*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 376151 φορές)

0 μέλη και 10 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος sakis79

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 106
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #252 στις: Ιούνιος 04, 2011, 08:48:08 μμ »
Ξέρεις κανείς αν τα δημοτικά με το νέο πρόγραμμα από την μεθεπόμενη χρονιά γίνουν περισσότερα;

Ή που πάει γενικά το πράγμα; Γιατί με το να γίνονται περισσότερα και να κόβονται ώρες, δεν βελτιώνεται η κατάσταση. Οι επιτυχόντες για διορισμό στον κλάδο μας παραμένουν αδιόριστοι. Που πάμε εμείς; Αναρωτιέμαι..

Έχει κάποιος πληροφορία αν θα προκύψουν οργανικές θέσεις ή όταν τελειώσει το ΕΣΠΑ τέλος η ιστορία;; Είδατε ήδη τι πάθαν οι διδάσκοντες της 3ης ξένης γλώσσας..μειώνονται κατά το ήμιση..μια το υπουργείο δίνει φτερά και μια τα κόβει..


Αν κάποιος γνωρίζει ας μας ενημερώσει για τις ανησυχίες μας
Με τις πρόσφατες αποφάσεις του υπουργείου για τα ολοήμερα και διαβάζοντας το παρακάτω άρθρο http://www.alfavita.gr/artro.php?id=34904 μάλλον τα άτομα που θα πάρουν θα είναι λιγότερα!  :(

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:29:00 »

Αποσυνδεδεμένος wizzard

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 91
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 20
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #253 στις: Ιούνιος 06, 2011, 12:52:40 μμ »
Ξέρεις κανείς αν τα δημοτικά με το νέο πρόγραμμα από την μεθεπόμενη χρονιά γίνουν περισσότερα;

Ή που πάει γενικά το πράγμα; Γιατί με το να γίνονται περισσότερα και να κόβονται ώρες, δεν βελτιώνεται η κατάσταση. Οι επιτυχόντες για διορισμό στον κλάδο μας παραμένουν αδιόριστοι. Που πάμε εμείς; Αναρωτιέμαι..

Έχει κάποιος πληροφορία αν θα προκύψουν οργανικές θέσεις ή όταν τελειώσει το ΕΣΠΑ τέλος η ιστορία;; Είδατε ήδη τι πάθαν οι διδάσκοντες της 3ης ξένης γλώσσας..μειώνονται κατά το ήμιση..μια το υπουργείο δίνει φτερά και μια τα κόβει..


Αν κάποιος γνωρίζει ας μας ενημερώσει για τις ανησυχίες μας
Με τις πρόσφατες αποφάσεις του υπουργείου για τα ολοήμερα και διαβάζοντας το παρακάτω άρθρο http://www.alfavita.gr/artro.php?id=34904 μάλλον τα άτομα που θα πάρουν θα είναι λιγότερα!  :(

Κατάλαβα..πιστεύω δίκιο έχεις. Αυτό που με πειράζει γενικότερα πλέον είναι ότι όλα πάνε από το κακό στο χειρότερο. Σε κάθε τομέα. Δεν υπάρχει ελπίδα στην (τουλάχιστον) 10ετία που μας έρχεται για άνοιγμα θέσεων.. Πλέον κινδυνεύουν ακόμα και τα ΤΕΙ - (http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/06/135.html ) και από γνωστούς μου το γνωρίζω που είναι μήνες απλήρωτοι..

Σκεφτείτε ότι στον επόμενο ΑΣΕΠ δεν θα βγει καν πλήθος θέσεων - οπότε μιλάμε φανερά για βόλτα στο άγνωστο με βάρκα την ελπίδα..κρίμα που μια πανέμορφη και πλούσια σε πόρους χώρα κατέντησε ζητιάνα.

Αποσυνδεδεμένος founes

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 597
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #254 στις: Ιούνιος 07, 2011, 01:56:37 μμ »
Δουλεύει κανείς σε εταορεία Πληροφορικής; Εκεί πως είναι τα πράγματα;

Μισθοί, ωράριο, ευκολία εύρεσης εργασίας...

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #255 στις: Ιούνιος 07, 2011, 06:06:57 μμ »
Δουλεύει κανείς σε εταορεία Πληροφορικής; Εκεί πως είναι τα πράγματα;

Μισθοί, ωράριο, ευκολία εύρεσης εργασίας...

δούλευα!

