0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αυτή η παραδοχή ότι τα κλασικά είναι όλα 6θέσια είναι (εκούσιο) λάθος. Στην Αθήνα τα πιο πολλά κλασικά Δημοτικά είναι 10θέσια, 11θέσια και 12θέσια. Φαντάζομαι πως αυτό ισχύει και σε Θεσσαλονίκη, Λάρισα κλπ. Σαφώς τα πιο πολλά είναι ΕΑΕΠ αλλά όσα δεν είναι, δεν είναι 6θέσια. Άρα οι ώρες διαφέρουν πολύ από το άρθρο της Alfavita.Έχω δουλέψει ολοήμερο σε δύο κλασικά (12θέσιο,11θέσιο) και το ένα είχε απίστευτο εργαστήριο και το άλλο πολύ μέτριο ίσα ίσα να καλύπτει τις ανάγκες του ολοημέρου. Εννοείται πως θα υπάρξουν προβλήματα στην αρχή με τον εξοπλισμό κλπ. Μην συνδέεται όμως την αναβάθμιση του μαθήματος με τις ώρες μόνο. Σίγουρα όσες περισσότερες, τόσο καλύτερα. Και αυτό ισχύει για όλες τις ειδικότητες. Το σημαντικό είναι πως καθιερώνονται τα σχολεία με ειδικότητες στο σύνολο της Ελλάδας. Μακάρι να δουλεύαμε όλοι σε ένα σχολείο, να μην χρειαζόταν να περιμένουμε 2 ώρες κλπ αλλά οκ, κοιτάξτε λίγο γύρω σας τι παίζει με τα οικονομικά. Σε σχέση με τους αρχικούς σχεδιασμούς της παρούσας κυβέρνησης (ανάκληση μετατάξεων πέρυσι που στην ουσία σήμαινε κατάργηση ειδικοτήτων στα Δημοτικά, απογυμνασιοποίηση και ολιστικό μοντέλο στην χρήση ΤΠΕ φέτος), πιστεύω ότι μόνο κερδισμένοι είμαστε από αυτό που έχει προταθεί.
Θα διαφωνήσω με τους προλαλήσαντες: η κατάργηση των ΕΑΕΠ και η μείωση των ωρών σε 1 ανά τμήμα/εβδομάδα μόνο αναβάθμιση δεν είναι.Και εξηγώ: οι αριθμοί δεν λένε πάντα την αλήθεια. Στον νομό (και μιλάμε για μεγάλο νομό εκτός Αττικής - Θεσ/κης) που υπηρετώ ναι μεν οι ώρες συνολικά αυξάνονται κατά 90 περίπου ώρες (έχω πρόσβαση στα στοιχεία αυτά, δεν τα λέω έτσι στον αέρα) ΑΛΛΑ:1) για να συμπληρώσεις ωράριο χρειάζεται ένα 12θέσιο και ένα μικρότερο (κάνοντας την παραδοχή ότι όλοι οι ΠΕ19-20 έχουν ωράριο από 23 ώρες και κάτω). Αυτά σημαίνει ότι για να συμπληρώσουν ωράριο όσοι (μόνιμοι) εργάζονταν φέτος σε ΕΑΕΠ εντός του μεγάλου αστικού κέντρου που έχει ο νομός θα πρέπει να βρεθούν αντίστοιχος αριθμός ζευγαριών σχολείων 12θέσιο-μικρότερο από 12θέσιο, που πολύ απλά δεν υπάρχουν εντός της πόλης (εννοώ ολόκληρο τον αστικό ιστό, όχι μόνο το κέντρο). Άρα μιλάμε για μετακίνηση εκτός πόλης και για αποστάσεις που μπορούν να φτάσουν και τα 60-70 χλμ για απλή μετάβαση. Τα στοιχεία αυτά δεν είναι εκτιμήσεις, είναι τα πραγματικά σημερινά δεδομένα.2) θα διδάσκεις ένα μονόωρο μάθημα (που σημαίνει ότι θα εμφανίζεσαι σαν guest star στους μαθητές του σχολείου, αφού σε κάποια τμήματα μπορεί να χάσεις 1-2 μαθήματα και να ξαναμπεις για μάθημα μετά από 20 ημέρες και βάλε, με ότι αυτό σημαίνει για το πόσο σοβαρά θα αντιμετωπίζεται το αντικείμενο διδασκαλίας και εσύ ως