0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ρε παιδιά είναι απαράδεκτο να λέτε οτι στο δημοτικό μαθαίνουμε τα παιδιά ζωγραφική. ...Μετά αναρωτιόμαστε γιατί δεν μας παίρνει κανείς στα σοβαρά. Αφού δεν το κάνουμε ούτε εμείς!
Καλημέρα.Με τη λογική αυτή συνάδελφε κάποιος με πτυχίο Πληροφορικής και βαθμό εισαγωγής 17 θα έπρεπε να έχει δικαιώματα διδασκαλίας μαθηματικών επειδή πιθανόν κάποιος μαθηματικός ίσως εισήχθη με 13,5.Παρατήρηση: για να χρησιμοποιηθούν εξολοκλήρου οι γνώσεις και οι δεξιότητες κάποιου, πρέπει να ιδρύσει ένα ίδρυμα δικό του όπου θα γίνονται έρευνες, πειράματα και θα δίνονται διαλέξεις επί του επιστημονικού του πεδίου. Επίσης γνωρίζω άτομο που ενώ δεν έχει σπουδάσει είναι ο επίσημος συνεργάτης του Κυπριακού κράτους σε προγράμματα πληροφοριακών συστημάτων. Απλά έχει απίστευτες γνώσεις και επιχειρηματικό δαιμόνιο.Επειδή πάει να δημιουργηθεί σύγχυση θα πω και αυτό. Είσαι ότι δηλώσεις; Είσαι ότι ξέρεις; Είσαι ότι αποδείξεις; Ή είσαι ότι φαντασιώνεσαι;Εγώ απαντώ το γ. Εσείς;Αλίμονο φυσικά αν κάποιος δεν αποκτήσει τις στοιχειώδεις γνώσεις και απαιτεί θέση στην εκπαίδευση. Θα είναι πιθανόν ασυνείδητος και από παιδαγωγικής σκοπιάς.Δεν είμαι εγώ αυτός που θα κρίνει τον καλό εκπαιδευτικό αλλά από την εμπειρία μου σαν μαθητής και φοιτητής, καλός καθηγητής δεν είναι απαραίτητα μια πληροφορική διάνοια, ένας πτυχιούχος του 10 ή ένας απόφοιτος υψηλόβαθμου τμήματος.Όσον αφορά τη μονιμότητα του δημοσίου μόνο για ανέκδοτο μπορώ να το θεωρήσω.Ωστόσο θα συμφωνήσω απόλυτα στο ότι κάθε άνθρωπος πρέπει να κυνηγήσει τα όνειρα του.Τέλος, όσο σημαντικά είναι τα μαθηματικά της Α δημοτικού τόσο σημαντικές είναι και οι γνώσεις της πληροφορικής αρκεί βέβαια να μην παραμείνουν σε επίπεδο ζωγραφικής. Δε νομίζω ασφαλώς!
1ον: Πόσες εταιρίες Πληροφορικής υπάρχουν στην Ελλάδα, πόσες στην επαρχία ειδικά και κατά πόσο θα μπορούσαν να απορροφήσουν τους 1000άδες αποφοίτους που βγαίνουν?
2ον: Δεν είσαι γυναίκα, οπότε δε θα επεκταθώ περισσότερο γιατί δε θα καταλάβεις...για το πως μπορείς να είσαι γυναίκα, να θες να κάνεις οικογένεια και παιδιά και να δουλεύεις σε αυτή την ειδικότητα με ΤΙΣ απαιτήεις, χωρίς άδειες, χωρίς τίποτα...με τον κίνδυνο να σε "πετάξουν" όποτε θέλουν! Στην Ευρώπη φίλε υπάρχουν ΚΑΙ περισσότερες ευκαιρίες ΚΑΙ διευκολύνσεις...
3ον: Σε ποια "απίθανη" σχολή Πληροφορικής μπαίνει κάποιος με 6-7 ? ? ? Είπαμε, έχουν ξεφτιλίσει τα πράγματα, αλλά μην υπερβάλλετε σε τέτοιο βαθμό...
4ον: Είναι τόσο απίθανο να μας αρέσει απλά να δουλεύουμε με παιδιά και να δίνουμε γνώση? ? ?
