*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 376208 φορές)

0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2380
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #504 στις: Σεπτέμβριος 17, 2011, 07:09:15 μμ »
Ούτε εγώ έχω facebook αλλά είμαι διατεθειμένος να αγωνιστώ κυρίως έξω από το διαδίκτυο.
Σχετικά με μια αναφορά της solero, όποιος είναι τόσο τυχοδιώκτης που να τον ενδιαφέρει απλά να βγει καθαρός άλλη μια χρονιά τότε δεν έχει καταλάβει ότι οι "καλές" για αυτόν χρονιές απλώς τελειώνουν!
Είτε μας πάρουν είτε όχι, είτε είμαστε στην 4η θέση είτε στην 444η πρέπει να δώσουμε τη μάχη μας.
Αν χάσουμε θα είμαστε στο σημείο που βρισκόμαστε τώρα ή σε αυτό που πιθανολογούμε ότι θα είμαστε αύριο.
Αν κερδίσουμε όμως; Ένα καλύτερο μέλλον για ΟΛΟΥΣ μας δεν θα έχει σημάνει;
Συγνώμη για τη φλυαρία μου.
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:23:11 »

Αποσυνδεδεμένος elia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • ΠΕ86 - ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #505 στις: Σεπτέμβριος 17, 2011, 07:29:35 μμ »
Πάντως group στο facebook υπήρχε απο παλιά και αν θέλετε μπορούμε να το ζωντανέψουμε και πάλι http://www.facebook.com/group.php?gid=39911821787

Αν χρειάζεστε οποιαδήποτε σχετική βοήθεια Χριστίνα επικοινωνείστε μαζί μου.

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #506 στις: Σεπτέμβριος 17, 2011, 08:00:20 μμ »
Πάντως group στο facebook υπήρχε απο παλιά και αν θέλετε μπορούμε να το ζωντανέψουμε και πάλι http://www.facebook.com/group.php?gid=39911821787

Αν χρειάζεστε οποιαδήποτε σχετική βοήθεια Χριστίνα επικοινωνείστε μαζί μου.

elia  είπα και στον Αλέξανδρο αν μπορείτε εσείς να μετατρέψετε με κάποιο τρόπο αυτόματα το group στο νέο format του facebook για να ξεκινήσουμε και πάλι τις συζητήσεις σε ένα πιο "σύγχρονο" περιβάλλον. Μετά ξεκινάμε με προτάσεις....υπάρχουν και έτοιμα κείμενα αν δεν κάνω λάθος..

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #507 στις: Σεπτέμβριος 17, 2011, 08:07:11 μμ »
Ούτε εγώ έχω facebook αλλά είμαι διατεθειμένος να αγωνιστώ κυρίως έξω από το διαδίκτυο.
Σχετικά με μια αναφορά της solero, όποιος είναι τόσο τυχοδιώκτης που να τον ενδιαφέρει απλά να βγει καθαρός άλλη μια χρονιά τότε δεν έχει καταλάβει ότι οι "καλές" για αυτόν χρονιές απλώς τελειώνουν!
Είτε μας πάρουν είτε όχι, είτε είμαστε στην 4η θέση είτε στην 444η πρέπει να δώσουμε τη μάχη μας.
Αν χάσουμε θα είμαστε στο σημείο που βρισκόμαστε τώρα ή σε αυτό που πιθανολογούμε ότι θα είμαστε αύριο.
Αν κερδίσουμε όμως; Ένα καλύτερο μέλλον για ΟΛΟΥΣ μας δεν θα έχει σημάνει;
Συγνώμη για τη φλυαρία μου.

Το facebook σίγουρα δεν είναι και το καλύτερο μέσο επικοινωνίας. Είναι όμως μια αρχή και ένας τόπος συνάντηση (καλώς ή κακώς) όπου μπορούν να προστίθενται εύκολα νέα μέλη, μπορούμε να δημοσιεύουμε έγγραφα και προτάσεις και να τις σχολιάζουμε. Συν του οτι σε αυτό το group είναι ήδη μέλη αρκετοί Πληροφορικοί και δεν θα μπαίνουμε στον κόπο να συγκεντρώσουμε κόσμο απο την αρχή. Και εννοείται πως βασικός στόχος είναι οι αγώνες εκτός διαδικτύου... Οποιαδήποτε άλλη πρόταση όμως είναι καλοδεχούμενη.


