*

Αποστολέας Θέμα: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή  (Αναγνώστηκε 132512 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος skathari

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 930
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #168 στις: Ιανουάριος 29, 2020, 10:51:54 μμ »
Είναι μόνο η δική μου εμπειρία από όλα τα Λύκεια που έχω περάσει ή όντως για να μείνει μαθητής στην ίδια τάξη του Λυκείου, πρέπει να καταβάλει τιτάνιες προσπάθειες;Και πάλι θα τον περάσουν,έστω και αν ο ίδιος κατά βάθος δεν το θέλει.Μονο σε περίπτωση που εγκαταλείψει.

Τιτάνιες, όπως το λες!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:25:42 »

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #169 στις: Ιανουάριος 31, 2020, 03:44:03 μμ »
Τρόπος παρουσίασης  ενός σοβαρού και λεπτού  ζητήματος  από δυο ιστοσελίδες.

31.01.2020 - 12:14
Εκπαιδευτικός σε μαθήτρια: Επειδή εσύ έγλειψες σκ@τ@, εγώ θα χάσω τη θέση μου;
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/311003_ekpaideytikos-se-mathitria-epeidi-esy-egleipses-skt-ego-tha-haso-ti-thesi-moy
Λεπτομέρειες αποκάλυψε ο δικηγόρος της οικογένειας της 8χρονης, Χαράλαμπος Χατζηπαναγιώτου, στη ραδιοφωνική εκπομπή του FOCUS FM «Διπλός Ελληνικός»
Ο κ. Χατζηπαναγιώτου δήλωσε ότι ένας από τους δύο επιβλέποντες εκπαιδευτικούς φέρεται να είπε στο παιδί με οργισμένο ύφος «επειδή εσύ έγλειψες σκατά, εγώ θα χάσω τη θέση μου;».



31 Ιανουαρίου 2020, 14:29
Νέα στοιχεία για το bullying στην 8χρονη: Την έβαλαν να γλείψει την τουαλέτα δύο φορές
Δυστυχώς οι γονείς των παιδιών, που εμπλέκονται, δεν εκδήλωσαν μία συγνώμη ή μία συμπάθεια στο παιδί.
https://www.in.gr/2020/01/31/greece/sygklonizei-o-dikigoros-tis-8xronis-tin-evalan-na-gleipsei-dyo-fores-tin-toualeta/
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #170 στις: Ιανουάριος 31, 2020, 06:43:27 μμ »
Το αποκαλούμενο "bullying" (σωματικό, ψυχολογικό ή όποιας άλλης μορφής) είναι μια φυσική (ως φυσιολογική) διεργασία που συμβαίνει σε όλα τα θηλαστικά ιδίως κατά τη διαδικασία της ωρίμανσής τους (δλδ του χρονικού πλησιάσματος στην ηλικία για τη φύση του κάθε θηλαστικού όπου θα εξυπηρετούν τους σκοπούς τους με την ελάχιστη ενέργεια συμφωνα με τις προδιαγεγραμμένες δυνατότητες του είδους τους), και όχι μόνο αυτής της ηλικιακής περιόδου, κατά τη συνύπαρξη με άλλα άτομα του ίδιου είδους.
Σκοπό έχει (ασυνείδητα ως ενεργόντα υποκείμενα , αλλά όχι τα ίδια ως άτομα αλλά ως εκφραστές του είδους τους, τον/τους "θύτες") την εναρμόνιση των δυνατοτήτων όλων των μελών του ίδιου είδους στις δυνατότητες που επιτάσσει η φύση τους. Ιδιαίτερα των πιο "αδύναμων" στις "επιταγές" για την επιβίωσή τους και συνύπαρξη με τα άλλα μέλη , άλλα είδη και τη φύση γενικότερα. Το αποτέλεσμα είναι η προσαρμογή όσο το δυνατόν περισσότερων μελών του είδους στο μέγιστο των δυνατοτήτων τους. Δε γίνεται συνειδητά από τα νεαρά μέλη του είδους, αλλά απώτερο στόχο μέσα από το πέρασμα όλων από αυτή τη διαδικασία έχει τη μέγιστη "συνεργασία" στο μέλλον τους ως ενηλίκων, άρα και του είδους στη φύση.

