*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 375917 φορές)

0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος nesaneir

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #700 στις: Οκτώβριος 07, 2011, 12:09:14 μμ »
Ρε παιδιά είναι απαράδεκτο να λέτε οτι στο δημοτικό μαθαίνουμε τα παιδιά ζωγραφική. ...Μετά αναρωτιόμαστε γιατί δεν μας παίρνει κανείς στα σοβαρά. Αφού δεν το κάνουμε ούτε εμείς!

ΑΚΡΙΒΩΣ...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:11:03 »

Αποσυνδεδεμένος nesaneir

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #701 στις: Οκτώβριος 07, 2011, 12:21:20 μμ »
Καλημέρα.
Με τη λογική αυτή συνάδελφε κάποιος με πτυχίο Πληροφορικής και βαθμό εισαγωγής 17 θα έπρεπε να έχει δικαιώματα διδασκαλίας μαθηματικών επειδή πιθανόν κάποιος μαθηματικός ίσως εισήχθη με 13,5.
Παρατήρηση: για να χρησιμοποιηθούν εξολοκλήρου οι γνώσεις και οι δεξιότητες κάποιου, πρέπει να ιδρύσει ένα ίδρυμα δικό του όπου θα γίνονται έρευνες, πειράματα και θα δίνονται διαλέξεις επί του επιστημονικού του πεδίου. 
Επίσης γνωρίζω άτομο που ενώ δεν έχει σπουδάσει είναι ο επίσημος συνεργάτης του Κυπριακού κράτους σε προγράμματα πληροφοριακών συστημάτων. Απλά έχει απίστευτες γνώσεις και επιχειρηματικό δαιμόνιο.
Επειδή πάει να δημιουργηθεί σύγχυση θα πω και αυτό. Είσαι ότι δηλώσεις; Είσαι ότι ξέρεις; Είσαι ότι αποδείξεις; Ή είσαι ότι φαντασιώνεσαι;
Εγώ απαντώ το γ. Εσείς;
Αλίμονο φυσικά αν κάποιος δεν αποκτήσει τις στοιχειώδεις γνώσεις και απαιτεί θέση στην εκπαίδευση. Θα είναι πιθανόν ασυνείδητος και από παιδαγωγικής σκοπιάς.
Δεν είμαι εγώ αυτός που θα κρίνει τον καλό εκπαιδευτικό αλλά από την εμπειρία μου σαν μαθητής και φοιτητής, καλός καθηγητής δεν είναι απαραίτητα μια πληροφορική διάνοια, ένας πτυχιούχος του 10 ή ένας απόφοιτος υψηλόβαθμου τμήματος.
Όσον αφορά τη μονιμότητα του δημοσίου μόνο για ανέκδοτο μπορώ να το θεωρήσω.
Ωστόσο θα συμφωνήσω απόλυτα στο ότι κάθε άνθρωπος πρέπει να κυνηγήσει τα όνειρα του.
Τέλος, όσο σημαντικά είναι τα μαθηματικά της Α δημοτικού τόσο σημαντικές είναι και οι γνώσεις της πληροφορικής αρκεί βέβαια να μην παραμείνουν σε επίπεδο ζωγραφικής. Δε νομίζω ασφαλώς!

Συμφωνώ, αν όχι ακριβώς σε όλα, σχεδόν σε όλα...Προφανώς σας είχα παρεξηγήσει κ. συνάδελφε απο κάποια πολύ απαισιόδοξα μηνύματά... :) Τι ακριβώς όμως σημαίνει το "Όσον αφορά τη μονιμότητα του δημοσίου μόνο για ανέκδοτο μπορώ να το θεωρήσω."? ? ?

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #702 στις: Οκτώβριος 07, 2011, 12:21:52 μμ »
1ον: Πόσες εταιρίες Πληροφορικής υπάρχουν στην Ελλάδα, πόσες στην επαρχία ειδικά και κατά πόσο θα μπορούσαν να απορροφήσουν τους 1000άδες αποφοίτους που βγαίνουν?
Συμφωνώ. Το ανέφερα και εγώ παραπάνω ως βασικό και ουσιαστικό λόγο, ότι κακα τα ψέματα ένας Πληροφορικός θα πρέπει να μετακομοίσει Αθήνα ή στο εξωτερικό!

