*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 375845 φορές)

0 μέλη και 10 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος giak

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 506
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1064 στις: Μάιος 08, 2016, 03:06:46 μμ »
Εάν δεν έφερναν την τροπολογία με τα εργαστήρια κάτι θα γινότανε σχετικά με τις προσλήψεις αναπληρωτών. Με αυτή τη ρύθμιση οι αριθμοί δεν είναι με το μέρος μας.  Τετρακοσια άτομα τα οποία θα πλεοναζουν δεν τα λες και λίγα. Θεωρώ ότι το μόνο θετικο το οποίο μπορεί να γίνει είναι κάποια αύξηση ωραρίου στο γυμνάσιο και στο λύκειο.  Γιατί μην ξεχνάμε ότι ωρολογια προγράμματα εκεί δεν έχει ακουμπήσει ακόμα.
Αυτή η κυβέρνηση δεν είναι με το μέρος μας. Μην ελπίζετε ότι θα αυξήσει τις ώρες πληροφορικής στο γυμνάσιο. Το τι θα κάνει με τον μεγάλο αριθμό των υπεράριθμων θα το δούμε (αν θα διδάσκουν μαθηματικά κτλ). Αναπληρωτές πλήρους τέλος βάση αριθμών εκτός αν στα Δωδεκάνησα πάρουν λίγους που υπάρχουν κάποια κενά.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:49:51 »

Αποσυνδεδεμένος escozul

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 259
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1065 στις: Μάιος 08, 2016, 03:34:19 μμ »
Αυτή η κυβέρνηση δεν είναι με το μέρος μας. Μην ελπίζετε ότι θα αυξήσει τις ώρες πληροφορικής στο γυμνάσιο. Το τι θα κάνει με τον μεγάλο αριθμό των υπεράριθμων θα το δούμε (αν θα διδάσκουν μαθηματικά κτλ). Αναπληρωτές πλήρους τέλος βάση αριθμών εκτός αν στα Δωδεκάνησα πάρουν λίγους που υπάρχουν κάποια κενά.

Ή αν στείλει κάποιους πλεονάζοντες "για ανάγκες της υπηρεσίας"

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2380
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1066 στις: Μάιος 08, 2016, 05:16:54 μμ »
Φαίνεται ότι θα διοριστούν οι 54 εναπομείναντες οι οποίοι θα πάνε Β/θμια υποχρεωτικά.
Η κατάργηση της εργαστηριακής αβάντας πέρασε. Θα υπάρξουν λογικά κάμποσα ακόμα πλεονάσματα.
Φέτος αν θυμάμαι καλά πήραν περίπου 120 στην Β/θμια.
Επομένως μιλάμε για σχεδόν πλήρη κάλυψη της Β/θμιας από μόνιμους.
Διορθώστε με ως εδώ αν κάνω λάθος.
Σχετικά με την Α/θμια και την γνωστή απόφαση καθώς και με τους αστερίσκους περί 4/θέσιων και 5/θέσιων η μείωση των προσλήψεων δεν μπορεί να μην φτάσει το -30%. Φυσικά δεν ξεχνάμε ότι κάποια σχολεία πάντα μένουν ακάλυπτα.
Κατά τη γνώμη μου οι καλύτερες περιπτώσεις είναι 150-200 ΑΚΩ ή 100 ΑΚΩ + 150-200 ΑΜΩ.
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος manolai

