0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
2) Οι πτυχιούχοι της ΑΣΠΑΙΤΕ να προηγούνται στους πίνακες (έως ότου διοριστούν). Και από του χρόνου να μην μπαίνουν απόφοιτοι Πληροφορικής στην ΑΣΠΑΙΤΕ.
Οι πτυχιούχοι της ΑΣΠΑΙΤΕ να προηγούνται μόνον στους πίνακες αναπληρωτών – ωρομισθίων του ΥΠΕΠΘ έως ότου διοριστούν κατόπιν σχετικής ρύθμισης, χωρίς αυτό να είναι εις βάρος διορισμών των υπολοίπων συναδέλφων. Έτσι, από του χρόνου (διδ. Έτος 2010-2011) θα πρέπει να σταματήσει η εισαγωγή αποφοίτων Πληροφορικής στην ΑΣΠΑΙΤΕ.
Σας παραθέτω μηνύματα που κυκλοφορούν στο tropologia@gouglegroups.com για πληρέστερη ενημέρωση:...."Σύμφωνα με το δικηγόρο η διαδικασία που θα ζητήσουμε να ακολουθηθεί θα είναι η εξής :1ον) ορισμός κριτηρίων για τις καθηγητικές σχολές2ον) τροποποίηση των προγραμμάτων σπουδών των σχολών3ον) ρυθμίσεις για τους παλιούς απόφοιτους, ώστε να πάρουν και αυτοί επάρκεια.Έτσι και αλλιώς ο δικηγόρος μας εξήγησε ότι δεν μπορεί να ακολουθηθεί μία αυτόματη και γρήγορη διαδικασία του τύπου : πήραν αυτοί επάρκεια, άρα παίρνουμε και εμείς. Στην καλύετρη περίπτωση πρέπει οι απόφοιτοι κάθε τμήματος χωριστά να ακολουθήσουν τη διαδικασία που ακολούθησαν οι απόφοιτοι του ΔΤΨΣ (παιδαγωγικό ινστιτούτο, υπουργείο, κ.τ.λ.)."
«Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (ΑΕΙ) κατά την έννοια του άρθρου 16 παράγραφος 5 του Συντάγματος είναι τα ιδρύματα της Ανώτατης Εκπαίδευσης, η οποία αποτελείται από δύο παράλληλους τομείς: αα) τον πανεπιστημιακό τομέα, ο οποίος περιλαμβάνει τα Πανεπιστήμια, τα Πολυτεχνεία και την Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών και ββ) τον τεχνολογικό τομέα, ο οποίος περιλαμβάνει τα Τεχνολογικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (ΤΕΙ) και την Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης». Το έχω ποστάρει ήδη 4 φορές. Και κάθε φορά που θα ρωτάς για τα ΤEI, θα στο θυμίζω για να σου λύνεται η όποια απορία..
@nfountou Από ότι έχω καταλάβει, η αρχική ιδέα ήταν να μην αδικηθούν. Γιατί με την τροπολογία, το πτυχίο τους θα είχε ίδια αξία με εκατοντάδες άτομα από το τμήμα ΔΤΨΣ. Πάντως με τον ένα ή τον άλλο τρόπο (ΑΣΕΠ ή Πίνακες) πάλι θα διοριστούν πρώτοι οπότε μικρή σημασία έχει. Καλύτερη λύση θα ήταν να ζητήσουμε ένα επιπλέον ποσοστό διορισμών για αυτούς (αν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο βέβαια).
Πόσοι τελικά από Ασπαιτε συμμετέχουν σε αυτή την κίνηση; Όχι ότι έχει σημασία, γιατί και κανένας να μην είναι, το δίκιο είναι δίκιο. Απλά ενημερωτικά. Και ας απαντήσει κάποιος υπεύθυνα για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις.
