*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 426169 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος digisys

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #182 στις: Φεβρουαρίου 24, 2011, 07:52:35 pm »
Τι γίνεται με τα Ψηφιακά Συστήματα? Εξακολουθούμε να έχουμε παιδαγωγική προτεραιότητα έναντι των άλλων? Ρωτάω γιατί τελειώνω φέτος (με το καλό) και πολλά ακούγονται στην σχολή. Πως τελικά θα σταματήσουν να υπάρχουν καθηγητικές σχολές γενικά, πως πρέπει να πάμε σε ΤΕΙ να πάρουμε εκπαιδευτικό πιστοποιητικό (!!!!!). Εμείς ήρθαμε στην Διδακτική των Ψηφιακών ακριβώς για αυτόν το λόγο, για να γίνουμε καθηγητές (εγώ τουλάχιστον).

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:54:31 »

Αποσυνδεδεμένος geok_salonika

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2755
  • Φύλο: Άντρας
  • Μηδένα προ του τέλους μακάριζε...
    • Προφίλ
    • Θεματα εξετάσεων και online test ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #183 στις: Φεβρουαρίου 24, 2011, 10:35:29 pm »
Τι γίνεται με τα Ψηφιακά Συστήματα? Εξακολουθούμε να έχουμε παιδαγωγική προτεραιότητα έναντι των άλλων? Ρωτάω γιατί τελειώνω φέτος (με το καλό) και πολλά ακούγονται στην σχολή. Πως τελικά θα σταματήσουν να υπάρχουν καθηγητικές σχολές γενικά, πως πρέπει να πάμε σε ΤΕΙ να πάρουμε εκπαιδευτικό πιστοποιητικό (!!!!!). Εμείς ήρθαμε στην Διδακτική των Ψηφιακών ακριβώς για αυτόν το λόγο, για να γίνουμε καθηγητές (εγώ τουλάχιστον).

Ξύνεις πληγές....
Κάθε εμπόδιο για καλό...
Κάθε μέρα είναι μια καινούρια μέρα!!!

Θέματα και online test προηγούμενων ΑΣΕΠ: www.exetaseis-asep.com

Αποσυνδεδεμένος toonoma

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 108
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #184 στις: Φεβρουαρίου 24, 2011, 11:21:41 pm »
Διαβάστε κι αυτό
http://www.esos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=11770:eidikos-grammateas-ippaideias-giati-oxi-i-didaskalia-tis-rompotikis-sta-sxoleia&Itemid=1796

Όπως φαίνεται η Πληροφορική από το Λύκειο έχει τελειώσει οριστικά. Όλα τα σχέδια γίνονται για Γυμνάσιο και Δημοτικό. Το πιθανότερο είναι ότι θα μείνει σε κάθε Λύκειο ένας ΠΕ19-20 για την ψηφιακή λάντζα και λίγες ώρες μάθημα για ξεκάρφωμα :-\

Αποσυνδεδεμένος nastybird

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 120
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:54:31 »

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #186 στις: Μαρτίου 12, 2011, 10:56:38 am »
Δελτίο Τύπου 11/03/2011

Συναντήθηκε σήμερα Παρασκευή 11/3/2011 αντιπροσωπεία του Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π. με τον Γ.Γ. του Υπουργείου κ.

Αποσυνδεδεμένος manolai

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 90
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #187 στις: Μαρτίου 12, 2011, 02:30:50 pm »
Πραγματικά πρέπει στηρίξουμε τους ανθρώπους που τρέχουν για τον κλάδο μας.

Καλό μεσημέρι!!!

Αποσυνδεδεμένος Αγγελική_ΠΕ19

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 123
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Καθηγήτρια Πληροφορικής Γενικής και Ειδικής Αγωγής
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #188 στις: Μαρτίου 14, 2011, 06:41:22 pm »
Συνάδελφοι καλησπέρα!

Αυτό το είδατε; http://www.alfavita.gr/artro.php?id=26061

Λέει μεταξύ άλλων ότι όποιος τελειώσει επιτυχώς με την επιμόρφωση, πέρα από την παιδαγωγική επάρκεια, μοριοδοτείται με 2 μόρια.

Επιπλέον θυμίζω ότι από το νόμο, όποιος έχει μεταπτυχιακό στις επιστήμες τις αγωγής, πέρα από την παιδαγωγική επάρκεια, μοριοδοτείται με 2,5 μόρια.

