0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
ΚΚαλά κάνεις και τα λες σε μερικούς, που νομίζουν ότι κάτι σπουδαίο κάνουν! Μηδενίζουν μεταπτυχιακά, διδακτορικά και έχουν καβαλήσει το καλάμι κι επειδή πάνε σε 2-3 σχολεία και διδάσκουν, θεωρούν ότι κάτι μεγάλο κάνουν και ότι προσφέρουν μόνο αυτοί στην κοινωνία!Μπράβο σου και καλό κουράγιο!
Και όταν λέω σύμβαση και άρση μονιμοτητας νομίζω ότι κατά βάθος έχω δίκιο. Θα αποτραπουν πολλά ευτράπελα. Φυσικά με διεκδικήσεις και κανόνες δικαίου. Και αναφέρομαι σε όλα τα επαγγέλματα, κάτι που σε βάθος χρόνου θα συμβεί.
Αν ψάξεις λίγο καλύτερα τα εκπαιδευτικά συστήματα του εξωτερικού, κυρίως των σκανδιναβικών χωρών και της Γερμανίας που θεωρούνται σαφώς καλύτερα από το ελληνικό, θα δεις ότι η μονιμότητα των εκπαιδευτικών είναι δεδομένη και θεωρείται απαραίτητο στοιχείο για την ομαλή λειτουργία ενός σχολείου. Για τη Γερμανία που έχω μια σχετική εικόνα, θεωρείται προσόν για τους εκπαιδευτικούς να μένουν όσο το δυνατόν περισσότερα χρόνια σε ένα σχολείο, έτσι ώστε να υπάρχει συνεργασία ανάμεσα τους και συνέχεια στις σχολικές δραστηριότητες. Η αίτηση μετάθεσης σε άλλο σχολείο θεωρείται μειονέκτημα, καθώς δείχνει ότι ο εκπαιδευτικός δεν μπορεί να προσαρμοστεί σε συγκεκριμένο εργασιακό περιβάλλον. Θεωρείται, λοιπόν, δεδομένο ότι το σχολείο οφείλει να λειτουργεί ως σύνολο και όχι ως άθροισμα μονάδων και ένα από τα βασικά προσόντα ενός εκπαιδευτικού είναι η ομαδικότητα και η συνεργασία με τους υπόλοιπους εργαζομένους του σχολείου.
Να προσθέσεις την αληλλοκατανόηση, τον σεβασμό της προσωπικότητας του άλλου και της αναγνώρισης της προσφοράς του στην σχολική ζωή ανάλογα με τις επικρατούσες εργασιακές συνθήκες.
Είναι η μόνη που το πολυδιαφημιζει ενώ δεν έχει πάρει ακόμη την αναγνώριση.....gia96 : φιλικά πάντα.... ελπίζω να πέρασες καλά στις διακοπές σου....αν και δεν το βλέπω....Καλημέρα.
Άλλη μια πρόταση για ιδανικούς τρόπους διορισμού του υπουργού παιδείαςΓια αυτό ίσως μερικοί ονειρεύονται γενική άρση της μονιμότηταςΤου Αιρετού στο ΚΥΣΠΕ Νίκου ΦασφαλήΔημοσιεύτηκε: Παρασκευή, 11 Αύγουστος, 2017 - 12:19.......................................Για μόνιμους διορισμούς, που θεωρώ ότι είναι και το κυρίαρχο, δεν υπάρχει καμία εξέλιξη και δέσμευσή πια. Αντίθετα όπως δηλώθηκε από την πολιτική ηγεσία οι θεσμοί αποκλείουν κάθε τέτοια συζήτηση!.........................................Διαβάστε περισσότερα: http://www.alfavita.gr/arthron/ekpaideysi/24000-proslipseis-anapliroton-fetos-70-stis-5-septemvri#ixzz4pRhN5pn8
Άντε πάλι με το πολυδιαφημισμένο μεταπτυχιακό σου. Μηδενίζεις τους πάντες και τα πάντα λέγοντας ότι κανένας δεν προσφέρει τίποτα (εκτός από εσένα και κάποιες άλλες ελάχιστες εξαιρέσεις) και διαμαρτύρεσαι μόνιμα ότι μηδενίζουν το μεταπτυχιακό σου. Λες και είσαι η μόνη που έχεις.
