*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 399782 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος paralias

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 71
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #994 στις: Απρίλιος 28, 2016, 11:19:33 πμ »
Οι ώρες στα αστικά κέντρα για τους πληροφορικούς μειώνονται δραστικά. Το ολοήμερο σχολείο ουσιαστικά με αυτήν την απόφαση τελείωσε. Αυτό σημαίνει ελάχιστες αν όχι μηδενικές αποσπάσεις και κατά συνέπεια περιορισμένες προσλήψεις αναπληρωτών. Δυστυχώς δεν είναι ευχάριστη εξέλιξη για τον κλάδο. Από την άλλη παγιώνεται το μάθημα της Πληροφορικής στα Δημοτικά - δεν ήταν λίγοι αυτοί που ισχυρίζονταν ότι με το τέλος του ΕΣΠΑ θα έβγαινε το μάθημα από το πρόγραμμα. Το σημαντικότερο όμως είναι ότι αποκαθίσταται μια αδικία - όλα τα παιδιά θα διδάσκονται πλέον Πληροφορική. Όλα βέβαια γίνονται για την εξοικονόμηση πόρων. Σε αυτό συμφωνούμε όλοι...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:22:04 »

Αποσυνδεδεμένος tolakis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1748
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #995 στις: Απρίλιος 28, 2016, 11:37:23 πμ »
Αυτή η παραδοχή ότι τα κλασικά είναι όλα 6θέσια είναι (εκούσιο) λάθος. Στην Αθήνα τα πιο πολλά κλασικά Δημοτικά είναι  10θέσια, 11θέσια και 12θέσια. Φαντάζομαι πως αυτό ισχύει και σε Θεσσαλονίκη, Λάρισα κλπ. Σαφώς τα πιο πολλά είναι ΕΑΕΠ αλλά όσα δεν είναι, δεν είναι 6θέσια.  Άρα οι ώρες διαφέρουν πολύ από το άρθρο της Alfavita.

Έχω δουλέψει ολοήμερο σε δύο κλασικά (12θέσιο,11θέσιο) και το ένα είχε απίστευτο εργαστήριο και το άλλο πολύ μέτριο ίσα ίσα να καλύπτει τις ανάγκες του ολοημέρου.

Εννοείται πως θα υπάρξουν προβλήματα στην αρχή με τον εξοπλισμό κλπ. Μην συνδέεται όμως την αναβάθμιση του μαθήματος με τις ώρες μόνο. Σίγουρα όσες περισσότερες, τόσο καλύτερα. Και αυτό ισχύει για όλες τις ειδικότητες. Το σημαντικό είναι πως καθιερώνονται τα σχολεία με ειδικότητες στο σύνολο της Ελλάδας. Μακάρι να δουλεύαμε όλοι σε ένα σχολείο, να μην χρειαζόταν να περιμένουμε 2 ώρες κλπ αλλά οκ, κοιτάξτε λίγο γύρω σας τι παίζει με τα οικονομικά. Σε σχέση με τους αρχικούς σχεδιασμούς της παρούσας κυβέρνησης (ανάκληση μετατάξεων πέρυσι που στην ουσία σήμαινε κατάργηση ειδικοτήτων στα Δημοτικά, απογυμνασιοποίηση και ολιστικό μοντέλο στην χρήση ΤΠΕ φέτος), πιστεύω ότι μόνο κερδισμένοι είμαστε από αυτό που έχει προταθεί.
Εχεις απολυτο δικαιο...στην περιοχη μου απο τα 21....επ 12θεσια μονο τα 10 ειναι εαεπ...υπαρχουν επισης γυρω στα 30-35 6θεσια...επισης με καποιον ..που εκανε υπολογισμο ωρων ....και συμφωνω μαζι του...επομενως περιμενουμε με αγωνια την καλη προθεση του υπουργου..για ισες ευκαιριες για ολους τους μαθητες...γιατι ειναι κριμα πραγματικα...ανθρωποι του υπουργειου να πιστευουν οτι ενας πε70 με επιμορφωση β επιπεδου μπορει να κανει το μαθημα πληροφορικης....και μαλιστα σε μαθητη στ δημοτικου...γιατι αν επικρατησει αυτη η λογικη...αυριο θα μας πουνε αφου καλυπτω το 4θεσιο...μα αυτο τον τροπο γιατι να μην το κανω και 6θεσια....ακομη και στα κλασσικα 10-11-12θεσια...εκει βλεπεις υπαρχουν ανθρωποι που ενδιαφερονται...στον κλαδο πε19-πε20 υπαρχουν!!!!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος tsipiripo

