*

Αποστολέας Θέμα: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή  (Αναγνώστηκε 135253 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #574 στις: Νοέμβριος 12, 2022, 12:12:49 μμ »
Κεκαλυμμένος φασιστικός τρόπος σκέψης.
Οχι φασιστικός. Ταξικός.
Μην μπερδεύεσαι συνάδελφε.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:08:58 »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #575 στις: Νοέμβριος 12, 2022, 12:25:25 μμ »
Οχι φασιστικός. Ταξικός.
Μην μπερδεύεσαι συνάδελφε.

Η κοινωνιολογία της εκπαίδευσης είναι ταξική θεώρηση των πραγμάτων; Ο Bourdieux είναι ταξικός; Η περιγραφή της κατάστασης είναι ταξική ή η ίδια η πραγματικότητα;

Στο μέρος που μένω κατ αρχας, δεν υπάρχει φτώχεια. Φτωχός είναι ο καθηγητής που εξαρτάται από τον μισθό του και δεν έχει άλλη πηγή εισοδήματος όπως έχουν οι ντόπιοι. Το επόμενο βήμα οικονομικής κατάστασης είναι κάποιες λίγες οικογένειες με γονείς που μετά βίας τελείωσαν υποχρεωτική εκπαίδευση και απασχολούνται περιστασιακά στον δήμο και ακόμα πιο κάτω οι μετρημένες στα δαχτυλα οικογένειες του περιθωρίου. Για τα δεδομένα της περιοχης που μένω, φτωχό είναι το δικό μου παιδί. Επιμενω αποκλείεται να μιλάω ταξικά και να βλέπω τους άλλους αφ υψηλού.

Όπως και να χει όμως, είναι δεδομένο ότι τα παιδιά που μεγαλώνουν σε σπίτια υψηλού μορφωτικού επαγγελματικού κοινωνικού επιπέδου έχουν πλουσιότερες παραστάσεις (ταξίδια, θέατρα, δραστηριότητες, πρόσβαση σε ποιοτικά παιχνιδια), υποστήριξη στη μαθητική πορεία τους, βοήθεια σε όποιες δυσκολίες κλπ. Δεν σημαίνει ότι ένα παιδί από άλλο περιβάλλον δεν θα γίνει καλός μαθητής, αλλά θα έχει να διανύσει μεγαλύτερη απόσταση ως προς την ευρύτερη καλλιέργεια του. Κάποιοι τη διανύουν, κάποιοι όχι, γι αυτό και η μόρφωση δεν συνεπάγεται πάντα και πραγματική καλλιέργεια.

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3647
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #576 στις: Νοέμβριος 12, 2022, 12:35:01 μμ »
Η κοινωνιολογία της εκπαίδευσης είναι ταξική θεώρηση των πραγμάτων; Ο Bourdieux είναι ταξικός; Η περιγραφή της κατάστασης είναι ταξική ή η ίδια η πραγματικότητα;

Στο μέρος που μένω κατ αρχας, δεν υπάρχει φτώχεια. Φτωχός είναι ο καθηγητής που εξαρτάται από τον μισθό του και δεν έχει άλλη πηγή εισοδήματος όπως έχουν οι ντόπιοι. Το επόμενο βήμα οικονομικής κατάστασης είναι κάποιες λίγες οικογένειες με γονείς που μετά βίας τελείωσαν υποχρεωτική εκπαίδευση και απασχολούνται περιστασιακά στον δήμο και ακόμα πιο κάτω οι μετρημένες στα δαχτυλα οικογένειες του περιθωρίου. Για τα δεδομένα της περιοχης που μένω, φτωχό είναι το δικό μου παιδί. Επιμενω αποκλείεται να μιλάω ταξικά και να βλέπω τους άλλους αφ υψηλού.