2ον: Δεν είσαι γυναίκα, οπότε δε θα επεκταθώ περισσότερο γιατί δε θα καταλάβεις...για το πως μπορείς να είσαι γυναίκα, να θες να κάνεις οικογένεια και παιδιά και να δουλεύεις σε αυτή την ειδικότητα με ΤΙΣ απαιτήεις, χωρίς άδειες, χωρίς τίποτα...με τον κίνδυνο να σε "πετάξουν" όποτε θέλουν! Στην Ευρώπη φίλε υπάρχουν ΚΑΙ περισσότερες ευκαιρίες ΚΑΙ διευκολύνσεις...
Πολύ σωστά! με βρίσκει σύμφωνο.


3ον: Σε ποια "απίθανη" σχολή Πληροφορικής μπαίνει κάποιος με 6-7 ? ? ? Είπαμε, έχουν ξεφτιλίσει τα πράγματα, αλλά μην υπερβάλλετε σε τέτοιο βαθμό...
Α, εδώ τα χαλάμε. Ο killbill μιλάει πάντα με στοιχεία!! και δεν υπερβάλει ποτε! :D
Προκειται για το τμήμα ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ (ΑΡΤΑ) με βάση 6.8
Δες τις βάσεις εδώ http://www.real.gr/filescalendar/2011/August/vaseis2011/%EF%BE%92EI-H-90.pdf

4ον: Είναι τόσο απίθανο να μας αρέσει απλά να δουλεύουμε με παιδιά και να δίνουμε γνώση? ? ?
πολύ σωστά. Το έγραψα και παραπάνω: και το παραθέτω ξανά:

Εντάξει αν κάποιος αγαπάει την εκπαίδευση τόσο πολύ και είναι το όνειρό του και δεν μπορεί να φανταστεί τον εαυτό του έξω από την τάξη, τότε φυσικά και έχει και το κάθε δικαίωμα να μπει στην εκπαίδευση.

Ολοι αυτοί οι 1000άδες πληροφορικάριοι που υπάρχουν στις λίστες αναπληρωτών, τόσο πολύ αγαπάνε την εκπαίδευση?  :D  :D  :D

για την ερώτηση που έβαλα με έντονα όμως ακόμα απάντηση δεν πήρα!!  :P

Αποσυνδεδεμένος nesaneir

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #703 στις: Οκτώβριος 07, 2011, 12:36:05 μμ »

Ο ρόλος του δασκάλου ειδικά στην τάξη αυτή δεν είναι να μεταφέρει γνώσεις αλλά πιο πολύ παιδαγωγικός και κοινωνικός, να εισάγει το παιδί ομαλά στο περιβάλλον του σχολείου.
Έχουμε σπουδάσει κάτι τέτοιο.?
Αμάν ρε παιδιά, απλή λογική!!!

Ας σοβαρευτούμε λοιπόν και ας βάλουμε το καλό αυτών των παιδιών πάνω από το δικό μας "όνειρο" για βόλεμα στο δημόσιο

και όμως κάποτε σε ένα χωριό είχε μία τηλεόραση ασπρόμαυρη και οι μαθητές είχαν 1 βιβλίο και ένα πινακάκι για να σημειώνουν,
τα παιδιά 5-6 χρονών είναι πολύ δραστήρια και μπορούν να λάβουν τεράστιο όγκο πληροφοριών που στα μηνύματα σου φαίνεται ότι υποτιμάς,


Όσο αναφορά για την κοινωνικοποίηση του μαθητή, είναι ότι πιο καλύτερο μπορεί να προσφέρει η τεχνολογία στον τομέα της παιδείας, για να γίνω συγκεκριμένος θυμάμαι στο δημοτικό που προσπαθούσαν να προωθήσουν ένα μοντέλο αλληλογραφίας με παιδιά από ξένες χώρες φυσικά αυτό μέσω των νέων τεχνολογιών μπορεί να γίνει πιο άμεσο πιο εύκολο - πιο ολοκληρωμένο.

