*

Αποστολέας Θέμα: Προτάσεις για το ιδανικό σύστημα διορισμών!!  (Αναγνώστηκε 32931 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για το ιδανικό σύστημα διορισμών!!
« Απάντηση #56 στις: Αύγουστος 08, 2017, 09:17:26 πμ »
Προφανώς δεν διαβαζεις καθόλου τα σχόλια των άλλων...άπλα εχεις έτοιμες απαντήσεις κατά κάποιο τρόπο.
Δεν έχω να σου απαντήσω εσένα προσωπικά τίποτε, από τη στιγμή που δεν απαντάς εσύ σε όσα εύλογα ερωτήματα σου έχω θέσει στο χθεσινό μου, βραδινό μήνυμα.
Από τη στιγμή που μηδενίζεις και ακυρώνεις την είσοδο στα δημόσια σχολεία νέων συναδέλφων, λέγοντας απαξιωτικά ότι έτσι δεν θα σταματήσει ο κατήφορος και ότι θα συνεχιστεί το ίδιο τροπάριο, δείχνεις την "αλληλεγγύη" σου και πόσο πολύ "καρφωμένος" στην καρέκλα του δημοσίου είσαι, λες και η αξιολόγηση θα ξεκινήσει αύριο το πρωί ή ότι θα διοριστούν τον Σεπτέμβρη 20.000 νέοι και θα φύγουν άλλοι τόσοι μόνιμοι!
Εσύ βάζεις συνεχώς την ίδια, χιλιοπαιγμένη κασέτα, που έχω βαρεθεί να διαβάζω!
Το ξαναέγραψα: ο καλύτερος τρόπος διορισμού από 'δω και στο εξής είναι ο αξιοκρατικός, με βάση τα προσόντα κάποιου και τα αντικειμενικά κριτήρια! Όλα τα άλλα λέγονται για γίνονται για κοινωνικούς λόγους και για εσωτερική κατανάλωση! Βέβαια, υπάρχει κι άλλη οδός διορισμού: η δικαστική, που ευτυχώς φαίνεται ότι ήρθε για να μείνει!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Προτάσεις για το ιδανικό σύστημα διορισμών!!
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:23:58 »

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για το ιδανικό σύστημα διορισμών!!
« Απάντηση #57 στις: Αύγουστος 08, 2017, 09:29:42 πμ »
Αντί άλλης απαντήσεως!!!

Είναι ηλίου φαεινότερο ότι το υπουργείο για τους δικούς του λόγους συνεχίζει την τακτική των υποσχέσεων στο θέμα των διορισμών τους οποίους όμως με διάφορες δικαιολογίες κακώς, πολύ κακώς, δεν πραγματοποιεί με αποτέλεσμα ούτε να υπάρχει ανανέωση του προσωπικού και τα υπόλοιπα προβλήματα να παραμένουν  επιδεινούμενα συνεχώς.
Μια ομάδα λοιπόν, εν μέσω καλοκαιριού και καύσωνα, ανακαλύπτει τις αιτίες του προβλήματος της στασιμότητας στους διορισμούς και προτείνει για το ιδανικό σύστημα διορισμών αξιολόγηση προκειμένου να φύγουν οι "αχαρακτήριστοι" μόνιμοι ώστε να προσληφθούν οι ίδιοι και να σώσουν την εκπαίδευση από το ναυάγιο.
Δεν ισχυρίζομαι ότι όλα βαίνουν καλώς, αλλά διαβάστε πάλι τα σχόλια σας μήπως αντιληφθείτε το ολίσθημα σας.

"Γηράσκω αεί διδασκόμενος" και "ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθον βαλέτω"......σας διαφεύγουν.


Οι περισσότεροι μόνιμοι εκπαιδευτικοί, επειδή έχουν βολευτεί, συμπεριφέρονται καθαρά ως δημόσιοι υπάλληλοι, να κάνουν εντελώς διεκπεραιωτικά το μάθημά τους, χωρίς πολλά-πολλά, χωρίς να ενδιαφέρονται για τις πραγματικές ανάγκες και τα προβλήματα των μαθητών τους, να μην πολυκουραστούν με έξτρα δουλειά, να τα έχουν καλά με όλους (διευθυντές. συναδέλφους, γονείς) κι αν τύχει μέσω των δημοσίων σχέσεων που κάνουν να ψαρέψουν και ιδιαίτερα, ακόμη καλύτερα γι' αυτούς! Βέβαια, στο ίδιο μήκος κύμματος κινούνται και οι περισσότεροι αναπληρωτές, δυστυχώς!
Επομένως, ναι, μια αξιολόγηση όχι μόνο θα έβαζε τα πράγματα στη θέση τους, αλλά θα απομάκρυνε από τα σχολεία και θα έστελνε στα γραφεία ή στο σπίτι τους ένα σωρό εκπαιδευτικούς με κόμπλεξ, με έκδηλη την απροθυμία και με εμφανή τον ατομικισμό και τον ωχαδελφισμό!
Και φυσικά δεν έχουν κόμπλεξ μόνο οι φιλόλογοι! Με τους δασκάλους να δεις τι γίνεται! Πόσο αντιπαιδαγωγικά συμπεριφέρονται και πόσο άσχημα ξεσπούν αν το τμήμα τους είναι κάπως πιο ζωηρό, τι τιμωρίες δίνουν και με πόση δουλειά φορτώνουν τα παιδάκια στο σπίτι, τη στιγμή που διαλαλούν ότι κουράζονται να τα μάθουν πάντε γράμματα! Η παραφροσύνη τους στο ζενίθ!

