιο ανέφερε ότι είναι πιθανόν να υπάρξει αύξηση των ωρών χωρίς να δεσμευτεί για αυτό, ενώ για το Δημοτικό επανάλαβε την πρόθεσή του για σύσταση οργανικών θέσεων του κλάδου ΠΕ19-ΠΕ20 μετά την αξιολόγηση του προγράμματος στα 800 δημοτικά.

Σε σχέση με την υποστήριξη του σχολείου ο κ. Κουλαϊδής διευκρίνισε ότι λέγοντας υποστήριξη δεν εννοεί την ανάληψη από τους καθηγητές Πληροφορικής όλων των εργασιών που απαιτούν εισαγωγή δεδομένων (data entry), αλλά των εργασιών εκείνων που απαιτούν επιστημονικές γνώσεις που έχουν μόνο οι καθηγητές Πληροφορικής όπως η επιστημονική και τεχνική στήριξη των σχολείων για την αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών. Ζήτησε εκ νέου συγκεκριμένη πρόταση από την Π.Ε.ΚΑ.Π. για το θέμα και γενικά για την αξιοποίηση του επιστημονικού δυναμικού του κλάδου μας.

Η αντιπροσωπεία της Π.Ε.ΚΑ.Π. έκανε σαφές ότι δεν μπορεί να κάνει καμιά συζήτηση για όλα αυτά πριν τη Γ.Σ. της 15ης Μαρτίου 2011 και πριν την ανακοίνωση του σχεδίου για το Νέο Λύκειο, επισημαίνοντας ότι για να υπάρξει οποιαδήποτε συζήτηση θα πρέπει πρώτα απ’ όλα ο καθηγητής Πληροφορικής να είναι καθηγητής με εκπαιδευτικό αντικείμενο αυτόνομο μάθημα Πληροφορικής.


Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π. καλεί ΟΛΟΥΣ τους συναδέλφους
στη Γ.Σ. της Τετάρτης 16/3/2011 στις 5.00 μ.μ.
στο 1ο ΕΠΑ.Λ. Αθηνών
(Αχιλλέως 37-39 & Μυλλέρου 124, στάση ΜΕΤΡΟ Μεταξουργείο)


για την ανατροπή
της διαφαινόμενης υποβάθμισης και περιθωριοποίησης
της διδασκαλίας της Πληροφορικής στην εκπαίδευση.

Αθήνα, 11 Μαρτίου 2011
το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π.

ΥΓ: Συνάδερφοι νομίζω πως όποιος απο εμάς τα καταφέρει πρέπει να είναι εκεί. Θεωρώ οτι πρόκειται για μια πολύ σημαντική συνάντηση στην οποία θα ληφθούν αποφάσεις. Πέρα απο αυτό θα ενημερωθούμε με λεπτομέρειες για οτι έχει συζητηθεί μέχρι σήμερα.

Αποσυνδεδεμένος manolai

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 90
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #187 στις: Μάρτιος 12, 2011, 02:30:50 μμ »
Πραγματικά πρέπει στηρίξουμε τους ανθρώπους που τρέχουν για τον κλάδο μας.

Καλό μεσημέρι!!!

Αποσυνδεδεμένος Αγγελική_ΠΕ19

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 123
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Καθηγήτρια Πληροφορικής Γενικής και Ειδικής Αγωγής
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #188 στις: Μάρτιος 14, 2011, 06:41:22 μμ »
Συνάδελφοι καλησπέρα!

Αυτό το είδατε; http://www.alfavita.gr/artro.php?id=26061

Λέει μεταξύ άλλων ότι όποιος τελειώσει επιτυχώς με την επιμόρφωση, πέρα από την παιδαγωγική επάρκεια, μοριοδοτείται με 2 μόρια.

Επιπλέον θυμίζω ότι από το νόμο, όποιος έχει μεταπτυχιακό στις επιστήμες τις αγωγής, πέρα από την παιδαγωγική επάρκεια, μοριοδοτείται με 2,5 μόρια.

