0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εάν δεν έφερναν την τροπολογία με τα εργαστήρια κάτι θα γινότανε σχετικά με τις προσλήψεις αναπληρωτών. Με αυτή τη ρύθμιση οι αριθμοί δεν είναι με το μέρος μας. Τετρακοσια άτομα τα οποία θα πλεοναζουν δεν τα λες και λίγα. Θεωρώ ότι το μόνο θετικο το οποίο μπορεί να γίνει είναι κάποια αύξηση ωραρίου στο γυμνάσιο και στο λύκειο. Γιατί μην ξεχνάμε ότι ωρολογια προγράμματα εκεί δεν έχει ακουμπήσει ακόμα.
Αυτή η κυβέρνηση δεν είναι με το μέρος μας. Μην ελπίζετε ότι θα αυξήσει τις ώρες πληροφορικής στο γυμνάσιο. Το τι θα κάνει με τον μεγάλο αριθμό των υπεράριθμων θα το δούμε (αν θα διδάσκουν μαθηματικά κτλ). Αναπληρωτές πλήρους τέλος βάση αριθμών εκτός αν στα Δωδεκάνησα πάρουν λίγους που υπάρχουν κάποια κενά.
Φαίνεται ότι θα διοριστούν οι 54 εναπομείναντες οι οποίοι θα πάνε
Τα περίπου 2500 γυμνάσια χάνουν ένα 3 ωρο πληροφορικής έκαστο λόγω των υπευθύνων εργαστηρίου άρα συνολικά 7500 ώρες πλεόνασμα πληροφορικης. Αυτό αν διαιρεθεί με το 23 που είναι το ωράριο αναπληρωτή ισοδυναμεί με περίπου 325 άτομα λιγότερο. Κι αυτό μόνο στο γυμνάσιο. Επομένως μηδενικοι διορισμοί κι ελάχιστοι αναπληρωτές σε απομακρυσμένες περιοχές.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής ο αριθμός των δημόσιων σχολικών μονάδων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το 2014-15 ήταν 2806 (Γυμνάσια και Λύκεια Ημερήσια και Εσπερινά).
....δεν έχω αντιρρηση στο νούμερο που επικαλείσαι ....άρα 2800*3=8400 ώρες πλεόνασμα άρα 8400:23=365 λιγότεροι αναπληρωτές πλήρους ωραρίου.....