*

Αποστολέας Θέμα: Μαθηματικά Γ' Γυμνασίου  (Αναγνώστηκε 17348 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 10808
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #42 στις: Δεκέμβριος 18, 2020, 03:02:07 μμ »
Υπάρχουν προγράμματα για να γράψεις εσύ τις ασκήσεις με τις αλγεβρικές παραστάσεις σε ένα έγγραφο word.
Αν σε βολεύει να γράψεις τις εκφωνήσεις χειρόγραφα, τότε μπορείς να τις ανεβάσεις στο e-class ως φωτογραφία.
Οι μαθητές, αφού λύσουν τα θέματα σε χαρτί, θα τραβήξουν μια φωτογραφία και θα τα ανεβάσουν στο e-class.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μαθηματικά Γ' Γυμνασίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:29:05 »

Αποσυνδεδεμένος efi..

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 597
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Τρέλα για τα μαθηματικά!!!
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #43 στις: Δεκέμβριος 18, 2020, 03:12:21 μμ »
Δεν είπα για εργασία, αυτό το κάνω πολύ καλά.
Για το εργαλείο "ασκήσεις" λέω. Εκεί δεν μπορώ να γράψω παραστάσεις για παραγοντοποίηση ή ταυτότητες. Ούτε οι μαθητές μπορούν στην απάντηση. Ούτε copy paste από έγγραφο γίνεται.
Μόνο Σ- Λ ή αντιστοίχιση και αυτό πολύ περιορισμένα.
Ερωτήσεις ανάπτυξης δεν γίνονται στα μαθηματικά.
Εκεί ίσως μπορείς να θεωρήσεις ότι έκανες αξιολόγηση πχ 1 προσπάθεια σε 20 λεπτά

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 10808
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #44 στις: Δεκέμβριος 18, 2020, 03:20:32 μμ »
Μη χρησιμοποιείς το εργαλείο Ασκήσεις, αφού δεν είναι βολικό. Όλοι οι τρόποι είναι αποδεκτοί, αρκεί οι απαντήσεις των μαθητών να αναρτηθούν στο e-class σε συγκεκριμένο χρόνο για να γίνει η αξιολόγησή τους.

Πάντως και τα poll στο webex επιτρέπουν μόνο θέματα Σ-Λ και ερωτήσεις με απαντήσεις πολλαπλής επιλογής.
Έχουν και ερωτήσεις με απαντήσεις μικρής ανάπτυξης, αλλά οι μαθητές γράφουν κυρίως με κινητό και έτσι δεν είναι καλή επιλογή.

Αποσυνδεδεμένος efi..

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 597
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Τρέλα για τα μαθηματικά!!!
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #45 στις: Δεκέμβριος 18, 2020, 03:36:28 μμ »
Στις εργασίες τύπου "πάρτε αυτές τις ασκήσεις, λύστε και στείλτε φωτογραφία τις απαντήσεις" παίρνουν όλοι 20  ;D ;D ;D ;D  για ευνόητους λόγους! Πολύς κόπος με ελάχιστο όφελος! Το κάνουν 5-6 που θέλουν να δουλέψουν ή να εντυπωσιάσουν! Αλλά αξιολόγηση δεν είναι!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μαθηματικά Γ' Γυμνασίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:29:05 »

Αποσυνδεδεμένος Φωφάκι

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 2
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #46 στις: Δεκέμβριος 18, 2020, 08:57:38 μμ »
Συμφωνώ απόλυτα με την συνάδελφο efi.
Στις ασκήσεις του eclass δημιουργείς ωραιότατα test ... αρκεί να μην περιέχουν μαθηματικά σύμβολα!!!???!!!!( Το χρησιμοποίησα για γεωγραφία, με χρόνο...ήταν όντως πετυχημένα!)
Στο περιβόητο poll του webex το ίδιο θέμα... άσε που όταν πήγαινα να το αποθηκεύσω στον υπολογιστή δεν μου ανοίγει μετά το αρχείο.(έχει κατάληξη .apt αν θυμάμαι καλά...) άρα άκυρο κι αυτό...
Προς το παρόν θα τους ευχηθω καλά Χριστούγεννα...θα δώσω και κάποιες επαναληπτικές ασκήσεις (μου στέλνουν την απάντηση οι περισσότεροι με φωτογραφία στα μηνύματα του eclass) και οοοοταν με το καλό επιστρέψουμε (αν) ... βλέπουμε...
Καλύτερα να μην δίναμε καθόλου βαθμούς στο α' τετράμηνο

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 10808
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #47 στις: Δεκέμβριος 19, 2020, 12:30:02 πμ »
Τα αρχεία με κατάληξη .atp μπορείς να τα ανοίξεις με τον poll editor. Για να κατεβάσεις στον υπολογιστή σου αυτή την εφαρμογή πρέπει να κάνεις τα βήματα που έχει παραθέσει ήδη η harac στο τόπικ "Μάθημα με webex".