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 90
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1067 στις: Μάιος 08, 2016, 05:49:25 μμ »
@kapoioskapoukapote μακάρι να πάρει όσους λες και ακόμα καλύτερα να πάρει ακόμα περισσότερους αλλά θεωρώ ότι χωρίς κάποια αλλαγή με τα ισχυοντα δεδομένα δεν πρόκειται να πάρει κανένα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:49:51 »

xriana1

  • Επισκέπτης
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1068 στις: Μάιος 08, 2016, 07:11:49 μμ »
Φαίνεται ότι θα διοριστούν οι 54 εναπομείναντες οι οποίοι θα πάνε Β/θμια υποχρεωτικά.
Η κατάργηση της εργαστηριακής αβάντας πέρασε. Θα υπάρξουν λογικά κάμποσα ακόμα πλεονάσματα.
Φέτος αν θυμάμαι καλά πήραν περίπου 120 στην Β/θμια.
Επομένως μιλάμε για σχεδόν πλήρη κάλυψη της Β/θμιας από μόνιμους.
Διορθώστε με ως εδώ αν κάνω λάθος.
Σχετικά με την Α/θμια και την γνωστή απόφαση καθώς και με τους αστερίσκους περί 4/θέσιων και 5/θέσιων η μείωση των προσλήψεων δεν μπορεί να μην φτάσει το -30%. Φυσικά δεν ξεχνάμε ότι κάποια σχολεία πάντα μένουν ακάλυπτα.
Κατά τη γνώμη μου οι καλύτερες περιπτώσεις είναι 150-200 ΑΚΩ ή 100 ΑΚΩ + 150-200 ΑΜΩ.
Τα περίπου 2500 γυμνάσια χάνουν ένα 3 ωρο πληροφορικής έκαστο λόγω των υπευθύνων εργαστηρίου άρα συνολικά 7500 ώρες πλεόνασμα πληροφορικης. Αυτό αν διαιρεθεί με το 23 που είναι το ωράριο αναπληρωτή ισοδυναμεί με περίπου 325 άτομα λιγότερο. Κι αυτό μόνο στο γυμνάσιο. Επομένως μηδενικοι διορισμοί κι ελάχιστοι αναπληρωτές σε απομακρυσμένες περιοχές.

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1069 στις: Μάιος 08, 2016, 07:25:01 μμ »
Θα έχουμε και άλλες αλλαγές στο ωρολόγιο του Γυμνασίου, δεν έχει τελειώσει το πάρτι

Αποσυνδεδεμένος 0401

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 150
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1070 στις: Μάιος 08, 2016, 07:31:20 μμ »
Τα περίπου 2500 γυμνάσια χάνουν ένα 3 ωρο πληροφορικής έκαστο λόγω των υπευθύνων εργαστηρίου άρα συνολικά 7500 ώρες πλεόνασμα πληροφορικης. Αυτό αν διαιρεθεί με το 23 που είναι το ωράριο αναπληρωτή ισοδυναμεί με περίπου 325 άτομα λιγότερο. Κι αυτό μόνο στο γυμνάσιο. Επομένως μηδενικοι διορισμοί κι ελάχιστοι αναπληρωτές σε απομακρυσμένες περιοχές.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής ο αριθμός των δημόσιων σχολικών μονάδων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το 2014-15 ήταν 2806 (Γυμνάσια και Λύκεια Ημερήσια και Εσπερινά).


Αποσυνδεδεμένος sumaxer

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 136
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1071 στις: Μάιος 08, 2016, 07:33:06 μμ »
Να μην τα ψάξουμε ακόμα εκείνα τα στατιστικά που θέλουν και βδομάδες... :-*

Αποσυνδεδεμένος fys98

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1072 στις: Μάιος 08, 2016, 07:59:02 μμ »
εκτός από τους πληροφορικούς χάνουν το τρίωρο στο εργαστήριο και γενικά οι πε04 γενικά. οπότε οι μόνιμοι για να μην φύγουν και αναζητούν ώρες σε άλλα σχολεία θα ζητήσουν να ξαναπάρουν τις ώρες γεωγραφίας που έπαιρναν συνήθως οι μαθηματικοί για συμπλήρωση ωραρίου, που με τη σειρά τους θα ξαναπάρουν ώρες από τους μόνιμους πληροφορικούς που έπαιρναν μαθηματικά .....και μετά πάλι λέγοντας . οπότε το Σεπτέμβρη θα ψάχνουν οι μόνιμοι ώρες στο ίδιο σχολείο, άρα χάνεται και από τους πε04 που χάνουν το τρίωρο. 

