*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 375982 φορές)

0 μέλη και 8 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος tolakis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1557
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #980 στις: Απρίλιος 27, 2016, 12:25:00 μμ »
@tolakis καλησπέρα γνωρίζεις με τις τελευταίες ρυθμίσεις εάν θα χρειαστούν περισσότεροι πληροφορικοι λόγω τις αυξήσεις των δημοτικών.  Ευχαριστω
Τα παντα εξαρτωνται...απο την πολιτικη και καλη βουληση του υπουργου...για μενα <το εχω αναφερει >ειναι καθαρα θεμα οικονομικο...Αν επικρατησει η λογικη <στυλ λοβερδου>κανενα δημοτικο κλειστο...αρχη να υπαρχει μονο ο διευθυντης...τοτε ζητω που καηκαμε????Αν ο υπουργος κανει πραξη αυτο που ειπε<ισες ευκαιριες για ολους τους μαθητες>κατι που σημαινει οτι ο μαθητης θα εχει και τον δασκαλο...και τον μουσικο...και τον γυμναστη....και τον αγγλικο...και τον πληροφορικο...κτλ..τοτε φυσικα θα εχουμε αυξηση του αριθμου προσληψεων στον κλαδο...Αυτη την στιγμη που μιλαμε..ολοι γνωριζουμε οτι οι πιστωσεις ειναι στο μηδεν...με ενα εσπα προβληματικο...τι θα γινει με τις πιστωσεις απο κρατικο...απο πδε...αυτα ειναι ερωτηματα...που πιστευω οτι συντομα θα απαντηθουν....Θα πω κατι ...αλλα δεν θελω να υπαρξει παρεξηγηση απο καποιους...αλλοιμονο σε ολους αν υπαρξει αλλαγη υπουργου....

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:33:02 »

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2380
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #981 στις: Απρίλιος 27, 2016, 12:43:58 μμ »
Έχουμε και λέμε.
Προσλήψεις με το ισχύον σύστημα.
Δηλαδή, προηγούνται αυτοί των ειδικών κατηγοριών, έπονται οι ΑΣΠΑΙΤΕ και τα λοιπά.
Τροφοδοτούνται πλέον οι πίνακες με τις προϋπηρεσίες του '10 & '11.
Παραμένει η ποσόστωση 60-40.
Καταργούνται τα ΕΑΕΠ και "αναβαθμίζονται" τα 4θέσια και άνω.
ΤΠΕ κάνουν στα μικρά σχολεία και οι δάσκαλοι οι οποίοι είναι πιστοποιημένοι Β'.
Τρίτη ώρα ολοήμερου αναλαμβάνουν όλες οι ειδικότητες.
Μέχρι εδώ είναι τα σίγουρα.
Τώρα.
Η πρόβλεψη μου είναι η εξής:
Θεωρητικά οι πραγματικές ανάγκες για προσλήψεις θα είναι λίγο λιγότερες από τις γνωστές ως τώρα.
Παρόλα αυτά όμως νομίζω ότι δε θα έχουμε θέση στην απογευματινή ζώνη μιας και είναι πολύ πιθανό να συμπληρώνουν οι ήδη μόνιμοι άλλων ειδικοτήτων και οι δάσκαλοι.
Επίσης στα μικρά σχολεία εξαιτίας της πιστοποίησης κάποιων δασκάλων καθώς και της ανυπαρξίας υλικοτεχνικού εξοπλισμού έχω την εντύπωση πως θα υπάρχουν εμπλοκές.
Η πιστοποίηση Β των δασκάλων πάντως θα αποτελέσει εχέγγυο εξάλειψης μας από την πρωτοβάθμια σταδιακά.
Ολοκληρώνω.
Με την μείωση 40% των ωρών μας στα ΕΑΕΠ, ακόμη κι αν φαίνεται ότι ρεφάρουμε με τα μικρότερα σχολεία δεν πιστεύω ότι θα αποφύγουμε τη μείωση της τάξης του 20% στις προσλήψεις του χρόνου.




 
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος ekalaitz

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 535
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #982 στις: Απρίλιος 27, 2016, 12:54:00 μμ »
Τα μη ΕΑΕΠ σχολεία έχουν εργαστήρια υπολογιστών ?