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 16
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #996 στις: Απρίλιος 28, 2016, 12:18:04 μμ »
Θα διαφωνήσω με τους προλαλήσαντες: η κατάργηση των ΕΑΕΠ και η μείωση των ωρών σε 1 ανά τμήμα/εβδομάδα μόνο αναβάθμιση δεν είναι.
Και εξηγώ: οι αριθμοί δεν λένε πάντα την αλήθεια. Στον νομό (και μιλάμε για μεγάλο νομό εκτός Αττικής - Θεσ/κης) που υπηρετώ ναι μεν οι ώρες συνολικά αυξάνονται κατά 90 περίπου ώρες (έχω πρόσβαση στα στοιχεία αυτά, δεν τα λέω έτσι στον αέρα) ΑΛΛΑ:
1) για να συμπληρώσεις ωράριο χρειάζεται ένα 12θέσιο και ένα μικρότερο (κάνοντας την παραδοχή ότι όλοι οι ΠΕ19-20 έχουν ωράριο από 23 ώρες και κάτω). Αυτά σημαίνει ότι για να συμπληρώσουν ωράριο όσοι (μόνιμοι) εργάζονταν φέτος σε ΕΑΕΠ εντός του μεγάλου αστικού κέντρου που έχει ο νομός θα πρέπει να βρεθούν αντίστοιχος αριθμός ζευγαριών σχολείων 12θέσιο-μικρότερο από 12θέσιο, που πολύ απλά δεν υπάρχουν εντός της πόλης (εννοώ ολόκληρο τον αστικό ιστό, όχι μόνο το κέντρο). Άρα μιλάμε για μετακίνηση εκτός πόλης και για αποστάσεις που μπορούν να φτάσουν και τα 60-70 χλμ για απλή μετάβαση. Τα στοιχεία αυτά δεν είναι εκτιμήσεις, είναι τα πραγματικά σημερινά δεδομένα.
2) θα διδάσκεις ένα μονόωρο μάθημα (που σημαίνει ότι θα εμφανίζεσαι σαν guest star στους μαθητές του σχολείου, αφού σε κάποια τμήματα μπορεί να χάσεις 1-2 μαθήματα και να ξαναμπεις για μάθημα μετά από 20 ημέρες και βάλε, με ότι αυτό σημαίνει για το πόσο σοβαρά θα αντιμετωπίζεται το αντικείμενο διδασκαλίας και εσύ ως εκπαιδευτικός). Στα περισσότερα μη ΕΑΕΠ σχολεία δεν υπάρχει εργαστήριο (έχετε υπόψη σας ότι καλά - καλά ούτε όλα τα εαεπ δεν είχαν εργαστήριο πληροφορικής, και δεν μιλάμε για σούπερ-ντούπερ, απλά να μπορείς να δουλέψεις): σε κάποια από αυτά ναι, υπάρχει αλλά αυτά είναι λίγα. Στα περισσότερα υπάρχουν λίγα παλιά μηχανήματα, με τα καλώδια δικτύωσης να κρέμονται σαν τα σκοινιά μπουγάδας: να σε δω εκεί να προσπαθείς να τρέξεις web 2 εφαρμογές φτιαγμένες σε flash.....
3) Για να μπορείς να δουλέψεις θα πρέπει και να συντηρείς/αναβαθμίζεις (στοιχειωδώς τουλάχιστον) τα μηχανήματα που θα χρησιμοποιείς
4) Συνέπεια των παραπάνω είναι ότι όσο και να το παλέψεις, σε αρκετές περιπτώσεις θα αναγκαστείς να κάνεις ΤΠΕ στον πίνακα.
5) Άνοιξε διάπλατα η κερκόπορτα από την οποία μπορούν πλέον οι ΠΕ70 να διδάσκουν αυτοί το μάθημα.
Σκεφτείτε λοιπόν μετά από 2-3 χρόνια, πόσο δύσκολο νομίζετε θα είναι να καταργηθεί τελείως ο κλάδος που διδάσκει αποκλειστικά και μόνο ένα μονόωρο απαξιωμένο μάθημα, που στο κάτω-κάτω της γραφής μπορεί να το διάσκουν και άλλοι περισσότερο χρήσιμοι από εσένα (με την έννοια ότι θα μπορούν να διδάσκουν και άλλα μαθήματα);;
Αν τα παραπάνω σαν φαίνονται ως αναβάθμηση, πάω πάσο....