Αποσυνδεδεμένος manolai

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 90
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1073 στις: Μάιος 08, 2016, 08:58:21 μμ »
Πιστεύω να γίνει κάποια αύξηση στο γυμνάσιο και στο λύκειο για άλλιως δεν θα πάρουν κανένα. Η αλήθεια πάντως είναι ότι εννοείτε πως το υπουργείο δεν έχει καμία εκτίμηση στην ειδικοτητα μας για διάφορους λόγους αλλά και τις υπόλοιπες ειδικότητες τις ξεζουμησε.θεωρω ότι το κόψιμο των ωρών όλων των ειδικότητων ήταν καθαρά λογιστικό.

Αποσυνδεδεμένος sumaxer

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 136
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1074 στις: Μάιος 08, 2016, 09:05:46 μμ »
Το κόψιμο του 3ωρου ήταν η πρώτη εύκολη λύση ...δυστυχώς ,μήπως είπα, η πρώτη...

xriana1

  • Επισκέπτης
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1075 στις: Μάιος 08, 2016, 09:22:56 μμ »
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής ο αριθμός των δημόσιων σχολικών μονάδων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το 2014-15 ήταν 2806 (Γυμνάσια και Λύκεια Ημερήσια και Εσπερινά).

....δεν έχω αντιρρηση στο νούμερο που επικαλείσαι ....άρα 2800*3=8400 ώρες πλεόνασμα άρα 8400:23=365 λιγότεροι αναπληρωτές πλήρους ωραρίου.....

Αποσυνδεδεμένος sumaxer

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 136
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1076 στις: Μάιος 08, 2016, 09:25:30 μμ »
Σε κάποια μικρά σχολεία πάντως δεν υπήρχε πε19 υπεύθυνος εργαστηρίου , όχι ότι αλλάζουν δραματική τα νούμερα

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1077 στις: Μάιος 08, 2016, 10:46:51 μμ »
....δεν έχω αντιρρηση στο νούμερο που επικαλείσαι ....άρα 2800*3=8400 ώρες πλεόνασμα άρα 8400:23=365 λιγότεροι αναπληρωτές πλήρους ωραρίου.....
Γιατί κουράζεστε με υπολογισμούς, αν σας περισσεύουν ώρες θα τις αξιοποιήσετε με την δημιουργική απασχόληση των μαθητών στις ώρες των μαθηματικών.
:23? Γιατί? Πόσοι νέοι εκπαιδευτικοί υπάρχουν , τώρα και οι αναπληρωτές θα έχουν περισσότερα από 6 χρόνια προϋπηρεσία !!!
Άλλωστε οι προσλήψεις για το ολοήμερο γινόταν Δεκέμβριο. Δεν είναι εργασία αυτή για να κάνετε έτσι, όσο αντιπαθείς κι αν είστε, δεν σας αξίζει τέτοια αντιμετώπιση ούτε φυσικά πρέπει να ασχοληθείτε περισσότερο με τις επιπτώσεις στις προσλήψεις 6μηνης διάρκειας στην εκπαίδευση.
Το μέλλον των πε19-20 είναι δυσοίωνο μόνο για όσους επιλέξουν το υπουργείο παιδείας της Ελλάδας, όσοι αντέξετε είτε θα προσέχετε μικρά στο δημοτικό είτε θα διδάσκετε μαθηματικά στο γυμνάσιο κάποιοι θα έχουν να προετοιμάσουν τους μαθητές και για πανελλήνιες.
Το πτυχίο μπορείτε να το αξιοποιήσετε και κάπου αλλού, σε αντίθεση με τους μαθηματικούς που το πτυχίο συνδέεται άμεσα με την εκπαίδευση το δικό σας προορίζεται για διαφορετική αξιοποίηση!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159846
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 608
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 563
Σύνολο: 575

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.133 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.