*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 376067 φορές)

0 μέλη και 8 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος tolakis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1557
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #826 στις: Σεπτέμβριος 14, 2015, 12:37:50 μμ »
συναδελφοι την παροιμια "ειμαστε πολλοι αλλα σκορπιοι" την ξερετε ???και  αφορα τον κλαδο μας....

 2 τμηματα ειδικης αγωγης Βολος Θεσσαλονίκη καταφεραν να φέρουν τα πάνω κατω στους πίνακες ειδικης στους δασκαλους και να δικαιωθουν.... Ξερετε γιατι ?? Γιατι ηταν ενωμένοι !!! Εμας μας φταινε πάντα οι αλλοι αλλα ποτε η καμπουρα μας!!! Τι εχουμε κανει εμεις για τον κλαδο μας ??? Τιποτα ....
Ο κ. Λυκουρέντζος πέρασε την τροπολογια και το "βουλωσαμε"!! γιατι ??
Γιατι μας δωσαν καραμελες ... λίγο πριν κλεισουν οι πίνακες διορισαν απο εμας γυρω στα 600 ατομα....
Ειμαστε τα καλα και συμφέροντα.....
Σωστη....

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:06:53 »

Αποσυνδεδεμένος root

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 283
  • ----
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #827 στις: Σεπτέμβριος 14, 2015, 01:30:33 μμ »
Με το να είμαστε διαιρεμένοι πάντως σίγουρα δεν θα βγάλουμε τίποτα...!

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #828 στις: Σεπτέμβριος 14, 2015, 02:20:33 μμ »
Και αν λες για το ΤΕΙ αυτό ( Το οποίο δεν φταίει για την ποιότητα των φοιτητών του ...), που να δεις τι βιομηχανία έχει στηθεί γύρω απο Το Ανοικτο Π.
Δυο παραδείγματα θα σου δώσω:
α) Δομές Δεδομένων και C είναι μια ενότητα στην οποία δεν ασχολείσαι καθόλου με αρχεία (αναζητηση κτλ) , δείκτες είναι αστρονομικά πράγματα που και να μην τα γράψεις περνάς, δομές κάνουν μόνο ουρά, στοίβα, δυαδικό δέντρο,λίγο σωρούς και λίγο κατακερματισμό. Στα προγράμματα σου δίνουν σκελετούς και προσθέτεις κώδικα (5-15 γραμμές)
Για να πιάσεις το 5 στο γραπτό αρκεί να μελετήσεις 2αδικο Σύστημα , διάσχιση δυαδικών δέντρων και λίγο κώδικα σε C (κονσέρβα θέματα όπως συνένωση 2 ταξινομημένων πινάκων κτλ.) Και με αυτά τελειώνεις C και Δομές!!!!! Ψάξε για ΠΛΗ10 και θα καταλάβεις...
β) Τις ασκήσεις τις πλερώνεις όλες και ξεμπερδεύεις. Υπάρχουν φροντιστήρια που πληρώνεις και παίρνεις όλες τις ασκήσεις. Μερικά έχουν και Συνδρομή!!. Θα μου πεις εδώ πληρώνεις ολόκληρες Μεταπτυχιακές Εργασίες. Δεν ελέγχει κανένας τπτ.

Εδώ μιλάς για πράγματα που δεν τα ξέρεις και τόσο καλά.

Το ΕΑΠ πληροφορικής είναι από τις πιο δύσκολες σχολές πληροφορικής στην Ελλάδα. Το 70-75% των φοιτητών τα παρατάει από το πρώτο έτος γιατί τα περιμένει διαφορετικά. Γίνεται καλό φιλτράρισμα.

Στο μόνο που έχεις δίκιο είναι ότι κάποιος μπορεί να αγοράσει τις εργασίες τους.
Και με συνδρομή όπως λες. Δίκιο έχεις σε αυτό. Το κάνει γνωστό μεγάλο φροντιστήριο της Αθήνας με πέντε γράμματα.

Το ίδιο όμως ισχύει για ΟΛΕΣ τις σχολές πληροφορικής.
Και ακόμη χειρότερα σε πολλές σχολές οι εργασίες δίνουν bonus για τις εξετάσεις ενώ στο ΕΑΠ όχι.

Η ΠΛΗ10 που αναφέρεις θεωρείται η πρώτη και (ίσως) η ευκολότερη ενότητα. Η C πιάνει το 70% των μονάδων και περιλαμβάνει και δείκτες και λίστες (έχω άπειρα θέματα αν σε ενδιαφέρει). Και σε καμία περίπτωση δεν είναι κονσέρβα.
Δεν την λες εύκολη αλλά αν είσαι κάπως καλός στον προγραμματισμό περνιέται κάπως εύκολα.