Εξηγείστε μου:

1.εάν ο απόφοιτος μεταπτυχιακού στις επιστήμες της αγωγής παρακολουθήσει και το σεμινάριο επιμόρφωσης, μοριοδοτείται έξτρα και άρα έχει 4,5 μόρια;

2. Εάν κάποιος έχει άσχετο μεταπτυχιακό με τις επιστήμες της αγωγής αλλά σχετικό με το αντικείμενο της πληροφορικής (άρα 2 μόρια σύμφωνα με το νόμο) και παρακολουθήσει το σεμινάριο επιμόρφωσης, παίρνει πέρα από επάρκεια και άλλα 2 μόρια; Άρα σύνολο 4;

3. Εάν στην πρώτη ερώτηση απαντήσατε ΟΧΙ και στη δέυτερη ΝΑΙ, δεν νομίζετε ότι αδικούνται όσοι φοίτησαν σε μεταπτυχιακά προγράμματα στις επιστήμες της αγωγής έναντι αυτών που ξεμπέρδεψαν με ένα σεμινάριο και πήραν 2 ολόκληρα μόρια;  :-\ :-\

Αυτά... ελπίζω να μην σας κούρασα..... ;)
περιμένω τις γνώμες σας και εάν είναι δυνατό κάτι επίσημο που να απαντάει σοβαρα στους προβληματισμούς μου.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 14, 2011, 06:49:46 μμ από daskalitsa »
Κάνε θετικές σκέψεις!

Αποσυνδεδεμένος thymiaras

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 458
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #189 στις: Μάρτιος 14, 2011, 06:50:55 μμ »
Εξηγείστε μου:

1.εάν ο απόφοιτος μεταπτυχιακού στις επιστήμες της αγωγής παρακολουθήσει και το σεμινάριο επιμόρφωσης, μοριοδοτείται έξτρα και άρα έχει 4,5 μόρια;

2. Εάν κάποιος έχει άσχετο μεταπτυχιακό (άρα 2 μόρια σύμφωνα με το νόμο) και παρακολουθήσει το σεμινάριο επιμόρφωσης, παίρνει πέρα από επάρκεια και άλλα 2 μόρια; Άρα σύνολο 4;

3. Εάν στην πρώτη ερώτηση απαντήσατε ΟΧΙ και στη δέυτερη ΝΑΙ, δεν νομίζετε ότι αδικούνται όσοι φοίτησαν σε μεταπτυχιακά προγράμματα στις επιστήμες της αγωγής έναντι αυτών που ξεμπέρδεψαν με ένα σεμινάριο και πήραν 2 ολόκληρα μόρια;  :-\ :-\

Αυτά... ελπίζω να μην σας κούρασα..... ;)
περιμένω τις γνώμες σας και εάν είναι δυνατό κάτι επίσημο που να απαντάει σοβαρα στους προβληματισμούς μου.

Δεν νομίζεις ότι όσοι πήραν μεταπτυχιακό στις επιστήμες της αγωγής αδικούν όλους τους συναδέλφους τους που δεν κατέχουν παιδ. επάρκεια ; Προσπαθείτε να βλέπετε τα πράγματα από όλες τις οπτικές γωνίες.

Στο θέμα τώρα τα +2 μόρια έτσι όπως γράφεται θα μπορούσε να σημαίνει πολλά, π.χ. μπορεί να αναφέρεται μόνο στους μόνιμους εκπαιδευτικούς και να μην έχει καν σχέση με τον Α.Σ.Ε.Π. Ας περιμένουμε διευκρινήσεις για να μπορουμε να έχουμε ολοκληρωμένη άποψη.

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #190 στις: Μάρτιος 15, 2011, 10:55:50 πμ »
Δείτε εδώ την ολοκληρωμένη πρόταση της ΠΕΚΑΠ για την Πληροφορική στο Νέο Λύκειο:

http://pekap.posterous.com/41050822

Αποσυνδεδεμένος Sabi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 335
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #191 στις: Μάρτιος 15, 2011, 11:04:08 πμ »
Εξηγείστε μου:

1.εάν ο απόφοιτος μεταπτυχιακού στις επιστήμες της αγωγής παρακολουθήσει και το σεμινάριο επιμόρφωσης, μοριοδοτείται έξτρα και άρα έχει 4,5 μόρια;

2. Εάν κάποιος έχει άσχετο μεταπτυχιακό (άρα 2 μόρια σύμφωνα με το νόμο) και παρακολουθήσει το σεμινάριο επιμόρφωσης, παίρνει πέρα από επάρκεια και άλλα 2 μόρια; Άρα σύνολο 4;

3. Εάν στην πρώτη ερώτηση απαντήσατε ΟΧΙ και στη δέυτερη ΝΑΙ, δεν νομίζετε ότι αδικούνται όσοι φοίτησαν σε μεταπτυχιακά προγράμματα στις επιστήμες της αγωγής έναντι αυτών που ξεμπέρδεψαν με ένα σεμινάριο και πήραν 2 ολόκληρα μόρια;  :-\ :-\

Αυτά... ελπίζω να μην σας κούρασα..... ;)
περιμένω τις γνώμες σας και εάν είναι δυνατό κάτι επίσημο που να απαντάει σοβαρα στους προβληματισμούς μου.