Συνοπτικά για νεοπροσλαμβανόμενο:

ωράριο: 09:00 - 21:00, μερικές φορές και Σαββατοκύριακα για "το καλό της εταιρίας το οποίο είναι και καλό δικό σου" (έτσι θα σου πουν!)
μισθός: από 800€
πληρωμή υπερωριών: τι είναι αυτό;

και ένα πρωινό σε απολύουν λόγω.. δυσκολιών!

στα + είναι:
ωραίο περιβάλλον εργασίας, κλιματισμός, ωραία γραφεία,  όμορφες γραμματείς  :P, κλπ
συνήθως καλό κλίμα συναδέλφων γιατί αν δεν υπάρχει συνεργασία παίζεται το κεφάλι όλων!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 07, 2011, 06:09:06 μμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:29:00 »

Αποσυνδεδεμένος Metal Heart

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 43
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #256 στις: Ιούνιος 09, 2011, 02:01:18 μμ »
Πάνω κάτω οι συνθήκες στις περισσότερες ιδιωτικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα είναι όπως τις περιγράφει ο killbill. Πλέον, για να βρει κάποιος αξιοπρεπείς συνθήκες εργασίες πρέπει να ψάξει στο εξωτερικό.

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #257 στις: Ιούνιος 09, 2011, 03:40:54 μμ »
Για το ωράριο είσαι λίγο υπερβολικός πιστεύω. Όντως υπάρχουν φορές που θα μείνεις μέχρι τις 9, τις 10 ακόμα και τις 11, αλλά στις περισσότερες περιπτώσεις που γνωρίζω δουλεύουν 9-6, ή 10-7. Γενικά δεν συμφέρει τις εταιρίες να δουλεύεις πολύ παραπάνω γιατί βάσει νόμου πρέπει να σε πληρώσουν υπερωρίες, ή να σου δώσουν επιπλέον μέρες άδειας. Σαββατοκύριακα όντως μπορεί να δουλέψεις κάποιες φορές, αλλά και πάλι είναι υποχρεωμένοι να σε πληρώσουν υπερωρίες, ή να σου δώσουν μέρες ελεύθερες μέσα στην εβδομάδα. Πάντα υπάρχει συγκεκριμένος αριθμός υπερωριών που μπορείς να κάνεις. Όλα αυτά βέβαια αν η εταιρία τηρεί τους νόμους...

Οι μισθοί που γνωρίζω εγώ ξεκινούν συνήθως από τα 800-900 ευρώ (ανάλογα με τα προσόντα), αλλά μπορούν μέσα σε 5-6 χρόνια δουλειάς και ανάλογα με την εξέλιξη να ξεπεράσουν το μέγιστο μισθό που μπορείς να πάρεις ως εκπαιδευτικός μετά από 30 χρόνια δουλειάς. Βέβαια έχεις πάντα τον κίνδυνο να χάσεις τη δουλειά σου, αν και οι περισσότεροι συνάδελφοι που γνωρίζω επιδιώκουν οι ίδιοι κάθε 3-4 χρόνια (το πολύ) να αλλάζουν εταιρία για λόγους εξέλιξης.

Για μένα το μεγαλύτερο + του ιδιωτικού τομέα είναι ότι αυτός που κάνει καλή δουλειά συνήθως επιβραβεύεται. Και μισθολογικά, και ως προς την εξέλιξή του στην εταιρία. Κάτι που στην εκπαίδευση δεν ισχύει. Ένας πολύ καλός καθηγητής, όσο καλά και να κάνει τη δουλειά του, συνήθως παραμένει στην τάξη μέχρι τη συνταξιοδότηση... Ένας πολύ καλός προγραμματιστής μπορεί σε 10-20 χρόνια να κυκλοφορεί με Cayenne, να είναι συνέταιρος σε εταιρία και να έχει δικό του σκάφος. Ενώ ακόμα και αυτοί που δεν εξελίσσονται τόσο συνήθως έχουν μια δουλειά που αμείβεται περισσότερο απ' ότι αυτή του εκπαιδευτικού!