Μπορείς αν θέλεις να πιάσεις θέματα ΠΛΗ12 (μέχρι και διανυσματικούς χώρους έχει), ΠΛΗ20 (συνδυαστική και γράφους κτλ που είναι πραγματικό παλούκι), ΠΛΗ22 (μέχρι και σειρές Fourier), PLH30 (παλούκι πραγματικό με μηχανές Turing, μη επιλυσιμότητα και άλλα πολλά), ΠΛΗ24 (εργασία Java 300 σελίδων με προγραμματισμό), ΠΛΗ21 (assembly)  κτλ.
Μπορώ να σου φέρω πολλά παραδείγματα.
Πήγαινε πρώτα να τα λύσεις και μετά μπορείς να μου πεις. Μπορώ να σου στείλω εκατοντάδες θέματα αν σε ενδιαφέρει.

Πέσμου μία εργασία πληροφορικής (όποιας σχολής θέλεις) και θα σου πω την τιμή της μετά από μερικά λεπτά. Όποια θέλεις εσύ. Και διπλωματική μεταπτυχιακού αν θέλεις. Άστο γίνεται χαμός.

Και ακόμη χειρότερα σε πολλές σχολές οι εργασίες δίνουν bonus για τις εξετάσεις ενώ στο ΕΑΠ όχι.
Υπάρχουν μεταπτυχικά πληροφορικής ΑΕΙ που περνάς μαθήματα μόνο με τις εργασίες και επειδή βαριούνται να ξαναβγάλουν θέματα βάζουν κάθε χρόνο τις ίδιες.

Γι αυτό σου λέω. Ας μην στοχοποιούμε κάποιες συγκεκριμένες σχολές. Δεν είναι σωστό.
Ούτε και όλα τα ΤΕΙ είναι της πλάκας.
Ξέρεις ότι πέρασε κάποιος με 8000 μόρια ένα ΤΕΙ, οκ. Ξέρεις αν πήρε πτυχίο? Συνήθως κάτι τέτοιοι τα παρατάνε.
Συνάδελφοι είμαστε όλοι και ξέρω πάρα πολλούς ΠΕ20 που είναι πολύ αξιόλογοι. Αφήστε τους διαχωρισμούς.

Όποιοι είναι Αινστάϊν γιατί ασχολούνται με την εκπαίδευση των 700Ε?

P.S.
Όχι δεν τελείωσα ΕΑΠ.
Έχω ασχοληθεί με όλες τις σχολές Πληροφορικής AEI/TEI και μπορώ να σου πω για πολλές τα μαθήματά τους και τη δυσκολία τους.

« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 14, 2015, 02:40:05 μμ από niteulf »

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #829 στις: Σεπτέμβριος 14, 2015, 02:27:23 μμ »
Ενότητα πάνω από όλα θέλει, όπως λένε και οι συνάδελφοι. Που δυστυχώς δεν υπάρχει...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:06:53 »

Αποσυνδεδεμένος mpi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 533
  • Φύλο: Άντρας
  • nothing
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #830 στις: Σεπτέμβριος 14, 2015, 07:52:02 μμ »
Εδώ μιλάς για πράγματα που δεν τα ξέρεις και τόσο καλά.

Το ΕΑΠ πληροφορικής είναι από τις πιο δύσκολες σχολές πληροφορικής στην Ελλάδα. Το 70-75% των φοιτητών τα παρατάει από το πρώτο έτος γιατί τα περιμένει διαφορετικά. Γίνεται καλό φιλτράρισμα.

Επειδή έχω πάρει "δουλειά" απο φοιτητή τα ξέρω (ΠΛΗ10) . Αυτό το 70-75% που τα παρατάει είναι στις περισσότερες περιπτώσεις η κυρά Μαρία που στα 55 αποφάσισε να το παίξει Bill Gates...

Το επίπεδο είναι ιδιαίτερα χαμηλό. Κοίτα και βρες τις εργασίες και τα θέματα και θα καταλάβεις. Είναι ανέκδοτο να λες ότι το ΕΑΠ είναι απο τις πιο απαιτητικές σχολές την Ελλάδας.
Με 4 Εργασιες των 4 Ασκήσεων όλη την χρονιά καθάρισες και με Δομές και με C.