Εντάξει αν κάποιος αγαπάει την εκπαίδευση τόσο πολύ και είναι το όνειρό του και δεν μπορεί να φανταστεί τον εαυτό του έξω από την τάξη, τότε φυσικά και έχει και το κάθε δικαίωμα να μπει στην εκπαίδευση.Ολοι αυτοί οι 1000άδες πληροφορικάριοι που υπάρχουν στις λίστες αναπληρωτών, τόσο πολύ αγαπάνε την εκπαίδευση?
Παράθεση από: antonispe20 στις Οκτωβρίου 04, 2011, 09:10:02 amΟ ρόλος του δασκάλου ειδικά στην τάξη αυτή δεν είναι να μεταφέρει γνώσεις αλλά πιο πολύ παιδαγωγικός και κοινωνικός, να εισάγει το παιδί ομαλά στο περιβάλλον του σχολείου. Έχουμε σπουδάσει κάτι τέτοιο.?Αμάν ρε παιδιά, απλή λογική!!!Ας σοβαρευτούμε λοιπόν και ας βάλουμε το καλό αυτών των παιδιών πάνω από το δικό μας "όνειρο" για βόλεμα στο δημόσιοκαι όμως κάποτε σε ένα χωριό είχε μία τηλεόραση ασπρόμαυρη και οι μαθητές είχαν 1 βιβλίο και ένα πινακάκι για να σημειώνουν, τα παιδιά 5-6 χρονών είναι πολύ δραστήρια και μπορούν να λάβουν τεράστιο όγκο πληροφοριών που στα μηνύματα σου φαίνεται ότι υποτιμάς, Όσο αναφορά για την κοινωνικοποίηση του μαθητή, είναι ότι πιο καλύτερο μπορεί να προσφέρει η τεχνολογία στον τομέα της παιδείας, για να γίνω συγκεκριμένος θυμάμαι στο δημοτικό που προσπαθούσαν να προωθήσουν ένα μοντέλο αλληλογραφίας με παιδιά από ξένες χώρες φυσικά αυτό μέσω των νέων τεχνολογιών μπορεί να γίνει πιο άμεσο πιο εύκολο - πιο ολοκληρωμένο. ας σοβαρευτούμε και ας δώσουμε ότι καλύτερο μπορούμε στην νέα γενιά και ας προωθήσουμε την διαπαιδαγώγησή τους, αντί να μένουμε στα ίδια στερεότυπα συστήματα, η παιδεία και η εκπαίδευση μας έχει μείνει πίσω...
Ο ρόλος του δασκάλου ειδικά στην τάξη αυτή δεν είναι να μεταφέρει γνώσεις αλλά πιο πολύ παιδαγωγικός και κοινωνικός, να εισάγει το παιδί ομαλά στο περιβάλλον του σχολείου. Έχουμε σπουδάσει κάτι τέτοιο.?Αμάν ρε παιδιά, απλή λογική!!!Ας σοβαρευτούμε λοιπόν και ας βάλουμε το καλό αυτών των παιδιών πάνω από το δικό μας "όνειρο" για βόλεμα στο δημόσιο
λες "ας σοβαρευτούμε"και μετά μας αναφέρεις παράδειγμα με αλληλογραφία μαθητών δημοτικού από ξένες χώρες.Προφανώς στο δικό σου νοητό πρόγραμμα σπουδών τα παιδιά της Α δημοτικού ξέρουν όχι μόνο να διαβάζουν και να γράφουν αλλά γνωρίζουν ήδη και μια ξένη γλώσσα!!!!!!!!!!!!!!!!!!ποιος πρέπει να σοβαρευτεί λοιπόν?εκτός φυσικά αν περιμένεις ότι στο νέο σχολείο της Διαμαντοπούλου τα παιδιά θα τα ξέρουν όλα από το νηπιαγωγείο
πιστεύω οτι η ποσόστωση 60-40 δεν ειναι το μεγαλύτερο μας πρόβλημα ..... καθώς όπως έγραψε και η elias δεν αποκλείει εντελώς.... η παιδαγωγική επάρκεια είναι πολύ πιο μεγάλο πρόβλημα ...... ειδικά στους ΠΕ19 .......
