*

Αποστολέας Θέμα: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου  (Αναγνώστηκε 1966502 φορές)

0 μέλη και 36 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος lionile

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 69
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ04.02
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #4816 στις: Δεκέμβριος 16, 2009, 11:17:35 πμ »
Ο κ.  Παπανδρέου υπογράμμισε πως «χρειάζεται να κάνουμε μεγάλες αλλαγές, από το ηλεκτρονικό σχολείο μέχρι το ηλεκτρονικό βιβλίο.
[


και τον ηλεκτρονικο καθηγητη....κοψτε ρε το δουλεμαααααααααααααααα!!!!!!!

Cyborg θα μας κάνουν στο τέλος...


Ακολουθεί φωτογραφία του ηλεκτρονικού καθηγητή. Παρατηρήστε πως έχουν μείνει μόνο τα κόκκαλα (αφού με το μισθό που παίρνει πού να βρει να φάει) και πώς γυαλίζει το μάτι του (για διορισμό).


ΠΟΟΟΟΛΥ ΚΑΛΟΟΟΟΟ!!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:18:09 »

Αποσυνδεδεμένος Georgia s

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Γυναίκα
  • η παιδεία είναι θέμα εσωτερικού πολιτισμού
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #4817 στις: Δεκέμβριος 16, 2009, 12:36:27 μμ »
να πιεσουμε ααχαχα καλο το αλλο με τον τοτο το ξερεις;;ποιοι να πιεσουν ολοι αυτοι που φωναζουν εδω μεσα μονο αυτο κανουν δυστυχως τους εχεις δει εσυ σε καμια πορεια;;;;;;;γιατι εγω τους ιδιους και τους ιδιους βλεπω...

Καταρχην, δεν μπαινουν ολοι στο pde, ουτε καν στο alfavita!
Δευτερον και κυριοτερο, επειδη η Δ. δεν εχει μιλησει καθαρα εκτος απο το "οι επιτυχοντες ΑΣΕΠ, που ειναι κι οι περισσοτεροι στους πινακες, δε χρειαζεται ν'ανησυχουν" κι οτι "θα υπαρξει μεταβατικη περιοδος", πολλοι συναδελφοι νομιζουν οτι θα δημιουργησει ενα νεο πινακα μονο με τους επιτυχοντες ΑΣΕΠ (προηγουμενων και μελλοντικων). Δεν εχουν συνειδητοποιησει οτι θα γινεται ενας νεος πινακας μετα απο καθε ΑΣΕΠ!!! Σ'οποιον λεω κατι τετοιο, μενει αναυδος κι απαντα "μα δεν ειναι δυνατον να κανει κατι τετοιο γιατι θα χαλασει ο κοσμος!"


 Πέστα, γιατί τα λέω και δεν με πιστεύουν. Υπάρχουν πολλοί, μα πάρα πολλοί συνάδερφοι, που δεν έχουν πάρει μυρωδιά "του τι συμβαίνει". Μόλις μαθαίνουν τα νέα αντιδρούν, λέγοντας "αποκλείεται να το κάνει αυτό".
ακριβως!!!! και το χουν δεδομένο ότι δεν θα γίνει, χωρις να θεωρούν καμμιά αντίδραση απαραίτητη: ούτε την απεργία! πόσο μάλλον δε τη διαμαρτυρία στο δρόμο!!!

Αποσυνδεδεμένος Αναστασια 76

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1853
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κατι...κινειται....ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
    • Προφίλ
    • Δελφικα Παραγγελματα
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #4818 στις: Δεκέμβριος 16, 2009, 02:32:48 μμ »
και εχετε την εντυπωση οτι οταν θα ετοιμασει το νομοσχεδιο θα μας το μοιρασει να της πουμε την αποψη μας για να το καταθεσει στη βουλη;;;;;; ααααα ρε ειστε βαθια νυχτωμενοι.....η γυναικα ειναι αποφασιζουμε και διαταζουμε...αν γινει νομος του κρατους αντε γεια.....και τοτε θα αρχισετε τις δικαιολογιες ....να δεν το ηξερα και θα ειχα αντιδρασει αλλα στις ειδησεις δεν ακουσα τιποτα ...κλπκλπ ολοι εσεις που μπαινετε εδω και γνωριζετε την κατασταση γιατι δεν ενημερωνετε τους υπολοιπους;; τι θα πει δεν το ηξεραν και ΑΝ γινει κατι τετοιο ΘΑΑ αντιγρασουν...ειναι οξυμωρο αυτο που λετε οταν θα γινει ΘΑ  αντιδρασουν;;;; ψοφησε και βρωμισε .... :P
"Δημοκρατία είναι όταν 4 λύκοι και ένα πρόβατο ψηφίζουν για φαγητό"
(Αρκάς)

