0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Οκ, δεν είναι όμως μόνο αυτό το πρόβλημα εδώ. Δηλαδή αν το συμβάν δεν καταγραφόταν και δεν κυκλοφορούσε στο διαδίκτυο τότε δεν θα υπήρχε θέμα με τη συμπεριφορά του μαθητή;
[...] Στα σχολεία πρέπει να μπουν ψυχολόγοι,κοινωνιολόγοι σε κάθε σχολική μονάδα ως μόνιμοι και να ενισχυθεί ο ρόλος της τέχνης.Όσο για τους εκπαιδευτικούς, πρέπει να παραχθεί η συγκάλυψη και να θεσπιστούν επιτροπές αδιάβλητες για την παρακολούθηση όσων νοσούν.
Στα σχολεία πρέπει να μπουν ψυχολόγοι,κοινωνιολόγοι σε κάθε σχολική μονάδα ως μόνιμοι και να ενισχυθεί ο ρόλος της τέχνης.
Για την τέχνη δε ξέρω αλλά μη νομίζεις ότι όπου υπάρχουν ήδη ψυχολόγοι, κοινωνιολόγοι κλπ λύνεται το πρόβλημα. Σε αρκετές περιπτώσεις που παρεμβαίνουν, συναντούν την άρνηση συνεργασίας από την οικογένεια ή/και τους μαθητές.
Για την τέχνη δε ξέρω αλλά μη νομίζεις ότι όπου υπάρχουν ήδη ψυχολόγοι, κοινωνιολόγοι κλπ λύνεται το πρόβλημα. Σε αρκετές περιπτώσεις που παρεμβαίνουν, συναντούν την άρνηση συνεργασίας από την οικογένεια ή/και τους μαθητές.Ίσως θα πρέπει να αλλάξει το πλαίσιο δράσης τους, π.χ. κυρώσεις όπως αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος, σε περίπτωση που η παρέμβασή τους δε γίνεται αποδεκτή από το περιβάλλον των μαθητών. Δε γνωρίζω αν υπάρχει ήδη τέτοια δυνατότητα από το σύλλογο, έχω την εντύπωση ωστόσο ότι έχει ληφθεί τετοια απόφαση σε σχολείο που υπηρέτησα στο παρελθόν.Δεν είμαι αντίθετος φυσικά στο να υπάρχουν, αν είναι δυνατόν σε κάθε σχολική μονάδα, απλά θα πρέπει να κρατάμε μικρό καλάθι.
Το θέμα είναι να υπάρχουν ψυχολόγοι/ψυχίατροι και κοινωνιολόγοι όχι μόνο για τους μαθητές, αλλά και για τους εκπαιδευτικούς. Στην περίπτωση εκπαιδευτικών με σοβαρά ψυχολογικά προβλήματα , όπως ανέφερε η συνάδελφος Daira, υπάρχει αλληλοκαλυψη και αποσιώπηση, "βαφτίζοντας" τες συναδελφική αλληλεγγύη. Σ' αυτή την περίπτωση οι μαθητές και οι οικογένειες τους δεν έχουν τη δυνατότητα να αντιδράσουν.
Όμως πότε δεν αναφέρθηκε ξυλοδαρμός μαθητή από έναν η πολλούς εκπαιδευτικούς ταυτόχρονα.
αλλά μετά ξεχάστηκε επειδή έτσι συνήθιζε να κάθεται γενικά και τότε η καθηγήτρια των Αγγλικών την έπιασε από τα μαλλιά και τραβώντας τα, της έσπρωξε το κεφάλι προς τα εμπρός.
Την Τετάρτη 29.01.2020, στο μάθημα της Μουσικής, ο καθηγητής έβαλε στους μαθητές του Τμήματος μιαν άσκηση, όπου ζητούσε να γράψουν τους Νομούς της Πελοποννήσου και τις πρωτεύουσες τους.