Συνέβαινε, συμβαίνει και θα συμβαίνει σε όλα τα θηλαστικά, είτε μιλάμε για τον Homo Sapiens του 20ου αιώνα π.Χ, είτε του μ.Χ, απλά "ανακαλύφθηκε" από την ψυχολογίστικη θεώρηση του ανθρώπου ως ατομικού όντος ως €πιστημονική έκφανση μετά την εποχή του Κεϋνσιανισμού (τέλος από 70's) και βρήκε το δρόμο προς τη νομιμοποίησή του ως όρος μέσα από τη νέα εποχή των media και την καθολική επικράτησή τους ως αναδείξαντες δημόσιων προβλημάτων προς το κοινό.

Προφανώς και η εποχή του "Κράτος και Νόμος" (από τα τέλη του 19ου αιώνα) που αναγνωρίζεται ως η μοναδική οδός απεύθυνσης (Claiming) των προβλημάτων που με όποιο τρόπο και συλλογιστική (έστω και έξω από τη φύση, όπως εδώ) αποκτούν Naming και Blaming ευνοεί την αναζήτηση "λύσης" στην τρέχουσα εξουσία για ένα "πρόβλημα" που "βασνίζει" τα θηλαστικά (και εδώ τους ανθρώπους) χιλιετίες τώρα. Και πάλι θα έχει άδοξο τέλος η ΜΗ λύση του, ως κάτι "φυσικό".

Αποσυνδεδεμένος menandros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1336
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #171 στις: Φεβρουάριος 04, 2020, 09:52:55 μμ »
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/311338_tha-diokontai-oi-goneis-gia-tis-katalipseis-sholeion-apo-ta-paidia-toys Θα διώκονται οι γονείς για τις καταλήψεις σχολείων από τα παιδιά τους

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:25:42 »

Αποσυνδεδεμένος ΡΕΑ.Τ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2226
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #172 στις: Φεβρουάριος 10, 2020, 11:28:38 πμ »
Δ. Τσιριγώτης: Οι εκπαιδευτικοί είναι παιδαγωγοί, όχι παιδονόμοι

