*

Αποστολέας Θέμα: Συσπείρωση του κλάδου ΠΕ19-20 για το δικαστικό αγώνα  (Αναγνώστηκε 221610 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος wizzard

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 91
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 20
    • Προφίλ
Απ: Συσπείρωση του κλάδου ΠΕ19-20 για το δικαστικό αγώνα
« Απάντηση #630 στις: Νοέμβριος 03, 2009, 02:46:36 μμ »
Οπότε δεν χρειάζεται να μαλώνουμε μεταξύ μας. Αδικίες υπάρχουν παντού γύρω μας και ο καθένας καλώς ή κακώς κοιτάει να τις εκμεταλλευτεί προς όφελός του.
Όχι φίλε μου δεν είμαστε όλοι έτσι. Εγώ εχω άλλη άποψη για την εκπαίδευση και δε με νοιάζει να διοριστώ ντε και καλά εγώ. Να διοριστεί ο πιο κατάλληλος με αξιοκρατικά κριτήρια. Πχ αν ο ΑΣΕΠ με το διαγωνισμό με κρίνει ακατάλληλο γιατί ντε και καλά να επιμένω να διοριστώ εις βάρος της Ελληνικής παιδείας?
[/quote]
Είσαι λάθος γιατί ο ΑΣΕΠ (όπως και όλα τα υπόλοιπα καλά και αξιοκρατικά κατά εσέ κριτήρια) δεν είναι και τόσο κατάλληλος για να κρίνει το ποιος θα γίνει και ποιος δεν θα γίνει καλός δάσκαλος. Και θα στο εξηγήσω. Μπορεί εγώ π.χ. να γράψω άριστα στο γνωστικό και στα παιδαγωγικά, ενώ δεν έχω μεταδοτικότητα, δεν ενδιαφέρομαι πραγματικά για τους μαθητές. Σε αυτή την περίπτωση όμως για τον ΑΣΕΠ και για σένα θα μουν κατάλληλος.
Άλλο παράδειγμα. ΑΝ π.χ. είχα πάρα πολλές ώρες προϋπηρεσία και δεν είχα επάρκεια, ούτε επιτυχία στον ΑΣΕΠ, τι πάει να πει αυτό, ότι δεν είμαι καλός σαν δάσκαλος και ότι αν διοριστώ θα είναι εις βάρος της Ελληνικής παιδείας? Ενώ όλες οι πρακτικές και οι μεθοδεύσεις τόσων χρόνων από το αξιότιμο υπουργείο Παιδείας είναι υπέρ της Ελληνικής παιδείας..τι να σου πω. Με τους γυμναστές να διδάσκουν πληροφορική, με το ΔΤΨΣ να κρίνεται με την μία ως κατάλληλο κτλ, με τα βιβλία ιστορίας γεμάτα επιδιορθώσεις, με τα θρησκευτικά που δεν ξέρουν τελικά αν τα θέλουν ή όχι και χίλια δυο άλλα..
Οπότε σε προκαλώ να σκεφτείς. Πιστεύω όμως πως οι παιδαγωγικές τεχνικές που διδασκει πχ. η ΑΣΠΑΙΤΕ βελτιώνουν κατά πολύ την αποδοτικότητα του μαθήματος. Για όποιον θέλει να τις εφαρμόσει στην πράξη βέβαια. Γιατί έλεγχος και αξιοκρατία δεν υπάρχει στην χώρα μας. Δεν είναι αξιοκρατικό να μπαίναν το 2006 στην εκπαίδευση άτομα με 5άρι στο πτυχίο, που με το ζόρι τελείωσαν την σχολή τους και κατευθύνθηκαν στην εκπαίδευση μόνο και μόνο από βόλεμα. Σε αυτά είμαι μαζί σου.
Αλλά δεν γίνεται πριν από λίγα χρόνια να πληρούσες τα κριτήρια της ΙΔΙΑΣ ΘΕΣΗΣ και τώρα όχι. Τι έγινε δηλαδή, άλλαξε η θέση; Ποια αξιοκρατία από την στιγμή που εμπλέκεται μέσα η τύχη. Και κανείς δεν θέλει να εργάζεται τσάμπα, όση χαρά και να του δίνει η εργασία.


