*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 376064 φορές)

0 μέλη και 8 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος nesaneir

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #546 στις: Σεπτέμβριος 19, 2011, 06:41:12 μμ »
@Νάκης Ιωάννης
Προφανώς δεν έχεις διδάξει σε σχολείο που οι δάσκαλοι αντιμετωπίζουν τον πληροφορικό σαν ξένο σώμα, που τους χαλάει το πρόγραμμα!!! Προφανώς δεν έχεις διδάξει σε σχολείο ,που ο σύλλογος διδασκόντων συνεδριάζει με θέμα το κακό που κάνει το μάθημα της πληροφορικής στους μαθητές!!! Προφανώς δεν έχεις διδάξει σε σχολείο που οι δάσκαλοι δε δέχονται εργασίες που τους παραδίδουν μαθητές, απλά και μόνο γιατί τις έκαναν στο μάθημα της πληροφορικής, αντλώντας πληροφορίες από το διαδίκτυο!!! Προφανώς... Προφανώς...Προφανώς... Μακάρι να μπορούσα να πω ότι τα παραπάνω παραδείγματα είναι από ένα και μόνο σχολείο το οποίο είναι η εξαίρεση, αλλά δυστυχώς αυτά και πολλά περισσότερα είναι "ρουτίνα" στα περισσότερα σχολεία, που διδάσκεται το μάθημα της Πληροφορικής. Αυτά για τη "συναδελφικότητα και τους κοινούς αγώνες".   

+++

....και πόσα άλλα ακόμα!!! Βιβλίο γράφουμε όλοι μας απο τις "τραυματικές" εμπειριες μας στα Δημοτικά! Δυστυχώς αυτά που γράφεις ειναι η πραγματικοτητα
αυτά που γράφει ο Ιωάννης είναι αυτό που ΘΑ θέλαμε να ήταν το Δημοτικό σχολείο για τους ΠΕ19-20!

+++
'Οταν ειπώθηκε ότι μειώθηκε κατά 1 ώρα η Πληροφορική στην Α' και στη Β' τάξη ξέρετε τι γύρισε και είπε κάποιος μπροστά σε όλο το σύλλογο εκπαιδευτικών?? "ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!"
Αυτό το επιτέλους τι δηλώνει ακριβώς?Κοινό αγώνα?

E nai...synadelfoi den eimaste oloi?!?!?! Einai opws ta "8a" tou Kwnstantara, 8ymase??? xa-xa-xa!

Pantws synadelfe, Pliroforikos pou hmoun perysi se dimotiko eimai, alla eimai kai nea mitera pou tou xronou 8a exei paidi stin prwti...kai pragmatika de 8a h8ela na kanei to paidi mou TPE apo tou xronou, oute kan sti B'! Den 3erw an exeis paidia, emena pantws ayto to systima paideias me "tromazei", pisteyw pws GENIKA ta yperfortwnoume ta paidia me gnwseis kai plirofories pou de mporoun na a3iologisoun pragmatika, fovamai-ypopsiazomai pws ayto to systima etoimazei mellontika...paidia "rompot" xwris dynatotita krisis (logw tou "bombardismou" gnwsewn-pliroforiwn)... Epe3ergasia kai filtrarisma MHDEN!!! Elpizw pragmatika na eimai ypervoliki!!!  :)

As afisoume ta paidia mas na megalwsoun FYSIOLOGIKA kai na mi ta megalwsoume prin tin wra tous!!!!!!!!!!!

Αυτά που λες χωράνε πάαααρα πολύ συζήτηση... Δεν έχω δικό μου παιδί, αλλά έχω δουλέψει 5 χρόνια σε δημοτικά και είχα επαφή με εκατοντάδες παιδιά πρώτης και δευτέρας δημοτικού. Αν είχα παιδί θα με τρόμαζε να αποκτήσει την πρώτη του επαφή με τον υπολογιστή μετά την τρίτη δημοτικού. Ειδικά όταν θα έχει συμμαθητές οι οποίοι από το νηπιαγωγείο συνηθίζουν να χειρίζονται υπολογιστή κυρίως ως παιχνιδομηχανή. Όχι ότι θα μείνει πίσω όσον αφορά τον επαγγελματικό ανταγωνισμό και την απόκτηση γνώσης, αλλά θα είναι απροετοίμαστο σε έναν κόσμο στον οποίο είναι δεδομένο ότι θα βομβαρδίζεται από πληροφορίες. Δεν μπορείς να απαγορέψεις από ένα παιδί υπολογιστή, τηλεόραση κτλ και ξαφνικά σε κάποια ηλικία που το θεωρείς ώριμο να τα επιτρέψεις. Τότε είναι που θα χαθεί...

Στις ηλικίες αυτές θα πρέπει το παιδί να μάθει να χειρίζεται τον υπολογιστή, ώστε να μπορεί πιο εύκολα να μάθει να φιλτράρει στις μεγαλύτερες τάξεις τις πληροφορίες που θα δέχεται. Στις ηλικίες αυτές θα πρέπει το παιδί να συνειδητοποιήσει ότι δεν είναι απλά μια παιχνιδομηχανή ο υπολογιστής, αλλά παράθυρο στη γνώση. Να μάθει ότι ελοχεύουν κίνδυνοι καθώς και τρόπους να προστατευτεί από αυτούς.

Αυτό ακριβώς που αναφέρεις παραπάνω, ότι τα παιδιά κινδυνεύουν να γίνουν "ρομπότ" χωρίς ικανότητα κρίσης, είναι ο βασικός λόγος που πρέπει τα παιδιά όσο πιο νωρίς γίνεται να μάθουν να φιλτράρουν και να αξιολογούν την πληροφορία που λαμβάνουν, είτε από τον υπολογιστή ή από οτιδήποτε νέο υπάρξει μετά από 10-20 χρόνια. Και το σχολείο μπορεί να τα βοηθήσει σε αυτό. Ειδικά τα παιδιά που δεν έχουν γονείς πληροφορικούς, ή ανθρώπους που να μπορούν να τα κατευθύνουν.

Ontws, xwraei polyyyyyyyyyyyyy sizitisi! To paidi mou loipon pou twra einai 5misi, den htan oute kan 4wn otan 3ekinise ypologistes kai agglika sto paidiko (htan idiwtiko)...Den eipa na apoktisoun tin 1h empeiria tous stin 3h dimotikou, pou kai na 8es einai adynaton stin simerini epoxi! 3erei na xeirizetai to kinito, paizei me PSP (oxi panw apo 30-40 lepta maximum, giati yparxoun kai oria... :) ), oute 5 xronwn "gnwrise" to KIDePEDIA, ara katalavaineis pws den tou "apagoreyw" na gnwrisei tin texnologia...Ayto omws me tromazei! 3ereis giati? Giati edw einai h diafwnia mou mazi sou, dioti etsi opws ta e8izoun stin texnologia, einai poly dyskolo na krinoun, na a3iologoun kai na filtraroun!

