0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
θα προτιμούσα το παιδί μου να μένει σπίτι παρα να είναι σε σχολείο, κρίνοντας από την υποκουλτούρα που θα συναντήσει. Αυτό όμως δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να αποδίδεται στους εκπαιδευτικούς. Αυτή είναι η κοινωνία μας δυστυχώς, από σπίτια βγαίνουν αυτά τα παιδιά, οι εκπαιδευτικοί είναι εξίσου θύματα όπως και οι μαθητες. Το σχολείο για τα προσεγμένα σοβαρα παιδιά είναι μια αναίτια επιβάρυνση συναναστροφής με άτομα που δεν θα επέλεγαν ποτέ να κάνουν παρέα και που σίγουρα δεν θα συναντήσουν στο παν/μιο και σε χώρους εργασίας ΠΕ.
Πρέπει να βελτιωθεί η κοινωνία για να γίνει δουλειά στο σχολείο.
@Scout πώς θα συναντήσει κάποιος στο εργασιακό του περιβάλλον άτομα από διαφορετικά υπόβαθρα; Σε μια εργασθα έχουν όλοι τα ίδια προσόντα γιατί έχουν επιλεγεί για αυτό. Άρα είναι όλοι στο ίδιο μήκος κύματος. Έξαλλου θα αγαπούν ολοι τη δουλειά τους και θα έχουν κι αυτό ως κοινό σημείο εοαφησ.Φυσικά στην εργασία θα συναντήσει άλλα προβλήματα λόγω χαρακτήρων όπως ανταγωνισμούς, αυταρχικούς ανθρώπους κλπ που δεν είναι θέμα μόρφωσης. Αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.
Εσπερε, στη δουλεια σου δεν εχεις συντησει ατομα με διαφορετικα υποβαθρα; Επειδη τελειωσατε/με ενα πανεπιστημιο (ή και περισσοτερα) αυτο μας κανει ιδιους;Δεν εχεις δει κατινιες, μικροτητες, bullying, παραβατικες συμπεριφορες, αυταρχικες συμπεριφορες, «ξερολιαση», ανεπαρκειες γνωστικες κλπ κλπ κλπ
"Καληνύχτα Κεμάλ... αυτός ο κόσμος δεν θ' αλλάξει ποτέ... Καληνύχτα..."
Εννοείται δεν έχω τέτοιες ελπίδες.
Κεκαλυμμένος φασιστικός τρόπος σκέψης.
Οχι φασιστικός. Ταξικός. Μην μπερδεύεσαι συνάδελφε.
Η κοινωνιολογία της εκπαίδευσης είναι ταξική θεώρηση των πραγμάτων; Ο Bourdieux είναι ταξικός; Η περιγραφή της κατάστασης είναι ταξική ή η ίδια η πραγματικότητα; Στο μέρος που μένω κατ αρχας, δεν υπάρχει φτώχεια. Φτωχός είναι ο καθηγητής που εξαρτάται από τον μισθό του και δεν έχει άλλη πηγή εισοδήματος όπως έχουν οι ντόπιοι. Το επόμενο βήμα οικονομικής κατάστασης είναι κάποιες λίγες οικογένειες με γονείς που μετά βίας τελείωσαν υποχρεωτική εκπαίδευση και απασχολούνται περιστασιακά στον δήμο και ακόμα πιο κάτω οι μετρημένες στα δαχτυλα οικογένειες του περιθωρίου. Για τα δεδομένα της περιοχης που μένω, φτωχό είναι το δικό μου παιδί. Επιμενω αποκλείεται να μιλάω ταξικά και να βλέπω τους άλλους αφ υψηλού. Όπως και να χει όμως, είναι δεδομένο ότι τα παιδιά που μεγαλώνουν σε σπίτια υψηλού μορφωτικού επαγγελματικού κοινωνικού επιπέδου έχουν πλουσιότερες παραστάσεις (ταξίδια, θέατρα, δραστηριότητες, πρόσβαση σε ποιοτικά παιχνιδια), υποστήριξη στη μαθητική πορεία τους, βοήθεια σε όποιες δυσκολίες κλπ. Δεν σημαίνει ότι ένα παιδί από άλλο περιβάλλον δεν θα γίνει καλός μαθητής, αλλά θα έχει να διανύσει μεγαλύτερη απόσταση ως προς την ευρύτερη καλλιέργεια του. Κάποιοι τη διανύουν, κάποιοι όχι, γι αυτό και η μόρφωση δεν συνεπάγεται πάντα και πραγματική καλλιέργεια.