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:23:11 »

Αποσυνδεδεμένος solero

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 816
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #508 στις: Σεπτέμβριος 17, 2011, 08:54:05 μμ »
Ούτε εγώ έχω facebook αλλά είμαι διατεθειμένος να αγωνιστώ κυρίως έξω από το διαδίκτυο.
Σχετικά με μια αναφορά της solero, όποιος είναι τόσο τυχοδιώκτης που να τον ενδιαφέρει απλά να βγει καθαρός άλλη μια χρονιά τότε δεν έχει καταλάβει ότι οι "καλές" για αυτόν χρονιές απλώς τελειώνουν!
Είτε μας πάρουν είτε όχι, είτε είμαστε στην 4η θέση είτε στην 444η πρέπει να δώσουμε τη μάχη μας.
Αν χάσουμε θα είμαστε στο σημείο που βρισκόμαστε τώρα ή σε αυτό που πιθανολογούμε ότι θα είμαστε αύριο.
Αν κερδίσουμε όμως; Ένα καλύτερο μέλλον για ΟΛΟΥΣ μας δεν θα έχει σημάνει;
Συγνώμη για τη φλυαρία μου.

Το facebook σίγουρα δεν είναι και το καλύτερο μέσο επικοινωνίας. Είναι όμως μια αρχή και ένας τόπος συνάντηση (καλώς ή κακώς) όπου μπορούν να προστίθενται εύκολα νέα μέλη, μπορούμε να δημοσιεύουμε έγγραφα και προτάσεις και να τις σχολιάζουμε. Συν του οτι σε αυτό το group είναι ήδη μέλη αρκετοί Πληροφορικοί και δεν θα μπαίνουμε στον κόπο να συγκεντρώσουμε κόσμο απο την αρχή. Και εννοείται πως βασικός στόχος είναι οι αγώνες εκτός διαδικτύου... Οποιαδήποτε άλλη πρόταση όμως είναι καλοδεχούμενη.

Mπράβο Χριστίνα!Σωστή σκέψη..Απλά ίσως αυτή τη στιγμή είναι ο πλέον γρηγορότερος τρόπος να συγκεντρωθούμε!Διαφορετικά τι άλλο θα μπορούσαμε να κάνουμε?Όλοι είμαστε από διαφορετικές πόλεις!Και εννοείται πως ο αγώνας δε θα γίνει από κει..Απλά θα το χρησιμοποιήσουμε σαν μέσον για τον αγώνα!!Εγώ προσωπικά δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιον άλλο τρόπο..

Αποσυνδεδεμένος Empire

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 121
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #509 στις: Σεπτέμβριος 17, 2011, 09:51:31 μμ »
Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί τα βάζετε με τους δασκάλους. Αν υπάρχει ένας κλάδος με τον οποίο πρέπει να έχουμε καλές σχέσεις αυτοί είναι οι δάσκαλοι. Αν θέλουν οι δάσκαλοι να μην μπούμε στα δημοτικά, δεν πρόκειται να μπούμε. Εντασσουν το μάθημα ΤΠΕ στο πλαίσιο των άλλων μαθημάτων και τελείωσε η δουλεια. Η μόνο οδός είναι η διπλωματία. Δείξτε τους ότι πραγματικά θα έχουν κέρδος απο την παρουσία μας στα σχολεία, ότι η ζωή τους θα είναι ευκολότερη.

Δυστυχώς πολλοί μόνιμοι πληροφορικοί βλέπουν τα δημοτικά σαν χώσιμο γιατί έχουν συνηθίσει αλλιώς στη δ/θμια. Οι 7-8 στους 10 μόνιμους πιστεύω ότι δεν θέλουν να μεταταγούν στην π/θμια αν τους δοθεί η ευκαιρία.

Απο νομικής πλευράς δεν πιστεύω να υπάρχει διέξοδος. Διπλωματία...

Συγγνώμη αλλά τι είναι το δημοτικό αγαπητέ....τσιφλίκι των δασκάλων;Οι δάσκαλοι δηλαδή αποφασίζουν ποιες ειδικότητες θα διδάσκουν στο δημοτικό και ποιες θα διαλέξουν να διδάσκουν αυτοί;Την παλεύουμε ρε παιδιά;Τι αναχρονιστικές/low level αντιλήψεις είναι αυτές;;Πίστεψε με αν οι δάσκαλοι και η κάθε <<συντεχνία>> μπορούσαν να διδάσκουν και στην δευτεροβάθμια θα το επεδίωκαν,να είσαι σίγουρος γι'αυτό.Ποια διπλωματία( ; )...ο κάθε κλάδος την πάρτη του κοιτάζει,πλάκα κάνουμε;;Υπάρχει όμως μια διαφορά...εμείς μιλάμε για τ'αυτονόητο και όχι να διδάξουμε μαθήματα άλλων ειδικοτήτων όπως έχουν κάνει πολλάκις/ουκ ολίγες φορές μερικοί κλάδοι εις βάρος μας στο παρελθόν.

