*

Αποστολέας Θέμα: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου  (Αναγνώστηκε 1977567 φορές)

0 μέλη και 8 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kbazar

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 329
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #5992 στις: Ιανουάριος 28, 2010, 08:40:52 πμ »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:24:02 »

Αποσυνδεδεμένος daimonman

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 248
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #5993 στις: Ιανουάριος 28, 2010, 10:03:55 πμ »
Η συζήτηση μου θυμίζει αυτό που γίνεται χρόνια τώρα στα σχολεία.
Η πλειοψηφία των μαθητών όχι μόνο δεν αποκτά γνωστική επάρκεια των αντικειμένων που διδάσκονται, αλλά δεν είναι ικανή ούτε να συντάξει απλό κείμενο, ούτε να εκτελέσει βασικές μαθηματικές πράξεις και συλλογισμούς. Αυτή η πλειοψηφία προάγεται συνεχώς στην επόμενη τάξη και φθάνει να κατέχει απολυτήριο Λυκείου αμόρφωτη.
Στα Πανεπιστήμια το επίπεδο των εισαχθέντων φοιτητών έχει ακολουθήσει φθίνουσα πορεία με συνέπεια την υποβάθμιση των ιδρυμάτων.
Η Ελλαδική κοινωνία επικεντρώνει και υπερτονίζει τα δικαιώματα των πολιτών της αλλά καταχωνιάζει και κρύβεται από την αλήθεια ότι δικαιώματα δικαιούσαι αν εκπληρώνεις και υποχρεώσεις.
Οι περισσότεροι διεκδικούν να αντλήσουν από τη δεξαμενή χωρίς να σκέφτονται πως για να αντλήσεις κάποιος πρέπει να φροντίσει η δεξαμενή να γεμίζει.
Τα λαϊκιστικά συνθήματα (τύπου :όλοι στα Πανεπιστήμια) και η εφαρμογή τους από τις κυβερνήσεις, από το 1981 μέχρι τώρα, έχουν συμβάλλει στην παρατεταμένη ανωριμότητα της ελληνικής κοινωνίας.
Τα βαρίδια της μετριότητας όμως, κρατούν χαμηλά το όλον.

Επικροτώ...

Αποσυνδεδεμένος rorygr

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1105
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #5994 στις: Ιανουάριος 28, 2010, 12:04:32 μμ »
Στους Δήμους θα περάσουν τα σχολεία με τον «Καλλικράτη»!