Αποσυνδεδεμένος tolakis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1557
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #983 στις: Απρίλιος 27, 2016, 12:56:39 μμ »
Έχουμε και λέμε.
Προσλήψεις με το ισχύον σύστημα.
Δηλαδή, προηγούνται αυτοί των ειδικών κατηγοριών, έπονται οι ΑΣΠΑΙΤΕ και τα λοιπά.
Τροφοδοτούνται πλέον οι πίνακες με τις προϋπηρεσίες του '10 & '11.
Παραμένει η ποσόστωση 60-40.
Καταργούνται τα ΕΑΕΠ και "αναβαθμίζονται" τα 4θέσια και άνω.
ΤΠΕ κάνουν στα μικρά σχολεία και οι δάσκαλοι οι οποίοι είναι πιστοποιημένοι Β'.
Τρίτη ώρα ολοήμερου αναλαμβάνουν όλες οι ειδικότητες.
Μέχρι εδώ είναι τα σίγουρα.
Τώρα.
Η πρόβλεψη μου είναι η εξής:
Θεωρητικά οι πραγματικές ανάγκες για προσλήψεις θα είναι λίγο λιγότερες από τις γνωστές ως τώρα.
Παρόλα αυτά όμως νομίζω ότι δε θα έχουμε θέση στην απογευματινή ζώνη μιας και είναι πολύ πιθανό να συμπληρώνουν οι ήδη μόνιμοι άλλων ειδικοτήτων και οι δάσκαλοι.
Επίσης στα μικρά σχολεία εξαιτίας της πιστοποίησης κάποιων δασκάλων καθώς και της ανυπαρξίας υλικοτεχνικού εξοπλισμού έχω την εντύπωση πως θα υπάρχουν εμπλοκές.
Η πιστοποίηση Β των δασκάλων πάντως θα αποτελέσει εχέγγυο εξάλειψης μας από την πρωτοβάθμια σταδιακά.
Ολοκληρώνω.
Με την μείωση 40% των ωρών μας στα ΕΑΕΠ, ακόμη κι αν φαίνεται ότι ρεφάρουμε με τα μικρότερα σχολεία δεν πιστεύω ότι θα αποφύγουμε τη μείωση της τάξης του 20% στις προσλήψεις του χρόνου.
Δεν διαφωνω μαζι σου...με την λογικη σου ....ναι καπως ετσι θα ειναι τα πραγματα...εγω ειπα και κατι ακομη...συμφωνα με τα λεγομενα του υπουργου...φυσικα ...ισες ευκαιριες για ολους...και κατι ακομη ...αν γνωριζεις φυσικα....περυσι ποσα δημοτικα εκτος εαεπ ...ειχαν πληροφορικο!!!!!!περυσι δεν καλυφθησαν ουτε τα κενα σε εαεπ...φυσικα για τα υπολοιπα ουτε λογος...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:33:02 »

Αποσυνδεδεμένος tolakis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1557
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #984 στις: Απρίλιος 27, 2016, 01:37:20 μμ »
Τα μη ΕΑΕΠ σχολεία έχουν εργαστήρια υπολογιστών ?
4αθεσιο δημοτικο σχολειο στην περιοχη μου....εχει εργαστηριο .....χωρις πληροφορικο...εδω και χρονια και μαλιστα εργαστηριο που θα το ζηλευε το καλλιτερο εργαστηριο εαεπ....

Αποσυνδεδεμένος root

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 283
  • ----
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #985 στις: Απρίλιος 27, 2016, 01:41:19 μμ »
Με την μείωση 40% των ωρών μας στα ΕΑΕΠ, ακόμη κι αν φαίνεται ότι ρεφάρουμε με τα μικρότερα σχολεία δεν πιστεύω ότι θα αποφύγουμε τη μείωση της τάξης του 20% στις προσλήψεις του χρόνου.

Έχω αμφιβολία για το αν ρεφάρουμε, βέβαια πρέπει να βρούμε την κατανομή των υπολοίπων 2218 σχολείων εκτός από τα 1337 ΕΑΕΠ. Αλλά από μια πρώτη ανάγνωση δεν μου φαίνονται καλά τα μαντάτα....

