*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 375940 φορές)

0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #574 στις: Οκτώβριος 02, 2011, 07:15:28 μμ »
Δηλαδή για τις όσες σχολές πληροφορικής και τα δικαιώματα τους φταίνε οι εισαχθέντες ή η εκάστοτε κυβέρνηση;
Η κυβέρνηση ναι! Οι εισαχθέντες όχι δεν φταίνε πουθενά. Αυτοί είναι τα θύματα. Αφού  υπάρχουν 500 σχολές που δίνουν ίδια δικαιώματα γιατί να μην πάνε. Αλήθεια από που συμπέρανες από τα λεγόμενά μου ότι εννοούσα οτι φταίνε οι εισαχθέντες;

Και στο κάτω κάτω της γραφής ποιες είναι οι σχολές που θα έπρεπε να δίνουν δικαίωμα στην εκπαίδευση;
ΟΛΕΣ! αφού τις φτιάξαμε, τώρα δεν μπορεί να γίνει τίποτα. Δεν μπορείς να αδικήσεις Το θέμα ήταν να μην είχαν φτιαχτεί τόσες πολλές.


Το μόνο που ήθελα να πώ ήταν ότι φτιάχτηκαν υπερβολικά πολλές σχολές πληροφορικής και έχουμε τόσους πληροφορικούς που δεν απορροφώνται από αντίστοιχες θέσεις εργασίας. Αυτό και τίποτα παραπάνω.
Δυστυχώς στην Ελλάδα δεν υπάρχει ένας σωστός προγραμματισμός ανθρώπινου δυναμικού που χρειάζεται η χώρα και αντίστοιχων σχολών τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Για φανταστείτε πχ να υπήρχαν 47 σχολές Μαθηματικών αντί για 5 που υπάρχουν σήμερα!
Αυτό ήθελα να τονίσω. Τον υπερβολικό αριθμό παραγωγής πτυχιούχων πληροφορικής.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:35:30 »

Αποσυνδεδεμένος nesaneir

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #575 στις: Οκτώβριος 03, 2011, 02:20:17 μμ »
Υπήρξαν χρονιές που διόρισαν 1000-2000 μαζικά.
Στη συνέχεια τους έφεραν όλους με μετάθεση στα αστικά κέντρα ενώ δεν υπήρχαν οργανικές για να βολέψουν προφανώς τους δικούς τους.
Σκέψου επίσης την τεράστια μείωση ωρών μαθημάτων ειδικότητας στα ΕΠΑΛ. Από εκεί βγήκαν πολλοί υπεράριθμοι.
Γενικά υπάρχει τεράστιο πρόβλημα το οποίο θα διογκωθεί σε 2 χρόνια όταν θα μειωθούν δραστικά οι ώρες στο Λύκειο.

Πότε διόρισαν 1000-2000 βρε συνάλφε?????
Και πότε "τους έφεραν ΟΛΟΥΣ με μετάθεση στα αστικά κέντρα"??????

Συμφωνώ γενικά με όσα έλεγες στο προηγούμενο μήνυμα (για τη "μαυρίλα" λεω), αλλά μην είσαι τόοοοοοσο υπερβολικός, λιγάκι πιο ρεαλιστικός και συγκεκριμένος..........και όχι με γενικότητες που δεν ισχύουν στο κάτω-κάτω!  :)

Αποσυνδεδεμένος Alobar

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 17
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #576 στις: Οκτώβριος 03, 2011, 02:50:20 μμ »
Υπήρξαν χρονιές που διόρισαν 1000-2000 μαζικά.
Στη συνέχεια τους έφεραν όλους με μετάθεση στα αστικά κέντρα ενώ δεν υπήρχαν οργανικές για να βολέψουν προφανώς τους δικούς τους.
Σκέψου επίσης την τεράστια μείωση ωρών μαθημάτων ειδικότητας στα ΕΠΑΛ. Από εκεί βγήκαν πολλοί υπεράριθμοι.
Γενικά υπάρχει τεράστιο πρόβλημα το οποίο θα διογκωθεί σε 2 χρόνια όταν θα μειωθούν δραστικά οι ώρες στο Λύκειο.

