*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 375172 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2374
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1134 στις: Αύγουστος 24, 2017, 04:45:48 μμ »
να πως φτάσαμε ως εδώ:

2017: ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Τ.Ε. (ΑΡΤΑ)   ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ   ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ.   8.221

ενώ να μην ξεχνάμε ότι υπάρχουν πάνω από 65 τμήματα πληροφορικής στην Ελλάδα (ΑΕΙ-ΤΕΙ) που όλα είναι ισότιμα βέβαια.
Ο υποψήφιος που θα εισαχθεί στο παραπάνω τμήμα θα διεκδικήσει ισότιμα τις ίδιες θέσεις στο δημόσιο με τον αριστούχο που πέρασε πχ Πληροφορική στο Καποδιστριακό ή στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, και το πιο πιθανόν να του φάει τη θέση αφού θα έχει πολύ υψηλότερο βαθμό πτυχίου, αφού αλλού είναι ο πήχης και ο βαθμός δυσκολίας των θεμάτων στο παραπάνω ΤΕΙ και αλλού στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο, αφού απευθύνονται σε διαφορετικού επιπέδου φοιτητές. Όμως αυτό που μετράει τελικά σε αυτή τη χώρα είναι ο βαθμός πτυχίου. Ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του.

Εύχομαι οι απόψεις που εκφράζεις να έχουν σαν αποδέκτες τους ιθύνοντες του σχεδιασμού της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.
Ελπίζω να μην εννοείς σαν επιστήμονες ή εκπαιδευτικούς κατώτερους αυτούς που έχουν αποφοιτήσει από κάποιο ΤΕΙ ή απλώς κάποιο χαμηλόβαθμο τμήμα. Επικίνδυνα πράγματα...λίγο φασιστικά.
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:02:44 »

Αποσυνδεδεμένος klados_PE19

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 93
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1135 στις: Αύγουστος 24, 2017, 07:51:37 μμ »
Εύχομαι οι απόψεις που εκφράζεις να έχουν σαν αποδέκτες τους ιθύνοντες του σχεδιασμού της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.
Ελπίζω να μην εννοείς σαν επιστήμονες ή εκπαιδευτικούς κατώτερους αυτούς που έχουν αποφοιτήσει από κάποιο ΤΕΙ ή απλώς κάποιο χαμηλόβαθμο τμήμα. Επικίνδυνα πράγματα...λίγο φασιστικά.
Πολύ της μόδας έχει γίνει τώρα τελευταία η λέξη "φασίστας" και τα παράγωγά της. Δεν τολμάει κανείς να γράψει κάτι και του εξαπολύονται τέτοιες επιθέσεις. Αλήθεια, γνωρίζεις τι σημαίνει στην πραγματικότητα;
Εγώ πάντως αν ήμουν ο killbill θα έκανα αναφορά στους διαχειριστές με αίτημα να διαγραφεί ο χρήστης kapoioskapoukapote γιατί χρησιμοποίησε λέξη που σηκώνει μήνυση.

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2551
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1136 στις: Αύγουστος 24, 2017, 08:15:25 μμ »
Κάθε χρόνο τα ίδια Παντελάκη μου τα ίδια Παντελή μου!

Βρε Killbil το παιδαγωγικό της Ρόδου το κοίταξες;

Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος sliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 860
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1137 στις: Αύγουστος 24, 2017, 09:05:48 μμ »
Βρε Killbil το παιδαγωγικό της Ρόδου το κοίταξες;

απλη παρατηρηση κανω:
οι παιδαγωγικες σχολες σε ολα τα μηκη και πλατη της χωρας εχουν σχεδον ιδιο προγραμμα σπουδων μεταξυ τους.
ΔΕΝ συμβαινει το ιδιο με τις σχολες ΤΕΙ-ΑΕΙ-Πολυτεχνεια (που εχουν σχεση με την Πληροφορικη) αλλα παρ'ολα αυτα προσφερουν ισοτιμη προσβαση και ιδιες οικονομικες απολαβες στην εκπαιδευση.
We are so many...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:02:44 »

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2551
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1138 στις: Αύγουστος 25, 2017, 07:03:13 πμ »
απλη παρατηρηση κανω:
οι παιδαγωγικες σχολες σε ολα τα μηκη και πλατη της χωρας εχουν σχεδον ιδιο προγραμμα σπουδων μεταξυ τους.
ΔΕΝ συμβαινει το ιδιο με τις σχολες ΤΕΙ-ΑΕΙ-Πολυτεχνεια (που εχουν σχεση με την Πληροφορικη) αλλα παρ'ολα αυτα προσφερουν ισοτιμη προσβαση και ιδιες οικονομικες απολαβες στην εκπαιδευση.