ας σοβαρευτούμε και ας δώσουμε ότι καλύτερο μπορούμε στην νέα γενιά και ας προωθήσουμε την διαπαιδαγώγησή τους, αντί να μένουμε στα ίδια στερεότυπα συστήματα, η παιδεία και η εκπαίδευση μας έχει μείνει πίσω...

Μιλάει συγκεκριμένα για παιδιά 5-6 χρονών...ποια αλληλογραφία αναφέρεις? Τα παιδιά σε αυτή την ηλικία όντως δεν ξέρουν καλά-καλά να μιλάνε-διαβάσουν-γράφουν! Το ότι είναι πανέξυπνα και δραστήρια δε νομίζω ότι σχετίζεται...Και γω (όπως έχω προαναφέρει πολλές φορές) δε νομίζω πως έχουμε τις απαραίτητες (παιδαγωγικές) γνώσεις για τις μικρές ηλικίες, όπως δεν έχουν και οι δάσκαλοι τις απαραίτητες (επιστημονικές) γνώσεις να κάνουν τη δουλειά μας...ΕΠΡΕΠΕ όλο αυτό με το μάθημα ΤΠΕ στο κανονικό πρόγραμμα του δημοτικού, να ξεκινήσει με την επιμόρφωση μας! ! !

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:11:03 »

Αποσυνδεδεμένος nesaneir

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #704 στις: Οκτώβριος 07, 2011, 12:42:08 μμ »
λες "ας σοβαρευτούμε"
και μετά μας αναφέρεις παράδειγμα με αλληλογραφία μαθητών δημοτικού από ξένες χώρες.
Προφανώς στο δικό σου νοητό πρόγραμμα σπουδών τα παιδιά της Α δημοτικού ξέρουν όχι μόνο να διαβάζουν και να γράφουν αλλά γνωρίζουν ήδη και μια ξένη γλώσσα!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ποιος πρέπει να σοβαρευτεί λοιπόν?
εκτός φυσικά αν περιμένεις ότι στο νέο σχολείο της Διαμαντοπούλου τα παιδιά θα τα ξέρουν όλα από το νηπιαγωγείο

Πολλές φορές είσαι υπερβολικός, γράφεις καυστικά και ίσως διαφωνώ, αλλά το:

"Προφανώς στο δικό σου νοητό πρόγραμμα σπουδών τα παιδιά της Α δημοτικού ξέρουν όχι μόνο να διαβάζουν και να γράφουν αλλά γνωρίζουν ήδη και μια ξένη γλώσσα!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

ήταν πολύ πετυχημένο!  :) :D :)

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #705 στις: Οκτώβριος 07, 2011, 01:05:43 μμ »
3ον: Σε ποια "απίθανη" σχολή Πληροφορικής μπαίνει κάποιος με 6-7 ? ? ? Είπαμε, έχουν ξεφτιλίσει τα πράγματα, αλλά μην υπερβάλλετε σε τέτοιο βαθμό...


Σχολές Πληροφορικής με βαθμό εισαγωγής κάτω από τη βάση, και σύνολο θέσεων αυτών:
(Τις παραθέτω με σειρά πρωτιάς!!)

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΙ ΔΥΤ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΓΡΕΒΕΝΑ)
ΘΕΣΕΙΣ: 65  ΒΑΣΗ:(6869)

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΤΥ (ΑΡΤΑ)
ΘΕΣΕΙΣ:179   ΒΑΣΗ: (6893)

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΤΕΙ ΔΥΤ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΚΑΣΤΟΡΙΑ)
ΘΕΣΕΙΣ:138   ΒΑΣΗ:(7504)

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ(ΣΠΑΡΤΗ) 
ΘΕΣΕΙΣ:138   ΒΑΣΗ:(7402)

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΤΕΙ ΚΑΒΑΛΑΣ
ΘΕΣΕΙΣ: 110  ΒΑΣΗ:(7200)

ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ & ΔΙΚΤΥΩΝ ΤΕΙ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ(ΝΑΥΠΑΚΤΟΣ)
ΘΕΣΕΙΣ:145   ΒΑΣΗ:(7107)

ΕΦΑΡΜ. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΕΙ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ.
ΘΕΣΕΙΣ: 207  ΒΑΣΗ: 7059

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΤΕΙ ΣΕΡΡΩΝ
ΘΕΣΕΙΣ:172   ΒΑΣΗ:(9023)

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΤΕΙ ΠΑΣΡΑΣ
ΘΕΣΕΙΣ: 145  ΒΑΣΗ:(9226)

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΤΕΙ ΛΑΡΙΣΑΣ
ΘΕΣΕΙΣ:166   ΒΑΣΗ:(9558)


ΣΥΝΟΛΟ ΘΕΣΕΩΝ: 1465

Αποσυνδεδεμένος koritsaki_PE20

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 41
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #706 στις: Οκτώβριος 07, 2011, 01:09:13 μμ »
πιστεύω οτι η ποσόστωση 60-40 δεν ειναι το μεγαλύτερο μας πρόβλημα ..... καθώς όπως έγραψε και η elias δεν αποκλείει εντελώς.... η παιδαγωγική επάρκεια είναι πολύ πιο μεγάλο πρόβλημα ...... ειδικά στους ΠΕ19 ....... 
ΠΕ20

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #707 στις: Οκτώβριος 07, 2011, 01:13:01 μμ »
πιστεύω οτι η ποσόστωση 60-40 δεν ειναι το μεγαλύτερο μας πρόβλημα ..... καθώς όπως έγραψε και η elias δεν αποκλείει εντελώς.... η παιδαγωγική επάρκεια είναι πολύ πιο μεγάλο πρόβλημα ...... ειδικά στους ΠΕ19 .......

Ρίξε μια ματιά στον πίνακα αναπληρωτών. Θα βρείς 50+ άτομα που έχουν περάσει ΑΣΕΠ και έχουν και παιδαγωγική επάρκεια. Όλοι ΠΕ19. Δεν διορίζονται.  Ο αντίστοιχος αριθμός των ΠΕ20 είναι μηδέν. Ακόμα πιστεύεις ότι η παιδαγωγική επάρκεια είναι η μεγαλύτερη αδικία;

Αποσυνδεδεμένος koritsaki_PE20

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 41
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #708 στις: Οκτώβριος 07, 2011, 01:21:35 μμ »
πιστεύω οτι η ποσόστωση 60-40 δεν ειναι το μεγαλύτερο μας πρόβλημα ..... καθώς όπως έγραψε και η elias δεν αποκλείει εντελώς.... η παιδαγωγική επάρκεια είναι πολύ πιο μεγάλο πρόβλημα ...... ειδικά στους ΠΕ19 .......

Ρίξε μια ματιά στον πίνακα αναπληρωτών. Θα βρείς 50+ άτομα που έχουν περάσει ΑΣΕΠ και έχουν και παιδαγωγική επάρκεια. Όλοι ΠΕ19. Δεν διορίζονται.  Ο αντίστοιχος αριθμός των ΠΕ20 είναι μηδέν. Ακόμα πιστεύεις ότι η παιδαγωγική επάρκεια είναι η μεγαλύτερη αδικία;
μπερδεύτηκα..... διορίζονται ή δεν διορίζονται???? αλλά όπως και να έχει γενικότερα για τον κλάδο και ειδικότερα για τους ΠΕ19 είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα
ΠΕ20

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #709 στις: Οκτώβριος 07, 2011, 01:25:12 μμ »
πιστεύω οτι η ποσόστωση 60-40 δεν ειναι το μεγαλύτερο μας πρόβλημα ..... καθώς όπως έγραψε και η elias δεν αποκλείει εντελώς.... η παιδαγωγική επάρκεια είναι πολύ πιο μεγάλο πρόβλημα ...... ειδικά στους ΠΕ19 .......