Τα αντανακλαστικά της ελληνικής κοινωνίας όσον αφορά το βίντεο με την φραστική επίθεση του μαθητή του ΕΠΑΛ στην καθηγήτριά του που βγήκε, ως δια μαγείας, στο φως της δημοσιότητας είναι μεν αυτόματα αλλά κατά κύριο λόγο συντηρητικά. Ο νοικοκυραίος μέσα μας για να διώξει μακριά τους δαίμονές του γίνεται, ηθελημένα ή αθέλητα, ο ίδιος δαίμονας.
Αν στον μαθητή βάλουμε ταμπέλα «ασταθής» ή «επικίνδυνος» τότε εμείς μάλλον γινόμαστε εκείνοι που διαπράττουμε έγκλημα. Επίσης, αν επικεντρωθούμε στο «τις πταιεί για την ανάρμοστη συμπεριφορά του μαθητή», πιθανότατα θα οδηγηθούμε στο δίδυμο το οποίο η ελληνική κοινωνία αρέσκεται να ενοχοποιεί για όλα τα δεινά της: από τη μία τους γονείς πως δίνουν ελλιπή ανατροφή στα παιδιά τους και από την άλλη τους εκπαιδευτικούς πως είναι ανίκανοι να επιβάλουν την τάξη και το σεβασμό στους μαθητές τους.
Έχοντας κατηγορήσει ως αποτυχημένους τους κύριους εμπλεκόμενος στην ανατροφή των παιδιών (γονείς και τους εκπαιδευτικούς) έχει λιπανθεί το έδαφος ώστε οι μηχανισμοί καταστολής παρομοίων φαινομένων να αναλάβουν δράση σε μια λογική τύπου «αφού δεν γίνεται αλλιώς».
Είναι νόμιμη η προβολή του βίντεο από τα κανάλια;
Ας ξεκινήσουμε με την πολιτική ηγεσία του τόπου. Θα περίμενε κανείς την άμεση απαγόρευση της προβολής του βίντεο από όλα τα τηλεοπτικά κανάλια. Αν η βιντεοσκόπηση μέσα στο σχολείο είναι παράνομη τότε πώς είναι νόμιμη η δημόσια προβολή του παράνομου προϊόντος ;
Το γεγονός πως το υπουργείο Παιδείας επιτρέπει την προβολή δημιουργεί υποψίες ειδικά όταν πρόκειται για μία κυβέρνηση που έχει κάνει σημαία της την τήρηση των νόμων. Μήπως απλά είναι ένας εύκολος τρόπος ώστε να προετοιμαστεί η κοινή γνώμη για ένα αυταρχικό και αστυνομοκρατούμενο σχολείο;
Μήπως είναι μια αφορμή η κοινωνία να ζητήσει μόνο της, για άλλη μία φορά, να θυσιάσει την ελευθερία της για λίγη ασφάλεια παραπάνω;
Η μηδενική ανοχή στη νεανική επιθετικότητα, στην ουσία τη θρέφει
Η συντριπτική πλειοψηφία του κόσμου για την παραβατική συμπεριφορά των μαθητών προτείνει ως λύση τις αυστηρότερες ποινές. Κατά την γνώμη μου αυτή η άποψη απλά μεταθέτει το πρόβλημα μεγεθυμένο προς το μέλλον. Γιατί αν έχουμε αστυνομοκρατούμενα σχολεία, τέτοια περιστατικά μπορεί όντως να μην εκδηλώνονται τόσο συχνά, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως η επιθετικότητα των μαθητών θα έχει πραγματικά καταλαγιάσει ή εκτονωθεί.
Κάποια στιγμή έξω από το σχολείο ή μετά από την αποφοίτηση από το σχολείο είναι πολύ πιθανό να εκδηλωθεί ξανά πολλαπλασιασμένη. Εκτός και αν είμαστε της άποψης: «ας περάσει το πρόβλημα στον επόμενο».

Ας δούμε το παράδειγμα των ΗΠΑ. Το 1999 με σειρά νόμων προσπάθησαν να περιορίσουν την σχολική βία με σύνθημα τη μηδενική ανοχή (zero-tolerance). Είκοσι χρόνια μετά οι ίδιοι οι Αμερικανοί παραδέχονται πως η ποινικοποίηση κάθε νεανικής επιθετικότητας φέρει τα αντίθετα αποτελέσματα από τα αναμενόμενα. Χρειάστηκε βέβαια να θρηνήσουν πολλά θύματα μαθητών και καθηγητών για να το καταλάβουν αυτό.
Η νεανική επιθετικότητα, τόσο από την πλευρά εκείνων των παιδιών που την ασκούν όσο και από αυτών που την υφίστανται, δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί σωστά μέσω της ποινικοποίησής της. Το να απαγορεύσουμε κάθε αρνητική συμπεριφορά στα σχολεία με σκοπό να αποτρέψουμε φαινόμενα σχολικής βίας είναι ίσως πιο επικίνδυνο από την ίδια την σχολική βία.
Το σχολείο είναι ο χώρος που τα παιδιά θα μάθουν να διαχειρίζονται και τις επιθετικές συμπεριφορές. Αν έχουμε μηδενική ανοχή στην επιθετικότητα πώς θα μάθουν τα παιδιά που την εμφανίζουν να την ελέγχουν ή αυτά που την δέχονται να προστατεύονται από αυτή; Και αύριο μεθαύριο όταν τα παιδιά αυτά θα ενηλικιωθούν πώς θα τα καταφέρουν σε έναν σκληρό κόσμο που θα τους φέρνει συχνά αντιμέτωπους με την
επιθετικότητα των άλλων ή τη δική τους;
Οι εκπαιδευτικοί δεν είναι ούτε δικαστές, ούτε χωροφύλακες. Είναι παιδαγωγοί
Οι εκπαιδευτικοί δεν είναι η αιτία της σχολικής βίας, μπορούν όμως να δώσουν τη λύση. Αν όμως δηλώσουν πως άλλοι είναι υπεύθυνοι για τη λύση του προβλήματος τότε θεωρώ πως δίνεται πρωτοβουλία των κινήσεων σε όλους εκείνους τους μηχανισμούς που ναι μεν παρουσιάζονται ως σωτήριοι αλλά που στην ουσία έχουν σκοπό να χειραγωγήσουν και να ελέγξουν.