Και αν το πάρεις έτσι, ακόμα και ο ΑΣΕΠ απαξιώνει τα πτυχία μας.

Δηλαδή το κράτος εξετάζει το αν όντως γνωρίζεις αυτά που το ίδιο σε διαβεβαιώνει ότι γνωρίζεις.
Όποιος συλλογάται ελεύθερα συλλογάται καλά, όπως έλεγε ένας διαφωτιστής..

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Dr_Michael

  • Ιδρυτής του PDE
  • Administrator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1828
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
    • Galop
Απ: Συσπείρωση του κλάδου ΠΕ19-20 για το δικαστικό αγώνα
« Απάντηση #631 στις: Νοέμβριος 03, 2009, 03:03:29 μμ »
Συμμορφωθείτε με τους όρους χρήσης.

Αποσυνδεδεμένος ramirezi

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 16
    • Προφίλ
Απ: Συσπείρωση του κλάδου ΠΕ19-20 για το δικαστικό αγώνα
« Απάντηση #632 στις: Νοέμβριος 03, 2009, 03:38:26 μμ »
Ετσι όπως το πάτε εδώ μέσα προτείνω να μετονομαστεί το θέμα σε : Αλληλοφαγομάρα του κλάδου ΠΕ19-20 για το δικαστικό αγώνα  :(

Αποσυνδεδεμένος aktorion

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 71
    • Προφίλ
Απ: Συσπείρωση του κλάδου ΠΕ19-20 για το δικαστικό αγώνα
« Απάντηση #633 στις: Νοέμβριος 03, 2009, 04:01:04 μμ »
Οι τελευταίες 4-5 σελίδες είναι "θόρυβος" δεν προφέρει κάποια πληροφορία, ούτε καμια νέα άποψη. Απλά αντικρουόμενες απόψεις και λογια του στύλ ποιος είσαι εσυ, οπλα, βία.

Τελικά μάλλον έχουν δίκαιο όσοι λένε ότι το ιντερνετ προωθεί την βία...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος elia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • ΠΕ86 - ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Συσπείρωση του κλάδου ΠΕ19-20 για το δικαστικό αγώνα
« Απάντηση #634 στις: Νοέμβριος 03, 2009, 04:23:22 μμ »
Επειδή για κάποιον απροσδιορίστο προς το παρόν λόγο, η εγκύκλιος διορισμών δεν ανακοινώνεται, μήπως οφείλεται στα ασφαλιστικά μέτρα; Και αν όντως ισχύει, αυτό τι σημαίνει; Ότι για 2-3 χρόνια, μέχρι να βγάλει το δικαστήριο απόφαση, παγώνουν όλοι οι διορισμοί μονίμων, αναπληρωτών, ωρομισθίων;

Ας απαντήσει κάποιος της ομάδας κατάθεσης των ασφαλιστικών μέτρων. Ευχαριστώ.

Τα ασφαλιστικά μέτρα δεν έχουν καν κατατεθεί ακόμα, άρα η καθυστέρηση δεν μπορεί να συνδέεται με αυτά. Επίσης όταν θα κατατεθούν ο μέγιστος χρόνος καθυστέρησης που μπορεί να προκαλέσουν είναι δύο μήνες, μέχρι δηλαδή να εκδικαστεί η αίτηση αναστολής (κανονικά αναμένεται να προκαλέσουν καθυστέρηση δύο περίπου εβδομάδων, αν το ΥΠΕΠΘ το χειριστεί σωστά). Αν προκύψει καθυστέρηση πέραν των δύο μηνών, τότε θα ευθύνεται αποκλειστικά και μόνο το ΥΠΕΠΘ.