Εξηγείστε μου:

1.εάν ο απόφοιτος μεταπτυχιακού στις επιστήμες της αγωγής παρακολουθήσει και το σεμινάριο επιμόρφωσης, μοριοδοτείται έξτρα και άρα έχει 4,5 μόρια;

2. Εάν κάποιος έχει άσχετο μεταπτυχιακό με τις επιστήμες της αγωγής αλλά σχετικό με το αντικείμενο της πληροφορικής (άρα 2 μόρια σύμφωνα με το νόμο) και παρακολουθήσει το σεμινάριο επιμόρφωσης, παίρνει πέρα από επάρκεια και άλλα 2 μόρια; Άρα σύνολο 4;

3. Εάν στην πρώτη ερώτηση απαντήσατε ΟΧΙ και στη δέυτερη ΝΑΙ, δεν νομίζετε ότι αδικούνται όσοι φοίτησαν σε μεταπτυχιακά προγράμματα στις επιστήμες της αγωγής έναντι αυτών που ξεμπέρδεψαν με ένα σεμινάριο και πήραν 2 ολόκληρα μόρια;  :-\ :-\

Αυτά... ελπίζω να μην σας κούρασα..... ;)
περιμένω τις γνώμες σας και εάν είναι δυνατό κάτι επίσημο που να απαντάει σοβαρα στους προβληματισμούς μου.
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 14, 2011, 06:49:46 pm από daskalitsa »
Κάνε θετικές σκέψεις!

Αποσυνδεδεμένος thymiaras

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 458
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #189 στις: Μαρτίου 14, 2011, 06:50:55 pm »
Εξηγείστε μου:

1.εάν ο απόφοιτος μεταπτυχιακού στις επιστήμες της αγωγής παρακολουθήσει και το σεμινάριο επιμόρφωσης, μοριοδοτείται έξτρα και άρα έχει 4,5 μόρια;

2. Εάν κάποιος έχει άσχετο μεταπτυχιακό (άρα 2 μόρια σύμφωνα με το νόμο) και παρακολουθήσει το σεμινάριο επιμόρφωσης, παίρνει πέρα από επάρκεια και άλλα 2 μόρια; Άρα σύνολο 4;

3. Εάν στην πρώτη ερώτηση απαντήσατε ΟΧΙ και στη δέυτερη ΝΑΙ, δεν νομίζετε ότι αδικούνται όσοι φοίτησαν σε μεταπτυχιακά προγράμματα στις επιστήμες της αγωγής έναντι αυτών που ξεμπέρδεψαν με ένα σεμινάριο και πήραν 2 ολόκληρα μόρια;  :-\ :-\

Αυτά... ελπίζω να μην σας κούρασα..... ;)
περιμένω τις γνώμες σας και εάν είναι δυνατό κάτι επίσημο που να απαντάει σοβαρα στους προβληματισμούς μου.

Δεν νομίζεις ότι όσοι πήραν μεταπτυχιακό στις επιστήμες της αγωγής αδικούν όλους τους συναδέλφους τους που δεν κατέχουν παιδ. επάρκεια ; Προσπαθείτε να βλέπετε τα πράγματα από όλες τις οπτικές γωνίες.

Στο θέμα τώρα τα +2 μόρια έτσι όπως γράφεται θα μπορούσε να σημαίνει πολλά, π.χ. μπορεί να αναφέρεται μόνο στους μόνιμους εκπαιδευτικούς και να μην έχει καν σχέση με τον Α.Σ.Ε.Π. Ας περιμένουμε διευκρινήσεις για να μπορουμε να έχουμε ολοκληρωμένη άποψη.

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #190 στις: Μαρτίου 15, 2011, 10:55:50 am »
Δείτε εδώ την ολοκληρωμένη πρόταση της ΠΕΚΑΠ για την Πληροφορική στο Νέο Λύκειο:

http://pekap.posterous.com/41050822

Αποσυνδεδεμένος Sabi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 355
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #191 στις: Μαρτίου 15, 2011, 11:04:08 am »
Εξηγείστε μου:

1.εάν ο απόφοιτος μεταπτυχιακού στις επιστήμες της αγωγής παρακολουθήσει και το σεμινάριο επιμόρφωσης, μοριοδοτείται έξτρα και άρα έχει 4,5 μόρια;

2. Εάν κάποιος έχει άσχετο μεταπτυχιακό (άρα 2 μόρια σύμφωνα με το νόμο) και παρακολουθήσει το σεμινάριο επιμόρφωσης, παίρνει πέρα από επάρκεια και άλλα 2 μόρια; Άρα σύνολο 4;

3. Εάν στην πρώτη ερώτηση απαντήσατε ΟΧΙ και στη δέυτερη ΝΑΙ, δεν νομίζετε ότι αδικούνται όσοι φοίτησαν σε μεταπτυχιακά προγράμματα στις επιστήμες της αγωγής έναντι αυτών που ξεμπέρδεψαν με ένα σεμινάριο και πήραν 2 ολόκληρα μόρια;  :-\ :-\

Αυτά... ελπίζω να μην σας κούρασα..... ;)
περιμένω τις γνώμες σας και εάν είναι δυνατό κάτι επίσημο που να απαντάει σοβαρα στους προβληματισμούς μου.