Εννοείται πως η πράξη του μαθητή πρέπει να τιμωρηθεί. Αν μείνουμε όμως μόνο στην τιμωρία έχουμε αποτύχει παντελώς παιδαγωγικά. Δεν πρέπει να ξεχνάμε πως πρόκειται για ένα παιδί και πως το σχολείο δεν είναι δικαστήριο. Μετά λύπης μου άκουσα πολλές φωνές να λένε πως πρέπει ο μαθητής να αποβληθεί από κάθε σχολείο της χώρας. Αυτές οι φωνές γνωρίζουν άραγε πως το πρώτο συναίσθημα που ωθεί κάποιον να επιτεθεί ή να γίνει βίαιος είναι η απόρριψη;
Το σχολείο οφείλει να βλέπει κάθε πράξη του παιδιού ως παιδαγωγικά αξιοποιήσιμη. Ειδικά τις επιθετικές πράξεις. Και ο λόγος είναι πως η συμπεριφορά του παιδιού ακόμα μπορεί να διαμορφωθεί. Αν όμως το σχολείο μείνει στην τυπική υποχρέωση (επιβολή ποινής) και δεν ασχοληθεί ουσιαστικά με το πρόβλημα τότε το μεταθέτει και το ενισχύει σε μελλοντικό χρόνο όπου η συμπεριφορά είναι πολύ πιο δύσκολο να βελτιωθεί.
Το σχολείο είναι ο χώρος όπου αντιμετωπίζονται και τα καλά και τα άσχημα. Και αντιμετωπίζονται παιδαγωγικά, ούτε νομικά , ούτε ιατρικά. Εκτός από κάποιες ακραίες περιπτώσεις όπου πρώτα έχουν αποτύχει όλες οι παιδαγωγικές προσπάθειες. Η παιδαγωγική θα αντιμετωπίσει τέτοια θέματα στο φυσικό περιβάλλον των παιδιών (σχολείο) με την αλληλεπίδραση των παιδιών μεταξύ τους και των παιδιών με τους εκπαιδευτικούς , έτσι ώστε να ωθηθούν να ωριμάσουν.
Ο μαθητής του παραπάνω συμβάντος είναι σίγουρο ότι θα είχε μια άλλη στάση αν είχε πιο καλλιεργημένη την ενσυναίσθησή του, την αυτοπειθαρχία του, τον σεβασμό προς τους άλλους, την ικανότητα επιχειρηματολογίας, τις ηθικές αξίες του, τη σωστή συμπεριφορά και όλα αυτά τα στοιχείαπου μπορεί να του προσφέρει η παιδαγωγική.
Το μεγάλο ερώτημα βέβαια είναι πού ναβρει χώρο να ευδοκιμήσει η παιδαγωγική στο σχολείο όταν όλα έχουν καλυφθεί από βαθμούς και εξετάσεις. Δυστυχώς, η εκπαιδευτική πολιτική της τωρινής κυβέρνησης έχει σκοπό να μετατρέψει το σχολείο σε ακόμα πιο ανταγωνιστικό και εξεταστικοκεντρικό.
Σε ένα μανιασμένο αγώνα δρόμου για την αριστεία όπου τα παιδιά που δεν θα μπορούν να ακολουθήσουν θα νιώθουν το σχολείο όπως ακριβώς το νιώθει και ο μαθητής του παραδείγματος: εχθρό.

