0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: kapoioskapoukapote στις Οκτώβριος 01, 2011, 05:17:17 μμ...Είμαστε οι νεοέλληνες του Πανούση και του Σαββόπουλου γιατί έτσι μας γαλούχησαν και έτσι εμείς χωρίς καμιά κριτική το ενστερνιστήκαμε. Φτάσαμε ως εδώ γιατί αρκεστήκαμε σε ένα κομμάτι τυρί που βρίσκονταν στη φάκα.Όποιος έχει όνειρα για ένα σχολείο με την πληροφορική στην υπηρεσία της εποχής και της κοινωνίας καταλαβαίνει γιατί αξίζει να γίνουμε μια γροθιά και να παλέψουμε.Όποιος πάλι απλά ικανοποιείται με μια θέση στην εκπαίδευση να ξέρει ότι τα πράγματα έχουν αλλάξει αλλιώς ας γίνει τουλάχιστον ένθερμος υποστηρικτής της γροθιάς των υπολοίπων.Sorry, δεν ξέρω πως θα ακουστεί, αλλά ούτε με Παπαρήγα θα πάμε μπροστά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Κάπως έτσι ακούγεσαι! Sorry και πάλι, αλλά με την γενική κατάσταση που επικρατεί στη χώρα, οι πιο επικίνδυνοι επαναστάτες μου φαίνονται αυτοί που είναι οι "αντιδραστικοί σε όλα" και τους βαρέθηκα... (χωρίς παρεξήγηση, το τελευταίο δεν απευθύνεται σε σένα προσωπικά, είναι γενικό... ...)
...Είμαστε οι νεοέλληνες του Πανούση και του Σαββόπουλου γιατί έτσι μας γαλούχησαν και έτσι εμείς χωρίς καμιά κριτική το ενστερνιστήκαμε. Φτάσαμε ως εδώ γιατί αρκεστήκαμε σε ένα κομμάτι τυρί που βρίσκονταν στη φάκα.Όποιος έχει όνειρα για ένα σχολείο με την πληροφορική στην υπηρεσία της εποχής και της κοινωνίας καταλαβαίνει γιατί αξίζει να γίνουμε μια γροθιά και να παλέψουμε.Όποιος πάλι απλά ικανοποιείται με μια θέση στην εκπαίδευση να ξέρει ότι τα πράγματα έχουν αλλάξει αλλιώς ας γίνει τουλάχιστον ένθερμος υποστηρικτής της γροθιάς των υπολοίπων.
Παράθεση από: nesaneir στις Οκτώβριος 03, 2011, 05:29:28 μμΠαράθεση από: kapoioskapoukapote στις Οκτώβριος 01, 2011, 05:17:17 μμ...Είμαστε οι νεοέλληνες του Πανούση και του Σαββόπουλου γιατί έτσι μας γαλούχησαν και έτσι εμείς χωρίς καμιά κριτική το ενστερνιστήκαμε. Φτάσαμε ως εδώ γιατί αρκεστήκαμε σε ένα κομμάτι τυρί που βρίσκονταν στη φάκα.Όποιος έχει όνειρα για ένα σχολείο με την πληροφορική στην υπηρεσία της εποχής και της κοινωνίας καταλαβαίνει γιατί αξίζει να γίνουμε μια γροθιά και να παλέψουμε.Όποιος πάλι απλά ικανοποιείται με μια θέση στην εκπαίδευση να ξέρει ότι τα πράγματα έχουν αλλάξει αλλιώς ας γίνει τουλάχιστον ένθερμος υποστηρικτής της γροθιάς των υπολοίπων.Sorry, δεν ξέρω πως θα ακουστεί, αλλά ούτε με Παπαρήγα θα πάμε μπροστά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Κάπως έτσι ακούγεσαι! Sorry και πάλι, αλλά με την γενική κατάσταση που επικρατεί στη χώρα, οι πιο επικίνδυνοι επαναστάτες μου φαίνονται αυτοί που είναι οι "αντιδραστικοί σε όλα" και τους βαρέθηκα... (χωρίς παρεξήγηση, το τελευταίο δεν απευθύνεται σε σένα προσωπικά, είναι γενικό... ...)Καταρχήν δεν έχω αναφέρει σε κανένα μήνυμα μου κάποιον εθνοσωτήρα (ίσως να μην υπάρχει καν).Δεύτερον, είμαι της άποψης ότι μόνο με μαζική αφόρητη πίεση προς τα πάνω θα πάμε πλέον μπροστά.Τρίτον, αν στο σημείο που είμαστε τώρα τις αντιδράσεις και τις εναντιώσεις του κόσμου τις θεωρείς επαναστάσεις και αντιδραστικές κινήσεις και μάλιστα τις βάζεις σε εισαγωγικά, τότε διαφωνώ.Τέταρτον, όποιος πιστεύει ότι με θετική ενέργεια τύπου motion θα αλλάξει κάτι, τότε είναι τουλάχιστον γελασμένος κατά τη γνώμη μου, για να μην πω γελοίος.Τέλος, ότι γράφω, ότι συζητάω, ότι σκέφτομαι και ότι κάνω, πάντα έχω σαν απώτερο σκοπό το σύνολο και όχι τον εαυτούλη μου.Συγνώμη για το έντονο ύφος μου, αλλά με ενδιαφέρει να συμμετέχω στο forum αν γίνεται εποικοδομητικά χωρίς να δημιουργούνται παρεξηγήσεις και κυρίως χωρίς να αισθάνομαι ότι πρέπει να απολογούμαι για τα λεγόμενα μου. Ιδιαίτερα όταν δεν έχω θίξει, ειρωνευτεί, χλευάσει κάποιον προσωπικά.