Αγαπάμε και πολύ μάλιστα τη θάλασσα! Αφού ζούμε δίπλα της, τη βλέπουμε καθημερινά και κολυμπάμε σ'αυτήν συνέχεια!
Η εκπαίδευση δεν σώζεται με τίποτε, ακόμη κι αν υπάρχουν κάποιοι λίγοι, σωστοί και υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί που βάζουν το καλό των άλλων πάνω από το δικό τους! Έχουν φροντίσει γι'αυτό οι πολιτικοί μας!
Κανείς δεν είπε να απολυθεί κανένας, απλά όσοι δεν κάνουν για διδασκαλία (είτε επειδή δεν έχουν μεταδοτικότητα, είτε επειδή δεν μπορούν να σταθούν στην τάξη, είτε επειδή βαριούνται ή έχουν κουραστεί), με την αξιολόγηση θα αποδεικνυόταν η ανεπάρκεια ή η απροθυμία τους και θα πήγαιναν στα διάφορα γραφεία (Α/θμιας, Β/θμιας, πολιτικών, βιβλιοθήκες, περιφέρειες κλπ.), όπου ίσως εκεί απέδιδαν καλύτερα! Η αξιολόγηση δεν προτείνεται ως μέσο/τρόπος διορισμών, αλλά ως μέσο αποσυμπίεσης και αποσυμφόρισης του εκπαιδευτικού προσωπικού και του κλάδου γενικότερα, που δεν βρίσκεται και στα καλύτερά του! Ο καλύτερος τρόπος διορισμού θα ήταν ο αξιοκρατικότερος και αυτός που θα βασιζόταν στα αντικειμενικά κριτήρια και τα προσόντα κάποιου!
Και δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιοι είναι τόσο αντἰθετοι σε μια αξιολόγηση! Όποιος είναι σωστός στη δουλειά του, δεν έχει να φοβάται τίποτε!
Άντε και καλή πανσέληνο απόψε!

Αφού η εκπαίδευση δεν σώζεται με τίποτε ποιο ειναι το πραγματικό νόημα της συζήτησης; Να διοριστούν 20,000 στην θέση άλλων για να συνεχιστεί το ίδιο τροπάριο, ο ίδιος κατήφορος; Για να ειναι επιτυχημένη μια αξιολόγηση χρειάζεται μεγάλη προετοιμασία σε διαφόρους τομείς και με εισαγωγή αντικειμενικών κριτηρίων κατά το δυνατόν. Άραγε σκέφτηκες καθόλου πόσα χρόνια έχει να γίνει ουσιαστική επιμόρφωση; Έχει γίνει μια ουσιαστική αξιολόγηση από τους διδάσκοντες στα σχολικά εγχειρίδια; Πόσους ανίκανους κατά την γνώμη σου θα απορροφήσει ο κρατικός μηχανισμός, όταν οπως γραφεις παντού και πάντα Αλήθεια η μεταδοτικότητα ενός εκπαιδευτικού ή η δυνατότητα του να χειρίζεται επαρκώς τα διάφορα προβλήματα της σχολικής τάξης πως θα διαπιστωθεί εκ τω προτέρων;
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για το ιδανικό σύστημα διορισμών!!
« Απάντηση #58 στις: Αύγουστος 08, 2017, 09:33:49 πμ »
gia 96 , η αξιολόγηση ενός συστήματος - με την οποία οι πλείστοι συμφωνουμε- σκοπό έχει να βελτιώσει το σύστημα και όχι να στείλει κόσμο στο σπίτι του όπως λες, έστω και αν κάποιοι επιβάλεται να απομακρυνθούν, με κύρια στόχευση ένα καλύτερο σύστημα εκπαίδευσης ( το οποίο ενδεχομένως θα επιφέρει και απομακρύνσεις εκπαιδευτικών) και όχι το αντίθετο.
Οφείλεις να διορθώσεις την τοποθετηση σου αν συμφωνείς με τα παραπάνω διαφορετικά αν δεν πρόκειται για  παραδρομή τότε θα πρόκειται περί κακίας και δεν είναι καλό στο χαρακτήρα ενός  δάσκαλου.
Ολα τα σχόλια εδώ διαβάζονται και από μη εκπαιδευτικούς και ως γνωστόν πάρα πολλοι γονείς έχουν αγανακτήσει και με το ήθος, το ύφος, τη συναδελφικότητα  και την αλληλεγγύη που δεν διακρίνει δυστυχώς τους εκπαιδευτικούς.