Σσσς…. Κάποιοι ακούνε τι ζητάμε όταν φοβόμαστε

Οφείλουμε να είμαστε πολύ προσεχτικοί στο τι ζητάμε όταν φοβόμαστε. Όταν ζητάμε την καταστολή κάθε επιθετικής συμπεριφοράς των μαθητών υπάρχει μεγάλος κίνδυνος να κλείσουμε το μάτι σε εκείνους που ψάχνουν αφορμή να εξαφανίσουν κάθε επαναστατική διάθεση και κάθε τάση αμφισβήτησης από την πλευρά των νέων.  Και δεν υπάρχει τίποτα πιο ανακουφιστικό για ένα σύστημα εξουσίας από τους χειραγωγήσιμους νέους.

Και ως γονείς οφείλουμε να είμαστε πολύ προσεχτικοί στο τι ζητάμε όταν φοβόμαστε. Επικρατεί βέβαια στους γονείς η αίσθηση πως η επιθετικότητα των νέων έχει αυξηθεί στις μέρες μας. Αναρωτιέμαι όμως μήπως απλά οι γονείς σήμερα είναι πολύ πιο φοβισμένοι και υπερπροστατευτικοί; Αν ζητήσουμε ασφάλεια με κάθε τίμημα στα σχολεία, προκείμενου να ηρεμήσουμε από κάθε αγωνία μην πληγωθούν τα παιδιά μας, τότε διαγράφεται έντονα ο κίνδυνος το σχολείο να γίνει ένας χώρος απολύτου ελέγχου και αστυνομοκρατίας που θα έχει απολέσει κάθε πνοή ελευθερίας και παιδείας.

Και ως εκπαιδευτικοί οφείλουμε να είμαστε πολύ προσεχτικοί στο τι ζητάμε όταν φοβόμαστε. Παρατηρώ από αρκετούς εκπαιδευτικούς με αφορμή το βίντεο μία αντίδραση του τύπου «τι τραβάμε και εμείς οι εκπαιδευτικοί;» Δεν θα διαφωνήσω επί της ουσίας.

Είναι όντως απροστάτευτοι οι εκπαιδευτικοί, όχι όμως απέναντι στην παραβατικότητα των μαθητών, αλλά λόγω της μη απόδοσης αξίας στο ρόλο τους από όλους τους υπόλοιπους. Ας είμαστε προσεχτικοί λοιπόν στο τι ζητάμε γιατί κάποιοι είναι πρόθυμοι δήθεν να μας συμπονέσουν και για το καλό μας να μας απαλλάξουν από «αυτά που τραβάμε».

Δεν θέλει και πολύ να υποβαθμιστεί και άλλο ο ρόλος μας και από παιδαγωγοί να γίνουμε παιδονόμοι (υπεύθυνοι επιτήρησης παιδιών). Καταλαβαίνω βέβαια πως σκηνές σαν αυτές του επίμαχου βίντεο μπορεί να ξυπνούν τα φοβικά ένστικτα του εκπαιδευτικού κόσμου. Ο φόβος όμως είναι ο χειρότερος σύμβουλος για τον τρόπο αντιμετώπισης του προβλήματος γιατί απαιτεί συνήθως σωφρονιστική αντιμετώπιση: «σκληρή τιμωρία για να μην το ξανακάνει».
Το ερώτημα όμως είναι: όταν αναστείλουμε το σύμπτωμα γιατρεύεται και η αιτία του προβλήματος;
Θεωρώ πως είναι ιερή υποχρέωση για ένα εκπαιδευτικό να μην φοβηθεί τα μικρά τερατάκια που κάποιες φορές θέλουν να παραστήσουν τους κακούς δράκους.
Όπως αναφέρει καλύτερα ο Ράινερ Μαρία Ρίλκε: «Ίσως όλοι οι δράκοι της ζωής μας να είναι πριγκίπισσες, που δεν προσμένουν παρά την ώρα που θα μας δουν όμορφους και τολμηρούς. Ίσως καθετί τρομακτικό να είναι, στο απώτατο βάθος του, έρημο και αβοήθητο και να περιμένει από μας βοήθεια».

