0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Προφανώς δεν διαβαζεις καθόλου τα σχόλια των άλλων...άπλα εχεις έτοιμες απαντήσεις κατά κάποιο τρόπο.
Είναι ηλίου φαεινότερο ότι το υπουργείο για τους δικούς του λόγους συνεχίζει την τακτική των υποσχέσεων στο θέμα των διορισμών τους οποίους όμως με διάφορες δικαιολογίες κακώς, πολύ κακώς, δεν πραγματοποιεί με αποτέλεσμα ούτε να υπάρχει ανανέωση του προσωπικού και τα υπόλοιπα προβλήματα να παραμένουν επιδεινούμενα συνεχώς.Μια ομάδα λοιπόν, εν μέσω καλοκαιριού και καύσωνα, ανακαλύπτει τις αιτίες του προβλήματος της στασιμότητας στους διορισμούς και προτείνει για το ιδανικό σύστημα διορισμών αξιολόγηση προκειμένου να φύγουν οι "αχαρακτήριστοι" μόνιμοι ώστε να προσληφθούν οι ίδιοι και να σώσουν την εκπαίδευση από το ναυάγιο.Δεν ισχυρίζομαι ότι όλα βαίνουν καλώς, αλλά διαβάστε πάλι τα σχόλια σας μήπως αντιληφθείτε το ολίσθημα σας."Γηράσκω αεί διδασκόμενος" και "ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθον βαλέτω"......σας διαφεύγουν.Παράθεση από: gia 96 στις Αύγουστος 07, 2017, 09:29:59 πμΟι περισσότεροι μόνιμοι εκπαιδευτικοί, επειδή έχουν βολευτεί, συμπεριφέρονται καθαρά ως δημόσιοι υπάλληλοι, να κάνουν εντελώς διεκπεραιωτικά το μάθημά τους, χωρίς πολλά-πολλά, χωρίς να ενδιαφέρονται για τις πραγματικές ανάγκες και τα προβλήματα των μαθητών τους, να μην πολυκουραστούν με έξτρα δουλειά, να τα έχουν καλά με όλους (διευθυντές. συναδέλφους, γονείς) κι αν τύχει μέσω των δημοσίων σχέσεων που κάνουν να ψαρέψουν και ιδιαίτερα, ακόμη καλύτερα γι' αυτούς! Βέβαια, στο ίδιο μήκος κύμματος κινούνται και οι περισσότεροι αναπληρωτές, δυστυχώς!Επομένως, ναι, μια αξιολόγηση όχι μόνο θα έβαζε τα πράγματα στη θέση τους, αλλά θα απομάκρυνε από τα σχολεία και θα έστελνε στα γραφεία ή στο σπίτι τους ένα σωρό εκπαιδευτικούς με κόμπλεξ, με έκδηλη την απροθυμία και με εμφανή τον ατομικισμό και τον ωχαδελφισμό!Και φυσικά δεν έχουν κόμπλεξ μόνο οι φιλόλογοι! Με τους δασκάλους να δεις τι γίνεται! Πόσο αντιπαιδαγωγικά συμπεριφέρονται και πόσο άσχημα ξεσπούν αν το τμήμα τους είναι κάπως πιο ζωηρό, τι τιμωρίες δίνουν και με πόση δουλειά φορτώνουν τα παιδάκια στο σπίτι, τη στιγμή που διαλαλούν ότι κουράζονται να τα μάθουν πάντε γράμματα! Η παραφροσύνη τους στο ζενίθ!Παράθεση από: gia 96 στις Αύγουστος 07, 2017, 02:54:58 μμΑγαπάμε και πολύ μάλιστα τη θάλασσα! Αφού ζούμε δίπλα της, τη βλέπουμε καθημερινά και κολυμπάμε σ'αυτήν συνέχεια!Η εκπαίδευση δεν σώζεται με τίποτε, ακόμη κι αν υπάρχουν κάποιοι λίγοι, σωστοί και υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί που βάζουν το καλό των άλλων πάνω από το δικό τους! Έχουν φροντίσει γι'αυτό οι πολιτικοί μας!