Πότε διόρισαν 1000-2000 βρε συνάλφε?????
Και πότε "τους έφεραν ΟΛΟΥΣ με μετάθεση στα αστικά κέντρα"??????

Συμφωνώ γενικά με όσα έλεγες στο προηγούμενο μήνυμα (για τη "μαυρίλα" λεω), αλλά μην είσαι τόοοοοοσο υπερβολικός, λιγάκι πιο ρεαλιστικός και συγκεκριμένος..........και όχι με γενικότητες που δεν ισχύουν στο κάτω-κάτω!  :)

Οι διορισμοί...
ΑΣΕΠ 2002                  ΓΡΑΠΤΟ      ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ          σύνολο
                       ΠΕ19 :    900                  600                     1500
                       ΠΕ20 :    600                  400                     1000

ΑΣΕΠ 2005      ΠΕ19 :    630                 420                      1050 
                        ΠΕ20 :   420                  280                      700


Αποσυνδεδεμένος nesaneir

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #577 στις: Οκτώβριος 03, 2011, 02:51:41 μμ »
...
- Με την είσοδο της πληροφορικής στο πρωινό πρόγραμμα των δημοτικών ο αριθμός των αναπληρωτών στην πληροφορική αυξήθηκε από 10 που είχαμε πρόπερσι σε 1952 πέρυσι (μαζί με τους αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου) καθιστώντας την ειδικότητά μας την δεύτερη ειδικότητα σε αριθμό αναπληρωτών μετά με τους δασκάλους. Ας ελπίσουμε ότι το υπουργείο θα τηρήσει την υπόσχεση του και θα ιδρύσει οργανικές θέσεις πληροφορικής τα επόμενα έτη.

Το πρόβλημα μας είναι οι διορισμοί οι οποίοι με τους διάφορους περιορισμούς 1: 10 θα είναι εκ των πραγμάτων λίγοι για κάποια χρόνια. Οι αλλαγές στα προγράμματα  όμως αναπόφευκτα θα δημιουργήσουν την ανάγκη για πολλούς διορισμούς μόλις τελειώσουμε με τους περιορισμούς αυτούς.Δεν γίνεται να καλύπτονται οι θέσεις επ' αόριστον με αναπληρωτές. Ελπίζω αυτό να γίνει από το 2014-15.

Προσωπικά δεν μπορώ να καταλάβω αυτή την απόλυτη απαισιοδοξία ιδιαίτερα μάλιστα αν σκεφτεί κανείς σε ποια κατάσταση ήταν ο κλάδος μέχρι πριν από 2 χρόνια (υπεράριθμοι παντού, καμία συνταξιοδότηση λόγω μικρών ηλικιών, 10 αναπληρωτές το χρόνο). Ακόμα και η συζήτηση που κάνουμε για το αν θα είναι φέτος οι κανονικοί αναπληρωτές 200 ή 300 μέχρι πριν δύο χρόνια θα φάνταζε όνειρο θερινής νυκτός...Τα δύο βασικά αιτήματα του κλάδου για οργανικές στα δημοτικά και δεύτερη ώρα στο Γυμνάσιο έχουν δρομολογηθεί... Θα πρέπει να πιέσουμε μέχρι να υλοποιηθούν εξ' ολοκλήρου.

Το καλό είναι ότι μιλάς με αριθμούς και παραδείγματα... :) Απλά δε νομίζω ότι ήταν ποτέ 10 αναπληρωτές ΜΟΝΟ...
Και διαφωνώ λίιιγο με το "καμία συνταξιοδότηση λόγω μικρών ηλικιών" που λες, γιατί οι πρώτοι "μαιμού" μεν, Πληροφορικοί δε......δε βγήκαν από Τμήματα Πληροφορικής... Άρα είναι αρκετοί αυτοί νομίζω που δεν είναι μικρής ηλικίας και θα βγουν στη σύνταξη (τώρα και στο άμεσο μέλλον), ειδικά έτσι όπως χειροτερεύουν τα πράγματα στη χώρα! Τι λέτε??

