0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Προφανώς δεν διαβαζεις καθόλου τα σχόλια των άλλων...άπλα εχεις έτοιμες απαντήσεις κατά κάποιο τρόπο.
Είναι ηλίου φαεινότερο ότι το υπουργείο για τους δικούς του λόγους συνεχίζει την τακτική των υποσχέσεων στο θέμα των διορισμών τους οποίους όμως με διάφορες δικαιολογίες κακώς, πολύ κακώς, δεν πραγματοποιεί με αποτέλεσμα ούτε να υπάρχει ανανέωση του προσωπικού και τα υπόλοιπα προβλήματα να παραμένουν επιδεινούμενα συνεχώς.Μια ομάδα λοιπόν, εν μέσω καλοκαιριού και καύσωνα, ανακαλύπτει τις αιτίες του προβλήματος της στασιμότητας στους διορισμούς και προτείνει για το ιδανικό σύστημα διορισμών αξιολόγηση προκειμένου να φύγουν οι "αχαρακτήριστοι" μόνιμοι ώστε να προσληφθούν οι ίδιοι και να σώσουν την εκπαίδευση από το ναυάγιο.Δεν ισχυρίζομαι ότι όλα βαίνουν καλώς, αλλά διαβάστε πάλι τα σχόλια σας μήπως αντιληφθείτε το ολίσθημα σας."Γηράσκω αεί διδασκόμενος" και "ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθον βαλέτω"......σας διαφεύγουν.Παράθεση από: gia 96 στις Αυγούστου 07, 2017, 09:29:59 amΟι περισσότεροι μόνιμοι εκπαιδευτικοί, επειδή έχουν βολευτεί, συμπεριφέρονται καθαρά ως δημόσιοι υπάλληλοι, να κάνουν εντελώς διεκπεραιωτικά το μάθημά τους, χωρίς πολλά-πολλά, χωρίς να ενδιαφέρονται για τις πραγματικές ανάγκες και τα προβλήματα των μαθητών τους, να μην πολυκουραστούν με έξτρα δουλειά, να τα έχουν καλά με όλους (διευθυντές. συναδέλφους, γονείς) κι αν τύχει μέσω των δημοσίων σχέσεων που κάνουν να ψαρέψουν και ιδιαίτερα, ακόμη καλύτερα γι' αυτούς!
Οι περισσότεροι μόνιμοι εκπαιδευτικοί, επειδή έχουν βολευτεί, συμπεριφέρονται καθαρά ως δημόσιοι υπάλληλοι, να κάνουν εντελώς διεκπεραιωτικά το μάθημά τους, χωρίς πολλά-πολλά, χωρίς να ενδιαφέρονται για τις πραγματικές ανάγκες και τα προβλήματα των μαθητών τους, να μην πολυκουραστούν με έξτρα δουλειά, να τα έχουν καλά με όλους (διευθυντές. συναδέλφους, γονείς) κι αν τύχει μέσω των δημοσίων σχέσεων που κάνουν να ψαρέψουν και ιδιαίτερα, ακόμη καλύτερα γι' αυτούς!
gia 96 , η αξιολόγηση ενός συστήματος - με την οποία οι πλείστοι συμφωνουμε- σκοπό έχει να βελτιώσει το σύστημα και όχι να στείλει κόσμο στο σπίτι του όπως λες, έστω και αν κάποιοι επιβάλεται να απομακρυνθούν, με κύρια στόχευση ένα καλύτερο σύστημα εκπαίδευσης ( το οποίο ενδεχομένως θα επιφέρει και απομακρύνσεις εκπαιδευτικών) και όχι το αντίθετο. Οφείλεις να διορθώσεις την τοποθετηση σου αν συμφωνείς με τα παραπάνω διαφορετικά αν δεν πρόκειται για παραδρομή τότε θα πρόκειται περί κακίας και δεν είναι καλό στο χαρακτήρα ενός δάσκαλου.Ολα τα σχόλια εδώ διαβάζονται και από μη εκπαιδευτικούς και ως γνωστόν πάρα πολλοι γονείς έχουν αγανακτήσει και με το ήθος, το ύφος, τη συναδελφικότητα και την αλληλεγγύη που δεν διακρίνει δυστυχώς τους εκπαιδευτικούς.* Με κάθε ειλικρίνια, αν ειχα την ελάχιστη οικονομική δυνατότητα ως γονιός, απλά και μόνο λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιοτελείς και εντελώς αποστειρωμένες απόψεις εκπαιδευτικών ΔΕΝ θα έστελνα τα παιδιά μου στο δημόσιο σχολείο , αλλά σε ιδιωτικό.
