*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 376190 φορές)

0 μέλη και 9 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #630 στις: Οκτώβριος 05, 2011, 06:11:11 μμ »
Sorry, αλλά γιατί το ψάχνεις τόοοοοσο πολύ? ΝΑΙ, είναι ένας λόγος...εσένα η ασφάλεια και η μονιμότητα σε χαλάει? ? ?

μα δεν κατέκρινα τον παραπάνω λόγο. Γιατί να με χαλάει;

Δεν έχω δικαίωμα να το ψάξω;
Αναρωτήθηκα πως είναι δυνατόν να εμφανίζονται τόσες χιλιάδες υποψήφιων εκπαιδευτικών στον κλάδο της πληροφορικής, ένας κλάδος με κύρια αποκατάσταση σε εταιρίες πληροφορικής παρά τόσο στην εκπαίδευση.

Το ίδιο θα έκανα αν ξαφνικά έβλεπα όσους τελειώνουν Νομική ή Ιατρική (κλάδοι ΠΕ13 & ΠΕ14.01) να κατακλύζουν τους πίνακες αναπληρωτών, και έβλεπα τους γιατρούς κατα 1000άδες να θέλουν να γίνουν καθηγητές.

μην ξεχνάτε ότι πριν από μερικά χρόνια για το μάθημα της πληροφορικής προσλάμβανε Μαθηματικούς, Φυσικούς ακόμα και άτομα με σεμινάρια!!! (http://www.csd.uoc.gr/~speypk/epethrida_site/16month.html)

Δεν υπήρχαν απόφοιτοι πληροφορικής τότε; 47 σχολές πληροφορικής έχουμε. Κι όμως κανείς δεν πήγαινε στην εκπαίδευση.
Δεν μπορεί να είναι ο κύριος λόγος η ασφάλεια και το αραλίκι του Δημοσίου πράγματα που καταργούνται εξάλλου σιγά σιγά.....

Τι άλλαξε τα τελευταία χρόνια ξαφνικά;

Δεν είναι λοιπόν απορίας άξιο να το ψάξω τι έγινε ξαφνικά;


πάντως έτσι που πάει το Δημόσιο, πιστεύω θα το σκέφτεται πολύ κάποιος να μπει σε αυτό.
Αν η εκπαίδευση γίνει όπως στην Αγγλία όπου δεν υπάρχει μονιμότητα και είναι όλοι οι καθηγητές συμβασιούχοι μόνο για ένα έτος και μετά ο διευθυντής του σχολείου κρίνει αν θα σε πάρει και την επόμενη χρονιά, τότε είναι που κανείς δεν θα θέλει να μπει στην εκπαίδευση, και δικαιολογημένα!

Το κακό έχει παραγίνει στο δημόσιο. Όλοι θέλουν να μπουν για το αραλίκι και την ασφάλεια και για το γεγονός ότι τα ξύνω και κανείς δεν μου λέει τίποτα. και φαίνεται να είναι ο κύριος λόγος... δυστυχώς...
Χρειάζεται ένα ταρακούνημα ώστε το δημόσιο να είναι η έσχατη λύση, να μην το θέλει κανείς και να παρακαλάει κάποιος να ΜΗΝ πάει. Γιατί ο Έλληνας δεν κάνει για δημόσιο!
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 05, 2011, 06:15:06 μμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:04:04 »