* Με κάθε ειλικρίνια, αν ειχα την ελάχιστη οικονομική δυνατότητα ως γονιός, απλά και μόνο λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιοτελείς και εντελώς αποστειρωμένες απόψεις εκπαιδευτικών ΔΕΝ θα έστελνα τα παιδιά μου στο δημόσιο σχολείο , αλλά σε ιδιωτικό.
Ποτέ δεν είπα να πάει στο σπίτι του κανένας εκπαιδευτικός, αλλά να απομακρυνθούν από τα σχολεία όσοι είναι ανεπαρκείς, απρόθυμοι και χωρίς μεταδοτικότητα ή καινοτόμο διάθεση, καθώς έτσι δεν προσφέρουν τίποτε στους μαθητές τους, ούτε στην εκπαίδευση γενικότερα. Μπορούν κάλλιστα να μετακινηθουν σε άλλα γραφεία, όπου ίσως αποδώσουν καλύτερα!
Δεν έχω καμία απούτως κακία για κανέναν, δεν με χαρακτηρίζει άλλωστε ως άνθρωπο, γενικά! Αλλά δεν γίνεται όταν γράφω πράγματα που έχω βιώσει σε πολλά σχολεία που έχω εργαστεί, να κάνω τα στραβά μάτια, μόνο και μόνο για να ικανοποιήσω κάποιους άλλους συναδέλφους που μπορεί να είναι εργατικοί και υπεύθυνοι! Οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί δεν διακρίνονται από αυτές τις αρετές. Τι να κάνουμε δηλ.; Να εθελοτυφλούμε και να ευλογούμε τα γένια μας, ισχυριζόμενοι ότι όλα βαίνουν καλώς;
Η αξιολόγηση επιβάλλεται να ξεκινήσει επιτέλους, γιατί είναι απαίτηση όλων! Μια αξιολόγηση στην οποία θα έχουν ουσιαστικό ρόλο και θέση όλοι οι εμπλεκόμενοι στα της εκπαίδευσης και δεν μπορώ να εξηγήσω γιατί κάποιοι εδώ μέσα αντιδρούν! Όποιος είναι σωστός στη δουλειά του, δεν έχει να φοβάται τίποτε απολύτως. 'Οποιος όμως χρησιμοποιεί το δημόσιο σχολείο ως εφαλτήριο για άλλα πράγματα και βλέπει το λειτούργημα του εκπαιδευτικού ως πάρεργο, είναι λογικό να απομακρυνθεί!

* Και την οικονομική δυνατότητα να είχες, nickitol, να έστελνες τα παιδιά σου σε ιδιωτικό σχολείο, να μην το έκανες, γιατί εκεί οι βαθμοί "εξαγοράζονται" και το ιδιωτικό λειτουργεί πιο πολύ ως επιχείρηση, από την οποία πρέπει να μείνουν όλοι ευχαριστημένοι, παρά ως σχολείο!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23, ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ,ΠΕ71
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για το ιδανικό σύστημα διορισμών!!
« Απάντηση #59 στις: Αύγουστος 08, 2017, 09:39:15 πμ »
Ο κόσμος δεν είναι ιδεατος και οι δημόσιοι υπάλληλοι το ίδιο... Και τέλος η λέξη αξιολόγηση δεν είναι ταμπού. Επιτελους βαρέθηκα να είμαστε το πιο οπισθοδρομικο κράτος στον κόσμο.
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Προτάσεις για το ιδανικό σύστημα διορισμών!!
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:23:58 »

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για το ιδανικό σύστημα διορισμών!!
« Απάντηση #60 στις: Αύγουστος 08, 2017, 09:42:49 πμ »
Αγαπητή μου κανείς δεν ειπε ότι όλα είναι τέλεια στην εκπαίδευση, αλλά μην συνεχίζεις γιατί εκτίθεσαι. Και εσύ μεν θα διοριστείς μέσω δικαστικής οδού, αλλά χιλιάδες άλλοι εξ αιτίας της αναβλητικότητας της πολιτείας και άλλων πολλών παραγόντων θα εξακολουθούν να είναι στην αναμονή με αποτέλεσμα τα προβλήματα να αυξάνονται και να διαιωνίζονται. Και για την αξιολόγηση έγραψα ευθαρσώς την γνώμη μου, αλλά την τοποθετώ σε διαφορετικό πλαίσιο από το δικό σου, από που προκύπτει λοιπόν ότι είμαι κατά; Η συζήτηση και η επιμονή σου μου θύμισε αυτά εδώ    http://asep-edu.blogspot.gr/p/blog-page_9.html