Αποσυνδεδεμένος si@

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 565
    • Προφίλ
Απ: Συσπείρωση του κλάδου ΠΕ19-20 για το δικαστικό αγώνα
« Απάντηση #635 στις: Νοέμβριος 03, 2009, 05:00:42 μμ »
Δεν έχουν κατατεθεί; Και πότε θα γίνει αυτό; Δηλαδή και άλλη καθυστέρηση;

Αποσυνδεδεμένος elia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • ΠΕ86 - ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Συσπείρωση του κλάδου ΠΕ19-20 για το δικαστικό αγώνα
« Απάντηση #636 στις: Νοέμβριος 03, 2009, 05:17:49 μμ »
Δεν έχουν κατατεθεί; Και πότε θα γίνει αυτό; Δηλαδή και άλλη καθυστέρηση;

Δεν καθυστέρησαν : οι δικαστικές μας κινήσεις γίνονται επί των (οριστικών) πινάκων. Άρα, μέχρι να βγουν οι οριστικοί πίνακες δεν έχουν νόημα. Μόλις ανακοινωθούν οι οριστικοί πίνακες θα κατατεθούν και αυτά.

Αποσυνδεδεμένος luojo

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 67
    • Προφίλ
Απ: Συσπείρωση του κλάδου ΠΕ19-20 για το δικαστικό αγώνα
« Απάντηση #637 στις: Νοέμβριος 03, 2009, 08:15:29 μμ »
Πότε εκτιμάται να ανακοινωθούν οι πίνακες?

Αποσυνδεδεμένος asus07

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 412
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Συσπείρωση του κλάδου ΠΕ19-20 για το δικαστικό αγώνα
« Απάντηση #638 στις: Νοέμβριος 03, 2009, 08:33:51 μμ »
παιδια οι ανθρωποι δεν παιζονται με τιποτα.ειναι απλως αδικαιολογητοι.τετοια καθυστερηση..ελεος πια.αλλα απ την αλλη σκεφτειτε ποσα λεφτα γλιτωνουν ετσι απο τους διορισμενους και τους ωρομισθιους στα ολοημερα..φετος ειναι απο τις χειροτερες χρονιες για τα ολοημερα!

Αποσυνδεδεμένος aktorion

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 71
    • Προφίλ
Απ: Συσπείρωση του κλάδου ΠΕ19-20 για το δικαστικό αγώνα
« Απάντηση #639 στις: Νοέμβριος 03, 2009, 09:50:31 μμ »
Είσαι λάθος γιατί ο ΑΣΕΠ (όπως και όλα τα υπόλοιπα καλά και αξιοκρατικά κατά εσέ κριτήρια) δεν είναι και τόσο κατάλληλος για να κρίνει το ποιος θα γίνει και ποιος δεν θα γίνει καλός δάσκαλος. Και θα στο εξηγήσω. Μπορεί εγώ π.χ. να γράψω άριστα στο γνωστικό και στα παιδαγωγικά, ενώ δεν έχω μεταδοτικότητα, δεν ενδιαφέρομαι πραγματικά για τους μαθητές. Σε αυτή την περίπτωση όμως για τον ΑΣΕΠ και για σένα θα μουν κατάλληλος.
Μα με συγχωρείς, δίνουμε εκτός από το γνωστικό και παιδαγωγικά στον ΑΣΕΠ. Άρα κάτι πρέπει να ξέρεις από παιδαγωγικά για να περάσεις στον ΑΣΕΠ. Αν υποθέσουμε ότι βάζουν αναγκαστικά πχ 2 μαθήματα στις σχολές για να πάρουμε την παιδαγωγική κατάρτιση πάλι σε θέματα δεν θα απαντήσουμε? πάλι βάση δεν θα πρέπει να γράψουμε για να τελειώσουμε την σχολή? Γιατί το ένα το θεωρείς τόσο αξιόπιστο και το άλλο όχι... Η άλλη λύση είναι η πρακτίκη με την λογική ότι σε εξετάζω πάνω στο παιδαγωγικό έργο, το οποίο στα μάτια μου είναι παρόμοιο με την συνέντευξή και ίσως χειρότερο... μιας και αφού δεν είσαι παιδαγωγικά καταρτισμένος πώς θα ξέρεις τι λάθος έκανες και σε κόψανε...
Άλλο παράδειγμα. ΑΝ π.χ. είχα πάρα πολλές ώρες προϋπηρεσία και δεν είχα επάρκεια, ούτε επιτυχία στον ΑΣΕΠ, τι πάει να πει αυτό, ότι δεν είμαι καλός σαν δάσκαλος και ότι αν διοριστώ θα είναι εις βάρος της Ελληνικής παιδείας?
Με την λογική που αναφέρεις πρίν απο λίγο ναι. Την προυπηρεσία πώς την πήρες? Αφού δεν είσαι παιδαγωγικά καταρτισμένος το κάνεις το μάθημα λάθος και συνεπώς όσες ώρες και να έχεις δεν σου προσέφεραν τίποτα παραπάνω. Με την λογική αυτή να μπεί και όριο στις ώρες διδασκαλίας που θα δίνουν παιδαγωγική κατάρτιση. Αυτό είναι το απόλυτο θέατρο του παραλόγου, θα σου δίνουν ώρες μέχρι να χτυπήσεις το όριο της παιδαγωγικής κατάρτησης (ΧΩΡΙΣ να την έχεις ήδη) και μετά θα την αποκτάς λόγω εμπειρίας... ΤΡΕΛΑ ΛΕΜΕΕΕ
Ενώ όλες οι πρακτικές και οι μεθοδεύσεις τόσων χρόνων από το αξιότιμο υπουργείο Παιδείας είναι υπέρ της Ελληνικής παιδείας..τι να σου πω. Με τους γυμναστές να διδάσκουν πληροφορική, με το ΔΤΨΣ να κρίνεται με την μία ως κατάλληλο κτλ, με τα βιβλία ιστορίας γεμάτα επιδιορθώσεις, με τα θρησκευτικά που δεν ξέρουν τελικά αν τα θέλουν ή όχι και χίλια δυο άλλα..
Συμφωνώ σε όλα αυτά που λές αλλά όλοι οι παραπάνω δεν μπήκαν μέσω ΑΣΕΠ οπότε δεν βρίσκω κάποιο επιχείρημα στα παραπάνω...
Οπότε σε προκαλώ να σκεφτείς. Πιστεύω όμως πως οι παιδαγωγικές τεχνικές που διδασκει πχ. η ΑΣΠΑΙΤΕ βελτιώνουν κατά πολύ την αποδοτικότητα του μαθήματος. Για όποιον θέλει να τις εφαρμόσει στην πράξη βέβαια. Γιατί έλεγχος και αξιοκρατία δεν υπάρχει στην χώρα μας. Δεν είναι αξιοκρατικό να μπαίναν το 2006 στην εκπαίδευση άτομα με 5άρι στο πτυχίο, που με το ζόρι τελείωσαν την σχολή τους και κατευθύνθηκαν στην εκπαίδευση μόνο και μόνο από βόλεμα. Σε αυτά είμαι μαζί σου.