Αλλαγές και στο σύστημα προσλήψεων σχεδιάζει το Υπ. Παιδείας

Ο «Καλλικράτης» δεν θα δημιουργήσει μόνο νέα διοικητικά δεδομένα στην ελληνική περιφέρεια, αλλά θα επηρεάσει και τα εκπαιδευτικά πράγματα.
Αποκαλυπτικά είναι τα όσα αναφέρει ο εκπαιδευτικός ερευνητής Χρ. Κάτσικας, συνεργάτης του «Π.Λ.».
Όπως υποστηρίζει ο κ. Κάτσικας σε δημοσίευμά του στα «Νέα» τα σχολεία θα περάσουν στην αρμοδιότητα των Δήμων. Έτσι, θα επηρεαστούν και οι προσλήψεις των εκπαιδευτικών.
Κατά τον κ. Κάτσικα οι αλλαγές που σχεδιάζονται από την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας για το νέο σύστημα προσλήψεων, συνοψίζονται στα ακόλουθα σημεία-κλειδιά.
Για κάθε εκπαιδευτικό που επιτυγχάνει στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ θα προσμετράται για το διορισμό του και η προϋπηρεσία του.
• Θα υπάρξει μεταβατική περίοδος κατά την οποία θα εξακολουθήσουν να ισχύουν οι υφιστάμενοι πίνακες διοριστέων με την αντίστοιχη προϋπηρεσία. Οι πίνακες αυτοί θα σταματήσουν να τροφοδοτούνται με νέες προϋπηρεσίες μετά τον Ιούλιο του 2010.
• Οι προσλήψεις θα γίνονται από το υπουργείο Παιδείας, αλλά με σαφή προσδιορισμό του τόπου διορισμού. Η πρόσληψη, δηλαδή, θα γίνεται σε επίπεδο αρμόδιας διεύθυνσης ή περιοχής αυτής ή σχολείου. Ο χρόνος υπηρεσίας στον τόπο του πρώτου διορισμού θα πρέπει να είναι εξαρχής προσδιορισμένος και μέσα από το διάλογο θα εξεταστεί πώς μπορεί να επιτευχθεί η μεγαλύτερη δυνατή παραμονή στο συγκεκριμένο σχολείο. Προτείνεται η τριετία.
• Η προβλεπόμενη από το νόμο διετής δοκιμαστική περίοδος των νεοδιοριζομένων, πριν από τη μονιμοποίησή τους, θα αξιοποιηθεί για την επιμόρφωσή τους με στόχο την καλύτερη άσκηση των καθηκόντων τους και την περαιτέρω ανάπτυξη των ικανοτήτων τους, προκειμένου να μπορούν να ανταποκριθούν στο έργο και τις υποχρεώσεις που αναλαμβάνουν
.
Ο κ. Κάτσικας επισημαίνει πως «είναι προφανές ότι πίσω από τα μισόλογα για την πρόσληψη εκπαιδευτικών… αλά καρτ, πίσω από τις προοιωνιζόμενες αλλαγές στο σύστημα πρόσληψης υπάρχει ένας σχεδιασμός για τη δραστική μείωση των μόνιμων διορισμών και την εξαφάνιση από το εκπαιδευτικό τοπίο των χιλιάδων αδιόριστων εκπαιδευτικών που συνωστίζονται κάθε χρόνο στις λίστες του Υπουργείου Παιδείας».

ΠΡΩΙΝΟΣ ΛΟΓΟΣ

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #5995 στις: Ιανουάριος 28, 2010, 12:26:43 μμ »
Δεν είπε και τίποτα καινούργιο ο Κάτσικας. Απλά ανέφερε επιγραμματικά τις προτάσεις του υπουργείου.
Πληρώνεται για αυτά τα άρθρα;;; Αν είναι, να πάω κι εγώ.. το κατέχω το c/p  8)
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:24:02 »

Αποσυνδεδεμένος marinan

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 85
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #5996 στις: Ιανουάριος 28, 2010, 03:58:42 μμ »
Η συζήτηση μου θυμίζει αυτό που γίνεται χρόνια τώρα στα σχολεία.
Η πλειοψηφία των μαθητών όχι μόνο δεν αποκτά γνωστική επάρκεια των αντικειμένων που διδάσκονται, αλλά δεν είναι ικανή ούτε να συντάξει απλό κείμενο, ούτε να εκτελέσει βασικές μαθηματικές πράξεις και συλλογισμούς. Αυτή η πλειοψηφία προάγεται συνεχώς στην επόμενη τάξη και φθάνει να κατέχει απολυτήριο Λυκείου αμόρφωτη.
Στα Πανεπιστήμια το επίπεδο των εισαχθέντων φοιτητών έχει ακολουθήσει φθίνουσα πορεία με συνέπεια την υποβάθμιση των ιδρυμάτων.
Η Ελλαδική κοινωνία επικεντρώνει και υπερτονίζει τα δικαιώματα των πολιτών της αλλά καταχωνιάζει και κρύβεται από την αλήθεια ότι δικαιώματα δικαιούσαι αν εκπληρώνεις και υποχρεώσεις.
Οι περισσότεροι διεκδικούν να αντλήσουν από τη δεξαμενή χωρίς να σκέφτονται πως για να αντλήσεις κάποιος πρέπει να φροντίσει η δεξαμενή να γεμίζει.
Τα λαϊκιστικά συνθήματα (τύπου :όλοι στα Πανεπιστήμια) και η εφαρμογή τους από τις κυβερνήσεις, από το 1981 μέχρι τώρα, έχουν συμβάλλει στην παρατεταμένη ανωριμότητα της ελληνικής κοινωνίας.
Τα βαρίδια της μετριότητας όμως, κρατούν χαμηλά το όλον.