Δεν βάζουν καν άσκηση να φτιάξεις σε C ένα δυαδικό δέντρο, για παράδειγμα. Ισοζυγισμένα Δέντρα πχ. είναι εξωγήινες έννοιες!!!

Πρόγραμμα απο το 0 δεν φτιάχνεις! Σου δίνουν template έτοιμα που προσθέτεις κώδικα (5-15 γραμμές  το πολύ) !!!!!!!!!!!!!!!

Όποιος έχει λιώσει πάνω απο το πληκτρολόγιο για να υλοποιήσει AVL δέντρα , RedBlack και αυτά σε εβδομαδιαία βάση (Μια δομή κάθε 10-15 μέρες - Μια άσκηση σε C κάθε εβδομάδα) καταλαβαίνει τι εννοώ!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Όσο για ΠΕ19 - ΠΕ20 ας συγκρίνει κάποιος τους επιτυχόντες του 2008 και θα καταλάβει ... (Φυσικά υπάρχουν και αξιόλογοι συνάδερφοι ΠΕ20 )
____________________________________________________________________________________________________________________________

#niina ήμουν και γω στους προσφυγέντες (κάπου έχω και την απόδειξη πληρωμής για τον δικηγόρο) για την τροπολογία Λυκουρέντζου που έγινε 3-4 μέρες πριν προκηρυχτούν εκλογές το 2009. Η Διαμαντοπούλου διαβεβαίωνε τότε για το δίκιο του αιτήματος μας. Μια εβδομάδα αφού έγινε υπουργός δήλωσε ότι "Οι νόμοι είναι νόμοι και θα εφαρμόζονται"
_______________________________________________________________________________________________________________________________

Όσο για την ενότητα πως να υπάρξει? Ανοίξανε τους πίνακες με αυθαίρετο τρόπο και μας κάναν να πλακωνόμαστε μεταξύ μας. Άλλος έχασε απο το πουθενά θέσεις και άλλος κέρδισε.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 14, 2015, 08:29:36 μμ από mpi »
Κουτάκι

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2552
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #831 στις: Σεπτέμβριος 14, 2015, 08:53:25 μμ »
niina  απιστευτα τα link που παραθετεις κι ομως αληθινα!!!!  :o   >:(

mpi συμφωνω!
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #832 στις: Σεπτέμβριος 14, 2015, 10:28:45 μμ »
Δυσοίωνο μέλλον. Δυσοίωνο δεν είναι συνολικά το μέλλον για τον κλάδο. Είναι σε ότι αφορά την εκπαίδευση. Όταν ήμουν πρωτοετής φοιτητής, υπήρχαν συνολικά 11 τμήματα ΑΕΙ, ΤΕΙ πληροφορικής με λιγότερους από 1000 φοιτητές-σπουδαστές. Μετά από 6-7 χρόνια είχαμε φτάσει να υπάρχουν πάνω από 40 τμήματα που έδιναν δικαίωμα για ΠΕ19-20, ενώ και στα τμήματα που προϋπήρχαν οι εισακτέοι διπλασιάστηκαν. Λογικό ήταν ότι θα επέλθει ο κορεσμός.
Συνήθως σε πολλά τμήματα λειτουργεί έτσι η πραγματικότητα. Βλέπουν κάποιοι την επαγγελματική αποκατάσταση των αποφοίτων και στρέφονται όλοι εκεί, επειδή όμως οι ίδιοι θα αποφοιτήσουν μετά από 4-5 χρόνια, έως τότε το παράθυρο της ευκαιρίας έχει κλείσει. Έτσι είχε γίνει και με τους δασκάλους. Όταν έδωσα πανελλαδικές, η τελευταία μου επιλογή ήταν το παιδαγωγικό, όπως και για τους περισσότερους. Αιτία; τα πολλά χρόνια αναμονής στην επετηρίδα. Όμως εκείνη η φουρνιά που μπήκε με χαμηλούς σχετικά βαθμούς, μόλις πήρε πτυχίο σε 2-3 χρόνια το πολύ διορίστηκε. Μόλις έγινε αντιληπτό αυτό, οι βάσεις για τα παιδαγωγικά ανέβηκαν κατακόρυφα και όλοι οι αριστούχοι μαθητές επέλεγαν τα παιδαγωγικά. Από αυτούς, αμφιβάλλω αν πρόλαβε καμιά φουρνιά να διοριστεί.