Πιστεύω ότι είναι χρήσιμο να ξέρεις παιδαγωγικές τεχνικές, άλλα ούτως ή άλλως όπως έλεγε και στο βιβλίο που διάβαζα για τα παιδαγωγικά, ακόμα και ο παιδαγωγικά καταρτισμένος καθηγητής παρόλο που ξέρει τις σωστές τεχνικές εφαρμόζει αυτές που του είναι πιό οικείες, οπότε τζαμπα τα παιδαγωγικά που τα έμαθε στην θεωρία και δεν τα εφαρμόζει ποτέ...
Επίσης λές οτι δεν πρέπει να προσλαμβάνεται κάποιος με 5 στο πτυχίο. Μαζί σου, όλοι οι βολεψάκιδες που ξεσκίστηκαν στις αντιγραφές και στα φροντιστήρια με τις έτοιμες εργασίες δεν θα μπορέσουν να γράψουν στα θέματα του ΑΣΕΠ οπότε "φιλτράρεται" το σύστημα μέσω ΑΣΕΠ. Επίσης πιστεύω ότι τα θέματα πρέπει να είναι αντίστοιχης δυσκολίας με του τελευταίου ΑΣΕΠ, Πανεπιστήμια Πολυτεχνεία και ΤΕΙ τελειώσαμε δεν δίνουμε πανελλήνιες, δεν προσλαμβανόμαστε ως ΔΕ αλλά ως ΠΕ και ΤΕ...

Αλλά δεν γίνεται πριν από λίγα χρόνια να πληρούσες τα κριτήρια της ΙΔΙΑΣ ΘΕΣΗΣ και τώρα όχι. Τι έγινε δηλαδή, άλλαξε η θέση; Ποια αξιοκρατία από την στιγμή που εμπλέκεται μέσα η τύχη. Και κανείς δεν θέλει να εργάζεται τσάμπα, όση χαρά και να του δίνει η εργασία.
Μα είναι ο νόμος της προσφοράς και τις ζήτησης. Αν προσφέρονται 100 θέσεις και τις ζηταν 500 και 3000 λογικό δεν είναι να πάρουν αναλογικά λιγότερους...