Αποσυνδεδεμένος gioas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #997 στις: Απρίλιος 28, 2016, 12:37:37 μμ »
Από όλα που λες το 5ο είναι το πιο σοβαρό. Και θα πρέπει να κινηθούμε συλλογικά για να το αποφύγουμε. Όμως, εξακολουθώ να πιστεύω πως καλύτερα μία ώρα παντού παρά 2 σε 1300 μονάδες. Δηλαδή, μου φαίνεται πιο εύκολο να καταργηθεί ένας τύπος σχολείου (ΕΑΕΠ) παρά μία ειδικότητα από όλα τα σχολεία. Τίποτα δεν είναι απίθανο βέβαια.

Τα προβλήματα εξοπλισμού θα υπάρχουν αλλά υπήρχαν και όταν ξεκινησαν τα ΕΑΕΠ. Σκοπός του κλάδου είναι να περάσει η κουλτούρα του ψηφιακού εγγραμματισμού σε κάθε δημοτικό σχολείο της επικράτειας. Ότι δε δύναται να υπάρχει σχολική μονάδα χωρίς τον αντίστοιχο εξειδικευμένο επιστήμονα. Παραθέτω ένα σχετικό άρθρο του συναδέλφου Παναγιώτη Τσιωτάκη. http://ptsiotakis.blogspot.gr/2016/04/ict-literacy.html

Και οκ, προβλήματα με τις τοποθετήσεις (υπηρέτηση σε 2 σχολεία και πώς θα γίνει αυτό κλπ) θα υπάρξουν. Ο νομοθέτης όμως δεν μπορεί να προβλέψει όλες τις λεπτομέρειες όταν νομοθετεί (ωράριο 23 ωρες άρα δε γίνεται 2*12 κλπ) για όλους τους κλαδόυς.



Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:22:04 »

Αποσυνδεδεμένος agatha14

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 342
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #998 στις: Απρίλιος 28, 2016, 12:55:54 μμ »
stdimani, συμφωνώ σε όλα όσα είπες! Όχι απλώς ανοίγει η πόρτα για τη σταδιακή εξάλειψη των πληροφορικών αλλά μετατρεπόμαστε σε περαστικούς εκπαιδευτικούς σε κάθε σχολείο, με μία ώρα τη βδομάδα (στην πράξη πάντα αυτό σημαίνει τμήματα που θα τα βλέπουμε κάθε δύο εβδομάδες για διάφορους λόγους) που δε φτάνει ούτε για πλάκα για να πεις ότι έκανες δουλειά με τα παιδιά και σε σχολεία χωρίς εργαστήρια. Κρίμα...