Από την άλλη, διαφωνώ με τον Killbill για το κλίμα μεταξύ συναδέλφων. Όταν υπάρχει ανταγωνισμός μεταξύ συναδέλφων συνήθως  εύκολα κάποιος σκάβει το λάκκο του άλλου, προσπαθώντας με κάθε τρόπο να φανεί καλύτερος από τον άλλο, περισσότερο χρήσιμος και ότι είναι αυτός που αξίζει τη μεγαλύτερη αύξηση ή προαγωγή. Βλέπεις σε μεγάλο βαθμό μετάθεση ευθυνών από τον ένα στον άλλο (αυτό που λέμε "χώσιμο"). Πρέπει βέβαια μέσα σε όλα αυτά να φαίνεται ότι συνεργάζεσαι με τους άλλους, αλλά συνήθως αυτό το κάνεις αμφιβάλλοντας για τα κίνητρα της συμπεριφοράς του καθενός....

Τέλος, για όσους βγαίνουν αυτή τη στιγμή στην αγορά εργασίας θα πρέπει να αναλογιστούν και το εξής. Σε εταιρία πληροφορικής θα ξεκινήσουν με 800-900 ευρώ και πχ σε 4-5 χρόνια θα είναι στα 1100-1200... Στη χειρότερη... Στην εκπαίδευση (αν ξεκινάνε τώρα) θα ξεκινήσουν ωρομίσθιοι των 5-6-7 ευρώ την ώρα, με τρέξιμο σε 6-7 διαφορετικούς εργοδότες, για 7-8 (το πολύ) μήνες το χρόνο (τους υπόλοιπους ταμείο ανεργίας - αν το δικαιούνται και αυτό). Θα πρέπει παράλληλα να φροντίσουν να πάρουν επιπλέον προσόντα που θα είναι απαραίτητα σε 5-6 χρόνια όπως μεταπτυχιακά σε επιστήμες της αγωγής, ξένες γλώσσες κτλ. Επίσης θα πρέπει να προετοιμάζονται συνεχώς για έναν ΑΣΕΠ, ο οποίος δεν θα γνωρίζουν κάθε πότε θα διενεργείται και πόσους θα προσλαμβάνει, ενώ θα βλέπουν συνεχώς να αλλάζουν οι τρόποι πρόσληψεις με αποτέλεσμα να κινδυνεύουν να βρεθούν στο σημείο που ξεκίνησαν πριν 5-6 χρόνια... Αν η εκπαίδευση δεν είναι αυτό που ονειρεύεται κανείς ως επάγγελμα, σίγουρα δεν είναι η καλύτερη επαγγελματική επιλογή.

mixalis

  • Επισκέπτης
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #258 στις: Ιούνιος 11, 2011, 07:15:26 πμ »
ρε παιδια αφου κοιμομαστε ορθιοι, μόνο λόγια .....
δείτε τι έγινε με τα άγγλικα και τι αντιδράσεις υπήρξανε...
ενω εμείς ενα τιποτα.

Αποσυνδεδεμένος wizzard

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 91
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 20
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #259 στις: Ιούνιος 11, 2011, 12:49:28 μμ »
ρε παιδια αφου κοιμομαστε ορθιοι, μόνο λόγια .....
δείτε τι έγινε με τα άγγλικα και τι αντιδράσεις υπήρξανε...
ενω εμείς ενα τιποτα.

Ακριβώς. +1

Αποσυνδεδεμένος STELLIOPH

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #260 στις: Ιούνιος 11, 2011, 02:26:23 μμ »
Το ακόλουθο βρίσκεται στην αρχική σελίδα της ΔΔΕ Ευβοίας.
Είναι επιλογή των συναδέλφων πληροφορικής:

"Σε κάθετι που θα επιδιώξει κανείς τα αποτελέσματα του

θα είναι ανάλογα με την εκπαίδευση του."

Πλάτωνας Πολιτεία τόμος Β'.

  Μπράβο σου weakforce. Πολύ σωστά τα λες... Άσε που μου θύμισες τα δυο τέλεια χρόνια που πέρασα ως νεοδιόριστη στη Β. Εύβοια!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 11, 2011, 02:28:02 μμ από STELLIOPH »

mixalis

  • Επισκέπτης
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #261 στις: Ιούνιος 11, 2011, 03:32:55 μμ »
ρε παιδια αφου κοιμομαστε ορθιοι, μόνο λόγια .....
δείτε τι έγινε με τα άγγλικα και τι αντιδράσεις υπήρξανε...
ενω εμείς ενα τιποτα.

Ακριβώς. +1
δειτε με τα αγγλικα τι εγινε ρε παιδια!!!!
αντε να ξυπναμε!!!!!!!!!!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος wizzard

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 91
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 20
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #262 στις: Ιούνιος 15, 2011, 12:14:33 πμ »
Σήμερα υπό τον ήχο του Requiem τυμπανοκροτείται ο επικήδειός μας. Και καλά να πάθουμε γιατί ήμαστε κοιμισμένοι.