Ena paradeigma...Perysi loipon, otan ta afina eley8era, den ta afina na episkef8oun Facebook kai selides me paixnidia (giati pote den 3ereis pou 8a mpei ena paidi)...Ena paidi stin pempti loipon, afou (me aformi ton idion pou mou zitise stin arxi tis wras na mpei se mia sygkekrimeni selida me paixnidia) anoi3ame sizitisi kai "analysame" tous kindynous tou Internet- asfaleia, k.t.l. gia mia olokliri wra, kai afou sto teleytaio 5lepto tous lew "eiste free mexri na xtypisei to koudouni", mou leei: "telika na mpw gia 2 lepta mono???"................Eixa milisei gia 1 wra TZAMPA!!!
Poio filtrarisma mou les??? Edw gymnasiou kai lykeiou paidia e8izontai toso poly pou 3exnane na 3ekollisoun apo ton ypologisti!!! NAI, dystyxws etoimazoun mellontika "rompot", pou akrivws epeidi o bombardismos pliroforiwn kai gnwsewn einai toso megalos kai me grigorous ry8mous, den yparxei h dynatotita filtrarismatos kai epe3ergasias! Epimenw...alla sygxronws elpizw na bgw la8os!!!!!!!!  :)

As afisoume ta paidia mas na megalwsoun FYSIOLOGIKA kai na mi ta megalwsoume prin tin wra tous!!!!!!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:04:33 »

Αποσυνδεδεμένος nesaneir

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #547 στις: Σεπτέμβριος 19, 2011, 06:48:03 μμ »
Είμαι δάσκαλος με 22 χρόνια στην έδρα και επιμορφωτής Β΄ Επιπέδου. Στη σημερινή εποχή δεν επιτρέπεται να υπάρχει σχολείο χωρίς εργαστήριο και υπεύθυνο γι' αυτό από τον κλάδο Π.Ε. 19-20 τελεία και παύλα.
Οι εκπαιδευτικοί της Α/θμιας και εσείς θα έπρεπε να είμαστε σύμμαχοι σε αυτό. Γιατί πιστεύετε πως γενικά δε σας θέλουμε στα Δημοτικά; Εμείς θα κάνουμε τις ώρες μας κι εσείς τις δικές σας. Σας χρειαζόμαστε στην οργάνωση του εργαστηρίου μας χρειάζεστε στην οργάνωση των μαθημάτων. ΜΑΖΙ θα πετύχουμε τους στόχους του νέου σχολείου. Ίσως δε γνωρίζετε καλά τι σημαίνει Β΄ επίπεδο. Κάνουμε κάποια μαθήματα με τη βοήθεια της πληροφορικής. Κάποια κεφάλαια δηλ. της ιστορίας ή της φυσικής πχ ή κάποια projekt. Δεν είναι λοιπόν αυτονόητη η συνεργασία μας;
Με όσους εκπαιδευτικούς έχω επιμορφώσει είχαμε θετική άποψη για την εισαγωγή σας στα δημοτικά σχολεία. Υπάρχουν κάποιοι συνάδελφοι που τρέμουν μπροστά στον υπολογιστή, συμφωνώ. Δεν είναι αυτοί όμως που θα διαμορφώσουν την πολιτική του Υπουργείου. Ομοίως υπάρχουν και συνάδελφοί μας της ειδικότητάς σας που εξαντλούνταν στα Ολοήμερα στον Πέρυ και την Κάτια. Με αυτούς θα προχωρήσουμε;
Αναδείξτε την ανάγκη της παρουσίας σας στα Δημοτικά σχολεία και μη γράφετε "εμπρυστικά" σχόλια που στο τέλος κάνουν κακό σε όλους μας.
Καλήν αντάμωση στα δημοτικά σχολεία.

Συμφωνούμε απόλυτα.

Και για τους δασκάλους είναι δύσκολο γιατί έχουν συνηθίσει αλλιώς όπως και για τους καθηγητές που το καθεστώς στη δ/θμια δεν ταιριάζει με αυτό στην α/θμια. Κάποια στιγμή θα βρεθεί η χρυσή τομή προς όφελος των μαθητών.

Diplwmatia opws eipes, etsi??????????  :) Ti na pw, lypamai! To epomeno bima poio einai, na pesoume sta podia tous mipws?  (plaka kanw...) To epomeno bima loipon???

Αποσυνδεδεμένος nesaneir

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #548 στις: Σεπτέμβριος 19, 2011, 06:55:31 μμ »
Καλημέρα σε όλους.
1ον. Βάρβαρο πιστεύω πως είναι η αδιέξοδη πρυχιολαγνεία της εποχής μας και ο πλέον χρονοβόρος και δαπανηρός τρόπος απόκτησης τους.
π.χ αγγλικά, γερμανικά, ECDL, bachelor, master κτλ μέσω μη δημόσιας οδού.
2ον. Η προχειρότητα και ίσως η προσωρινότητα με την οποία "επιβλήθηκαν" οι ειδικότητες στα δημοτικά είναι ζήτημα εθνικό που υπαίτιοι είναι οι εκάστοτε κυβερνώντες και όχι δικό μας ή των δασκάλων.
3ον. Για να σε δουν σε αυτό το ομιχλώδες τοπίο που παίρνει πλέον μορφή πολέμου του τύπου "όλοι εναντίον όλων" πρέπει να ορθώσεις το ανάστημα σου έστω και αν χρειαστεί να το κάνεις με τσαμπουκά. 
Θέλω να ελπίζω πάντως!

Πολύ "επιγραμματικά" τα λες...Δεν αναλύεις λίγο το σκεπτικό σου...  ???

(Χριστίνα, έχεις δίκιο...να'μαι λοιπόν... :)...)

Αποσυνδεδεμένος katiastayros

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 79
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Αντε παλι τα ιδια
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #549 στις: Σεπτέμβριος 19, 2011, 07:17:43 μμ »
Είμαι δάσκαλος με 22 χρόνια στην έδρα και επιμορφωτής Β΄ Επιπέδου. Στη σημερινή εποχή δεν επιτρέπεται να υπάρχει σχολείο χωρίς εργαστήριο και υπεύθυνο γι' αυτό από τον κλάδο Π.Ε. 19-20 τελεία και παύλα.
Οι εκπαιδευτικοί της Α/θμιας και εσείς θα έπρεπε να είμαστε σύμμαχοι σε αυτό. Γιατί πιστεύετε πως γενικά δε σας θέλουμε στα Δημοτικά; Εμείς θα κάνουμε τις ώρες μας κι εσείς τις δικές σας. Σας χρειαζόμαστε στην οργάνωση του εργαστηρίου μας χρειάζεστε στην οργάνωση των μαθημάτων. ΜΑΖΙ θα πετύχουμε τους στόχους του νέου σχολείου. Ίσως δε γνωρίζετε καλά τι σημαίνει Β΄ επίπεδο. Κάνουμε κάποια μαθήματα με τη βοήθεια της πληροφορικής. Κάποια κεφάλαια δηλ. της ιστορίας ή της φυσικής πχ ή κάποια projekt. Δεν είναι λοιπόν αυτονόητη η συνεργασία μας;
Με όσους εκπαιδευτικούς έχω επιμορφώσει είχαμε θετική άποψη για την εισαγωγή σας στα δημοτικά σχολεία. Υπάρχουν κάποιοι συνάδελφοι που τρέμουν μπροστά στον υπολογιστή, συμφωνώ. Δεν είναι αυτοί όμως που θα διαμορφώσουν την πολιτική του Υπουργείου. Ομοίως υπάρχουν και συνάδελφοί μας της ειδικότητάς σας που εξαντλούνταν στα Ολοήμερα στον Πέρυ και την Κάτια. Με αυτούς θα προχωρήσουμε;
Αναδείξτε την ανάγκη της παρουσίας σας στα Δημοτικά σχολεία και μη γράφετε "εμπρυστικά" σχόλια που στο τέλος κάνουν κακό σε όλους μας.
Καλήν αντάμωση στα δημοτικά σχολεία.