Κάποτε, τριακόσιοι πέθαναν για την Ελλάδα.
Σήμερα η Ελλάδα πεθαίνει για τριακόσιους...
http://www.youtube.com/watch?v=P3pHY7auD8w

Αποσυνδεδεμένος maraki28

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 631
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #4819 στις: Δεκέμβριος 16, 2009, 02:53:16 μμ »
αντιδράσεις υπάρχουν συμμετοχή δεν υπαρχει !! εδω και καιρο γινονται συχνα εκπαιδευτικές διαμαρτυριες και πορειες ειτε στο υπουργειο ειτε προς την βουλή .συμμετέχουν ομως ελαχιστοι συναδελφοι και πολλοι λιγοτεροι αναπληρωτες που ειναι οι πρωτοι που θα θιγούν απ τα νεα μετρα.βεβαια το κακο δεν ειναι μονο αυτο αλλα οπως βλεπετε το τελευταιο καιρο δεν προβάλουν καθολου τετοια θέματα τα καναλια παροτι  υπαρχουν καμερες στις πορειες.και εκτος αυτου στις πορειες αυτο που παρατηρησα ειναι η παθητικότητα που αντιδρουμε σε ολα,συμμετεχουμε σαν αγκαρεία λες και κανουμε καταναγκαστικα εργα.(χωρις να εννοω οτι πρεπει να σπαμε και να συγκρουομαστε)εχουμε μαθει να δεχομαστε τα παντα και να ελπιζουμε για το χειροτερο ετσι μας καταντησανε
μαρακι

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:18:09 »

Αποσυνδεδεμένος Αναστασια 76

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1853
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κατι...κινειται....ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
    • Προφίλ
    • Δελφικα Παραγγελματα
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #4820 στις: Δεκέμβριος 16, 2009, 03:12:38 μμ »
αντιδράσεις υπάρχουν συμμετοχή δεν υπαρχει !! εδω και καιρο γινονται συχνα εκπαιδευτικές διαμαρτυριες και πορειες ειτε στο υπουργειο ειτε προς την βουλή .συμμετέχουν ομως ελαχιστοι συναδελφοι και πολλοι λιγοτεροι αναπληρωτες που ειναι οι πρωτοι που θα θιγούν απ τα νεα μετρα.βεβαια το κακο δεν ειναι μονο αυτο αλλα οπως βλεπετε το τελευταιο καιρο δεν προβάλουν καθολου τετοια θέματα τα καναλια παροτι  υπαρχουν καμερες στις πορειες.και εκτος αυτου στις πορειες αυτο που παρατηρησα ειναι η παθητικότητα που αντιδρουμε σε ολα,συμμετεχουμε σαν αγκαρεία λες και κανουμε καταναγκαστικα εργα.(χωρις να εννοω οτι πρεπει να σπαμε και να συγκρουομαστε)
εχουμε μαθει να δεχομαστε τα παντα και να ελπιζουμε για το χειροτερο ετσι μας καταντησανε

ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ+++++++++++++++
"Δημοκρατία είναι όταν 4 λύκοι και ένα πρόβατο ψηφίζουν για φαγητό"
(Αρκάς)

Κάποτε, τριακόσιοι πέθαναν για την Ελλάδα.
Σήμερα η Ελλάδα πεθαίνει για τριακόσιους...
http://www.youtube.com/watch?v=P3pHY7auD8w

Αποσυνδεδεμένος ----

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 782
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #4821 στις: Δεκέμβριος 16, 2009, 03:38:46 μμ »
Η διαβούλευση είναι μια πρωτόγνωρη διαδικασία και δίνει το δικαίωμα να εκφραστούν με επιχειρήματα όλες οι απόψεις. Αρκεί βέβαια να μην είναι υπεκφυγή των προβλημάτων που υπάρχουν. Νομίζω ότι αναγκαστικά πρέπει να περιμένουμε από το υπουργείο μια απάντηση με το σχέδιο νόμου που και αυτό θα ξανατεθεί  σε  διαβούλευση.
Η συνθηματολογία δεν έχει να δώσει απολύτως τίποτα και το μόνο που πετυχαίνει είναι να πολώνει τα θέματα που απασχολούν όλους μας.
Ναι υπάρχει πρόβλημα με το σύστημα πρόσληψης και αυτό το αντιλαμβάνεται καθένας ανεξάρτητα από το συμφέρον του. Δεν μπορεί να βασιλεύει το μέσο και η εκ’ των υστέρων προσφυγή στα εργασιακά δικαιώματα του πολίτη. Έχει δημιουργηθεί αδιέξοδο σε αρκετά σημεία.  πχ οι οαεδίτες ‘ είναι κατάσταση αυτή ;    Δεν νιώθουμε, όλοι εμείς που δώσαμε ασεπ ,ότι μας εξαπατούν με τις πρακτικές αυτές; 
 Ότι άποψη είχε ο καθένας την  κατέθεσε και η πλειοψηφία που εκφράζεται από το κυβερνών κόμμα θα πάρει τις αποφάσεις. Είναι παθητική στάση αυτό;
Το επιχείρημα και ο διάλογος στην δημοκρατία είναι πιο αποτελεσματικά από τις κραυγές και τις υπεραπλουστεύσεις.   Και είναι συνειδητή στάση  να μην συμμετέχει κανείς στην συνθηματολογία και την ιδεολογική εκμετάλλευση που γίνεται με αφορμή συγκεκριμένο πρόβλημα.
Αντίδραση ναι  να υπάρχει όταν νοθεύεται  η δημοκρατική διαδικασία και όταν ο διάλογος είναι προσχηματικός και όχι ουσιαστικός.