Ρε παιδιά χαλαρώστε λίγο με τα μεταπτυχιακά και τα 2α πτυχία, πόσος κόσμος έχει - κι εγώ μεταξύ άλλων για να μη λέτε ότι κάνω κρεμαστάρια, κι έχω και δημοσιεύσεις και διδασκαλία σε ΑΕΙ, αλλά τώρα είμαι η τελευταία τοποθετηθείσα, οριακά μη υπεράριθμη, παίρνω το περίσσευμα των ανεπιθύμητων μαθημάτων και τμημάτων συν τη χαμαλοδουλειά των εξωδιδακτικών, και ξέδω και πόσους άλλους στην ίδια θέση. Και άλλοι πόςοι δεν έχουν καν δουλειά ή εξυπηρετούν τον κάθε μαθουςαλίξ στα καταςτήματα κινητής, που θέλει να βάλει κάρτα αλλά δεν ξέρει τον αριθμό του. Δεν απαξιώνει κανείς τπτ αλλά ας μην παραμυθιαζόμαστε με τη λούπα που μας έχουν βάλει. Όσα προσόντα και να έχεις πάντα θα εφευρεθεί κάτι άλλο ειδικά επί πληρωμή. Τώρα έχουμε τη μάστιγα του e learning με τα δήθεν μοριοδοτούμενα σεμινάρια, που να μην πω καλύτερα τι μόρια δίνουν. Πάνω στη φιλομάθεια και το φιλοπρόοδο πνευμα εχει στηθει παρτι χρηματων, η ανεργια μαστιζει, κι εμεις μορφωμενοι ανθρωποι κσλοκαιριατικα τσακωνομαστε ποιος την εχει μεγαλυτερη, με το συμπαθειο. Ετσι οπως ειναι τα πραγματα οποιοδηποτε συστημα διορισμων καποιον θα αδικησει, η μαλλον θα τους αδικησει ολους, κι εμεις συζηταμε για τα αν ειναι πιο κουραστικο να τρεχεις σε 3 σχολεια η να κανεις μεταπτυχισκο; Να μη σχολιασω οτι σε μια σοβαρη εταιρεια οποιος λεει τετοια ουτε απ´ εξω δεν περναει. Δεν συζηταμε το οτι ανθρωποι με τετοιες σπουδες κσλουμαστε να κανουμε babysitting, γιατι γι αυτο μας θελουν. Δεν σκεφτομαστε οτι με τις γνωσεις που υποτιθεται οτι αποκτησαμε στις λαμπρες σπουδες μας θα επρεπε να εχουμε αλλες ευκαιριες κι οχι να τηλεφωνουμε στη μαμα του Μπουλη να δικαιολογησει τις απουσιες του μετα απο 2 μηνες. Στα νησια που δουλευουμε ο μισθος μας ειναι το χαρτζιλικι της 20αρας γκομενιτσας που βοηθαει στη δουλεια του μπαμπα, κι εμεις αυνανιζομαστε με το βαθμο του προ δεκαετιας πτυχιου μας και το αν μπηκαμε με εξετασεις στο μεταπτυχιακο η αν ημασταν σημαιοφοροι στην εκτη. Τοση αξια δινουμε μονοι μας στα προσοντα μας και περιμενουμε σαν σπασικλακια την αξιολογηση για να παρουμε μισο μοριο παραπανω επειδη πηγαμε εναν περιπατο με το πολιτιστικο προγραμμα.
Πάντως, δεν ξέρω πολλούς στην ηλικία μου, με οικογένεια, παιδιά και υποχρεώσεις, να έχουν μεταπτυχιακό (γιατί δεν το απέκτησα σε μικρή ηλικία, αμέσως μετά το πτυχίο μου)! Και δεν τρέχω για καμία αναγνώριση! Δεν χρειάζεται! Το μεταπτυχιακό μου δεν είναι του εξωτερικού!