Φιλικά!
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 17, 2011, 09:53:21 μμ από Empire »

Αποσυνδεδεμένος ekalaitz

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 535
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #510 στις: Σεπτέμβριος 17, 2011, 10:37:00 μμ »
Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί τα βάζετε με τους δασκάλους. Αν υπάρχει ένας κλάδος με τον οποίο πρέπει να έχουμε καλές σχέσεις αυτοί είναι οι δάσκαλοι. Αν θέλουν οι δάσκαλοι να μην μπούμε στα δημοτικά, δεν πρόκειται να μπούμε. Εντασσουν το μάθημα ΤΠΕ στο πλαίσιο των άλλων μαθημάτων και τελείωσε η δουλεια. Η μόνο οδός είναι η διπλωματία. Δείξτε τους ότι πραγματικά θα έχουν κέρδος απο την παρουσία μας στα σχολεία, ότι η ζωή τους θα είναι ευκολότερη.

Δυστυχώς πολλοί μόνιμοι πληροφορικοί βλέπουν τα δημοτικά σαν χώσιμο γιατί έχουν συνηθίσει αλλιώς στη δ/θμια. Οι 7-8 στους 10 μόνιμους πιστεύω ότι δεν θέλουν να μεταταγούν στην π/θμια αν τους δοθεί η ευκαιρία.

Απο νομικής πλευράς δεν πιστεύω να υπάρχει διέξοδος. Διπλωματία...

Συγγνώμη αλλά τι είναι το δημοτικό αγαπητέ....τσιφλίκι των δασκάλων;Οι δάσκαλοι δηλαδή αποφασίζουν ποιες ειδικότητες θα διδάσκουν στο δημοτικό και ποιες θα διαλέξουν να διδάσκουν αυτοί;Την παλεύουμε ρε παιδιά;Τι αναχρονιστικές/low level αντιλήψεις είναι αυτές;;Πίστεψε με αν οι δάσκαλοι και η κάθε <<συντεχνία>> μπορούσαν να διδάσκουν και στην δευτεροβάθμια θα το επεδίωκαν,να είσαι σίγουρος γι'αυτό.Ποια διπλωματία( ; )...ο κάθε κλάδος την πάρτη του κοιτάζει,πλάκα κάνουμε;;Υπάρχει όμως μια διαφορά...εμείς μιλάμε για τ'αυτονόητο και όχι να διδάξουμε μαθήματα άλλων ειδικοτήτων όπως έχουν κάνει πολλάκις/ουκ ολίγες φορές μερικοί κλάδοι εις βάρος μας στο παρελθόν.

Φιλικά!

Ναι δυστυχώς οι δάσκαλοι θα αποφασίσουν για το μάθημα ΤΠΕ στα δημοτικά.

Αποσυνδεδεμένος solero

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 816
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #511 στις: Σεπτέμβριος 17, 2011, 10:42:34 μμ »
Ε τότε θα φάμε πόρτα αγαπητέ μου γιατί ότι κ αν κάνουμε δε θα είναι ποτέ αρκετό  :)

Αποσυνδεδεμένος miler

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 511
  • Φύλο: Άντρας
  • Παλι απο την αρχη.....
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #512 στις: Σεπτέμβριος 17, 2011, 10:46:06 μμ »
Ε τότε θα φάμε πόρτα αγαπητέ μου γιατί ότι κ αν κάνουμε δε θα είναι ποτέ αρκετό  :)

φιλικα φιλε παραιτησου και ψαξε αλλου για δουλεια.

Αποσυνδεδεμένος solero

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 816
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #513 στις: Σεπτέμβριος 17, 2011, 10:48:00 μμ »
Ε τότε θα φάμε πόρτα αγαπητέ μου γιατί ότι κ αν κάνουμε δε θα είναι ποτέ αρκετό  :)

φιλικα φιλε παραιτησου και ψαξε αλλου για δουλεια.

Δε με πήραν ακόμα για να παραιτηθώ  ;D ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος ekalaitz

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 535
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #514 στις: Σεπτέμβριος 17, 2011, 10:58:13 μμ »
Ε τότε θα φάμε πόρτα αγαπητέ μου γιατί ότι κ αν κάνουμε δε θα είναι ποτέ αρκετό  :)

Δε νομίζω να φάμε πόρτα, στο τέλος πιστεύω ότι θα μπουν οι πληροφορικοί στο δημοτικό. Ο ρόλος τους δε ξέρω ποιος ακριβώς θα είναι. Το ρόλος τους θα τον καθορίσουν οι δάσκαλοι. Η ΔΟΕ έχει πολύ μεγάλη επιρροή και αν μπορεί να επιρεάσει αποφάσεις θα το κάνει. Και στην τελική το υπουργείο θα ακούσει τους συμβούλους των δασκάλων για το πως πρέπει να διδάσκεται το μάθημα ΤΠΕ και ποιος θα είναι ο ρόλος (αν υπάρξει τελικά) του πληροφορικού.