Κανείς δεν είπε να απολυθεί κανένας, απλά όσοι δεν κάνουν για διδασκαλία (είτε επειδή δεν έχουν μεταδοτικότητα, είτε επειδή δεν μπορούν να σταθούν στην τάξη, είτε επειδή βαριούνται ή έχουν κουραστεί), με την αξιολόγηση θα αποδεικνυόταν η ανεπάρκεια ή η απροθυμία τους και θα πήγαιναν στα διάφορα γραφεία (Α/θμιας, Β/θμιας, πολιτικών, βιβλιοθήκες, περιφέρειες κλπ.), όπου ίσως εκεί απέδιδαν καλύτερα! Η αξιολόγηση δεν προτείνεται ως μέσο/τρόπος διορισμών, αλλά ως μέσο αποσυμπίεσης και αποσυμφόρισης του εκπαιδευτικού προσωπικού και του κλάδου γενικότερα, που δεν βρίσκεται και στα καλύτερά του! Ο καλύτερος τρόπος διορισμού θα ήταν ο αξιοκρατικότερος και αυτός που θα βασιζόταν στα αντικειμενικά κριτήρια και τα προσόντα κάποιου!Και δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιοι είναι τόσο αντἰθετοι σε μια αξιολόγηση! Όποιος είναι σωστός στη δουλειά του, δεν έχει να φοβάται τίποτε!Άντε και καλή πανσέληνο απόψε!Παράθεση από: Anemos2017 στις Αύγουστος 07, 2017, 04:15:58 μμΑφού η εκπαίδευση δεν σώζεται με τίποτε ποιο ειναι το πραγματικό νόημα της συζήτησης; Να διοριστούν 20,000 στην θέση άλλων για να συνεχιστεί το ίδιο τροπάριο, ο ίδιος κατήφορος; Για να ειναι επιτυχημένη μια αξιολόγηση χρειάζεται μεγάλη προετοιμασία σε διαφόρους τομείς και με εισαγωγή αντικειμενικών κριτηρίων κατά το δυνατόν. Άραγε σκέφτηκες καθόλου πόσα χρόνια έχει να γίνει ουσιαστική επιμόρφωση; Έχει γίνει μια ουσιαστική αξιολόγηση από τους διδάσκοντες στα σχολικά εγχειρίδια; Πόσους ανίκανους κατά την γνώμη σου θα απορροφήσει ο κρατικός μηχανισμός, όταν οπως γραφεις παντού και πάντα Αλήθεια η μεταδοτικότητα ενός εκπαιδευτικού ή η δυνατότητα του να χειρίζεται επαρκώς τα διάφορα προβλήματα της σχολικής τάξης πως θα διαπιστωθεί εκ τω προτέρων;
Οι περισσότεροι μόνιμοι εκπαιδευτικοί, επειδή έχουν βολευτεί, συμπεριφέρονται καθαρά ως δημόσιοι υπάλληλοι, να κάνουν εντελώς διεκπεραιωτικά το μάθημά τους, χωρίς πολλά-πολλά, χωρίς να ενδιαφέρονται για τις πραγματικές ανάγκες και τα προβλήματα των μαθητών τους, να μην πολυκουραστούν με έξτρα δουλειά, να τα έχουν καλά με όλους (διευθυντές. συναδέλφους, γονείς) κι αν τύχει μέσω των δημοσίων σχέσεων που κάνουν να ψαρέψουν και ιδιαίτερα, ακόμη καλύτερα γι' αυτούς! Βέβαια, στο ίδιο μήκος κύμματος κινούνται και οι περισσότεροι αναπληρωτές, δυστυχώς!Επομένως, ναι, μια αξιολόγηση όχι μόνο θα έβαζε τα πράγματα στη θέση τους, αλλά θα απομάκρυνε από τα σχολεία και θα έστελνε στα γραφεία ή στο σπίτι τους ένα σωρό εκπαιδευτικούς με κόμπλεξ, με έκδηλη την απροθυμία και με εμφανή τον ατομικισμό και τον ωχαδελφισμό!Και φυσικά δεν έχουν κόμπλεξ μόνο οι φιλόλογοι! Με τους δασκάλους να δεις τι γίνεται! Πόσο αντιπαιδαγωγικά συμπεριφέρονται και πόσο άσχημα ξεσπούν αν το τμήμα τους είναι κάπως πιο ζωηρό, τι τιμωρίες δίνουν και με πόση δουλειά φορτώνουν τα παιδάκια στο σπίτι, τη στιγμή που διαλαλούν ότι κουράζονται να τα μάθουν πάντε γράμματα! Η παραφροσύνη τους στο ζενίθ!