Οι περισσότεροι μόνιμοι εκπαιδευτικοί, επειδή έχουν βολευτεί, συμπεριφέρονται καθαρά ως δημόσιοι υπάλληλοι, να κάνουν εντελώς διεκπεραιωτικά το μάθημά τους, χωρίς πολλά-πολλά, χωρίς να ενδιαφέρονται για τις πραγματικές ανάγκες και τα προβλήματα των μαθητών τους, να μην πολυκουραστούν με έξτρα δουλειά, να τα έχουν καλά με όλους (διευθυντές. συναδέλφους, γονείς) κι αν τύχει μέσω των δημοσίων σχέσεων που κάνουν να ψαρέψουν και ιδιαίτερα, ακόμη καλύτερα γι' αυτούς! Βέβαια, στο ίδιο μήκος κύμματος κινούνται και οι περισσότεροι αναπληρωτές, δυστυχώς!
Επομένως, ναι, μια αξιολόγηση όχι μόνο θα έβαζε τα πράγματα στη θέση τους, αλλά θα απομάκρυνε από τα σχολεία και θα έστελνε στα γραφεία ή στο σπίτι τους ένα σωρό εκπαιδευτικούς με κόμπλεξ, με έκδηλη την απροθυμία και με εμφανή τον ατομικισμό και τον ωχαδελφισμό!
Και φυσικά δεν έχουν κόμπλεξ μόνο οι φιλόλογοι! Με τους δασκάλους να δεις τι γίνεται! Πόσο αντιπαιδαγωγικά συμπεριφέρονται και πόσο άσχημα ξεσπούν αν το τμήμα τους είναι κάπως πιο ζωηρό, τι τιμωρίες δίνουν και με πόση δουλειά φορτώνουν τα παιδάκια στο σπίτι, τη στιγμή που διαλαλούν ότι κουράζονται να τα μάθουν πάντε γράμματα! Η παραφροσύνη τους στο ζενίθ!

Ποτέ δεν είπα να πάει στο σπίτι του κανένας εκπαιδευτικός, αλλά να απομακρυνθούν από τα σχολεία όσοι είναι ανεπαρκείς, απρόθυμοι και χωρίς μεταδοτικότητα ή καινοτόμο διάθεση, καθώς έτσι δεν προσφέρουν τίποτε στους μαθητές τους, ούτε στην εκπαίδευση γενικότερα. Μπορούν κάλλιστα να μετακινηθουν σε άλλα γραφεία, όπου ίσως αποδώσουν καλύτερα
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 08, 2017, 09:49:24 πμ από Anemos2017 »
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για το ιδανικό σύστημα διορισμών!!
« Απάντηση #61 στις: Αύγουστος 08, 2017, 09:54:20 πμ »
Αγαπητή μου κανείς δεν ειπε ότι όλα είναι τέλεια στην εκπαίδευση, αλλά μην συνεχίζεις γιατί εκτίθεσαι. Και εσύ μεν θα διοριστείς μέσω δικαστικής οδού, αλλά χιλιάδες άλλοι εξ αιτίας της αναβλητικότητας της πολιτείας και άλλων πολλών παραγόντων θα εξακολουθούν να είναι στην αναμονή με αποτέλεσμα τα προβλήματα να αυξάνονται και να διαιωνίζονται.

Ποτέ δεν είπα να πάει στο σπίτι του κανένας εκπαιδευτικός, αλλά να απομακρυνθούν από τα σχολεία όσοι είναι ανεπαρκείς, απρόθυμοι και χωρίς μεταδοτικότητα ή καινοτόμο διάθεση, καθώς έτσι δεν προσφέρουν τίποτε στους μαθητές τους, ούτε στην εκπαίδευση γενικότερα. Μπορούν κάλλιστα να μετακινηθουν σε άλλα γραφεία, όπου ίσως αποδώσουν καλύτερα
Αγαπητέ συνάδελφε, βλέπεις το δέντρο και χάνεις το δάσος! Κάθεσαι και λεπτολογείς τα μηνύματά μου και δεν διοχετεύεις την ενεργητικότητά σου αλλού! Βέβαια, είναι κολακευτικό να έχω τόσο πιστούς αναγνώστες!
Όμως, δεν κατάλαβες ότι όταν έγραψα να πάνε κάποιοι ανεπαρκείς και απρόθυμοι εκπαιδευτικοί στο σπίτι τους, δεν κυριολεκτούσα! Το τι θέλω να γίνει μέσω της αξιολόγησης, το έχω γράψει επανειλημμένως και δεν αναλώνομαι άλλο σε αυτό!
Περιμένω ακόμη να μου εξηγήσεις τι εννοούσες όταν έγραψες ότι οι νέοι εκπαιδευτικοί που θα μπουν (όποτε κι αν) στα δημόσια σχολεία δεν θα σταματήσουν τον κατήφορο κι ότι θα συνεχιστεί το ίδιο τροπάριο! Τόσο ανίκανους τους θεωρείς a priori;
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για το ιδανικό σύστημα διορισμών!!
« Απάντηση #62 στις: Αύγουστος 08, 2017, 10:07:01 πμ »
@ gia 96
Πρώτα σχολιάζεις επιθετικά και τις απαντήσεις τις θεωρείς λεπτολογίες!! Στον δημόσιο διάλογο πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί, όχι όπως οι πολιτικοί που κανουν δηλωσεις και μετά από μια ώρα διευκρινίζουν ότι δεν εννοούσαν αυτό αλλά το άλλο κάνοντας τα πράγματα χειρότερα

Έγραψες πιο πάνω ότι
Παράθεση
Η εκπαίδευση δεν σώζεται με τίποτε, ακόμη κι αν υπάρχουν κάποιοι λίγοι, σωστοί και υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί που βάζουν το καλό των άλλων πάνω από το δικό τους!