εκπαιδευτικός). Στα περισσότερα μη ΕΑΕΠ σχολεία δεν υπάρχει εργαστήριο (έχετε υπόψη σας ότι καλά - καλά ούτε όλα τα εαεπ δεν είχαν εργαστήριο πληροφορικής, και δεν μιλάμε για σούπερ-ντούπερ, απλά να μπορείς να δουλέψεις): σε κάποια από αυτά ναι, υπάρχει αλλά αυτά είναι λίγα. Στα περισσότερα υπάρχουν λίγα παλιά μηχανήματα, με τα καλώδια δικτύωσης να κρέμονται σαν τα σκοινιά μπουγάδας: να σε δω εκεί να προσπαθείς να τρέξεις web 2 εφαρμογές φτιαγμένες σε flash.....3) Για να μπορείς να δουλέψεις θα πρέπει και να συντηρείς/αναβαθμίζεις (στοιχειωδώς τουλάχιστον) τα μηχανήματα που θα χρησιμοποιείς4) Συνέπεια των παραπάνω είναι ότι όσο και να το παλέψεις, σε αρκετές περιπτώσεις θα αναγκαστείς να κάνεις ΤΠΕ στον πίνακα.5) Άνοιξε διάπλατα η κερκόπορτα από την οποία μπορούν πλέον οι ΠΕ70 να διδάσκουν αυτοί το μάθημα.Σκεφτείτε λοιπόν μετά από 2-3 χρόνια, πόσο δύσκολο νομίζετε θα είναι να καταργηθεί τελείως ο κλάδος που διδάσκει αποκλειστικά και μόνο ένα μονόωρο απαξιωμένο μάθημα, που στο κάτω-κάτω της γραφής μπορεί να το διάσκουν και άλλοι περισσότερο χρήσιμοι από εσένα (με την έννοια ότι θα μπορούν να διδάσκουν και άλλα μαθήματα);;Αν τα παραπάνω σαν φαίνονται ως αναβάθμηση, πάω πάσο....
@gioas: Το άρθρο του Παναγιώτη το έχω διαβάσει και αυτό όπως και τα προηγούμενα και συμφωνώ απόλυτα.Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι που βλέπεις ότι οδηγούμαστε προς την ικανοποίηση των όσων αναφέρει το άρθρο καταργώντας το δίωρο μάθημα και κάνοντάς το μονόωρο αντί να διδαχθεί παντού ως δίωρο (άλλο αν τυό δεν φάινεται να είναι εφικτό στην παρούσα φάση).Οι ίσες ευκαιρίες στην εκπάιδευση δεν επιβάλουν το πετσόκομα σε όσους τις έχουν αλλά την παροχή αυτών σε όσων δεν τις έχουν!!!!@dNikos:το ξαναγράφω, μην σε ξεγελάνε οι αριθμοί. Επίσης δεν κάθησα να ελέγξω τους αριθμοιύς που αναφέρει ο Μπράτης (τον οποίο δεν εμπιστέυομαι) αλλά τα νούμερα που έγραωα είναι απόλύτως σωστά για τον Νομό που υπηρετώ.Έχε υπόψην σου επίσης ότι στους υπολογισμούς των ωρών δεν θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψην τα 4/θέσια - 5/θεσια σχολεία (δεν ξέρω αν ο Μπράτης τα έχει υπολογίσει, εγώ πάντως δεν τα έχω λάβει υπόψην μου) για τον πολύ απλό λόγο ότι δεν πρόκειται να στείλει μόνιμο πληροφορικό πχ σε 2 απομακρυσμένα χωριά για 8-10 ώρες συνολικά αλλά ούτε και να προσλάβει αναπληρωτή. Και μπορεί οι επιμορφωμένοι σε Β επίπεδο ΤΠΕ πε70 να μην επαρκούν προς το παρόν, αλλά με τη μαζική εφαρμογή των επιπέδων Β1 και Β2 στα οποία έχεις σπάσειο πλέον το Β επίπεδο, σε κανά-δύο χρόνια τα ξαναλέμε....
Εγώ ξαναλέω ότι προτιμώ μία ώρα και σε όλα παρά δύο σε 1300. Και μακάρι να προχωρήσει και η σύσταση των οργανικών.Καλή συνέχεια.