Ρίξε μια ματιά στον πίνακα αναπληρωτών. Θα βρείς 50+ άτομα που έχουν περάσει ΑΣΕΠ και έχουν και παιδαγωγική επάρκεια. Όλοι ΠΕ19. Δεν διορίζονται.  Ο αντίστοιχος αριθμός των ΠΕ20 είναι μηδέν. Ακόμα πιστεύεις ότι η παιδαγωγική επάρκεια είναι η μεγαλύτερη αδικία;
μπερδεύτηκα..... διορίζονται ή δεν διορίζονται???? αλλά όπως και να έχει γενικότερα για τον κλάδο και ειδικότερα για τους ΠΕ19 είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα

ΔΕΝ διορίζονται... Είμαι ένας από αυτούς. Αν θέλεις τη γνώμη μου και αν θέλεις ακόμα να διοριστείς, απλά προσπάθησε να περάσεις στον επόμενο ΑΣΕΠ (αν και όταν γίνει).

Αποσυνδεδεμένος koritsaki_PE20

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 41
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #710 στις: Οκτώβριος 07, 2011, 01:42:48 μμ »
και να περάσω θα μου την φάει την θέση ένας με παιδαγωγική που έγραψε ακόμα και κάτω από εμένα 
ΠΕ20

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #711 στις: Οκτώβριος 07, 2011, 01:48:35 μμ »
και να περάσω θα μου την φάει την θέση ένας με παιδαγωγική που έγραψε ακόμα και κάτω από εμένα
Αφού όλοι οι ΠΕ20 που έχουν περάσει τη βάση έχουν διοριστεί! Ανεξάρτητα αν έχουν ή όχι παιδαγωγική επάρκεια. Επίσης μπορείς εύκολα να περάσεις στην ΑΣΠΑΙΤΕ και να πάρεις την επάρκεια. Ένας ΠΕ19 χρειάζεται οπωσδήποτε μεταπτυχιακό και 2 ξένες γλώσσες για να περάσει ΑΣΠΑΙΤΕ. Εσύ αρκεί να έχεις 2 ξένες γλώσσες.

Αποσυνδεδεμένος koritsaki_PE20

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 41
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #712 στις: Οκτώβριος 07, 2011, 01:55:33 μμ »
και να περάσω θα μου την φάει την θέση ένας με παιδαγωγική που έγραψε ακόμα και κάτω από εμένα
Αφού όλοι οι ΠΕ20 που έχουν περάσει τη βάση έχουν διοριστεί! Ανεξάρτητα αν έχουν ή όχι παιδαγωγική επάρκεια. Επίσης μπορείς εύκολα να περάσεις στην ΑΣΠΑΙΤΕ και να πάρεις την επάρκεια. Ένας ΠΕ19 χρειάζεται οπωσδήποτε μεταπτυχιακό και 2 ξένες γλώσσες για να περάσει ΑΣΠΑΙΤΕ. Εσύ αρκεί να έχεις 2 ξένες γλώσσες.
συμφωνώ για αυτό και θεωρώ την ποσόστωση δίκαιη.... ισως και λίγη
ΠΕ20

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #713 στις: Οκτώβριος 07, 2011, 01:57:43 μμ »
και να περάσω θα μου την φάει την θέση ένας με παιδαγωγική που έγραψε ακόμα και κάτω από εμένα
Αφού όλοι οι ΠΕ20 που έχουν περάσει τη βάση έχουν διοριστεί! Ανεξάρτητα αν έχουν ή όχι παιδαγωγική επάρκεια. Επίσης μπορείς εύκολα να περάσεις στην ΑΣΠΑΙΤΕ και να πάρεις την επάρκεια. Ένας ΠΕ19 χρειάζεται οπωσδήποτε μεταπτυχιακό και 2 ξένες γλώσσες για να περάσει ΑΣΠΑΙΤΕ. Εσύ αρκεί να έχεις 2 ξένες γλώσσες.
συμφωνώ για αυτό και θεωρώ την ποσόστωση δίκαιη.... ισως και λίγη
Το εκλαμβάνω ως ειρωνεία. Λυπάμαι.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159846
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 608
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 524
Σύνολο: 534

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.064 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.