Τέλος ένας ακόμα επιβαρυντικός παράγοντας είναι ότι η πληροφορική είναι ένα νέο αντικείμενο που μπήκε μαζικά στα σχολεία περίπου το 2000. Αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχει μια σταθερή ροή προσωπικού, όπως σε άλλους παλιότερους κλάδους. Δεν υπάρχει δηλαδή μια κανονική ηλικιακή κατανομή του έμψυχου δυναμικού, ώστε κάθε χρόνο ένα ποσοστό 3-4% να συνταξιοδοτείται και να δημιουργείται ανάγκη αντικατάστασης.

Τέλος ένα σχόλιο για κάποια σχόλια που ακούστηκαν για τα διάφορα τμήματα. Θα πω η φτώχεια φέρνει γκρίνια και πολλές φορές άδικη. Δεν έχω δει ποτέ φιλολόγους να μαλώνουμε ποια σχολή είναι καλύτερη σε ποια περνάνε με περισσότερα μόρια και σε ποια με χαμηλότερα ή να επιτίθενται σε όσους έχουν αποφοιτήσει από ιστορικό-αρχαιολογικό.

 Το πρόγραμμα σπουδών και οι εργασίες του ΕΑΠ είναι μια χαρά και το γράφω εγώ που ήμουν ένας από τους μεγαλύτερους επικριτές του θεσμού. Σύντομα ορκίζομαι σε ένα μεταπτυχιακό του ΕΑΠ (Ubiquitous Computing) και από μια σχετική έρευνα που έκανα είναι από τα πιο καινοτόμα μεταπτυχιακά όχι μόνο στην Ελλάδα (που έχουμε πήξει στα πληροφοριακά συστήματα), αλλά και στο εξωτερικό. Το επίπεδο είναι πιο δύσκολο από αρκετά μεταπτυχιακά του κλάδου μας (υπάρχουν και δυσκολότερα φυσικά) και είδα αρκετούς συμφοιτητές που ήρθανε με τουπέ από "καλές" σχολές να τα παρατάνε, γιατί δεν μπορούσαν να ανταποκριθούν ή κάποιους άλλους να καταφεύγουν στη μέθοδο της αγοράς εργασιών και αντίστοιχα παιδιά με πτυχίο από το ΕΑΠ να είναι πολύ δυνατοί. Την ίδια εικόνα έχουν πολλοί γνωστοί μου που είχαν πανεπιστημιακές σπουδές σε "κλασικά" πανεπιστήμια και παρακολούθησαν κάποιο προπτυχιακό ή μεταπτυχιακό πρόγραμμα στο ΕΑΠ. Μιλάμε για ανθρώπους που το πήραν οι ίδιοι το πτυχίο με το δικό τους κόπο και τους γνωρίζω ως επιστήμονες και ως επαγγελματίες και μου είπαν ότι αντιμετώπισαν σημαντικές δυσκολίες για να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους. Στο ΕΑΠ έχουν αυστηρή φιλοσοφία ίσως επειδή ξέρουν πως η εξ' αποστάσεως εκπαίδευση και η δουλειάς με εργασίες προσφέρεται για τη μεταφορά του κόπου σε τρίτους με πληρωμή και σου βγάζουν την πίστη. Το ίδιο βέβαια θα μπορούσε να γίνει και σε ένα κλασικό πανεπιστήμιο. πχ γνωρίζω άνθρωπο, ο οποίος πήρε τρία πτυχία και τρία μεταπτυχιακά, χωρίς να αξίζει, ούτε ένα. Είχε και έχει μεγάλη περιουσία και βάλθηκε να αγοράζει με διάφορες μεθόδους πτυχία. Όταν σπούδαζα 2-3 συμφοιτητές μου έβγαζαν μέρος των εξόδων των σπουδών τους από τις εργασίες που του ετοίμαζαν, ενώ έψαχνε να βρίσκει υποψήφιους διδάκτορες, βοηθούς του κάθε καθηγητή και τους ζητούσε ιδιαίτερα που τα πλήρωνε όσο, όσο. Θέλω να πω πως αν κάποιος ψάχνει παραθυράκι θα το βρει, οπουδήποτε και κανένα σύστημα εξετάσεων, εργασιών κλπ δεν μπορεί να τον αποτρέψει τελείως. Μπορεί μόνο να τον δυσκολέψει πολύ, ώστε να τον κάνει να παραιτηθεί από την προσπάθεια του.

