0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Υπαρχουν τοσα και τοσα λεφτα σ'αυτη τη χωρα, που το τελευταιο που πρεπει να κανουμε εμεις ειναι να επαναλαμβανουμε το παραμυθι "δεν υπαρχουν λεφτα".
Παράθεση από: utenar στις Νοεμβρίου 26, 2009, 02:12:17 pmΥπαρχουν τοσα και τοσα λεφτα σ'αυτη τη χωρα, που το τελευταιο που πρεπει να κανουμε εμεις ειναι να επαναλαμβανουμε το παραμυθι "δεν υπαρχουν λεφτα".αλλο υπαρχουν λεφτα στην χωρα και αλλο στο κρατος..υπαρχει διαφορα νομιζω...οσο για το αν ειναι παραμυθι κοιτα τι συμβαινει απο την δευτερα και μετα στο χρηματιστηριο και θα καταλαβεις..
Παράθεση από: Georgia s στις Νοεμβρίου 26, 2009, 11:28:41 am Μαζικοί διορισμοί με παράλληλη μείωση των μαθητών στην τάξη. ΝΑΙ κανένα μόριο χαμένο κ για κανένα!!!! ας κλείσουν τους πίνακες για όσους αποφοιτούν απο δω κ πέρα. Να αναθεωρηθούν οι αναθέσεις μαθημάτων. ΝΑΙ Δημιουργία ολοήμερου σχολείου
Μαζικοί διορισμοί με παράλληλη μείωση των μαθητών στην τάξη. ΝΑΙ κανένα μόριο χαμένο κ για κανένα!!!! ας κλείσουν τους πίνακες για όσους αποφοιτούν απο δω κ πέρα. Να αναθεωρηθούν οι αναθέσεις μαθημάτων. ΝΑΙ Δημιουργία ολοήμερου σχολείου
Παράθεση από: rorygr στις Νοεμβρίου 26, 2009, 06:43:24 pmΠαράθεση από: utenar στις Νοεμβρίου 26, 2009, 02:12:17 pmΥπαρχουν τοσα και τοσα λεφτα σ'αυτη τη χωρα, που το τελευταιο που πρεπει να κανουμε εμεις ειναι να επαναλαμβανουμε το παραμυθι "δεν υπαρχουν λεφτα".αλλο υπαρχουν λεφτα στην χωρα και αλλο στο κρατος..υπαρχει διαφορα νομιζω...οσο για το αν ειναι παραμυθι κοιτα τι συμβαινει απο την δευτερα και μετα στο χρηματιστηριο και θα καταλαβεις..Δηλαδη?
Παράθεση από: MARKOS στις Νοεμβρίου 26, 2009, 01:53:02 pmΠαράθεση από: Georgia s στις Νοεμβρίου 26, 2009, 11:28:41 am Μαζικοί διορισμοί με παράλληλη μείωση των μαθητών στην τάξη. ΝΑΙ κανένα μόριο χαμένο κ για κανένα!!!! ας κλείσουν τους πίνακες για όσους αποφοιτούν απο δω κ πέρα. Να αναθεωρηθούν οι αναθέσεις μαθημάτων. ΝΑΙ Δημιουργία ολοήμερου σχολείου
Παράθεση από: Landau στις Νοεμβρίου 26, 2009, 07:18:44 pmΠαράθεση από: MARKOS στις Νοεμβρίου 26, 2009, 01:53:02 pmΠαράθεση από: Georgia s στις Νοεμβρίου 26, 2009, 11:28:41 am Μαζικοί διορισμοί με παράλληλη μείωση των μαθητών στην τάξη. ΝΑΙ κανένα μόριο χαμένο κ για κανένα!!!! ας κλείσουν τους πίνακες για όσους αποφοιτούν απο δω κ πέρα. Να αναθεωρηθούν οι αναθέσεις μαθημάτων. ΝΑΙ Δημιουργία ολοήμερου σχολείου
στη Ρωσία υπήρχε ένας διάσημος μαθηματικός, ακαδημαϊκός ο Κολμογκόροφ (υπάρχει το γνωστό θεώρημα Κολμογκόροφ στη στατιστική και πολλά άλλα). Αυτός κάπου στα 70 (περίπου) αποφάσισε ότι δεν μπορούσε να προσφέρει άλλο στην έρευνα και παράτησε το πανεπιστήμιο και πήγε να διδάξει σε σχολείο!
κάποιος που απέκτησε πτυχίο ασπέτε στις τεχνικές ειδικότητες δεν του πιάστηκε κατά την έκδοση των αποτελεσμάτων γιατί δεν το είχε κατά τον χρόνο υποβολής των αιτήσεων. Αντίθετα του πιάστηκε στους πίνακες των αναπληρωτών γιατί είναι ανοιχτοί όλο τον χρόνο για αυτή την περίπτωση. Αν γίνει αυτό που λέει η διαμαντοπούλου δηλαδή οι αναπληρωτές να επιλέγονται από τον πίνκα επιτυχόντων του ασεπ, τοτε θα πιαστεί η παιδαγωγική του κατάρτιση ή όχι; Θέλω την γνώμη σας. Σταυρόλεξο για γερούς λύτες
Παράθεση από: 30m στις Νοεμβρίου 26, 2009, 10:37:30 amhttp://www.youtube.com/watch?v=401TXcHnkc0Άννα Διαμαντοπούλου: "...για να πάμε σε ένα σύστημα, όπου θα μπαίνουν οι καλύτεροι για την εκπαίδευση..."Καλύτεροι για αυτή είναι οι διοριστέοι χωρίς μέρα προϋπηρεσίας ή οι επιτυχόντες με προϋπηρεσία;;; Είναι σα να ισχυρίζεται έμμεσα αλλά σαφέστατα: "Σε έχω ανάγκη και σε κρίνω κατάλληλο για ωρομίσθιο ή αναπληρωτή. Δεν σε κρίνω κατάλληλο, όμως, μετά από την x προϋπηρεσία να σε κάνω μόνιμο εκπαιδευτικό..."Φευ!
http://www.youtube.com/watch?v=401TXcHnkc0