0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: emmaki στις Οκτωβρίου 25, 2009, 10:48:49 pmΠαράθεση από: TEM στις Οκτωβρίου 25, 2009, 10:43:30 pmΣκέψου έναν γυμναστή που βάζει χέρι στις μαθήτριες του δημοτικού να μην τον κρίνει κανένας. Σκέψου έναν φυσικό που μπαίνει στη γ λυκείου και λέει ανέκδοτα να μην τον κρίνει κανένας. Σκέψου έναν νηπιαγωγό που προσπαθεί να προσηλυτίσει μουσουλμάνους. Αυτά είναι συμπεριφορές. Όχι δουλειά! Έχει πολύ μεγάλη διαφορά!Δεν λέμε κάτι διαφορετικό. Εσύ είσαι φυσικός. Ωραία; Εγώ δεν μπορώ να κρίνω το πώς θα διδάξεις τον Α νόμο της φυσικής (έχουν περάσει και κάποια χρόνια και δεν θυμάμαι κανέναν τώρα), αλλά μπορώ να σε κρινω γιατί βρίζεις τα παιδιά μέσα στην τάξη. Αυτό λέω, ότι μπορώ να κρίνω τη συμπεριφορά σου μέσα στην τάξη αλλά όχι και το περιεχόμενο του μαθήματος, την ουσία αν θες, το αντικέιμενο σου.Αντιστοιχα, για μια νηπιαγωγό, δεν μπορείς να κρίνεις τι σκετς οργανώνει΄, αλλά πορείς να φυσικά να την κρίνεις αν όταν οργανώνει το σκετς δεν φέρεται σωστά στα παιδιά....Αααα. εγώ είχα πει αυτό με τα αλλόθρησκα παιδιά. Εγώ είχα μαζέψει τους γονείς και μίλησαν όλοι για τα έθιμα τους. Το έχω κάνει και με παιδιά που έιχαν γονείς από διάφορες χώρες, όπου μας έφεραν φαγητά παραδοσιακά από τα μέρη τους!!
Παράθεση από: TEM στις Οκτωβρίου 25, 2009, 10:43:30 pmΣκέψου έναν γυμναστή που βάζει χέρι στις μαθήτριες του δημοτικού να μην τον κρίνει κανένας. Σκέψου έναν φυσικό που μπαίνει στη γ λυκείου και λέει ανέκδοτα να μην τον κρίνει κανένας. Σκέψου έναν νηπιαγωγό που προσπαθεί να προσηλυτίσει μουσουλμάνους. Αυτά είναι συμπεριφορές. Όχι δουλειά! Έχει πολύ μεγάλη διαφορά!
Σκέψου έναν γυμναστή που βάζει χέρι στις μαθήτριες του δημοτικού να μην τον κρίνει κανένας. Σκέψου έναν φυσικό που μπαίνει στη γ λυκείου και λέει ανέκδοτα να μην τον κρίνει κανένας. Σκέψου έναν νηπιαγωγό που προσπαθεί να προσηλυτίσει μουσουλμάνους.
Σύμφωνα με το ΔΕΠΠΣ, ένας από τους στόχους του προγράμματος είναι να "γνωρίσουν τα παιδιά τις θρησκευτικές παραδόσεις και πιο συγκεκριμένα, με αφορμή τις μεγάλες θρησκευτικές γιορτές (π.χ. Πάσχα, Χριστούγεννα) αναπτύσσονται δραστηριότητες που σχετίζονται με τη χριστιανική πίστη και τα έθιμα και τις παραδόσεις της πατρίδας μας".Άρα, μπορεί να μην είναι υποχρεωτικός ο εκκλησιασμός, αλλά υποχρεούται η νηπιαγωγός να προσεγγίσει και να δουλέψει όλα αυτά τα θέματα που σχετίζονται με τη θρησκευτική παράδοση, άσχετα με το αν τα υποστηρίζει ή όχι.
Συγνώμη,αλλά μπορεί να κάνει τα καλύτερα σκετσάκια,να είναι μια σκηνοθετική διάνοια,να λατρεύει τα παιδιά,αλλά εγώ τα Χριστούγεννα θέλω να γιορτάζω τα Χριστούγεννα και το Πολυτεχνείο το Πολυτεχνείο. Στην παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος να κάνετε σκετσάκια για το περιβάλλον.Η ιστορία είναι ιστορία και η θρησκεία θρησκεία και όπως πρέπει να σεβόμαστε τις επιλογές των αλλόθρησκων και τους αλλοδαπών,έτσι πρέπει να σεβόμαστε και τις επιλογές του μεγαλύτερου ποσοστού των κατοίκων αυτής της χώρας.Άντε γιατί βλέπω τελικά ότι εμείς τους σεβόμαστε όλους τους άλλους,αλλά αυτοί οι άλλοι μας έχουν γραμμένους.
