0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
lisaki2004, τωρα να πω οτι διαφωνω σε καποια πραγματα οπως οταν λες οτι δεν μπορουν να εκφερουν αποψη αυτοι που δεν εχουν μπει σε ταξη, ή οταν απορεις γιατι το τμημα ΦΠΨ υπαρχει, δεν θα μπω στη λογικη σου. προσεξε ομως πως επιχειρηματολογεις (εκπαιδευτικος εισαι και καταλαβαινεις).δεν απαξιωνουμε κανεναν συναδελφο ο,τι κι αν τελειωσε,ή δεν του απαγορευουμε να εχει αποψη επειδη δεν μπηκε σε ταξη!!!!να σου πω,γιατι εισαι νεα οτι το ΦΠΨ υπηρχε απο πριν το 1960 και ηταν ενταγμενο στην τοτε ενιαια φιλοσοφικη σχολη οπως και το ιστορικο-αρχαιολογικο. επισης, οτι δεν ειναι και απο τα πλεον δυσκολα επαγγελματα αυτο ειναι γνωστο τοις πασι. μεταξυ μας δεν θα λεμε πραγματα που δεν τα πιστευουμε.αν οπως λεμε ειναι τρομερα δυσκολο επαγγελμα τοτε γιατι 90,000 δινουν καθε 2χρονια ασεπ και δεν παραμενουν σε αλλες δουλειες?ή να ψαξουν να κανουν κατι αλλο πιο "νορμαλ"επαγγελμα. Δεν ειναι εκει το θεμα.αλλου ειναι.στο ποσο υπευθυνος εισαι σε αυτο που κανεις.τελος, θεωρω οτι οι δασκαλοι ειναι παρα πολυ ικανοι να διδαξουν τα ελληνικα στους μαθητες τους και δεν ειναι αναγκη να μπει φιλολογος για να κανει αυτο.
[τελος, θεωρω οτι οι δασκαλοι ειναι παρα πολυ ικανοι να διδαξουν τα ελληνικα στους μαθητες τους και δεν ειναι αναγκη να μπει φιλολογος για να κανει αυτο.
Δεν υπάρχει λόγος να υπάρχει αυτός ο συνδυασμός ζήλιας και απαξίωσης των δασκάλων, μόνο και μόνο επειδή τα τελευταία χρόνια τυχαίνει να τους ευνοούν οι περιστάσεις ως προς την πρόσληψη. Αλήθεια, όταν επί χρόνια έτρεχαν και στο τελευταίο ορεινό χωριουδάκι, για να διδάξουν ολομόναχοι σε πολυθέσια, γιατί κανείς δεν τους ζήλευε;Πολλοί μιλάνε απόλυτα για πράγματα που είναι από τη φύση τους πολύ σχετικά, ίσως κατά την προσφιλή συνήθεια των Ελλήνων να λένε πολλά τραγούδια έξω απ' τον χορό. Κατ' αρχάς, είναι πολύ εύκολο να εκφράζεις άποψη για τη δουλειά του άλλου με βάση τα ποσοτικά στοιχεία (π.χ ύψος μισθού, ώρες εργασίας, μέρες διακοπών) παραγνωρίζοντας ή μη γνωρίζοντας τα ποιοτικά χαρακτηριστικά της (π.χ μέγεθος ευθύνης, πίεση και φόρτος εργασίας, ύπαρξη ή όχι κατάλληλων υποδομών, ανασφάλεια κλπ). Το πώς περνά η κάθε ώρα πάνω από κάθε εργαζόμενο μόνο η καρδούλα του το ξέρει (άντε και ο διπλανός του). Όλοι οι γύρω βλέπουμε μόνο τα καλά που έχει και λείπουν από εμάς. Δεν μας ενδιαφέρει ποτέ να ψάξουμε να βρούμε αν έχει δυσκολίες ή όχι. Επίσης, ας αλλάξει κάποτε αυτή η νοοτροπία των Ελλήνων ότι μπορούν άνετα να κάνουν οποιαδήποτε δουλειά και δη του διπλανού τους τον οποίο τόσο φθονούν. Κανείς δεν είναι πανεπιστήμονας ή σούπερμαν. Και ναι, μπορεί κάποιοι να κάνουν ως έναν βαθμό τη δουλειά συναφούς ειδικότητας, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι έξαφνα εξομοιώνονται όλοι και όλα. Έκαστος στο είδος του...
εχω φιλες δασκαλες κ ολες αυτο μ λενε.δεν ακουσα καμια να παραπονιετε οτι ειναι δυσκολη η δουλεια κ εχουν πολλη εργασια για το σπιτι.ε
ειναι λιγο αδικια για μας που τελειωσαμε 5ετεις σχολεις με εργαστηρια πτυχιακες πρακτικες κ καταληξαμε να ψαχνουμε δουλειες σε καφετεριες
? και αμεσως διοριζονται και εχουν τις διακοπουλες τους και τον μισθο τους.
το τρεξιμο που εχουν οι πολυτεχνικες σχολες δεν το εχει καμια αλλη και ειδικοτερα οι παιδαγωγικες.οσο για τα εξοδα εδω το κρατος δεν εχει λεφτα για πολλα και σημαντικα πραγματα.κ εχει για να πληρωνει διπλασιους δασκαλους? και μονο δασκαλους? καθηγητες δε χρειαζονται? νηπιαγωγοι? ολοημερα νηπιαγωγεια γιατι δεν εκαναν? δεν εχω προβλημα που πηραν τοσους δασκαλους αλλα αν ειναι να παρουν τοσους ας παρουν κ απο αλλους κλαδους δηλαδη.
συμφωνώ απόλυτα μαζι σου!!!!!Κατάρχας είναι τρομερά παράδοξο να βγαίνουν από 4 τουλάχιστον τμήματα απόφοιτοι με τον τίτλο του φιλολόγου ενώ κάτι αντίστοιχο δε συμβαίνει με τις υπόλοιπες καθηγητικές σχολές ,δεν απαξιώνουμε τα υπόλοιπα τμήματα αγαπητοι ,εκεινα απαξιώνουν το τίτλο του κλασικού φιλολόγου!!!συντομη απαντησηεχουν τα παιδια αναγκη απο τον κλασικο φιλολογο? γιατι? για να τους διδαξει την ετεροιωση,το F, το j και τη χρηση τους μεσα στη λεξη? μα θα ξενερωσουν τα παιδια με τα αρχαια. Συνελθετε! που καποιοι νομιζουν οτι τελειωνοντας το κλασικο εχουν γινει Κακριδηδες !!! βλεπουμε τα χαλια μερικων απο αυτους στον ΑΣΕΠ.Σχετικά με το θέμα των δασκάλων ναι συμφωνώ ότι έχουν ν ανταποκριθουν σε πολλά μαθήματα αλλα πως θα ήταν δυνατον κατι αντίστοιχο να συμβει και με έναν καθηγητή;Είναι τέτοια η φύση του επαγγέλματος που ο καθένας είναι ή πρεπει να είναι καλός σ έναν συγκεκριμένο τομέα.Το θέμα είναι να εκτιμηθούμε ως επιστήμονες και όχι ως ΤΥΧΑΙΟΙ με ένα ΤΥΧΑΙΟ πτυχο συντομη απαντησηδεν υπαρχουν "τυχαια"πτυχια αγαπητη μου συνεδελφισσα. μαλλον υπεροπτες πτυχιουχοι υπαρχουν