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #833 στις: Σεπτέμβριος 14, 2015, 10:36:56 μμ »
Επειδή έχω πάρει "δουλειά" απο φοιτητή τα ξέρω (ΠΛΗ10) . Αυτό το 70-75% που τα παρατάει είναι στις περισσότερες περιπτώσεις η κυρά Μαρία που στα 55 αποφάσισε να το παίξει Bill Gates...

Το επίπεδο είναι ιδιαίτερα χαμηλό. Κοίτα και βρες τις εργασίες και τα θέματα και θα καταλάβεις. Είναι ανέκδοτο να λες ότι το ΕΑΠ είναι απο τις πιο απαιτητικές σχολές την Ελλάδας.
Με 4 Εργασιες των 4 Ασκήσεων όλη την χρονιά καθάρισες και με Δομές και με C.

Δεν βάζουν καν άσκηση να φτιάξεις σε C ένα δυαδικό δέντρο, για παράδειγμα. Ισοζυγισμένα Δέντρα πχ. είναι εξωγήινες έννοιες!!!

Πρόγραμμα απο το 0 δεν φτιάχνεις! Σου δίνουν template έτοιμα που προσθέτεις κώδικα (5-15 γραμμές  το πολύ) !!!!!!!!!!!!!!!

Όποιος έχει λιώσει πάνω απο το πληκτρολόγιο για να υλοποιήσει AVL δέντρα , RedBlack και αυτά σε εβδομαδιαία βάση (Μια δομή κάθε 10-15 μέρες - Μια άσκηση σε C κάθε εβδομάδα) καταλαβαίνει τι εννοώ!

Αγαπετέ/ή mpi θα σου πω φιλικά τα παρακάτω:

Προφανώς έχεις ασχοληθεί ελάχιστα και με την πιο εύκολη και εισαγωγική ενότητα.
Μην βγάζεις τόσο εύκολα συμπεράσματα.

Αν θέλεις κάνε μία προσπάθεια να λύσεις για παράδειγμα τα περσινά θέματα ΠΛΗ30:

https://dl.dropboxusercontent.com/u/9370916/temp/2014_15_Themata_liseis_epanaliptikwn_exetasewn_Pli30.pdf

ή τα περσινά στην ΠΛΗ20 (οι εξετάσεις είναι δύο μέρη):
https://dl.dropboxusercontent.com/u/9370916/temp/exams_10-7-2015_part1_solutions_Pli20.pdf
https://dl.dropboxusercontent.com/u/9370916/temp/exams_10-7-2015_part2_solutions_pli20.pdf

Σου στέλνω και τις λύσεις αλλά αν θέλεις κάνε μία προσπάθεια μόνη σου να δεις πόσο γελείες είναι.

Ο προηγούμενος φίλος έλεγε ότι την ΠΛΗ10 την περνάς μετατρέποντας αριθμούς μόνο από ένα σύστημα στο άλλο.
Δεν το λέει και αυτός επίτηδες. Μισή αλήθεια ξέρει και βγάζει συμπεράσματα.
Αν μου βρει μία εξεταστική που οι μετατροπές αριθμητικών συστημάτων μετράνε πάνω από 1 μονάδα (κλίμακα του 10), του δίνω ότι έχω και δεν έχω.
Ενδεικτικά εδώ είναι τα τελευταία θέματα:

https://dl.dropboxusercontent.com/u/9370916/temp/2014-15_TEL_Themata_Pli10.pdf

Μπορώ να σου παραθέσω αμέτρητα θέματα από σχολές πληροφορικής ΑΕΙ με πιο εύκολα θέματα εξετάσεων.
Ακόμη και από αυτά της εύκολης ΠΛΗ10.

Τα δε μεταπτυχιακά ΕΑΠ (πολυμέσα και διάχυτα συστήματα) είναι από τα δυσκολότερα που υπάρχουν.
Ρωτήστε συναδέλφους σας πληροφορικής που το έχουν παρακολουθήσει. Κάποιον θα βρείτε.
Πρώτα μάθετε όμως και μετά μιλήστε με σιγουριά. Μην μιλάτε στην τύχη.
3+ χρόνια για να το τελειώσεις και με πολύ κόπο.
Ενώ αλλού σε 1 χρόνο ξεμπέρδεψες. Γι αυτό δεν το προτείνω σε κανέναν.

