0 μέλη και 28 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: rorygr στις Δεκέμβριος 15, 2009, 01:42:45 μμΠαράθεση από: bikini στις Δεκέμβριος 15, 2009, 01:16:00 μμΟ κ. Παπανδρέου υπογράμμισε πως «χρειάζεται να κάνουμε μεγάλες αλλαγές, από το ηλεκτρονικό σχολείο μέχρι το ηλεκτρονικό βιβλίο.[και τον ηλεκτρονικο καθηγητη....κοψτε ρε το δουλεμαααααααααααααααα!!!!!!!Cyborg θα μας κάνουν στο τέλος...Ακολουθεί φωτογραφία του ηλεκτρονικού καθηγητή. Παρατηρήστε πως έχουν μείνει μόνο τα κόκκαλα (αφού με το μισθό που παίρνει πού να βρει να φάει) και πώς γυαλίζει το μάτι του (για διορισμό).ΠΟΟΟΟΛΥ ΚΑΛΟΟΟΟΟ!!!!!!!
Παράθεση από: bikini στις Δεκέμβριος 15, 2009, 01:16:00 μμΟ κ. Παπανδρέου υπογράμμισε πως «χρειάζεται να κάνουμε μεγάλες αλλαγές, από το ηλεκτρονικό σχολείο μέχρι το ηλεκτρονικό βιβλίο.[και τον ηλεκτρονικο καθηγητη....κοψτε ρε το δουλεμαααααααααααααααα!!!!!!!
Ο κ. Παπανδρέου υπογράμμισε πως «χρειάζεται να κάνουμε μεγάλες αλλαγές, από το ηλεκτρονικό σχολείο μέχρι το ηλεκτρονικό βιβλίο.[
Παράθεση από: utenar στις Δεκέμβριος 15, 2009, 06:16:25 μμΠαράθεση από: Αναστασια 76 στις Δεκέμβριος 15, 2009, 03:25:28 μμνα πιεσουμε ααχαχα καλο το αλλο με τον τοτο το ξερεις;;ποιοι να πιεσουν ολοι αυτοι που φωναζουν εδω μεσα μονο αυτο κανουν δυστυχως τους εχεις δει εσυ σε καμια πορεια;;;;;;;γιατι εγω τους ιδιους και τους ιδιους βλεπω...Καταρχην, δεν μπαινουν ολοι στο pde, ουτε καν στο alfavita! Δευτερον και κυριοτερο, επειδη η Δ. δεν εχει μιλησει καθαρα εκτος απο το "οι επιτυχοντες ΑΣΕΠ, που ειναι κι οι περισσοτεροι στους πινακες, δε χρειαζεται ν'ανησυχουν" κι οτι "θα υπαρξει μεταβατικη περιοδος", πολλοι συναδελφοι νομιζουν οτι θα δημιουργησει ενα νεο πινακα μονο με τους επιτυχοντες ΑΣΕΠ (προηγουμενων και μελλοντικων). Δεν εχουν συνειδητοποιησει οτι θα γινεται ενας νεος πινακας μετα απο καθε ΑΣΕΠ!!! Σ'οποιον λεω κατι τετοιο, μενει αναυδος κι απαντα "μα δεν ειναι δυνατον να κανει κατι τετοιο γιατι θα χαλασει ο κοσμος!" Πέστα, γιατί τα λέω και δεν με πιστεύουν. Υπάρχουν πολλοί, μα πάρα πολλοί συνάδερφοι, που δεν έχουν πάρει μυρωδιά "του τι συμβαίνει". Μόλις μαθαίνουν τα νέα αντιδρούν, λέγοντας "αποκλείεται να το κάνει αυτό".
Παράθεση από: Αναστασια 76 στις Δεκέμβριος 15, 2009, 03:25:28 μμνα πιεσουμε ααχαχα καλο το αλλο με τον τοτο το ξερεις;;ποιοι να πιεσουν ολοι αυτοι που φωναζουν εδω μεσα μονο αυτο κανουν δυστυχως τους εχεις δει εσυ σε καμια πορεια;;;;;;;γιατι εγω τους ιδιους και τους ιδιους βλεπω...Καταρχην, δεν μπαινουν ολοι στο pde, ουτε καν στο alfavita! Δευτερον και κυριοτερο, επειδη η Δ. δεν εχει μιλησει καθαρα εκτος απο το "οι επιτυχοντες ΑΣΕΠ, που ειναι κι οι περισσοτεροι στους πινακες, δε χρειαζεται ν'ανησυχουν" κι οτι "θα υπαρξει μεταβατικη περιοδος", πολλοι συναδελφοι νομιζουν οτι θα δημιουργησει ενα νεο πινακα μονο με τους επιτυχοντες ΑΣΕΠ (προηγουμενων και μελλοντικων). Δεν εχουν συνειδητοποιησει οτι θα γινεται ενας νεος πινακας μετα απο καθε ΑΣΕΠ!!! Σ'οποιον λεω κατι τετοιο, μενει αναυδος κι απαντα "μα δεν ειναι δυνατον να κανει κατι τετοιο γιατι θα χαλασει ο κοσμος!"