Αποσυνδεδεμένος tolakis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1748
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #999 στις: Απρίλιος 28, 2016, 01:06:26 μμ »
Θα διαφωνήσω με τους προλαλήσαντες: η κατάργηση των ΕΑΕΠ και η μείωση των ωρών σε 1 ανά τμήμα/εβδομάδα μόνο αναβάθμιση δεν είναι.
Και εξηγώ: οι αριθμοί δεν λένε πάντα την αλήθεια. Στον νομό (και μιλάμε για μεγάλο νομό εκτός Αττικής - Θεσ/κης) που υπηρετώ ναι μεν οι ώρες συνολικά αυξάνονται κατά 90 περίπου ώρες (έχω πρόσβαση στα στοιχεία αυτά, δεν τα λέω έτσι στον αέρα) ΑΛΛΑ:
1) για να συμπληρώσεις ωράριο χρειάζεται ένα 12θέσιο και ένα μικρότερο (κάνοντας την παραδοχή ότι όλοι οι ΠΕ19-20 έχουν ωράριο από 23 ώρες και κάτω). Αυτά σημαίνει ότι για να συμπληρώσουν ωράριο όσοι (μόνιμοι) εργάζονταν φέτος σε ΕΑΕΠ εντός του μεγάλου αστικού κέντρου που έχει ο νομός θα πρέπει να βρεθούν αντίστοιχος αριθμός ζευγαριών σχολείων 12θέσιο-μικρότερο από 12θέσιο, που πολύ απλά δεν υπάρχουν εντός της πόλης (εννοώ ολόκληρο τον αστικό ιστό, όχι μόνο το κέντρο). Άρα μιλάμε για μετακίνηση εκτός πόλης και για αποστάσεις που μπορούν να φτάσουν και τα 60-70 χλμ για απλή μετάβαση. Τα στοιχεία αυτά δεν είναι εκτιμήσεις, είναι τα πραγματικά σημερινά δεδομένα.
2) θα διδάσκεις ένα μονόωρο μάθημα (που σημαίνει ότι θα εμφανίζεσαι σαν guest star στους μαθητές του σχολείου, αφού σε κάποια τμήματα μπορεί να χάσεις 1-2 μαθήματα και να ξαναμπεις για μάθημα μετά από 20 ημέρες και βάλε, με ότι αυτό σημαίνει για το πόσο σοβαρά θα αντιμετωπίζεται το αντικείμενο διδασκαλίας και εσύ ως εκπαιδευτικός). Στα περισσότερα μη ΕΑΕΠ σχολεία δεν υπάρχει εργαστήριο (έχετε υπόψη σας ότι καλά - καλά ούτε όλα τα εαεπ δεν είχαν εργαστήριο πληροφορικής, και δεν μιλάμε για σούπερ-ντούπερ, απλά να μπορείς να δουλέψεις): σε κάποια από αυτά ναι, υπάρχει αλλά αυτά είναι λίγα. Στα περισσότερα υπάρχουν λίγα παλιά μηχανήματα, με τα καλώδια δικτύωσης να κρέμονται σαν τα σκοινιά μπουγάδας: να σε δω εκεί να προσπαθείς να τρέξεις web 2 εφαρμογές φτιαγμένες σε flash.....
3) Για να μπορείς να δουλέψεις θα πρέπει και να συντηρείς/αναβαθμίζεις (στοιχειωδώς τουλάχιστον) τα μηχανήματα που θα χρησιμοποιείς
4) Συνέπεια των παραπάνω είναι ότι όσο και να το παλέψεις, σε αρκετές περιπτώσεις θα αναγκαστείς να κάνεις ΤΠΕ στον πίνακα.
5) Άνοιξε διάπλατα η κερκόπορτα από την οποία μπορούν πλέον οι ΠΕ70 να διδάσκουν αυτοί το μάθημα.
Σκεφτείτε λοιπόν μετά από 2-3 χρόνια, πόσο δύσκολο νομίζετε θα είναι να καταργηθεί τελείως ο κλάδος που διδάσκει αποκλειστικά και μόνο ένα μονόωρο απαξιωμένο μάθημα, που στο κάτω-κάτω της γραφής μπορεί να το διάσκουν και άλλοι περισσότερο χρήσιμοι από εσένα (με την έννοια ότι θα μπορούν να διδάσκουν και άλλα μαθήματα);;
Αν τα παραπάνω σαν φαίνονται ως αναβάθμηση, πάω πάσο....
Προς θεου..εγω ποτε δεν ειπα οτι συμφωνω με την καταργηση των εαεπ...οπως επισης οτι αυτο το νεο ειναι αναβαθμιση του ΔΣ...ειπα μονο οτι με τα καινουργια δεδομενα...αν ερθουν...και εφοσον ο υπουργος δωσει οπως ειπε ισες ευκαιριες σε ολους τους μαθητες...γιατι για μενα ιση ευκαιρια δεν ειναι μονο να κανεις το μαθημα...για συμπληρωμα της ωρας...αλλα και ποιος θα το κανει...δεν μπορει σε ενα σχολειο το μαθημα της πληροφορικης να το κανει εκπαιδευτικος του κλαδου ...και σε καποιο αλλο πε70...αρα του υπουργειου πρεπει να καταλαβουν οτι αυτο..δεν ειναι ισες ευκαιριες....