Αποσυνδεδεμένος Ίρμα

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 768
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #4822 στις: Δεκέμβριος 16, 2009, 04:12:54 μμ »

Αντίδραση ναι  να υπάρχει όταν νοθεύεται  η δημοκρατική διαδικασία και όταν ο διάλογος είναι προσχηματικός και όχι ουσιαστικός.

Μα αυτό ακριβώς υποστηρίζουμε, ότι  ο διάλογος είναι προσχηματικός και όχι ουσιαστικός

Αποσυνδεδεμένος ολγα. χ

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 224
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #4823 στις: Δεκέμβριος 16, 2009, 04:36:58 μμ »
  18.000 οι αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί-Σε 3 μήνες ο νέος νόμος
Τετάρτη, 16 Δεκέμβριος 2009 14:08
E-mail Εκτύπωση PDF
alt

Τελικά δεν είναι δέκα, όπως αρχικά είχε ανακοινωθεί απ το υπ. Παιδείας  αλλά δεκαοκτώ χιλιάδες οι αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί , όπως ανακοίνωσε σήμερα η υπ. Παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου.
Ο υπ. Παιδείας , μιλώντας στο ΦΛΑΣ είπε  πως «οι αποσπάσεις γίνονται χωρίς κριτήρια και πολλές φορές είναι εξωφρενικές. Διορίζεται, πρόσθεσε, κάποιος σε μία περιοχή στην οποία παίρνει μόρια επειδή είναι δυσπρόσιτη, αποσπάται στην κεντρική υπηρεσία ή αλλού και συνεχίζει να παίρνει τα μόρια της δυσπρόσιτης περιοχής».
Η κ. Διαμαντοπούλου διευκρίνισε πως «αυτά όλα είναι νομοθετημένα».


Σάμος
Η υπ. Παιδείας ανέφερε ως  παράδειγμα, το νομό  Σάμου, όπου το 52% των διορισμένων εκπαιδευτικών στο νησί  δεν είναι στις αίθουσές τους. Δηλαδή είναι ή αποσπασμένοι σε κέντρο ή στις περιοχές της Σάμου, είναι σε εκπαιδευτικές άδειες, είναι σε κάθε είδους αναρρωτικές άδειες, είναι σε γονικές άδειες, είναι διατεθειμένοι σε διαφόρων ειδών δραστηριότητες. Αυτό , είπε η κ. Διαμαντοπούλου, είναι το αποτέλεσμα μίας παρανοϊκής κατάστασης που επικρατεί με μια θεσμοθέτηση νόμων τον έναν πάνω στον άλλον επί χρόνια στο χώρο του διορισμού των εκπαιδευτικών. Του διορισμού, των μεταθέσεων, των αποσπάσεων, της εξέλιξής τους.

Ο νέος νόμος
Σχετικά με το νέο νόμο η υπ. Παιδείας είπε τα εξής: «Αυτή τη στιγμή είναι σε διαβούλευση ένα θεσμικό πλαίσιο, το κατέθεσα ήδη και τώρα συζητάμε, στους 3 μήνες θα είναι έτοιμο, που θα αλλάξει όλο αυτό το σύστημα. Πρέπει λοιπόν να βάλουμε μία τάξη στο πώς διορίζονται και είναι στο ΑΣΕΠ και θα προσμετράται όλη η προϋπηρεσία, όπου και αν την έχουν κάνει. Είναι λοιπόν η εξέταση η αντικειμενική, που δε θα εξαιρείται κανένας».
Μεταθέσεις
Για τις μεταθέσεις η κ. Διαμαντοπούλου είπε: «Το δεύτερο θέμα είναι το θέμα των μεταθέσεων. Αρκεί να σας πω ότι υπάρχουν 18 νόμοι που συνυπάρχουν, 18 νόμοι που συνυπάρχουν και καθορίζουν το καθεστώς μετάθεσης των εκπαιδευτικών. Υπάρχουν κάποια αντικειμενικά κριτήρια και μετά αρχίζουν οι εξαιρέσεις. Εξαιρέσεις επί των εξαιρέσεων, επί των εξαιρέσεων».