Παράθεση από: nesaneir στις Οκτώβριος 03, 2011, 03:57:41 μμΠαράθεση από: kapoioskapoukapote στις Σεπτέμβριος 30, 2011, 02:01:32 μμΑπό περιέργεια η συζήτηση για τα κουτάκια αποσκοπεί στην απόκτηση γνώσης ή μήπως κάποιοι ετοιμάζουν την αίτηση της επόμενης χρονιάς;Αφήστε να δούμε αν και πότε θα πάρουν φέτος. Αφήστε να δούμε αν μετά από 1-2 χρόνια θα υπάρχει κενό ή καν η πληροφορική στα σχολεία!Για φέτος ότι είναι να γίνει θα γίνει. Για τα επόμενα χρόνια πρέπει να ασχοληθούμε.Ε, νομίζω τώρα το παρακάνεις (αρκετά κιόλας)... " Αφήστε να δούμε αν μετά από 1-2 χρόνια θα υπάρχει καν η πληροφορική στα σχολεία!"?!?!?!?!?!?! Ε οχι δα κι'έτσι!Στα λεξικά, πρέπει πλέον να βάλουν τη φώτο σου στη λέξη "απαισιοδοξία" μου φαίνεται ! ! ! Από περιέργεια κι ας είμαι εκτός θέματος, περίμενες πριν 1-2 χρόνια ότι οι Έλληνες θα είχαμε φτάσει στον πάτο;Σε εποχές ΤΡΟΙΚΑ όλα είναι πιθανά και αναμενόμενα. Απαισιοδοξία ή ρεαλισμός; Θα φανεί!
Παράθεση από: kapoioskapoukapote στις Σεπτέμβριος 30, 2011, 02:01:32 μμΑπό περιέργεια η συζήτηση για τα κουτάκια αποσκοπεί στην απόκτηση γνώσης ή μήπως κάποιοι ετοιμάζουν την αίτηση της επόμενης χρονιάς;Αφήστε να δούμε αν και πότε θα πάρουν φέτος. Αφήστε να δούμε αν μετά από 1-2 χρόνια θα υπάρχει κενό ή καν η πληροφορική στα σχολεία!Για φέτος ότι είναι να γίνει θα γίνει. Για τα επόμενα χρόνια πρέπει να ασχοληθούμε.Ε, νομίζω τώρα το παρακάνεις (αρκετά κιόλας)... " Αφήστε να δούμε αν μετά από 1-2 χρόνια θα υπάρχει καν η πληροφορική στα σχολεία!"?!?!?!?!?!?! Ε οχι δα κι'έτσι!Στα λεξικά, πρέπει πλέον να βάλουν τη φώτο σου στη λέξη "απαισιοδοξία" μου φαίνεται ! ! !
Από περιέργεια η συζήτηση για τα κουτάκια αποσκοπεί στην απόκτηση γνώσης ή μήπως κάποιοι ετοιμάζουν την αίτηση της επόμενης χρονιάς;Αφήστε να δούμε αν και πότε θα πάρουν φέτος. Αφήστε να δούμε αν μετά από 1-2 χρόνια θα υπάρχει κενό ή καν η πληροφορική στα σχολεία!Για φέτος ότι είναι να γίνει θα γίνει. Για τα επόμενα χρόνια πρέπει να ασχοληθούμε.