Αποσυνδεδεμένος dNikos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 141
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1000 στις: Απρίλιος 28, 2016, 01:13:47 μμ »
Δεν είναι απαραίτητα τα "ζευγάρια" για κάλυψη ωρών.  Σε ένα σχολείο μπορεί να μπαίνουν και δυο και τρείς καθηγητές,  στην ακραία περίπτωση ακόμα και έξι σε ένα εξαθέσιο. Μπορεί να ακούγετε τρελό, αλλά συμβαίνει.  Υπάρχει λοιπόν ευελιξία.

Θα χρειαστεί περίπου στους 1500* ΠΕ19-20 αν θέλει πραγματικά να καλύψει όλα τα δημοτικά. Δεν το θέλει όμως ή δεν μπορεί για αυτό και η δυνατότητα στα ολιγοθέσια να καλύπτουν  τις ώρες οι δάσκαλοι. 

Σε πρώτη φάση τα σχολεία - φιλέτα θα τα καλύψουν οι τις πρωτοβάθμιας, σε δεύτερη  φάση ότι περισσέψει οι της δευτεροβάθμιας και σε τρίτη φάση (δυστυχώς πολύ λίγοι) αναπληρωτές.

*Έχει περίπου 5000 σχολεία, 30000 τμήματα. (Τα στοιχεία κατά προσέγγιση στηριζόμενα εδώ: http://users.sch.gr/mpratis/2010/st5.pdf) Που σημαίνει 30000/22=1364 καθηγητές συν καμιά 100 για τα ολοήμερα. Εντάξει η μέθοδος είναι μπακαλίστική αλλά δίνει μια εικόνα  και το σημαντικότερο δείχνει για  μένα τον τρόπο με τον οποίο το υπουργείο υπολόγισε τις ώρες για την πληροφορική στα δημοτικά και αυτό δεν το λέω αυθαίρετα, το ξανά έκανε και στο παρελθόν.

 


Αποσυνδεδεμένος tsipiripo

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 16
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1001 στις: Απρίλιος 28, 2016, 01:32:57 μμ »
@gioas: Το άρθρο του Παναγιώτη το έχω διαβάσει και αυτό όπως και τα προηγούμενα και συμφωνώ απόλυτα.
Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι που βλέπεις ότι οδηγούμαστε προς την ικανοποίηση των όσων αναφέρει το άρθρο καταργώντας το δίωρο μάθημα και κάνοντάς το μονόωρο αντί να διδαχθεί παντού ως δίωρο (άλλο αν τυό δεν φάινεται να είναι εφικτό στην παρούσα φάση).
Οι ίσες ευκαιρίες στην εκπάιδευση δεν επιβάλουν το πετσόκομα σε όσους τις έχουν αλλά την παροχή αυτών σε όσων δεν τις έχουν!!!!
@dNikos:το ξαναγράφω, μην σε ξεγελάνε οι αριθμοί. Επίσης δεν κάθησα να ελέγξω τους αριθμοιύς που αναφέρει ο Μπράτης (τον οποίο δεν εμπιστέυομαι) αλλά τα νούμερα που έγραωα είναι απόλύτως σωστά για τον Νομό που υπηρετώ.
Έχε υπόψην σου επίσης ότι στους υπολογισμούς των ωρών δεν θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψην τα 4/θέσια - 5/θεσια σχολεία (δεν ξέρω αν ο Μπράτης τα έχει υπολογίσει, εγώ πάντως δεν τα έχω λάβει υπόψην μου) για τον πολύ απλό λόγο ότι δεν πρόκειται να στείλει μόνιμο πληροφορικό πχ σε 2 απομακρυσμένα χωριά για 8-10 ώρες συνολικά αλλά ούτε και να προσλάβει αναπληρωτή.
Και μπορεί οι επιμορφωμένοι σε Β επίπεδο ΤΠΕ πε70 να μην επαρκούν προς το παρόν, αλλά με τη μαζική εφαρμογή των επιπέδων Β1 και Β2 στα οποία έχεις σπάσειο πλέον το Β επίπεδο, σε κανά-δύο χρόνια τα ξαναλέμε....