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:35:30 »

Αποσυνδεδεμένος nesaneir

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #578 στις: Οκτώβριος 03, 2011, 03:00:40 μμ »
Υπήρξαν χρονιές που διόρισαν 1000-2000 μαζικά.
Στη συνέχεια τους έφεραν όλους με μετάθεση στα αστικά κέντρα ενώ δεν υπήρχαν οργανικές για να βολέψουν προφανώς τους δικούς τους.
Σκέψου επίσης την τεράστια μείωση ωρών μαθημάτων ειδικότητας στα ΕΠΑΛ. Από εκεί βγήκαν πολλοί υπεράριθμοι.
Γενικά υπάρχει τεράστιο πρόβλημα το οποίο θα διογκωθεί σε 2 χρόνια όταν θα μειωθούν δραστικά οι ώρες στο Λύκειο.

Πότε διόρισαν 1000-2000 βρε συνάλφε?????
Και πότε "τους έφεραν ΟΛΟΥΣ με μετάθεση στα αστικά κέντρα"??????

Συμφωνώ γενικά με όσα έλεγες στο προηγούμενο μήνυμα (για τη "μαυρίλα" λεω), αλλά μην είσαι τόοοοοοσο υπερβολικός, λιγάκι πιο ρεαλιστικός και συγκεκριμένος..........και όχι με γενικότητες που δεν ισχύουν στο κάτω-κάτω!  :)

Οι διορισμοί...
ΑΣΕΠ 2002                  ΓΡΑΠΤΟ      ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ          σύνολο
                       ΠΕ19 :    900                  600                     1500
                       ΠΕ20 :    600                  400                     1000

ΑΣΕΠ 2005      ΠΕ19 :    630                 420                      1050 
                        ΠΕ20 :   420                  280                      700

Άμεση απάντηση...WOW! Που τους βρήκες τους αριθμούς τόσο γρήγορα?!?!?!  ???:) Αυτοί απο ΑΣΕΠ διορίστηκαν και τοποθετήθηκαν κάπου ή μήπως είναι απλά οι επιτυχόντες? Απλά ρωτάω (γιατί μου φαίνεται το σύνολο λίγο υπερβολικό), δε σε αμφισβητώ... :)

Αποσυνδεδεμένος nesaneir

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #579 στις: Οκτώβριος 03, 2011, 03:01:45 μμ »
Νομίζω ότι η αλήθεια βρίσκεται κάπου στη μέση των απόψεων που εκφράζουν ο Alexis_27
και ο antonispe20.
Έτσι νομίζω και γω.....

Αποσυνδεδεμένος nesaneir

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #580 στις: Οκτώβριος 03, 2011, 03:07:37 μμ »
Όποιος θέλει να είναι αισιόδοξος ας είναι. Η πραγματικότητα - όχι των αριθμών - άλλα λέει.
Από που βγαίνει το συμπέρασμα ότι υπάρχει περίπτωση να δημιουργηθούν οργανικές στα ΕΑΕΠ;
Από εξαγγελίες του τύπου λεφτά υπάρχουν;
Ποιος εγγυάται ότι μετά το 2013 θα λειτουργούν τα ΕΑΕΠ;
Ίσως φαντασιωνόμαστε κάτι τέτοιο.
Τι μας κάνει να νομίζουμε ότι οι επιμορφωμένοι δάσκαλοι δε θα "κλέψουν" τις ΤΠΕ;
'Έχουμε δείξει τάχα ως τώρα ότι είμαστε ίσοι με αυτούς;
Φυσικά όλοι αγωνιούμε για το μέλλον της πληροφορικής στην εκπαίδευση. Για το μέλλον μας.
Αν τα βάψουμε μαύρα σίγουρα δε θα κερδίσουμε τίποτα.
Μόνο αν διεκδικήσουμε μαζικά και επίμονα ακόμη και τα αυτονόητα θα μπορέσουμε να ελπίζουμε.
1η Οκτωβρίου και ακόμη περιμένουμε. Αυτή είναι η αλήθεια. Τα υπόλοιπα είναι απλά παραμύθια.
Τα όμορφα τα λόγια τα μεγάλα δεν εγγυώνται το παραμικρό.
Αν και θα φανεί λίγο λαϊκίστικο, αν δε δεις κάτι απτό μην πιστεύεις τίποτα.
Λες "Όποιος θέλει να είναι αισιόδοξος ας είναι." Και τόοοοοοοση απαισιοδοξία όμως?!?!?! Δηλ. δε μπορείς να δεις τα πράγματα να είναι κάπου στη μέση?

