0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
να πως φτάσαμε ως εδώ:2017: ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Τ.Ε. (ΑΡΤΑ) ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. 8.221ενώ να μην ξεχνάμε ότι υπάρχουν πάνω από 65 τμήματα πληροφορικής στην Ελλάδα (ΑΕΙ-ΤΕΙ) που όλα είναι ισότιμα βέβαια.Ο υποψήφιος που θα εισαχθεί στο παραπάνω τμήμα θα διεκδικήσει ισότιμα τις ίδιες θέσεις στο δημόσιο με τον αριστούχο που πέρασε πχ Πληροφορική στο Καποδιστριακό ή στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, και το πιο πιθανόν να του φάει τη θέση αφού θα έχει πολύ υψηλότερο βαθμό πτυχίου, αφού αλλού είναι ο πήχης και ο βαθμός δυσκολίας των θεμάτων στο παραπάνω ΤΕΙ και αλλού στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο, αφού απευθύνονται σε διαφορετικού επιπέδου φοιτητές. Όμως αυτό που μετράει τελικά σε αυτή τη χώρα είναι ο βαθμός πτυχίου. Ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του.
Εύχομαι οι απόψεις που εκφράζεις να έχουν σαν αποδέκτες τους ιθύνοντες του σχεδιασμού της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Ελπίζω να μην εννοείς σαν επιστήμονες ή εκπαιδευτικούς κατώτερους αυτούς που έχουν αποφοιτήσει από κάποιο ΤΕΙ ή απλώς κάποιο χαμηλόβαθμο τμήμα. Επικίνδυνα πράγματα...λίγο φασιστικά.
απλη παρατηρηση κανω:οι παιδαγωγικες σχολες σε ολα τα μηκη και πλατη της χωρας εχουν σχεδον ιδιο προγραμμα σπουδων μεταξυ τους. ΔΕΝ συμβαινει το ιδιο με τις σχολες ΤΕΙ-ΑΕΙ-Πολυτεχνεια (που εχουν σχεση με την Πληροφορικη) αλλα παρ'ολα αυτα προσφερουν ισοτιμη προσβαση και ιδιες οικονομικες απολαβες στην εκπαιδευση.
Κάθε χρόνο τα ίδια Παντελάκη μου τα ίδια Παντελή μου!
Γιατί ενοχλείσαι; Είναι κακό που αναφέρω τη βαση με την οποία κάποιος μπορεί να εισαχθεί σε τμήμα Πληροφορικής;
και το πιο πιθανόν να του φάει τη θέση αφού θα έχει πολύ υψηλότερο βαθμό πτυχίου, αφού αλλού είναι ο πήχης και ο βαθμός δυσκολίας των θεμάτων στο παραπάνω ΤΕΙ και αλλού στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο, αφού απευθύνονται σε διαφορετικού επιπέδου φοιτητές.
Δεν μίλησα πουθενά για κατώτερους και ανώτερους επιστήμονες. Αυτά είναι δικά σου συμπεράσματα.Δεν σου κρύβω ότι τους πιο φοβερούς προγραμματιστες που έχω συναντήσει ήταν απόφοιτοι ΙΕΚ ή ούτε καν ΙΕΚ αλλά κομπιουτεράκηδες που έμαθαν προγραμματισμό μόνοι τους και που στα 15 τους προγραμμάτιζαν παπάδες!Αναφέρθηκα στην αδικία του συστήματος, που τους βάζει όλους στο ίδιο τσουβάλι, ανεξάρτητα το πόσο ίδρωσε κανείς να μπει ή να βγει απο μια σχολή. Όλοι θεωρούνται ισότιμοι για τη διεκδίκηση μιας θέσης.Είτε μπήκες με 18 είτε με 8 θεωρείσαι σε μια προκήρυξη το ίδιο. Κανείς δεν θα το λάβει υπόψη αυτό. Πουθενά δεν φαίνεται.Είτε τα θέματα στα μαθήματα που περνούσες είχαν επίπεδο δυσκολίας που να απευθύνονταν σε φοιτητές του 18 ή του 8, πάλι κανείς δεν θα το λάβει υπόψη.Για την προκήρυξη του Δημοσίου, είναι όλοι το ίδιο. Μετράει ο τελικός βαθμός πτυχίου. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Είναι τελικά προτιμότερο να βάζεις πρώτη επιλογή ενα τμήμα πληροφορικής με βάση εισαγωγής 8.000 μόρια, παρά τα μεγαθήρια (Καποδιστριακό, Οικονομικό κλπ), γιατί από τα δεύτερα δύσκολο να βγάλεις βαθμό πτυχίου Άριστα... κάτι που θα σου στοιχίσει στη μοριοδότηση για μια θέση. Τι το νοιάζει το ΑΣΕΠ αν τελείωσες το Οικονομικό Αθηνών ή το ΤΕΙ Άρτας με βάση εισαγωγής 8.000 μόρια;