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #631 στις: Οκτώβριος 05, 2011, 08:02:11 μμ »
Το κακό έχει παραγίνει στο δημόσιο. Όλοι θέλουν να μπουν για το αραλίκι και την ασφάλεια και για το γεγονός ότι τα ξύνω και κανείς δεν μου λέει τίποτα. και φαίνεται να είναι ο κύριος λόγος... δυστυχώς...
Χρειάζεται ένα ταρακούνημα ώστε το δημόσιο να είναι η έσχατη λύση, να μην το θέλει κανείς και να παρακαλάει κάποιος να ΜΗΝ πάει. Γιατί ο Έλληνας δεν κάνει για δημόσιο!
Αν και off-topic... Είναι και στην Αγγλία ο προϊστάμενος της διεύθυνσης, ο σύμβουλος και ο διευθυντής του σχολείου ίδιο κόμμα με αυτό που κυβερνάει τη χώρα ή αυτή η σύμπτωση είναι ελληνικό φαινόμενο; Γιατί βλέπεις το πρόβλημα στους δημοσίους υπαλλήλους (ειδικά μάλιστα στην εκπαίδευση, όπου δεν βγάζει καν νόημα) και δεν το βλέπεις στην οργάνωση των επικεφαλής;

Και η λύση σε όλα αυτά είναι να χειροτερεύσουν πολύ οι συνθήκες εργασίας των δημοσίων υπαλλήλων ώστε να μη θέλει να πάει κανείς; Και όχι πχ να τοποθετούνται οι καταλληλότεροι ως προϊστάμενοι, να αξιολογούνται από τους καθηγητές και όχι από το υπουργείο, να αξιολογούνται στη συνέχεια και οι καθηγητές από τους κατάλληλους και με αντικειμενικά κριτήρια, να δωθούν κίνητρα αποδοτικότητας και ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ άλλα;

Μήπως βλέπουμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος;

Αποσυνδεδεμένος gr_geo

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #632 στις: Οκτώβριος 05, 2011, 08:07:44 μμ »
Το θέμα αυτό μου φαίνεται κάποιοι το παρατραβάνε!!!Δηλαδή προσπαθούμε να γίνουμε εκπαιδευτικοί γιατί θέλουμε να βολευτούμε και να φτιάξουμε "οπίσθια" (ας είμαστε λίγο ευγενικοί) από το καθισιό;
Τα 6 χρόνια που εργάζομαι η εκπαίδευση ήταν συνειδητή επιλογή μου. Εχω εργαστεί σε κάθε εκπαιδευτική βαθμίδα εκτός της 3θμιας εκπαίδευσης. Τα περισσότερα από αυτά σαν ωρομίσθιος. Τα δεκαδες σχολεία που έχω αλλάξει και οι χιλιάδες ώρες και χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι ήταν επειδή μου αρέσει να είμαι "βολεμένος";;; Αν είναι έτσι θα πρέπει να έχω πολλά βίτσια στη ζωή μου...

Για να ξεκαθαρίσουμε λίγο τα πράγματα και να βοηθήσω τον KILLBILL να λύσει τις απορίες του έχω να πώ 2 πραγματα

1ον)47 σχολές πληροφορικής έχουμε τώρα.ΔΕΝ ήταν έτσι τα πράγματα.Μέχρι το 2000 οι σχολές πληροφορικής ήταν λίγες και φυσικά οι απόφοιτοί τους είχαν ως πρώτο στόχο τον ιδιωτικό τομέα που πλήρωνε πολύ καλύτερα.Μετά το 2000 οι σχολές πολλάπλασιάστικαν , καθώς αρκετές από αυτές ιδρύθηκαν και με τη σύμπραξη της ΕΕ για την ανάπτυξη (τρομάρα μας) των νέων τεχνολογιών.Αυτός είναι ο βασικός λόγος που οι λίστες έχουν κατακλυστεί από χιλιάδες αποφοίτους τα τελευταία 4-5 χρόνια .

2ον)Απαγορεύει κανένας να είναι κάποιος εργαζόμενος στον ιδιωτικό τομέα και να έχει κάνει και τα χαρτιά του σαν αναπληρωτής;Ξέρω πολλούς που τα χρόνια των "παχιών αγελάδων" στον ιδιωτικό τομέα έκαναν κάθε χρόνο τα χαρτιά τους και για αναπληρωτές για να έχουν "καβάτζα". Τώρα που ο ιδιωτικός τομέας στέρεψε όλοι αυτοί το γυρίσαν στο καθηγητηλίκι...