Αποσυνδεδεμένος geok_salonika

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2755
  • Φύλο: Άντρας
  • Μηδένα προ του τέλους μακάριζε...
    • Προφίλ
    • Θεματα εξετάσεων και online test ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #581 στις: Οκτώβριος 03, 2011, 03:50:43 μμ »

Άμεση απάντηση...WOW! Που τους βρήκες τους αριθμούς τόσο γρήγορα?!?!?!  ???:) Αυτοί απο ΑΣΕΠ διορίστηκαν και τοποθετήθηκαν κάπου ή μήπως είναι απλά οι επιτυχόντες? Απλά ρωτάω (γιατί μου φαίνεται το σύνολο λίγο υπερβολικό), δε σε αμφισβητώ... :)

Προφανώς κι έχουν διοριστεί όλοι αυτοί. Αν κάνεις τον κόπο να δεις τα ΦΕΚ των ΑΣΕΠ 2002 και 2005 θα το διαπιστώσεις κι εσύ
Κάθε εμπόδιο για καλό...
Κάθε μέρα είναι μια καινούρια μέρα!!!

Θέματα και online test προηγούμενων ΑΣΕΠ: www.exetaseis-asep.com

Αποσυνδεδεμένος nesaneir

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #582 στις: Οκτώβριος 03, 2011, 03:57:41 μμ »
Από περιέργεια η συζήτηση για τα κουτάκια αποσκοπεί στην απόκτηση γνώσης ή μήπως κάποιοι ετοιμάζουν την αίτηση της επόμενης χρονιάς;
Αφήστε να δούμε αν και πότε θα πάρουν φέτος. Αφήστε να δούμε αν μετά από 1-2 χρόνια θα υπάρχει κενό ή καν η πληροφορική στα σχολεία!
Για φέτος ότι είναι να γίνει θα γίνει. Για τα επόμενα χρόνια πρέπει να ασχοληθούμε.
Ε, νομίζω τώρα το παρακάνεις (αρκετά κιόλας)... :) " Αφήστε να δούμε αν μετά από 1-2 χρόνια θα υπάρχει καν η πληροφορική στα σχολεία!"?!?!?!?!?!?! Ε οχι δα κι'έτσι!
Στα λεξικά, πρέπει πλέον να βάλουν τη φώτο σου στη λέξη "απαισιοδοξία" μου φαίνεται ! ! !  :)

Αποσυνδεδεμένος nesaneir

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #583 στις: Οκτώβριος 03, 2011, 04:12:41 μμ »
πως να μην φτάσουμε ως εδώ, όταν:

υπάρχει τμήμα πληροφορικής που μπαίνεις με βαθμό 6 και αποφοιτώντας έχεις τα ίδια δικαιώματα διεκδίκησης θέσης στην εκπαίδευση,

αρκεί το πτυχίο σου, ότι και αν είναι αυτό, να αναφέρει στον τίτλο του κάπου την λέξη "Πληροφορική", και αυτό σου δίνει τα ίδια δικαιώματα διεκδίκησης θέσης στην εκπαίδευση

όταν στο μηχανογραφικό οι σχολές που αναφέρουν την λέξη "Πληροφορική" έχουν φτάσει τις 47!!!
(http://www.pde.gr/index.php?topic=15038.msg448063#msg448063)

Δε διαφωνώ...αλλά αυτό συμβαίνει ΤΩΡΑ όμως, την τελευταία 5-ετία να πω?! Μέχρι να πάρουν αυτοί σειρά, μπορεί να περάσουν 20 χρόνια! Άρα νομίζω ανοίγεις άλλο θέμα, δε φτάσαμε εδώ επειδή μπαίνει σε κάαααποια Σχολή Πληροφορικής η Σάρα και η Μάρα!!!

