0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αυτό μάλιστα. Αυτό είναι μια σοβαρή απάντηση. Κι εξηγεί πολλά. Μπράβο στον άνθρωπο που τα λέει.
Κατηγορείται το σχολείο ότι δεν ενημέρωσε τους αρμόδιους για αυτά τα προβλήματα. Αρμόδιες υπηρεσίες δήλωσαν άγνοια για την κατάσταση στο σχολείο.. Κρύβατε κ. καθηγητά τα προβλήματα κάτω από το χαλί; To αντίθετο κάναμε. Όλοι ήξεραν. Ολοι είχαν ενημερωθεί για την κατάσταση στο 1ο ΕΠΑΛ Αργοστολίου. Β΄βαθμια, Αστυνομία, Εισαγγελία, Βουλή. Ολοι ήξεραν για τα προβλήματα του σχολείου. Πέρυσι για χρήση βαρελότου είχα κάνει μήνυση κατά αγνώστων στην Αστυνομία καθώς και παρέμβαση στην Εισαγγελία μαζί με ένα καθηγητή. Ακόμα με την βοήθεια και την υποστήριξη της ΕΛΜΕΚΙ κατατέθηκε επερώτηση στην βουλή από δύο βουλευτές του ΚΚΕ σχετικά με τα προβλήματα στις υποδομές του σχολείου, το ιδιοκτησιακό καθεστώς κλπ. Ακόμη στην ετήσια έκθεση αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας που ανεβαίνει στην ιστοσελίδα του σχολείου και του ΙΕΠ, γίνεται αναφορά στα γνωστικά κενά και στην προσπάθεια που γίνεται από τον σύλλογο διδασκόντων να υποστηριχτούν μονογονεϊκές οικογένειες, ρομά και μεταναστών.
Το πραγματικά εκνευστρικό είναι ότι πουθενά αλλού δεν γινεται δεκτή τέτοια συμπεριφορά όπως αυτή των ορσιμένων μαθητών μέσα στην τάξη. Ας σκεφτούμε πως θα αντιδρούσε ο δικαστής που θα καταδίκαζε τον καθηγητή (επειδή αντιμίλησε τους μαθητές που τον εμόδιζαν να κάνει την δουλεία του και τον απειλούσαν), στο παρακάτω περιστατικό σε ώρα δίκηςΔικαστής. Παρακαλώ βάλε μέσα το καθρεφτάκιΚοπέλα. Θα το βάλω αφου τελειώσω το λιπ-γκλοσΉ πως θα αντιδρούσε το αφεντικο της (που μπορεί να είναι και γονέας τέτοοιων μαθητών) αν το έκανε στη δουλεία. Αυτό αποτελεί μία παρένθεση για τι ισχύει στο χώρο μας.
Ο συνάδελφος απ’ αυτά που διαβάζω δεν μπορώ να τον κρίνω σε καμία περίπτωση, έτσι, σταχυολογώντας όμως με την εμπειρία μου και διαβάζοντας μέσα απ’ το internet για την εμπειρία του, ήταν καθηγητής 2 χρόνια στη παράλληλη στήριξη, δηλαδή είχε 2 παιδάκια και έκανε και Erasmus. Δεν ξέρω αν μπορώ να μιλήσω λαϊκά. Ωραίος, εντάξει, μια χαρά. Καταπληκτικός εκπαιδευτικός. Βρέθηκε όμως σε ένα καμίνι, σε καταστάσεις που δεν είχε αντιμετωπίσει άλλη φορά. Όλα αυτά που περιγράφει δεν είναι ψέματα. Αλήθεια είναι. Δεν είναι μύθος. Δεν τα φαντάστηκε. Όμως όταν μπαίνεις σε μια τάξη για πρώτη φορά και με το “καλημέρα” δίνεις 5 ωριαίες αποβολές, απ’ ότι πληροφορήθηκα, κάτι δεν γίνεται σωστά.. Και πως να γίνει .. Αν ο νέος εκπαιδευτικός δεν έχει εκπαιδευτεί στην αντιμετώπιση δύσκολων καταστάσεων στη τάξη χρησιμοποιεί το μόνο μέσο πειθαρχίας που ορίζει ο νόμος.