Και αν το πάρεις έτσι, ακόμα και ο ΑΣΕΠ απαξιώνει τα πτυχία μας.
Δηλαδή το κράτος εξετάζει το αν όντως γνωρίζεις αυτά που το ίδιο σε διαβεβαιώνει ότι γνωρίζεις.

Σαφώς και δεν απαξιώνει τα πτυχία. Το ότι γνωρίζεις πληροφορική το λέει το πτυχίο σου όντως. Το ότι γνωρίζεις καλύτερα απο κάποιον άλλο όχι...
Αν πας σε μια δουλειά γιατί πρέπει να πάρουν βιογραφικά και να συγκρίνουν? αφού όλοι έχουν πτυχία.
Απλούστατα, για να βρούν τους καλύτερους από αυτούς που γνωρίζουν το θέμα. Γιατί είναι τόσο παράλογο όταν το κάνει το δημόσιο? Το μόνο που δέχομαι στο δημόσιο ως παρέκλιση είναι λόγω κοινωνικού κράτους, να διορίζονται κατ'εξαίρεση άτομα που η ανεργία θα δημιουργούσε πρόβλημα στον κοινωνικό ιστο.

Όποιος συλλογάται ελεύθερα συλλογάται καλά, όπως έλεγε ένας διαφωτιστής..
Εδώ θα συμφωνήσω απόλυτα.

Αποσυνδεδεμένος giak

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 506
    • Προφίλ
Απ: Συσπείρωση του κλάδου ΠΕ19-20 για το δικαστικό αγώνα
« Απάντηση #640 στις: Νοέμβριος 03, 2009, 10:51:58 μμ »
Είσαι λάθος γιατί ο ΑΣΕΠ (όπως και όλα τα υπόλοιπα καλά και αξιοκρατικά κατά εσέ κριτήρια) δεν είναι και τόσο κατάλληλος για να κρίνει το ποιος θα γίνει και ποιος δεν θα γίνει καλός δάσκαλος.
Μα αυτός είναι ο ρόλος του. Να κάνει σωστή επιλογή προσωπικού.
Και θα στο εξηγήσω. Μπορεί εγώ π.χ. να γράψω άριστα στο γνωστικό και στα παιδαγωγικά, ενώ δεν έχω μεταδοτικότητα, δεν ενδιαφέρομαι πραγματικά για τους μαθητές. Σε αυτή την περίπτωση όμως για τον ΑΣΕΠ και για σένα θα μουν κατάλληλος.
Μα προσπαθεί και τη μεταδοτικότητα να ελέγξει. Γι' αυτό υπάρχει η ειδική διδακτική. Δεν λέω ότι κάνουν για καθηγητές μόνο όσοι γράφουν πάνω απο 80%. Το θέμα μου δεν είναι αν γράψει κάποιος άριστα, αλλά αν δεν μπορεί να γράψει τουλάχιστον την βάση είσαι εντελώς ανίκανος για αυτή τη δουλειά.

Άλλο παράδειγμα. ΑΝ π.χ. είχα πάρα πολλές ώρες προϋπηρεσία και δεν είχα επάρκεια, [ούτε επιτυχία στον ΑΣΕΠ, τι πάει να πει αυτό, ότι δεν είμαι καλός σαν δάσκαλος και ότι αν διοριστώ θα είναι εις βάρος της Ελληνικής παιδείας?
Ναι αν δεν έχει καποιος επιτυχία (δηλαδή έστω τη βάση) ότι άλλο και να έχει είναι ανίκανος. (εκτός αν απέτυχε στην εξέταση για προσωπικούς λόγους (πχ άρρωστος)  αλλά εξετάζω γενικά και όχι μεμονωμένα περιστατικά.

