*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 425740 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος sakis79

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 106
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #252 στις: Ιουνίου 04, 2011, 08:48:08 pm »
Ξέρεις κανείς αν τα δημοτικά με το νέο πρόγραμμα από την μεθεπόμενη χρονιά γίνουν περισσότερα;

Ή που πάει γενικά το πράγμα; Γιατί με το να γίνονται περισσότερα και να κόβονται ώρες, δεν βελτιώνεται η κατάσταση. Οι επιτυχόντες για διορισμό στον κλάδο μας παραμένουν αδιόριστοι. Που πάμε εμείς; Αναρωτιέμαι..

Έχει κάποιος πληροφορία αν θα προκύψουν οργανικές θέσεις ή όταν τελειώσει το ΕΣΠΑ τέλος η ιστορία;; Είδατε ήδη τι πάθαν οι διδάσκοντες της 3ης ξένης γλώσσας..μειώνονται κατά το ήμιση..μια το υπουργείο δίνει φτερά και μια τα κόβει..


Αν κάποιος γνωρίζει ας μας ενημερώσει για τις ανησυχίες μας
Με τις πρόσφατες αποφάσεις του υπουργείου για τα ολοήμερα και διαβάζοντας το παρακάτω άρθρο http://www.alfavita.gr/artro.php?id=34904 μάλλον τα άτομα που θα πάρουν θα είναι λιγότερα!  :(

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:27:37 »

Αποσυνδεδεμένος wizzard

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 91
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 20
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #253 στις: Ιουνίου 06, 2011, 12:52:40 pm »
Ξέρεις κανείς αν τα δημοτικά με το νέο πρόγραμμα από την μεθεπόμενη χρονιά γίνουν περισσότερα;

Ή που πάει γενικά το πράγμα; Γιατί με το να γίνονται περισσότερα και να κόβονται ώρες, δεν βελτιώνεται η κατάσταση. Οι επιτυχόντες για διορισμό στον κλάδο μας παραμένουν αδιόριστοι. Που πάμε εμείς; Αναρωτιέμαι..

Έχει κάποιος πληροφορία αν θα προκύψουν οργανικές θέσεις ή όταν τελειώσει το ΕΣΠΑ τέλος η ιστορία;; Είδατε ήδη τι πάθαν οι διδάσκοντες της 3ης ξένης γλώσσας..μειώνονται κατά το ήμιση..μια το υπουργείο δίνει φτερά και μια τα κόβει..


Αν κάποιος γνωρίζει ας μας ενημερώσει για τις ανησυχίες μας
Με τις πρόσφατες αποφάσεις του υπουργείου για τα ολοήμερα και διαβάζοντας το παρακάτω άρθρο http://www.alfavita.gr/artro.php?id=34904 μάλλον τα άτομα που θα πάρουν θα είναι λιγότερα!  :(

Κατάλαβα..πιστεύω δίκιο έχεις. Αυτό που με πειράζει γενικότερα πλέον είναι ότι όλα πάνε από το κακό στο χειρότερο. Σε κάθε τομέα. Δεν υπάρχει ελπίδα στην (τουλάχιστον) 10ετία που μας έρχεται για άνοιγμα θέσεων.. Πλέον κινδυνεύουν ακόμα και τα ΤΕΙ - (http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/06/135.html ) και από γνωστούς μου το γνωρίζω που είναι μήνες απλήρωτοι..

Σκεφτείτε ότι στον επόμενο ΑΣΕΠ δεν θα βγει καν πλήθος θέσεων - οπότε μιλάμε φανερά για βόλτα στο άγνωστο με βάρκα την ελπίδα..κρίμα που μια πανέμορφη και πλούσια σε πόρους χώρα κατέντησε ζητιάνα.

Αποσυνδεδεμένος founes

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 597
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #254 στις: Ιουνίου 07, 2011, 01:56:37 pm »
Δουλεύει κανείς σε εταορεία Πληροφορικής; Εκεί πως είναι τα πράγματα;

Μισθοί, ωράριο, ευκολία εύρεσης εργασίας...

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3501
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #255 στις: Ιουνίου 07, 2011, 06:06:57 pm »
Δουλεύει κανείς σε εταορεία Πληροφορικής; Εκεί πως είναι τα πράγματα;

Μισθοί, ωράριο, ευκολία εύρεσης εργασίας...

δούλευα!