Αν εσύ, όπως λες, είχες έναν μαθητή από ΕΑΠ και πήρες "δουλειά" από εκεί, εγώ είχα αρκετές εκατοντάδες.
Και από ΕΑΠ, ΑΕΙ, ΤΕΙ, μεταπτυχιακά κτλ. κτλ.  Και έχω βοηθήσει και συναδέλφους να μπούνε στον "κύκλο".
Και αν μου πεις και σε ποια σχολή ήσουν, πιθανόν και για τη σχολή σου μπορώ να σου πω διάφορα.
Δεν το λέω για αυτοπροβολή. Τα σιχαίνομαι αυτά. Όλοι το ίδιοο είμαστε. Ούτε έχουμε να χωρίσουμε κάτι.
Το λέω επειδή λες ότι πήρες μία δουλειά ώστε να τονίσεις την ορθότητα των επιχειρημάτων σου.
Ε εγώ έχω πάρει απείρως περισσότερες.

Πήρες έναν μαθητή στην πιο εύκολη ενότητα και έβγαλες συμπεράσματα για τα πάντα.
Έμαθες το 1/12 της αλήθειας. Μάθε και την υπόλοιπη όμως προτού βιαστείς να υποτιμήσεις κάποιους.

Το θέμα μας δεν είναι το ΕΑΠ.
Μου κάνει εντύπωση που χωρίς να ξέρετε ένα θέμα καλά, επιμένετε και υποβαθμίζετε κάποιους άλλους συναδέλφους σας.
Κάποιοι από αυτούς μπορεί να παρακολουθούνε το θέμα και τους προσβάλετε.
Μπορεί να υπάρχουν και συνάδελφοι ΕΑΠ εδώ και σίγουρα αρκετοί ΠΛΗ20.
Αφήστε τις "εξάρσεις ανωτερότητας" κατά μέρος. Όλοι είμαστε συνάδελφοι εδώ και όλοι είμαστε ίσοι και έχουμε τα ίδια προβλήματα. Το τελευταίο που μας λείπει είναι να χωριστούμε σε "ανώτερους" και "κατώτερους" ανάλογα με τη σχολή μας.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 14, 2015, 10:52:13 μμ από niteulf »

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #834 στις: Σεπτέμβριος 14, 2015, 10:42:14 μμ »
Ουπς, έχουμε και τον perastiko_kav ως μάρτυρα από πρώτο χέρι από ότι βλέπω.

Και από ότι έχω καταλάβει από εδώ, είναι σίγουρα αξιόπιστος.
Όποιος θέλει μπορεί να τον ρωτήσει για το πόσο γελεία ήταν αυτά που έκανε.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 14, 2015, 10:45:04 μμ από niteulf »

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #835 στις: Σεπτέμβριος 14, 2015, 10:51:32 μμ »
Ουπς, έχουμε και τον perastiko_kav ως μάρτυρα από πρώτο χέρι από ότι βλέπω.

Και από ότι έχω καταλάβει από εδώ, είναι σίγουρα αξιόπιστος.

Ευχαριστώ για τα καλά λόγια, δεν ξέρω αν είμαι αξιόπιστος. Ξέρω πως όσοι περίμεναν "περίπατο" στο μεταπτυχιακό φάγανε τα μούτρα τους. Προσωπικά έπαιρνα μία μία τις θεματικές και διάβαζα σταθερά και καθημερινά, ενώ όταν υπήρχαν οι εργασίες ξεχνούσα τα σαββατοκύριακα (μαζί και η σύζυγος μου που γκρίνιαζε), ή τις διακοπές Χριστουγέννων και Πάσχα. Κάποιοι που έκαναν τον ηρωϊσμό να πάρουνε δύο θεματικές μαζί και εργάζονταν, αναγκάστηκαν να παρατήσουν τη μία και τζάμπα πετάξανε τα λεφτά τους. Φυσικά πάντα υπάρχουν κάποιοι που ψάχνουν τον εύκολο δρόμο (εφ' όσον έχουν την οικονομική άνεση να πληρώνουν), αλλά αυτοί θα λειτουργούν έτσι οπουδήποτε και αν βρίσκονται. Είχα πάρει απόφαση ότι την πρώτη θεματική θα την πάρω δοκιμαστικά και αν δω ότι είναι "μάπα το καρπούζι" και δεν έχω να κερδίσω τίποτα θα το παρατήσω. Πλέον νιώθω ότι ήταν η καλύτερη επένδυση γνώσεων που θα μπορούσα να κάνω στην τρέχουσα συγκυρία.