Όπως και να χει όμως, είναι δεδομένο ότι τα παιδιά που μεγαλώνουν σε σπίτια υψηλού μορφωτικού επαγγελματικού κοινωνικού επιπέδου έχουν πλουσιότερες παραστάσεις (ταξίδια, θέατρα, δραστηριότητες, πρόσβαση σε ποιοτικά παιχνιδια), υποστήριξη στη μαθητική πορεία τους, βοήθεια σε όποιες δυσκολίες κλπ. Δεν σημαίνει ότι ένα παιδί από άλλο περιβάλλον δεν θα γίνει καλός μαθητής, αλλά θα έχει να διανύσει μεγαλύτερη απόσταση ως προς την ευρύτερη καλλιέργεια του. Κάποιοι τη διανύουν, κάποιοι όχι, γι αυτό και η μόρφωση δεν συνεπάγεται πάντα και πραγματική καλλιέργεια.


Η ταξικη θεωρηση των πραγματων δεν εχει σχεση μονο με το χρημα…..
Ο Pierre Bourdieu που τον αναφερεις, μιλησε για κεφαλαια. Μεσα σε αυτο και το πολιτιστικο κεφαλαιο. Οποιος το διαθετει (ή νομιζει οτι το διαθετει) θεωρειται ανωτερος απο τους αλλους….

(Παρεμπιπτόντως, εγω που ημουν στην ταξη που περιεγραψα παραπανω, με χαρακτηριστικα που ακομα και σημερα δυσκολα τα βρισκεις ειδικα σε γυμνασιο, και που συμμετειχα σε ολα, δεν θα το αρνηθω, και που πηγαινα και σε σκυλαδικο και εβλεπα και τηλεοραση, και και και μια χαρα, νομιζω, οτι εξελιχθηκα. Το ιδιο και οι υπολοιποι συμμαθητες μου, ασχετως αν ακομα καποιοι πηγαινουν σε σκυλαδικα)
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2887
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #577 στις: Νοέμβριος 12, 2022, 12:51:04 μμ »
Τα σκυλάδικα δεν είχε πει ο Γιαννόπουλος ότι είναι κέντρα πολιτισμού;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:08:58 »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #578 στις: Νοέμβριος 12, 2022, 01:01:43 μμ »

Η ταξικη θεωρηση των πραγματων δεν εχει σχεση μονο με το χρημα…..
Ο Pierre Bourdieu που τον αναφερεις, μιλησε για κεφαλαια. Μεσα σε αυτο και το πολιτιστικο κεφαλαιο. Οποιος το διαθετει (ή νομιζει οτι το διαθετει) θεωρειται ανωτερος απο τους αλλους….

(Παρεμπιπτόντως, εγω που ημουν στην ταξη που περιεγραψα παραπανω, με χαρακτηριστικα που ακομα και σημερα δυσκολα τα βρισκεις ειδικα σε γυμνασιο, και που συμμετειχα σε ολα, δεν θα το αρνηθω, και που πηγαινα και σε σκυλαδικο και εβλεπα και τηλεοραση, και και και μια χαρα, νομιζω, οτι εξελιχθηκα. Το ιδιο και οι υπολοιποι συμμαθητες μου, ασχετως αν ακομα καποιοι πηγαινουν σε σκυλαδικα)

Μα ακριβώς, εγω δεν μιλάω για χρήμα. Για το πολιτισμικό κεφάλαιο μιλάω. Δεν είναι ταξικό να πεις ότι δεν το διαθέτουν όλοι. Είναι απλα η πραγματικότητα. Εξάλλου δεν είπα ποτέ ότι δεν θέλω για μαθητες μου παιδιά από οικογένειες χαμηλού επιπέδου. Αντίθετα θα έλεγα ότι μπορεί και να με κεντρίσει πιο πολύ η ενασχόληση μαζί τους γιατί νιώθω ότι τα βοηθάω. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι θέλω για παρέα του παιδιού μου αυτόν που καπνίζει μπαφους και υποθέτω ούτε εσείς τον θέλετε απλώς για κάποιον λόγο θεωρείτε λάθος να το παραδεχτείτε δημόσια.

