0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Συνάδελφοι ζούμε στην Ελλάδα. Μια κοινωνική ομάδα διεκδικεί. Αν είναι ενωμένη και πολυπληθής θα κερδίσει. Αν είναι διασπασμένη και ολιγάριθμη (απο τους 5.000 στους πινακες
Έχω την εξής απορία:Αν,υΥπάρχουν ι απόφοιτοι τμηματων τα οποία δεν περιλαμβάνουν παιδαγωγικά μαθήματα στο πρόγραμμα σπουδών τους και στην πορεία τα τμήματα αυτά προσθέσουν παιδαγωγικά μαθήματα,τί γίνεται με τους παλιούς αυτούς αποφοίτους των τμημάτων αυτών, παίρνουν και αυτοί παιδαγωγική επάρκεια, ή χρειάζεται απλά να παρακολουθήσουν αυτά τα μαθήματα ή στο τέλος δεν παίρνουν τίποτα??Έχει κάποιος μία ξεκάθαρη απάντηση για αυτό;
Ακόμα δεν γίνεται να υπάρχει πληροφορικός σε δημοτικό, και να μην υπάρχει ιστοσελίδα. Ένα ελεύθερο CMS (joomla ή drupal), ένα pdf από τορενταδικο και μια εβδομάδα διάβασμα (για όποιον δεν ξέρει), και έτοιμη.
Παράλληλα θεωρώ ότι από τις τελευταίες τάξεις του δημοτικού, μια απλή γλώσσα προγραμματισμού (Logo, Basic) και μερικές γνώσεις αλγοριθμικών δομών (ακολουθία, επιλογή, επανάληψη) δεν θα ήταν άσχημη ιδέα. Αν καταφέρουμε να κάνουμε τα παιδιά να σκεφτούν και να προβληματιστούν πάνω σε αυτή τη λογική, θα είναι κάτι κοσμογονικό για το χώρο της πρωτοβάθμιας.
Και ακόμα τα στοιχεία επικοινωνίας των ΤΕΙ ποιος τα βρήκε; Γιατί αν εγώ είχα τελειώσει κάποιο ΑΕΙ, δεν υπήρχε καμιά περίπτωση να ψάχνω άγνωστες για μένα σχολές να τις ενημερώσω, από τη στιγμή που δεν ενδιαφέρονται οι ίδιοι οι απόφοιτοι της.
Δεν θέλω με αυτό να περιορίσω την κίνηση μας σε μία μόνο ομάδα πληροφορικών, απλά αυτή τη συγκεκριμένη στιγμή αυτοί είμαστε που κινούμαστε δικαστικά.
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου σε ότι εκφράζεις...Παρά όμως τη δική μου θέση που ταυτίζεται απόλυτα με ότι λες, πολλοί συνάδελφοι θα εναντιωθούν...Ας ελπίζουμε να υπάρξει η ενότητα πάντως και τότε και μόνο τότε θα έχει ανάπτυξη και κοινή πορεία ο κλάδος.
Θα μπορούσε να γίνει με το πρόγραμμα της γλωσσομάθειας http://spinet.gr/glossomatheia/ , μιας και οι εντολές είναι στα ελληνικά, μπορεί να τις κλικάρει το παιδί από τη λίστα δεξιά (δεν χρειάζεται να απομνημονεύσει κάτι εξαρχής) και άρα τα παιδιά μπορούν να τις κατανοήσουν εύκολα. Απλά προγραμματάκια που μπορούν να τους βάλουν στην έννοια του αλγορίθμου και προγραμματισμού. π.χ:[code]ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΟΚΙΜΗΜΕΤΑ
psych@ra, υπάρχουν ΑΕΙ και ΤΕΙ με 2,1, και κανένα παιδαγωγικό μάθημα. Αν αναγνωριστούν αυτοί με τα 2 μαθήματα, θα φωνάζουν αυτοί που έχουν 1. Αν αναγνωριστούν αυτοί που έχουν 1, θα φωνάζουν αυτοί που δεν έχουν κανένα. Οπότε ότι γίνει, θα γίνει κοινά για όλους. Γιατί όλοι έχουμε σκοπό να πάμε να δουλέψουμε. Και όχι να τρέχουμε στα δικαστήρια.
Παράθεση από: Don Quixote στις Οκτωβρίου 05, 2009, 04:33:00 pmpsych@ra, υπάρχουν ΑΕΙ και ΤΕΙ με 2,1, και κανένα παιδαγωγικό μάθημα. Αν αναγνωριστούν αυτοί με τα 2 μαθήματα, θα φωνάζουν αυτοί που έχουν 1. Αν αναγνωριστούν αυτοί που έχουν 1, θα φωνάζουν αυτοί που δεν έχουν κανένα. Οπότε ότι γίνει, θα γίνει κοινά για όλους. Γιατί όλοι έχουμε σκοπό να πάμε να δουλέψουμε. Και όχι να τρέχουμε στα δικαστήρια. Επιμένω ότι αυτή τη στιγμή την αναγνώριση την διεκδικούν τα τμήματα που έχουν περισσότερα από δύο. Αν αναγνωριστούν αυτοί που έχουν 2 ή 1 δε θα το δεχθούν αυτοί που θα έχουν περισσότερα. Αποτέλεσμα: διάσπαση στον κλάδο για μια ακόμη φορά.