Δεν νομίζεις ότι όσοι πήραν μεταπτυχιακό στις επιστήμες της αγωγής αδικούν όλους τους συναδέλφους τους που δεν κατέχουν παιδ. επάρκεια ; Προσπαθείτε να βλέπετε τα πράγματα από όλες τις οπτικές γωνίες.

Στο θέμα τώρα τα +2 μόρια έτσι όπως γράφεται θα μπορούσε να σημαίνει πολλά, π.χ. μπορεί να αναφέρεται μόνο στους μόνιμους εκπαιδευτικούς και να μην έχει καν σχέση με τον Α.Σ.Ε.Π. Ας περιμένουμε διευκρινήσεις για να μπορουμε να έχουμε ολοκληρωμένη άποψη.
oντως το προγραμμα αυτο ειναι μονο για τους ηδη διορισμενους!

Αποσυνδεδεμένος toonoma

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 108
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #192 στις: Μάρτιος 19, 2011, 11:05:39 μμ »
Δείτε εδώ την ολοκληρωμένη πρόταση της ΠΕΚΑΠ για την Πληροφορική στο Νέο Λύκειο:

http://pekap.posterous.com/41050822


Οριστικά παρελθόν η Πληροφορική από το Λύκειο. Θα είναι και επίσημα "εργαλείο" πλέον. Προφανώς η Εκκλησία είναι πολύ πιο δυνατή :-X

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=26770

Αποσυνδεδεμένος ylem

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 48
  • Φύλο: Άντρας
  • Μηδένα προ του τέλους μακάριζε
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #193 στις: Μάρτιος 20, 2011, 11:23:11 πμ »
Πως συμπεράνατε ότι το πρόγραμμα επιμόρφωσης 150000 εκπαιδευτικών απευθύνεται μόνο στους μόνιμους?

Αποσυνδεδεμένος Sabi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 335
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #194 στις: Μάρτιος 20, 2011, 11:31:13 πμ »
πηρα 3 φορες τηλ στο ινστιτουτο και μιλησα με τους υπευθυνους του προγραμματος,οι οποιοι και μου εξηγησαν προς το προγραμμα απευθυνεται στους εκπαιδευτικους που ηδη εργαζονται. θα ξεκινησει για τους μονιμους και αν περισεψουν θεσεις ισως παρει και αναπληρωτες μαλλον. παντως δεν εχει καμια σχεση με την παιδαγωγικη επαρκεια που ζηταμε εμεις για να ανεβουμε στους πινακες στον ασεπ.( αυτη θα την δινουν μονο τα πανεπιστημια). Η επιμορφωση που κανει το ινστιτουτο θα βοηθησει μονο τους μονιμους να κυνηγησουν μια καλυτερη θεση.(τους μοριοδοτει)

Αποσυνδεδεμένος jfk1976

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #195 στις: Μάρτιος 20, 2011, 02:20:55 μμ »
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=26770

"το σχέδιο όμως του Υπουργείου βασίζεται στη λογική ότι ήδη ο μαθητής έχει διδαχθεί το μάθημα στο γυμνάσιο και πλέον χρησιμοποιεί τις γνώσεις που έχει αποκτήσει, για να εργαστεί στα νέα αντικείμενα"...

Συνεχίζεται δηλαδή η αντίληψη : Πληροφορική= χρήση υπολογιστών

Για την πιστοποίηση στη χρήση Η/Υ πιστεύω ότι θα πρέπει να αποδεσμευθεί από το Γυμνάσιο. Οι μαθητές θα πρέπει να θεωρείται ότι έχουν γνώση χειρισμού Η/Υ με την αποφοίτηση τους από το Λύκειο όπου και εκεί θα διδάσκονται σε υποχρεωτικά μαθήματα χρήση υπολογιστών.

Εκεί που πάμε να αποδεσμεύουμε τις εξετάσεις από το Λύκειο, συνδέουμε τις εξετάσεις σε Γυμνάσιο! Το κρατικό πιστοποιητικό πληροφορικής θα πρέπει να γίνει για αυτούς τους πολίτες οι οποίοι δεν διδάχθηκαν χρήση υπολογιστών στη Δευτεροβάθμια...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159853
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 650
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 601
Σύνολο: 610

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.092 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.