Αποσυνδεδεμένος miler

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 511
  • Φύλο: Άντρας
  • Παλι απο την αρχη.....
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #515 στις: Σεπτέμβριος 17, 2011, 11:03:27 μμ »
φιλοδασκαλικη

Αποσυνδεδεμένος solero

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 816
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #516 στις: Σεπτέμβριος 17, 2011, 11:16:03 μμ »
Ε τότε θα φάμε πόρτα αγαπητέ μου γιατί ότι κ αν κάνουμε δε θα είναι ποτέ αρκετό  :)

Δε νομίζω να φάμε πόρτα, στο τέλος πιστεύω ότι θα μπουν οι πληροφορικοί στο δημοτικό. Ο ρόλος τους δε ξέρω ποιος ακριβώς θα είναι. Το ρόλος τους θα τον καθορίσουν οι δάσκαλοι. Η ΔΟΕ έχει πολύ μεγάλη επιρροή και αν μπορεί να επιρεάσει αποφάσεις θα το κάνει. Και στην τελική το υπουργείο θα ακούσει τους συμβούλους των δασκάλων για το πως πρέπει να διδάσκεται το μάθημα ΤΠΕ και ποιος θα είναι ο ρόλος (αν υπάρξει τελικά) του πληροφορικού.

Όταν μπήκαν τα Αγγλικά, η Μουσική και τα Εικαστικά στο σχολείο οι δάσκαλοι καθόρισαν το ρόλο τους?Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πρέπει να πάμε με τα "νερά τους". Όταν η ΔΟΕ έστειλε τα ερωτηματολόγια για το Νέο Σχολείο οι περισσότεροι απάντησαν ότι δεν πήγε καλά φέτος και μας το έλεγαν και στα μούτρα. Και να πεις ότι δεν κάναμε δουλειά, κάναμε και με το παραπάνω και αυτό φάνηκε και το είδαν!!Έχουμε όμως και εμείς δικούς μας σύμβουλους Πληροφορικής με πολύ άξιες σπουδές στα Παιδαγωγικά οι οποίοι έχουν κ αυτοί τις επιρροές τους. Ωστόσο δεν είμαστε "ισχυρός" κλάδος..Ο ρόλος μας δεν πρέπει να είναι ούτε "βοηθητικός" αλλά ούτε και "ο τεχνικός του σχολείου". Είμαστε εκπαιδευτικοί όπως όλοι οι άλλοι κλάδοι και αυτό πρέπει να διεκδικήσουμε. Όλοι μας έχουμε πτυχία, οι περισσότεροι μεταπτυχιακά, επάρκειες, προυπηρεσίες και τόσα άλλα!Νομίζω τις εξετάσεις μας τις έχουμε περάσει και με το παραπάνω για να πάμε τώρα να κριθούμε για το "ρόλο" μας. Αν δεν είμαστε σίγουροι γι'αυτό που αξίζουμε και που πρέπει να διεκδικήσουμε τότε ας μην κάνουμε τίποτα..

Αποσυνδεδεμένος elia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • ΠΕ86 - ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #517 στις: Σεπτέμβριος 18, 2011, 12:26:05 πμ »
Πάντως group στο facebook υπήρχε απο παλιά και αν θέλετε μπορούμε να το ζωντανέψουμε και πάλι http://www.facebook.com/group.php?gid=39911821787

Αν χρειάζεστε οποιαδήποτε σχετική βοήθεια Χριστίνα επικοινωνείστε μαζί μου.

elia  είπα και στον Αλέξανδρο αν μπορείτε εσείς να μετατρέψετε με κάποιο τρόπο αυτόματα το group στο νέο format του facebook για να ξεκινήσουμε και πάλι τις συζητήσεις σε ένα πιο "σύγχρονο" περιβάλλον. Μετά ξεκινάμε με προτάσεις....υπάρχουν και έτοιμα κείμενα αν δεν κάνω λάθος..
Ομολογώ ότι με πιάνεις αδιάβαστη  :-X :-X :-X
θα μιλήσω και εγώ με τον Αλέξανδρο....

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159853
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 650
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 575
Σύνολο: 585

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.091 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.