Αγαπάμε και πολύ μάλιστα τη θάλασσα! Αφού ζούμε δίπλα της, τη βλέπουμε καθημερινά και κολυμπάμε σ'αυτήν συνέχεια!Η εκπαίδευση δεν σώζεται με τίποτε, ακόμη κι αν υπάρχουν κάποιοι λίγοι, σωστοί και υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί που βάζουν το καλό των άλλων πάνω από το δικό τους! Έχουν φροντίσει γι'αυτό οι πολιτικοί μας!Κανείς δεν είπε να απολυθεί κανένας, απλά όσοι δεν κάνουν για διδασκαλία (είτε επειδή δεν έχουν μεταδοτικότητα, είτε επειδή δεν μπορούν να σταθούν στην τάξη, είτε επειδή βαριούνται ή έχουν κουραστεί), με την αξιολόγηση θα αποδεικνυόταν η ανεπάρκεια ή η απροθυμία τους και θα πήγαιναν στα διάφορα γραφεία (Α/θμιας, Β/θμιας, πολιτικών, βιβλιοθήκες, περιφέρειες κλπ.), όπου ίσως εκεί απέδιδαν καλύτερα! Η αξιολόγηση δεν προτείνεται ως μέσο/τρόπος διορισμών, αλλά ως μέσο αποσυμπίεσης και αποσυμφόρισης του εκπαιδευτικού προσωπικού και του κλάδου γενικότερα, που δεν βρίσκεται και στα καλύτερά του! Ο καλύτερος τρόπος διορισμού θα ήταν ο αξιοκρατικότερος και αυτός που θα βασιζόταν στα αντικειμενικά κριτήρια και τα προσόντα κάποιου!Και δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιοι είναι τόσο αντἰθετοι σε μια αξιολόγηση! Όποιος είναι σωστός στη δουλειά του, δεν έχει να φοβάται τίποτε!Άντε και καλή πανσέληνο απόψε!
Αφού η εκπαίδευση δεν σώζεται με τίποτε ποιο ειναι το πραγματικό νόημα της συζήτησης; Να διοριστούν 20,000 στην θέση άλλων για να συνεχιστεί το ίδιο τροπάριο, ο ίδιος κατήφορος; Για να ειναι επιτυχημένη μια αξιολόγηση χρειάζεται μεγάλη προετοιμασία σε διαφόρους τομείς και με εισαγωγή αντικειμενικών κριτηρίων κατά το δυνατόν. Άραγε σκέφτηκες καθόλου πόσα χρόνια έχει να γίνει ουσιαστική επιμόρφωση; Έχει γίνει μια ουσιαστική αξιολόγηση από τους διδάσκοντες στα σχολικά εγχειρίδια; Πόσους ανίκανους κατά την γνώμη σου θα απορροφήσει ο κρατικός μηχανισμός, όταν οπως γραφεις παντού και πάντα Αλήθεια η μεταδοτικότητα ενός εκπαιδευτικού ή η δυνατότητα του να χειρίζεται επαρκώς τα διάφορα προβλήματα της σχολικής τάξης πως θα διαπιστωθεί εκ τω προτέρων;
gia 96 , η αξιολόγηση ενός συστήματος - με την οποία οι πλείστοι συμφωνουμε- σκοπό έχει να βελτιώσει το σύστημα και όχι να στείλει κόσμο στο σπίτι του όπως λες, έστω και αν κάποιοι επιβάλεται να απομακρυνθούν, με κύρια στόχευση ένα καλύτερο σύστημα εκπαίδευσης ( το οποίο ενδεχομένως θα επιφέρει και απομακρύνσεις εκπαιδευτικών) και όχι το αντίθετο. Οφείλεις να διορθώσεις την τοποθετηση σου αν συμφωνείς με τα παραπάνω διαφορετικά αν δεν πρόκειται για παραδρομή τότε θα πρόκειται περί κακίας και δεν είναι καλό στο χαρακτήρα ενός δάσκαλου.Ολα τα σχόλια εδώ διαβάζονται και από μη εκπαιδευτικούς και ως γνωστόν πάρα πολλοι γονείς έχουν αγανακτήσει και με το ήθος, το ύφος, τη συναδελφικότητα και την αλληλεγγύη που δεν διακρίνει δυστυχώς τους εκπαιδευτικούς.* Με κάθε ειλικρίνια, αν ειχα την ελάχιστη οικονομική δυνατότητα ως γονιός, απλά και μόνο λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιοτελείς και εντελώς αποστειρωμένες απόψεις εκπαιδευτικών ΔΕΝ θα έστελνα τα παιδιά μου στο δημόσιο σχολείο , αλλά σε ιδιωτικό.