Συγκεκριμένα θέλω να αναφερθώ στον 1ο στόχο που έχουν σκοπό οι συνάδελφοι να ακολουθήσουν, όπως αυτός φαίνεται παραπάνω. Έχουν δηλαδή ως πρώτο στόχο να κρίνουν τις καθηγητικές σχολές. Όταν λέει θα «ζητήσουμε» όπως φαίνεται ευνοεί μόνο τους ΠΕ19. Ρωτάω εγώ τώρα… Δηλαδή να γίνει κάποιο ξεχώρισμα; Θα κρίνουν ότι κάποιες σχολές δεν αξίζουν και κάποιες όχι…; Μιλάμε για συσπείρωση ή για ξεχώρισμα;; Για μένα στόχος είναι:Α) να μην αλλάξουν οι πίνακες μέχρι να λυθεί το πρόβλημα και να μας ξεκαθαρίσει κάποιος για ποιο λόγο αναγνωρίζουν παιδαγωγική κατάρτιση σε όλους τους απόφοιτους του ΔΤΨΣ αφού από ένα σημείο και μετά το Πρόγραμμα Σπουδών δεν έχει πολλά παιδαγωγική μαθήματα. Αυτό δε σημαίνει ότι έχω κάτι με τους απόφοιτους του συγκεκριμένου τμήματος αλλά όπως έχω πει και παλαιότερα, έχω πρόβλημα με την ύπουλη – ξαφνική κίνηση του υφυπουργού και τα λάθη που προέκυψαν από την υπερβολική βιασύνη του να περάσει το νομοσχέδιο χωρίς καν να μας προετοιμάσει για να δει αν θα υπάρξουν αντιδράσεις ή αν υπάρχει καλύτερη λύση.Β) η δεύτερη διαδικασία όπως αυτή φαίνεται παραπάνω (τροποποίηση των προγραμμάτων σπουδών των σχολών, όλων των σχολών πληροφορικής). Με εισαγωγή παιδαγωγικών μαθημάτων σε όλες τις σχολές Γ) Ευκαιρία για οποιονδήποτε ενδιαφερόμενο να παρακολουθήσει στην ΑΣΠΑΙΤΕ για να έχει το δικαίωμα ο απόφοιτος να πιστοποιήσει τις γνώσεις του όσον αφορά την παιδ. Κατάρτιση και φυσικά να προηγούνται στον πίνακα σε σχέση με τους άλλους.Με αυτόν τον τρόπο, από δω και πέρα αποκτούν παιδαγωγική κατάρτιση οι σπουδαστές, μέσω της σχολής τους και οι απόφοιτοι θα έχουν την ευκαιρία να την αποκτήσουν. Σύμφωνα με αυτά τα δεδομένα δεν αδικείται κανείς! Αν διαφωνεί κάποιος από εσάς, ας επισημάνει που κάνω λάθος και ας προτείνει κάτι καλύτερο. Αρκεί αυτό το καλύτερο να αφορά όλους τους πληροφορικούς.
Βρέ παιδιά ... Όλο τα ίδια και τα ίδια λέμε ....ΠΩΣ ΘΑ ΔΩΘΕΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΣΕ Ο Λ Ο Υ Σ ?Τα πράγματα ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΠΛΑ ! ! !Αν κάποιο τμήμα ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΑΡΚΕΙΑ , καταθέτει αίτηση στο Π.Ι και αυτό ΘΑ ΚΡΙΝΕΙ ...
Κουράστηκα να το λέω. Ο σκοπός πρέπει να είναι κοινός. Ξεχάστε τον 1ο στόχο σας (ορισμός κριτηρίων για τις σχολές). Αυτός είναι στόχος της ΕΠΕ και πολλά άτομα του δικαστικού αγώνα είναι της ΕΠΕ. Προς τα μέλη του δικαστικού αγώνα:Τροποποιήστε τους στόχους που θα έχει ο δικαστικός αγώνας για να υπάρχει συσπείρωση. Αλλιώς μη μιλάτε για αυτή τη λέξη. Αν δε γίνει αυτό ανοίγουν πάλι νέα μέτωπα. ΑΕΙ - ΤΕΙ.
Παράθεση από: psych@ra στις Οκτώβριος 04, 2009, 06:39:23 μμΚουράστηκα να το λέω. Ο σκοπός πρέπει να είναι κοινός. Ξεχάστε τον 1ο στόχο σας (ορισμός κριτηρίων για τις σχολές). Αυτός είναι στόχος της ΕΠΕ και πολλά άτομα του δικαστικού αγώνα είναι της ΕΠΕ. Προς τα μέλη του δικαστικού αγώνα:Τροποποιήστε τους στόχους που θα έχει ο δικαστικός αγώνας για να υπάρχει συσπείρωση. Αλλιώς μη μιλάτε για αυτή τη λέξη. Αν δε γίνει αυτό ανοίγουν πάλι νέα μέτωπα. ΑΕΙ - ΤΕΙ. συμφωνω απολυτα μαζι σου psych@ra, το εχω πει πολλες φορες αυτο το πραγμα... εχουν μεινει ομως στο: παιδαγωγικη επαρκεια σε ολο τον κλαδο!Ουσιαστικα αυτο ζητανε, περισσοτερο απο οτιδηποτε. Ξανα λεω: γνωριζετε οτι τοτε ολοι οι κλαδοι θα ζητησουν το ιδιο πραγμα; γνωριζετε οτι ετσι ακυρωνεται η υπαρξη της ΑΣΠΑΙΤΕ (κρατικο εσωδο), θα γινει Ο χαμος και για αυτο ακριβως το λογο δεν προκεται να γινει κατι τετοιο. Οι στοχοι χρειαζονται τροποποιηση...
Πάει μακριά η βαλίτσα λοιπόν με το "ΟΛΟΙ" . . .