Δείτε εδώ την είδηση:
http://www.minedu.gov.gr/grafeio-typou/anakoinoseis-typoy/14-06-11-enimerotiko-simeioma-sxetika-me-ta-oloimera-dimotika-sxoleia-me-eniaio-anamorfomeno-ekpaideytiko-programma-eaep-a-ta-oloimera-dimotika-sxoleia-klasikoy-programmatos.html

Συγκεκριμένα στο :
"4.   Βασικά Σημεία του Προγράμματος των 961 Δημοτικών Σχολείων  με Ενιαίο Αναμορφωμένο Πρόγραμμα" βλέπουμε την προπαγάνδα της κυβέρνησης και πως δημιουργούν λανθασμένες και ψευδείς ειδήσεις. Γράφει: "Εισαγωγή του μαθήματος της Πληροφορικής σε όλες τις τάξεις.." και πουθενά μα πουθενά δεν λέει για τις ώρες που μας αφαιρέθηκαν..

Και λίγο πιο κάτω διαβάζουμε ότι στο ολοήμερο, η πληροφορική είναι επιλογής μάθημα μαζί με ένα κάρο άλλα, όπως ο αθλητισμός, εικαστικά, 2η ! ξένη γλώσσα.. πόσα σχολεία θα μας επιλέξουν άραγε;

Ζούμε την φρίκη και κοιμόμαστε. Γιατί δεν θεωρούμε παράλογο να κάνουν τα παιδιά της Α΄ Δημοτικού Αγγλικά και θεωρούμε παράλογο να κάνουν πληροφορική; Αν είναι να αφαιρεθεί τελείως από την Α΄, την Β΄ κτλ.

Συμπέρασμα: ο Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ. --> Από τα μυαλά που κουβαλάμε
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 15, 2011, 12:20:57 πμ από wizzard »

Αποσυνδεδεμένος ekalaitz

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 535
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #263 στις: Ιούνιος 15, 2011, 04:09:40 μμ »
Σήμερα υπό τον ήχο του Requiem τυμπανοκροτείται ο επικήδειός μας. Και καλά να πάθουμε γιατί ήμαστε κοιμισμένοι.

Δείτε εδώ την είδηση:
http://www.minedu.gov.gr/grafeio-typou/anakoinoseis-typoy/14-06-11-enimerotiko-simeioma-sxetika-me-ta-oloimera-dimotika-sxoleia-me-eniaio-anamorfomeno-ekpaideytiko-programma-eaep-a-ta-oloimera-dimotika-sxoleia-klasikoy-programmatos.html

Συγκεκριμένα στο :
"4.   Βασικά Σημεία του Προγράμματος των 961 Δημοτικών Σχολείων  με Ενιαίο Αναμορφωμένο Πρόγραμμα" βλέπουμε την προπαγάνδα της κυβέρνησης και πως δημιουργούν λανθασμένες και ψευδείς ειδήσεις. Γράφει: "Εισαγωγή του μαθήματος της Πληροφορικής σε όλες τις τάξεις.." και πουθενά μα πουθενά δεν λέει για τις ώρες που μας αφαιρέθηκαν..
Το έγγραφο απευθύνεται στα 161 νέα ολοήμερα στα οποία δεν υπάρχει η πληροφορική οπότε ναι για αυτά τα σχολεία είναι νέο αντικείμενο. Δεν απευθύνεται στα περσινα 800.
Παράθεση
Και λίγο πιο κάτω διαβάζουμε ότι στο ολοήμερο, η πληροφορική είναι επιλογής μάθημα μαζί με ένα κάρο άλλα, όπως ο αθλητισμός, εικαστικά, 2η ! ξένη γλώσσα.. πόσα σχολεία θα μας επιλέξουν άραγε;
Εδώ μιλάει για τις 2 ώρες περα απο το υποχρεωτικό ωράριο δηλαδή απο τις 14:50 έως τις 16:15. Δεν αλλάζει κάτι έτσι και αλλιώς όλα τα μαθήματα ήταν επιλογής, χρόνια τωρα απο τότε που λειτουργεί το κλασσικό ολοήμερο. Οπότε δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ωρύεσαι. Οι ώρες μας στο υποχρεωτικό ωράριο είναι πλέον 20  απο 24, αυτό ναι είναι πλήγμα.
Παράθεση
Ζούμε την φρίκη και κοιμόμαστε. Γιατί δεν θεωρούμε παράλογο να κάνουν τα παιδιά της Α΄ Δημοτικού Αγγλικά και θεωρούμε παράλογο να κάνουν πληροφορική; Αν είναι να αφαιρεθεί τελείως από την Α΄, την Β΄ κτλ.
Αν θέλεις να μιλήσουμε σοβαρά προφανώς και πρέπει να προτιμηθούν τα αγγλικά απο την πληροφορική στις μικρές τάξεις. Το θεωρώ παράλογο να επιχειρηματολογεί καποιος για το αντίθετο.
Θα προτιμούσα να μου δώσουν άλλη μία ώρα στις τάξεις Ε και ΣΤ ώστε να γίνουν 3 ώρες τη βδομάδα παρά να έχω 2 ώρες στην πρώτη και στη δευτέρα και να μην ξέρω τη να κάνω. Με τις μεγαλύτερες τάξεις έχεις περιθώρια να κάνεις πολλά πράγματα.