Συμφωνώ silver αν εννοείς ότι υπάρχουν αρκετά αξιόλογα ΤΕΙ ανάμεσα μας που οι απόφοιτοί του είναι αρκετά πιο καταρτισμένοι να το πω σε σχέση με κάποιους αποφοίτους ΑΕΙ ! Το διαφορετικό και ίσως καλύτερο πρόγραμμα σπουδών; οι αυστηροί καθηγητές που απαρτίζουν το τμήμα; δεν ξέρω όμως υπάρχουν, είναι συνάδελφοι κ σου εύχομαι κάποια στιγμή να τύχει να συνεργαστείς κ με τους μεν και με τους δε σε κάποιο σχολείο ;-)
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος sliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 860
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1139 στις: Αύγουστος 25, 2017, 11:59:19 πμ »
@anneta

ο καθενας ερμηνευει οπως θελει την απλη παρατηρηση μου  ;)
We are so many...

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1140 στις: Αύγουστος 26, 2017, 05:17:07 μμ »
Κάθε χρόνο τα ίδια Παντελάκη μου τα ίδια Παντελή μου!

Βρε Killbil το παιδαγωγικό της Ρόδου το κοίταξες;

Γιατί ενοχλείσαι; Είναι κακό που αναφέρω τη βαση με την οποία κάποιος μπορεί να εισαχθεί σε τμήμα Πληροφορικής;


Εύχομαι οι απόψεις που εκφράζεις να έχουν σαν αποδέκτες τους ιθύνοντες του σχεδιασμού της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.
Ελπίζω να μην εννοείς σαν επιστήμονες ή εκπαιδευτικούς κατώτερους αυτούς που έχουν αποφοιτήσει από κάποιο ΤΕΙ ή απλώς κάποιο χαμηλόβαθμο τμήμα. Επικίνδυνα πράγματα...λίγο φασιστικά.
Δεν μίλησα πουθενά για κατώτερους και ανώτερους επιστήμονες. Αυτά είναι δικά σου συμπεράσματα.
Δεν σου κρύβω ότι τους πιο φοβερούς προγραμματιστες που έχω συναντήσει ήταν απόφοιτοι ΙΕΚ ή ούτε καν ΙΕΚ αλλά κομπιουτεράκηδες που έμαθαν προγραμματισμό μόνοι τους και που στα 15 τους προγραμμάτιζαν παπάδες!

Αναφέρθηκα στην αδικία του συστήματος, που τους βάζει όλους στο ίδιο τσουβάλι, ανεξάρτητα το πόσο ίδρωσε κανείς να μπει ή να βγει απο μια σχολή. Όλοι θεωρούνται ισότιμοι για τη διεκδίκηση μιας θέσης.
Είτε μπήκες με 18 είτε με 8 θεωρείσαι σε μια προκήρυξη το ίδιο. Κανείς δεν θα το λάβει υπόψη αυτό. Πουθενά δεν φαίνεται.
Είτε τα θέματα στα μαθήματα που περνούσες είχαν επίπεδο δυσκολίας που να απευθύνονταν σε φοιτητές του 18 ή του 8, πάλι κανείς δεν θα το λάβει υπόψη.
Για την προκήρυξη του Δημοσίου, είναι όλοι το ίδιο. Μετράει ο τελικός βαθμός πτυχίου. Αυτή είναι η πραγματικότητα.
Είναι τελικά προτιμότερο να βάζεις πρώτη επιλογή ενα τμήμα πληροφορικής με βάση εισαγωγής 8.000 μόρια, παρά τα μεγαθήρια (Καποδιστριακό, Οικονομικό κλπ), γιατί από τα δεύτερα δύσκολο να βγάλεις βαθμό πτυχίου Άριστα... κάτι που θα σου στοιχίσει στη μοριοδότηση για μια θέση. Τι το νοιάζει το ΑΣΕΠ αν τελείωσες το Οικονομικό Αθηνών ή το ΤΕΙ Άρτας με βάση εισαγωγής 8.000 μόρια; Βαθμό πτυχίου θα κοιτάξει το ΑΣΕΠ και μάλλον θα σε φάει κάποιος από χαμηλόβαθμα τμήματα (χωρίς αυτό να σημαίνει, το τονίζω, ότι δεν είναι καλός επιστήμονας)