Δεν νομίζεις ότι όσοι πήραν μεταπτυχιακό στις επιστήμες της αγωγής αδικούν όλους τους συναδέλφους τους που δεν κατέχουν παιδ. επάρκεια ; Προσπαθείτε να βλέπετε τα πράγματα από όλες τις οπτικές γωνίες.

Στο θέμα τώρα τα +2 μόρια έτσι όπως γράφεται θα μπορούσε να σημαίνει πολλά, π.χ. μπορεί να αναφέρεται μόνο στους μόνιμους εκπαιδευτικούς και να μην έχει καν σχέση με τον Α.Σ.Ε.Π. Ας περιμένουμε διευκρινήσεις για να μπορουμε να έχουμε ολοκληρωμένη άποψη.
oντως το προγραμμα αυτο ειναι μονο για τους ηδη διορισμενους!

Αποσυνδεδεμένος toonoma

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 108
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #192 στις: Μαρτίου 19, 2011, 11:05:39 pm »
Δείτε εδώ την ολοκληρωμένη πρόταση της ΠΕΚΑΠ για την Πληροφορική στο Νέο Λύκειο:

http://pekap.posterous.com/41050822


Οριστικά παρελθόν η Πληροφορική από το Λύκειο. Θα είναι και επίσημα "εργαλείο" πλέον. Προφανώς η Εκκλησία είναι πολύ πιο δυνατή :-X

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=26770

Αποσυνδεδεμένος ylem

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 48
  • Φύλο: Άντρας
  • Μηδένα προ του τέλους μακάριζε
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #193 στις: Μαρτίου 20, 2011, 11:23:11 am »
Πως συμπεράνατε ότι το πρόγραμμα επιμόρφωσης 150000 εκπαιδευτικών απευθύνεται μόνο στους μόνιμους?

Αποσυνδεδεμένος Sabi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 355
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #194 στις: Μαρτίου 20, 2011, 11:31:13 am »
πηρα 3 φορες τηλ στο ινστιτουτο και μιλησα με τους υπευθυνους του προγραμματος,οι οποιοι και μου εξηγησαν προς το προγραμμα απευθυνεται στους εκπαιδευτικους που ηδη εργαζονται. θα ξεκινησει για τους μονιμους και αν περισεψουν θεσεις ισως παρει και αναπληρωτες μαλλον. παντως δεν εχει καμια σχεση με την παιδαγωγικη επαρκεια που ζηταμε εμεις για να ανεβουμε στους πινακες στον ασεπ.( αυτη θα την δινουν μονο τα πανεπιστημια). Η επιμορφωση που κανει το ινστιτουτο θα βοηθησει μονο τους μονιμους να κυνηγησουν μια καλυτερη θεση.(τους μοριοδοτει)

Αποσυνδεδεμένος jfk1976

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #195 στις: Μαρτίου 20, 2011, 02:20:55 pm »
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=26770

"το σχέδιο όμως του Υπουργείου βασίζεται στη λογική ότι ήδη ο μαθητής έχει διδαχθεί το μάθημα στο γυμνάσιο και πλέον χρησιμοποιεί τις γνώσεις που έχει αποκτήσει, για να εργαστεί στα νέα αντικείμενα"...

Συνεχίζεται δηλαδή η αντίληψη : Πληροφορική= χρήση υπολογιστών

Για την πιστοποίηση στη χρήση Η/Υ πιστεύω ότι θα πρέπει να αποδεσμευθεί από το Γυμνάσιο. Οι μαθητές θα πρέπει να θεωρείται ότι έχουν γνώση χειρισμού Η/Υ με την αποφοίτηση τους από το Λύκειο όπου και εκεί θα διδάσκονται σε υποχρεωτικά μαθήματα χρήση υπολογιστών.

Εκεί που πάμε να αποδεσμεύουμε τις εξετάσεις από το Λύκειο, συνδέουμε τις εξετάσεις σε Γυμνάσιο! Το κρατικό πιστοποιητικό πληροφορικής θα πρέπει να γίνει για αυτούς τους πολίτες οι οποίοι δεν διδάχθηκαν χρήση υπολογιστών στη Δευτεροβάθμια...

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182548
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 659
Σύνολο: 671

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.