@emmaki εσυ στο σχολείο αυτό που λες περνούσες ωραία; Χαιρόσουν που ειχες τέτοιους συμμαθητές; Δεν ένιωθες άσχημα; Εγω λυπόμουνα πολύ όταν κάποιοι πρότειναν να κάνουμε κοπάνα, όταν έκαναν φασαρία κ ενοχλούσαν καθηγητές κλπ. Κι είχα ξεκαθαρίσει ότι στο λύκειο δεν ήθελα να πάω στο σχολείο της γειτονιάς που ήταν από τα ζόρικα σχολεία. Κατ αρχας αν είχα πάει εκεί, στην α λυκείου θα είχαμε 2 μήνες κατάληψη (σύστημα Αρσενη…..). Εγω ωραία ένιωσα με ανθρώπους γύρω μου μόνο στο παν:μιο κ το μεταπτυχιακό. Και για να είμαι ειλικρινής, και τώρα ακόμα δεν μπορώ να επικοινωνήσω με ανθρώπους που δεν ειναι εκπαιδευτικοί ή δεν έχουμε κάποιο άλλο κοινό, ασχέτως των σπουδών τους. Και με το σόι του άντρα μου ας πούμε, δεν έχω τι να πω. Έχουμε τελείως άλλες προσλαμβάνουσες.

Αποσυνδεδεμένος lemonpies

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #579 στις: Νοέμβριος 12, 2022, 01:44:53 μμ »
Οχι φασιστικός. Ταξικός.
Μην μπερδεύεσαι συνάδελφε.

Ο φασισμός διαφοροποιεί κάποιους ανθρώπους από τους υπόλοιπους είτε βάσει κάποιας ιδεολογίας, είτε βάσει κάποια νόρμας συμπεριφοράς, είτε βάσει κάποιων τυπικών προσόντων, είτε βάσει κάποιων δεσμών αίματος είτε τέλος βάσει κάποιας ελάχιστης οικονομικής επιφάνειας των ανθρώπων αυτών. Όχι μόνο τους διαφοροποιεί, αλλά δημιουργεί και μια έντονη πολεμική μεταξύ τους. Ο ταξικός διαχωρισμός είναι διαχωρισμός που έχει να κάνει μόνο με την οικονομική κατάσταση, και επίσης και αυτός επιδιώκει την έντονη πολεμική ανάμεσα στις τάξεις. Ο φασιστικός διαχωρισμός είναι δηλαδή ένα υπερσύνολο του ταξικού διαχωρισμού. Γι' αυτό άλλωστε οι συνηθέστεροι οπαδοί των ταξικών διαχωρισμών αυτόονομάζονται σοσιαλκομμουνιστές ή καπιταλιστές (λέξεις που έχουν οικονομικές αποχρώσεις), ενώ οι συνηθέστεροι οπαδοί του φασισμού αυτοονομάζονται συχνά ως εθνικόσοσιαλιστές ή αναρχοκαπιταλιστές, λέξεις που δεν έχουν αποκλειστικά και μόνο οικονομική απόχρωση και άρα φανερώνουν αυτό που υποστηρίζω, ότι ο φασιστικός διαχωρισμός αποτελεί υπερσύνολο του απλού ταξικού διαχωρισμού. Τέλος υπάρχει και ο διαχωρισμός βάσει ουσιαστικών προσόντων ή βάσει ηθικής συμπεριφοράς (αν και ερίζεται έντονα στο κατά πόσο μπορούν να οριστούν ή να (κατά)μετρηθούν τα ουσιαστικά προσόντα ή οι ηθικές συμπεριφορές) που κάποιοι το ονομάζουν αριστοκρατία-αξιοκρατία. Η αριστοκρατία επίσης μάλλον επιδιώκει την πολεμική ανάμεσα στους ανθρώπους, κάτι που η αξιοκρατία δεν φαίνεται να κάνει σε πρώτη ανάγνωση.