Και μία υποσημείωση για το πως φτάσαμε εδώ: Τα τελευταία  3 χρόνια έχω εργαστεί τα 2 ως ωρομίσθιος με 23 και 22 ώρες (Α/ΘΜΙΑ+Β/ΘΜΙΑ) και πέρσι ώς αναπληρωτής από την πρώτη φάση, κι όμως στον πίνακα αναπληρωτών έχω πέσει 160 θέσεις!!! ΓΙΑΤΙ;;; Γιατί κάποιοι αποφάσισαν ότι πρέπει να χωριστούμε σε δύο κατηγορίες: Τους προνομιούχους με παιδαγωγική κατάρτηση (εξαιρώ όσους έχουν παιδαγωγική κατάρτηση λόγω μεταπτυχιακού ) και τους "δε βαριέσαι μωρέ!Αναλώσιμοι είναι"... Όσο υπάρχει αυτή η κατηγοριοποίηση δεν υπάρχει καμία πιθανότητα κοινού αγώνα για τα δίκια του κλάδου μας και τίποτα παραπάνω από αυτό που λέει και ο τίτλος του θέματος: "ΔΥΣΟΙΩΝΟ ΜΕΛΛΟΝ". 

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2380
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #633 στις: Οκτώβριος 05, 2011, 08:18:38 μμ »
Sorry, αλλά γιατί το ψάχνεις τόοοοοσο πολύ? ΝΑΙ, είναι ένας λόγος...εσένα η ασφάλεια και η μονιμότητα σε χαλάει? ? ?
Το κακό έχει παραγίνει στο δημόσιο. Όλοι θέλουν να μπουν για το αραλίκι και την ασφάλεια και για το γεγονός ότι τα ξύνω και κανείς δεν μου λέει τίποτα. και φαίνεται να είναι ο κύριος λόγος... δυστυχώς...
Χρειάζεται ένα ταρακούνημα ώστε το δημόσιο να είναι η έσχατη λύση, να μην το θέλει κανείς και να παρακαλάει κάποιος να ΜΗΝ πάει. Γιατί ο Έλληνας δεν κάνει για δημόσιο!

Όποιος θέλει να εργαστεί στο δημόσιο ας το προσπαθήσει.
Όποιος νομίζει ότι είναι δουλευταράς ας γίνει ιδιωτικός υπάλληλος ή επιχειρηματίας.
Συμφωνώ σχεδόν απόλυτα με τον gr_geo.
Πάντως άλλος ένας λόγος από ότι φαίνεται που δεν είμαστε ενωμένοι και δεν μπορούμε να διεκδικήσουμε τίποτα είναι επειδή κάποιοι αισθάνονται εργαζόμενοι και όχι εκπαιδευτικοί.
 
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:04:04 »

Αποσυνδεδεμένος maGe

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 57
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #634 στις: Οκτώβριος 05, 2011, 08:40:08 μμ »
Δεν μπορειτε ρε παιδια μερικοι μερικοι να βαζετε στην ιδια μοιρα τον "βολεψακια" που θελει να διοριστει στο δημοσιο (χωρις πολλες φορες  να εχει και τα αναλογα προσοντα - πτυχια) με τον εκπαιδευτικο! Ο ενας βαραει σφραγιδες και παιζει πασιετζα και ο αλλος τελειωσε μια σχολη (καθηγητικη ή μη) και θελει να ασχοληθει με την εκπαιδευση για να παραγει εργο και να μαθει δυο πραγματακια στους μαθητες του.... Ο ενας κανει κατι δημιουργικο και ο αλλος απλα περιμενει να περασει το 8ωρο του και να παει στο σπιτακι του. Μη τα βαζετε ολα στο ιδιο τσουβαλι....   Πολλες φορες μαλιστα παρατηρω οτι ατομα που εχουν τετοια νοοτροπια, εχουν μεγαλωσει σε οικογενειες που τους πρηζουν να γινουν καθηγητες μονο και μονο γιατι νομιζουν οτι ετσι το παιδι τους θα "τρουπωσει" και θα εχει μια δουλεια σιγουρη και χωρις κουραση. Δεν ειναι ομως ετσι. Για να ασχοληθεις με την εκπαιδευση πρεπει να το αγαπας πραγματικα.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #635 στις: Οκτώβριος 05, 2011, 09:53:47 μμ »
πάντως παιδιά είναι φοβερό αυτό που συμβαίνει αυτή τη στιγμή στα σχολεία.
Έρχονται καθημερινά έγγραφα διαθέσεων καθηγητών πληροφορικής κυρίως για συμπλήρωση ωραρίου.
Ως γνωστόν η πλειοψηφία των πληροφορικών είναι με μειωμένα ωράρια.