Επίσης ένα άλλο μέτρο το οποίο θα μπορούσε να οδηγήσει στην μείωση της παραβατικότητας των μαθητών, θα ήταν η ωριαία αποβολή να μην συνεπάγεται μόνο την καταγραφή της απουσίας του μαθητή, αλλά και την αναλογική μείωση της μισθοδοσίας του εκπαιδευτικού. Δηλαδή αν παίρνεις μισθό 750 ευρώ και έχεις 23 ώρες την εβδομάδα με 24άρια τμήματα , ο κάθε μαθητής κοστίζει την ώρα 0,33 ευρώ. Αυτό το ποσό να αφαιρείται από τον μισθό του εκπαιδευτικού, όταν δίνει ωριαία αποβολή σε κάποιον μαθητή της τάξης. Το ποσό είναι μικρό, αλλά δίνει ένα ισχυρό ηθικό επιχείρημα στον εκπαιδευτικό, όταν έχει να αντιμετωπίσει τις έντονες διαμαρτυρίες του μαθητή και κυρίως των γονέων του, στην περίπτωση που επανειλημμένα βγάζει έναν μαθητή εκτός τάξης για να προστατέψει το μάθημά του.
Το θέμα είναι όχι πώς θα αντιμετωπίσεις εκ των υστέρων το πρόβλημα. Το θέμα είναι να το προλάβεις. Βασικά να προλάβεις το κομμάτι της ευθύνης του εκπαιδευτικού συστήματος και ίσως των κοινωνικών παραγόντων. Να μείνει μόνο το κομμάτι του χαρακτήρα του παιδιού όπως διαμορφώνεται από την οικογένεια. Ποια παιδιά συχνά απορρίπτει το σύστημα και τα ωθεί στο περιθώριο άρα τα κάνει δυνάμει βόμβες για την ομαλή λειτουργία του σχολείου; Παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες, παιδιά που δεν έχουν βοήθεια από το σπίτι για να κάνουν τις δεκασελίδες φωτοτυπιες του δημοτικού και την παπαγαλία των θρησκευτικών και της ιστορίας, παιδιά που κανεις δεν νοιάστηκε γιατί δεν έμαθαν να διαβάζουν γιατί το πρόβλημα μετατίθεται στις επόμενες τάξεις, παιδιά μειονοτήτων ή ευάλωτων ομάδων… Γιατί αυτά είναι πιο πιθανό να καταλήξουν σε ΕΠΑΛ με τέτοιες συνθήκες. Αυτά πρέπει να προλάβουμε. Να μείνουν μετά τα κακομαθημένα, που η οικογένεια τους τα δικαιολογεί όλα, που δεν έμαθαν να σέβονται τίποτα γιατί θεωρούν ότι όλος ο κόσμος τους ανήκει.
@e-MathsΜπορείς σε παρακαλώ να μου δώσεις πληροφορίες για τη συνέντευξη που παραθέτεις;
https://www.newsit.gr/ellada/vouli-14xronos-prospathise-na-mpei-me-maxairi-kai-synelifthi/3636028/ ME μαχαιρι
Το μαχαίρι τουλάχιστον απαιτεί και μια κάποια εκ του σύνεγγυς επαφή για να χρησιμοποιηθεί ως όπλο. Εδώ έχουμε φτάσει στο σημείο, μαθητής (γενικού) λυκείου σε κωμόπολη να κοκορεύεται σε καθηγήτρια ότι έχει "πεταλούδα", και μάλιστα να δείχνει και βιντεάκια στα οποία τη χρησιμοποιεί.