Τόσο ο ταξικός διαχωρισμός όσο και ο φασιστικός διαχωρισμός δημιουργούν εντάσεις και πολεμικές σε μια τοπική κοινωνία. Κατά συνέπεια δεν είναι προς το συμφέρον της κοινωνίας αυτής, γιατί καταλύουν την αρχή της αλληλοκατανόησης και την ανοχής που είναι προϋπόθεση για να υπάρχει στην κοινωνία ομαλό κλίμα, συνεννόηση και συνεργασία. Μέσω της συνεργασίας υπάρχει παραγωγή πλούτου στην κοινωνία αυτή, ο οποίος πλούτος (θα έπρεπε να) βοηθά στην εξασφάλιση ενός βιώσιμου κατώτατου βιοτικού επιπέδου για όλα τα μέλη της κοινωνίας, που με την σειρά του βοηθά και ανατροφοδοτεί την εξασφάλιση της ειρήνης και του ομαλού κλίματος.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 12, 2022, 05:04:40 μμ από lemonpies »
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.
https://www.youtube.com/watch?v=9OX_qQODfbg

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #580 στις: Νοέμβριος 12, 2022, 01:56:01 μμ »
Ο φασισμός διαφοροποιεί κάποιους ανθρώπους από τους υπόλοιπους είτε βάσει κάποιας ιδεολογίας, είτε βάσει κάποια νόρμας συμπεριφοράς, είτε βάσει κάποιων δεσμών αίματος είτε τέλος βάσει κάποιας ελάχιστης οικονομικής επιφάνειας των ανθρώπων αυτών. Αντίθετα ο ταξικός διαχωρισμός είναι διαχωρισμός που έχει να κάνει μόνο με την οικονομική κατάσταση. Ο φασιστικός διαχωρισμός είναι δηλαδή υπερσύνολο του ταξικού διαχωρισμού.

Τόσο ο ταξικός διαχωρισμός όσο και ο φασιστικός διαχωρισμός δημιουργούν εντάσεις και πολεμικές σε μια τοπική κοινωνία, κατά συνέπεια δεν είναι προς το συμφέρον της τοπικής αυτής κοινωνίας, γιατί καταλύουν την αρχή της αλληλοκατανόησης και την ανοχής που είναι προϋπόθεση για να υπάρχει στην κοινωνία αυτή ομαλό κλίμα, συνεργασία, και μέσω της συνεργασίας παραγωγή πλούτου στην κοινωνία ο οποίος πλούτος βοηθά στην εξασφάλιση ενός βιώσιμου κατώτατου βιοτικού επιπέδου για όλα τα μέλη της κοινωνίας, και κατά συνέπεια βοηθά στην εξασφάλιση της ειρήνης.

Τι λες βρε άνθρωπε; Σε τι διαχώρισα εγω τους ανθρώπους; Εσυ λες διευθυντοσκυλο όποιον συναδελφο δεν έχει όρεξη να τσακώνεται στη δουλειά του και σχολιάζεις τους άλλους;

Εσυ ταιριάζεις με όλους να κανεις παρέα; Αν ήσουν σε ενα περιβάλλον ας πούμε εργασιακό που δεν ταιριάζες, δεν θα ήθελες να φύγεις; Ο μαθητής όμως δεν μπορεί να φύγει. Τόσο απλα.

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 304
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #581 στις: Νοέμβριος 12, 2022, 01:57:52 μμ »
Προσπαθεί κάποιος να πει πως θα έκανε το εξαιρετικά το καθήκον του να μάθει γράμματα και παιδιά μέσα σε αναμορφωτήρια, αλλά δεν θα ήθελε το παιδί του να είναι ανήλικος παραβάτης και μέχρι και τον Bourdieu αναφέρει - που ζήτημα είναι να έχει διαβάσει ένας στους 10 - και δεν τα καταφέρνει...
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος lemonpies