Perysi hmoun apospasmeni se dimotiko kai ayto to "na se koitane me miso mati oi daskaloi" to ezisa kai egw!!! Opote de nomizw pws eimaste ypervolikoi, oute paralogoi dystyxws!!!

Oso gia to Olohmero, epeidi ekana prin dioristw, einai teleiws ma teleiws diaforetiko apo to ma8ima TPE sto kanoniko wrario...Sto olohmero loipon, tous evaza pio spania Peri kai Katia me to skeptiko na tous ma8w kai alla 5 pragmata h "barbari", alla meta tin persini empeiria, to metaniwsa! Meta apo toses wres sto kanoniko wrario, 8a eprepe na tous valw mono diaskedastika pragmata tou stil Peri kai Katia, synadelfe!!! Giati akoma kai me tetoia paixnidia opws ta vlepete, ma8ainoun kai e3oikionontai!!! Ektws tou oti sto olohmero, mpainane A' kai B' mazi, D', E' ST' mazi...idio epipedo gnwsewn (kai polla alla) exoun??? Opote ayta kai alla pou logw wras, adynatw na analysw (mazi FYSIKA me tin e3antlisi meta apo 7 wres ma8ima ta kaimena ta paidia), me kanane na metaniwsw pou eixa apaitiseis apo ta paidia otan ekana olohmero!!! Opote pisteyw, sta olohmera, me AYTOUS "που εξαντλούνταν στον Πέρυ και την Κάτια" prepei na proxwrisoume, synadelfe-daskale!!!

Me to TPE sto kanoniko wrario anti8eta, ta pragmata einai teleiws diaforetika!!!
Ayto pou prospa8ousa na perasw fetos stous ma8ites OLI tin xronia (me ta 1000 zoria fysika, malliase h glwssa mou) einai oti oi ypologistes kai sygkekrimena to ma8ima ayto, den einai mono paixnidia kai Internet!!!

Pantws o rolos mas den mporei na einai kai aytos pou htan ('h ypoti8etai oti htan mallon) fetos!!! Exw grapsei tis enstaseis mou se prohgoumeno minima:
...
Kai epeidi ekana kai tis 2 faseis epimorfwsis gia ta dimotika, ayto pou mou emeine htan h frasi tou epimorfwti(-daskalou):
"Ayto pou zitane apo esas stin ousia, einai "xwris opla" na ginete <YPERDASKALOI> Pliroforikis...dil. na voi8isete sta alla ma8imata me ergaleia Pliroforikis...Kai sas symponw!!! De 8a h8ela na hmoun sti 8esi sas!"

xa-xa-xa, e???

Me poies gnwseis dil. (paidagwgikes kai mh) 8a me "ypoxreosoun" stin ousia, na kanw Istoria, Geografia, k.a. ma8imata me "ergaleia" Pliroforikis??? Pws 3ekinane to programma ayto (me ta 800 sxoleia) xwris yli, xwris "mpousoula", xwris ena PRAGMATIKA ylopoihsimo sxedio??? 2 mines den eixa kan ypologistes, empaina stis ai8ouses kai "skarfizomoun" diafora 8emata pros sizitisi (sxetika me ypologistes panta) gia na perasei h wra...mexri kai kremala me le3eis gyrw apo tous ypologistes ekana stin A' kai B' ta3i...A, episis ayto pou katalava apo tis faseis tis epimorfwsis einai oti stin ousia zitane apo mas na "sylle3oume-organwsoume-diamorfwsoume" tin mellontiki yli gia TPE!!! kalo, e??
Kai exw apo tin alli tin "Annoula" na kafxietai kiolas stin tileorasi gia to "neo dimotiko" kai to neo programma!!! Pira kai til. stin ekpompi na kanw kapoies erwtiseis, alla den epitrepontai "antipara8eseis" leei!!!!!!!!!!
...

Telos, me to "Αναδείξτε την ανάγκη της παρουσίας σας στα Δημοτικά σχολεία..." diplwmatika nomizw mas prosvaleis!!!!!!!!!! me to ganti pou lene... Den exoume na apodei3oume tipota se kanenan pisteyw, synadelfe!!!
Αγαπητοί πληροφορικάριοι,καταλαβετε το. Είσαστε στο Δημοτικό για να σχολάει ο δάσκαλος στο 4 ωρο,για να κάνετε την δουλειά του διευθυντή στα κομπιουτερ χωρις να το χρεωνόσαστε σαν ώρα.Δεν θα σας αποδεχτεί κανείς δάσκαλος ποτέ,όπως δεν αποδέχτηκαν ακόμα ,μετά απο 20 χρόνια,ουτε τους γυμναστές ουτε τις καθηγητριες αγγλικών...Θα δίνετε τα ωραία ευρουλάκια σας στην ΔΟΕ και δεν θα υπάρχει ουτε 1 ειδικότητα διευθυντής-τρια σχολείου δημοτικού σε ολοκληρους νομους....Πριν απο μερικά χρόνια που το έψαχνα υπήρχαν 500 καθηγητές ειδικότητας που΄ήθελαν να πάνε Δευτεροβάθμια με μεταταξη, και 50 το αντίθετο. Τυχαίο ,δεν νομίζω...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:04:33 »

Αποσυνδεδεμένος aroniotis

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 259
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #550 στις: Σεπτέμβριος 19, 2011, 07:28:36 μμ »
Είμαι δάσκαλος με 22 χρόνια στην έδρα και επιμορφωτής Β΄ Επιπέδου. Στη σημερινή εποχή δεν επιτρέπεται να υπάρχει σχολείο χωρίς εργαστήριο και υπεύθυνο γι' αυτό από τον κλάδο Π.Ε. 19-20 τελεία και παύλα.
Οι εκπαιδευτικοί της Α/θμιας και εσείς θα έπρεπε να είμαστε σύμμαχοι σε αυτό. Γιατί πιστεύετε πως γενικά δε σας θέλουμε στα Δημοτικά; Εμείς θα κάνουμε τις ώρες μας κι εσείς τις δικές σας. Σας χρειαζόμαστε στην οργάνωση του εργαστηρίου μας χρειάζεστε στην οργάνωση των μαθημάτων. ΜΑΖΙ θα πετύχουμε τους στόχους του νέου σχολείου. Ίσως δε γνωρίζετε καλά τι σημαίνει Β΄ επίπεδο. Κάνουμε κάποια μαθήματα με τη βοήθεια της πληροφορικής. Κάποια κεφάλαια δηλ. της ιστορίας ή της φυσικής πχ ή κάποια projekt. Δεν είναι λοιπόν αυτονόητη η συνεργασία μας;
Με όσους εκπαιδευτικούς έχω επιμορφώσει είχαμε θετική άποψη για την εισαγωγή σας στα δημοτικά σχολεία. Υπάρχουν κάποιοι συνάδελφοι που τρέμουν μπροστά στον υπολογιστή, συμφωνώ. Δεν είναι αυτοί όμως που θα διαμορφώσουν την πολιτική του Υπουργείου. Ομοίως υπάρχουν και συνάδελφοί μας της ειδικότητάς σας που εξαντλούνταν στα Ολοήμερα στον Πέρυ και την Κάτια. Με αυτούς θα προχωρήσουμε;
Αναδείξτε την ανάγκη της παρουσίας σας στα Δημοτικά σχολεία και μη γράφετε "εμπρυστικά" σχόλια που στο τέλος κάνουν κακό σε όλους μας.
Καλήν αντάμωση στα δημοτικά σχολεία.