Αποσυνδεδεμένος elia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • ΠΕ86 - ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #584 στις: Οκτώβριος 03, 2011, 05:07:36 μμ »
Άμεση απάντηση...WOW! Που τους βρήκες τους αριθμούς τόσο γρήγορα?!?!?!  ???:) Αυτοί απο ΑΣΕΠ διορίστηκαν και τοποθετήθηκαν κάπου ή μήπως είναι απλά οι επιτυχόντες? Απλά ρωτάω (γιατί μου φαίνεται το σύνολο λίγο υπερβολικό), δε σε αμφισβητώ... :)
Ασφαλώς και δουλεύουν όλοι αυτοί! Όποιος αποφοιτούσε από τμήμα πληροφορικής εκείνες τις χρονιές διοριζόταν μετά από λίγο, όλοι αυτοί τώρα εργάζονται κανονικά στην εκπαίδευση. Εκείνες οι φουρνιές στάθηκαν πάρα πολύ τυχερές (και όσοι όπως εγώ το κ$#%#^$σαν και καθυστέρησαν το πτυχίο, χτυπάν το κεφάλι τους στον τοίχο τώρα, όπως και όσοι από αυτούς σνόμπαραν αρχικά την εκπαίδευση και άργησαν να μπουν στη διαδικασία ωρομισθίας-ΑΣΕΠ).

Αποσυνδεδεμένος nesaneir

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #585 στις: Οκτώβριος 03, 2011, 05:29:28 μμ »
...
Είμαστε οι νεοέλληνες του Πανούση και του Σαββόπουλου γιατί έτσι μας γαλούχησαν και έτσι εμείς χωρίς καμιά κριτική το ενστερνιστήκαμε.
Φτάσαμε ως εδώ γιατί αρκεστήκαμε σε ένα κομμάτι τυρί που βρίσκονταν στη φάκα.
Όποιος έχει όνειρα για ένα σχολείο με την πληροφορική στην υπηρεσία της εποχής και της κοινωνίας καταλαβαίνει γιατί αξίζει να γίνουμε μια γροθιά και να παλέψουμε.
Όποιος πάλι απλά ικανοποιείται με μια θέση στην εκπαίδευση να ξέρει ότι τα πράγματα έχουν αλλάξει αλλιώς ας γίνει τουλάχιστον ένθερμος υποστηρικτής της γροθιάς των υπολοίπων.

Sorry, δεν ξέρω πως θα ακουστεί, αλλά ούτε με Παπαρήγα θα πάμε μπροστά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Κάπως έτσι ακούγεσαι!  :) Sorry και πάλι, αλλά με την γενική κατάσταση που επικρατεί στη χώρα, οι πιο επικίνδυνοι επαναστάτες μου φαίνονται αυτοί που είναι οι "αντιδραστικοί σε όλα" και τους βαρέθηκα... (χωρίς παρεξήγηση, το τελευταίο δεν απευθύνεται σε σένα προσωπικά, είναι γενικό... :)...)

Αποσυνδεδεμένος Alexhs_27

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 254
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #586 στις: Οκτώβριος 03, 2011, 05:39:55 μμ »
...
- Με την είσοδο της πληροφορικής στο πρωινό πρόγραμμα των δημοτικών ο αριθμός των αναπληρωτών στην πληροφορική αυξήθηκε από 10 που είχαμε πρόπερσι σε 1952 πέρυσι (μαζί με τους αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου) καθιστώντας την ειδικότητά μας την δεύτερη ειδικότητα σε αριθμό αναπληρωτών μετά με τους δασκάλους. Ας ελπίσουμε ότι το υπουργείο θα τηρήσει την υπόσχεση του και θα ιδρύσει οργανικές θέσεις πληροφορικής τα επόμενα έτη.

Το πρόβλημα μας είναι οι διορισμοί οι οποίοι με τους διάφορους περιορισμούς 1: 10 θα είναι εκ των πραγμάτων λίγοι για κάποια χρόνια. Οι αλλαγές στα προγράμματα  όμως αναπόφευκτα θα δημιουργήσουν την ανάγκη για πολλούς διορισμούς μόλις τελειώσουμε με τους περιορισμούς αυτούς.Δεν γίνεται να καλύπτονται οι θέσεις επ' αόριστον με αναπληρωτές. Ελπίζω αυτό να γίνει από το 2014-15.