Ακούστε τώρα. έρχονται έγγραφα που λένε:
ο τάδε διατίθεται το πρωί σε 2 σχολεία και το απόγευμα σε εσπερινό
ο τάδε διατίθεται την Δευτέρα σε Δημοτικό, την Τρίτη το πρωί σε Γυμνάσιο και το βράδυ σε νυχτερινό, ενώ Τετάρτη & πέμπτη εκτός από τις ώρες στο σχολείο του το πρωί, τα απογεύματα θα συμπληρώνει ώρες στα ΙΕΚ !!!

καταλαβαίνετε τι γίνεται; μπαλώνουν τρύπες! στα ΙΕΚ που έκανες αίτηση ανεξάρτητα μόνος σου, τώρα πας υποχρεωτικά με διάθεση!

σε λίγο θα τους πούν:
Την Δευτέρα 3 ώρες σχολείο, μετά στα ΚΕΠ και μετά στον Δήμο
Την Τρίτη 2 ώρες σχολείο, μετά στην εφορία και 2 ώρες στο ΙΚΑ
Την Τετάρτη πρωί στο σχολείο το βράδυ στον πύργο ελέγχου του αεροδρομίου!

τι άλλο θα δούμε! η κατάσταση είναι ΤΡΑΓΙΚΗ ! για 1 ώρα σε στέλνει όπου θέλει.

και μη χειρότερα. Μην σου πει κάποιες μέρες να πηγαίνεις και σε άλλο νομό (της ίδιας περιφέρειας εκπαίδευσης)Μόνο αυτό δεν έχω δει ακόμα!

Ακόμα επιμένετε για διορισμό στο δημόσιο;

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2380
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #636 στις: Οκτώβριος 06, 2011, 08:26:15 πμ »
Καλημέρα σε όλους. Σας προτείνω να ρίξετε μια ματιά στο παρακάτω παραμύθι.
http://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=4185.0
Άραγε τα παραμύθια των κυβερνώντων μας ή και το δικό μας  ίσως θα έχουν αίσιο τέλος;
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος elia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • ΠΕ86 - ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #637 στις: Οκτώβριος 06, 2011, 09:44:33 πμ »
Και μία υποσημείωση για το πως φτάσαμε εδώ: Τα τελευταία  3 χρόνια έχω εργαστεί τα 2 ως ωρομίσθιος με 23 και 22 ώρες (Α/ΘΜΙΑ+Β/ΘΜΙΑ) και πέρσι ώς αναπληρωτής από την πρώτη φάση, κι όμως στον πίνακα αναπληρωτών έχω πέσει 160 θέσεις!!! ΓΙΑΤΙ;;; Γιατί κάποιοι αποφάσισαν ότι πρέπει να χωριστούμε σε δύο κατηγορίες: Τους προνομιούχους με παιδαγωγική κατάρτηση (εξαιρώ όσους έχουν παιδαγωγική κατάρτηση λόγω μεταπτυχιακού ) και τους "δε βαριέσαι μωρέ!Αναλώσιμοι είναι"... Όσο υπάρχει αυτή η κατηγοριοποίηση δεν υπάρχει καμία πιθανότητα κοινού αγώνα για τα δίκια του κλάδου μας και τίποτα παραπάνω από αυτό που λέει και ο τίτλος του θέματος: "ΔΥΣΟΙΩΝΟ ΜΕΛΛΟΝ".
Α, γεια σου ..... για ποια ενότητα να μιλήσουμε, αφού ακόμα και διορισμοί να γινόντουσαν (λέμε τώρα) εμείς πάλι στην απ' έξω θα' μασταν. Παλέψτε μόνοι σας!