να κάνω μια ερώτηση θέλω χωρίς παρεξήγηση...Γιατί ένας πληροφορικός να θέλει τόσο πολύ να εργαστεί στην Εκπαίδευση;Δηλαδή ποιοί λόγοι τον ωθούν εκεί;Μην παρεξηγείσετε την ερώτησή μου. Δεν το λέω με το στυλ "τι δουλειά έχετε στην εκπαίδευση" ! Ας πουμε οι Μαθηματικοί, Φυσικοί, Φιλόλογοι κλπ από την φύση της δουλειάς τους και της σχολής τους η κατεξοχήν απασχόλησή τους είναι η εκπαίδευση. Σίγουρα μπορούν να εργαστούν και αλλού (πχ ένας μαθηματικός σε τράπεζα, ένας φιλόλογος σε έναν εκδοτικό οίκο, ) όμως η εκπαίδευση είναι ο κύριος τομέας απασχόλησης των ειδικοτήτων αυτών.Kαι ένας απόφοιτος ιατρικής πχ, μπορεί αν θέλει να γίνει εκπαιδευτικός σε ΕΠΑΛ που δίνει ειδικότητες υγείας! και να μην δουλέψει σε νοσοκομεία ή σε ιατρείο. όμως δεν είναι η εκπαίδευση ο κατεξοχήν τομέας επαγγελματικής του αποκατάστασης. σωστά;Η λίστα αναπληρωτών εκπαιδευτικών αποφοίτων ιατρικής όμως, μετριέται στα δάκτυλα του ενός χεριού.Αντιθέτως κοιτάζοντας κανείς τις λίστες αναπληρωτών αποφοίτων σχολών πληροφορικής παθαίνει πλάκα. Είναι 1000άδες!!!!! Δίνεται η εντύπωση ότι όποιος τελείωνει μια σχολή πληροφορικής αμέσως πέφτει με τα μούτρα να δουλέψει στην εκπαίδευση.....Γιατί αυτό;Μια εφημερίδα αν ανοίξει κανείς όλο αγγελίες για προγραμματιστές και αποφοίτους σχολών πληροφορικής είναι γεμάτες.Εντάξει αν κάποιος αγαπάει την εκπαίδευση τόσο πολύ και είναι το όνειρό του και δεν μπορεί να φανταστεί τον εαυτό του έξω από την τάξη, τότε φυσικά και έχει και το κάθε δικαίωμα να μπει στην εκπαίδευση.Μάλιστα γνωρίζω περίπτωση φίλης μου που ήθελε πολύ να γίνει καθηγήτρια, αλλά οι γονείς της επέμεναν (την πίεζαν ) να γίνει ιατρός. "Εσύ που είσαι μαθήτρια του 20 θα γίνεις καθηγήτρια;" της έλεγαν.Αποφοιτώντας δεν έκανε ούτε ειδικότητα, ούτε έφαγε τα χρόνια της στα νοσοκομεία. Πήγε στην εκπαίδευση (σε ΕΠΑΛ) και είναι τρισευτυχισμένη!!Ολοι αυτοί οι 1000άδες πληροφορικάριοι που υπάρχουν στις λίστες αναπληρωτών, τόσο πολύ αγαπάνε την εκπαίδευση? Αλήθεια για ποιούς λόγους ένας πληροφορικός που έκανε στο πανεπιστήμιο γλώσσες προγραμματισμού, εργασίες γράφοντας άπειρες γραμμές κώδικα, έφαγε τις βάσεις δεδομένων στην μάπα κλπ κλπ να πηγαίνει τελικά να διδάσκει στην πρωτοβάθμια ζωγραφική και word?
να κάνω μια ερώτηση θέλω χωρίς παρεξήγηση...Γιατί ένας πληροφορικός να θέλει τόσο πολύ να εργαστεί στην Εκπαίδευση;Δηλαδή ποιοί λόγοι τον ωθούν εκεί;
εγώ η ερμηνεία που δίνω για το γεγονός ότι όποιος τελειώνει πληροφορική έχει στόχο να γίνει καθηγητής σε Δημοτικό, Γυμνάσιο ή Λύκειο, παρόλο που η εκπαίδευση δεν είναι το κατεξοχήν πεδίο επαγγελματικής αποκατάστασης ενός πληροφορικού, είναι το ότι στην Ελλάδα ένας προγραμματιστής μπορεί να δουλέψει μόνο στην Αθήνα και ελάχιστα έως καθόλου στην επαρχία!Ενας λοιπόν απόφοιτος τμήματος πληροφορικής που δεν είναι κάτοικος Αθηνών θα πρέπει να υπολογίσει και τον παράγοντα αυτό (ενοικίαση σπιτιού, έξοδα, να ζήσει μακρυά από τον τόπο του κλπ).Δεν μπορώ να εξηγήσω διαφορετικά τις 1000άδες του αριθμού των αναπληρωτών που περιμένουν μια θέση στην εκπαίδευση σε έναν τομέα όπως η πληροφορική.Εκτός αν οι δουλειές σε εταιρίες είναι τόσο χάλια που δεν αξίζουν όσα λεφτά και αν δίνουν και είναι προτιμώτερο παρόλο που τελείωσες μια σύγχρονη επιστήμη όπως η πληροφορική να προτιμάς να δουλεύεις σε Δημοτικό (γιατί σήμερα μόνο εκεί υπάρχουν θέσεις) και να μαθαίνεις τα παιδιά να ζωγραφίζουν και να λες και ευχαριστώ από πάνω...
