0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
1. Προφανώς δεν έχεις δουλέψει ποτέ στον ιδιωτικό τομέα και δεν ξέρεις τι εργασιακή τρομοκρατία επικρατεί. Ποιά επιθεώρηση εργασίας όταν ξέρεις ότι θα χάσεις τη δουλειά σου;2. Χιλιάδες εκπαιδευτικούς δεν έχω δει γιατί δεν έχω 30 χρόνια στην εκπαίδευση. Έχω δει όμως ωραιότατα δύο συναδέλφους μονίμως για τσιγάρο όταν πήγαινα στη Διεύθυνση όπως και άλλες δύο στριμωγμένες σε ένα γραφείο, δεν είχαν και που να τις βάλουν προφανώς, να παίζουν πασίεντζα και να χασκογελάνε μονίμως. Ο καθένας την εμπειρία του καταθέτει. 3. Το να υπάρξει αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των δημοσίων υπαλλήλων είναι θέμα πολιτικής βούλησης, οπότε προς τα εκει πηγαίνει η μομφή για την μη υπαρξή της. 4. Οι υπόλοιποι δεν παίρνουν άδεια 3 μήνες, αλλά ούτως ή άλλως δεν κατηγόρησα τους εκπαιδευτικούς για αυτό, είπα ότι αυτό είναι μέρος της εικόνας στη συνείδηση της κοινωνίας για τον κλάδο. Όσο για τις αξιοπρεπέις αμοιβές, είπα ήδη γιατί δεν μπορούμε να τις διεκδικήσουμε αποτελεσματικά.Τα περί προπαγάνδας των κρατούντων δεν θα τα σχολιάσω. Δεν ήμουν ποτέ οπαδός των "σκοτεινών συνομοσιών" που εξυφαίνονται εναντίων του κλάδου, μόνοι μας βγάζουμε τα μάτια μας στις περισσότερες περιπτώσεις... Και η επίλογη των εκπροσώπων του κλάδου είναι η πλέον τρανή απόδειξη...
Αν σε όλα αυτά συνυπολογίσουμε τους χιλιάδες εκπαιδευτικούς, μόνιμους και αναπληρωτές, που δεν συμπληρώνουν καν ωράριο, αλλά πληρώνονται κανονικά για πλήρες ωράριο,
Το παραπάνω δημοσίευμα, καλώς ή κακώς, αντιπροσωπεύει την άποψη που έχουν οι πολίτες της χώρας για τον κλάδο των εκπαιδευτικών, οι οποίοι έχουν ωράριο εργασίας 21 ή 24 ωρών την εβδομάδα και 3 μήνες το χρόνο κάνουν διακοπές.
Παράθεση από: jak13 στις Οκτωβρίου 05, 2010, 02:51:39 pmΠαράθεση από: Green στις Οκτωβρίου 05, 2010, 02:36:50 pmΑυτο το οποίο εν τέλει είπα είναι ότι αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει καμία ουσιαστική διαδικασία διαχωρισμού του καλού από τον κακό εκπαιδευτικό, του πρόθυμου από τον βαριεστημένο και του εργατικού από τον τεμπέλη. Γιατί υπάρχουν και οι δύο κατηγορίες στα σχολεία και όποιος δεν το βλέπει με βάζει σε σκέψεις για το σε ποιά από τις δύο ανήκει. Όλοι μπάινουν στο ίδιο τσουβάλι και όλοι αντιμετωπίζονται το ίδιο από το εκπαιδευτικό σύστημα. Και βγαίνει και μετά ο Μπράτης και λέει και επισήμως, καμία αξιολόγηση των δασκάλων. Και πιθανώς το ίδιο θα πει και η ΟΛΜΕ. Ε, λυπάμαι, αλλά δεν πρόκειται να μας πάρει κανείς στα σοβαρά έτσι. Και θα πάρει η μπάλα μαζί και δίκαια αιτήματα που έχουν μία ουσιαστική βάση. Αν δεν υπάρξει αξιολόγηση για το ποιός αποδίδει σε ένα σχολείο και ποιός όχι, και φυσιά θα δούμε πως αυτή μπορεί και πρέπει να γίνει, δεν πρόκειται οι εκπαιδευτικοί να διεκδικήσουν με αξιώσεις ουτε μισό ευρώ αύξηση. Εκτός αν δεχθούμε ότι η Ελλάδα είναι σοβιετία, οπότε να μπουν όλοι στο δημόσιο, όλοι όμως, και να παίρνουμε όλοι τα ίδια για οτιδήποτε κάνει ο καθένας. Είναι και αυτό μία πρόταση. Δε νομίζω να είπε κανείς ότι δεν υπάρχουν και οι κακοί ή οι τεμπέληδες εκπαιδευτικοί, όπως υπάρχουν σε όλα τα επαγγέλματα. Αντίθετα εγώ αντέδρασα στην επιλεκτική ισοπέδωση.Δε φαντάζομαι να πιστεύεις ότι δεν εφαρμόζουν την αξιολόγηση γιατί το λέει ο Μπράτης! Μήπως τελικά δεν την εφαρμόσουν για να συντηρούν όλα αυτά που περιγράφεις; Λέω μήπως;αχ συνάδελφε ..... "επιλεκτική ισοπέδωση" ο green ? απαπαπαπα πιπέρι θα σε βάλω στο στόμα !μαζίκη ισοπέδωση λέω εγώ, αλλά ξέρεις καμιά φορά υπερβάλω