Βρήκα τις παρακάτω οδηγίες από google-groups webex. Δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα. Ελπίζω να είναι χρήσιμο.

"Για να μπορείτε να δημιουργείτε κουίζ και ερωτηματολόγια εκτός σύνδεσης, μπορείτε να κατεβάσετε την εφαρμογή Webex Poll Questionnaire Editor. Πώς;

1. Συνδέομαι από webex.sch.gr. Πριν πατήσω Start Meeting επιλέγω κάτω αριστερά Webex Training 
2. Επιλέγω από κάτω αριστερά και πάλι Downloads 
3. Επιλέγω να κατεβάσω την εφαρμογή Webex Poll  Questionnaire Editor 
4. Παταω το πράσινο κουμπί Download
5. Ένα πρόγραμμα exe κατεβαίνει κάτω αριστερά στον υπολογιστή μου
6. Το ανοίγω και το εκτελώ

Οι ενέργειες αυτές θα εγκαταστήσουν στον υπολογιστή μου το πρόγραμμα. Ανοίγοντας το θα δείτε ένα περιβάλλον που μοιάζει πολύ με αυτό του εργαλείου online στο webex. Φτιάχνετε το κουίζ που θέλετε με όσες ερωτήσεις θέλετε και για κάθε ερώτηση το είδος της απάντησης που θέλετε (απλή απάντηση, πολλαπλής επιλογής με μία σωστή απάντηση ή πολλαπλής επιλογής με πολλές σωστές απαντήσεις) και το αποθηκεύετε με ένα όνομα που σας βολεύει σε ένα φάκελο όπου θα βάζετε όλα τα κουίζ σας για εύκολη εύρεση και ανάκληση).

Όταν θα είστε στο webex για μάθημα θα ανακαλείτε το αρχείο από το μενού File -> Open Poll"

Καλή επιτυχία

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4126
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #48 στις: Δεκέμβριος 19, 2020, 12:45:26 μμ »
Δεν είπα για εργασία, αυτό το κάνω πολύ καλά.
Για το εργαλείο "ασκήσεις" λέω. Εκεί δεν μπορώ να γράψω παραστάσεις για παραγοντοποίηση ή ταυτότητες. Ούτε οι μαθητές μπορούν στην απάντηση. Ούτε copy paste από έγγραφο γίνεται.
Μόνο Σ- Λ ή αντιστοίχιση και αυτό πολύ περιορισμένα.
Ερωτήσεις ανάπτυξης δεν γίνονται στα μαθηματικά.
Εκεί ίσως μπορείς να θεωρήσεις ότι έκανες αξιολόγηση πχ 1 προσπάθεια σε 20 λεπτά

Μαθηματικός δεν είμαι αλλά συγγνώμη για την παρέμβαση. Ο άντρας μ που ειναι φυσικός κ ήθελε να βάλει σχέδια με κυκλώματα, τα έκανε φωτογραφία με printscreen κ τα ανέβασε ως εικόνα στις ασκήσεις του eclass.

 

Αποσυνδεδεμένος eleni_as

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 137
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση ΜΠΕ 03!
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #49 στις: Δεκέμβριος 20, 2020, 12:10:15 πμ »
Όπως είπε η συνάδελφος ένας τρόπος είναι να χρησιμοποιήστε αρχείο εικόνας στην οποία υπάρχει η ερώτηση με τα μαθηματικά σύμβολα αλλά κυρίως σε ασκήσεις Σ-Λ. Αλλιώς μπορείτε κανονικά στις ασκήσεις κάθε κατηγορίας του eclass να γράφετε μαθηματικά σύμβολα μετατρέποντάς τα σε εντολές latex ( υπάρχουν ιστοσελίδες που έχουν αναλυτικά τις εντολές και επίσης στο www.codecogs.com γίνεται αυτόματα η μετατροπή του συμβόλου σε εντολή)  Αν δεν τις διαβάσει το eclass βαζεις τις εντολές σε $$.......$$ ανάμεσα

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159617
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 459
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 436
Σύνολο: 445

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.074 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.