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #582 στις: Νοέμβριος 12, 2022, 02:00:18 μμ »
Τι λες βρε άνθρωπε; Σε τι διαχώρισα εγω τους ανθρώπους; Εσυ λες διευθυντοσκυλο όποιον συναδελφο δεν έχει όρεξη να τσακώνεται στη δουλειά του και σχολιάζεις τους άλλους;

Εγώ λέω διευθυντόσκυλα τα διευθυντόσκυλα, κομματόσκυλα τα κομματοσκυλα, και γενναίους διευθυντές τους γενναίους διευθυντές. Μην αλλοιώνεις τον ορισμό κάποιων λέξεων που εγώ επινόησα, για να θολώσεις τα νερά. Επίσης μην αποκόβεις κάποιες φράσεις μου για να δημιουργείς εντυπώσεις. Τέλος δεν απάντησα σε σένα αλλά στην happiness, μήπως λοιπόν έχεις την (φασιστική) μύγα και μυγιάζεσαι;

Εσυ ταιριάζεις με όλους να κανεις παρέα; Αν ήσουν σε ενα περιβάλλον ας πούμε εργασιακό που δεν ταιριάζες, δεν θα ήθελες να φύγεις; Ο μαθητής όμως δεν μπορεί να φύγει. Τόσο απλα.
Όχι βέβαια, ούτε ταιριάζω με όλους ούτε τους δικαιολογώ όλους, όμως προσπαθώ να ανέχομαι (σχεδόν) όλους σκοπεύοντας και ελπίζοντας στην επικράτηση ενός καλού κλίματος συνεργασίας στον εργασιακό μου χώρο, κάτι που εσύ δεν φαίνεται να θέλεις να κάνεις ή να διδάξεις στο παιδί σου.

Ο μαθητής μπορεί να κάνει αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος, άρα μπορεί να φύγει. Αν λοιπόν το γονικό σου ένστικτο υπερισχύει της εκπαιδευτικής σου λογικής, ή αν όντως η κατάσταση στο σχολείο έχει ξεφύγει, μπορείς πάντα να πας το παιδί σου σε άλλο δημόσιο σχολείο, ο νόμος στο επιτρέπει.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 12, 2022, 03:09:30 μμ από lemonpies »
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.
https://www.youtube.com/watch?v=9OX_qQODfbg

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #583 στις: Νοέμβριος 12, 2022, 02:47:56 μμ »
Εγώ λέω διευθυντόσκυλα τα διευθυντόσκυλα, κομματόσκυλα τα κομματοσκυλα, και γενναίους διευθυντές τους γενναίους διευθυντές. Μην αλλοιώνεις τον ορισμό κάποιων λέξεων που εγώ επινόησα, για να θολώσεις τα νερά. Επίσης μην αποκόβεις κάποιες φράσεις μου για να δημιουργείς εντυπώσεις. Τέλος δεν απάντησα σε σένα αλλά στην happiness, μήπως λοιπόν έχεις την (φασιστική) μύγα και μυγιάζεσαι;
Όχι βέβαια, δεν ταιριάζω με όλους, ούτε τους δικαιολογώ όλους, όμως προσπαθώ να ανέχομαι (σχεδόν) όλους, κάτι που εσύ δεν φαίνεται να θέλεις να κάνεις.

Ο μαθητής μπορεί να κάνει αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος, άρα μπορεί να φύγει. Αν λοιπόν το γονικό σου ένστικτο υπερισχύει της εκπαιδευτικής σου λογικής, ή αν όντως η κατάσταση στο σχολείο έχει ξεφύγει, μπορείς πάντα να πας το παιδί σου σε άλλο δημόσιο σχολείο, ο νόμος στο επιτρέπει.

Μα τι θα άλλαζε σε άλλο σχολείο; Η γενική κατάσταση, το γενικότερο πνευματικό, πολιτισμικό, αισθητικό επίπεδο είναι αυτό που είναι. Αν θες το παιδί σου να μεγαλώσει με μια α αισθητική και ποιότητα, ο χώρος που θα αποκομίσει αυτήν την ποιότητα δυστυχώς δεν θα είναι οι συμμαθητές.