 Πόσο δίκιο έχεις!!!!!!+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Αποσυνδεδεμένος marias

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1098
    • Προφίλ
    • www.dailytech.gr
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #5997 στις: Ιανουάριος 28, 2010, 05:08:28 μμ »
No comment

Αποσυνδεδεμένος daimonman

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 248
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #5998 στις: Ιανουάριος 28, 2010, 05:50:07 μμ »
Νομίζω ότι η Άννα είναι αρκετά πιο όμορφη...

Αποσυνδεδεμένος tttzzz

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2290
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02.50
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #5999 στις: Ιανουάριος 28, 2010, 06:34:54 μμ »
πιο όμορφη..κότα;;  :D :D :P
Μην αφήνεις ό,τι σε τρώει να χορτάσει..

Αποσυνδεδεμένος tttzzz

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2290
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02.50
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #6000 στις: Ιανουάριος 28, 2010, 06:46:58 μμ »
Μην αφήνεις ό,τι σε τρώει να χορτάσει..

Αποσυνδεδεμένος ;;;;;;;;;;;

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 550
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #6001 στις: Ιανουάριος 28, 2010, 07:13:01 μμ »

nickitol

  • Επισκέπτης
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #6002 στις: Ιανουάριος 28, 2010, 07:35:24 μμ »

Τα περισσότερα άτομα που επιλέγουν ένα τομέα, το κάνουν λόγω δυνατότητας επαγγελματικής αποκατάστασης. Απόδειξη, η αυξημένη ζήτηση που έχει τώρα η παιδαγωγική. .... Είναι δηλαδή καλύτερα να βγαίνει από μια σχολή που ήταν "το όνειρό του" να τελειώσει, και μετά να μένει άνεργος ή να εργάζεται σε άσχετα επαγγέλματα?
..............
Είναι τελικά θέμα νοοτροπίας. Εσύ (φαίνεσαι να) θεωρείς οτι ας μπούν όλοι και να βγούν, και ας είναι και άνεργοι μετά, εγώ θεωρώ οτι είναι καλύτερα να είναι μεν δύσκολη η εισαγωγή σου σε μια σχολή, αλλά ΑΝ μπορέσεις και μπεις (και τη τελειώσεις) να είσαι ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΣ. ...Εγώ λέω καλύτερα νωρίς και λίγο (αφού σε περίπτωση μη εισαγωγής στη "σχολή των ονείρων σας" θα σας κατευθύνει το κράτος/η αγορά κάπου αλλού που θα υπάρχει εργασία) παρά αργότερα και πολύ (δηλαδή να τελειώσεις μια σχολή και μετά να μένεις χρόνια άνεργος ή να βιώνεις έναν εργασιακό μεσαίωνα, σαν αυτόν της ωρομισθίας).


Συμφωνώ απολύτως !
Και για να προσθέσω: Μακάρι να ζούσαμε σε μία πραγματικότητα, στην οποία θα ήταν όλα τόσο εξασφαλισμένα που ο καθένας θα μπορούσε να πραγματοποιήσει το όνειρό του , εάν η απόκτηση της συγκεκριμένης γνώσης ήταν το ζητούμενο.Επειδή όμως το ζητούμενο είναι η εξασφάλιση της εργασίας-απόδειξη οι περιοδείες ανά την Ελλάδα των ωρομισθίων και όχι μόνο - ας αφήσουν οι καλοί συνάδελφοι που τα έχουν όλα εξασφαλισμένα την "πολυτέλεια" της γνώσης για αυτούς που την έχουν ανάγκη αλλά και θα την περάσουν και στους επιγενόμενους, αντί ν α την κρατάν για τον εαυτό τους.

Αλλά αυτό δεν είναι σπατάλη να υπάρχουν αθρόες εισαγωγές στα πανεπιστήμια που οδηγούν στην ανεργία??

Θα ήθελα και εγώ μία σχολή αστροναυτών π.χ στην Ελλάδα, έτσι  για να αποκτήσω γνώση να την έχω..

Γιατί να μου περιορίζεται η δυνατότητα γνώσης??

Ας σοβαρευτούμε..