Κάνω απλές διαπιστώσεις για το πως έχει η πραγματικότητα και πως λειτουργεί το σύστημα, και είπα ο καθένας να βγάλει τα συμπεράσματά του.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 27, 2017, 06:30:16 μμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2551
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1141 στις: Αύγουστος 27, 2017, 09:21:36 μμ »
Γιατί ενοχλείσαι; Είναι κακό που αναφέρω τη βαση με την οποία κάποιος μπορεί να εισαχθεί σε τμήμα Πληροφορικής;

Το κάνεις πολύ συχνά!

Θύμισε μου (αν θες) τι έχεις τελειώσει εσύ;
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος dimitri73

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 22
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1142 στις: Αύγουστος 28, 2017, 08:47:21 πμ »
και το πιο πιθανόν να του φάει τη θέση αφού θα έχει πολύ υψηλότερο βαθμό πτυχίου, αφού αλλού είναι ο πήχης και ο βαθμός δυσκολίας των θεμάτων στο παραπάνω ΤΕΙ και αλλού στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο, αφού απευθύνονται σε διαφορετικού επιπέδου φοιτητές.
Η άποψή μου (επειδή έχω "ανακατευθεί" με ΤΕΙ-ΑΕΙ) είναι: η δυσκολία των θεμάτων σε χαμηλόβαθμες σχολές να ΜΗΝ απέχει πολύ από τη δυσκολία των θεμάτων υψηλόβαθμων σχολών (τα θέματα στα διάφορα μαθήματα γενικά υπάρχουν στο internet),
και οι φοιτητές των σχολών 8, 9, 10, 11 κλπ, ας περάσουν το μάθημα με 5.0, δεν είναι "κακό".
Δεν είπαμε να μην παίρνει κανένας, αλλά όχι να έχουμε "πληθωρισμό" βαθμολογιών, όπως παλαιότερα (δεν ξέρω τώρα τι συμβαίνει) σε Ίδρυμα της Βορείου Ελλάδος με υψηλή βάση εισαγωγής που έβλεπες πτυχία με 9,0+!!
Πρέπει οι διδάσκοντες να "σέβονται" τους υπόλοιπους φοιτητές πληροφορικής της Ελλάδας, αφού το "σύστημά" μας (καλώς ή κακώς, για μένα κακώς...) είναι να έχουμε σχολές πληροφορικής με range  βάσης εισαγωγής από 8.000 μέχρι 18.000 μόρια !!
Σε καποιο ΤΕΙ υπήρχε διδασκων πού ελεγε: "βεβαίως θα βάλω μεγάλους βαθμούς, για να βοηθήσω τα "δικά μας" παιδιά", σε μάθημα όπου η δυσκολία των θεμάτων στο συγκεκριμενο ΤΕΙ ήταν το 1/3 από το αντίστοιχο μάθημα στην ΑΣΟΕΕ!
Και όλοι μας ξέρουμε τι σημαίνει π.χ.10,000 μόρια, ιδίως στο προηγούμενο σύστημα με τον (επάρατο) ΑΟΔΕ.
Αλλά και με το καινούριο σύστημα (που σίγουρα είναι καλύτερο), μπορεί να συμβεί κάτι παρόμοιο, αλλά σε μικρότερη κλίμακα.
Καλή συνέχεια και καλά νέα σε όλους τους συναδέλφους.

Δημήτρης

Αποσυνδεδεμένος antonispe20

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1143 στις: Αύγουστος 28, 2017, 10:45:02 πμ »
Υπάρχουν σχολές  ΤΕΙ που ο πρώτος έχει λιγότερα μόρια από τον τελευταίο πολλών ΑΕΙ.
Όσοι θεωρείτε ότι κάποια ΤΕΙ είναι καλύτερα από κάποια ΑΕΙ γιατί δεν προτείνετε στους μαθητές σας να τα βάλουν ψηλότερα στο μηχανογραφικό?