Perysi hmoun apospasmeni se dimotiko kai ayto to "na se koitane me miso mati oi daskaloi" to ezisa kai egw!!! Opote de nomizw pws eimaste ypervolikoi, oute paralogoi dystyxws!!!

Oso gia to Olohmero, epeidi ekana prin dioristw, einai teleiws ma teleiws diaforetiko apo to ma8ima TPE sto kanoniko wrario...Sto olohmero loipon, tous evaza pio spania Peri kai Katia me to skeptiko na tous ma8w kai alla 5 pragmata h "barbari", alla meta tin persini empeiria, to metaniwsa! Meta apo toses wres sto kanoniko wrario, 8a eprepe na tous valw mono diaskedastika pragmata tou stil Peri kai Katia, synadelfe!!! Giati akoma kai me tetoia paixnidia opws ta vlepete, ma8ainoun kai e3oikionontai!!! Ektws tou oti sto olohmero, mpainane A' kai B' mazi, D', E' ST' mazi...idio epipedo gnwsewn (kai polla alla) exoun??? Opote ayta kai alla pou logw wras, adynatw na analysw (mazi FYSIKA me tin e3antlisi meta apo 7 wres ma8ima ta kaimena ta paidia), me kanane na metaniwsw pou eixa apaitiseis apo ta paidia otan ekana olohmero!!! Opote pisteyw, sta olohmera, me AYTOUS "που εξαντλούνταν στον Πέρυ και την Κάτια" prepei na proxwrisoume, synadelfe-daskale!!!

Me to TPE sto kanoniko wrario anti8eta, ta pragmata einai teleiws diaforetika!!!
Ayto pou prospa8ousa na perasw fetos stous ma8ites OLI tin xronia (me ta 1000 zoria fysika, malliase h glwssa mou) einai oti oi ypologistes kai sygkekrimena to ma8ima ayto, den einai mono paixnidia kai Internet!!!

Pantws o rolos mas den mporei na einai kai aytos pou htan ('h ypoti8etai oti htan mallon) fetos!!! Exw grapsei tis enstaseis mou se prohgoumeno minima:
...
Kai epeidi ekana kai tis 2 faseis epimorfwsis gia ta dimotika, ayto pou mou emeine htan h frasi tou epimorfwti(-daskalou):
"Ayto pou zitane apo esas stin ousia, einai "xwris opla" na ginete <YPERDASKALOI> Pliroforikis...dil. na voi8isete sta alla ma8imata me ergaleia Pliroforikis...Kai sas symponw!!! De 8a h8ela na hmoun sti 8esi sas!"

xa-xa-xa, e???

Me poies gnwseis dil. (paidagwgikes kai mh) 8a me "ypoxreosoun" stin ousia, na kanw Istoria, Geografia, k.a. ma8imata me "ergaleia" Pliroforikis??? Pws 3ekinane to programma ayto (me ta 800 sxoleia) xwris yli, xwris "mpousoula", xwris ena PRAGMATIKA ylopoihsimo sxedio??? 2 mines den eixa kan ypologistes, empaina stis ai8ouses kai "skarfizomoun" diafora 8emata pros sizitisi (sxetika me ypologistes panta) gia na perasei h wra...mexri kai kremala me le3eis gyrw apo tous ypologistes ekana stin A' kai B' ta3i...A, episis ayto pou katalava apo tis faseis tis epimorfwsis einai oti stin ousia zitane apo mas na "sylle3oume-organwsoume-diamorfwsoume" tin mellontiki yli gia TPE!!! kalo, e??
Kai exw apo tin alli tin "Annoula" na kafxietai kiolas stin tileorasi gia to "neo dimotiko" kai to neo programma!!! Pira kai til. stin ekpompi na kanw kapoies erwtiseis, alla den epitrepontai "antipara8eseis" leei!!!!!!!!!!
...

Telos, me to "Αναδείξτε την ανάγκη της παρουσίας σας στα Δημοτικά σχολεία..." diplwmatika nomizw mas prosvaleis!!!!!!!!!! me to ganti pou lene... Den exoume na apodei3oume tipota se kanenan pisteyw, synadelfe!!!
Αγαπητοί πληροφορικάριοι,καταλαβετε το. Είσαστε στο Δημοτικό για να σχολάει ο δάσκαλος στο 4 ωρο,για να κάνετε την δουλειά του διευθυντή στα κομπιουτερ χωρις να το χρεωνόσαστε σαν ώρα.Δεν θα σας αποδεχτεί κανείς δάσκαλος ποτέ,όπως δεν αποδέχτηκαν ακόμα ,μετά απο 20 χρόνια,ουτε τους γυμναστές ουτε τις καθηγητριες αγγλικών...Θα δίνετε τα ωραία ευρουλάκια σας στην ΔΟΕ και δεν θα υπάρχει ουτε 1 ειδικότητα διευθυντής-τρια σχολείου δημοτικού σε ολοκληρους νομους....Πριν απο μερικά χρόνια που το έψαχνα υπήρχαν 500 καθηγητές ειδικότητας που΄ήθελαν να πάνε Δευτεροβάθμια με μεταταξη, και 50 το αντίθετο. Τυχαίο ,δεν νομίζω...
Δεν υπάρχουν Πληροφορικάριοι, όπως δεν υπάρχουν Χημικάριοι, Φυσικάριοι και Μαθηματικάριοι. ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ θα το πούμε;;; Πληροφορικοί είμαστε, Πληροφορικάριοι είναι οι Θεολόγοι, Γεωλόγοι, κλπ που παριστάνουν τους Πληροφορικούς.
Proud creator of www.cretanbeaches.com

Όλες οι παραλίες της Κρήτης στην οθόνη σας

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #551 στις: Σεπτέμβριος 19, 2011, 07:31:53 μμ »

Ontws, xwraei polyyyyyyyyyyyyy sizitisi! To paidi mou loipon pou twra einai 5misi, den htan oute kan 4wn otan 3ekinise ypologistes kai agglika sto paidiko (htan idiwtiko)...Den eipa na apoktisoun tin 1h empeiria tous stin 3h dimotikou, pou kai na 8es einai adynaton stin simerini epoxi! 3erei na xeirizetai to kinito, paizei me PSP (oxi panw apo 30-40 lepta maximum, giati yparxoun kai oria... :) ), oute 5 xronwn "gnwrise" to KIDePEDIA, ara katalavaineis pws den tou "apagoreyw" na gnwrisei tin texnologia...Ayto omws me tromazei! 3ereis giati? Giati edw einai h diafwnia mou mazi sou, dioti etsi opws ta e8izoun stin texnologia, einai poly dyskolo na krinoun, na a3iologoun kai na filtraroun!

