*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 426039 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος nesaneir

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #546 στις: Σεπτεμβρίου 19, 2011, 06:41:12 pm »
@Νάκης Ιωάννης
Προφανώς δεν έχεις διδάξει σε σχολείο που οι δάσκαλοι αντιμετωπίζουν τον πληροφορικό σαν ξένο σώμα, που τους χαλάει το πρόγραμμα!!! Προφανώς δεν έχεις διδάξει σε σχολείο ,που ο σύλλογος διδασκόντων συνεδριάζει με θέμα το κακό που κάνει το μάθημα της πληροφορικής στους μαθητές!!! Προφανώς δεν έχεις διδάξει σε σχολείο που οι δάσκαλοι δε δέχονται εργασίες που τους παραδίδουν μαθητές, απλά και μόνο γιατί τις έκαναν στο μάθημα της πληροφορικής, αντλώντας πληροφορίες από το διαδίκτυο!!! Προφανώς... Προφανώς...Προφανώς... Μακάρι να μπορούσα να πω ότι τα παραπάνω παραδείγματα είναι από ένα και μόνο σχολείο το οποίο είναι η εξαίρεση, αλλά δυστυχώς αυτά και πολλά περισσότερα είναι "ρουτίνα" στα περισσότερα σχολεία, που διδάσκεται το μάθημα της Πληροφορικής. Αυτά για τη "συναδελφικότητα και τους κοινούς αγώνες".   

+++

....και πόσα άλλα ακόμα!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:29:27 »

Αποσυνδεδεμένος nesaneir

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος nesaneir

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος katiastayros

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 79
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Αντε παλι τα ιδια
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:29:27 »

Αποσυνδεδεμένος aroniotis

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 259
    • Προφίλ
Proud creator of www.cretanbeaches.com

Όλες οι παραλίες της Κρήτης στην οθόνη σας

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #551 στις: Σεπτεμβρίου 19, 2011, 07:31:53 pm »

Ontws, xwraei polyyyyyyyyyyyyy sizitisi! To paidi mou loipon pou twra einai 5misi, den htan oute kan 4wn otan 3ekinise ypologistes kai agglika sto paidiko (htan idiwtiko)...Den eipa na apoktisoun tin 1h empeiria tous stin 3h dimotikou, pou kai na 8es einai adynaton stin simerini epoxi! 3erei na xeirizetai to kinito, paizei me PSP (oxi panw apo 30-40 lepta maximum, giati yparxoun kai oria... :) ), oute 5 xronwn "gnwrise" to KIDePEDIA, ara katalavaineis pws den tou "apagoreyw" na gnwrisei tin texnologia...Ayto omws me tromazei! 3ereis giati? Giati edw einai h diafwnia mou mazi sou, dioti etsi opws ta e8izoun stin texnologia, einai poly dyskolo na krinoun, na a3iologoun kai na filtraroun!

Ena paradeigma...Perysi loipon, otan ta afina eley8era, den ta afina na episkef8oun Facebook kai selides me paixnidia (giati pote den 3ereis pou 8a mpei ena paidi)...Ena paidi stin pempti loipon, afou (me aformi ton idion pou mou zitise stin arxi tis wras na mpei se mia sygkekrimeni selida me paixnidia) anoi3ame sizitisi kai "analysame" tous kindynous tou Internet- asfaleia, k.t.l. gia mia olokliri wra, kai afou sto teleytaio 5lepto tous lew "eiste free mexri na xtypisei to koudouni", mou leei: "telika na mpw gia 2 lepta mono???"................Eixa milisei gia 1 wra TZAMPA!!!
Poio filtrarisma mou les??? Edw gymnasiou kai lykeiou paidia e8izontai toso poly pou 3exnane na 3ekollisoun apo ton ypologisti!!! NAI, dystyxws etoimazoun mellontika "rompot", pou akrivws epeidi o bombardismos pliroforiwn kai gnwsewn einai toso megalos kai me grigorous ry8mous, den yparxei h dynatotita filtrarismatos kai epe3ergasias! Epimenw...alla sygxronws elpizw na bgw la8os!!!!!!!!  :)

As afisoume ta paidia mas na megalwsoun FYSIOLOGIKA kai na mi ta megalwsoume prin tin wra tous!!!!!!!!!!!

Συμφωνούμε λοιπόν ότι η "απαγόρευση" της χρήσης της τεχνολογίας δεν είναι λύση. Άρα θεωρώντας δεδομένο ότι με τον ένα ή τον άλλο τρόπο τα παιδιά θα είναι έτσι κι αλλιώς εκτεθειμένα από πολύ μικρά στην τεχνολογία, αυτό που πρέπει να γίνει είναι να μάθουν από μικρά να τη χρησιμοποιούν με το σωστό τρόπο. Και σε αυτό ο ρόλος του σχολείου μπορεί να είναι πολύ σημαντικός. Τόσο για τα παιδιά όπως το δικό σου που έχει την τύχη να έχει πρόσβαση σε τόσες τεχνολογίες από μικρό, όσο και σε άλλα που για διάφορους λόγους δεν είχαν αυτή τη δυνατότητα. Για να γίνει αυτό θα πρέπει να προσεχθεί ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ το πρόγραμμα σπουδών του συγκεκριμένου μαθήματος στο Δημοτικό Σχολείο. Σίγουρα δεν αρκεί το "copy-paste" του προγράμματος σπουδών των ολοήμερων... Και πρέπει οι εκπαιδευτικοί που αναλαμβάνουν αυτό το ρόλο να είναι επιστήμονες της πληροφορικής (όχι επιμορφωμένοι χρήστες) και παράλληλα παιδαγωγοί.