Θα κάνω μια ερώτηση και θέλω να δω αν θα βρεθεί κάποιος που θα έχει τα κότσια/εντιμότητα  να τολμήσει να απαντήσει
Στον τελευταίο ΑΣΕΠ τι ποσοστό πέρασε τη βάση στα ΑΕΙ και τα ΤΕΙ πληροφορικής?
Αν τολμάτε γράψτε το. Αφήστε τις υποκειμενικές κρίσεις κα τις άναρθρες κραυγές και απαντήστε  με σοβαρά επιχειρήματα. Ο καθένας μπορεί να πιστεύει ότι θέλει, οι αριθμοί όμως δείχνουν την αλήθεια
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 28, 2017, 10:47:07 πμ από antonispe20 »

Αποσυνδεδεμένος antonispe20

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1144 στις: Αύγουστος 28, 2017, 10:47:48 πμ »
Είμαι απόφοιτος ΤΕΙ με μεταπτυχιακό σε ΑΕΙ όπου και είδα την τεράστια διαφορά
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 28, 2017, 10:50:01 πμ από antonispe20 »

Αποσυνδεδεμένος rrrrrr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 387
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1145 στις: Αύγουστος 28, 2017, 11:07:54 πμ »
Δεν μίλησα πουθενά για κατώτερους και ανώτερους επιστήμονες. Αυτά είναι δικά σου συμπεράσματα.
Δεν σου κρύβω ότι τους πιο φοβερούς προγραμματιστες που έχω συναντήσει ήταν απόφοιτοι ΙΕΚ ή ούτε καν ΙΕΚ αλλά κομπιουτεράκηδες που έμαθαν προγραμματισμό μόνοι τους και που στα 15 τους προγραμμάτιζαν παπάδες!

Αναφέρθηκα στην αδικία του συστήματος, που τους βάζει όλους στο ίδιο τσουβάλι, ανεξάρτητα το πόσο ίδρωσε κανείς να μπει ή να βγει απο μια σχολή. Όλοι θεωρούνται ισότιμοι για τη διεκδίκηση μιας θέσης.
Είτε μπήκες με 18 είτε με 8 θεωρείσαι σε μια προκήρυξη το ίδιο. Κανείς δεν θα το λάβει υπόψη αυτό. Πουθενά δεν φαίνεται.
Είτε τα θέματα στα μαθήματα που περνούσες είχαν επίπεδο δυσκολίας που να απευθύνονταν σε φοιτητές του 18 ή του 8, πάλι κανείς δεν θα το λάβει υπόψη.
Για την προκήρυξη του Δημοσίου, είναι όλοι το ίδιο. Μετράει ο τελικός βαθμός πτυχίου. Αυτή είναι η πραγματικότητα.
Είναι τελικά προτιμότερο να βάζεις πρώτη επιλογή ενα τμήμα πληροφορικής με βάση εισαγωγής 8.000 μόρια, παρά τα μεγαθήρια (Καποδιστριακό, Οικονομικό κλπ), γιατί από τα δεύτερα δύσκολο να βγάλεις βαθμό πτυχίου Άριστα... κάτι που θα σου στοιχίσει στη μοριοδότηση για μια θέση. Τι το νοιάζει το ΑΣΕΠ αν τελείωσες το Οικονομικό Αθηνών ή το ΤΕΙ Άρτας με βάση εισαγωγής 8.000 μόρια; Βαθμό πτυχίου θα κοιτάξει το ΑΣΕΠ και μάλλον θα σε φάει κάποιος από χαμηλόβαθμα τμήματα (χωρίς αυτό να σημαίνει, το τονίζω, ότι δεν είναι καλός επιστήμονας)

Κάνω απλές διαπιστώσεις για το πως έχει η πραγματικότητα και πως λειτουργεί το σύστημα, και είπα ο καθένας να βγάλει τα συμπεράσματά του.

Υποθέτω είναι γενική η τοποθέτησή σου και μιας που το έθεσες ως επιχείρημα, στις προκηρύξεις του ΑΣΕΠ για τις μόνιμες θέσεις στο δημόσιο, παγίως, γίνεται κατανομή ξεχωριστών θέσεων για την κάθε κατηγορία εκπαίδευσης (ΠΕ, ΤΕ, ΔΕ, ΥΕ), ανά κλάδο και ειδικότητα.

Τουτέστιν, προκηρύσσονται διαφορετικές θέσεις για την κατηγορία ΠΕ, όπου γίνονται αποδεκτοί μόνο τίτλοι σπουδών ΠΕ και διαφορετικές θέσεις για την κατηγορία ΤΕ, όπου γίνονται αποδεκτοί μόνο τίτλοι σπουδών ΤΕ.