Πολύ καλή ερώτηση killbill, θα πω την άποψή μου, η οποία ίσως να ενοχλήσει κάποιους αλλά καλό είναι να κοιτάμε κατάματα την αλήθεια.Όταν κάποιος μπαίνει σε μια σχολή με βαθμό 6-7 είναι ποτέ δυνατόν να φτάσει αυτόν που μπαίνει σε μια σχολή με >16?Καταρχήν για να έχει γράψει μέσο όρο 6-7 φαντάσου ότι μαθηματικά κατεύθυνσης θα έχει γράψει 2-3. Είναι ποτέ δυνατόν ένας τέτοιος μαθητής να ασχοληθεί με ανώτερα μαθηματικά, όταν δεν έχει καταλάβει τα στοιχειώδη? Κάποιοι θα διαφωνήσουν απλά και μόνο επειδή ανήκουν σε αυτή την κατηγορία.Η καραμέλα αυτή θα πρέπει να σταματήσει, δεν είναι όλοι ίδιοι και δεν έχουν όλοι τις ίδιες δυνατότητες. Αυτή τη στιγμή λοιπόν βγαίνουν χιλιάδες απόφοιτοι πληροφορικής από απίθανα τμήματα οι οποίοι δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Δεν έχουν γνώση του αντικειμένου απλά έτυχε να περάσουν μερικά μαθήματα. Φυσικά πλέον και από τις "καλές" σχολές βγαίνουν άσχετοι, αλλά σε μικρότερο ποσοστό.Όπως και να έχει οι περισσότεροι απόφοιτοι πληροφορικής δεν μπορούν να απασχοληθούν στην αγορά εργασίας γιατί δεν έχουν τα προσόντα για αυτό. Αυτή είναι η σκληρή πραγματικότητα. Ψάχνουν την εύκολη λύση του δημοσίου. Προτιμούν να είναι ωρομίσθιοι σε ένα δημοτικό παρά να ψάξουν για μια full-time δoυλειά σε μια εταιρία. Είναι φανερό ότι πρόκειται για μια νέα γενιά χλιδάνεργων. Νέοι άνθρωποι που δεν θέλουν να δουλέψουν στο αντικείμενο που έχουν σπουδάσει. Ψάχνουν απλά να χωθούν κάπου.Να γιατί η οικονομία μας δεν προχωράει. Να γιατί ενώ έχουμε τόσες σχολές πληροφορικής, η βιομηχανία πληροφορικής στην χώρα μας είναι στον πάτο.Είναι πραγματικά κατάντια να έχει σπουδάσει κάποιος 4-5 χρόνια μια επιστήμη να θεωρεί τον εαυτό του επιστήμονα ή μηχανικό και να παρακαλάει κάθε χρόνο να τον πάρουν ωρομίσθιο για να κάνει ζωγραφική στο δημοτικό.Παράθεση από: killbill στις Οκτώβριος 03, 2011, 10:37:36 μμνα κάνω μια ερώτηση θέλω χωρίς παρεξήγηση...Γιατί ένας πληροφορικός να θέλει τόσο πολύ να εργαστεί στην Εκπαίδευση;Δηλαδή ποιοί λόγοι τον ωθούν εκεί;
Ρε παιδιά είναι απαράδεκτο να λέτε οτι στο δημοτικό μαθαίνουμε τα παιδιά ζωγραφική. ...Μετά αναρωτιόμαστε γιατί δεν μας παίρνει κανείς στα σοβαρά. Αφού δεν το κάνουμε ούτε εμείς!
Παράθεση από: Χριστίνα στις Οκτώβριος 04, 2011, 12:34:54 πμΡε παιδιά είναι απαράδεκτο να λέτε οτι στο δημοτικό μαθαίνουμε τα παιδιά ζωγραφική. ...Μετά αναρωτιόμαστε γιατί δεν μας παίρνει κανείς στα σοβαρά. Αφού δεν το κάνουμε ούτε εμείς!Συμφωνώ απόλυτα με τη Χριστίνα!!! Και λυπάμαι γιατί το πρώτο που πρέπει να σκεφτόμαστε είναι ο ρόλος μας ως παιδαγωγοί και όχι ως απλοί μεταδότες κατώτατων ή ανώτατων γνώσεων και δεξιοτήτων...