Αποσυνδεδεμένος escozul

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 259
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #986 στις: Απρίλιος 27, 2016, 01:47:34 μμ »
@tolakis καλησπέρα γνωρίζεις με τις τελευταίες ρυθμίσεις εάν θα χρειαστούν περισσότεροι πληροφορικοι λόγω τις αυξήσεις των δημοτικών.  Ευχαριστω

Σε σχέση με το πρόγραμμα των ΕΑΕΠ η μείωση είναι 5 ώρες/εβδομάδα στο ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου. Το μάθημα ΤΠΕ έχει μείωση 4 ώρες!
Από τις 5 ώρες που "κόβονται" δηλαδή, οι 4 είναι από την Πληροφορική!

Δεν ξέρω αν θα χρειαστούν περισσότεροι ΠΕ19-20! Μου φαίνεται πάντως ότι η ποσοστιαία μείωση από τα σχολεία ΕΑΕΠ (περίπου 40%) δεν θα καλυφθεί από τα υπόλοιπα σχολεία που θα προστεθούν και που είναι ως επί το πλείστον είτε μικρότερα είτε απομακρυσμένα.

Αυτό που αναρωτιέμαι είναι: Έχουμε συνδικαλιστές; Που είναι; Αλήθεια είναι κάπου; Και εκεί που είναι ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ;;;!!!

Αποσυνδεδεμένος vasia1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 225
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #987 στις: Απρίλιος 27, 2016, 01:54:16 μμ »
Έκανα κάποιους υπολογισμούς με τα νέα δεδομένα. Φυσικά εξαρτάται κι απ' την περιοχή. Νομίζω πως οι ώρες συνολικά θα μειωθούν καθώς σε 4θεσια και 5θεσια υποθέτω το μάθημα θα το κάνουν οι δάσκαλοι και μάλιστα θα μετακινούνται για να το κάνουν ή θα το κάνουν αναπληρωτές δάσκαλοι. Μόνο αν περισσεύει πληροφορικός θα το κάνει αυτός. Οι υπάρχοντες ΠΕ19-20 θα καλύψουν ίσα ίσα τα νέα 6θεσια και άνω. Θεωρώ πως το πολύ ένας πληροφορικός θα έχει μόλις μία ώρα τη βδομάδα σε ολοήμερο. Σε περιοχές που πιθανόν να παρουσιαστεί έλλειμμα δε θα κάνει αποσπάσεις. Το χει πει δέκα φορές. Αναπληρωτές κατά τη γνώμη μου δε θα πάρει καθόλου. Ακόμα μεγαλύτερο πρόβλημα είναι πως πλέον πολύ εύκολα με μια αλλαγή του χρόνου ή όποτε βολεύει μπορεί να δοθεί το μάθημα σε δασκάλους και στα 6θεσια που είναι πολλά.

Αποσυνδεδεμένος tolakis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1557
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #988 στις: Απρίλιος 27, 2016, 02:21:00 μμ »
Έκανα κάποιους υπολογισμούς με τα νέα δεδομένα. Φυσικά εξαρτάται κι απ' την περιοχή. Νομίζω πως οι ώρες συνολικά θα μειωθούν καθώς σε 4θεσια και 5θεσια υποθέτω το μάθημα θα το κάνουν οι δάσκαλοι και μάλιστα θα μετακινούνται για να το κάνουν ή θα το κάνουν αναπληρωτές δάσκαλοι. Μόνο αν περισσεύει πληροφορικός θα το κάνει αυτός. Οι υπάρχοντες ΠΕ19-20 θα καλύψουν ίσα ίσα τα νέα 6θεσια και άνω. Θεωρώ πως το πολύ ένας πληροφορικός θα έχει μόλις μία ώρα τη βδομάδα σε ολοήμερο. Σε περιοχές που πιθανόν να παρουσιαστεί έλλειμμα δε θα κάνει αποσπάσεις. Το χει πει δέκα φορές. Αναπληρωτές κατά τη γνώμη μου δε θα πάρει καθόλου. Ακόμα μεγαλύτερο πρόβλημα είναι πως πλέον πολύ εύκολα με μια αλλαγή του χρόνου ή όποτε βολεύει μπορεί να δοθεί το μάθημα σε δασκάλους και στα 6θεσια που είναι πολλά.
Μια και κανεις υπολογισμους ...βοηθησε λιγο και εδω...στην περιοχη μου και μαλιστα πεδινη ..λειτουργουν 70 σχολεια...εκ των οποιων 10-15 ειναι μεχρι 4αθεσια....21 σχολεια 10-11-12 θεσια...και τα υπολοιπα λιγα 5θεσια....και αλλα 6-7-8-9θεσια...απο αυτα 10 εαεπ εκ των οποιων τα 9 ειχαν πληροφορικο...τα υπολοιπα 61 οχι....αν σε βοηθησα....για ενα σχολειο λειτουργικο και με ισες ευκαιριες για τους μαθητες  αρα και προσληψη πληροφορικου....ποσα ατομα θα χρειαστουν!!!!!