Μάλιστα όταν σηκώσουμε τον τόνο της φωνής για πολλούς δεν στέκουμε καλα...ή κάνω λάθος; Επίσης οι μαθητές μας έχουν μόνο δικαιώματα και ουδεμία υποχρέωση...
Το θέμα αυτό είναι υπό δικαστική διερευνημένη και αναγκαστικά θα περιμενουμε την απόφαση της δικαιοσύνης. Προς το παρόν έχουμε δει μόνο την καταγγελία, της οποίας δεν γνωρίζουμε το βάσιμο, ούτε έχουμε δει την απάντηση του συλλόγου.Ας μην υιοθετούμε με ευκολία καταγγελίες σαν αυτές.Τονίζω και πάλι πως Η καταγγελία αυτή δεν αποδεικνύει ότι είμαστε ψυχοπαθείς, ούτε ότι η μαθήτρια υπέστη μαζικό ξυλοδαρμό όπως όσα ανέφερα τόσο εγώ , όσο και άλλοι σχολιαστές σε προηγούμενα σχόλια , ούτε φυσικά τα γεγονότα καταγράφηκαν παράνομα και δημοσιοποιήθηκαν στο διαδίκτυο από τον σύλλογο διδασκόντων για να διαπομπευτεί η παθούσα, όπως κανουν οι μαθητές μας και θεωρούν ότι είναι δικαίωμα τους.ΥΓ1. Οι γονείς θεώρησαν ότι αδικούνται και καλώς κατέφυγαν στην δικαιοσυνη της οποίας θα περιμενουμε την απόφαση.. Στην υποψία όμως και μόνον ότι η συναδελφος του ΕΠΑΛ θα κατέφευγε στην δικαιοσύνη για όσα έγιναν με τους μαθητές της , αμέσως ξεκίνησε κατάληψη, σε σχετικά ρεπορτάζ μάλιστα ενήλικες και μαθητές με την πλάτη στην κάμερα, ζητούσαν την κατανόηση της. Δυο μέτρα και άπειρα σταθμά, για αυτό έγραψα περί δικαιωμάτων και υποχρεώσεων.ΥΓ2. Εχεις αποδείξεις ότι είμαστε ψυχοπαθείς; Γιατί αυτό ανέφερες χθες εντελως απροκάλυπτα, άσχετα αν διαγράφηκε το σχόλιο. Η διάγνωση τέτοιας πάθησης είναι ιδιαίτερα σοβαρή και δεν αποκρύπτεται ούτε μπορεί να συγκαλυφθεί από κανέναν και για κανένα λόγο. Ας είμαστε περισσότερο σοβαροί.ΥΓ3 Αναμένω την στιγμη που το υπουργείο θα εισάγει την καθολική ψυχολογική εξέταση του κλάδου και μακάρι να το κάνει για πολλούς και διάφορους λογούς. Ελπίζω να είμαστε όλοι καλα και να διαβάσουμε τα σχόλια και τα σχολιανά μας. Να δούμε ...τότε ποιοι θα ανεβούν στα κάγκελα διαμαρτυρόμενοι κλπ.
Ο συνάδελφος Leon δεν υποστήριξε ότι όλοι οι εκπαιδευτικοί είναι ψυχοπαθεις. Κάποιοι όμως είναι και θεωρω ότι καλύπτονται "συναδελφικά". Σαφώς και υπάρχει παραβατικότητα σε ορισμένους μαθητές αλλά αυτό δε σημαίνει ότι όλοι οι συνάδελφοι είναι σε θέση να διδάσκουν και προπαντός να αντεπεξέλθουν σε απαιτητικές συνθήκες.
Στην περίπτωση εκπαιδευτικών με σοβαρά ψυχολογικά προβλήματα , όπως ανέφερε η συνάδελφος Daira, υπάρχει αλληλοκαλυψη και αποσιώπηση, "βαφτίζοντας" τες συναδελφική αλληλεγγύη. Σ' αυτή την περίπτωση οι μαθητές και οι οικογένειες τους δεν έχουν τη δυνατότητα να αντιδράσουν.