Από την άλλη, στην εκπαίδευση, όπως συμβαίνει χρόνια τώρα, ακολουθείται ειδική νομοθεσία και διατάξεις, γι' αυτό υπάρχει το ειδικό καθεστώς που υπάρχει.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 28, 2017, 11:24:09 πμ από rrrrrr »

Αποσυνδεδεμένος escozul

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 259
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1146 στις: Αύγουστος 28, 2017, 11:16:43 πμ »
Υπάρχουν σχολές  ΤΕΙ που ο πρώτος έχει λιγότερα μόρια από τον τελευταίο πολλών ΑΕΙ.
Όσοι θεωρείτε ότι κάποια ΤΕΙ είναι καλύτερα από κάποια ΑΕΙ γιατί δεν προτείνετε στους μαθητές σας να τα βάλουν ψηλότερα στο μηχανογραφικό?

Θα κάνω μια ερώτηση και θέλω να δω αν θα βρεθεί κάποιος που θα έχει τα κότσια/εντιμότητα  να τολμήσει να απαντήσει
Στον τελευταίο ΑΣΕΠ τι ποσοστό πέρασε τη βάση στα ΑΕΙ και τα ΤΕΙ πληροφορικής?
Αν τολμάτε γράψτε το. Αφήστε τις υποκειμενικές κρίσεις κα τις άναρθρες κραυγές και απαντήστε  με σοβαρά επιχειρήματα. Ο καθένας μπορεί να πιστεύει ότι θέλει, οι αριθμοί όμως δείχνουν την αλήθεια

Στατιστικό αγαπητέ δεν έχω αλλά έχω προσωπικό παράδειγμα.

ΕΓΩ έβαλα το ΤΕΙ μου πολύ ψηλά στο μηχανογραφικό μου. 4ο για την ακρίβεια.
Πιο πάνω και από τις Μαθηματικές Σχολές θα ήθελα να τονίσω που με την βαθμολογία μου περνούσα. Αυτό γιατί πραγματικά πίστευα αλλά και πιστεύω ακόμα ότι είναι καλύτερο πτυχίο και με καλύτερες προοπτικές.

Στον τελευταίο ΑΣΕΠ (του 2005 φανάζομαι εννοείς) δεν ξέρω τι ποσοστά ήταν πάνω από την βάση αλλά ξέρω ότι οι προκυρηχθείσες θέσεις (1000) δεν είχαν καλυφθεί με επιτυχόντες. Αυτό συμπεριλαμβάνει υποψηφίους με πτυχίο και ΑΕΙ και ΤΕΙ. Δηλαδή αφού οι υποψήφιου του ΑΣΕΠ βγάζουν τόσο χαμηλές βαθμολογίες, γιατί δεν κάλυψαν τις θέσεις υποψήφιοι των ΑΕΙ που περνούν την βάση; Η απάντηση είναι απλή. Γιατί από τους 3000 και πλέον εξεταζόμενους το 2005, μόνο 880 πέρασαν την βάση και έγιναν διοριστέοι.

Ο λόγος που ίσως περισσότεροι ήταν από σχολές των ΑΕΙ ίσως να είναι ότι υπάρχουν περισσότεροι απόφοιτοι από σχολές ΑΕΙ. Γίνεται μεγαλύτερη παραγωγή, πως να το κάνουμε. Υπήρχε και το 60-40 τότε οπότε ορίστε ίσως κάποιοι λόγοι που βλέπεις περισσότερους ΠΕ19 από ΠΕ20

Όσον αφορά για τα αποτελέσματα. Στον ΑΣΕΠ αυτό είχα κατάταξη 72ος. Οπότε όπως καταλαβαίνεις σαν απόφοιτος ΤΕΙ ... εχ καλά τα πήγα κι εγώ...

Αν κάποιος προτείνει στους μαθητές του να βάλουν τις σχολές ΑΕΙ ψηλότερα απ' τα ΤΕΙ είναι γιατί ακόμα και σήμερα υπάρχουν τα κολημένα μυαλά που πιστεύουν ότι η εκπαίδευση στις τεχνικές σχολές είναι κατωτέρου επιπέδου από τα ΑΕΙ. Προσπαθώντας λοιπόν οι εκπαιδευτικοί να προστατέψουν τους μαθητές τους από τέτοια αντιμετώπιση στο μέλλον, τους κατευθύνουν με τέτοιο τρόπο. Σε μένα όμως και εν έτει 1993 καθηγητής μου με κατεύθυνε να επιλέξω τεχνικές σχολές και να τις βάλω ψηλά στο μηχανογραφικό μου γνωρίζοντας τις δυνατότητές μου.