Παράθεση από: Green στις Οκτωβρίου 05, 2010, 02:36:50 pmΑυτο το οποίο εν τέλει είπα είναι ότι αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει καμία ουσιαστική διαδικασία διαχωρισμού του καλού από τον κακό εκπαιδευτικό, του πρόθυμου από τον βαριεστημένο και του εργατικού από τον τεμπέλη. Γιατί υπάρχουν και οι δύο κατηγορίες στα σχολεία και όποιος δεν το βλέπει με βάζει σε σκέψεις για το σε ποιά από τις δύο ανήκει. Όλοι μπάινουν στο ίδιο τσουβάλι και όλοι αντιμετωπίζονται το ίδιο από το εκπαιδευτικό σύστημα. Και βγαίνει και μετά ο Μπράτης και λέει και επισήμως, καμία αξιολόγηση των δασκάλων. Και πιθανώς το ίδιο θα πει και η ΟΛΜΕ. Ε, λυπάμαι, αλλά δεν πρόκειται να μας πάρει κανείς στα σοβαρά έτσι. Και θα πάρει η μπάλα μαζί και δίκαια αιτήματα που έχουν μία ουσιαστική βάση. Αν δεν υπάρξει αξιολόγηση για το ποιός αποδίδει σε ένα σχολείο και ποιός όχι, και φυσιά θα δούμε πως αυτή μπορεί και πρέπει να γίνει, δεν πρόκειται οι εκπαιδευτικοί να διεκδικήσουν με αξιώσεις ουτε μισό ευρώ αύξηση. Εκτός αν δεχθούμε ότι η Ελλάδα είναι σοβιετία, οπότε να μπουν όλοι στο δημόσιο, όλοι όμως, και να παίρνουμε όλοι τα ίδια για οτιδήποτε κάνει ο καθένας. Είναι και αυτό μία πρόταση. Δε νομίζω να είπε κανείς ότι δεν υπάρχουν και οι κακοί ή οι τεμπέληδες εκπαιδευτικοί, όπως υπάρχουν σε όλα τα επαγγέλματα. Αντίθετα εγώ αντέδρασα στην επιλεκτική ισοπέδωση.Δε φαντάζομαι να πιστεύεις ότι δεν εφαρμόζουν την αξιολόγηση γιατί το λέει ο Μπράτης! Μήπως τελικά δεν την εφαρμόσουν για να συντηρούν όλα αυτά που περιγράφεις; Λέω μήπως;
Αυτο το οποίο εν τέλει είπα είναι ότι αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει καμία ουσιαστική διαδικασία διαχωρισμού του καλού από τον κακό εκπαιδευτικό, του πρόθυμου από τον βαριεστημένο και του εργατικού από τον τεμπέλη. Γιατί υπάρχουν και οι δύο κατηγορίες στα σχολεία και όποιος δεν το βλέπει με βάζει σε σκέψεις για το σε ποιά από τις δύο ανήκει. Όλοι μπάινουν στο ίδιο τσουβάλι και όλοι αντιμετωπίζονται το ίδιο από το εκπαιδευτικό σύστημα. Και βγαίνει και μετά ο Μπράτης και λέει και επισήμως, καμία αξιολόγηση των δασκάλων. Και πιθανώς το ίδιο θα πει και η ΟΛΜΕ. Ε, λυπάμαι, αλλά δεν πρόκειται να μας πάρει κανείς στα σοβαρά έτσι. Και θα πάρει η μπάλα μαζί και δίκαια αιτήματα που έχουν μία ουσιαστική βάση. Αν δεν υπάρξει αξιολόγηση για το ποιός αποδίδει σε ένα σχολείο και ποιός όχι, και φυσιά θα δούμε πως αυτή μπορεί και πρέπει να γίνει, δεν πρόκειται οι εκπαιδευτικοί να διεκδικήσουν με αξιώσεις ουτε μισό ευρώ αύξηση. Εκτός αν δεχθούμε ότι η Ελλάδα είναι σοβιετία, οπότε να μπουν όλοι στο δημόσιο, όλοι όμως, και να παίρνουμε όλοι τα ίδια για οτιδήποτε κάνει ο καθένας. Είναι και αυτό μία πρόταση.