Αποσυνδεδεμένος lemonpies

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #584 στις: Νοέμβριος 12, 2022, 02:59:46 μμ »
Μα τι θα άλλαζε σε άλλο σχολείο; Η γενική κατάσταση, το γενικότερο πνευματικό, πολιτισμικό, αισθητικό επίπεδο είναι αυτό που είναι. Αν θες το παιδί σου να μεγαλώσει με μια α αισθητική και ποιότητα, ο χώρος που θα αποκομίσει αυτήν την ποιότητα δυστυχώς δεν θα είναι οι συμμαθητές.

Το σχολείο είναι το πρώτο μάθημα κοινωνικοποίησης ενός μαθητή, τον φέρνει σε επαφή με την γειτονιά του, τον βοηθάει να κατανοήσει τα άτομα που συναντάει καθημερινά στον δρόμο του, μπροστά στο σπίτι του. Αν ως γονέας κρίνεις ότι το πλησιέστερο σχολείο της γειτονιάς σου είναι κάτι ανάμεσα σε Bronx και σε Medellín, μπορείς να ζητήσεις αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος και να πας το παιδί σου σε άλλο κοντινό δημόσιο σχολείο, λίγο μακρύτερα. Εκεί τα πράγματα δεν θα είναι τέλεια, ίσως να μην υπάρχει η αισθητική ποιότητα που εσύ οραματίζεσαι, αλλά ίσως να είναι λίγο καλύτερα. Στην τελική άλλαξε γειτονιά και πήγαινε στην γειτονιά της αισθητικής και της ποιότητας, αν υπάρχει τέτοια γειτονιά τελικά και αν σου το επιτρέπει αυτό και η οικονομική σου κατάσταση. Γιατί αν δεν σου το επιτρέπει, τότε όπως εσύ ζεις στην καθημερινότητά σου πολύ πιθανό παρόμοια να ζήσει και το παιδί σου, και πρέπει να προετοιμαστεί για αυτό.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 12, 2022, 03:02:31 μμ από lemonpies »
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.
https://www.youtube.com/watch?v=9OX_qQODfbg

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #585 στις: Νοέμβριος 12, 2022, 03:06:25 μμ »
Το σχολείο είναι το πρώτο μάθημα κοινωνικοποίησης ενός μαθητή, τον φέρνει σε επαφή με την γειτονιά του, τον βοηθάει να κατανοήσει τα άτομα που συναντάει καθημερινά στον δρόμο του, μπροστά στο σπίτι του. Αν ως γονέας κρίνεις ότι το πλησιέστερο σχολείο της γειτονιάς σου είναι κάτι ανάμεσα σε Bronx και σε Medellín, μπορείς να ζητήσεις αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος και να πας το παιδί σου σε άλλο κοντινό δημόσιο σχολείο, λίγο μακρύτερα. Εκεί τα πράγματα δεν θα είναι τέλεια, ίσως να μην υπάρχει η αισθητική ποιότητα που εσύ οραματίζεσαι, αλλά ίσως να είναι λίγο καλύτερα. Στην τελική άλλαξε γειτονιά και πήγαινε στην γειτονιά της αισθητικής και της ποιότητας, αν υπάρχει τέτοια γειτονιά τελικά κι αν σου το επιτρέπει αυτό και η οικονομική σου κατάσταση. Γιατί αν δεν σου το επιτρέπει, τότε όπως εσύ ζεις στην καθημερινότητά σου πολύ πιθανό παρόμοια να ζήσει και το παιδί σου, και πρέπει να προετοιμαστεί για αυτό.

Δεν θεωρώ ότι υπάρχει και σίγουρα δεν είναι θέμα οικονομικών. Υποκουλτούρα υπάρχει και όπου υπάρχει χρήμα.