Αγαπητή μου κανείς δεν ειπε ότι όλα είναι τέλεια στην εκπαίδευση, αλλά μην συνεχίζεις γιατί εκτίθεσαι. Και εσύ μεν θα διοριστείς μέσω δικαστικής οδού, αλλά χιλιάδες άλλοι εξ αιτίας της αναβλητικότητας της πολιτείας και άλλων πολλών παραγόντων θα εξακολουθούν να είναι στην αναμονή με αποτέλεσμα τα προβλήματα να αυξάνονται και να διαιωνίζονται.Παράθεση από: gia 96 στις Αυγούστου 08, 2017, 09:33:49 amΠοτέ δεν είπα να πάει στο σπίτι του κανένας εκπαιδευτικός, αλλά να απομακρυνθούν από τα σχολεία όσοι είναι ανεπαρκείς, απρόθυμοι και χωρίς μεταδοτικότητα ή καινοτόμο διάθεση, καθώς έτσι δεν προσφέρουν τίποτε στους μαθητές τους, ούτε στην εκπαίδευση γενικότερα. Μπορούν κάλλιστα να μετακινηθουν σε άλλα γραφεία, όπου ίσως αποδώσουν καλύτεραΑγαπητέ συνάδελφε, βλέπεις το δέντρο και χάνεις το δάσος! Κάθεσαι και λεπτολογείς τα μηνύματά μου και δεν διοχετεύεις την ενεργητικότητά σου αλλού!
Ποτέ δεν είπα να πάει στο σπίτι του κανένας εκπαιδευτικός, αλλά να απομακρυνθούν από τα σχολεία όσοι είναι ανεπαρκείς, απρόθυμοι και χωρίς μεταδοτικότητα ή καινοτόμο διάθεση, καθώς έτσι δεν προσφέρουν τίποτε στους μαθητές τους, ούτε στην εκπαίδευση γενικότερα. Μπορούν κάλλιστα να μετακινηθουν σε άλλα γραφεία, όπου ίσως αποδώσουν καλύτερα
Η εκπαίδευση δεν σώζεται με τίποτε, ακόμη κι αν υπάρχουν κάποιοι λίγοι, σωστοί και υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί που βάζουν το καλό των άλλων πάνω από το δικό τους!
Αφού η εκπαίδευση δεν σώζεται με τίποτε ποιο είναι το πραγματικό νόημα της συζήτησης; Να διοριστούν 20,000 στην θέση άλλων για να συνεχιστεί το ίδιο τροπάριο, ο ίδιος κατήφορος; Για να είναι επιτυχημένη μια αξιολόγηση χρειάζεται μεγάλη προετοιμασία σε διαφόρους τομείς και με εισαγωγή αντικειμενικών κριτηρίων κατά το δυνατόν. Άραγε σκέφτηκες καθόλου πόσα χρόνια έχει να γίνει ουσιαστική επιμόρφωση; Έχει γίνει μια ουσιαστική αξιολόγηση από τους διδάσκοντες στα σχολικά εγχειρίδια; Πόσους ανίκανους κατά την γνώμη σου θα απορροφήσει ο κρατικός μηχανισμός, όταν οπως γραφεις παντού και πάντα Αλήθεια η μεταδοτικότητα ενός εκπαιδευτικού ή η δυνατότητα του να χειρίζεται επαρκώς τα διάφορα προβλήματα της σχολικής τάξης πως θα διαπιστωθεί εκ τω προτέρων; Επομένως δεν θέλεις μια ουσιαστική αξιολόγηση και βοήθεια του εκπαιδευτικού έργου και των συντελεστών του, αλλά παίζοντας με τις λέξεις γραφεις πως Αξιολόγηση παντού και για όλους μονίμους και αναπληρωτές με σοβαρή προεργασία και συνεχή επιμόρφωση. Θα λάβεις όμως σοβαρά υπόψη σου πως χιλιάδες συνάδελφοι μετακινούνται έως και σε πέντε σχολεία για συμπλήρωση ωραρίου, όπως επίσης και την υπάρχουσα υποδομή για να είμαστε απόλυτα αντικειμενικοί στην κρίση μας.