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #638 στις: Οκτώβριος 06, 2011, 02:59:12 μμ »
Πριν από μερικά χρόνια οι καθηγητές πληροφορικής στα σχολεία είχαν διαμαρτυρηθεί (και δικαιολογημένα τότε) για το γεγονός ότι έκαναν την γραμματέα του σχολείου.
Άλλαζαν μελάνια, έστελναν mail, έγραφαν έγγραφα, ασχολούνταν με τον κάθε υπολογιστή που είχε πρόβλημα, παρείχαν υπηρεσίες και σε άλλους συναδέλφους που δεν ήξεραν την τύφλα τους από ΗΥ, έστειναν windows, προγράμματα κλπ κλπ

Το ποτήρι ξεχείλισε με την εισαγωγή διαδραστικών πινάκων, διερευνητικών εργασιών κλπ όπου οι ΠΕ19-20 ενός σχολείου όφειλαν να παρέχουν επίσης τεχνική υποστήριξη σε συναδέφλους και στο σχολείο γενικότερα.

έτσι έστειλαν έγγραφο διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Παιδείας και δικαιώθηκαν. Απαλλάχθηκαν από κάθε καθήκον πλεον του υπευθύνου εργαστηρίου και των εφημεριών (http://pekap.posterous.com/71868978)

Το δίκαιο αίτημα "πάνω από όλα είμαστε καθηγητές και δουλειά μας είναι να μπαίνουμε στην τάξη...." έπιασε τόπο.


Σήμερα τα δεδομένα έχουν αλλάξει....
Ποιά τάξη; ποιές ώρες; ποιά μαθήματα; ....

Βλέπω καθημερινά τις διαθέσεις συναδέλφων καθηγητών πληροφορικής όπου μέσα στη βδομάδα μπορεί να τρέχουν ακόμα και σε 4 διαφορετικούς φορείς για να συμπληρώσουν ωράριο. Γνωρίζω πληροφορικό που είναι στο Λύκειο και στο συστεγαζόμενο Γυμνάσιο, ενώ κάποιες μέρες δουλεύει πρωι -βράδυ γιατί τον διέθεσαν και σε εσπερινό Λύκειο και σε ΙΕΚ!! έχει γίνει 1000 κομμάτια ο άνθρωπος..

Αναρωτιέμαι.... είναι καλύτερα έτσι;
Μήπως οι πληροφορικοί σκάψαμε τον λάκο μας ζητώντας απαλλαγή από την γραμματειακή υποστήριξη;
Δεν θα ήταν καλύτερα να είχαμε τις 8-10 (γιατί παραπάνω δεν νομίζω ότι έχει κανείς σε ένα σχολείο) ώρες διδασκαλίας μας στο ίδιο σχολείο και οι υπόλοιπες ώρες να καλύπτονταν με γραμματειακή υποστήριξη, αλλάζοντας κανένα μελάνι;

μήπως την πατήσαμε τελικά;

Είναι καλύτερα δηλαδή με την απειλή της εργασιακής εφεδρείας που πρώτους απόλους στον χώρο της εκπαίδευσης θα αγγίξει τους γυμναστές και τους πληροφορικού;
τόσο τραγικό ήταν που στέλναμε και μερικά mails και γράφαμε κανένα κειμενάκι στο word για λογαριασμό του άσχετου διευθυντή;

μη χείρον βέλτιστο λέει ο σοφός λαός!