Αποσυνδεδεμένος dNikos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 141
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1002 στις: Απρίλιος 28, 2016, 01:55:01 μμ »
Τα νούμερα του Μπράτη είναι αληθινά και προέρχονταν από το τότε πληροφοριακό σύστημα.

Οι αριθμοί λένε την αλήθεια και ταυτόχρονα ψεύδονται (έχεις απόλυτο δίκιο).

Δεν λαμβάνουν υπόψη τους την γεωγραφική κατανομή των σχολείων και την δυνατότητα πρόσβασης των εκπαιδευτικών σε αυτά, όμως πιστεύω ότι αυτός είναι ο τρόπος υπολογισμού εκ μέρος του υπουργείο!!! Και το λέω μετά γνώση λόγου.  Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω αποδείξεις αλλά το υπουργείο το έκανε στο παρελθόν, το έκανα στο παρελθόν για αναπληρωτές του ΕΠΑΛ και έπεσα μέσα κατά 90%. ;D
Η αφετηρία για το υπουργείο δεν είναι η παιδαγωγική και διδακτική αξία του μαθήματος αλλά το πόσους εκπαιδευτικούς έχει στην διάθεση του για να καλύψει το πρόγραμμα στα δημοτικά. Από εκεί πρόεκυψε και η μία ώρα.   

Τώρα σε ότι αφορά το μέλλον μας στην πρωτοβάθμια είναι όντως δυσοίωνο. :'(

Αποσυνδεδεμένος tolakis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1748
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1003 στις: Απρίλιος 28, 2016, 02:25:42 μμ »
@gioas: Το άρθρο του Παναγιώτη το έχω διαβάσει και αυτό όπως και τα προηγούμενα και συμφωνώ απόλυτα.
Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι που βλέπεις ότι οδηγούμαστε προς την ικανοποίηση των όσων αναφέρει το άρθρο καταργώντας το δίωρο μάθημα και κάνοντάς το μονόωρο αντί να διδαχθεί παντού ως δίωρο (άλλο αν τυό δεν φάινεται να είναι εφικτό στην παρούσα φάση).
Οι ίσες ευκαιρίες στην εκπάιδευση δεν επιβάλουν το πετσόκομα σε όσους τις έχουν αλλά την παροχή αυτών σε όσων δεν τις έχουν!!!!
@dNikos:το ξαναγράφω, μην σε ξεγελάνε οι αριθμοί. Επίσης δεν κάθησα να ελέγξω τους αριθμοιύς που αναφέρει ο Μπράτης (τον οποίο δεν εμπιστέυομαι) αλλά τα νούμερα που έγραωα είναι απόλύτως σωστά για τον Νομό που υπηρετώ.
Έχε υπόψην σου επίσης ότι στους υπολογισμούς των ωρών δεν θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψην τα 4/θέσια - 5/θεσια σχολεία (δεν ξέρω αν ο Μπράτης τα έχει υπολογίσει, εγώ πάντως δεν τα έχω λάβει υπόψην μου) για τον πολύ απλό λόγο ότι δεν πρόκειται να στείλει μόνιμο πληροφορικό πχ σε 2 απομακρυσμένα χωριά για 8-10 ώρες συνολικά αλλά ούτε και να προσλάβει αναπληρωτή.
Και μπορεί οι επιμορφωμένοι σε Β επίπεδο ΤΠΕ πε70 να μην επαρκούν προς το παρόν, αλλά με τη μαζική εφαρμογή των επιπέδων Β1 και Β2 στα οποία έχεις σπάσειο πλέον το Β επίπεδο, σε κανά-δύο χρόνια τα ξαναλέμε....
Οι ίσες ευκαιρίες στην εκπάιδευση δεν επιβάλουν το πετσόκομα σε όσους τις έχουν αλλά την παροχή αυτών σε όσων δεν τις έχουν!!Νομιζω οτι αυτη η φραση σου τα λεει ολα... να θυμισω επισης ποσους αναπληρωτες ειχαμε το 2009-2010 και 2010-2011..μεσα σε αυτους δεν βαζω και τους δεκαδες ωρομισθιους...το 2010 -2011 για 6 ωρες ωρομισθιος την εβδομαδα εκανα 120 χιλ την ημερα...και μην μου πειτε οτι υπηρξαν συγχωνευσεις σχολειων..καθως επισης στην περιοχη μου υπαρχουν 3 σχολεια σε αποσταση 15 χιλ το καθενα..4-5-6θεσιο χωρις πληροφορικο τα τελευταια χρονια.....εδω δεν μπορει να παρει αναπληρωτη!!!!!!Καλη βουληση και χρηματα θελει<σημειωση και τα 3 σε πεδιαδα ειναι....