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #836 στις: Σεπτέμβριος 14, 2015, 10:57:29 μμ »
Ευχαριστώ για τα καλά λόγια, δεν ξέρω αν είμαι αξιόπιστος. Ξέρω πως όσοι περίμεναν "περίπατο" στο μεταπτυχιακό φάγανε τα μούτρα τους. Προσωπικά έπαιρνα μία μία τις θεματικές και διάβαζα σταθερά και καθημερινά, ενώ όταν υπήρχαν οι εργασίες ξεχνούσα τα σαββατοκύριακα (μαζί και η σύζυγος μου που γκρίνιαζε), ή τις διακοπές Χριστουγέννων και Πάσχα. Κάποιοι που έκαναν τον ηρωϊσμό να πάρουνε δύο θεματικές μαζί και εργάζονταν, αναγκάστηκαν να παρατήσουν τη μία και τζάμπα πετάξανε τα λεφτά τους. Φυσικά πάντα υπάρχουν κάποιοι που ψάχνουν τον εύκολο δρόμο (εφ' όσον έχουν την οικονομική άνεση να πληρώνουν), αλλά αυτοί θα λειτουργούν έτσι οπουδήποτε και αν βρίσκονται. Είχα πάρει απόφαση ότι την πρώτη θεματική θα την πάρω δοκιμαστικά και αν δω ότι είναι "μάπα το καρπούζι" και δεν έχω να κερδίσω τίποτα θα το παρατήσω. Πλέον νιώθω ότι ήταν η καλύτερη επένδυση γνώσεων που θα μπορούσα να κάνω στην τρέχουσα συγκυρία.

Άρα έφαγες μία τετραετία περίπου για ένα μεταπτυχιακό και πλέον πολλοί το κάνουν σε 12 μήνες.
Τα ξέρω πάρα πολύ καλά, μην τα λες σε μένα.  Το έχω "σπουδάσει" το θέμα και του εαπ και των άλλων σχολών της Β. Ελλάδας εδώ και 20 χρόνια.

Και στο προπτυχιακό αμφιβάλλω αν πάνω από 2% το τελειώνει σε 4 χρόνια.
Και στο 20% που τελικά παίρνει πτυχίο (μετά από 5-6-7-8+ χρόνια) πολλοί έχουν τελειώσει ήδη αει (μαθηματικό-φυσικό) και κάποιοι ασχολούνται χρόνια με πληροφορική (χωρίς να έχουν πτυχίο).
Προφανώς γράφονται και πολλοί "περαστικοί" που τα παρατάνε από το πρώτο έτος.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 14, 2015, 11:02:25 μμ από niteulf »

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #837 στις: Σεπτέμβριος 14, 2015, 11:05:40 μμ »
Αν και ξεφεύγουμε από το θέμα. Ναι ορισμένοι έρχονται με στυλάκι να το ξεπετάξουν (ίσως έχουνε κάποια άλλα εξ' αποστάσεως στο μυαλό τους) και τρώνε τα μούτρα τους. Όντως έχω γνωστούς που έκαναν άλλα μεταπτυχιακά  στο εξωτερικό εξ' αποστάσεως σε 12 μήνες και παρέδωσαν λιγότερες εργασίες από όσες παρέδωσα εγώ σε μια θεματική.  Βέβαια πέρα από το γνωστικό το εξ' αποστάσεως έχει μία δυσκολία που δεν υπάρχει στην κλασική μάθηση. Πρέπει σε πολύ μεγάλο βαθμό να λύνεις μόνος σου τα προβλήματα που αντιμετωπίζεις και να φτιάχνεις το πρόγραμμα μελέτης. Σε ένα κλασικό πρόγραμμα σε βοηθάει το γεγονός ότι υπάρχουν σχεδόν καθημερινές παρακολουθήσεις και "έλεγχος" της προόδου σου. Εκεί θέλει μεγάλη αυτοπειθαρχία για να μην χαθείς. Φαίνεται να γνωρίζεις από διαδικασίες του ΕΑΠ. Σπούδασες εκεί ή έκανες μαθήματα σε φοιτητές; Προσωπικά τώρα σκέφτομαι ποιο θα είναι το επόμενο βήμα μου, γιατί μου αρέσει πολύ να μαθαίνω και αυτή τη στιγμή κάνω διάλειμμα από μελέτη πάλι και αν δεν ήταν το πρόβλημα των διδάκτρων που δεν μπορώ να πληρώνω πλέον θα σκεφτόμουν το προπτυχιακό στις Φυσικές Επιστήμες του ΕΑΠ.