Η υπ. Παιδείας μίλησε και για τα ακόλουθα θέματα:

Οικονομία
Υπάρχουν δύο γραμμές στη Κυβέρνηση;
Οι υπουργοί είναι πρόσωπα πολιτικά, με αντιλήψεις και ενεργή συμμετοχή στο σύνολο των προβλημάτων, πόσο μάλλον στην οικονομία. Δεν έχει ο καθένας τον τομέα του και κάθεται στη γωνιά του. Έτσι προσλαμβάνω το ρόλο μου ως υπουργό και γι’ αυτό ο θεσμός που έχει οργανώσει ο πρωθυπουργός με τα άτυπα υπουργικά συμβούλια εξυπηρετούν την αναγκαιότητα του οι υπουργοί να καταθέτουν τις απόψεις τους. Είμαστε σε μία στιγμή που οφείλουμε χωρίς καμία αμφιβολία να κάνουμε αυτά που πρέπει και πρέπει το Γενάρη να υπάρχει πρόγραμμα σταθερότητας και ανάπτυξης. Αυτό το πρόγραμμα πρέπει να γίνει οπωσδήποτε αποδεκτό, έχει πολύ μεγάλη σημασία το πώς θα καταθέσουμε αυτό το πρόγραμμα. Θα πρέπει να προχωρήσουμε γρήγορα με το φορολογικό νομοσχέδιο και την τελική του μορφοποίηση. Δεν έχουμε περιθώρια να αποτύχουμε, δεν έχουμε περιθώριο να πούμε δεν γίνεται. Ό,τι είπαμε πρέπει να γίνει και θα γίνει. Δεν πάει άλλο, έφτασε η στιγμή της κρίσης.

ΟΛΠ
Την εθελούσια στον ΟΛΠ πώς τη βλέπετε, κυρία Διαμαντοπούλου;
Τη βλέπω εξωφρενική. Εξωφρενική! Δηλαδή είναι μέσα στα πεπραγμένα της κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας και στην Ολυμπιακή και στον ΟΛΠ, όπου πραγματικά όχι μόνο δεν υπάρχει κανένα όφελος από την επιλογή που έχουν κάνει αλλά έχουν βάλει μέσα και τον δημόσιο τομέα. Και βεβαίως η κυβέρνηση βρίσκεται σε πολύ δύσκολη θέση στο πώς να αντιμετωπιστεί, δεν μπορείς να πεις ότι από τη μια δέχομαι τη συνέχεια της σύμβασης, από την άλλη να πεις δε δέχομαι αυτά που αποφασίστηκαν για τους εργαζομένους. Αλλά με συγχωρείτε, ανακαλύπτεται με πλέον σαφή τρόπο πως δεν υπήρχε αίσθηση του δημοσίου συμφέροντος στη κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας .

Επιδόματα
Δε χωράει αμφιβολία ότι υπάρχει θέμα στις αμοιβές των εκπαιδευτικών και θεωρώ ότι ένα ζήτημα πραγματικά που τίθεται στο τραπέζι δεν είναι η αύξηση των αποδοχών, είναι η δικαιοσύνη στο χώρο του δημόσιου τομέα. Το ότι ο δάσκαλος στο σχολείο παίρνει λιγότερα από τον βοηθητικό υπάλληλο του υπουργείου Οικονομικών είναι ένα πάρα πολύ σοβαρό, θεμελιώδες πολιτικό πρόβλημα το οποίο η κυβέρνηση καλείται να αντιμετωπίσει και μάλιστα επειγόντως. Ο τρόπος που έχει διαμορφωθεί η μισθολογική πολιτική είναι εξαιρετικά προβληματικός, δεν υπάρχει λογική στον δημόσιο τομέα, δεν υπάρχει δικαιοσύνη.

www.esos.gr

Αποσυνδεδεμένος ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 689
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #4824 στις: Δεκέμβριος 16, 2009, 04:54:36 μμ »
Ο νέος νόμος
Σχετικά με το νέο νόμο η υπ. Παιδείας είπε τα εξής: «Αυτή τη στιγμή είναι σε διαβούλευση ένα θεσμικό πλαίσιο, το κατέθεσα ήδη και τώρα συζητάμε, στους 3 μήνες θα είναι έτοιμο, που θα αλλάξει όλο αυτό το σύστημα. Πρέπει λοιπόν να βάλουμε μία τάξη στο πώς διορίζονται και είναι στο ΑΣΕΠ και θα προσμετράται όλη η προϋπηρεσία, όπου και αν την έχουν κάνει. Είναι λοιπόν η εξέταση η αντικειμενική, που δε θα εξαιρείται κανένας».