Και εγώ απάντησα
Παράθεση
Αφού η εκπαίδευση δεν σώζεται με τίποτε ποιο είναι το πραγματικό νόημα της συζήτησης; Να διοριστούν 20,000 στην θέση άλλων για να συνεχιστεί το ίδιο τροπάριο, ο ίδιος κατήφορος; Για να είναι επιτυχημένη μια αξιολόγηση χρειάζεται μεγάλη προετοιμασία σε διαφόρους τομείς και με εισαγωγή αντικειμενικών κριτηρίων κατά το δυνατόν. Άραγε σκέφτηκες καθόλου πόσα χρόνια έχει να γίνει ουσιαστική επιμόρφωση; Έχει γίνει μια ουσιαστική αξιολόγηση από τους διδάσκοντες στα σχολικά εγχειρίδια; Πόσους ανίκανους κατά την γνώμη σου θα απορροφήσει ο κρατικός μηχανισμός, όταν οπως γραφεις παντού και πάντα Αλήθεια η μεταδοτικότητα ενός εκπαιδευτικού ή η δυνατότητα του να χειρίζεται επαρκώς τα διάφορα προβλήματα της σχολικής τάξης πως θα διαπιστωθεί εκ τω προτέρων; 
Επομένως δεν θέλεις μια ουσιαστική αξιολόγηση και βοήθεια του εκπαιδευτικού έργου και των συντελεστών του, αλλά παίζοντας με τις λέξεις γραφεις  πως
Αξιολόγηση παντού και για όλους μονίμους και αναπληρωτές με σοβαρή προεργασία και συνεχή επιμόρφωση. Θα λάβεις όμως σοβαρά υπόψη σου πως χιλιάδες συνάδελφοι μετακινούνται έως και σε πέντε σχολεία για συμπλήρωση ωραρίου, όπως επίσης και την υπάρχουσα υποδομή για να είμαστε απόλυτα αντικειμενικοί στην κρίση μας.

Άραγε διαβαζεις προσεκτικά τα σχόλια ή απαντάς όπως νομιζεις; Από τα σχόλια μου κατάλαβες πως ισχυρίζομαι ότι οι νέοι εκπαιδευτικοί που θα μπουν (όποτε κι αν) στα δημόσια σχολεία δεν θα σταματήσουν τον κατήφορο κι ότι θα συνεχιστεί το ίδιο τροπάριο! Ποιος έγραψε ότι η εκπαίδευση δεν σώζεται με τίποτε; Ξέρω ...λεπτολογώ.
ΥΓ Επειδη διαγωνισμός  ΑΣΕΠ δεν έχει γίνει απο το 2008 βρήκες άλλο τρόπο πιο αξιοκρατικό εκπαιδευτικά και παιδαγωγικά  τα δικαστήρια.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 08, 2017, 10:43:21 πμ από Anemos2017 »
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για το ιδανικό σύστημα διορισμών!!
« Απάντηση #63 στις: Αύγουστος 08, 2017, 11:52:07 πμ »
@ gia 96
Πρώτα σχολιάζεις επιθετικά και τις απαντήσεις τις θεωρείς λεπτολογίες!! Στον δημόσιο διάλογο πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί, όχι όπως οι πολιτικοί που κανουν δηλωσεις και μετά από μια ώρα διευκρινίζουν ότι δεν εννοούσαν αυτό αλλά το άλλο κάνοντας τα πράγματα χειρότερα

Έγραψες πιο πάνω ότι
Και εγώ απάντησα
Άραγε διαβαζεις προσεκτικά τα σχόλια ή απαντάς όπως νομιζεις; Από τα σχόλια μου κατάλαβες πως ισχυρίζομαι ότι οι νέοι εκπαιδευτικοί που θα μπουν (όποτε κι αν) στα δημόσια σχολεία δεν θα σταματήσουν τον κατήφορο κι ότι θα συνεχιστεί το ίδιο τροπάριο! Ποιος έγραψε ότι η εκπαίδευση δεν σώζεται με τίποτε; Ξέρω ...λεπτολογώ.
ΥΓ Επειδη διαγωνισμός  ΑΣΕΠ δεν έχει γίνει απο το 2008 βρήκες άλλο τρόπο πιο αξιοκρατικό εκπαιδευτικά και παιδαγωγικά  τα δικαστήρια.
Όλα τα προσέχω κι όλα τα διαβάζω, χωρίς όμως να μένω στις λεπτομέρειες και σε ό,τι αξίζει να απαντήσω, απαντώ!
Μάλλον εσύ ακολουθείς τις μεθόδους των πολιτικών, που απαντούν με ρητορικές ερωτήσεις, όταν δεν έχουν τι να απαντήσουν! Εγώ, μακριά από την πολιτική και τους πολιτικούς!