Δημήτρης Τσιριγώτης. Φυσικός
Πηγή: Xenesglosses

 

« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 10, 2020, 12:06:33 μμ από ΡΕΑ.Τ »

Αποσυνδεδεμένος lzdg

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 648
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 1010110
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #173 στις: Φεβρουάριος 10, 2020, 04:10:00 μμ »
Δεν γνωρίζω τον παραπάνω αρθρογράφο, αλλά αναρωτιέμαι αν θα έλεγε τα ίδια αν ήταν αυτός καθημερινά μέσα σε τάξη να αντιμετωπίζει παρόμοιες καταστάσεις ή αν είχε  γίνει, με τον ίδιο τρόπο όπως και η άτυχη συνάδελφος, "διάσημος" στο YouTube. Γιατί όσοι είναι έξω από το χορό ξέρουν πολλές (παιδαγωγικές) θεωρίες...

Αποσυνδεδεμένος ΡΕΑ.Τ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2226
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #174 στις: Φεβρουάριος 10, 2020, 05:27:27 μμ »
Δεν γνωρίζω τον παραπάνω αρθρογράφο, αλλά αναρωτιέμαι αν θα έλεγε τα ίδια αν ήταν αυτός καθημερινά μέσα σε τάξη να αντιμετωπίζει παρόμοιες καταστάσεις ή αν είχε  γίνει, με τον ίδιο τρόπο όπως και η άτυχη συνάδελφος, "διάσημος" στο YouTube. Γιατί όσοι είναι έξω από το χορό ξέρουν πολλές (παιδαγωγικές) θεωρίες...

Αν η κάθε παραβατική πράξη αντιμετωπίζεται μόνο ποινικά  χωρίς παιδαγωγική προσέγγιση, απλώς καταστέλλεται προσωρινά το σύμπτωμα. Η αιτία παραμένει και θα επανεμφανίζεται ίσως και με πιο βίαιο τρόπο.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 10, 2020, 05:34:14 μμ από ΡΕΑ.Τ »

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #175 στις: Φεβρουάριος 10, 2020, 05:31:41 μμ »
Μαθητής έστειλε στο νοσοκομείο με σπασμένη γνάθο συμμαθητή του
09/02/2020


https://www.news.gr/ellada/article/2143709/mathitis-estile-sto-nosokomio-me-spasmeni-gnatho-simmathiti-tou.html



10.02.2020 - 15:17

Άγριο ξύλο μεταξύ μαθητριών στο Ηράκλειο - Στο νοσοκομείο η μία

https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/311929_agrio-xylo-metaxy-mathitrion-sto-irakleio-sto-nosokomeio-i-mia
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 10, 2020, 05:33:21 μμ από Anemos2017 »
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #176 στις: Φεβρουάριος 10, 2020, 05:41:12 μμ »

Αν η κάθε παραβατική πράξη αντιμετωπίζεται μόνο ποινικά  χωρίς παιδαγωγική προσέγγιση, απλώς καταστέλλεται προσωρινά το σύμπτωμα. Η αιτία παραμένει και θα επανεμφανίζεται ίσως και με πιο βίαιο τρόπο.