Ποτέ δεν είπα να πάει στο σπίτι του κανένας εκπαιδευτικός, αλλά να απομακρυνθούν από τα σχολεία όσοι είναι ανεπαρκείς, απρόθυμοι και χωρίς μεταδοτικότητα ή καινοτόμο διάθεση, καθώς έτσι δεν προσφέρουν τίποτε στους μαθητές τους, ούτε στην εκπαίδευση γενικότερα. Μπορούν κάλλιστα να μετακινηθουν σε άλλα γραφεία, όπου ίσως αποδώσουν καλύτερα
Αγαπητή μου κανείς δεν ειπε ότι όλα είναι τέλεια στην εκπαίδευση, αλλά μην συνεχίζεις γιατί εκτίθεσαι. Και εσύ μεν θα διοριστείς μέσω δικαστικής οδού, αλλά χιλιάδες άλλοι εξ αιτίας της αναβλητικότητας της πολιτείας και άλλων πολλών παραγόντων θα εξακολουθούν να είναι στην αναμονή με αποτέλεσμα τα προβλήματα να αυξάνονται και να διαιωνίζονται.Παράθεση από: gia 96 στις Αύγουστος 08, 2017, 09:33:49 πμΠοτέ δεν είπα να πάει στο σπίτι του κανένας εκπαιδευτικός, αλλά να απομακρυνθούν από τα σχολεία όσοι είναι ανεπαρκείς, απρόθυμοι και χωρίς μεταδοτικότητα ή καινοτόμο διάθεση, καθώς έτσι δεν προσφέρουν τίποτε στους μαθητές τους, ούτε στην εκπαίδευση γενικότερα. Μπορούν κάλλιστα να μετακινηθουν σε άλλα γραφεία, όπου ίσως αποδώσουν καλύτεραΑγαπητέ συνάδελφε, βλέπεις το δέντρο και χάνεις το δάσος! Κάθεσαι και λεπτολογείς τα μηνύματά μου και δεν διοχετεύεις την ενεργητικότητά σου αλλού! Βέβαια, είναι κολακευτικό να έχω τόσο πιστούς αναγνώστες!Όμως, δεν κατάλαβες ότι όταν έγραψα να πάνε κάποιοι ανεπαρκείς και απρόθυμοι εκπαιδευτικοί στο σπίτι τους, δεν κυριολεκτούσα! Το τι θέλω να γίνει μέσω της αξιολόγησης, το έχω γράψει επανειλημμένως και δεν αναλώνομαι άλλο σε αυτό!Περιμένω ακόμη να μου εξηγήσεις τι εννοούσες όταν έγραψες ότι οι νέοι εκπαιδευτικοί που θα μπουν (όποτε κι αν) στα δημόσια σχολεία δεν θα σταματήσουν τον κατήφορο κι ότι θα συνεχιστεί το ίδιο τροπάριο! Τόσο ανίκανους τους θεωρείς a priori;
Η εκπαίδευση δεν σώζεται με τίποτε, ακόμη κι αν υπάρχουν κάποιοι λίγοι, σωστοί και υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί που βάζουν το καλό των άλλων πάνω από το δικό τους!
Αφού η εκπαίδευση δεν σώζεται με τίποτε ποιο είναι το πραγματικό νόημα της συζήτησης; Να διοριστούν 20,000 στην θέση άλλων για να συνεχιστεί το ίδιο τροπάριο, ο ίδιος κατήφορος; Για να είναι επιτυχημένη μια αξιολόγηση χρειάζεται μεγάλη προετοιμασία σε διαφόρους τομείς και με εισαγωγή αντικειμενικών κριτηρίων κατά το δυνατόν. Άραγε σκέφτηκες καθόλου πόσα χρόνια έχει να γίνει ουσιαστική επιμόρφωση; Έχει γίνει μια ουσιαστική αξιολόγηση από τους διδάσκοντες στα σχολικά εγχειρίδια; Πόσους ανίκανους κατά την γνώμη σου θα απορροφήσει ο κρατικός μηχανισμός, όταν οπως γραφεις παντού και πάντα Αλήθεια η μεταδοτικότητα ενός εκπαιδευτικού ή η δυνατότητα του να χειρίζεται επαρκώς τα διάφορα προβλήματα της σχολικής τάξης πως θα διαπιστωθεί εκ τω προτέρων; Επομένως δεν θέλεις μια ουσιαστική αξιολόγηση και βοήθεια του εκπαιδευτικού έργου και των συντελεστών του, αλλά παίζοντας με τις λέξεις γραφεις πως Αξιολόγηση παντού και για όλους μονίμους και αναπληρωτές με σοβαρή προεργασία και συνεχή επιμόρφωση. Θα λάβεις όμως σοβαρά υπόψη σου πως χιλιάδες συνάδελφοι μετακινούνται έως και σε πέντε σχολεία για συμπλήρωση ωραρίου, όπως επίσης και την υπάρχουσα υποδομή για να είμαστε απόλυτα αντικειμενικοί στην κρίση μας.