Συνοπτικά για νεοπροσλαμβανόμενο:

ωράριο: 09:00 - 21:00, μερικές φορές και Σαββατοκύριακα για "το καλό της εταιρίας το οποίο είναι και καλό δικό σου" (έτσι θα σου πουν!)
μισθός: από 800
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 07, 2011, 06:09:06 pm από killbill »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:27:37 »

Αποσυνδεδεμένος Metal Heart

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 43
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #256 στις: Ιουνίου 09, 2011, 02:01:18 pm »
Πάνω κάτω οι συνθήκες στις περισσότερες ιδιωτικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα είναι όπως τις περιγράφει ο killbill. Πλέον, για να βρει κάποιος αξιοπρεπείς συνθήκες εργασίες πρέπει να ψάξει στο εξωτερικό.

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #257 στις: Ιουνίου 09, 2011, 03:40:54 pm »
Για το ωράριο είσαι λίγο υπερβολικός πιστεύω. Όντως υπάρχουν φορές που θα μείνεις μέχρι τις 9, τις 10 ακόμα και τις 11, αλλά στις περισσότερες περιπτώσεις που γνωρίζω δουλεύουν 9-6, ή 10-7. Γενικά δεν συμφέρει τις εταιρίες να δουλεύεις πολύ παραπάνω γιατί βάσει νόμου πρέπει να σε πληρώσουν υπερωρίες, ή να σου δώσουν επιπλέον μέρες άδειας. Σαββατοκύριακα όντως μπορεί να δουλέψεις κάποιες φορές, αλλά και πάλι είναι υποχρεωμένοι να σε πληρώσουν υπερωρίες, ή να σου δώσουν μέρες ελεύθερες μέσα στην εβδομάδα. Πάντα υπάρχει συγκεκριμένος αριθμός υπερωριών που μπορείς να κάνεις. Όλα αυτά βέβαια αν η εταιρία τηρεί τους νόμους...

Οι μισθοί που γνωρίζω εγώ ξεκινούν συνήθως από τα 800-900 ευρώ (ανάλογα με τα προσόντα), αλλά μπορούν μέσα σε 5-6 χρόνια δουλειάς και ανάλογα με την εξέλιξη να ξεπεράσουν το μέγιστο μισθό που μπορείς να πάρεις ως εκπαιδευτικός μετά από 30 χρόνια δουλειάς.

mixalis

  • Επισκέπτης
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #258 στις: Ιουνίου 11, 2011, 07:15:26 am »
ρε παιδια αφου κοιμομαστε ορθιοι, μόνο λόγια .....
δείτε τι έγινε με τα άγγλικα και τι αντιδράσεις υπήρξανε...
ενω εμείς ενα τιποτα.

Αποσυνδεδεμένος wizzard

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 91
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 20
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #259 στις: Ιουνίου 11, 2011, 12:49:28 pm »
ρε παιδια αφου κοιμομαστε ορθιοι, μόνο λόγια .....
δείτε τι έγινε με τα άγγλικα και τι αντιδράσεις υπήρξανε...
ενω εμείς ενα τιποτα.

Ακριβώς. +1

Αποσυνδεδεμένος STELLIOPH

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #260 στις: Ιουνίου 11, 2011, 02:26:23 pm »
Το ακόλουθο βρίσκεται στην αρχική σελίδα της ΔΔΕ Ευβοίας.
Είναι επιλογή των συναδέλφων πληροφορικής:

"Σε κάθετι που θα επιδιώξει κανείς τα αποτελέσματα του

θα είναι ανάλογα με την εκπαίδευση του."

Πλάτωνας Πολιτεία τόμος
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 11, 2011, 02:28:02 pm από STELLIOPH »

mixalis

  • Επισκέπτης
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #261 στις: Ιουνίου 11, 2011, 03:32:55 pm »
ρε παιδια αφου κοιμομαστε ορθιοι, μόνο λόγια .....
δείτε τι έγινε με τα άγγλικα και τι αντιδράσεις υπήρξανε...
ενω εμείς ενα τιποτα.

Ακριβώς. +1
δειτε με τα αγγλικα τι εγινε ρε παιδια!!!!
αντε να ξυπναμε!!!!!!!!!!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος wizzard

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 91
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 20
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #262 στις: Ιουνίου 15, 2011, 12:14:33 am »
Σήμερα υπό τον ήχο του Requiem τυμπανοκροτείται ο επικήδειός μας. Και καλά να πάθουμε γιατί ήμαστε κοιμισμένοι.