Καλό θα ήταν σε τέτοιου ειδους περιστατικά να προσδιορισουμε με σαφήνεια το τρόπο και το είδος της παιδαγωγικής προσέγγισης και από που θα επρεπε να είχε ξεκινήσει.
Ο αρθρογράφος αναφέρεται ελάχιστα στον ρόλο της οικογενείας και ασχολείται σχεδόν αποκλειστικά με τον ρόλο του εκπαιδευτικού. Όσοι διδάσκουν σε κάθε βαθμίδα της εκπαίδευσης αντιλαμβάνονται τι εννοω.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 10, 2020, 05:44:14 μμ από Anemos2017 »
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος lzdg

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 648
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 1010110
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #177 στις: Φεβρουάριος 10, 2020, 05:44:27 μμ »
Αν η κάθε παραβατική πράξη αντιμετωπίζεται μόνο ποινικά  χωρίς παιδαγωγική προσέγγιση, απλώς καταστέλλεται προσωρινά το σύμπτωμα. Η αιτία παραμένει και θα επανεμφανίζεται ίσως και με πιο βίαιο τρόπο.

Δεν θα διαφωνήσω, ούτε είμαι υπέρμαχος της ποινικής αντιμετώπισης, αλλά δεν είναι η δική μου φάτσα στο net και στα κανάλια (ακόμα :-) ). Η εντύπωση που μου έδωσε το άρθρο, όμως, χωρίς να μπορώ να πω ότι δεν είναι τεκμηριωμένο και καλογραμμένο, είναι ότι μεταθέτει σε κάποιο βαθμό, ίσως και άθελα του αρθρογράφου, το πρόβλημα προς τους εκπαιδευτικούς και "ζητά" ανοχή από την πλευρά τους (τουλάχιστον έτσι το εισπράττω εγώ). Ας μπούμε όμως λίγο όλοι στη θέση της συναδέλφου (την οποία δεν την γνωρίζω) όπως οφείλουμε να κάνουμε και να σκεφτούμε πως θα νοιώθαμε εμείς αν βλέπαμε τον εαυτό μας στις οθόνες σε ανάλογη κατάσταση. Όχι, σε κάποια πράγματα δεν πρέπει να υπάρχει ανοχή, γιατί τα πράγματα φαίνεται ότι θα ξεφύγουν και άλλο.

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #178 στις: Φεβρουάριος 10, 2020, 05:55:12 μμ »
Δεν θα διαφωνήσω, ούτε είμαι υπέρμαχος της ποινικής αντιμετώπισης, αλλά δεν είναι η δική μου φάτσα στο net και στα κανάλια (ακόμα :-) ). Η εντύπωση που μου έδωσε το άρθρο, όμως, χωρίς να μπορώ να πω ότι δεν είναι τεκμηριωμένο και καλογραμμένο, είναι ότι μεταθέτει σε κάποιο βαθμό, ίσως και άθελα του αρθρογράφου, το πρόβλημα προς τους εκπαιδευτικούς και "ζητά" ανοχή από την πλευρά τους (τουλάχιστον έτσι το εισπράττω εγώ). Ας μπούμε όμως λίγο όλοι στη θέση της συναδέλφου (την οποία δεν την γνωρίζω) όπως οφείλουμε να κάνουμε και να σκεφτούμε πως θα νοιώθαμε εμείς αν βλέπαμε τον εαυτό μας στις οθόνες σε ανάλογη κατάσταση. Όχι, σε κάποια πράγματα δεν πρέπει να υπάρχει ανοχή, γιατί τα πράγματα φαίνεται ότι θα ξεφύγουν και άλλο.