Παράθεση
Συμπέρασμα: ο Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ. --> Από τα μυαλά που κουβαλάμε


Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #264 στις: Ιούνιος 22, 2011, 05:09:15 μμ »
Με αφορμή την ανακοινωση ότι το μάθημα της ιστορίας θα μπορούν να το διδάξουν και καθηγητές ξένων γλωσσών, θέλω να πω το εξής: Σκοπός του Υπουργείου είναι η εξοικονόμηση χρημάτων. Γιατί να προσλάβει φιλόλογο όταν έχει καθηγητές Ιταλικών, Ισπανικών, ΓΑλλικών που δεν ξέρει τι να τους κάνει, και που δεν συμπληρώνουν ωράριο, που μπορούν άνετα να καλύψουν το μάθημα της Ιστορίας; ΆΡα, δεν προσλαμβάνω φιλόλογο και καλύπτω τις ώρες από τους πλεονάζοντες καθηγητές ξένων γλωσσών.

Αναφέρω το παράδειγμα αυτό γιατί κατι αντίστοιχο, και χωρίς να θεωρείται "αδικία" όπως με την περίπτωση των φιλολόγων, θα μπορούσε να γίνει και στην πληροφορική, Και απορώ γιατί δεν το κάνει. Συγκεκριμένα: Γιατί να προσλάβει Μαθηματικούς, Φυσικούς κλπ όταν έχει καθηγητές πληροφορικής χωρίς βασικό τίτλο οι οποίοι έχουν μόλις 10-12 ώρες στα σχολεία τους και θα μπορούσαν να καλύψουν τα κενά αυτά.

Γιατί δεν τους γυρνάει στις βασικές ειδικότητές τους αφού έχει ανάγκες εκεί;
Το έκανε (άδικα κατά τη γνώμη μου) παντρεύοντας καθηγητές ξένων γλωσσών και φιλολόγους. Το να πει στον Μαθηματικό που διορίστηκε το 1998 σαν πληροφορικός, ότι θα διδάσκεις μαθηματικά γιατί δεν θέλω να προσλάβω νέο μαθηματικό, και την θέση σου θα την καλύψει κάποιος με βασικό τίτλο πληροφορικής που τον έχω και κάθεται στο γραφείο γιατι δεν έχω σε ποιο σχολείο να τον βάλω, που είναι το κακό;

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #265 στις: Ιούνιος 22, 2011, 05:27:25 μμ »
Καλησπέρα,

θα ήθελα να πω και εγώ κάτι που έμαθα που όμως δεν το έχω επιβεβαιώσει σε καμία περίπτωση. Στο σχολείο μου κάποιοι μόνιμοι δάσκαλοι πήγαν για επιμόρφωση τις προηγούμενες μέρες. Εκεί μέσα στα άλλα που συζητήσανε για τα νέα προγράμματα κλπ αναφέρθηκαν και στη δική μας ειδικότητα. Τους είπαν λοιπόν οι επιμορφωτές (σύμβουλοι και άτομα σε υπεύθυνες θέσεις) πως θα ανοίξουν άμεσα οργανικές θέσεις για την Πληροφορική στα δημοτικά. Εχει ακούσει κανείς άλλος πως κάτι τέτοιο είναι πιθανό  για την επόμενη σχολική χρονιά;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159851
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 650
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 562
Σύνολο: 567

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.11 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.