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #838 στις: Σεπτέμβριος 14, 2015, 11:11:08 μμ »
Αν και ξεφεύγουμε από το θέμα. Ναι ορισμένοι έρχονται με στυλάκι να το ξεπετάξουν (ίσως έχουνε κάποια άλλα εξ' αποστάσεως στο μυαλό τους) και τρώνε τα μούτρα τους. Όντως έχω γνωστούς που έκαναν άλλα μεταπτυχιακά  στο εξωτερικό εξ' αποστάσεως σε 12 μήνες και παρέδωσαν λιγότερες εργασίες από όσες παρέδωσα εγώ σε μια θεματική.  Βέβαια πέρα από το γνωστικό το εξ' αποστάσεως έχει μία δυσκολία που δεν υπάρχει στην κλασική μάθηση. Πρέπει σε πολύ μεγάλο βαθμό να λύνεις μόνος σου τα προβλήματα που αντιμετωπίζεις και να φτιάχνεις το πρόγραμμα μελέτης. Σε ένα κλασικό πρόγραμμα σε βοηθάει το γεγονός ότι υπάρχουν σχεδόν καθημερινές παρακολουθήσεις και "έλεγχος" της προόδου σου. Εκεί θέλει μεγάλη αυτοπειθαρχία για να μην χαθείς. Φαίνεται να γνωρίζεις από διαδικασίες του ΕΑΠ. Σπούδασες εκεί ή έκανες μαθήματα σε φοιτητές; Προσωπικά τώρα σκέφτομαι ποιο θα είναι το επόμενο βήμα μου, γιατί μου αρέσει πολύ να μαθαίνω και αυτή τη στιγμή κάνω διάλειμμα από μελέτη πάλι και αν δεν ήταν το πρόβλημα των διδάκτρων που δεν μπορώ να πληρώνω πλέον θα σκεφτόμουν το προπτυχιακό στις Φυσικές Επιστήμες του ΕΑΠ.
Δεν τελείωσα εαπ. Θα σου στείλω pm να μην κουράζουμε και τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος mpi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 533
  • Φύλο: Άντρας
  • nothing
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #839 στις: Σεπτέμβριος 14, 2015, 11:28:04 μμ »
@niteulf

Βλέπω ότι έχει μέσα Αλγορίθμους , Θεωρία Υπολογισμού, Γράφους σε μια Ενότητα. Ο ορισμός του fast track πτυχίου.
Αυτά στην δικιά μου σχολή ήταν 3 διαφορετικά εξάμηνα. Απο τα 2 πρώτα (Ειδικά απο Θεωρία Υπολογισμού) ήταν απο τα μαθήματα που έπαιρνες Πτυχίο. Οι Γράφοι υπήρχαν και στους Αλγοριθμους, αλλά και σαν μάθημα επιλογής.

Δεν αλλάζει η άποψη μου. κονσέρβα θέματα.
Ούτως ή άλλως μερικά απο τα μαθήματα που έπρεπε να περάσεις , στην δικιά μου σχολή για να πάρεις Πτυχίο ήταν ενδεικτικα: C2 , Δομές , Λειτουργικά Συστήματα (κοβόντουσαν οι περισσότεροι στα εργαστήρια unix system programming fork κτλ. )

Μόνο και μόνο που κάνεις Δομές Και C στην ίδια ενότητα πρέπει να σου χτυπάει το καμπανάκι. Είναι αδύνατο να περάσεις Δομές χωρις να ξέρεις αρκετα καλά C.

edit: https://dl.dropboxusercontent.com/u/9370916/temp/2014-15_TEL_Themata_Pli10.pdf
Τα γνωρίζω αυτά τα θέματα... Με αυτά περνας C και Δομες!  Σε όποιον έμειναν κάποια μαλλιά απο το πολυ debugging στα segmentantion fault , τώρα μπορούν να χάσουν και τα υπόλοιπα βλέποντας πόσο απλά περνάς τα μαθήματα στο ΕΑΠ!

@perastikos_kav
Ναι εσυ πήρες τα διάχυτα συστήματα. Τα Μεταπτυχικά είναι δύσκολα.οκ.
Όμως θα πρέπει να μας πεις και για τα Πληροφοριακά Συστήματα ( Νομίζω ξεκινάς Java σε Μεταπτυχιακό) το οποίο ειναι ευκολότερο απο το προπτυχιακο! Δεν απευθύνεται σε πτυχιούχους σχολών πληροφορικής αλλά νομίζω παίρνεις την ειδικότητα ...
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 14, 2015, 11:44:16 μμ από mpi »
Κουτάκι

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159849
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 650
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 585
Σύνολο: 597

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.138 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.