Προσωπικά δεν μπορώ να καταλάβω αυτή την απόλυτη απαισιοδοξία ιδιαίτερα μάλιστα αν σκεφτεί κανείς σε ποια κατάσταση ήταν ο κλάδος μέχρι πριν από 2 χρόνια (υπεράριθμοι παντού, καμία συνταξιοδότηση λόγω μικρών ηλικιών, 10 αναπληρωτές το χρόνο). Ακόμα και η συζήτηση που κάνουμε για το αν θα είναι φέτος οι κανονικοί αναπληρωτές 200 ή 300 μέχρι πριν δύο χρόνια θα φάνταζε όνειρο θερινής νυκτός...Τα δύο βασικά αιτήματα του κλάδου για οργανικές στα δημοτικά και δεύτερη ώρα στο Γυμνάσιο έχουν δρομολογηθεί... Θα πρέπει να πιέσουμε μέχρι να υλοποιηθούν εξ' ολοκλήρου.

Το καλό είναι ότι μιλάς με αριθμούς και παραδείγματα... :) Απλά δε νομίζω ότι ήταν ποτέ 10 αναπληρωτές ΜΟΝΟ...
Και διαφωνώ λίιιγο με το "καμία συνταξιοδότηση λόγω μικρών ηλικιών" που λες, γιατί οι πρώτοι "μαιμού" μεν, Πληροφορικοί δε......δε βγήκαν από Τμήματα Πληροφορικής... Άρα είναι αρκετοί αυτοί νομίζω που δεν είναι μικρής ηλικίας και θα βγουν στη σύνταξη (τώρα και στο άμεσο μέλλον), ειδικά έτσι όπως χειροτερεύουν τα πράγματα στη χώρα! Τι λέτε??

Κι όμως φίλε μου... Τόσοι ήταν περίπου... Για την ακρίβεια ήταν 12 άτομα στην Α φάση και 1 άτομο στη Β φάση :)
Αυτή ήταν η πρώτη φάση αναπληρωτών πληροφορικής που έγινε στην ΣΤ φάση αναπληρωτών δευτεροβάθμιας καθώς άργησαν πολύ να βγουν τα αποτελέσματα του ΑΣΕΠ.

http://archive.minedu.gov.gr/docs/proslhpseis_bthmias_20091118_internet_091119.xls

Στη δεύτερη και τελευταία φάση πήραν ένα άτομο όπως φαίνεται παρακάτω :)

http://www.pde.gr/index.php?topic=16681.14

Όσον αφορά τις συνταξιοδοτήσεις δεν έχω νούμερα να σου δώσω αλλά είμαι σίγουρος μέχρι τώρα θα είναι ελάχιστες...

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2380
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #587 στις: Οκτώβριος 03, 2011, 06:32:03 μμ »
Από περιέργεια η συζήτηση για τα κουτάκια αποσκοπεί στην απόκτηση γνώσης ή μήπως κάποιοι ετοιμάζουν την αίτηση της επόμενης χρονιάς;
Αφήστε να δούμε αν και πότε θα πάρουν φέτος. Αφήστε να δούμε αν μετά από 1-2 χρόνια θα υπάρχει κενό ή καν η πληροφορική στα σχολεία!
Για φέτος ότι είναι να γίνει θα γίνει. Για τα επόμενα χρόνια πρέπει να ασχοληθούμε.
Ε, νομίζω τώρα το παρακάνεις (αρκετά κιόλας)... :) " Αφήστε να δούμε αν μετά από 1-2 χρόνια θα υπάρχει καν η πληροφορική στα σχολεία!"?!?!?!?!?!?! Ε οχι δα κι'έτσι!
Στα λεξικά, πρέπει πλέον να βάλουν τη φώτο σου στη λέξη "απαισιοδοξία" μου φαίνεται ! ! !  :)

Από περιέργεια κι ας είμαι εκτός θέματος, περίμενες πριν 1-2 χρόνια ότι οι Έλληνες θα είχαμε φτάσει στον πάτο;
Σε εποχές ΤΡΟΙΚΑ όλα είναι πιθανά και αναμενόμενα.
Απαισιοδοξία ή ρεαλισμός; Θα φανεί!
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159846
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 630
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 595
Σύνολο: 606

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.099 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.