Ena paradeigma...Perysi loipon, otan ta afina eley8era, den ta afina na episkef8oun Facebook kai selides me paixnidia (giati pote den 3ereis pou 8a mpei ena paidi)...Ena paidi stin pempti loipon, afou (me aformi ton idion pou mou zitise stin arxi tis wras na mpei se mia sygkekrimeni selida me paixnidia) anoi3ame sizitisi kai "analysame" tous kindynous tou Internet- asfaleia, k.t.l. gia mia olokliri wra, kai afou sto teleytaio 5lepto tous lew "eiste free mexri na xtypisei to koudouni", mou leei: "telika na mpw gia 2 lepta mono???"................Eixa milisei gia 1 wra TZAMPA!!!
Poio filtrarisma mou les??? Edw gymnasiou kai lykeiou paidia e8izontai toso poly pou 3exnane na 3ekollisoun apo ton ypologisti!!! NAI, dystyxws etoimazoun mellontika "rompot", pou akrivws epeidi o bombardismos pliroforiwn kai gnwsewn einai toso megalos kai me grigorous ry8mous, den yparxei h dynatotita filtrarismatos kai epe3ergasias! Epimenw...alla sygxronws elpizw na bgw la8os!!!!!!!!  :)

As afisoume ta paidia mas na megalwsoun FYSIOLOGIKA kai na mi ta megalwsoume prin tin wra tous!!!!!!!!!!!

Συμφωνούμε λοιπόν ότι η "απαγόρευση" της χρήσης της τεχνολογίας δεν είναι λύση. Άρα θεωρώντας δεδομένο ότι με τον ένα ή τον άλλο τρόπο τα παιδιά θα είναι έτσι κι αλλιώς εκτεθειμένα από πολύ μικρά στην τεχνολογία, αυτό που πρέπει να γίνει είναι να μάθουν από μικρά να τη χρησιμοποιούν με το σωστό τρόπο. Και σε αυτό ο ρόλος του σχολείου μπορεί να είναι πολύ σημαντικός. Τόσο για τα παιδιά όπως το δικό σου που έχει την τύχη να έχει πρόσβαση σε τόσες τεχνολογίες από μικρό, όσο και σε άλλα που για διάφορους λόγους δεν είχαν αυτή τη δυνατότητα. Για να γίνει αυτό θα πρέπει να προσεχθεί ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ το πρόγραμμα σπουδών του συγκεκριμένου μαθήματος στο Δημοτικό Σχολείο. Σίγουρα δεν αρκεί το "copy-paste" του προγράμματος σπουδών των ολοήμερων... Και πρέπει οι εκπαιδευτικοί που αναλαμβάνουν αυτό το ρόλο να είναι επιστήμονες της πληροφορικής (όχι επιμορφωμένοι χρήστες) και παράλληλα παιδαγωγοί.

Σχετικά με το παράδειγμα που ανέφερες, προσωπικά αφιέρωσα 4-5 μαθήματα για το συγκεκριμένο αντικείμενο. Με ομαδοσυνεργατική διδασκαλία, χρήση του "saferinternet.gr", προβολή video, εργασίες από τους μαθητές. Σίγουρα ακόμα και τότε θα υπάρξουν 4-5 παιδιά που δεν θα καταλάβουν το νόημα του συγκεκριμένου μαθήματος, θα ζητήσουν να παίξουν στο friv επειδή έτσι έχουν μάθει, να μπουν στο facebook επειδή δεν τους έμαθε κανείς ότι δεν είναι κατάλληλο για την ηλικία τους. Προφανώς ο βασικός λόγος είναι ότι είχαν μάθει από μικρότερα να χρησιμοποιούν το Internet με λάθος τρόπο, αγνοώντας τους κινδύνους. Γι' αυτό και πρέπει όσο πιο νωρίς γίνεται να προετοιμάζονται σωστά... Το σχολείο μπορεί να τα βοηθήσει.

Όπως ο βομβαρδισμός πληροφορίας μπορεί να μετατρέψει τα παιδιά σε "ρομπότ", έτσι και η περιορισμένη πληροφορία μπορεί να τα κατευθύνει να πιστεύουν ότι θέλει αυτός που ελέγχει τις πηγές. Για μένα το ιδανικό είναι να υπάρχουν απεριόριστες πηγές πληροφορίας και τα παιδιά να μάθουν να τις φιλτράρουν όσο το δυνατόν καλύτερα.


Αποσυνδεδεμένος solero

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 816
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #552 στις: Σεπτέμβριος 19, 2011, 07:52:34 μμ »
@Νάκης Ιωάννης
Προφανώς δεν έχεις διδάξει σε σχολείο που οι δάσκαλοι αντιμετωπίζουν τον πληροφορικό σαν ξένο σώμα, που τους χαλάει το πρόγραμμα!!! Προφανώς δεν έχεις διδάξει σε σχολείο ,που ο σύλλογος διδασκόντων συνεδριάζει με θέμα το κακό που κάνει το μάθημα της πληροφορικής στους μαθητές!!! Προφανώς δεν έχεις διδάξει σε σχολείο που οι δάσκαλοι δε δέχονται εργασίες που τους παραδίδουν μαθητές, απλά και μόνο γιατί τις έκαναν στο μάθημα της πληροφορικής, αντλώντας πληροφορίες από το διαδίκτυο!!! Προφανώς... Προφανώς...Προφανώς... Μακάρι να μπορούσα να πω ότι τα παραπάνω παραδείγματα είναι από ένα και μόνο σχολείο το οποίο είναι η εξαίρεση, αλλά δυστυχώς αυτά και πολλά περισσότερα είναι "ρουτίνα" στα περισσότερα σχολεία, που διδάσκεται το μάθημα της Πληροφορικής. Αυτά για τη "συναδελφικότητα και τους κοινούς αγώνες".   

+++

....και πόσα άλλα ακόμα!!! Βιβλίο γράφουμε όλοι μας απο τις "τραυματικές" εμπειριες μας στα Δημοτικά! Δυστυχώς αυτά που γράφεις ειναι η πραγματικοτητα
αυτά που γράφει ο Ιωάννης είναι αυτό που ΘΑ θέλαμε να ήταν το Δημοτικό σχολείο για τους ΠΕ19-20!

+++
'Οταν ειπώθηκε ότι μειώθηκε κατά 1 ώρα η Πληροφορική στην Α' και στη Β' τάξη ξέρετε τι γύρισε και είπε κάποιος μπροστά σε όλο το σύλλογο εκπαιδευτικών?? "ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!"
Αυτό το επιτέλους τι δηλώνει ακριβώς?Κοινό αγώνα?

E nai...synadelfoi den eimaste oloi?!?!?! Einai opws ta "8a" tou Kwnstantara, 8ymase??? xa-xa-xa!