@ gia 96Πρώτα σχολιάζεις επιθετικά και τις απαντήσεις τις θεωρείς λεπτολογίες!! Στον δημόσιο διάλογο πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί, όχι όπως οι πολιτικοί που κανουν δηλωσεις και μετά από μια ώρα διευκρινίζουν ότι δεν εννοούσαν αυτό αλλά το άλλο κάνοντας τα πράγματα χειρότεραΈγραψες πιο πάνω ότι Και εγώ απάντησαΆραγε διαβαζεις προσεκτικά τα σχόλια ή απαντάς όπως νομιζεις; Από τα σχόλια μου κατάλαβες πως ισχυρίζομαι ότι οι νέοι εκπαιδευτικοί που θα μπουν (όποτε κι αν) στα δημόσια σχολεία δεν θα σταματήσουν τον κατήφορο κι ότι θα συνεχιστεί το ίδιο τροπάριο! Ποιος έγραψε ότι η εκπαίδευση δεν σώζεται με τίποτε; Ξέρω ...λεπτολογώ. ΥΓ Επειδη διαγωνισμός ΑΣΕΠ δεν έχει γίνει απο το 2008 βρήκες άλλο τρόπο πιο αξιοκρατικό εκπαιδευτικά και παιδαγωγικά τα δικαστήρια.
@ gia 96Η ισχύς του διαγωνισμού του 2008 σύμφωνα με τον νόμο έχει λήξει. Δεν ειναι λεπτομέρειες τα όσα γραφεις για την μορφή αξιολόγησης που αναφέρεις, το επεσήμαναν και άλλοι σχολιαστές. Όσο για τα 4-5 σχολεία και την ειρωνεία που εκτοξεύεις θα καταλάβεις τι ακριβώς εννοώ αν βρεθείς και εσυ στην ίδια θέση. Δεν μπήκες καν στον κόπο να σκεφθείς την ειδοποιό διαφορά μεταξύ υπηρετώ σε ένα σχολείο και υπηρετώ σε 3 ή 4 ή 5 σχολεία.Παρατήρησα και κάτι άλλο...εκτός από την δημόσια εκπαίδευση που δεν σώζεται...και στην ιδιωτική τα πράγματα τραγικά ειναι, γιατί εκεί οι βαθμοί "εξαγοράζονται" και το ιδιωτικό λειτουργεί πιο πολύ ως επιχείρηση, από την οποία πρέπει να μείνουν όλοι ευχαριστημένοι, παρά ως σχολείο!Άραγε υπαρχει σωτηρία; Ίσως οταν διοριστείς εσυ μέσω δικαστικής οδού, γιατί μέχρι τώρα άλλα μας έλεγες.
@ gia 96Η ισχύς του διαγωνισμού του 2008 σύμφωνα με τον νόμο έχει λήξει. Δεν ειναι λεπτομέρειες τα όσα γραφεις για την μορφή αξιολόγησης που προτείνεις, το επεσήμαναν και άλλοι σχολιαστές. Όσο για τα 4-5 σχολεία και την ειρωνεία που εκτοξεύεις θα καταλάβεις τι ακριβώς εννοώ αν βρεθείς και εσυ στην ίδια θέση. Δεν μπήκες καν στον κόπο να σκεφθείς την ειδοποιό διαφορά μεταξύ υπηρετώ σε ένα σχολείο και υπηρετώ σε 3 ή 4 ή 5 σχολεία.Παρατήρησα και κάτι άλλο...εκτός από την δημόσια εκπαίδευση που δεν σώζεται...και στην ιδιωτική τα πράγματα τραγικά ειναι, γιατί εκεί οι βαθμοί "εξαγοράζονται" και το ιδιωτικό λειτουργεί πιο πολύ ως επιχείρηση, από την οποία πρέπει να μείνουν όλοι ευχαριστημένοι, παρά ως σχολείο!Άραγε υπαρχει σωτηρία; Ίσως όταν διοριστείς εσυ μέσω δικαστικής οδού, γιατί μέχρι τώρα άλλα μας έλεγες.