Παράθεση από: kinegiros στις Οκτωβρίου 05, 2010, 03:32:00 pmΠαράθεση από: jak13 στις Οκτωβρίου 05, 2010, 02:51:39 pmΠαράθεση από: Green στις Οκτωβρίου 05, 2010, 02:36:50 pmΑυτο το οποίο εν τέλει είπα είναι ότι αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει καμία ουσιαστική διαδικασία διαχωρισμού του καλού από τον κακό εκπαιδευτικό, του πρόθυμου από τον βαριεστημένο και του εργατικού από τον τεμπέλη. Γιατί υπάρχουν και οι δύο κατηγορίες στα σχολεία και όποιος δεν το βλέπει με βάζει σε σκέψεις για το σε ποιά από τις δύο ανήκει. Όλοι μπάινουν στο ίδιο τσουβάλι και όλοι αντιμετωπίζονται το ίδιο από το εκπαιδευτικό σύστημα. Και βγαίνει και μετά ο Μπράτης και λέει και επισήμως, καμία αξιολόγηση των δασκάλων. Και πιθανώς το ίδιο θα πει και η ΟΛΜΕ. Ε, λυπάμαι, αλλά δεν πρόκειται να μας πάρει κανείς στα σοβαρά έτσι. Και θα πάρει η μπάλα μαζί και δίκαια αιτήματα που έχουν μία ουσιαστική βάση. Αν δεν υπάρξει αξιολόγηση για το ποιός αποδίδει σε ένα σχολείο και ποιός όχι, και φυσιά θα δούμε πως αυτή μπορεί και πρέπει να γίνει, δεν πρόκειται οι εκπαιδευτικοί να διεκδικήσουν με αξιώσεις ουτε μισό ευρώ αύξηση. Εκτός αν δεχθούμε ότι η Ελλάδα είναι σοβιετία, οπότε να μπουν όλοι στο δημόσιο, όλοι όμως, και να παίρνουμε όλοι τα ίδια για οτιδήποτε κάνει ο καθένας. Είναι και αυτό μία πρόταση. Δε νομίζω να είπε κανείς ότι δεν υπάρχουν και οι κακοί ή οι τεμπέληδες εκπαιδευτικοί, όπως υπάρχουν σε όλα τα επαγγέλματα. Αντίθετα εγώ αντέδρασα στην επιλεκτική ισοπέδωση.Δε φαντάζομαι να πιστεύεις ότι δεν εφαρμόζουν την αξιολόγηση γιατί το λέει ο Μπράτης! Μήπως τελικά δεν την εφαρμόσουν για να συντηρούν όλα αυτά που περιγράφεις; Λέω μήπως;αχ συνάδελφε ..... "επιλεκτική ισοπέδωση" ο green ? απαπαπαπα πιπέρι θα σε βάλω στο στόμα !μαζίκη ισοπέδωση λέω εγώ, αλλά ξέρεις καμιά φορά υπερβάλω Πολύ ασχολείσαι με κάποιον που δεν σε συνδέει καμία συναδελφικη σχέση και επομένως θα έπρεπε να σου ήταν αδιάφορα τα λεγόμενά του.