Pantws synadelfe, Pliroforikos pou hmoun perysi se dimotiko eimai, alla eimai kai nea mitera pou tou xronou 8a exei paidi stin prwti...kai pragmatika de 8a h8ela na kanei to paidi mou TPE apo tou xronou, oute kan sti B'! Den 3erw an exeis paidia, emena pantws ayto to systima paideias me "tromazei", pisteyw pws GENIKA ta yperfortwnoume ta paidia me gnwseis kai plirofories pou de mporoun na a3iologisoun pragmatika, fovamai-ypopsiazomai pws ayto to systima etoimazei mellontika...paidia "rompot" xwris dynatotita krisis (logw tou "bombardismou" gnwsewn-pliroforiwn)... Epe3ergasia kai filtrarisma MHDEN!!! Elpizw pragmatika na eimai ypervoliki!!!  :)

As afisoume ta paidia mas na megalwsoun FYSIOLOGIKA kai na mi ta megalwsoume prin tin wra tous!!!!!!!!!!!

Δε θα ήθελα τη δεδομένη στιγμή να θίξω το θέμα αν θα πρέπει ή όχι τα παιδιά να κάνουν στην Α' και στη Β' Δημοτικού Υπολογιστές..Αυτό που ήθελα να τονίσω ήταν η "χαρά" που έκαναν "ορισμένοι" όταν χάσαμε 2 ώρες διδασκαλίας...Λες και τους τρώμε το ψωμί τους...

Αποσυνδεδεμένος solero

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 816
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #553 στις: Σεπτέμβριος 19, 2011, 08:01:18 μμ »
Είμαι δάσκαλος με 22 χρόνια στην έδρα και επιμορφωτής Β΄ Επιπέδου. Στη σημερινή εποχή δεν επιτρέπεται να υπάρχει σχολείο χωρίς εργαστήριο και υπεύθυνο γι' αυτό από τον κλάδο Π.Ε. 19-20 τελεία και παύλα.
Οι εκπαιδευτικοί της Α/θμιας και εσείς θα έπρεπε να είμαστε σύμμαχοι σε αυτό. Γιατί πιστεύετε πως γενικά δε σας θέλουμε στα Δημοτικά; Εμείς θα κάνουμε τις ώρες μας κι εσείς τις δικές σας. Σας χρειαζόμαστε στην οργάνωση του εργαστηρίου μας χρειάζεστε στην οργάνωση των μαθημάτων. ΜΑΖΙ θα πετύχουμε τους στόχους του νέου σχολείου. Ίσως δε γνωρίζετε καλά τι σημαίνει Β΄ επίπεδο. Κάνουμε κάποια μαθήματα με τη βοήθεια της πληροφορικής. Κάποια κεφάλαια δηλ. της ιστορίας ή της φυσικής πχ ή κάποια projekt. Δεν είναι λοιπόν αυτονόητη η συνεργασία μας;
Με όσους εκπαιδευτικούς έχω επιμορφώσει είχαμε θετική άποψη για την εισαγωγή σας στα δημοτικά σχολεία. Υπάρχουν κάποιοι συνάδελφοι που τρέμουν μπροστά στον υπολογιστή, συμφωνώ. Δεν είναι αυτοί όμως που θα διαμορφώσουν την πολιτική του Υπουργείου. Ομοίως υπάρχουν και συνάδελφοί μας της ειδικότητάς σας που εξαντλούνταν στα Ολοήμερα στον Πέρυ και την Κάτια. Με αυτούς θα προχωρήσουμε;
Αναδείξτε την ανάγκη της παρουσίας σας στα Δημοτικά σχολεία και μη γράφετε "εμπρυστικά" σχόλια που στο τέλος κάνουν κακό σε όλους μας.
Καλήν αντάμωση στα δημοτικά σχολεία.

Συμφωνούμε απόλυτα.

Και για τους δασκάλους είναι δύσκολο γιατί έχουν συνηθίσει αλλιώς όπως και για τους καθηγητές που το καθεστώς στη δ/θμια δεν ταιριάζει με αυτό στην α/θμια. Κάποια στιγμή θα βρεθεί η χρυσή τομή προς όφελος των μαθητών.

Diplwmatia opws eipes, etsi??????????  :) Ti na pw, lypamai! To epomeno bima poio einai, na pesoume sta podia tous mipws?  (plaka kanw...) To epomeno bima loipon???

Το επόμενο βήμα είναι να ξυπνήσουμε και να διεκδικήσουμε αυτά που για τόσα χρόνια αγωνιζόμαστε..!!!Μόνοι μας...

Αποσυνδεδεμένος solero

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 816
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #554 στις: Σεπτέμβριος 19, 2011, 08:07:13 μμ »
Είμαι δάσκαλος με 22 χρόνια στην έδρα και επιμορφωτής Β΄ Επιπέδου. Στη σημερινή εποχή δεν επιτρέπεται να υπάρχει σχολείο χωρίς εργαστήριο και υπεύθυνο γι' αυτό από τον κλάδο Π.Ε. 19-20 τελεία και παύλα.
Οι εκπαιδευτικοί της Α/θμιας και εσείς θα έπρεπε να είμαστε σύμμαχοι σε αυτό. Γιατί πιστεύετε πως γενικά δε σας θέλουμε στα Δημοτικά; Εμείς θα κάνουμε τις ώρες μας κι εσείς τις δικές σας. Σας χρειαζόμαστε στην οργάνωση του εργαστηρίου μας χρειάζεστε στην οργάνωση των μαθημάτων. ΜΑΖΙ θα πετύχουμε τους στόχους του νέου σχολείου. Ίσως δε γνωρίζετε καλά τι σημαίνει Β΄ επίπεδο. Κάνουμε κάποια μαθήματα με τη βοήθεια της πληροφορικής. Κάποια κεφάλαια δηλ. της ιστορίας ή της φυσικής πχ ή κάποια projekt. Δεν είναι λοιπόν αυτονόητη η συνεργασία μας;
Με όσους εκπαιδευτικούς έχω επιμορφώσει είχαμε θετική άποψη για την εισαγωγή σας στα δημοτικά σχολεία. Υπάρχουν κάποιοι συνάδελφοι που τρέμουν μπροστά στον υπολογιστή, συμφωνώ. Δεν είναι αυτοί όμως που θα διαμορφώσουν την πολιτική του Υπουργείου. Ομοίως υπάρχουν και συνάδελφοί μας της ειδικότητάς σας που εξαντλούνταν στα Ολοήμερα στον Πέρυ και την Κάτια. Με αυτούς θα προχωρήσουμε;
Αναδείξτε την ανάγκη της παρουσίας σας στα Δημοτικά σχολεία και μη γράφετε "εμπρυστικά" σχόλια που στο τέλος κάνουν κακό σε όλους μας.
Καλήν αντάμωση στα δημοτικά σχολεία.

Perysi hmoun apospasmeni se dimotiko kai ayto to "na se koitane me miso mati oi daskaloi" to ezisa kai egw!!! Opote de nomizw pws eimaste ypervolikoi, oute paralogoi dystyxws!!!