Αποσυνδεδεμένος vasia1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 225
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #989 στις: Απρίλιος 27, 2016, 02:30:07 μμ »
Θα χρειαστούν για να καλύψουν τα 6 θεσια και πάνω - πιθανόν αν δεν υπάρχουν πληροφορικοί με μεταθέσεις ή μετατάξεις - και τα μικρά θα πάνε στους δασκάλους. Οι ίσες ευκαιρίες για τους μαθητές δεν υπάρχουν, υπάρχουν μόνο αριθμοί. Εγώ μιλάω για το αν θα χρειαστούν αναπληρωτές. Στη δική μου περιοχή (ορεινή) παρεμπιπτόντως οι μεταταγμένοι στην α θμια είναι 30% περισσότεροι από όσους χρειάζονται με το νέο πρόγραμμα.. κυρίως λόγω μεγάλης μείωσης στα μικρά ολοήμερα.

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2552
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #990 στις: Απρίλιος 27, 2016, 07:00:07 μμ »
Ρε παιδια τι το δενετε κομπο στα μικρα σχολεια θα πανε οι δασκαλοι! Ελεος πια. Ξερετε δηλαδη ποσοι εχουν πιστοποιηση β επιπεδου;;;; Οσες δασκαλες ξερω οτι εχουν ειναι 50 φευγα στην ηλικια ε και δεν νομιζω να καταδεχθουν να κανουν ΤΠΕ η ακομα χειροτερα να κατσουν ολοημερο! Επισης στη περιοχη μου στα μικρα σχολεια ειναι νεοι σε ηλικια δασκαλοι που επισης δεν εχουν τπε. Κ μη μου πειτε οτι αμα δεν εχουν φουλ ωραριο θα τις ενοχλησει κανεις...ποιος θα τολμησει; παλιες καραβανες της εκπαιδευσης! Εγω πιστευω πως στα ολιγοθεσια σχολεια θα υπαρχουμε του χρονου για τα καλα! Αυτη εινΙ η αποψη μου 😉
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος aroniotis

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 259
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #991 στις: Απρίλιος 27, 2016, 09:59:06 μμ »
Ρε παιδια τι το δενετε κομπο στα μικρα σχολεια θα πανε οι δασκαλοι! Ελεος πια. Ξερετε δηλαδη ποσοι εχουν πιστοποιηση β επιπεδου;;;; Οσες δασκαλες ξερω οτι εχουν ειναι 50 φευγα στην ηλικια ε και δεν νομιζω να καταδεχθουν να κανουν ΤΠΕ η ακομα χειροτερα να κατσουν ολοημερο! Επισης στη περιοχη μου στα μικρα σχολεια ειναι νεοι σε ηλικια δασκαλοι που επισης δεν εχουν τπε. Κ μη μου πειτε οτι αμα δεν εχουν φουλ ωραριο θα τις ενοχλησει κανεις...ποιος θα τολμησει; παλιες καραβανες της εκπαιδευσης! Εγω πιστευω πως στα ολιγοθεσια σχολεια θα υπαρχουμε του χρονου για τα καλα! Αυτη εινΙ η αποψη μου 😉
Καλησπέρα, αν θεωρήσουμε τα νούμερα που αναφέρονται εδώ https://www.alfavita.gr/arthron/i-dimioyrgiki-logistiki-toy-ypoyrgeioy-paideias-0 τότε έχουμε και λέμε:

Στο παλιό ΕΑΕΠ: 1347*20 ώρες=26940 ώρες (χοντρικά ότι όλα είναι 12θέσια)
Στο νέο σύστημα: 1347 παλιά ΕΑΕΠ*12 ώρες=16164 + 2300 Μη ΕΑΕΠ (χοντρικά 6θέσια)* 6 ώρες = 13800 = Σύνολο 29964 ώρες

Σίγουρα κάνω λάθος, αλλά πείτε κι εσείς την άποψή σας.