Δηλ. τι προτείνεις; Να μην μιλάμε καθόλου ή να λέμε τι όμορφα κι αγγελικά πλασμένη που είναι η σημερινή ελληνική δημόσια εκπαίδευση; Δεν θα γράψω όμως άλλα, αφού τα προηγούμενα παραδείγματα που παρέθεσα στο χθεσινό μου μήνυμα, είναι ενδεικτικά της σημερινής κατάστασης στα ελληνικά δημόσια σχολεία! Κι ακόμη δεν έχεις καταλάβει πως δεν ακυρώνω την δουλειά όλων, αλλά αυτών που πράττουν/συμπεριφέρονται/ενεργούν με τέτοιους τρόπους, αντισυναδελφικούς και αντιδεολογικούς!

Κι ευτυχώς που υπαρχει η δικαστική οδός και θα δικαιωθούν αρκετοί συνάδελφοι, που κουράστηκαν τόσα χρόνια αποκτώντας τίτλους ή μελετώντας και επιτυγχάνοντας στον γραπτό ΑΣΕΠ, και δεν τους καλούσαν ούτε αναπληρωτές, ένεκα της κοινωνικής πολιτικής και της εύνοιας σε συγκεκριμένες κατηγορίες εκπαιδευτικών, γιατί αλλιώς η κατάσταση θα φάνταζε τραγική!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για το ιδανικό σύστημα διορισμών!!
« Απάντηση #64 στις: Αύγουστος 08, 2017, 11:57:30 πμ »
@ gia 96
Πρώτα σχολιάζεις επιθετικά και τις απαντήσεις τις θεωρείς λεπτολογίες!! Στον δημόσιο διάλογο πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί, όχι όπως οι πολιτικοί που κανουν δηλωσεις και μετά από μια ώρα διευκρινίζουν ότι δεν εννοούσαν αυτό αλλά το άλλο κάνοντας τα πράγματα χειρότερα