Ο σκοπός δεν είναι ο καθένας να επιθυμεί απλώς ένα καλό σχολείο για το παιδί ΤΟΥ. Αν σε ενδιαφέρει το γενικό επίπεδο τιυ πληθυσμού, δεν μπορεί να μην λυπάσαι από τη γενική φτήνια και έλλειψη ποιότητας. Ο κόσμος δεν διαβάζει βιβλία, χαρακτηρίζει ως κουλτουριάρικο ο,τι δεν καταλαβαίνει, ασχολείται με τα σκουπίδια της τηλεόρασης, πιστεύει fake news, αγνοεί πλέον οτιδήποτε σχετικό με ιστορία, τέχνη, πολιτισμό. Αυτό αντανακλάται και στα σχολεία. Στο μέλλον ο ενήλικας θα επιλέξει την παρεα του, το παιδί όμως είναι αναγκασμένο να ψάχνει ψύλλους στ άχυρα μπας και βρει κάποιον να επικοινωνήσει. Μόνη λύση είναι οι δραστηριότητες. Που αυτό κι αν είναι θέμα χρημάτων. Το σχολείο επομένως δεν είναι κατάλληλος χώρος κοινωνικοποίησης. Και δεμ φταίνε οι καθηγητές γι αυτό. Φταίει η κοινωνία.

Αποσυνδεδεμένος lemonpies

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #586 στις: Νοέμβριος 12, 2022, 03:12:48 μμ »
Το σχολείο επομένως δεν είναι κατάλληλος χώρος κοινωνικοποίησης. Και δεμ φταίνε οι καθηγητές γι αυτό. Φταίει η κοινωνία.

Το σχολείο είναι ο κατάλληλος χώρος κοινωνικοποίησης, γιατί σε φέρνει σε επαφή με την γειτονιά σου.
Αν τώρα εσύ ζεις σε έναν παράλληλο metaverse-ψηφιακό ή ιδεατό αισθητικό κόσμο ποιότητας, και εσκεμμένα τείνεις να αγνοείς τι πραγματικά συμβαίνει στην διπλανή σου πόρτα, κάνεις τεράστιο λάθος.  Τόσο για σένα, όσο και για το παιδί σου. Εσύ μπορείς να έχεις κάνει τις επιλογές σου να ζεις στον ιδεατό σου κόσμο, όμως το παιδί σου για το καλό του πρέπει να μάθει και την πραγματικότητα εκτός από το ιδεατό και το βέλτιστο.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 12, 2022, 03:19:18 μμ από lemonpies »
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.
https://www.youtube.com/watch?v=9OX_qQODfbg

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #587 στις: Νοέμβριος 12, 2022, 03:19:11 μμ »
Το σχολείο είναι ο κατάλληλος χώρος κοινωνικοποίησης, γιατί σε φέρνει σε επαφή με την γειτονιά σου.
Αν τώρα εσύ ζεις σε έναν παράλληλο metaverse-ψηφιακό ή ιδεατό αισθητικό κόσμο ποιότητας, και εσκεμμένα τείνεις να αγνοείς τι πραγματικά συμβαίνει στην διπλανή σου πόρτα, κάνεις τεράστιο λάθος.
Τόσο για σένα, όσο και για το παιδί σου.

Όχι άνθρωπε μου δεν το αγνοω. Απλώς επιλέγω. Ο ενήλικας επιλέγει. Το παιδί δεν επιλέγει. Εξαναγκάζεται.

Γιατί να πρέπει να μάθει τι συμβαίνει στη γειτονιά του; Γιατί να ξέρει για μαχαίρια, χασισια, χουλιγκανισμους και πορνοσαιτ σε 12 ή και νωρίτερα; Έχω δει 10χρονο στις κούνιες να φωνάζει σε άλλον «κατέβα από την τσουλήθρα γιατί θα σε γαμ….». Ε δεν είναι νορμαλ αυτό. Είναι κατάντια. Ποιος φυσιολογικός γονιός θέλει του παιδί του να συναναστρέφεται αυτήν την κατάντια;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159817
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 374
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 327
Σύνολο: 329

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.092 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.