να πιεσουμε ααχαχα καλο το αλλο με τον τοτο το ξερεις;;ποιοι να πιεσουν ολοι αυτοι που φωναζουν εδω μεσα μονο αυτο κανουν δυστυχως τους εχεις δει εσυ σε καμια πορεια;;;;;;;γιατι εγω τους ιδιους και τους ιδιους βλεπω...
αντιδράσεις υπάρχουν συμμετοχή δεν υπαρχει !! εδω και καιρο γινονται συχνα εκπαιδευτικές διαμαρτυριες και πορειες ειτε στο υπουργειο ειτε προς την βουλή .συμμετέχουν ομως ελαχιστοι συναδελφοι και πολλοι λιγοτεροι αναπληρωτες που ειναι οι πρωτοι που θα θιγούν απ τα νεα μετρα.βεβαια το κακο δεν ειναι μονο αυτο αλλα οπως βλεπετε το τελευταιο καιρο δεν προβάλουν καθολου τετοια θέματα τα καναλια παροτι υπαρχουν καμερες στις πορειες.και εκτος αυτου στις πορειες αυτο που παρατηρησα ειναι η παθητικότητα που αντιδρουμε σε ολα,συμμετεχουμε σαν αγκαρεία λες και κανουμε καταναγκαστικα εργα.(χωρις να εννοω οτι πρεπει να σπαμε και να συγκρουομαστε)
Αντίδραση ναι να υπάρχει όταν νοθεύεται η δημοκρατική διαδικασία και όταν ο διάλογος είναι προσχηματικός και όχι ουσιαστικός.
Η διαβούλευση είναι μια πρωτόγνωρη διαδικασία και δίνει το δικαίωμα να εκφραστούν με επιχειρήματα όλες οι απόψεις. Αρκεί βέβαια να μην είναι υπεκφυγή των προβλημάτων που υπάρχουν. Νομίζω ότι αναγκαστικά πρέπει να περιμένουμε από το υπουργείο μια απάντηση με το σχέδιο νόμου που και αυτό θα ξανατεθεί σε διαβούλευση.Η συνθηματολογία δεν έχει να δώσει απολύτως τίποτα και το μόνο που πετυχαίνει είναι να πολώνει τα θέματα που απασχολούν όλους μας.Ναι υπάρχει πρόβλημα με το σύστημα πρόσληψης και αυτό το αντιλαμβάνεται καθένας ανεξάρτητα από το συμφέρον του. Δεν μπορεί να βασιλεύει το μέσο και η εκ’ των υστέρων προσφυγή στα εργασιακά δικαιώματα του πολίτη. Έχει δημιουργηθεί αδιέξοδο σε αρκετά σημεία. πχ οι οαεδίτες ‘ είναι κατάσταση αυτή ; Δεν νιώθουμε, όλοι εμείς που δώσαμε ασεπ ,ότι μας εξαπατούν με τις πρακτικές αυτές; Ότι άποψη είχε ο καθένας την κατέθεσε και η πλειοψηφία που εκφράζεται από το κυβερνών κόμμα θα πάρει τις αποφάσεις. Είναι παθητική στάση αυτό;Το επιχείρημα και ο διάλογος στην δημοκρατία είναι πιο αποτελεσματικά από τις κραυγές και τις υπεραπλουστεύσεις. Και είναι συνειδητή στάση να μην συμμετέχει κανείς στην συνθηματολογία και την ιδεολογική εκμετάλλευση που γίνεται με αφορμή συγκεκριμένο πρόβλημα.Αντίδραση ναι να υπάρχει όταν νοθεύεται η δημοκρατική διαδικασία και όταν ο διάλογος είναι προσχηματικός και όχι ουσιαστικός.