Σχετικά με το παράδειγμα που ανέφερες, προσωπικά αφιέρωσα 4-5 μαθήματα για το συγκεκριμένο αντικείμενο. Με ομαδοσυνεργατική διδασκαλία, χρήση του "saferinternet.gr", προβολή video, εργασίες από τους μαθητές. Σίγουρα ακόμα και τότε θα υπάρξουν 4-5 παιδιά που δεν θα καταλάβουν το νόημα του συγκεκριμένου μαθήματος, θα ζητήσουν να παίξουν στο friv επειδή έτσι έχουν μάθει, να μπουν στο facebook επειδή δεν τους έμαθε κανείς ότι δεν είναι κατάλληλο για την ηλικία τους. Προφανώς ο βασικός λόγος είναι ότι είχαν μάθει από μικρότερα να χρησιμοποιούν το Internet με λάθος τρόπο, αγνοώντας τους κινδύνους. Γι' αυτό και πρέπει όσο πιο νωρίς γίνεται να προετοιμάζονται σωστά... Το σχολείο μπορεί να τα βοηθήσει.

Όπως ο βομβαρδισμός πληροφορίας μπορεί να μετατρέψει τα παιδιά σε "ρομπότ", έτσι και η περιορισμένη πληροφορία μπορεί να τα κατευθύνει να πιστεύουν ότι θέλει αυτός που ελέγχει τις πηγές. Για μένα το ιδανικό είναι να υπάρχουν απεριόριστες πηγές πληροφορίας και τα παιδιά να μάθουν να τις φιλτράρουν όσο το δυνατόν καλύτερα.


Αποσυνδεδεμένος solero

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 816
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #552 στις: Σεπτεμβρίου 19, 2011, 07:52:34 pm »
@Νάκης Ιωάννης
Προφανώς δεν έχεις διδάξει σε σχολείο που οι δάσκαλοι αντιμετωπίζουν τον πληροφορικό σαν ξένο σώμα, που τους χαλάει το πρόγραμμα!!! Προφανώς δεν έχεις διδάξει σε σχολείο ,που ο σύλλογος διδασκόντων συνεδριάζει με θέμα το κακό που κάνει το μάθημα της πληροφορικής στους μαθητές!!! Προφανώς δεν έχεις διδάξει σε σχολείο που οι δάσκαλοι δε δέχονται εργασίες που τους παραδίδουν μαθητές, απλά και μόνο γιατί τις έκαναν στο μάθημα της πληροφορικής, αντλώντας πληροφορίες από το διαδίκτυο!!! Προφανώς... Προφανώς...Προφανώς... Μακάρι να μπορούσα να πω ότι τα παραπάνω παραδείγματα είναι από ένα και μόνο σχολείο το οποίο είναι η εξαίρεση, αλλά δυστυχώς αυτά και πολλά περισσότερα είναι "ρουτίνα" στα περισσότερα σχολεία, που διδάσκεται το μάθημα της Πληροφορικής. Αυτά για τη "συναδελφικότητα και τους κοινούς αγώνες".   

+++

....και πόσα άλλα ακόμα!!!

Αποσυνδεδεμένος solero

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 816
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος solero

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 816
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος vaggis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1148
  • Φύλο: Άντρας
  • i love education
    • Προφίλ
ΠΕ06

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2747
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2747
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #557 στις: Σεπτεμβρίου 19, 2011, 08:37:08 pm »
vaggis αν ισχύουν όλα αυτά τότε πρέπει να περιμένουμε την άλλη βδομάδα κι αν!
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος ekalaitz

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 570
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος nesaneir

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #559 στις: Σεπτεμβρίου 20, 2011, 01:20:57 pm »
Αγαπητοί πληροφορικάριοι,καταλαβετε το. Είσαστε στο Δημοτικό για να σχολάει ο δάσκαλος στο 4 ωρο,για να κάνετε την δουλειά του διευθυντή στα κομπιουτερ χωρις να το χρεωνόσαστε σαν ώρα.Δεν θα σας αποδεχτεί κανείς δάσκαλος ποτέ,όπως δεν αποδέχτηκαν ακόμα ,μετά απο 20 χρόνια,ουτε τους γυμναστές ουτε τις καθηγητριες αγγλικών...Θα δίνετε τα ωραία ευρουλάκια σας στην ΔΟΕ και δεν θα υπάρχει ουτε 1 ειδικότητα διευθυντής-τρια σχολείου δημοτικού σε ολοκληρους νομους....Πριν απο μερικά χρόνια που το έψαχνα υπήρχαν 500 καθηγητές ειδικότητας που΄ήθελαν να πάνε Δευτεροβάθμια με μεταταξη, και 50 το αντίθετο. Τυχαίο ,δεν νομίζω...

Δεν υπάρχουν Πληροφορικάριοι, όπως δεν υπάρχουν Χημικάριοι, Φυσικάριοι και Μαθηματικάριοι. ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ θα το πούμε;;; Πληροφορικοί είμαστε, Πληροφορικάριοι είναι οι Θεολόγοι, Γεωλόγοι, κλπ που παριστάνουν τους Πληροφορικούς.

:) Καλόοοοο! Το "Πληροφορικάριοι είναι οι Θεολόγοι, Γεωλόγοι, κλπ που παριστάνουν τους Πληροφορικούς" πολύ πετυχημένο, γι'αυτό και είμαστε τόσοι υπεράριθμοι άλλωστε!

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182546
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 612
Σύνολο: 628

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.