Έγραψες πιο πάνω ότι
Και εγώ απάντησα
Άραγε διαβαζεις προσεκτικά τα σχόλια ή απαντάς όπως νομιζεις; Από τα σχόλια μου κατάλαβες πως ισχυρίζομαι ότι οι νέοι εκπαιδευτικοί που θα μπουν (όποτε κι αν) στα δημόσια σχολεία δεν θα σταματήσουν τον κατήφορο κι ότι θα συνεχιστεί το ίδιο τροπάριο! Ποιος έγραψε ότι η εκπαίδευση δεν σώζεται με τίποτε; Ξέρω ...λεπτολογώ.
ΥΓ Επειδη διαγωνισμός  ΑΣΕΠ δεν έχει γίνει απο το 2008 βρήκες άλλο τρόπο πιο αξιοκρατικό εκπαιδευτικά και παιδαγωγικά  τα δικαστήρια.
Κι αφού δεν συμφωνείτε με τους διορισμούς δια της δικαστικής οδού, πιέστε, εσείς οι μόνιμοι που μπορείτε, για διορισμούς, με άλλους, αξιοκρατικότερους τρόπους (λες κι όσοι έχουν προσφύγει δεν είναι επιτυχόντες σε ΑΣΕΠ, δεν είναι καταρτισμένοι γνωστικά και παιδαγωγικά)! Κάντε μια απεργία διαρκείας, από τον Σεπτέμβρη, αδιαφορώντας για τα χρήματα και απαιτήστε μεταξύ άλλων να μην πηγαίνετε σε 4-5 σχολεία, μιας κι αυτό σας "ρίχνει" ποιοτικά και σας εμποδίζει επαγγελματικά!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για το ιδανικό σύστημα διορισμών!!
« Απάντηση #65 στις: Αύγουστος 08, 2017, 01:43:21 μμ »
@ gia 96
Η ισχύς του διαγωνισμού του 2008 σύμφωνα με τον νόμο έχει λήξει. Δεν ειναι λεπτομέρειες τα όσα γραφεις για την μορφή αξιολόγησης που προτείνεις, το επεσήμαναν και άλλοι σχολιαστές. Όσο για τα 4-5 σχολεία και την ειρωνεία που εκτοξεύεις θα καταλάβεις τι ακριβώς εννοώ αν βρεθείς και εσυ στην ίδια θέση. Δεν μπήκες καν στον κόπο να σκεφθείς την ειδοποιό διαφορά μεταξύ υπηρετώ σε ένα σχολείο και υπηρετώ σε 3 ή 4 ή 5 σχολεία.
Παρατήρησα και κάτι άλλο...εκτός από την δημόσια εκπαίδευση που δεν σώζεται...και στην ιδιωτική τα πράγματα τραγικά ειναι, γιατί εκεί οι βαθμοί "εξαγοράζονται" και το ιδιωτικό λειτουργεί πιο πολύ ως επιχείρηση, από την οποία πρέπει να μείνουν όλοι ευχαριστημένοι, παρά ως σχολείο!
Άραγε υπαρχει σωτηρία; Ίσως όταν διοριστείς εσυ μέσω δικαστικής οδού, γιατί μέχρι τώρα άλλα μας έλεγες.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 08, 2017, 02:37:20 μμ από Anemos2017 »
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για το ιδανικό σύστημα διορισμών!!
« Απάντηση #66 στις: Αύγουστος 08, 2017, 02:52:18 μμ »
@ gia 96
Η ισχύς του διαγωνισμού του 2008 σύμφωνα με τον νόμο έχει λήξει. Δεν ειναι λεπτομέρειες τα όσα γραφεις  για την μορφή αξιολόγησης που αναφέρεις, το επεσήμαναν και άλλοι σχολιαστές. Όσο για τα 4-5 σχολεία και την ειρωνεία που εκτοξεύεις θα καταλάβεις τι ακριβώς εννοώ αν βρεθείς και εσυ στην ίδια θέση. Δεν μπήκες καν στον κόπο να σκεφθείς την ειδοποιό διαφορά μεταξύ υπηρετώ σε ένα σχολείο και υπηρετώ σε 3 ή 4 ή 5 σχολεία.
Παρατήρησα και κάτι άλλο...εκτός από την δημόσια εκπαίδευση που δεν σώζεται...και στην ιδιωτική τα πράγματα τραγικά ειναι, γιατί εκεί οι βαθμοί "εξαγοράζονται" και το ιδιωτικό λειτουργεί πιο πολύ ως επιχείρηση, από την οποία πρέπει να μείνουν όλοι ευχαριστημένοι, παρά ως σχολείο!
Άραγε υπαρχει σωτηρία; Ίσως οταν διοριστείς εσυ μέσω δικαστικής οδού, γιατί μέχρι τώρα άλλα μας έλεγες.
Eξακολουθείς κατά την πάγια τακτική σου να μην απαντάς στις ερωτήσεις μου σχετικά με το κατά πόσο είναι όλα ιδανικά στα ελληνικά δημόσια σχολεία, κατά πόσο λειτουργούν σ'αυτά όλα "ρολόι" και πόσοι εκπαιδευτικοί επιτελούν όντως σημαντικό έργο! Δεν σε πιέζω, όμως, να μην σε φέρω σε δύσκολη θέση!

Η ειδικότητά μου, λόγω των πολλών αντικειμένων που έχει, δεν "επιτρέπει" σε κανέναν να μετακινείται παραπάνω από 2 σχολεία. Πράγμα που έχει συμβεί και σ'εμένα αρκετές φορές! Κι αυτό είναι κουραστικό, αλλά ομολογώ ότι ποτέ δεν με εμπόδιζε να κάνω διαφορετικά το μάθημά μου! Με την ίδια ενέργεια εγώ προσωπικά διδάσκω σε 2 σχολεία, όπως ακριβώς θα δίδασκα αν ήμουν τοποθετημένη μόνο σε ένα σχολείο! Δεν αλλάζει κάτι από την μεταδοτικότητα ή την όρεξη κάποιου εκπαιδευτικού για μάθημα, αρκεί να παίρνει στα σοβαρά το λειτούργημά του!

Για την ιδιωτική εκπαίδευση δεν έχω προσωπική πείρα, απλά αυτή τη γνώμη έχω σχηματίσει μετά από συζητήσεις με απολυθέντες συναδέλφους από τα ιδιωτικά, που έλεγαν ότι είχαν απολυθεί μόλις μετά από έναν χρόνο δουλειάς τους εκεί, επειδή τόλμησαν να βάλουν σε μαθητές 18 αντί 20 και με γονείς, που πάντα λένε ότι είναι σίγουροι πως μ' αυτόν τον τρόπο τα παιδιά τους θα βγάλουν απολυτήριο με "άριστα" και θα μπορέσουν να πάνε άνετα για σπουδές στο εξωτερικό! Δεν θα επεκταθώ περισσότερο!

Και το τελευταίο: δεν έχω αυτοσκοπό να διοριστώ, όπως κάνουν άλλοι κι ούτε ξέρω την απόφαση του δικαστηρίου για την περίπτωσή μου. Έχω ολοκληρώσει το μεταπτυχιακό μου και θα προχωρήσω σε διδακτορικό, μιας και στην πόλη μου υπάρχει παν/κή σχολή, στο αντικείμενο που με ενδιαφέρει και σκέφτομαι σοβαρά να "μετακινηθώ" λίγο επαγγελματικά. Βέβαια, κανείς δεν μπορεί να ξέρει τι συνθήκες θα διαμορφωθούν σε λίγα χρόνια, οπότε όλα τα ενδεχόμενα είναι "ανοιχτά" για 'μένα.