Oso gia to Olohmero, epeidi ekana prin dioristw, einai teleiws ma teleiws diaforetiko apo to ma8ima TPE sto kanoniko wrario...Sto olohmero loipon, tous evaza pio spania Peri kai Katia me to skeptiko na tous ma8w kai alla 5 pragmata h "barbari", alla meta tin persini empeiria, to metaniwsa! Meta apo toses wres sto kanoniko wrario, 8a eprepe na tous valw mono diaskedastika pragmata tou stil Peri kai Katia, synadelfe!!! Giati akoma kai me tetoia paixnidia opws ta vlepete, ma8ainoun kai e3oikionontai!!! Ektws tou oti sto olohmero, mpainane A' kai B' mazi, D', E' ST' mazi...idio epipedo gnwsewn (kai polla alla) exoun??? Opote ayta kai alla pou logw wras, adynatw na analysw (mazi FYSIKA me tin e3antlisi meta apo 7 wres ma8ima ta kaimena ta paidia), me kanane na metaniwsw pou eixa apaitiseis apo ta paidia otan ekana olohmero!!! Opote pisteyw, sta olohmera, me AYTOUS "που εξαντλούνταν στον Πέρυ και την Κάτια" prepei na proxwrisoume, synadelfe-daskale!!!

Me to TPE sto kanoniko wrario anti8eta, ta pragmata einai teleiws diaforetika!!!
Ayto pou prospa8ousa na perasw fetos stous ma8ites OLI tin xronia (me ta 1000 zoria fysika, malliase h glwssa mou) einai oti oi ypologistes kai sygkekrimena to ma8ima ayto, den einai mono paixnidia kai Internet!!!

Pantws o rolos mas den mporei na einai kai aytos pou htan ('h ypoti8etai oti htan mallon) fetos!!! Exw grapsei tis enstaseis mou se prohgoumeno minima:
...
Kai epeidi ekana kai tis 2 faseis epimorfwsis gia ta dimotika, ayto pou mou emeine htan h frasi tou epimorfwti(-daskalou):
"Ayto pou zitane apo esas stin ousia, einai "xwris opla" na ginete <YPERDASKALOI> Pliroforikis...dil. na voi8isete sta alla ma8imata me ergaleia Pliroforikis...Kai sas symponw!!! De 8a h8ela na hmoun sti 8esi sas!"

xa-xa-xa, e???

Me poies gnwseis dil. (paidagwgikes kai mh) 8a me "ypoxreosoun" stin ousia, na kanw Istoria, Geografia, k.a. ma8imata me "ergaleia" Pliroforikis??? Pws 3ekinane to programma ayto (me ta 800 sxoleia) xwris yli, xwris "mpousoula", xwris ena PRAGMATIKA ylopoihsimo sxedio??? 2 mines den eixa kan ypologistes, empaina stis ai8ouses kai "skarfizomoun" diafora 8emata pros sizitisi (sxetika me ypologistes panta) gia na perasei h wra...mexri kai kremala me le3eis gyrw apo tous ypologistes ekana stin A' kai B' ta3i...A, episis ayto pou katalava apo tis faseis tis epimorfwsis einai oti stin ousia zitane apo mas na "sylle3oume-organwsoume-diamorfwsoume" tin mellontiki yli gia TPE!!! kalo, e??
Kai exw apo tin alli tin "Annoula" na kafxietai kiolas stin tileorasi gia to "neo dimotiko" kai to neo programma!!! Pira kai til. stin ekpompi na kanw kapoies erwtiseis, alla den epitrepontai "antipara8eseis" leei!!!!!!!!!!
...

Telos, me to "Αναδείξτε την ανάγκη της παρουσίας σας στα Δημοτικά σχολεία..." diplwmatika nomizw mas prosvaleis!!!!!!!!!! me to ganti pou lene... Den exoume na apodei3oume tipota se kanenan pisteyw, synadelfe!!!
Αγαπητοί πληροφορικάριοι,καταλαβετε το. Είσαστε στο Δημοτικό για να σχολάει ο δάσκαλος στο 4 ωρο,για να κάνετε την δουλειά του διευθυντή στα κομπιουτερ χωρις να το χρεωνόσαστε σαν ώρα.Δεν θα σας αποδεχτεί κανείς δάσκαλος ποτέ,όπως δεν αποδέχτηκαν ακόμα ,μετά απο 20 χρόνια,ουτε τους γυμναστές ουτε τις καθηγητριες αγγλικών...Θα δίνετε τα ωραία ευρουλάκια σας στην ΔΟΕ και δεν θα υπάρχει ουτε 1 ειδικότητα διευθυντής-τρια σχολείου δημοτικού σε ολοκληρους νομους....Πριν απο μερικά χρόνια που το έψαχνα υπήρχαν 500 καθηγητές ειδικότητας που΄ήθελαν να πάνε Δευτεροβάθμια με μεταταξη, και 50 το αντίθετο. Τυχαίο ,δεν νομίζω...

Ας μην είμαστε υπερβολικοί όμως τώρα..Είπαμε εντάξει δε μας θέλουν "κάποιοι" όμως δεν είναι όλοι έτσι!!Στο ολοήμερο πάντως μας θέλουν όλοι!!!Τουλάχιστον εγώ τόσα χρόνια ωρομίσθια στο ολοήμερο δεν είχα πολλά προβλήματα...Στο πρωινό πρόγραμμα είναι που μπαίνουμε σφήνα συν τόσα άλλα και δημιουργούμε το πρόβλημα...........

Αποσυνδεδεμένος vaggis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1138
  • Φύλο: Άντρας
  • i love education
    • Προφίλ
ΠΕ06

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2380
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #556 στις: Σεπτέμβριος 19, 2011, 08:33:46 μμ »
Καλημέρα σε όλους.
1ον. Βάρβαρο πιστεύω πως είναι η αδιέξοδη πρυχιολαγνεία της εποχής μας και ο πλέον χρονοβόρος και δαπανηρός τρόπος απόκτησης τους.
π.χ αγγλικά, γερμανικά, ECDL, bachelor, master κτλ μέσω μη δημόσιας οδού.
2ον. Η προχειρότητα και ίσως η προσωρινότητα με την οποία "επιβλήθηκαν" οι ειδικότητες στα δημοτικά είναι ζήτημα εθνικό που υπαίτιοι είναι οι εκάστοτε κυβερνώντες και όχι δικό μας ή των δασκάλων.
3ον. Για να σε δουν σε αυτό το ομιχλώδες τοπίο που παίρνει πλέον μορφή πολέμου του τύπου "όλοι εναντίον όλων" πρέπει να ορθώσεις το ανάστημα σου έστω και αν χρειαστεί να το κάνεις με τσαμπουκά. 
Θέλω να ελπίζω πάντως!

Πολύ "επιγραμματικά" τα λες...Δεν αναλύεις λίγο το σκεπτικό σου...  ???

(Χριστίνα, έχεις δίκιο...να'μαι λοιπόν... :)...)