Οπότε σε παρακαλώ όταν γενικεύεις μην είσαι τόσο απόλυτος.

Σου απαντώ λοιπόν χωρίς να το ρίξω στα "κότσια" αλλά με απόλυτη εντιμότητα

xriana1

  • Επισκέπτης
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1147 στις: Αύγουστος 28, 2017, 11:35:49 πμ »
Στατιστικό αγαπητέ δεν έχω αλλά έχω προσωπικό παράδειγμα.

ΕΓΩ έβαλα το ΤΕΙ μου πολύ ψηλά στο μηχανογραφικό μου. 4ο για την ακρίβεια.
Πιο πάνω και από τις Μαθηματικές Σχολές θα ήθελα να τονίσω που με την βαθμολογία μου περνούσα. Αυτό γιατί πραγματικά πίστευα αλλά και πιστεύω ακόμα ότι είναι καλύτερο πτυχίο και με καλύτερες προοπτικές.

Στον τελευταίο ΑΣΕΠ (του 2005 φανάζομαι εννοείς) δεν ξέρω τι ποσοστά ήταν πάνω από την βάση αλλά ξέρω ότι οι προκυρηχθείσες θέσεις (1000) δεν είχαν καλυφθεί με επιτυχόντες. Αυτό συμπεριλαμβάνει υποψηφίους με πτυχίο και ΑΕΙ και ΤΕΙ. Δηλαδή αφού οι υποψήφιου του ΑΣΕΠ βγάζουν τόσο χαμηλές βαθμολογίες, γιατί δεν κάλυψαν τις θέσεις υποψήφιοι των ΑΕΙ που περνούν την βάση; Η απάντηση είναι απλή. Γιατί από τους 3000 και πλέον εξεταζόμενους το 2005, μόνο 880 πέρασαν την βάση και έγιναν διοριστέοι.

Ο λόγος που ίσως περισσότεροι ήταν από σχολές των ΑΕΙ ίσως να είναι ότι υπάρχουν περισσότεροι απόφοιτοι από σχολές ΑΕΙ. Γίνεται μεγαλύτερη παραγωγή, πως να το κάνουμε. Υπήρχε και το 60-40 τότε οπότε ορίστε ίσως κάποιοι λόγοι που βλέπεις περισσότερους ΠΕ19 από ΠΕ20

Όσον αφορά για τα αποτελέσματα. Στον ΑΣΕΠ αυτό είχα κατάταξη 72ος. Οπότε όπως καταλαβαίνεις σαν απόφοιτος ΤΕΙ ... εχ καλά τα πήγα κι εγώ...

Αν κάποιος προτείνει στους μαθητές του να βάλουν τις σχολές ΑΕΙ ψηλότερα απ' τα ΤΕΙ είναι γιατί ακόμα και σήμερα υπάρχουν τα κολημένα μυαλά που πιστεύουν ότι η εκπαίδευση στις τεχνικές σχολές είναι κατωτέρου επιπέδου από τα ΑΕΙ. Προσπαθώντας λοιπόν οι εκπαιδευτικοί να προστατέψουν τους μαθητές τους από τέτοια αντιμετώπιση στο μέλλον, τους κατευθύνουν με τέτοιο τρόπο. Σε μένα όμως και εν έτει 1993 καθηγητής μου με κατεύθυνε να επιλέξω τεχνικές σχολές και να τις βάλω ψηλά στο μηχανογραφικό μου γνωρίζοντας τις δυνατότητές μου.

Οπότε σε παρακαλώ όταν γενικεύεις μην είσαι τόσο απόλυτος.

Σου απαντώ λοιπόν χωρίς να το ρίξω στα "κότσια" αλλά με απόλυτη εντιμότητα

ευτυχώς που δεν δηλωσες το Μαθηματικό....δεν εχεις ξεκαθαρίσει την έννοια του ποσοστού

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159562
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 366
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 22
Επισκέπτες: 344
Σύνολο: 366

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.109 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.