Ίσως έχουμε περίπου τις ίδιες ώρες, αλλά θα τρέχει ο καθένας σε 3-5 σχολεία.
Επίσης, βλέπουμε την ιστορία να επαναλαμβάνεται όπως πριν το 2000 και να αναλαμβάνουν το μάθημα της Πληροφορικής, μη πτυχιούχοι Πληροφορικής. Για μένα αυτό είναι το σημαντικότερο, καθώς ανοίγει την πόρτα για να κάνουν το μάθημα οι δάσκαλοι και σε μεγαλύτερα σχολεία στο μέλλον.
Proud creator of www.cretanbeaches.com

Όλες οι παραλίες της Κρήτης στην οθόνη σας

Αποσυνδεδεμένος manolai

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 90
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #992 στις: Απρίλιος 27, 2016, 10:23:08 μμ »
δεν θα γινότανε οποιαδήποτε αλλαγή με σκοπό να πάρει περισσότερο κόσμο. Θεωρώ οτι ξεκινάμε από τον αριθμό που πήρε φέτος και κάτω διότι εκκρεμούν και οι διοριστέοι του 2008 όπου είναι αρκετά άτομα. Προσωπική εκτίμηση είναι ότι το υπουργείο δεν μας έχει και μεγάλη εκτίμηση σαν ειδικότητα για διάφορους λόγους. Για παράδειγμα τα εικαστικά δεν είχαν καμία μείωση γιατί δεν είμαστε και εμείς στην ίδια μοίρα , θεωρώ ότι κάτι κάνουμε λάθος όχι μόνο σαν πεκαπ αλλά σαν εκπαιδευτικοί πληροφορικής. Τώρα όσοι δουλέψουν του χρόνου θα έχει σίγουρα 3+σχολεία και ολοήμερο(θα περιμένεις από τις 13:15 για να κάνεις μάθημα στις 3:15). Επιπλέον τα μαθήματα θα γίνονται σε ανύπαρκτα εργαστήρια με ότι αυτό συνεπάγεται. Το ότι οι δάσκαλοι μπορούν να διδάξουν το μάθημα είναι απαράδεκτο.

Αποσυνδεδεμένος gioas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 389
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #993 στις: Απρίλιος 28, 2016, 10:13:26 πμ »
Αυτή η παραδοχή ότι τα κλασικά είναι όλα 6θέσια είναι (εκούσιο) λάθος. Στην Αθήνα τα πιο πολλά κλασικά Δημοτικά είναι  10θέσια, 11θέσια και 12θέσια. Φαντάζομαι πως αυτό ισχύει και σε Θεσσαλονίκη, Λάρισα κλπ. Σαφώς τα πιο πολλά είναι ΕΑΕΠ αλλά όσα δεν είναι, δεν είναι 6θέσια.  Άρα οι ώρες διαφέρουν πολύ από το άρθρο της Alfavita.

Έχω δουλέψει ολοήμερο σε δύο κλασικά (12θέσιο,11θέσιο) και το ένα είχε απίστευτο εργαστήριο και το άλλο πολύ μέτριο ίσα ίσα να καλύπτει τις ανάγκες του ολοημέρου.

Εννοείται πως θα υπάρξουν προβλήματα στην αρχή με τον εξοπλισμό κλπ. Μη συνδέετε όμως την αναβάθμιση του μαθήματος με τις ώρες μόνο. Σίγουρα όσες περισσότερες, τόσο καλύτερα. Και αυτό ισχύει για όλες τις ειδικότητες. Το σημαντικό είναι πως καθιερώνονται τα σχολεία με ειδικότητες στο σύνολο της Ελλάδας. Μακάρι να δουλεύαμε όλοι σε ένα σχολείο, να μην χρειαζόταν να περιμένουμε 2 ώρες κλπ αλλά οκ, κοιτάξτε λίγο γύρω σας τι παίζει με τα οικονομικά. Σε σχέση με τους αρχικούς σχεδιασμούς της παρούσας κυβέρνησης (ανάκληση μετατάξεων πέρυσι που στην ουσία σήμαινε κατάργηση ειδικοτήτων στα Δημοτικά, απογυμνασιοποίηση και ολιστικό μοντέλο στην χρήση ΤΠΕ φέτος), πιστεύω ότι μόνο κερδισμένοι είμαστε από αυτό που έχει προταθεί.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 28, 2016, 11:31:41 πμ από gioas »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159847
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 650
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 577
Σύνολο: 594

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.158 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.