Αποσυνδεδεμένος koritsaki_PE20

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 41
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #639 στις: Οκτώβριος 06, 2011, 03:04:55 μμ »
Και μία υποσημείωση για το πως φτάσαμε εδώ: Τα τελευταία  3 χρόνια έχω εργαστεί τα 2 ως ωρομίσθιος με 23 και 22 ώρες (Α/ΘΜΙΑ+Β/ΘΜΙΑ) και πέρσι ώς αναπληρωτής από την πρώτη φάση, κι όμως στον πίνακα αναπληρωτών έχω πέσει 160 θέσεις!!! ΓΙΑΤΙ;;; Γιατί κάποιοι αποφάσισαν ότι πρέπει να χωριστούμε σε δύο κατηγορίες: Τους προνομιούχους με παιδαγωγική κατάρτηση (εξαιρώ όσους έχουν παιδαγωγική κατάρτηση λόγω μεταπτυχιακού ) και τους "δε βαριέσαι μωρέ!Αναλώσιμοι είναι"... Όσο υπάρχει αυτή η κατηγοριοποίηση δεν υπάρχει καμία πιθανότητα κοινού αγώνα για τα δίκια του κλάδου μας και τίποτα παραπάνω από αυτό που λέει και ο τίτλος του θέματος: "ΔΥΣΟΙΩΝΟ ΜΕΛΛΟΝ".
Α, γεια σου ..... για ποια ενότητα να μιλήσουμε, αφού ακόμα και διορισμοί να γινόντουσαν (λέμε τώρα) εμείς πάλι στην απ' έξω θα' μασταν. Παλέψτε μόνοι σας!
να αγιάσει το στόμα σου elia ....... όταν οι ΑΣΠΑΙΤΑΔΕΣ ΚΑΙ οι ΤΕΧΝ. ΠΕΙΡΑΙΑ μας χρειάζονται τότε λεν παμε μαζι...... όταν ομως δεν μας χρειάζονται μας πετροβολούν ....
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 06, 2011, 03:17:14 μμ από koritsaki_PE20 »
ΠΕ20

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #640 στις: Οκτώβριος 06, 2011, 03:16:58 μμ »
Και μία υποσημείωση για το πως φτάσαμε εδώ: Τα τελευταία  3 χρόνια έχω εργαστεί τα 2 ως ωρομίσθιος με 23 και 22 ώρες (Α/ΘΜΙΑ+Β/ΘΜΙΑ) και πέρσι ώς αναπληρωτής από την πρώτη φάση, κι όμως στον πίνακα αναπληρωτών έχω πέσει 160 θέσεις!!! ΓΙΑΤΙ;;; Γιατί κάποιοι αποφάσισαν ότι πρέπει να χωριστούμε σε δύο κατηγορίες: Τους προνομιούχους με παιδαγωγική κατάρτηση (εξαιρώ όσους έχουν παιδαγωγική κατάρτηση λόγω μεταπτυχιακού ) και τους "δε βαριέσαι μωρέ!Αναλώσιμοι είναι"... Όσο υπάρχει αυτή η κατηγοριοποίηση δεν υπάρχει καμία πιθανότητα κοινού αγώνα για τα δίκια του κλάδου μας και τίποτα παραπάνω από αυτό που λέει και ο τίτλος του θέματος: "ΔΥΣΟΙΩΝΟ ΜΕΛΛΟΝ".
Α, γεια σου ..... για ποια ενότητα να μιλήσουμε, αφού ακόμα και διορισμοί να γινόντουσαν (λέμε τώρα) εμείς πάλι στην απ' έξω θα' μασταν. Παλέψτε μόνοι σας!
να αγιάσει το στόμα σου elia ....... όταν οι ΑΣΠΑΙΤΑΔΕΣ ΚΑΙ οι ΤΕΧΝ. ΠΕΙΡΑΙΑ μας χρειάζονται τότε λενε παμε μαζι...... όταν ομως δεν μας χρειάζονται μας πετροβολούν ....
Μη ξεχνάς και τον διαχωρισμό ΠΕ20-ΠΕ19 και το "μαξιλαράκι" 60-40... Δυστυχώς είναι περισσότερα αυτά που μας χωρίζουν παρά αυτά που μας ενώνουν...