τι  εννοεί πάλι λέγοντας "θα προσμετράται η προϋπηρεσία όπου και αν έχει προσφερθεί";
δηλαδή ακόμη και από οαέδ; και από άλλα υπουργεία; πάλαι θα μας κάνει κουλουβάχατα; γιατί δεν ξεκαθαρίζει το θέμα; θα μας τρελάνει η κυρά Διαμάντω;

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #4825 στις: Δεκέμβριος 16, 2009, 05:00:36 μμ »
Η διαβούλευση είναι μια πρωτόγνωρη διαδικασία και δίνει το δικαίωμα να εκφραστούν με επιχειρήματα όλες οι απόψεις. Αρκεί βέβαια να μην είναι υπεκφυγή των προβλημάτων που υπάρχουν. Νομίζω ότι αναγκαστικά πρέπει να περιμένουμε από το υπουργείο μια απάντηση με το σχέδιο νόμου που και αυτό θα ξανατεθεί  σε  διαβούλευση.
Η συνθηματολογία δεν έχει να δώσει απολύτως τίποτα και το μόνο που πετυχαίνει είναι να πολώνει τα θέματα που απασχολούν όλους μας.
Ναι υπάρχει πρόβλημα με το σύστημα πρόσληψης και αυτό το αντιλαμβάνεται καθένας ανεξάρτητα από το συμφέρον του. Δεν μπορεί να βασιλεύει το μέσο και η εκ’ των υστέρων προσφυγή στα εργασιακά δικαιώματα του πολίτη. Έχει δημιουργηθεί αδιέξοδο σε αρκετά σημεία.  πχ οι οαεδίτες ‘ είναι κατάσταση αυτή ;    Δεν νιώθουμε, όλοι εμείς που δώσαμε ασεπ ,ότι μας εξαπατούν με τις πρακτικές αυτές; 
 Ότι άποψη είχε ο καθένας την  κατέθεσε και η πλειοψηφία που εκφράζεται από το κυβερνών κόμμα θα πάρει τις αποφάσεις. Είναι παθητική στάση αυτό;
Το επιχείρημα και ο διάλογος στην δημοκρατία είναι πιο αποτελεσματικά από τις κραυγές και τις υπεραπλουστεύσεις.   Και είναι συνειδητή στάση  να μην συμμετέχει κανείς στην συνθηματολογία και την ιδεολογική εκμετάλλευση που γίνεται με αφορμή συγκεκριμένο πρόβλημα.
Αντίδραση ναι  να υπάρχει όταν νοθεύεται  η δημοκρατική διαδικασία και όταν ο διάλογος είναι προσχηματικός και όχι ουσιαστικός.

Δύο επισημάνσεις:
1.Η πλειοψηφία σαφώς και δεν εκφράζεται από την κοινοβουλευτική πλειοψηφία. Όπως και να το κάνουμε το εκλογικό ποσοστό του κυβερνώντος κόμματος είναι κατώτερο του 50+1.
2.Νοθεύεται η δημοκρατική διαδικασία αφού το υπουργείο δεν απευθύνεται στα δημοκρατικά εκλεγμένα συνδικαλιστικά μας όργανα να συζητήσουν επί μηδενικής βάσης και να βρουν λύσεις στα προβλήματα της εκπαίδευσης κι ο διάλογος είναι προσχηματικός κι όχι ουσιαστικός όταν οι βασικές επιλογές έχουν ήδη προαποφασιστεί, πχ μείωση των διορισμών.

Αποσυνδεδεμένος AnnaB

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4178
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #4826 στις: Δεκέμβριος 16, 2009, 05:52:38 μμ »
  18.000 οι αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί-Σε 3 μήνες ο νέος νόμος
Τετάρτη, 16 Δεκέμβριος 2009 14:08
E-mail Εκτύπωση PDF
alt

Τελικά δεν είναι δέκα, όπως αρχικά είχε ανακοινωθεί απ το υπ. Παιδείας  αλλά δεκαοκτώ χιλιάδες οι αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί , όπως ανακοίνωσε σήμερα η υπ. Παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου.
Ο υπ. Παιδείας , μιλώντας στο ΦΛΑΣ είπε  πως «οι αποσπάσεις γίνονται χωρίς κριτήρια και πολλές φορές είναι εξωφρενικές. Διορίζεται, πρόσθεσε, κάποιος σε μία περιοχή στην οποία παίρνει μόρια επειδή είναι δυσπρόσιτη, αποσπάται στην κεντρική υπηρεσία ή αλλού και συνεχίζει να παίρνει τα μόρια της δυσπρόσιτης περιοχής».
Η κ. Διαμαντοπούλου διευκρίνισε πως «αυτά όλα είναι νομοθετημένα».