18.000 οι αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί-Σε 3 μήνες ο νέος νόμοςΤετάρτη, 16 Δεκέμβριος 2009 14:08E-mail Εκτύπωση PDFaltΤελικά δεν είναι δέκα, όπως αρχικά είχε ανακοινωθεί απ το υπ. Παιδείας αλλά δεκαοκτώ χιλιάδες οι αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί , όπως ανακοίνωσε σήμερα η υπ. Παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου.Ο υπ. Παιδείας , μιλώντας στο ΦΛΑΣ είπε πως «οι αποσπάσεις γίνονται χωρίς κριτήρια και πολλές φορές είναι εξωφρενικές. Διορίζεται, πρόσθεσε, κάποιος σε μία περιοχή στην οποία παίρνει μόρια επειδή είναι δυσπρόσιτη, αποσπάται στην κεντρική υπηρεσία ή αλλού και συνεχίζει να παίρνει τα μόρια της δυσπρόσιτης περιοχής».Η κ. Διαμαντοπούλου διευκρίνισε πως «αυτά όλα είναι νομοθετημένα».ΣάμοςΗ υπ. Παιδείας ανέφερε ως παράδειγμα, το νομό Σάμου, όπου το 52% των διορισμένων εκπαιδευτικών στο νησί δεν είναι στις αίθουσές τους. Δηλαδή είναι ή αποσπασμένοι σε κέντρο ή στις περιοχές της Σάμου, είναι σε εκπαιδευτικές άδειες, είναι σε κάθε είδους αναρρωτικές άδειες, είναι σε γονικές άδειες, είναι διατεθειμένοι σε διαφόρων ειδών δραστηριότητες. Αυτό , είπε η κ. Διαμαντοπούλου, είναι το αποτέλεσμα μίας παρανοϊκής κατάστασης που επικρατεί με μια θεσμοθέτηση νόμων τον έναν πάνω στον άλλον επί χρόνια στο χώρο του διορισμού των εκπαιδευτικών. Του διορισμού, των μεταθέσεων, των αποσπάσεων, της εξέλιξής τους.Ο νέος νόμοςΣχετικά με το νέο νόμο η υπ. Παιδείας είπε τα εξής: «Αυτή τη στιγμή είναι σε διαβούλευση ένα θεσμικό πλαίσιο, το κατέθεσα ήδη και τώρα συζητάμε, στους 3 μήνες θα είναι έτοιμο, που θα αλλάξει όλο αυτό το σύστημα. Πρέπει λοιπόν να βάλουμε μία τάξη στο πώς διορίζονται και είναι στο ΑΣΕΠ και θα προσμετράται όλη η προϋπηρεσία, όπου και αν την έχουν κάνει. Είναι λοιπόν η εξέταση η αντικειμενική, που δε θα εξαιρείται κανένας».ΜεταθέσειςΓια τις μεταθέσεις η κ. Διαμαντοπούλου είπε: «Το δεύτερο θέμα είναι το θέμα των μεταθέσεων. Αρκεί να σας πω ότι υπάρχουν 18 νόμοι που συνυπάρχουν, 18 νόμοι που συνυπάρχουν και καθορίζουν το καθεστώς μετάθεσης των εκπαιδευτικών. Υπάρχουν κάποια αντικειμενικά κριτήρια και μετά αρχίζουν οι εξαιρέσεις. Εξαιρέσεις επί των εξαιρέσεων, επί των εξαιρέσεων».Η υπ. Παιδείας μίλησε και για τα ακόλουθα θέματα:ΟικονομίαΥπάρχουν δύο γραμμές στη Κυβέρνηση;Οι υπουργοί είναι πρόσωπα πολιτικά, με αντιλήψεις και ενεργή συμμετοχή στο σύνολο των προβλημάτων, πόσο μάλλον στην οικονομία. Δεν έχει ο καθένας τον τομέα του και κάθεται στη γωνιά του. Έτσι προσλαμβάνω το ρόλο μου ως υπουργό και γι’ αυτό ο θεσμός που έχει οργανώσει ο πρωθυπουργός με τα άτυπα υπουργικά συμβούλια εξυπηρετούν την αναγκαιότητα του οι υπουργοί να καταθέτουν τις απόψεις τους. Είμαστε σε μία στιγμή που οφείλουμε χωρίς καμία αμφιβολία να κάνουμε αυτά που πρέπει και πρέπει το Γενάρη να υπάρχει πρόγραμμα σταθερότητας και ανάπτυξης. Αυτό το πρόγραμμα πρέπει να γίνει οπωσδήποτε αποδεκτό, έχει πολύ μεγάλη σημασία το πώς θα καταθέσουμε αυτό το πρόγραμμα. Θα πρέπει να προχωρήσουμε γρήγορα με το φορολογικό νομοσχέδιο και την τελική του μορφοποίηση. Δεν έχουμε περιθώρια να αποτύχουμε, δεν έχουμε περιθώριο να πούμε δεν γίνεται. Ό,τι είπαμε πρέπει να γίνει και θα γίνει. Δεν πάει άλλο, έφτασε η στιγμή της κρίσης.