Παράθεση από: koritsaki_PE20 στις Οκτωβρίου 07, 2011, 01:09:13 pmπιστεύω οτι η ποσόστωση 60-40 δεν ειναι το μεγαλύτερο μας πρόβλημα ..... καθώς όπως έγραψε και η elias δεν αποκλείει εντελώς.... η παιδαγωγική επάρκεια είναι πολύ πιο μεγάλο πρόβλημα ...... ειδικά στους ΠΕ19 ....... Ρίξε μια ματιά στον πίνακα αναπληρωτών. Θα βρείς 50+ άτομα που έχουν περάσει ΑΣΕΠ και έχουν και παιδαγωγική επάρκεια. Όλοι ΠΕ19. Δεν διορίζονται. Ο αντίστοιχος αριθμός των ΠΕ20 είναι μηδέν. Ακόμα πιστεύεις ότι η παιδαγωγική επάρκεια είναι η μεγαλύτερη αδικία;
Παράθεση από: gpapage στις Οκτωβρίου 07, 2011, 01:13:01 pmΠαράθεση από: koritsaki_PE20 στις Οκτωβρίου 07, 2011, 01:09:13 pmπιστεύω οτι η ποσόστωση 60-40 δεν ειναι το μεγαλύτερο μας πρόβλημα ..... καθώς όπως έγραψε και η elias δεν αποκλείει εντελώς.... η παιδαγωγική επάρκεια είναι πολύ πιο μεγάλο πρόβλημα ...... ειδικά στους ΠΕ19 ....... Ρίξε μια ματιά στον πίνακα αναπληρωτών. Θα βρείς 50+ άτομα που έχουν περάσει ΑΣΕΠ και έχουν και παιδαγωγική επάρκεια. Όλοι ΠΕ19. Δεν διορίζονται. Ο αντίστοιχος αριθμός των ΠΕ20 είναι μηδέν. Ακόμα πιστεύεις ότι η παιδαγωγική επάρκεια είναι η μεγαλύτερη αδικία;μπερδεύτηκα..... διορίζονται ή δεν διορίζονται? αλλά όπως και να έχει γενικότερα για τον κλάδο και ειδικότερα για τους ΠΕ19 είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα
και να περάσω θα μου την φάει την θέση ένας με παιδαγωγική που έγραψε ακόμα και κάτω από εμένα
Παράθεση από: koritsaki_PE20 στις Οκτωβρίου 07, 2011, 01:42:48 pmκαι να περάσω θα μου την φάει την θέση ένας με παιδαγωγική που έγραψε ακόμα και κάτω από εμένα Αφού όλοι οι ΠΕ20 που έχουν περάσει τη βάση έχουν διοριστεί! Ανεξάρτητα αν έχουν ή όχι παιδαγωγική επάρκεια. Επίσης μπορείς εύκολα να περάσεις στην ΑΣΠΑΙΤΕ και να πάρεις την επάρκεια. Ένας ΠΕ19 χρειάζεται οπωσδήποτε μεταπτυχιακό και 2 ξένες γλώσσες για να περάσει ΑΣΠΑΙΤΕ. Εσύ αρκεί να έχεις 2 ξένες γλώσσες.
Παράθεση από: gpapage στις Οκτωβρίου 07, 2011, 01:48:35 pmΠαράθεση από: koritsaki_PE20 στις Οκτωβρίου 07, 2011, 01:42:48 pmκαι να περάσω θα μου την φάει την θέση ένας με παιδαγωγική που έγραψε ακόμα και κάτω από εμένα Αφού όλοι οι ΠΕ20 που έχουν περάσει τη βάση έχουν διοριστεί! Ανεξάρτητα αν έχουν ή όχι παιδαγωγική επάρκεια. Επίσης μπορείς εύκολα να περάσεις στην ΑΣΠΑΙΤΕ και να πάρεις την επάρκεια. Ένας ΠΕ19 χρειάζεται οπωσδήποτε μεταπτυχιακό και 2 ξένες γλώσσες για να περάσει ΑΣΠΑΙΤΕ. Εσύ αρκεί να έχεις 2 ξένες γλώσσες.συμφωνώ για αυτό και θεωρώ την ποσόστωση δίκαιη.... ισως και λίγη