Αποσυνδεδεμένος gioas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1004 στις: Απρίλιος 28, 2016, 04:26:42 μμ »
Εννοείται πως τα πάντα γίνονται για εξοικονόμηση πόρων....Ήταν γνωστό πως πηγαίναμε για ενιαίο τύπο σχολείου. Θα γινόντουσαν όλα ΕΑΕΠ; Μπα, τα λεφτά δεν έφταναν. Θα πρέπει λοιπόν να εξετάσουμε την θέση μας στο καινούριο σχολείο σε σχέση και με τους υπολοίπους συναδέλφους και φυσικά με της φήμες που ακούστηκαν για απογυμνασιοποίηση και όχι με βάση το ιδανικό σχολείο που όλοι έχουμε στο μυαλό μας (που βέβαια ποικίλει από κλάδο σε κλάδο). Τι να πούν και οι δάσκαλοι δηλαδή που πετσοκόβονται; Ή της Αγγλικής; Ακομά και οι Μουσικοί χαμένοι είναι.

Μακάρι να γίνει δίωρο, να σπάει το τμήμα, να πάρουμε τις τρεις ώρες εργαστηρίου κλπ....Αλλά όσο δανειζόμαστε δύσκολο. Εγώ ξαναλέω ότι προτιμώ μία ώρα και σε όλα παρά δύο σε 1300. Και μακάρι να προχωρήσει και η σύσταση των οργανικών.

Καλή συνέχεια.

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1005 στις: Απρίλιος 28, 2016, 04:39:11 μμ »

η λογική της 1 ώρας στο τμήμα είναι απλή... αν δεν υπάρχει ο εκπαιδευτικός να την κάνει δεν θα κάτσει να σκάσει ο γονιός για 1 ώρα... και δεν θα διαμαρτυρηθεί... οπότε μια χαρά για το υπουργείο.....

Αποσυνδεδεμένος gioas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1006 στις: Απρίλιος 28, 2016, 04:45:22 μμ »
Δεν ισχύει αυτό που λες στο Δημοτικό. Τα παιδιά δε μπορούν να κάνουν κενό. Άρα πρέπει να τα κοιτάει κάποιος άλλος. Κανένας συνάδελφος δεν πρόκειται να παίξει το ρόλο του φύλακα. Γι΄αυτό και τα Δημοτικά στελεχώνονται πιο πριν από τα Γυμνάσια και τα  Λύκεια πάντα. Οι γονείς θέλουν το παιδί τους να είναι απασχολημένο άσχετα αν το μάθημα είναι μονώρο, δίωρο, 10ώρο και αν το μάθημα λέγεται ΤΠΕ, Μαθηματικά, Μουσική κλπ....

Αποσυνδεδεμένος root

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 284
  • ----
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1007 στις: Απρίλιος 28, 2016, 04:52:46 μμ »
Εγώ ξαναλέω ότι προτιμώ μία ώρα και σε όλα παρά δύο σε 1300. Και μακάρι να προχωρήσει και η σύσταση των οργανικών.

Καλή συνέχεια.

Για μας τους Πληροφορικούς αυτό είναι το κλειδί... όσο δεν προχωράει στη σύσταση των οργανικών κινδυνεύουν και οι μόνιμοι να γίνουν μπαλάκι...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32750
  • Τελευταία: wwwwww
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1177498
  • Σύνολο θεμάτων: 19400
  • Σε σύνδεση σήμερα: 887
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 870
Σύνολο: 870

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.126 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.