Υπάρχουν σχολές ΤΕΙ που ο πρώτος έχει λιγότερα μόρια από τον τελευταίο πολλών ΑΕΙ.Όσοι θεωρείτε ότι κάποια ΤΕΙ είναι καλύτερα από κάποια ΑΕΙ γιατί δεν προτείνετε στους μαθητές σας να τα βάλουν ψηλότερα στο μηχανογραφικό?Θα κάνω μια ερώτηση και θέλω να δω αν θα βρεθεί κάποιος που θα έχει τα κότσια/εντιμότητα να τολμήσει να απαντήσειΣτον τελευταίο ΑΣΕΠ τι ποσοστό πέρασε τη βάση στα ΑΕΙ και τα ΤΕΙ πληροφορικής?Αν τολμάτε γράψτε το. Αφήστε τις υποκειμενικές κρίσεις κα τις άναρθρες κραυγές και απαντήστε με σοβαρά επιχειρήματα. Ο καθένας μπορεί να πιστεύει ότι θέλει, οι αριθμοί όμως δείχνουν την αλήθεια
Στατιστικό αγαπητέ δεν έχω αλλά έχω προσωπικό παράδειγμα.ΕΓΩ έβαλα το ΤΕΙ μου πολύ ψηλά στο μηχανογραφικό μου. 4ο για την ακρίβεια.Πιο πάνω και από τις Μαθηματικές Σχολές θα ήθελα να τονίσω που με την βαθμολογία μου περνούσα. Αυτό γιατί πραγματικά πίστευα αλλά και πιστεύω ακόμα ότι είναι καλύτερο πτυχίο και με καλύτερες προοπτικές.Στον τελευταίο ΑΣΕΠ (του 2005 φανάζομαι εννοείς) δεν ξέρω τι ποσοστά ήταν πάνω από την βάση αλλά ξέρω ότι οι προκυρηχθείσες θέσεις (1000) δεν είχαν καλυφθεί με επιτυχόντες. Αυτό συμπεριλαμβάνει υποψηφίους με πτυχίο και ΑΕΙ και ΤΕΙ. Δηλαδή αφού οι υποψήφιου του ΑΣΕΠ βγάζουν τόσο χαμηλές βαθμολογίες, γιατί δεν κάλυψαν τις θέσεις υποψήφιοι των ΑΕΙ που περνούν την βάση; Η απάντηση είναι απλή. Γιατί από τους 3000 και πλέον εξεταζόμενους το 2005, μόνο 880 πέρασαν την βάση και έγιναν διοριστέοι.Ο λόγος που ίσως περισσότεροι ήταν από σχολές των ΑΕΙ ίσως να είναι ότι υπάρχουν περισσότεροι απόφοιτοι από σχολές ΑΕΙ. Γίνεται μεγαλύτερη παραγωγή, πως να το κάνουμε. Υπήρχε και το 60-40 τότε οπότε ορίστε ίσως κάποιοι λόγοι που βλέπεις περισσότερους ΠΕ19 από ΠΕ20Όσον αφορά για τα αποτελέσματα. Στον ΑΣΕΠ αυτό είχα κατάταξη 72ος. Οπότε όπως καταλαβαίνεις σαν απόφοιτος ΤΕΙ ... εχ καλά τα πήγα κι εγώ...Αν κάποιος προτείνει στους μαθητές του να βάλουν τις σχολές ΑΕΙ ψηλότερα απ' τα ΤΕΙ είναι γιατί ακόμα και σήμερα υπάρχουν τα κολημένα μυαλά που πιστεύουν ότι η εκπαίδευση στις τεχνικές σχολές είναι κατωτέρου επιπέδου από τα ΑΕΙ. Προσπαθώντας λοιπόν οι εκπαιδευτικοί να προστατέψουν τους μαθητές τους από τέτοια αντιμετώπιση στο μέλλον, τους κατευθύνουν με τέτοιο τρόπο. Σε μένα όμως και εν έτει 1993 καθηγητής μου με κατεύθυνε να επιλέξω τεχνικές σχολές και να τις βάλω ψηλά στο μηχανογραφικό μου γνωρίζοντας τις δυνατότητές μου.Οπότε σε παρακαλώ όταν γενικεύεις μην είσαι τόσο απόλυτος.Σου απαντώ λοιπόν χωρίς να το ρίξω στα "κότσια" αλλά με απόλυτη εντιμότητα