Και συνάδελφε, με παρεξηγείς συνεχώς! Δεν ειρωνεύομαι, μόνο ρωτώ εύλογα, γιατί δεν ξεκινάτε απεργία διαρκείας έναν Σεπτέμβρη, εσείς οι μόνιμοι, διεκδικώντας κάτι ουσιαστικότερο από όσα αιτήματα προβάλλετε συνήθως; Ζητήστε κι άλλο διδακτικό προσωπικό, ενισχυτική από το Σεπτέμβρη, καλογραμμένα βιβλία, καλύτερα σχολικά κτίρια (κι όχι αίθουσες από αμίαντο), ουσιαστική επιμόρφωση κλπ. αποδεικνύοντας το πραγματικό σας ενδιαφέρον, κυρίως για τους μαθητές σας!


Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για το ιδανικό σύστημα διορισμών!!
« Απάντηση #67 στις: Αύγουστος 08, 2017, 03:39:35 μμ »
@ gia 96
Η ισχύς του διαγωνισμού του 2008 σύμφωνα με τον νόμο έχει λήξει. Δεν ειναι λεπτομέρειες τα όσα γραφεις για την μορφή αξιολόγησης που προτείνεις, το επεσήμαναν και άλλοι σχολιαστές. Όσο για τα 4-5 σχολεία και την ειρωνεία που εκτοξεύεις θα καταλάβεις τι ακριβώς εννοώ αν βρεθείς και εσυ στην ίδια θέση. Δεν μπήκες καν στον κόπο να σκεφθείς την ειδοποιό διαφορά μεταξύ υπηρετώ σε ένα σχολείο και υπηρετώ σε 3 ή 4 ή 5 σχολεία.
Παρατήρησα και κάτι άλλο...εκτός από την δημόσια εκπαίδευση που δεν σώζεται...και στην ιδιωτική τα πράγματα τραγικά ειναι, γιατί εκεί οι βαθμοί "εξαγοράζονται" και το ιδιωτικό λειτουργεί πιο πολύ ως επιχείρηση, από την οποία πρέπει να μείνουν όλοι ευχαριστημένοι, παρά ως σχολείο!
Άραγε υπαρχει σωτηρία; Ίσως όταν διοριστείς εσυ μέσω δικαστικής οδού, γιατί μέχρι τώρα άλλα μας έλεγες.
Αν δεν ισχύει ο διαγωνισμός του 2008, πώς στους πίνακες αναπληρωτών υπάρχουν και προσμετρώνται κανονικά τα μόριά μας, σύμφωνα με την γραπτή μας επίδοση τότε; Θα πάψει να ισχύει, μόνο και εφόσον διεξαχθεί νέος γραπτός ΑΣΕΠ και μακάρι δηλ. πιο πολύ για τους νέους συναδέλφους!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για το ιδανικό σύστημα διορισμών!!
« Απάντηση #68 στις: Αύγουστος 08, 2017, 04:35:30 μμ »
Αν διάβαζες προσεκτικά τα σχόλια μου θα παρατηρούσες τι ακριβώς γράφω για την έλλειψη διορισμών, τα χρονίζοντα προβλήματα, για την αξιολόγηση. Αλλά εσυ δεν έχεις αντιληφθεί οτι χιλιάδες συνάδελφοι σου διατίθενται σε 3, 4 ή και 5 σχολεία και απαντάς περί ευσυνειδησίας κλπ. Αυτό κατάλαβες λοιπόν οτι δεν αγαπούν αυτό που κανουν, οτι δεν εχουν ευσυνειδησία;
Για τα ιδιωτικά ούτε εγώ έχω άμεση άποψη, αλλά δεν μεταφέρω αβασάνιστα απόψεις τρίτων. Όσο για τις προσωπικές σου βλέψεις διάβασε πάλι τα σχόλια σου των 48 τελευταίων ωρών. Φυσικά δεν θα συνεχίσω να απαντώ στις copy paste αναρτήσεις σου. Ένα μόνο να θυμάσαι, δεν διαθέτεις μόνο εσύ ευσυνειδησία.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 08, 2017, 05:14:13 μμ από Anemos2017 »
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για το ιδανικό σύστημα διορισμών!!
« Απάντηση #69 στις: Αύγουστος 08, 2017, 04:56:20 μμ »
και στο δημόσιο μπορεις να εξαγοράσεις βαθμους, με άλλους τρόπους (εκει είναι άλλες οι αιτίες)
Ως προς την διεξαγωγή ΑΣΕΠ ,μακάρι να γίνει για να αποτελέσει τη "βαση" και μια "αρχή" (με ή χωρις εισαγωγικά)...
Τέλος,
"ιδανικό" σύστημα δεν υπάρχει.-  μόνο πλατωνικά, μη το ψαχνουμε άδικα  :)
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159835
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 539
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 504
Σύνολο: 505

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.11 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.