Πιστεύω όμως πως οι παιδαγωγικές τεχνικές που διδασκει πχ. η ΑΣΠΑΙΤΕ βελτιώνουν κατά πολύ την αποδοτικότητα του μαθήματος. Για όποιον θέλει να τις εφαρμόσει στην πράξη βέβαια.
Συμφωνώ και γι' αυτ'ο απαιτώ όλοι να παρακολουθούν την ΑΣΠΑΙΤΕ και να μη γίνεται επιλεκτική επιλογή λίγων ατόμων.



Και αν το πάρεις έτσι, ακόμα και ο ΑΣΕΠ απαξιώνει τα πτυχία μας.

Δηλαδή το κράτος εξετάζει το αν όντως γνωρίζεις αυτά που το ίδιο σε διαβεβαιώνει ότι γνωρίζεις.
Ναι ίσως τα απαξιώνει. Δεν θα είχα πρόβλημα να ισχύει η επετηρίδα (Στην ΠΔΣ μετράε το πτρυχίο). Ο ΑΣΕΠ υποτίθεται μπήκε για αξιοκρατία, αλλά στον κλαδο μας δεν ισχύει, είναι για τα μάτια του κόσμου, ενώ οι διορισμοί γίνονται με παραθυράκια.

Αποσυνδεδεμένος apostolis_veria

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 265
    • Προφίλ
Απ: Συσπείρωση του κλάδου ΠΕ19-20 για το δικαστικό αγώνα
« Απάντηση #641 στις: Νοέμβριος 03, 2009, 11:18:22 μμ »
Ο ΑΣΕΠ υποτίθεται μπήκε για αξιοκρατία, αλλά στον κλαδο μας δεν ισχύει, είναι για τα μάτια του κόσμου, ενώ οι διορισμοί γίνονται με παραθυράκια.
ο ασεπ είναι για τους νέους πτυχιούχους,που δεν μπορούν τίποτα να κάνουν, και διεκδικουν μεσω αυτου το 1% πιθανότητας να μπουν στην εκπαίδευση.Οπως το λες είναι για τα ματια του κόσμου...Ειδατε τι ωραια τα εχει προβλέψει το υπουργειο;οι νεοι με ασεπ, οι παλιοι με προυπηρεσια και κάποιοι από τo παραθυρο του παιδαγωγικού.
Είδατε πως το ωραίο υπουργείο κοροιδευει χιλιάδες κόσμο και τους πουλάει όνειρα;γιατί;για να διοριστούν 20 ατομα το χρόνο!

Αποσυνδεδεμένος nelson

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 49
    • Προφίλ
Απ: Συσπείρωση του κλάδου ΠΕ19-20 για το δικαστικό αγώνα
« Απάντηση #642 στις: Νοέμβριος 03, 2009, 11:50:48 μμ »
Να διαβάσουν και να γράψουν μπορούν όλοι όχι μόνο οι νέοι.

Αποσυνδεδεμένος wizzard

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 91
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 20
    • Προφίλ
Απ: Συσπείρωση του κλάδου ΠΕ19-20 για το δικαστικό αγώνα
« Απάντηση #643 στις: Νοέμβριος 04, 2009, 12:34:26 πμ »
Ο ΑΣΕΠ υποτίθεται μπήκε για αξιοκρατία, αλλά στον κλαδο μας δεν ισχύει, είναι για τα μάτια του κόσμου, ενώ οι διορισμοί γίνονται με παραθυράκια.
ο ασεπ είναι για τους νέους πτυχιούχους,που δεν μπορούν τίποτα να κάνουν, και διεκδικουν μεσω αυτου το 1% πιθανότητας να μπουν στην εκπαίδευση.Οπως το λες είναι για τα ματια του κόσμου...Ειδατε τι ωραια τα εχει προβλέψει το υπουργειο;οι νεοι με ασεπ, οι παλιοι με προυπηρεσια και κάποιοι από τo παραθυρο του παιδαγωγικού.
Είδατε πως το ωραίο υπουργείο κοροιδευει χιλιάδες κόσμο και τους πουλάει όνειρα;γιατί;για να διοριστούν 20 ατομα το χρόνο!