Αποσυνδεδεμένος koritsaki_PE20

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 41
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #641 στις: Οκτώβριος 06, 2011, 03:22:13 μμ »
απλά όταν κάποιοι τεχνολόγοι απο εμας παίρνουν ένα προβάδισμα (άδικο τις περισσότερες φορές, δες ΠΕΙΡΑΙΑ) τότε λεν το δικαιούνται και στρέφονται εναντίων των υπολοίπων (βαζω και τους ΑΣΠΑΙΤΑΔΕΣ ΜΕΣΑ)...... όταν όμως τους αφερούν ένα προνόμιο (πχ προϋπηρεσία ή μείωση αναπληρωτών και διορισμών) τότε λένε πάμε όλοι μαζί για να αγωνιστούμε ...... και υπονοούν "για να διοοριστώ εγώ θύμα και κορόιδο"

 εεεεε οχι δεν παει ετσι   
ΠΕ20

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #642 στις: Οκτώβριος 06, 2011, 03:27:56 μμ »
Εντάξει τότε δεν χρειάζεται να αγωνίζεσαι για τίποτα άρα έχεις και το κεφάλι σου ήσυχο! Μπορείς απλά να περιμένεις και να κοιτάς τις εξελίξεις και ότι βρέξει ας κατεβάσει!

Α! Και αν ποτέ μπει η Πληροφορική στα δημοτικά και πάρουν οι πιστοποιημένοι δάσκαλοι το μάθημα ( όπως έχει ήδη προκαθοριστεί ) μην ανησυχήσεις επειδή δεν θα έχει χρειαστεί να αγωνιστείς επομένως όλα καλά!

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #643 στις: Οκτώβριος 06, 2011, 03:28:13 μμ »
απλά όταν κάποιοι τεχνολόγοι απο εμας παίρνουν ένα προβάδισμα (άδικο τις περισσότερες φορές, δες ΠΕΙΡΑΙΑ) τότε λεν το δικαιούνται και στρέφονται εναντίων των υπολοίπων (βαζω και τους ΑΣΠΑΙΤΑΔΕΣ ΜΕΣΑ)...... όταν όμως τους αφερούν ένα προνόμιο (πχ προϋπηρεσία ή μείωση αναπληρωτών και διορισμών) τότε λένε πάμε όλοι μαζί για να αγωνιστούμε ...... και υπονοούν "για να διοοριστώ εγώ θύμα και κορόιδο"

 εεεεε οχι δεν παει ετσι

Και η λύση ποια πιστεύεις ότι είναι; Εγώ που είμαι μηχανικός έπρεπε να σπουδάσω 8 χρόνια για να γίνω ΑΣΠΑΙΤΑΣ(όπως μας λες), ένας τεχνολόγος του Πειραιά θέλει 4 χρόνια και ένας απόφοιτος ΤΕΙ 5 για να είναι στο ίδιο επίπεδο...

Γιατί πρέπει να τα βάζουμε ο ένας με τον άλλο; Δεν είναι καλύτερο να βρούμε κοινές διεκδικήσεις; Όπως και να έχει κάποιος θα είναι ο ευνοημένος, ανάλογα με τους κανόνες που αποφασίζουν κάθε 2-3 χρόνια. Δεν φταίει το παιδί που τέλειωσε Πειραιά επειδή αποφάσισαν κάποτε κάτι άδικο για τους άλλους, ούτε εγώ θα τα βάλω με τους απόφοιτους ΤΕΙ που είναι πιο ευνοημένοι από εμένα...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159852
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 650
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 536
Σύνολο: 547

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.111 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.