Αν δηλαδή ήταν σε κλασικό θα ήταν υποχρεωμένη ενώ τώρα δεν είναι; Υπάρχει καμία εγκύκλιος που της δίνει αυτή τη δυνατότητα; Εξάλλου, δε νομίζω πως είναι και τόσο τραγικό να πει κάποια πράγματα στα παιδιά για τις γιορτές (εφόσον υποχρεώνεται από το ΔΕΠΠΣ). Δηλαδή για να ασχοληθούμε με τη μυθολογία και τους 12 θεούς του Ολύμπου πρέπει να είμαστε οπαδοί του Δωδεκάθεου; Δεν είπε κανείς να αλλάξει τα πιστεύω της, φυσικά και είναι δικαίωμά της και απόλυτα σεβαστό. Άλλο όμως αυτό και άλλο οι υποχρεώσεις της στο σχολείο.
έπει να σεβόμαστε και τις επιλογές του μεγαλύτερου ποσοστού των κατοίκων αυτής της χώρας.Άντε γιατί βλέπω τελικά ότι εμείς τους σεβόμαστε όλους τους άλλους,αλλά αυτοί οι άλλοι μας έχουν γραμμένους.
Παράθεση από: TEM στις Οκτωβρίου 25, 2009, 11:13:42 pmΣυγνώμη,αλλά μπορεί να κάνει τα καλύτερα σκετσάκια,να είναι μια σκηνοθετική διάνοια,να λατρεύει τα παιδιά,αλλά εγώ τα Χριστούγεννα θέλω να γιορτάζω τα Χριστούγεννα και το Πολυτεχνείο το Πολυτεχνείο. Στην παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος να κάνετε σκετσάκια για το περιβάλλον.Η ιστορία είναι ιστορία και η θρησκεία θρησκεία και όπως πρέπει να σεβόμαστε τις επιλογές των αλλόθρησκων και τους αλλοδαπών,έτσι πρέπει να σεβόμαστε και τις επιλογές του μεγαλύτερου ποσοστού των κατοίκων αυτής της χώρας.Άντε γιατί βλέπω τελικά ότι εμείς τους σεβόμαστε όλους τους άλλους,αλλά αυτοί οι άλλοι μας έχουν γραμμένους.Σε αυτή τη φράση κρύβεται και όλο το νόημα αυτών που λες. Και εδώ ακριβώς βρίσκεται ακι αυτό που τόση ώρα προσπαθώ να σου δείξω ότι είναι λάθος. Δεν μπορείς ΕΣΥ που είσα φυσικός να κρίνεις τη δική μου δουλειά! Το τι θα επιλέξω εγώ στη γιορτή των Χριστουγέννων ή στη γιορτή της 25ης είναι καθαρά υπόθεση της νηπιαγωγού! Ο φυσικός, ο γονιός, ο δήμαρχος, ο παππούς απλά θα έρθουν να δουν αυτό που θα επιλέξω εγώ και θα πάιξουν τα παιδιά (και θα έρθουν αν το θέλω εγώ). Είναι πολύ απλό το ζήτημα!
Δεν είναι ότι δεν με άγγιξε, απλά το ξαναλέω, αν ΝΟΜΙΚΑ εγώ είμαι καλυμμένη, δεν με νοιάζει τι λέει ο καθένας. Όσο για το μεγαλύτερο ποσοστό αυτών που με πληρώνει, δεν πάει να πει ότι αυτοί έχουν και δίκιο. Στην τελική αν δεν με θέλουν ας μου κάνουν αναφορά και να αποφασίσει ο προϊστάμενος!!!!!Αμα πια!
Νομίζω πως το θέμα τελικά είναι θέμα και σεβασμου...Το να πιεστεί μια συνάδελφος αλλόθρησκη να κάνει "θρησκευτική αγωγή"(ορθόδοξη) δεν μου αρέσει καθόλου...Τι θα πεί οι ορθόδοξοι είναι πλειοψηφία;;; Η κοπέλα δεν θέλει._ Απο την άλλη ούτε η συνάδελφος είναι υποχρεωμένη να φάει όλο το λούκι μόνη της τη στιγμή που οι δραστηριότητες/γιορτή αναφέρεται και στο πρόγραμμα σπουδών(έστω και αν δεν το λέει ο νόμος). Η πρώτη συνάδελφος μπορεί να οργανώσει προσκλήσεις, κεράσματα, χειροτεχνείες, στολές κτλ και η δεύτερη τα σκέτσ, τα χρ.τραγουδάκια και γενικά το καθαρά θρησκευτικό κομμάτι. Φαντάζομαι στην τάξη υπάρχουν και αλλόθρησκοι μαθητές οπότε μπορεί να οργανωθεί και ένα κομμάτι γιορτής όπως αυτό που ανέφερε η emmaki που να τους "καλύπτει" όλους.
Φυσικά και θα διδάξει ό,τι είναι μέσα στην ύλη. Απλά στο νηπιαγωγείο δεν υπάρχει συγκεκριμένη ύλη. Υπάρχουν τομείς που πρέπει να αναπτυχθούν! Το πώς θα αναπτυχθούν αυτοί οι τομείς, το ορίζει η νηπιαγωγός.