Συμφωνώ. Στην ουσία είμαστε πιονάκια του Υπουργείου Παιδείας. Και ικανοποιούμε τις διαφορετικές ανά καιρό προθέσεις του. Όταν μας έχει ανάγκη παίρνει ακόμα και κάποιον άσχετο (έτος 2006) και όταν δεν μας έχει γίνεται πολύ εκλεκτικό και απαιτητικό. Δυστυχώς σε αυτό το παιχνίδι συμμετέχουμε, η αλήθεια είναι.

Είσαι λάθος γιατί ο ΑΣΕΠ (όπως και όλα τα υπόλοιπα καλά και αξιοκρατικά κατά εσέ κριτήρια) δεν είναι και τόσο κατάλληλος για να κρίνει το ποιος θα γίνει και ποιος δεν θα γίνει καλός δάσκαλος.
Μα αυτός είναι ο ρόλος του. Να κάνει σωστή επιλογή προσωπικού.
Επιλογή κάνει όντως. Το πόσο σωστή είναι αυτή είναι υποκειμενικό ζήτημα. Από την στιγμή που και άριστα να γράψω και στα 2 αντικείμενα του ΑΣΕΠ, το γεγονός ότι στην Ελλάδα (όπως έμαθα από την ΑΣΠΑΙΤΕ) δεν υπάρχει αξιολόγηση του διδακτικού έργου, αφήνει στην συνείδηση του κάθε εκπαιδευτικού το να επιλέξει το ποια μέθοδο θα χρησιμοποιήσει και σε ποιο βαθμό θα ασχοληθεί και θα εργαστεί στην πράξη. Όλα τα παραδείγματα που αναφέρω είναι υποθετικά, δεν αναφέρομαι στον εαυτό μου, απλά βλέπω το ζήτημα από κάθε πλευρά.


Και θα στο εξηγήσω. Μπορεί εγώ π.χ. να γράψω άριστα στο γνωστικό και στα παιδαγωγικά, ενώ δεν έχω μεταδοτικότητα, δεν ενδιαφέρομαι πραγματικά για τους μαθητές. Σε αυτή την περίπτωση όμως για τον ΑΣΕΠ και για σένα θα μουν κατάλληλος.

Μα προσπαθεί και τη μεταδοτικότητα να ελέγξει. Γι' αυτό υπάρχει η ειδική διδακτική. Δεν λέω ότι κάνουν για καθηγητές μόνο όσοι γράφουν πάνω απο 80%. Το θέμα μου δεν είναι αν γράψει κάποιος άριστα, αλλά αν δεν μπορεί να γράψει τουλάχιστον την βάση είσαι εντελώς ανίκανος για αυτή τη δουλειά.

 Δεν ισχύει αυτό, γιατί έτσι ισοπεδώνεις όποιον συνάδελφο μάζευε προϋπηρεσία και δεν ασχολήθηκε καν με τον διαγωνισμό. Και το αξιοκρατικό υπουργείο μας κάποια στιγμή θα τον κρίνει και αυτόν άξιο για διορισμό.

Άλλο παράδειγμα. ΑΝ π.χ. είχα πάρα πολλές ώρες προϋπηρεσία και δεν είχα επάρκεια, [ούτε επιτυχία στον ΑΣΕΠ, τι πάει να πει αυτό, ότι δεν είμαι καλός σαν δάσκαλος και ότι αν διοριστώ θα είναι εις βάρος της Ελληνικής παιδείας?
Ναι αν δεν έχει καποιος επιτυχία (δηλαδή έστω τη βάση) ότι άλλο και να έχει είναι ανίκανος. (εκτός αν απέτυχε στην εξέταση για προσωπικούς λόγους (πχ άρρωστος)  αλλά εξετάζω γενικά και όχι μεμονωμένα περιστατικά.

Ίδια απάντηση με επάνω. Δεν θα βγάλεις άχρηστα εκατοντάδες άτομα που ήδη έχουν διοριστεί, επειδή δεν ασχολήθηκαν με τον ΑΣΕΠ ή επειδή δεν έπιασαν την βάση. Και άριστα να γράφανε, η αξία τους σαν παιδαγωγοί μόνο στην πράξη θα φανεί. Πράξη που αυξάνεται και βελτιώνεται μέσω της εμπειρίας.

Φιλικά,

« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 04, 2009, 12:44:33 πμ από wizzard »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159839
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 608
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 571
Σύνολο: 581

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.082 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.