Ακριβώς....
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος IoannisDr

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1200
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #179 στις: Φεβρουάριος 10, 2020, 06:37:51 μμ »
Δεν θα διαφωνήσω, ούτε είμαι υπέρμαχος της ποινικής αντιμετώπισης, αλλά δεν είναι η δική μου φάτσα στο net και στα κανάλια (ακόμα :-) ). Η εντύπωση που μου έδωσε το άρθρο, όμως, χωρίς να μπορώ να πω ότι δεν είναι τεκμηριωμένο και καλογραμμένο, είναι ότι μεταθέτει σε κάποιο βαθμό, ίσως και άθελα του αρθρογράφου, το πρόβλημα προς τους εκπαιδευτικούς και "ζητά" ανοχή από την πλευρά τους (τουλάχιστον έτσι το εισπράττω εγώ). Ας μπούμε όμως λίγο όλοι στη θέση της συναδέλφου (την οποία δεν την γνωρίζω) όπως οφείλουμε να κάνουμε και να σκεφτούμε πως θα νοιώθαμε εμείς αν βλέπαμε τον εαυτό μας στις οθόνες σε ανάλογη κατάσταση. Όχι, σε κάποια πράγματα δεν πρέπει να υπάρχει ανοχή, γιατί τα πράγματα φαίνεται ότι θα ξεφύγουν και άλλο.

Οκ, δεν είναι όμως μόνο αυτό το πρόβλημα εδώ. Δηλαδή αν το συμβάν δεν καταγραφόταν και δεν κυκλοφορούσε στο διαδίκτυο τότε δεν θα υπήρχε θέμα με τη συμπεριφορά του μαθητή;

Αποσυνδεδεμένος IoannisDr

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1200
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #180 στις: Φεβρουάριος 10, 2020, 06:40:17 μμ »
Καλό θα ήταν σε τέτοιου ειδους περιστατικά να προσδιορισουμε με σαφήνεια το τρόπο και το είδος της παιδαγωγικής προσέγγισης και από που θα επρεπε να είχε ξεκινήσει.
Ο αρθρογράφος αναφέρεται ελάχιστα στον ρόλο της οικογενείας και ασχολείται σχεδόν αποκλειστικά με τον ρόλο του εκπαιδευτικού. Όσοι διδάσκουν σε κάθε βαθμίδα της εκπαίδευσης αντιλαμβάνονται τι εννοω.

Ορθώς..η παιδαγωγική προσέγγιση θα σε πάει μέχρι ορισμένου σημείου. Από μόνοι τους οι εκπαιδευτικοί δεν μπορούν να τα λύνουν όλα, δεν έχουν καν την αρμοδιότητα.

Αποσυνδεδεμένος Daira

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 96
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #181 στις: Φεβρουάριος 11, 2020, 09:01:30 πμ »
Σε πρόσφατη συζήτηση με σχολικό σύμβουλο,μου εκμυστηρεύτηκε πως στα σχολεία εργάζονται εκπαιδευτικοί που αντιμετωπίζουν ψυχολογικά προβλήματα σοβαρά.Νοσηλεύονται για κάποιο διάστημα κι επιστρέφουν στα καθήκοντά τους.Αν και κάποιοι είναι εντελώς ακατάλληλοι,βρίσκουν ψυχιάτρους που υπογράφουν βεβαιώσεις για δήθεν αποκατάσταση της ψυχικής υγείας τους.Κι όταν τη ρώτησα και το υπουργείο τι κάνει,μου απάντησε ότι δεν υπάρχει σαφές νομοθετικό πλαίσιο.Προσθέτω πώς υπάρχουν μεσάζοντες ( διευθυντές, ψυχίατροι, διευθύνσεις) που φέρουν βαρύτατες ευθύνες.Αυτό βέβαια,δεν αναιρεί την παραβατικότητα των μαθητών,για την οποία κατεξοχήν ευθύνονται οι γονείς.Στα σχολεία πρέπει να μπουν ψυχολόγοι,κοινωνιολόγοι σε κάθε σχολική μονάδα ως μόνιμοι και να ενισχυθεί ο ρόλος της τέχνης.Όσο για τους εκπαιδευτικούς, πρέπει να παραχθεί η συγκάλυψη και να θεσπιστούν επιτροπές αδιάβλητες για την παρακολούθηση όσων νοσούν.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158562
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 597
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 507
Σύνολο: 520

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.098 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.