Παράθεση από: Green στις Οκτωβρίου 05, 2010, 03:45:19 pmΠαράθεση από: kinegiros στις Οκτωβρίου 05, 2010, 03:32:00 pmΠαράθεση από: jak13 στις Οκτωβρίου 05, 2010, 02:51:39 pmΠαράθεση από: Green στις Οκτωβρίου 05, 2010, 02:36:50 pmΑυτο το οποίο εν τέλει είπα είναι ότι αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει καμία ουσιαστική διαδικασία διαχωρισμού του καλού από τον κακό εκπαιδευτικό, του πρόθυμου από τον βαριεστημένο και του εργατικού από τον τεμπέλη. Γιατί υπάρχουν και οι δύο κατηγορίες στα σχολεία και όποιος δεν το βλέπει με βάζει σε σκέψεις για το σε ποιά από τις δύο ανήκει. Όλοι μπάινουν στο ίδιο τσουβάλι και όλοι αντιμετωπίζονται το ίδιο από το εκπαιδευτικό σύστημα. Και βγαίνει και μετά ο Μπράτης και λέει και επισήμως, καμία αξιολόγηση των δασκάλων. Και πιθανώς το ίδιο θα πει και η ΟΛΜΕ. Ε, λυπάμαι, αλλά δεν πρόκειται να μας πάρει κανείς στα σοβαρά έτσι. Και θα πάρει η μπάλα μαζί και δίκαια αιτήματα που έχουν μία ουσιαστική βάση. Αν δεν υπάρξει αξιολόγηση για το ποιός αποδίδει σε ένα σχολείο και ποιός όχι, και φυσιά θα δούμε πως αυτή μπορεί και πρέπει να γίνει, δεν πρόκειται οι εκπαιδευτικοί να διεκδικήσουν με αξιώσεις ουτε μισό ευρώ αύξηση. Εκτός αν δεχθούμε ότι η Ελλάδα είναι σοβιετία, οπότε να μπουν όλοι στο δημόσιο, όλοι όμως, και να παίρνουμε όλοι τα ίδια για οτιδήποτε κάνει ο καθένας. Είναι και αυτό μία πρόταση. Δε νομίζω να είπε κανείς ότι δεν υπάρχουν και οι κακοί ή οι τεμπέληδες εκπαιδευτικοί, όπως υπάρχουν σε όλα τα επαγγέλματα. Αντίθετα εγώ αντέδρασα στην επιλεκτική ισοπέδωση.Δε φαντάζομαι να πιστεύεις ότι δεν εφαρμόζουν την αξιολόγηση γιατί το λέει ο Μπράτης! Μήπως τελικά δεν την εφαρμόσουν για να συντηρούν όλα αυτά που περιγράφεις; Λέω μήπως;αχ συνάδελφε ..... "επιλεκτική ισοπέδωση" ο green ? απαπαπαπα πιπέρι θα σε βάλω στο στόμα !μαζίκη ισοπέδωση λέω εγώ, αλλά ξέρεις καμιά φορά υπερβάλω Πολύ ασχολείσαι με κάποιον που δεν σε συνδέει καμία συναδελφικη σχέση και επομένως θα έπρεπε να σου ήταν αδιάφορα τα λεγόμενά του.έλα μωρέ εντάξει και με τα κουνούπια δεν έχω καμία συναδελφική σχέση αλλά τα λιώνω όταν γίνονται ενοχλητικά
1. Γενικεύεις λοιπόν τη δική σου εμπειρία, πράγμα για το οποίο κατηγόρησες εμένα πριν λίγο. Και σε πολλές άλλες περιπτώσεις στον ιδιωτικό τομέα, για τις οποίες ακούμε καθημερινά, βρέθηκαν άνθρωποι στο δρόμο, μη μπορώντας να διεκδικήσουν τίποτα.2. Ούτε εσύ αντίστοιχα έχεις δει τις χιλιάδες των εκπαιδευτικών για να υποστηρίζεις ότι ισχύει το αντίθετο.