ΟΛΠΤην εθελούσια στον ΟΛΠ πώς τη βλέπετε, κυρία Διαμαντοπούλου;Τη βλέπω εξωφρενική. Εξωφρενική! Δηλαδή είναι μέσα στα πεπραγμένα της κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας και στην Ολυμπιακή και στον ΟΛΠ, όπου πραγματικά όχι μόνο δεν υπάρχει κανένα όφελος από την επιλογή που έχουν κάνει αλλά έχουν βάλει μέσα και τον δημόσιο τομέα. Και βεβαίως η κυβέρνηση βρίσκεται σε πολύ δύσκολη θέση στο πώς να αντιμετωπιστεί, δεν μπορείς να πεις ότι από τη μια δέχομαι τη συνέχεια της σύμβασης, από την άλλη να πεις δε δέχομαι αυτά που αποφασίστηκαν για τους εργαζομένους. Αλλά με συγχωρείτε, ανακαλύπτεται με πλέον σαφή τρόπο πως δεν υπήρχε αίσθηση του δημοσίου συμφέροντος στη κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας .ΕπιδόματαΔε χωράει αμφιβολία ότι υπάρχει θέμα στις αμοιβές των εκπαιδευτικών και θεωρώ ότι ένα ζήτημα πραγματικά που τίθεται στο τραπέζι δεν είναι η αύξηση των αποδοχών, είναι η δικαιοσύνη στο χώρο του δημόσιου τομέα. Το ότι ο δάσκαλος στο σχολείο παίρνει λιγότερα από τον βοηθητικό υπάλληλο του υπουργείου Οικονομικών είναι ένα πάρα πολύ σοβαρό, θεμελιώδες πολιτικό πρόβλημα το οποίο η κυβέρνηση καλείται να αντιμετωπίσει και μάλιστα επειγόντως. Ο τρόπος που έχει διαμορφωθεί η μισθολογική πολιτική είναι εξαιρετικά προβληματικός, δεν υπάρχει λογική στον δημόσιο τομέα, δεν υπάρχει δικαιοσύνη.www.esos.gr
Παράθεση από: alek81 στις Δεκέμβριος 15, 2009, 09:42:12 μμΣυνάδελφοι έχει καταλάβει κανείς ποιους αφορά το μεταβατικό στάδιο; Διαφωτίστε με αν μπορείτε. Τι θεωρείτε πιο πιθανό;οσουν εχουν προϋπηρεσια και αυτους που ειναι επιτυχοντες σε ΑΣΕΠ,γενικοτερα ολους μας...
Συνάδελφοι έχει καταλάβει κανείς ποιους αφορά το μεταβατικό στάδιο; Διαφωτίστε με αν μπορείτε. Τι θεωρείτε πιο πιθανό;
Παράθεση από: Αναστασια 76 στις Δεκέμβριος 15, 2009, 09:46:54 μμΠαράθεση από: alek81 στις Δεκέμβριος 15, 2009, 09:42:12 μμΣυνάδελφοι έχει καταλάβει κανείς ποιους αφορά το μεταβατικό στάδιο; Διαφωτίστε με αν μπορείτε. Τι θεωρείτε πιο πιθανό;οσουν εχουν προϋπηρεσια και αυτους που ειναι επιτυχοντες σε ΑΣΕΠ,γενικοτερα ολους μας...Δε νομιζω! Αν ηταν ετσι, οσοι βρισκομαστε ηδη στους πινακες, δε θα ειχαμε λογο ν'ανησυχουμε. Το μεταβατικο σταδιο θ'αφορα το 24μηνο+ΑΣΕΠ (δηλ. μεχρι ν'απορροφηθουν, επειδη δεν προκειται να τους διορισει ολους τον Αυγουστο) και πιθανοτατα οσους εχουν μεγαλη προϋπηρεσια (π.χ. πανω απο 20 μηνες, ισως και 16).Οπως και να το κανουμε, η καταργηση του Ενιαιου ειναι παρομοια με την καταργηση της επετηριδας... αλλά δεν υπαρχουν οι αντιδρασεις που υπηρξαν τοτε! Βλεπεις, οι παλιοτεροι ηταν αμαθητοι να τους αδικουν και να τους πατανε, ενω εμεις... συνηθισαμε!
Η υπ. Παιδείας ανέφερε ως παράδειγμα, το νομό Σάμου, όπου το 52% των διορισμένων εκπαιδευτικών στο νησί δεν είναι στις αίθουσές τους. Δηλαδή είναι ή αποσπασμένοι σε κέντρο ή στις περιοχές της Σάμου, είναι σε εκπαιδευτικές άδειες, είναι σε κάθε είδους αναρρωτικές άδειες, είναι σε γονικές άδειες, είναι διατεθειμένοι σε διαφόρων ειδών δραστηριότητες.
τι εννοεί πάλι λέγοντας "θα προσμετράται η προϋπηρεσία όπου και αν έχει προσφερθεί"; δηλαδή ακόμη και από οαέδ; και από άλλα υπουργεία; πάλαι θα μας κάνει κουλουβάχατα; γιατί δεν ξεκαθαρίζει το θέμα;