Δείτε εδώ την είδηση:
http://www.minedu.gov.gr/grafeio-typou/anakoinoseis-typoy/14-06-11-enimerotiko-simeioma-sxetika-me-ta-oloimera-dimotika-sxoleia-me-eniaio-anamorfomeno-ekpaideytiko-programma-eaep-a-ta-oloimera-dimotika-sxoleia-klasikoy-programmatos.html

Συγκεκριμένα στο :
"4.   
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 15, 2011, 12:20:57 am από wizzard »

Αποσυνδεδεμένος ekalaitz

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 570
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #263 στις: Ιουνίου 15, 2011, 04:09:40 pm »
Σήμερα υπό τον ήχο του Requiem τυμπανοκροτείται ο επικήδειός μας. Και καλά να πάθουμε γιατί ήμαστε κοιμισμένοι.

Δείτε εδώ την είδηση:
http://www.minedu.gov.gr/grafeio-typou/anakoinoseis-typoy/14-06-11-enimerotiko-simeioma-sxetika-me-ta-oloimera-dimotika-sxoleia-me-eniaio-anamorfomeno-ekpaideytiko-programma-eaep-a-ta-oloimera-dimotika-sxoleia-klasikoy-programmatos.html

Συγκεκριμένα στο :
"4.   

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3501
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #264 στις: Ιουνίου 22, 2011, 05:09:15 pm »
Με αφορμή την ανακοινωση ότι το μάθημα της ιστορίας θα μπορούν να το διδάξουν και καθηγητές ξένων γλωσσών, θέλω να πω το εξής: Σκοπός του Υπουργείου είναι η εξοικονόμηση χρημάτων. Γιατί να προσλάβει φιλόλογο όταν έχει καθηγητές Ιταλικών, Ισπανικών, ΓΑλλικών που δεν ξέρει τι να τους κάνει, και που δεν συμπληρώνουν ωράριο, που μπορούν άνετα να καλύψουν το μάθημα της Ιστορίας; ΆΡα, δεν προσλαμβάνω φιλόλογο και καλύπτω τις ώρες από τους πλεονάζοντες καθηγητές ξένων γλωσσών.

Αναφέρω το παράδειγμα αυτό γιατί κατι αντίστοιχο, και χωρίς να θεωρείται "αδικία" όπως με την περίπτωση των φιλολόγων, θα μπορούσε να γίνει και στην πληροφορική, Και απορώ γιατί δεν το κάνει. Συγκεκριμένα: Γιατί να προσλάβει Μαθηματικούς, Φυσικούς κλπ όταν έχει καθηγητές πληροφορικής χωρίς βασικό τίτλο οι οποίοι έχουν μόλις 10-12 ώρες στα σχολεία τους και θα μπορούσαν να καλύψουν τα κενά αυτά.

Γιατί δεν τους γυρνάει στις βασικές ειδικότητές τους αφού έχει ανάγκες εκεί;
Το έκανε (άδικα κατά τη γνώμη μου) παντρεύοντας καθηγητές ξένων γλωσσών και φιλολόγους. Το να πει στον Μαθηματικό που διορίστηκε το 1998 σαν πληροφορικός, ότι θα διδάσκεις μαθηματικά γιατί δεν θέλω να προσλάβω νέο μαθηματικό, και την θέση σου θα την καλύψει κάποιος με βασικό τίτλο πληροφορικής που τον έχω και κάθεται στο γραφείο γιατι δεν έχω σε ποιο σχολείο να τον βάλω, που είναι το κακό;

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #265 στις: Ιουνίου 22, 2011, 05:27:25 pm »
Καλησπέρα,

θα ήθελα να πω και εγώ κάτι που έμαθα που όμως δεν το έχω επιβεβαιώσει σε καμία περίπτωση. Στο σχολείο μου κάποιοι μόνιμοι δάσκαλοι πήγαν για επιμόρφωση τις προηγούμενες μέρες. Εκεί μέσα στα άλλα που συζητήσανε για τα νέα προγράμματα κλπ αναφέρθηκαν και στη δική μας ειδικότητα. Τους είπαν λοιπόν οι επιμορφωτές (σύμβουλοι και άτομα σε υπεύθυνες θέσεις) πως θα ανοίξουν άμεσα οργανικές θέσεις για την Πληροφορική στα δημοτικά. Εχει ακούσει κανείς άλλος πως κάτι τέτοιο είναι πιθανό  για την επόμενη σχολική χρονιά;

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182526
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 573
Σύνολο: 585

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.