1ον. Κάποιος στο forum μίλησε για βαρβαρότητα σχετικά με τα παιδιά του δημοτικού και τις ώρες παραμονής τους στο σχολείο.
Με το δικό μου σχόλιο εννοώ ότι τη βαρβαρότητα τη ζούμε στο πετσί μας επειδή από τα σχολικά μας χρόνια αναγκαζόμαστε να τρέχουμε ώρες ατελείωτες σε ιδιωτικούς φορείς οι οποίοι μας εγγυώνται το μέλλον που "επιθυμούμε" (π.χ φροντιστήρια, master).
2ον. Όλοι μπορεί να φαντασιωνόμαστε κάποια θέση σε κάποια βαθμίδα, αλλά ο τρόπος που εισαχθήκαμε στην Α/θμια είναι τουλάχιστον ελεεινός. Δίχως βιβλία, δίχως οδηγίες, δίχως εργαστήρια, δίχως ελπίδα. Η γνώμη μου είναι ότι η πληροφορική είναι απαραίτητη σε όλες τις βαθμίδες σαν αυτόνομο μάθημα και όχι διαθεματικά. Οι κυβερνώντες απλά εμβόλισαν πιλοτικά τις ΤΠΕ στα σχολεία μόνο στο όνομα του εκσυγχρονισμού και του εκμοντερνισμού. Θα φαγωθεί πρόχειρα όπως τα fast foods.
3ον. Ζούμε δεκαετίες τώρα αποξενωμένα. Σήμερα όμως στις δύσκολα οικονομικά μέρες που βιώνουμε έχει αρχίσει η αποκτήνωση!
Εννοώ το παλιό ρητό "ο σώζων ευατώ σωθήτω". Συγκεκριμένα στην εκπαίδευση, κάθε κλάδος αισθάνεται ότι απειλείται από το κράτος αλλά και από κάποιους άλλους κλάδους. Συνεπώς όπως και στη ζούγκλα θα δώσει τη μάχη του για την επιβίωση του, για τα κεκτημένα του και για τα θέλω του.     
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2380
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #557 στις: Σεπτέμβριος 19, 2011, 08:37:08 μμ »
vaggis αν ισχύουν όλα αυτά τότε πρέπει να περιμένουμε την άλλη βδομάδα κι αν!
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος ekalaitz

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 535
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #558 στις: Σεπτέμβριος 19, 2011, 09:01:26 μμ »
Είμαι δάσκαλος με 22 χρόνια στην έδρα και επιμορφωτής Β΄ Επιπέδου. Στη σημερινή εποχή δεν επιτρέπεται να υπάρχει σχολείο χωρίς εργαστήριο και υπεύθυνο γι' αυτό από τον κλάδο Π.Ε. 19-20 τελεία και παύλα.
Οι εκπαιδευτικοί της Α/θμιας και εσείς θα έπρεπε να είμαστε σύμμαχοι σε αυτό. Γιατί πιστεύετε πως γενικά δε σας θέλουμε στα Δημοτικά; Εμείς θα κάνουμε τις ώρες μας κι εσείς τις δικές σας. Σας χρειαζόμαστε στην οργάνωση του εργαστηρίου μας χρειάζεστε στην οργάνωση των μαθημάτων. ΜΑΖΙ θα πετύχουμε τους στόχους του νέου σχολείου. Ίσως δε γνωρίζετε καλά τι σημαίνει Β΄ επίπεδο. Κάνουμε κάποια μαθήματα με τη βοήθεια της πληροφορικής. Κάποια κεφάλαια δηλ. της ιστορίας ή της φυσικής πχ ή κάποια projekt. Δεν είναι λοιπόν αυτονόητη η συνεργασία μας;
Με όσους εκπαιδευτικούς έχω επιμορφώσει είχαμε θετική άποψη για την εισαγωγή σας στα δημοτικά σχολεία. Υπάρχουν κάποιοι συνάδελφοι που τρέμουν μπροστά στον υπολογιστή, συμφωνώ. Δεν είναι αυτοί όμως που θα διαμορφώσουν την πολιτική του Υπουργείου. Ομοίως υπάρχουν και συνάδελφοί μας της ειδικότητάς σας που εξαντλούνταν στα Ολοήμερα στον Πέρυ και την Κάτια. Με αυτούς θα προχωρήσουμε;
Αναδείξτε την ανάγκη της παρουσίας σας στα Δημοτικά σχολεία και μη γράφετε "εμπρυστικά" σχόλια που στο τέλος κάνουν κακό σε όλους μας.
Καλήν αντάμωση στα δημοτικά σχολεία.

Συμφωνούμε απόλυτα.

Και για τους δασκάλους είναι δύσκολο γιατί έχουν συνηθίσει αλλιώς όπως και για τους καθηγητές που το καθεστώς στη δ/θμια δεν ταιριάζει με αυτό στην α/θμια. Κάποια στιγμή θα βρεθεί η χρυσή τομή προς όφελος των μαθητών.

Diplwmatia opws eipes, etsi??????????  :) Ti na pw, lypamai! To epomeno bima poio einai, na pesoume sta podia tous mipws?  (plaka kanw...) To epomeno bima loipon???
Πρέπει να βρούμε τη χρυσή τομή. Πάντως πρέπει να υπάρξει συνεργασία πληροφορικού-δασκάλου πράγμα το οποίο δε γίνεται με τις υπόλοιπες ειδικότητες. Και αυτό δε μας υποτιμάει. Πρέπει να αποδεχτούμε το γεγονός ότι στο δημοτικό ο δάσκαλος είναι πολύ σημαντικό πρόσωπο για τα παιδιά. Έτσι είναι. Πρέπει να το καταλάβουμε. Είτε μας αρέσει είτε όχι. Και μπορούμε να το αξιοποιήσουμε κιόλας.
Όταν πέρυσι σε συννενόηση με τους δασκάλους έβαζα ασκήσεις στα παιδιά, έδειχναν περισσότερο ζήλο γιατί ήθελαν να εντυπωσιάζουν το δάσκαλό τους. 

Δεν είναι όλοι οι δάσκαλοι έτοιμοι, αυτό είναι γεγονός. Με προσπάθεια ομως μπορεί να βγει καλό αποτέλεσμα.

Αποσυνδεδεμένος nesaneir

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #559 στις: Σεπτέμβριος 20, 2011, 01:20:57 μμ »
Αγαπητοί πληροφορικάριοι,καταλαβετε το. Είσαστε στο Δημοτικό για να σχολάει ο δάσκαλος στο 4 ωρο,για να κάνετε την δουλειά του διευθυντή στα κομπιουτερ χωρις να το χρεωνόσαστε σαν ώρα.Δεν θα σας αποδεχτεί κανείς δάσκαλος ποτέ,όπως δεν αποδέχτηκαν ακόμα ,μετά απο 20 χρόνια,ουτε τους γυμναστές ουτε τις καθηγητριες αγγλικών...Θα δίνετε τα ωραία ευρουλάκια σας στην ΔΟΕ και δεν θα υπάρχει ουτε 1 ειδικότητα διευθυντής-τρια σχολείου δημοτικού σε ολοκληρους νομους....Πριν απο μερικά χρόνια που το έψαχνα υπήρχαν 500 καθηγητές ειδικότητας που΄ήθελαν να πάνε Δευτεροβάθμια με μεταταξη, και 50 το αντίθετο. Τυχαίο ,δεν νομίζω...

Δεν υπάρχουν Πληροφορικάριοι, όπως δεν υπάρχουν Χημικάριοι, Φυσικάριοι και Μαθηματικάριοι. ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ θα το πούμε;;; Πληροφορικοί είμαστε, Πληροφορικάριοι είναι οι Θεολόγοι, Γεωλόγοι, κλπ που παριστάνουν τους Πληροφορικούς.

:) Καλόοοοο! Το "Πληροφορικάριοι είναι οι Θεολόγοι, Γεωλόγοι, κλπ που παριστάνουν τους Πληροφορικούς" πολύ πετυχημένο, γι'αυτό και είμαστε τόσοι υπεράριθμοι άλλωστε!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159849
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 650
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 590
Σύνολο: 601

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.069 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.