Σάμος
Η υπ. Παιδείας ανέφερε ως  παράδειγμα, το νομό  Σάμου, όπου το 52% των διορισμένων εκπαιδευτικών στο νησί  δεν είναι στις αίθουσές τους. Δηλαδή είναι ή αποσπασμένοι σε κέντρο ή στις περιοχές της Σάμου, είναι σε εκπαιδευτικές άδειες, είναι σε κάθε είδους αναρρωτικές άδειες, είναι σε γονικές άδειες, είναι διατεθειμένοι σε διαφόρων ειδών δραστηριότητες. Αυτό , είπε η κ. Διαμαντοπούλου, είναι το αποτέλεσμα μίας παρανοϊκής κατάστασης που επικρατεί με μια θεσμοθέτηση νόμων τον έναν πάνω στον άλλον επί χρόνια στο χώρο του διορισμού των εκπαιδευτικών. Του διορισμού, των μεταθέσεων, των αποσπάσεων, της εξέλιξής τους.

Ο νέος νόμος
Σχετικά με το νέο νόμο η υπ. Παιδείας είπε τα εξής: «Αυτή τη στιγμή είναι σε διαβούλευση ένα θεσμικό πλαίσιο, το κατέθεσα ήδη και τώρα συζητάμε, στους 3 μήνες θα είναι έτοιμο, που θα αλλάξει όλο αυτό το σύστημα. Πρέπει λοιπόν να βάλουμε μία τάξη στο πώς διορίζονται και είναι στο ΑΣΕΠ και θα προσμετράται όλη η προϋπηρεσία, όπου και αν την έχουν κάνει. Είναι λοιπόν η εξέταση η αντικειμενική, που δε θα εξαιρείται κανένας».
Μεταθέσεις
Για τις μεταθέσεις η κ. Διαμαντοπούλου είπε: «Το δεύτερο θέμα είναι το θέμα των μεταθέσεων. Αρκεί να σας πω ότι υπάρχουν 18 νόμοι που συνυπάρχουν, 18 νόμοι που συνυπάρχουν και καθορίζουν το καθεστώς μετάθεσης των εκπαιδευτικών. Υπάρχουν κάποια αντικειμενικά κριτήρια και μετά αρχίζουν οι εξαιρέσεις. Εξαιρέσεις επί των εξαιρέσεων, επί των εξαιρέσεων».

Η υπ. Παιδείας μίλησε και για τα ακόλουθα θέματα:

Οικονομία
Υπάρχουν δύο γραμμές στη Κυβέρνηση;
Οι υπουργοί είναι πρόσωπα πολιτικά, με αντιλήψεις και ενεργή συμμετοχή στο σύνολο των προβλημάτων, πόσο μάλλον στην οικονομία. Δεν έχει ο καθένας τον τομέα του και κάθεται στη γωνιά του. Έτσι προσλαμβάνω το ρόλο μου ως υπουργό και γι’ αυτό ο θεσμός που έχει οργανώσει ο πρωθυπουργός με τα άτυπα υπουργικά συμβούλια εξυπηρετούν την αναγκαιότητα του οι υπουργοί να καταθέτουν τις απόψεις τους. Είμαστε σε μία στιγμή που οφείλουμε χωρίς καμία αμφιβολία να κάνουμε αυτά που πρέπει και πρέπει το Γενάρη να υπάρχει πρόγραμμα σταθερότητας και ανάπτυξης. Αυτό το πρόγραμμα πρέπει να γίνει οπωσδήποτε αποδεκτό, έχει πολύ μεγάλη σημασία το πώς θα καταθέσουμε αυτό το πρόγραμμα. Θα πρέπει να προχωρήσουμε γρήγορα με το φορολογικό νομοσχέδιο και την τελική του μορφοποίηση. Δεν έχουμε περιθώρια να αποτύχουμε, δεν έχουμε περιθώριο να πούμε δεν γίνεται. Ό,τι είπαμε πρέπει να γίνει και θα γίνει. Δεν πάει άλλο, έφτασε η στιγμή της κρίσης.

ΟΛΠ
Την εθελούσια στον ΟΛΠ πώς τη βλέπετε, κυρία Διαμαντοπούλου;
Τη βλέπω εξωφρενική. Εξωφρενική! Δηλαδή είναι μέσα στα πεπραγμένα της κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας και στην Ολυμπιακή και στον ΟΛΠ, όπου πραγματικά όχι μόνο δεν υπάρχει κανένα όφελος από την επιλογή που έχουν κάνει αλλά έχουν βάλει μέσα και τον δημόσιο τομέα. Και βεβαίως η κυβέρνηση βρίσκεται σε πολύ δύσκολη θέση στο πώς να αντιμετωπιστεί, δεν μπορείς να πεις ότι από τη μια δέχομαι τη συνέχεια της σύμβασης, από την άλλη να πεις δε δέχομαι αυτά που αποφασίστηκαν για τους εργαζομένους. Αλλά με συγχωρείτε, ανακαλύπτεται με πλέον σαφή τρόπο πως δεν υπήρχε αίσθηση του δημοσίου συμφέροντος στη κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας .

Επιδόματα
Δε χωράει αμφιβολία ότι υπάρχει θέμα στις αμοιβές των εκπαιδευτικών και θεωρώ ότι ένα ζήτημα πραγματικά που τίθεται στο τραπέζι δεν είναι η αύξηση των αποδοχών, είναι η δικαιοσύνη στο χώρο του δημόσιου τομέα. Το ότι ο δάσκαλος στο σχολείο παίρνει λιγότερα από τον βοηθητικό υπάλληλο του υπουργείου Οικονομικών είναι ένα πάρα πολύ σοβαρό, θεμελιώδες πολιτικό πρόβλημα το οποίο η κυβέρνηση καλείται να αντιμετωπίσει και μάλιστα επειγόντως. Ο τρόπος που έχει διαμορφωθεί η μισθολογική πολιτική είναι εξαιρετικά προβληματικός, δεν υπάρχει λογική στον δημόσιο τομέα, δεν υπάρχει δικαιοσύνη.

www.esos.gr

http://www.alfavita.gr/ank_b/ank16_12_9_0451.php
Όσα κομμάτια και αν μπορέσεις να ενώσεις,
δεν θα σου φτάσουν μια στιγμή για να με νιώσεις...

https://www.youtube.com/watch?v=4rU6GYvCqOA

Αποσυνδεδεμένος utenar

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1545
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #4827 στις: Δεκέμβριος 16, 2009, 06:23:57 μμ »
Συνάδελφοι έχει καταλάβει κανείς ποιους αφορά το μεταβατικό στάδιο; Διαφωτίστε με αν μπορείτε. Τι θεωρείτε πιο πιθανό;

οσουν εχουν προϋπηρεσια και αυτους που ειναι επιτυχοντες σε ΑΣΕΠ,γενικοτερα ολους μας...

Δε νομιζω! Αν ηταν ετσι, οσοι βρισκομαστε ηδη στους πινακες, δε θα ειχαμε λογο ν'ανησυχουμε. Το μεταβατικο σταδιο θ'αφορα το 24μηνο+ΑΣΕΠ (δηλ. μεχρι ν'απορροφηθουν, επειδη δεν προκειται να τους διορισει ολους τον Αυγουστο) και πιθανοτατα οσους εχουν μεγαλη προϋπηρεσια (π.χ. πανω απο 20 μηνες, ισως και 16).

Οπως και να το κανουμε, η καταργηση του Ενιαιου ειναι παρομοια με την καταργηση της επετηριδας... αλλά δεν υπαρχουν οι αντιδρασεις που υπηρξαν τοτε! Βλεπεις, οι παλιοτεροι ηταν αμαθητοι να τους αδικουν και να τους πατανε, ενω εμεις... συνηθισαμε!

Αποσυνδεδεμένος physicaest

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 698
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Koλωνακι (Πλατεια)1920
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #4828 στις: Δεκέμβριος 16, 2009, 06:55:41 μμ »
Συνάδελφοι έχει καταλάβει κανείς ποιους αφορά το μεταβατικό στάδιο; Διαφωτίστε με αν μπορείτε. Τι θεωρείτε πιο πιθανό;

οσουν εχουν προϋπηρεσια και αυτους που ειναι επιτυχοντες σε ΑΣΕΠ,γενικοτερα ολους μας...

Δε νομιζω! Αν ηταν ετσι, οσοι βρισκομαστε ηδη στους πινακες, δε θα ειχαμε λογο ν'ανησυχουμε. Το μεταβατικο σταδιο θ'αφορα το 24μηνο+ΑΣΕΠ (δηλ. μεχρι ν'απορροφηθουν, επειδη δεν προκειται να τους διορισει ολους τον Αυγουστο) και πιθανοτατα οσους εχουν μεγαλη προϋπηρεσια (π.χ. πανω απο 20 μηνες, ισως και 16).

Οπως και να το κανουμε, η καταργηση του Ενιαιου ειναι παρομοια με την καταργηση της επετηριδας... αλλά δεν υπαρχουν οι αντιδρασεις που υπηρξαν τοτε! Βλεπεις, οι παλιοτεροι ηταν αμαθητοι να τους αδικουν και να τους πατανε, ενω εμεις... συνηθισαμε!



                                              Δελτίο Τύπου  
Eε οχι και ειναι παρομοια!!
Καθολου παρομοια!
Στην επετηριδα το μονο που εκαναν ηταν να αναμενουν και παραλληλα να ασχολουνται με ο,τι ηθελαν.Δεν εδιναν ουτε ΑΣΕΠ ουτε τρεχαν στα κατσαβραχα πριν διοριστουν.
Τωρα ομως οι περισσοτεροι εχουν αποκτησει μορια ΑΣΕΠ+προυπηρεσια στον πινακα αναπληρωτων με πολυ κοπο.Δεν περιμεναν για να τα αποκτησουν οπως στην επετηριδα
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 16, 2009, 07:01:49 μμ από physicaest »

Αποσυνδεδεμένος utenar

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1545
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #4829 στις: Δεκέμβριος 16, 2009, 07:12:05 μμ »
Η υπ. Παιδείας ανέφερε ως  παράδειγμα, το νομό  Σάμου, όπου το 52% των διορισμένων εκπαιδευτικών στο νησί  δεν είναι στις αίθουσές τους. Δηλαδή είναι ή αποσπασμένοι σε κέντρο ή στις περιοχές της Σάμου, είναι σε εκπαιδευτικές άδειες, είναι σε κάθε είδους αναρρωτικές άδειες, είναι σε γονικές άδειες, είναι διατεθειμένοι σε διαφόρων ειδών δραστηριότητες.