@ gia 96Πρώτα σχολιάζεις επιθετικά και τις απαντήσεις τις θεωρείς λεπτολογίες!! Στον δημόσιο διάλογο πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί, όχι όπως οι πολιτικοί που κανουν δηλωσεις και μετά από μια ώρα διευκρινίζουν ότι δεν εννοούσαν αυτό αλλά το άλλο κάνοντας τα πράγματα χειρότεραΈγραψες πιο πάνω ότι Και εγώ απάντησαΆραγε διαβαζεις προσεκτικά τα σχόλια ή απαντάς όπως νομιζεις; Από τα σχόλια μου κατάλαβες πως ισχυρίζομαι ότι οι νέοι εκπαιδευτικοί που θα μπουν (όποτε κι αν) στα δημόσια σχολεία δεν θα σταματήσουν τον κατήφορο κι ότι θα συνεχιστεί το ίδιο τροπάριο! Ποιος έγραψε ότι η εκπαίδευση δεν σώζεται με τίποτε; Ξέρω ...λεπτολογώ. ΥΓ Επειδη διαγωνισμός ΑΣΕΠ δεν έχει γίνει απο το 2008 βρήκες άλλο τρόπο πιο αξιοκρατικό εκπαιδευτικά και παιδαγωγικά τα δικαστήρια.
@ gia 96Η ισχύς του διαγωνισμού του 2008 σύμφωνα με τον νόμο έχει λήξει. Δεν ειναι λεπτομέρειες τα όσα γραφεις για την μορφή αξιολόγησης που αναφέρεις, το επεσήμαναν και άλλοι σχολιαστές. Όσο για τα 4-5 σχολεία και την ειρωνεία που εκτοξεύεις θα καταλάβεις τι ακριβώς εννοώ αν βρεθείς και εσυ στην ίδια θέση. Δεν μπήκες καν στον κόπο να σκεφθείς την ειδοποιό διαφορά μεταξύ υπηρετώ σε ένα σχολείο και υπηρετώ σε 3 ή 4 ή 5 σχολεία.Παρατήρησα και κάτι άλλο...εκτός από την δημόσια εκπαίδευση που δεν σώζεται...και στην ιδιωτική τα πράγματα τραγικά ειναι, γιατί εκεί οι βαθμοί "εξαγοράζονται" και το ιδιωτικό λειτουργεί πιο πολύ ως επιχείρηση, από την οποία πρέπει να μείνουν όλοι ευχαριστημένοι, παρά ως σχολείο!Άραγε υπαρχει σωτηρία; Ίσως οταν διοριστείς εσυ μέσω δικαστικής οδού, γιατί μέχρι τώρα άλλα μας έλεγες.
@ gia 96Η ισχύς του διαγωνισμού του 2008 σύμφωνα με τον νόμο έχει λήξει. Δεν ειναι λεπτομέρειες τα όσα γραφεις για την μορφή αξιολόγησης που προτείνεις, το επεσήμαναν και άλλοι σχολιαστές. Όσο για τα 4-5 σχολεία και την ειρωνεία που εκτοξεύεις θα καταλάβεις τι ακριβώς εννοώ αν βρεθείς και εσυ στην ίδια θέση. Δεν μπήκες καν στον κόπο να σκεφθείς την ειδοποιό διαφορά μεταξύ υπηρετώ σε ένα σχολείο και υπηρετώ σε 3 ή 4 ή 5 σχολεία.Παρατήρησα και κάτι άλλο...εκτός από την δημόσια εκπαίδευση που δεν σώζεται...και στην ιδιωτική τα πράγματα τραγικά ειναι, γιατί εκεί οι βαθμοί "εξαγοράζονται" και το ιδιωτικό λειτουργεί πιο πολύ ως επιχείρηση, από την οποία πρέπει να μείνουν όλοι ευχαριστημένοι, παρά ως σχολείο!Άραγε υπαρχει σωτηρία; Ίσως όταν διοριστείς εσυ μέσω δικαστικής οδού, γιατί μέχρι τώρα άλλα μας έλεγες.