Αποσυνδεδεμένος anastasia86

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 418
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #6003 στις: Ιανουάριος 28, 2010, 08:42:54 μμ »
http://www.alfavita.gr/ank_b/ank28_1_10_01242.php

Θεϊκό απλά!!! Περιγράφει τέλεια σατυρικά τη σημερινή κατάσταση.

++++++++++++++++++++++++++

Δεν ξέρω αν πρέπει να γελάσω ή να κλάψω έτσι όπως τα γραφει βέβαια... ??? ??? ???
Το μόνο σίγουρο είναι πως η αγανάκτηση έχει χτυπήσει κόκκινο σε όλους μας.. >:( >:( >:(
Πες αυτό που θες, όπως θα ήθελες να το ακούσεις...

Αποσυνδεδεμένος DOG

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 480
  • Φύλο: Άντρας
  • Νυχτα ξελογιαστρα,νυχτα ομορφη.......
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #6004 στις: Ιανουάριος 29, 2010, 02:31:43 πμ »
δηλαδη αν οι σχολες παιρνουν λιγοτερους κ οι πτυχιουχοι μειωθουν δραστικα,θα μειωθει η ανεργια...
ναι,ισως μειωθει στους πτυχιουχους!
θα βολευτουμε ομως εμεις πιο ευκολα,αρα σα βολεμενοι κ διορισμενοι κατι θα σκεφτουμε κ για τους υπολοιπους στον ελευθερο μας χρονο(που θα ειναι κ πολυς....)
να μου πειτε οτι πρεπει να υπαρχει καλυτερος επαγγ. προσανατολισμος,ετσι ωστε να γινει κ κανενας υδραυλικος η τεχνιτης,θα συμφωνησω.
αλλα αυτο γινεται απο νωρις(μετα το γυμνασιο) το αργοτερο θα ελεγα.
το να γεμισουμε αποφοιτους λυκειου χωρις καμια εξειδεικευση που η θα σπουδαζουν εξω η θα βγαζουνε ενα ιεκ η θα δουλευουν σε μια απλη δουλεια πως μειωνει την ανεργια?
μαλλον μας ενδιαφερει να μειωθει στον κλαδο μας..
παλιοτερα,υπηρχε η νοοτροπια οτι το πτυχιο δινει κ αποκατασταση κ καποια παιδια επεσαν θυματα αυτης της νοοτροπιας.
τωρα πια αυτο δε συμβαινει ομως.
τα παιδια πρεπει να σπουδασουν αυτο που τους αρεσει,γνωριζοντας τις προοπτικες εξελιξεις,κ παιρνοντας οι ιδιοι την αποφαση.
τα υπολοιπα τα θεωρω πισωγυρισμα της παιδειας,στην οποια αξιοι να μορφωθουν θα ειναι οι <λιγοι κ καλοι>

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #6005 στις: Ιανουάριος 29, 2010, 09:22:46 πμ »
ασε μας ρε φιλε και συναδελφε DOG, που θα κανω το παιδι μου υδραβλικο?!!! της κας Ανθουλας ο γιος εγινε γιατρος και η κορη της κανει μεταπτυχιακο και εμενα θα παει να γινει ...τεχνιτης?
γιατι? για να με σχολιαζουν στη γειτονια και να μην εχω μουτρα να βγω?
να πηγαινω στο φουρναρη και να με ειρωνευεται? να με κοιταζει σαν καμομοιρο? λες και δεν ειχα τις δυνατοτητες να  μορφωσω το παιδι, λες και το παιδι μου, το δικο μου το παιδι δεν ειχε τις γνωσεις ?
 ;D ;D ;D

αυτη δυστυχως ειναι η αντιληψη της αστικης ταξης.
Ομως, ισως εχουν δικιο.......
συμφωνω με το συναδελφο οτι η μορφωση αποτελει κοινωνικο αγαθο για ολους και γιαυτο ειμαι εναντιον καθε μειωσης φοιτητων στις σχολες.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32327
  • Τελευταία: pante96
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161772
  • Σύνολο θεμάτων: 19234
  • Σε σύνδεση σήμερα: 463
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 383
Σύνολο: 390

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.085 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.