Ω χο χο, αυτη θα καταργησει και τις εκπαιδευτικες αδειες, τις αναρρωτικες αδειες και ποιος ξερει τι αλλο! Τους αποσπασμενους ειπε ηδη οτι θα τους ξαναστειλει στο σχολεια, τα υπολοιπα τι τα αναφερει, για να δειξει οτι ο εκπαιδευτικος δε βρισκεται στο σχολειο οπως θα επρεπε? Ειναι δυνατον ο εκπαιδευτικος να βρισκεται επι 30-35 χρονια στο σχολειο χωρις να κανει ΤΙΠΟΤΑ αλλο? Απαγορευεται να γεννησει παιδια, ν'αρρωστησει, να διευρυνει τις ικανοτητες του με μια εκπαιδευτικη αδεια που θα τον κανει καλυτερο στη δουλεια του? ???

τι  εννοεί πάλι λέγοντας "θα προσμετράται η προϋπηρεσία όπου και αν έχει προσφερθεί";
δηλαδή ακόμη και από οαέδ; και από άλλα υπουργεία; πάλαι θα μας κάνει κουλουβάχατα; γιατί δεν ξεκαθαρίζει το θέμα;

Αυτο τουλαχιστον ειναι ξεκαθαρο, δεν μπορει να το κανει πιο ξεκαθαρο! Θα προσμετραται ολη η προϋπηρεσια που αναγνωριζεται, τυπου ΣΔΕ, Σιβιτανιδειου, Εκκλησιαστικων, ΟΑΕΔ, κλπ. Εξαλλου, στον ΟΑΕΔ εχει ηδη κανει ειδικη μνεια σε μια εκπομπη λεγοντας οτι αυτοι που ερχονται "απο πολυ παλια" δε χρειαζεται ν'ανησυχουν οτι θα χασουν το διορισμο τους (νομιζω οτι οι περισσοτεροι θα διοριστουν το καλοκαιρι με το 40% κι οι υπολοιποι εχουν αρκετα μορια για να ειναι στη μεταβατικη περιοδο του χρονου). Νομιζω οτι το ζητημα δεν ειναι πλεον ο ΟΑΕΔ, αλλά αυτο που παει να κανει ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ σε ολους μας, μιας κι αυτοι που θιγονται περισσοτερο ειναι ακριβως αυτοι που εχασαν τοσα χρονια διαβαζοντας για τον ΑΣΕΠ και μαζευοντας προϋπηρεσια! (δηλ. η συντριπτικη πλειοψηφια οσων ειναι στον Ενιαιο...)

Επισης, εχουμε επικεντρωθει στον τροπο διορισμου (αφου βεβαιως αυτο μας αφορα αμεσα) αλλά εχουμε αφησει απεξω αυτο που ΕΠΕΤΑΙ του διορισμου! Και δεν εννοω φυσικα τον "δοκιμο" εκπαιδευτικο, αλλά το πώς θα μας στελνουν αυθαιρετα απο 'δω κι απο 'κει. Οι διορισμοι θα γινονται σ'επιπεδο Περιφερειας (εχει ηδη φτιαξει το σχετικο συμβουλιο, αν θυμαστε) και δε θα υπαρχει πια οργανικη θεση! Πραγμα που σημαινει οτι θα μπορει τρεις χρονιες να σε εχει σ'ενα νομό και την τεταρτη να σε στελνει σε αλλο νομό της Περιφερειας! Ολοι οι δημοσιοι υπαλληλοι (εκτος απο τους δικαστες και τους στρατιωτικους, που μετατιθενται καθε φορα που ανεβαινουν αξιωμα) διοριζονται καπου και μετα προσπαθουν να παρουν μεταθεση στον τοπο τους, δε διοριζονται καπου, αγνοωντας καθε χρονια τι θα τους επιφυλασσει το μελλον και αν θα δουλευουν ακομη στο ιδιο σχολειο ή σ'ενα αλλο 200 km μακρια! (δε φτανει που μας ταλαιπωρουν τοσο οσο ειμαστε αδιοριστοι, θα το κανουν και μετα?)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32310
  • Τελευταία: Alex.pe83
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160985
  • Σύνολο θεμάτων: 19226
  • Σε σύνδεση σήμερα: 660
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 652
Σύνολο: 667

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.072 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.