Μα οι 3 μήνες διακοπών δεν είναι "εφεύρεση" των Ελλήνων....είναι κάτι που υπάρχει παντού. Σε όλο τον κόσμο έχουν 2 μήνες διακοπε΄ς το καλοκαίρι και 2 15θήμερα μέσα στη χρονιά (είτε αναφέρονται ως χριστούγεννα και πάσχα, είτε ως χριστο΄τγεννα και spring break, είτε όπως αλλιώς λέγονται)....Το σχολέιο και το ωράριο του είναι πολύ κουραστικό τόσο για τους εκαπιδευτικούς όσο και για τα παιδιά και επομένως είναι απαραίτητη η παύση του για χρονικά διαστήματα.Τώρα, είναι γεγονός ότι υπάρχουν και κακοί εκπαιδευτικοί που δεν δουλέυουν όπως υπάρχουν και κακοί αστυνομικοί, εφοριακοί, ΔΥ, ΙΥ, ταξιτζήδες, γιατροί κλπ κλπ κλπ. Ναι, κάπως αυτοί οι κακαοί πρέπει να απομακρυνθούν από το χώρο. Ναι η αξιολόγησ είναι απαραίτητη και όποιος είναι καλός στη δουλειά του δεν τη φοβάται. Το μεγάλο ερώτημα είναι ποιος θα κάνει αυτή την αξιολόγηση; Όταν οι πρώτοι που σηλώσαν συμμετοχή στο σώμα αξιολογητών (νομίζω το 97 που πρωτοανακοινώθηκε η σύσταση σώματος αξιολογητών στη σελίδα του παιδαγωγικού ινστιτούτου) ήταν ο σύλλογος απόσταρτων αξιωματικών και η εκκλησία της Ελλάδας....τότε συγνώμη αλλά δεν θα πάρω! Όταν αξιολογητής θα είναι, πιθανόν, ο διευθυντής εκπαίδευσης που είνια καθαρά κομματικό πρόσωπο και μπήκε όχι γιατί είχε τα προσόντα αλλά γιατί ήταν υπηρέτης του κόμματος.....ευχαριτω΄δεν θα πάρω! Το ίδιο και με τους συμβούλους (ο δικός μας με παίρνει συνέχεια τηλέφωνο ακόμα και τώρα που είμαι σε άδεια και με ρωτάει τι θα έκανα αν είχα το Α ή το
Πάνο, μίλησα εξαρχής για "καλούς" και "κακούς" εκπαιδευτικούς. Δεν ισοπέδωσα τίποτα. Και ούτως ή άλλως το όλο θέμα ξεκίνησε από το δημοσίευμα της Καθημερινής και τη διαπίστωση μου, η οποία είναι και δική σου από ότι καταλαβαίνω, ότι η κακή, ή έστω στρεβλή αν θες, εικόνα της εκπαιδευτικής κοινότητας προς τα έξω έχει διαμορφωθεί με ευθύνη και μέρους της ίδιας.
Η εικόνα της κοινωνίας ειναι στρεβλή και για την υγεία και για την παιδεία και για την οικονομία και για τον αθλητισμό και για κάθε μορφή της κοινωνικής ζωής. Οι ευθύνες των πολιτών δεδομένες και της πολιτείας ακόμη μεγαλύτερες.Παράκληση Green κάνε λίγο κράτει για ότι γίνεται σ΄αυτή τη χώρα δεν φταίνε οι εκπαιδευτικοί. Κάνε την καρδιά σου πέτρα δες γύρω σου μην κρίνεις ενα σύνολο ανθρώπων με βάση τι ειδες μια φορά σε μια Δ/νση. Σε παρακαλώ σταματα να καταστροφολογείς και να κλαίγεσαι, είμαστε μίζερος κλάδος μη μας μιζεριάζεις περισσότερο.
Παράθεση από: Green στις Οκτωβρίου 05, 2010, 05:46:55 pmΠάνο, μίλησα εξαρχής για "καλούς" και "κακούς" εκπαιδευτικούς. Δεν ισοπέδωσα τίποτα. Και ούτως ή άλλως το όλο θέμα ξεκίνησε από το δημοσίευμα της Καθημερινής και τη διαπίστωση μου, η οποία είναι και δική σου από ότι καταλαβαίνω, ότι η κακή, ή έστω στρεβλή αν θες, εικόνα της εκπαιδευτικής κοινότητας προς τα έξω έχει διαμορφωθεί με ευθύνη και μέρους της ίδιας.Προτάσεις για βελτίωση χρειαζόμαστε συνάδελφε...Μια σκέψη: Σε ένα καλύτερο πλαίσιο λειτουργίας και πολλοί από τους "κακούς" θα κάνουν καλύτερα την δουλειά τους!! Εγώ έχω δει απογοητευμένους και ψυχικά κουρασμένους συναδέλφους...Χρειαζόμαστε επιτέλους φρεσκάδα, μια ανάταση, να φύγουμε από τη μιζέρια... Ένα παράδειγμα: Πολλοί στέλνουν τα παιδιά τους στο Λύκειο φροντιστήριο απαξιώνοντας τον καθηγητή του σχολείου. Το πρόβλημα όμως δεν είναι οι συνάδελφοι, αλλά οι πανελλήνιες και ο εξετασιοκεντρικός τρόπος πρόσβασης στο Πανεπιστήμιο. Αυτό πρέπει να γίνει ξεκάθαρο στους γονείς ή ακόμη καλύτερα να αλλάξει ο τρόπος πρόσβασης στο πανεπιστήμιο, αναβαθμίζοντας το Λύκειο...Πρέπει να βγούμε στην αντεπίθεση με θετική σκέψη!!!!!! ΥΓ. Άντε μη ξεκινήσω και εγώ μίζερες προσωπικές αντιπαραθέσεις.. Το μπορώ!!